Opinie o Rental Cars (Global Rent A Car) w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Global Rent a Car. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Global Rent a Car o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i ciężarowych
Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i ciężarowych Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Global Rent a Car w Warszawa

Magda

(usunięte przez administratora) Widzę ze Jest nas więcej ! Trzeba z nim zrobić porządek bo to przechodzi ludzkie pojęcie żeby tak oszukiwać ludzi. Czy komuś zwrócili oni pieniądze ? Czy ktoś z nimi wygrał ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zagłoba
@Magda

Napisałem odwołanie od ich stwierdzenia uszkodzenia na karoserii i faktury którą mi przysłali ZAŁĄCZAJĄC FILM który nagrałem przy zdawaniu auta. Ten sam film i opis sytuacji wysłałem na ich główny email niemiecki (bo to firma niemiecka) info@global-rent-a-car.com Następnie napisałem do nich na ich facebookowym profilu https://www.facebook.com/global.rentacar.group/ i - UWAGA - to jedyne miejsce gdzie odpowiadają i to w miare szybko. Radzę wysłać im tam prywatną wiadomość i zagrozić że JEŚLI NIE ODPOWIEDZĄ to im wystawisz odpowiednią opinie na FB i nie tylko. Podkeślam że wszędzie gdzie wysyłałem odwołanie załączałem film HD z momentu zostawienia auta na lotnisku bo ich pracownika oczywiście nie było przy zdawaniu. Moim zdaniem ten właśnie film pokazał im że w miejscu rzekomej rzekomej usterki tak naprawdę NIC nie było widać. W każym odwołaniu pisałem im że ten sam film wyślę do mojej firmy ubezpieczeniowej z opisem całej sytuacji. I po około tygodniu dostałem email że uznają uszkodzenie na aucie jako SZKODE NORMATYWNĄ (cokolwiek to oznacza?) i zwrócą mi kase za fakturę w ciągu 7 dni roboczych. Oczywiście o zwrot musiałem się upomnieć po 7 dniach roboczych ale de facto - kase ODDALI. Nie tylko Global próbuje - niestety - zarobić nieuczciwie dodatkowo więc nauczony doświadczeniem ZAWSZE nagrywam film podczas wynajmu auta. Długi, ze zbliżeniem na każdy element karoserii i wnętrza. Dodatkowe zdjęcia nie zaszkodzą. Najważniejsze jednak jest dodatkowe ubezpieczenie Car Hire Excess Insurance które NA CAŁY ROK kosztuje mniej niż €50 w dobrej firmie ubezpieczeniowej. Jeśli ktoś nie wynajmuje częściej aut to może zawrzeć umowę jednorazową na wymagany okres wynjmu która będzie jeszcze tańsza ALE nawet jeśli Global albo jakakolwiek inna firma wynajmująca obciąży nas kosztami naprawy to kasa zostanie nam zwrócona z ubezpieczenia! Nie wiem czy firma ubezpieczeniowa będzie walczyła z firmą wynajmującą ale gdy ja zgłosiłem mojej firmie sytuacje z Globalem to Pani z ubezpieczalni pytała czy film z odwołaniem wysłałem do Global. Tak to było ze mną.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zagłoba
@Magda

Jam Ci to - nie chwaląc się - uczynił...;) Ich postępowanie w stosunku do mnie było zgodne z ich standardami. Napisałem odwołanie od ich stwierdzenia uszkodzenia na karoserii i faktury którą mi przysłali ZAŁĄCZAJĄC FILM który nagrałem przy zdawaniu auta. Ten sam film i opis sytuacji wysłałem na ich główny email niemiecki (bo to firma niemiecka) info@global-rent-a-car.com Następnie napisałem do nich na ich facebookowym profilu https://www.facebook.com/global.rentacar.group/ i - UWAGA - to jedyne miejsce gdzie odpowiadają i to w miare szybko. Radzę wysłać im tam prywatną wiadomość i zagrozić że JEŚLI NIE ODPOWIEDZĄ to im wystawisz odpowiednią opinie na FB i nie tylko. Podkeślam że wszędzie gdzie wysyłałem odwołanie załączałem film HD z momentu zostawienia auta na lotnisku bo ich pracownika oczywiście nie było przy zdawaniu. Moim zdaniem ten właśnie film pokazał im że w miejscu rzekomej rzekomej usterki tak naprawdę NIC nie było widać. W każym odwołaniu pisałem im że ten sam film wyślę do mojej firmy ubezpieczeniowej z opisem całej sytuacji. I po około tygodniu dostałem email że uznają uszkodzenie na aucie jako SZKODE NORMATYWNĄ (cokolwiek to oznacza?) i zwrócą mi kase za fakturę w ciągu 7 dni roboczych. Oczywiście o zwrot musiałem się upomnieć po 7 dniach roboczych ale de facto - kase ODDALI. Nie tylko Global próbuje - niestety - zarobić nieuczciwie dodatkowo więc nauczony doświadczeniem ZAWSZE nagrywam film podczas wynajmu auta. Długi, ze zbliżeniem na każdy element karoserii i wnętrza. Dodatkowe zdjęcia nie zaszkodzą. Najważniejsze jednak jest dodatkowe ubezpieczenie Car Hire Excess Insurance które NA CAŁY ROK kosztuje mniej niż €50 w dobrej firmie ubezpieczeniowej. Jeśli ktoś nie wynajmuje częściej aut to może zawrzeć umowę jednorazową na wymagany okres wynjmu która będzie jeszcze tańsza ALE nawet jeśli Global albo jakakolwiek inna firma wynajmująca obciąży nas kosztami naprawy to kasa zostanie nam zwrócona z ubezpieczenia! Nie wiem czy firma ubezpieczeniowa będzie walczyła z firmą wynajmującą ale gdy ja zgłosiłem mojej firmie sytuacje z Globalem to Pani z ubezpieczalni pytała czy film z odwołaniem wysłałem do Global. Tak to było ze mną.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adam
@Zagłoba

Mam pytanie.--czy z tej firmy ubezpieczeniowej w którymś z podobnych przypadków -zwrócono Panu kasę bez problemów,zbednej biurokracji,-etc.-?--dzieki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bart
@adam

Ja mialem ekstra ubezpieczenie, wysyalem zgloszenia, na drugi dzien email, ze kasa do trzech dni na koncie. Odzyskalem wszystko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zagłoba
@adam

Nie było takiej potrzeby ponieważ wypożyczalnie aut wycofały się z roszczeń finansowych. Byłem już na etapie kontaktu z ubezpieczycielem przeciwko Global ale akurat oddali kase więc wykasowałem roszczenie. Natomiast NIE BYŁO ŻADNYCH problemów z kontaktem z ubezpieczycielem. W tym miejscu wypada podać ich nazwe i od razu zaznacze że nie jestem ich pracownikiem ani nikt z mojej rodziny. Ta firma to chyba największa firma od ubezpieczeń aut - AIG i u nich ubezpieczenie auta od tych wszystkich wkładów własnych kosztuje ROCZNIE tyle co jednorazowo na stronie wypożyczalni. A co do Globala - sam dołączyłem do grupy zgłaszającej do prokuratury we Wrocławiu podejrzenie o popełnieniu przestępstwa bo to jest zwykłe WYŁUDZENIE. Mam nadzieję że wkrótce ich przymkną, włącznie z pracownikami-złodziejami. Bo oni nie działają tylko w jednej placówce - w całej Polsce postępują zgodnie z wytycznymi czyli dostają instrukcje od kierownictwa tej NIMIECKIEJ firmy! Przy okazji tylko dodam - to nie tylko w Polsce takie praktyki sie odbywają i gorąco ZALECAM WSZYSTKIM ROBIĆ ZDJĘCIA I FILMY z odbioru i zdania auta. Takie filmy już KILKAKROTNIE uchyliły mnie od dodatkowych kosztów w całej Europie, bo takich Globali jest - niestety - więcej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Toby45

U mnie podobnie , najpierw cena za samochod wyzsza o 40zl niz na booking confirmation. Dzis dostalem maila ze nie pokazalaem rachunku za paliwo. Rachunek byl zostawiony w samochodzie tak jak bylem poinstruowany przez pracownika, zrobilem tez zdjecie rachunku w samochodzie, zobaczymy jak sie to skonczy, raczej nie bedze tego zglasza do prokuratury . PS. Czy nie uwazacie ze obsluga klienta na smartfonie jest nieprofesjonalna?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc
@Toby45

Podpisując cokolwiek na smartfonie nie jesteś w stanie przewidzieć w jakim dokumencie zostanie wstawiony Twój pozostawiony podpis.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marc

Witam wszystkich, nie jestem oszukany ale poczyniłem środki zapobiegawcze otóż zachęciła mnie naprawdę niska cena wynajmu auta, ok 7 funta na dzień, dopiero dziś zacząłem czytać opinie jako neutralny klient, teraz wiem dlaczego są tacy tani, zrezygnowałem z ich usług i poszukałem dwa razy droższej opcji, po prostu ilość negatywnych opinii poraża, rozumiem jak są jakieś jedna na 10 ale nie 90 procent, pozdrawiam i uwalić sk....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aleksandra

Witam. Dostałam wczoraj mail że wezmą mi z karty 100złoty za udzielenie informacji o samochodzie organom ścigania. ( bo dostałam mandat z radaru) normalne (usunięte przez administratora) co tym razem wymyślili palanty !oczywiście że nie mam zamiaru zapłacić za coś takiego. powiedzieli policji mój adres i sobie liczą 100 zł więcej niż sam mandat!kim oni są że chcą dysponować karta kiedy chcą! zablokowałam kartę i na tym koniec!niech się ugryza!trzeba coś z nimi zrobić

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KB
@Aleksandra

Pani Aleksandro, Zablokowanie karty nic nie da. Jeżeli Pani miała podpisana z nimi umowę to nadal sciagna pieniądze nawet jeśli karta jest zablokowana. Proponuje zglosic sprawe jak najszybciej na policje i do prokuratury

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
W&B
@KB

Nie jest możliwe ściągnięcie środków z zablokowanej karty, chyba że ma Pani założona preautoryzacje (blokadę środków na karcie) to wtedy pobiorą z kaucji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aleksandra
@KB

w banku opisałam cała sytuację i powiedzieli że nie ma możliwość żeby wzięli pieniądze .zresztą zrobiłam zmianę karty i jej numeru więc stara już nie działa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
janósz
@Aleksandra

głupia pindo, standardowa procedura, jest o tym zapis w umowie, 100 zł to i tak mało.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Halina
@Aleksandra

Ho ho ho! Widać, ze złodziejskie Global Rent a Car wysłało swojego pelnomocnika w osobie pana janósza - hehehe! Bo Aleksandra strasznie zdenerwowała janósza, tym że zlikwidowała kartę i zamknęła tym Rent a Carzłodziejaszkom dostęp do cudzych pieniędzy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TURYSTA Z WILNA
@Halina

dobry pomysl... zablokowac/zmienic kartę, po odtrzymaniu maila.... i niech się ugryza wtedy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aleksandra
@janósz

glupi to ty jestes haha a malo czy nie to zlodzieja dawac nie bede a w umowie nie ma nic

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aleksandra
@TURYSTA Z WILNA

otóż to (usunięte przez administratora) !ale przyjdzie czas na nich

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aleksandra
@Halina

haha no śmiesznie żałosny gościu!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arcy
@Aleksandra

Pani Aleksandro, Wypozyczajac samochód zgodziła się Pani na to, iż jeśli zgłoszą sie do firmy organy ściagania z zapytaniem o wypozyczajacego auto, wtedy wypozyczający zostanie obiążony kwotą 100 zł. Sam zapłaciłem karę 300 zł za dokładnie taką samą sprawę na Islandii. Podpisała Pani taki zapis w umowie - gwarantuję, gdyż jest to standardowa procedura w każdej wypożyczalni więc skoro taka sytuacja miała to należy umowy dotrzymać i zapłacić. To czym sie Pani teraz popisuje to zwykłe cwaniactwo i prostactwo, tak typowe dla ludzi w naszym kraju. Szkoda, że tak wielu ludzi potrafi sobie wycierać gębę umową, potem dziwimy się, że jest tak źle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aleksandra
@Arcy

dokładnie przeczytałam umowę w obecności prawnika firmowego mojej firmy. i gwarantuje panu że nic takiego nie było zawarte w umowie. gdyby coś takiego było nie miałabym żadnego problemu z zapłaceniem .A prostactwo to widać po pańskim wpisie nie znając sytuacji albo myśląc że się wszytko wie lepiej. czasami lepiej wpierw pomyśleć zanim kogoś się obrazi bez powodu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
X
@Aleksandra

@Aleksandra Pani Aleksandro, przejrzałem własną umowę z Global i @Arcy ma rację. Opłata, która została Pani naliczona (za udzielenie informacji organom ścigania i administracji) wynika bezpośrednio z warunków najmu. Ogólne warunki najmu wysyłane są razem z protokołem wydania samochodu i umowa (do mnie po wydaniu auta przyszedł mail z trzema ww. załącznikami. Co prawda wynajmowałem ponad pół roku temu, ale nie sądzę żeby coś się zmieniło i raczej te same dokumenty są wysyłane klientowi obecnie). Z tego co się orientuję zaakceptowanie umowy oznacza również zaakceptowanie warunków wynajmu. Na przyszłość polecam przejrzeć wszystkie dokumenty, a później się unosić. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arcy
@Aleksandra

Nie ma Pani racji. Sam w ogóle pomysł, że firma odważyłaby się ściągać pieniądze z czyjejś karty nie mając pokrycia w regulaminie jest absurdalny. Taki zapis to standard we wszystkich wypożyczalniach. Dalszą dyskusję uważam za bezcelową. Pozdrawiam i trzymam za słowo, że prześle im Pani pieniądze, które im się należą. " gdyby coś takiego było nie miałabym żadnego problemu z zapłaceniem"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Halina
@Arcy

"...Sam w ogóle pomysł, że firma odważyłaby się ściągać pieniądze z czyjejś karty nie mając pokrycia w regulaminie jest absurdalny" Prosze nas nie rozsmieszac :) A czy firma ma zapisane w regulaminie, ze sciaga pieniadze za fikcyjne uszkodzenia? A pieniazki kradnie az milo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Global Rent a Car? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy operator maszyn CNC
Rzeszów
Smithstown Polska Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonymous

Mialam identyczna sytuacje, pobrali pieniadze za rzekome uszkodzenie tylko ze od razu zgosilam do banku bezprawne pobranie pieniedzy i zalaczylam wszytkie meile do nich oczywiscie bez odpowiedzi z ich strony. Pieniadze wrocily na konto a karta zostala zablokowana. Wypozyczalnia odezwala sie w ten sam dzien z zalosnym tlumaczeniem. Teraz mnie moga cmoknac. Ludzie blokujcie od razu karty bo to jedyna opcja zeby was nie okradli

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bart

GLOBAL RENT A CAR RZESZÓW kolejny klient naciagniety auto oddane 5/03/18, dzisiaj otrzymalem email ze 505zl zostanie pobrane z karty, wyslali zdjecia odprysniecia na zderzaku. Jak oddawalem samochod, auto bylo sprawdzone z pracownikiem, wszystko bylo ok zrobione zostaly zdjecia ale na protokole zdania auta pracownik zaznaczyl, ze stan techniczny zostanie sprawdzony po umyciu auta = zima, snieg, auto brudne wiec myslalem, ze to standardowa procedura. Oczywiscie kaucje zwrocili po kilku dniach. Myslalem, ze wszystko jest OK do dzisiaj. Na moich zdjeciach ciezko dopatrzyc sie takowego uszkodzenia, auto odbieralem i oddawalem w nocy, kolor auta czarny. Podczas odbierania auta Pani pokazala, ze na protokole jest przynajmniej z 20 roznych rysek, ktore bylo ciezko zweryfikowac w nocy. Przy oddawaniu pracownik pare minut pozniej wsiadl z odkurzaczem i odjechal autem, wiec rowniez on mogl takie uszkodzenie zrobic, jezeli takie uszkodzenie istnieje, lub zapewne istnialo juz wczesniej Wiem jedno ostatni raz korzystam z uslug tej firmy, podjescie firmy jest wrecz zabawne. Mialem wykupione ubezpiecznie wiec dzisiaj dzwonilem i mam wyslac wszystkie dokumenty, zapewnili, ze pokrywaja koszty. Zobaczymy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bart
@Bart

Odyskalem cala kase od ubezpieczalni. Skonczylo sie bez kosztow ale o tej firmie trzeba zapomniec.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adam

Witam.--ja również zostałem oszukany 22.03.2018 przez firmę Flex-Rent Sp.z o.o. -podpiętą pod Global Rent-a-car,-tyle ,że w moim przypadku zrobiono to w bardziej cwaniacki sposób.- mianowicie wynająłem auto w punkcie na lotnisku Kraków Balice ,w hotelu Hilton na 2 doby,- przeczytałem przed wynajmem uważnie voucher z warunkami wynajmu,- była tam m.innymi informacja o konieczności zgłoszenia chęci przekroczenia granicy z Rep.Czeską ,za co pobierana jest opłata 60 euro (..myślę,że to bardzo "słono" ..- bo..np. z Niemiec do Danii pobiera się taką opłatę w kwocie 6 euro za dobę),--..nie było natomiast informacji o wysokości kary za niezgłoszone przekroczenie granicy..(--za inne "przestępstwa"--wyszczególniono te kwoty)..--..no cóż,-nie zgłosiłem,-pojechałem autem do Czech ,-wróciłem,-zdałem auto bez przygód,bez kontaktu z policją,zatankowane,-kilka godzin przed planowanym zwrotem,-pracownik pojazd obejrzał ,-i niby wszystko było ok.-- po 2 dobach otrzymałem na e-mail informację o nieautoryzowanym przekroczeniu granicy,- wraz z plikami PDF z -gdzieś ukrytego w aucie GPS/czy też tachografu--z trasą mojego przejazdu,godzinami postoju ,miejscowościami--etc.--i w zw. z tym- o potrąceniu kwoty 250 euro - za to "przestępstwo"-z mojej karty kredyt.--..ponieważ przy odbiorze auta-umowę podpisywałem na telefonie--nie miałem możliwości jej przeczytać,-a pracownik poinformował mnie-że umowa przyjdzie na poczte e-mail.--(tyle,że ja nie mam w tel.internetu..)--otóż podpisałem,ponieważ błędnie założyłem,iż umowa właściwa nie może się zbytnio różnić od warunków zawartych w "voucher" -który przedstawiłem przy odbiorze auta.-- a tam właśnie,była podana kwota 250 euro-opłaty za niezgłoszone przekroczenie granicy.--..moim zdaniem,jest to prosty sposób na wyłudzanie pieniędzy,-Prawdopodobnie każdy,kto będzie chciał przekroczyć autęm tą granicę ,nie zgłosi tego faktu,gdyż uzna ,że to podwaja kwotę krótkotrwałego wynajmu,-- będąc w błędnym założeniu,-"..najwyżej ,-jak się dowiedzą,to zapłacę te 60 euro"--- pewnie wiele ludzi już zostało tak oszukanych-a zbliża się sezon wakacyjny--więc pewnie wielu jeszcze będzie.--..ktoś może powiedzieć: "należało mu się ,chciał zaoszczędzić! -to niech teraz płaci"-- ..tyle ,że proszę zobaczyć jak działa ten prosty przekręt w "białych rękawiczkach" : odstrasza się klienta od zgłoszenia chęci przekroczenia granicy wysoką ceną (gdyby to było np. nawet 10 euro--pewnie każdy by zapłacił),..-nie ma wiedzy o wysokości opłaty karnej (.. a info takie dostaniecie po fakcie),,---nikt nie wie,że jego trasa przejazdu jest skrupulatnie zapisywana,--a po fakcie--są marne szanse na odzyskanie pieniędzy (umowa podpisana?--..podpisana).-- ..chciałoby się przekląć i zwyzywać -- ale i tak pewnie moderator by to usunał ,-- cóż , sporo latam po Europie i zawsze korzystam z usług różnych wypożyczalni pojazdów , -- nigdy nie spotkało mnie coś takiego poza Polską .-- od teraz omijam firmę Global-Rent-a-Car szerokim łukiem,-choć pewnie nie na wiele się to zda,-no i pewnie firma ta nawet nie wie (lub nie chce wiedzieć) o ich wspaniałym reprezentancie na Polskę -firmie FLEX RENT

Conrad

Witam, Wszystkich poszkodowanych przez firme Global Rent a Car w na lotnisku w Katowice- Pyrzowice proszę o kontakt na mój adres Conrad.baranowski@gmail.com. Razem z zona zostaliśmy oszukani w podobny sposób jak wszyscy inni. Na telefonie zona podpisala zwrot kluczykow. Podpis później okazal się podpisem do przyznania się do uszkodzen samochodu których nie spowodowala . Raport uszkodzenia został wydany przed inspekcja zwrotna samochodu. Sprawa jest zgloszona do prokuratury i na polcjje w Tarnowskich Gorach oraz policje w Pyrzowicach. Proponuje nie tracic czasu tylko zrobić to samo. Wystarczy oficjalny email z opisem przestępstwa i nagłówkiem "Zgloszenie oszustwa". Proszę wysylac zgłoszenia na nastepujace adresy email: pr.tarnowskiegory@gliwice.po.gov.pl pg@tarnowskie-gory.ka.policja.gov.pl dyzurny@tarnowskie-gory.ka.policja.gov.pl komendant@tarnowskie-gory.ka.policja.gov.pl Tylko pisemne zgłoszenie sprawi, ze potraktują ta sprawe powzanie i przekaza to do policji w Pyrzowicach gdzie ktoś zajmie się ta sprawa profesjonalnie. W razie pytan proszę pisać na mój email. Chetnie odpowiem na wszystkie pytania jak zrobić zgłoszenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Halina

Prosze o kontakt wszystkich poszkodowanych przez firme Global Rent a Car. Zglosmy sprawe do prokuratury. Moze razem uda nam sie powstrzymac oszustow. Moj adres : oszukaniprzez.global@gmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sadocha
@Halina

Prosze o kontakt

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sadocha
@Halina

Sadocha44@op.pl prosze o kontskt na ten adres

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konrad
@Halina

Pani Halino, Moja zona został oszukana w ten sam sposób w dniu 20 Marca. Sprawa jest już zgloszona do prokuratury w Gliwicach, Policji w Tarnowskich Gorach i policji w Pyrzowicach. Proszę o kontakt. Conrad.baranowski@gmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika

Witam wszystkich poszkodowanych przez firmę Global Rent a car. Na początku tego miesiąca sama padłam ofiarą tych oszustów (Lotnisko Wrocław) i kolega polecił mi napisać do prokuratury. Właśnie z tym zamierzeniem prosiłabym chętnych poszkodowanych którzy chcą zrobić porządek z tą firmą i mieć większą szansę oddzyskania wyłudzonych pieniędzy przez Global Rent a Car proszę o kontakt mailowy najlepiej z krótkim opisem waszej szkody. Mój adres cedarwoodcaremonika@gmail.com Razem będziemy mieli większe szanse żeby prokuratura rzetelnie się nimi zajęła.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Vito

Witam Korzystam z wypozyczalni samochodow na Callum swiecie przez ostatnie 20 lat I nigdy zadna z wypozyczalni nie okradla mnie jak to zrobil Glob Rent w Polsce. Wynajalem samochod od 10.03 do 15.03 w Rzeszowie I co. Dalem klucze do drop box bo nikogo nie bylo w punkcie wynajmu.Po 5 niech moja kaucja zostala odblokowana a bylo to 750 euro. Po dwoch tygodniach z mojego konta Glob Rent portal kwota 141 euro tytulem szkody ktorej nigdy nie zrobilem. Uwazam ze zrobil to bezprawnie ale nie o to chodzi. ZLODZIEJE I (usunięte przez administratora) Nie koncie na swoimkomentazu bo nie o to chodzi. Sprawe skoncze w sadzie nawet gdyby kosztowalo mnie to 10 razy wiecej not 140 euro. Polskie chamstwo.Wstyd mi ze tak sie to skonczylo. Nigdy wiecej Glob Rent.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anka
@Vito

Ja mam podobna sytuacje auto wyporzyczalam w Rzeszowie od 21.02 do 28.02 nikogo nie bylo wiec klucze wrzucilismy do boxu,na dobra sprawe nie dostalam zadnego maila,tylko zauwazylam ze z kredydowki sciagneli £ 201 08.03 zglosilam do banku,bo oni nie odpowiadaja na maile

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Babe

Ja właśnie 2 tyg po zwróceniu auta dostalam maila: Szanowny Kliencie, Uprzejmie informujemy, że z Pana / Pani karty zostanie pobrana kwota w wysokości 48,70 zł tytułem zdania samochodu z pełnym bakiem ale nie okazania paragonu ze stacji paliw. W załączniku przesyłamy notę obciążeniową. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy Global-Rent-a-Car pod adresem mailowym: customercare@global-rent-a-car.pl Gdy zwracalam auto nikogo nie bylo na miejscu. Zadzwonilam do nich, kazali wrzucic kluczyki i dowod rejestracyjny do skrzynki. Nic nie wspominal, zebym zalaczyla paragon. Byc moze jest to w kontrakcie, nie wiem nie do czytalam. Ale czy to jest legalne??? Miasto Wroclaw.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bodzenty
@Babe

Dokładnie dziś to samo, przy czym pracownik zrobił ksero dokumentu... na szczęście nie chciałem paragonu zostawić. dodajmy, że samochód wypożyczałem prawie 4tyg temu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wkurzony.

Witam Lotnisko Rzeszów Jasionka Global rent car W mojej sytuacji podobnie...pobrali 350 zł za niby potwierdzenie autryzacji (cokolwiek to znaczy) .brak odpowiedzi na zadane droga mailowa pytania. Oszustwo w biały dzień... Jadę osobiście do tego biura w celu wyjaśnienia sprawy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rafał

Od19 lutego do 20 lutego korzystaliśmy z usługi wynajmu firmy GLOBAL w Polsce. Zwróciliśmy samochód 19 lutego, po sprawdzeniu samochodu, nie znaleźliśmy żadnych uszkodzeń, oddaliśmy klucze około 22:00 do wyznaczonego biura na żądanie. Po 10 dniach otrzymaliśmy fakturę za szkodę wyrządzoną samochodowi, byliśmy bardzo zaskoczeni tym zachowaniem, ponieważ pojazd był w porządku przy dostawie. Wielokrotnie prosiliśmy o wyjaśnienia bez żadnej odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej i obsługi klienta. Ponadto pod koniec listopada otrzymaliśmy kolejną notkę informującą o ilości paliwa obecnego w pojeździe (brak pół baku). Zdecydowanie odradzamy korzystanie z usług tej firmy, ponieważ nie jest ona profesjonalna i jest nieefektywna. Jeśli na pierwszy rzut oka wydaje się tania na końcu, jest droższa. from February 19th to February 20th we have utilized GLOBAL rental service in Poland. We returned the car on February 19, after checking the car we did not find any damage, we gave back the keys at 22 hours to the appointed office as requested. After 10 days we received an invoice for a damage caused to the car, we were very amazed by this behavior, as the vehicle was OK on delivery. We have repeatedly asked for explanations without having any response via email and customer service. Furthermore, at the end of November we received another notification on the amount of fuel present in the vehicle (missing half a notch). We strongly advise against using this agency, as it is not professional and it is inefficient. If at first sight it appears cheap at the end it is more expensive.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TURYSTA Z WILNA

NIE POLECAM FLEX Rent Sp. z o.o./Global Rent-a-Car Polsk...Przestrzegam z korzystania uslug tej firmy. Wypożyczałem auto w styczniu 2018 na lotisku w Gdansku. Zamowione bylo auto o nizszej wartosci, Podpedzono auto bylo klasem wyzej :) ito wygladalo dziwnie...Zadarmo cos dali??? Padal snieg... Auto zostalo przekazane w ciemnosci o godz.18 na parkingu lotniska, gdzie nie bylo mozliwosci sprawdzic dokladnie wszystkich uszkodzen i zarysowan. Ale przy oddaniu auta, bylo to o godzinie 12, widocznosc byla dobra. Pracownik obejrzal samochod i podtwerdzil ze jesk OK. Podpisalismy dokumenty zwroty auta. Po 2 tygoniach odtrzymalem maila ..."Uprzejmie informujemy, że z Pana / Pani karty zostanie pobrana kwota w wysokości 464,51 zł tytułem szkody w wynajmowanym pojeździe. Rozliczenia szkody dokonamy w najbliższym czasie i wyślemy fakturę na ten sam adres....Global-Rent-a-Car pod adresem mailowym: customercare@global-rent-a-car.pl" Jestem pewna ze zadnych uszkodzen z mojej strony nie bylo, bo wprawie nie jezdzilismy samochodem... Ten samochod specialnie podpedzili dla nas, aby my oplacili te drobne zarysowianie, Tak sie czyje po wspolprace z FLEX Rent Sp. z o. . ZOSTAŁEM OKRADZIONA PRZEZ FLEX Rent Sp. z o.o./Global Rent-a-Car Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof

Dnia 6.03 wypozyczylem sampchod na lotnisku w Modlinie i zdalem dnia 8.03 i co sie okazuje ze po 3 tyg przyszlo obciazenie na 451 zl ze niby byl porysowany zderzak i rysa na dzwiach.Ta cala firma do oszusci.Umowilem sie z nimi na zdanie auta na 8 rano bo o tej godz otwieraja biuro i do 9 nikt sie nie zjawil .Oszusci Oszusci

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Halina

Panie Sadocha! Wszystkie informacje przeslalam juz na panska skrzynke. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sadocha

Witam. Jestem kolejna oszukana osoba przez firme Global Rent a cars.Schemat oszustwa identyczny jak w pani przypadku.Mam pytanie co wyniklo w pani sprawie,czy zwrocono pani pieniądze?Prosilbym o wiecej detali do zbiorowego pozwu przeciwko zlodzieja z Global Rent a cars.Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jojosco

Witam! Ta sama sytuacja jak u wszystkich poszkodowanych, po trzech tygodniach faktura ze zdjęciami na 3 tyś zł za szkody których nie dokonałem. Na protokole zwrotu mój podpis podrobiony więc sprawa już wylądowała u adwokata. Myślę że skieruję sprawę do prokuratury o fałszowanie dokumentów. Jeśli ktoś został poszkodowany przez tą firmę proszę o kontakt. Razem możemy więcej. Kontakt: jojo.666@oppl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Jojosco

prosze o kontakt danuta.scholz@hotmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jojosco
@Jojosco

Poprawka adresu email:(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Halina

PS. Firme Global Rent a Car wybralam pod koniec lutego tego roku z poreczenia firmy lotniczej Ryanair

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Global Rent a Car - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Global Rent a Car
3.8/5 Na podstawie 231 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Global Rent a Car
Przejdź do nowych opinii