Dzień Dobry Chciałbym dostać się na praktykę studencką do terminala DCT w Gdańsku. Studiuje Transport i Logistykę. Czy terminal przyjmuje studentów na praktyki? Jaką drogą najlepiej skontaktować się z terminalem w tej sprawie?
Siema. Czy któs orientuje się jak wygląda stanowisko jako ,,pracownik bocznicy kolejowej" chodzi o wynagrodzenie i co takiego robi się tam ?
Jak wygląda praca na magazynie CFS ? Czy warto CV składać ?
Cześć. Jak wygląda zatrudnienie w dct? Interesuje mnie praca na terbergach albo na RS i zastanawiam się czy aplikować? Na jakie pieniądze można liczyć na początku na tych stanowiskach?
Na ciągnikach pierwsze 3 mc około 3750-4000 zł razem z dodatkami, później około 4500 zł. Oprócz wynagrodzenia co miesiąc dostaje się 250 zł na kartę paliwową
Stanowisko startowe w firmie to kontroler lub operator ciągnika siodłowego (wymagane prawo jazdy kat.C), dopiero później możesz starać się o udział w konkursie na operatora RS, nawet jeżeli masz już uprawnienia. Z ulicy nie będziesz miał możliwości zatrudnienia na tym sprzęcie.
Czyli faktycznie jest to dość trudne do osiągnięcia, żeby się dostać? Ten konkurs to jak obecnie przebiega i ile osób zazwyczaj bierze w nim udział?
Zazwyczaj wymogiem jest 18msc pracy, jest ogłoszony konkurs, kto chce to bierze udział, ze wszystkich chętnych jest wybieranych kilka osób, następnie czekają na miesięczne szkolenie, po szkoleniu i otrzymaniu uprawnień mogą pracować na RS, ale nie wiąże się to z opuszczeniem własnego stanowiska. Angaż na umowie może trwać nawet 2/3 lata
Praca nie jest ciężka ale płacą śmieszna 3500na rękę za kierowcę kat c to śmiech na sali tyle zarabia ochroniarz w biedronce pracę zaczynasz prawie godzinę szybciej bo się przebrać i czekasz za brygadzistą 20min żeby ciebie zapisał. Rok pracy i będziesz miał zajechane plecy ludzie na STS i RTG czyli na sownicach najpier.... Tak kontenerami przy opuszczaniu na naczepę ze trzeba zapinać pasy żeby nie wylecieć z fotela po spytaniu instruktora czemu tak jest powiedział że zależy jaką nogą ktoś wstał ???????????? 80%ludzi w tej pracy to (usunięte przez administratora) więc radzę omijać szerokim łukiem.
A ile byś chciał na okresie próbnym zarabiać? Od razu 6/7k? Poczekaj na pierwsze wyliczenie, popytaj kolegów ile mają na pierwszej umowie. Zapomniałeś o dodatku za godziny nocne, święta i premie. A do pracy wystarczy samo prawo jazdy kat. C, wszelkie kursy na przewóz czegokolwiek nie są kompletnie potrzebne. A sts i rtg nie wali pudłami w zależności którą nogą wstał, te sprzęty same mają spowolnienia przy końcowej fazie. Na tych sprzętach również pozycja ciała jest wymuszona i nasze plecy też potrafią boleć
Chyba za dużo broszurek czytasz. Te spowalniacze nie działają na STS więc nie opowiadaj głupot. Te premie i dodatki to wsadzić trzeba między bajki. Jak po miesiącu okazuje się że ta premia to 0. Na święta jest 1200 ale brutto.
2022 - najniższa miesięczna premia wynosiła 500zł, nie było żadnego miesiąca bez premii. 2021 - najniższa premia 400zł, żadnego miesiąca bez premii. Dodatek 20% do godzin nocnych, 260zł dodatkowo za dzień świąteczny, nadgodziny 200%. Nie musisz tego robić, ale nie pisz, że nie ma premii i dodatki nic nie dają. Ktoś Was zmusił do podpisania umowy? Już na rozmowie jasno było powiedziane, że terminal pracuje całą dobę przez cały rok, skoro warunki nie pasowały to się rezygnuje. Jeżeli 1200 brutto dodatkowej premii nie satysfakcjonuje (usunięte przez administratora)
Widzę, że ubodło troszkę. Zamiast opisywać statystyki podaj szczegóły. Skąd się wzięła premia 500? Było 0 ale zarząd miał dobre serce(tak naprawdę to się bali kolejnej awantury i strajku) Tu się z Tobą zgodzę, że nie muszę robić- właśnie się zwolniłem bo mnie nie stać na pracę w tym przybytku rozkoszy i dobrobytu bo mam rodzinę na utrzymaniu, która żyje cały rok(nie tylko w święta). Co do podpisywania umowy, również masz rację- nikt mnie nie zmuszał ale to co było na rozmowie znacząco mija się z rzeczywistością. Jak masz dostęp do statystyk to podaj liczbę pracowników, którzy od was odeszli (a nie zostali zwolnieni) w 2021 i 2022. Wstań zza biurka, przejdź się po terminalu i popytaj kolegów i koleżanki na temat satysfakcji z pracy w Baltic Hub i to opisz dokładnie. Życzę wytrwałości.
Nie wstanę zza biurka bo od początku pracuję na terminalu. Od początku już na rozmowie są poruszane warunki pracy, na szkoleniu można się zaznajomić jak to wygląda. Wymuszona pozycja ciała, hałas, brud, ciągłe skupienie. Terminal to nie jest czyste stanowisko zza biurka i trzeba mieć to na uwadze. Firma nie zwalnia ludzi bez powodu, a ludzie przyzwyczajeni do wygody zwalniają się sami.
To chyba o innej firmie mówimy... 2022 rok przez cały letni sezon premia była 0zł, czyli jej nie było
Ale faktycznie są tam jakieś warunki szkodliwe, że macie dodatek itp, czy to twoja opinia po prostu? Zastanawia mnie, czy konsultowałeś się z lekarzem czy coś. A ogółem to przez ile godzin się tam robi teraz?
Na szkoleniu jak i w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej ,,duży nacisk kładziemy na bezpieczeństwo w czasie pracy" - tu się kończy BHP. W teorii fajnie a wpraktyce zupełnie jest zupełnie inaczej. Operator STS jak ma zły dzień to Ci kręgosłup połamie i jedyne co usłyszysz to ,,przepraszam" o ile otworzysz gębę. Jak nie zapniesz pasów to Pan od BHP zatrzyma Cię jak kryminalistę z adnotacją do akt. Ktoś inteligentny po licznych skargach mieszkańców Stogów wpadł na pomysł aby wszystkie wyjące sygnały ostrzegawcze zamontować suwnicach na wysokości twoich uszu. Do tego jeszcze trafisz na ,,białą zmianę" oraz ,,Anka brak zadanka" plus co chwilę pytanie IMV gdzie jesteś-to gwarancja że po 12 godzinach głowę masz kwadratową. Latem siadasz na mokry fotel(najczęściej od potu bo klima nie działa)- na betonie i w pełnym słońcu a zimą zmarznięty na postoju bo problem z ogrzewaniem. Premia ,,uznaniowa"- najczęściej 0. Jest wiele teorii pracowników jak jest liczona ale żadna się nie sprawdza. Plac na terminalu to jedna wielka dziura i wyboje. Awansy dla najwytrwalszych oczekujących na ,,starszego" nawet i 3 lata. Niektórzy robią bez angażu na innym stanowisku nawet po 3 lata za pensję jak podstawowy pracownik. Jest to firma, w której jesteś tylko numerem. Świątek, piątek i niedziela w pracy- jak dobrze trafisz to cały miesiąc mijasz się z rodziną w weekendy( w tygodniu masz przeważnie po tym wolne a co z tego jak rodziny nie ma w domu). Pensję głodowe i nieadekwatne do odpowiedzialności oraz wykonywanej pracy. No ale zawsze pozostaje kantyna i nieustająca promocja na jedzenie.
Tak jak kolega pisze to prawda , dodał bym Jeszcze ze kierownicy i brygadzisci to chamy i buce bez kultury , atmosfera zła a na dodatek to większość donosi na kolegów
Ja bym dodał ze te awanse sa uzależnione od twojej dyspozycji. Czyli chorujesz powyżej 2 tygodni w roku to się równa brak awansu. Dalej idąc to możesz do emerytury robić na młodszym operatorze.
chyba taki As jeszcze się nie trafił? ile teraz najdłużej ktoś na tym młodym właśnie robi? ze dwa lata max? podczas pandemii jak to było respektowane? organizacja pracy inna raczej tu była?
Mimo że stawki w DCT są znacznie wyższe niż kilka lat temu, rynek i tak już dawno odjechał w górę. Obecnie w małych prywatnych firemkach wykonujących w porcie np. przeładunki gabarytów płacą w okolicach 50 zł/h netto, a ludzi ciągle za mało, więc jest nacisk na nadgodziny i w efekcie pracownicy dostają na konto kwoty pięciocyfrowe.
Tragedia. Siedzenie nie raz po paręnaście godzin żeby zrobić awizacje. To jest jakaś kpina ten cały system!!!!
Z firmy ostatnimi czasy odchodzi duża ilość osób. Z nikim nie są prowadzone poważne rozmowy motywacyjne, sugerujące pozostanie w firmie. Niby pracuje się tam nieźle, ale... - brak efektywnych podwyżek chociażby próbujących nadążyć za szalejącą inflacją (ceny za przeładowany kontener zostały odpowiednio podniesione kontrahentom) - docenia się jedynie odpowiednio długi staż pracy i nie ma znaczenia jak mocno się starasz. Wystarczy że będziesz siedziała i robiła absolutne minimum, a awansujesz po odpowiednim czasie - system premiowy to jakaś kpina, na którą pracownik nie ma praktycznie wpływu - rozmowy o awansach odbywają się jedynie raz w roku, ale jeżeli otrzymałaś awans w poprzednim, to teraz nie licz na nic (czyli w efekcie 2 lata czekasz na podwyżkę) - byłaś jeden dzień w miesiącu na zwolnieniu lekarskim? Tracisz premię za cały miesiąc - pracownicy na plus, ale to jeden z niewielu pozytywnych czynników Na chwilę polecam, na dłuższy czas zdecydowanie odradzam
Witam czy wiadomo kiedy rusza nowa rekrutacja na stonowisko mechanika
Witam.Czy jesteście w stanie podać stawkę dla mechanika?
Jest to pensja startowa, dochodzą godziny nocne, godziny dodatkowe, święta, premie. Do tego angaże stanowiskowe.
to czekaj ile z tych dodatkowych rzeczy można tutaj sobie jeszcze swobodnie zgarnąć? premie by mnie interesowały, jakie zasady i jak w praktyce wychodzą?
czyli praca zespołowa ok. była wzmianka o angażach stanowiskowych, jak często występują i z jakich na które? Też się zastanawiam co by mogło się dziać z kwestią stawki przy awansie poziomym, pozostaje jak poprzednia czy dostosowywana by była do średniej w dziale?
Angaże co rok w lipcu, każde stanowisko na placu jest objęte jako młodszy, średni, starszy. Nie ma stawek indywidualnych i „średnich w dziale”. Każdy na tym samym stanowisku i angażu zarabia tyle samo na umowie. Ciężko mi odpowiedzieć bo jest kilka możliwości z rozwojem, nie każdy chce i pozostaje na swoim stanowisku. Stanowisko startowe w dziale operacyjnym to kontroler lub operator ciągnika siodłowego, gdzie wymagane jest prawo jazdy kat. C. Aktualnie kobiety są zatrudniane tylko na to stanowisko.
odradzam pracę w porcie nic tu nie zarobicie tylko czas stracicie ciągłe wyjebki na koniec dnia wysyłają pod pustego sts dauny z buira wiecznie problemy mają.
Twoja wypowiedź brzmi tak, jakbyś miał płacone na akord, a każdy w firmie jest na umowie o prace, wszyscy kończymy o tej samej godzinie, nikt nie zostaje na nadgodzinach bo nigdy czegoś takiego w firmie nie było. Nikt z biura nie wysyła nikogo pod sts. Pracujemy 6-18, 18-6. Jeżeli w tych godzinach została Ci zlecone zadanie do wykonania to chyba należałoby je wykonać tyle ile da się rade. Za picie kawy nikt nie płaci.
Odradzam pracę w porcie w Gdańsku kułka po 12 godz dyspo dauny robią na złosc marna praca i płaca odradzam tutaj pracować
Odradzam pracę kierowcy w porcie w Gdańsku wkółko po 12 godzin dyspo dauny robią nazłosc praca i płaca marna odradzam pracę tutaj
Witam ile może zarobić nowy operator na suwnicy placowej z jakimś tam doświadczeniem?
Z ulicy nie przyjmują na suwnice. Startowe stanowisko w firmie to kontroler lub operator ciągnika siodłowego. Następnie wewnętrzne konkursy dla pracowników na operatorów suwnic. Wymagany jest staż pracy. Pracownicy czekają średnio 2/4 lata na zdobycie uprawnień
Mam pytanie jak wygląda stanowisko; młodszy kontroler w DCT Jak wygląda zakres obowiązków? Ciężki kawałek chleba? Ile dają na początek?
Kontroler zajmuję się pracą pod statkiem jak i na statku, zadaniem kontrolera jest sprawdzanie kontenerów, na statku czy prawidłowo stoją, czy są zapięte lub odpięte. Pod statkiem kontrola uszkodzeń, potwierdzanie rozładunku lub załadunku. Praca 365 dni w roku 24/7. Przy temperaturze +30 i -15 również. Do wypłaty wliczona jest premia, dodatki świąteczne, dodatki nocne. Na początek myślę 4000/4500 na rękę
Ale aktualnie poszukują tylko mężczyzn, gdyż są braki w obsadzie, a na statek chodzą tylko Panowie.
No średnio mi się to widzi. :( Może praca zbyt ciężka czy coś? Ale w ogóle kiedykolwiek próbowali je brać?
Ze względów bezpieczeństwa to po pierwsze, a po drugie praca na statku bywa ciężka fizycznie, kobiety już sprawiałyby kłopot
Dzień dobry, zauważyłam, że pojawiła się po raz kolejny oferta na Młodszego HR Business Partnera. Co jest powodem, że tak często szukają na to stanowisko/a?
Firma się rozwija, zaraz rusza budowa kolejnego nabrzeża. Potrzeba rąk do pracy na wszystkie stanowiska.
Firma jak firma. W zakupach level kompetencji bardzo niski. Tak samo jak u Pana Cezarego, kierownika naszego kochanego. A że trzęsie się żeby nie wypaść x obiegu to jeszcze dlsbszymi die otacza, nikogo senaownegp nie zatrudni. Że tak przełożeni mu na to pozwalają..
Czy istnieje możliwość rozwoju w DCT Gdańsk S.A.?
Na jakie benefity można liczyć w firmie DCT Gdańsk S.A.?
Było już takie pytanie. Karta paliwowa, multisport, prywatna opieka medyczna, premia świąteczna oprócz comiesięcznych. Paczki dla dzieci na święta.
Dostajesz kartę płatniczą, która co miesiąc jest doładowywana kwotą 250zł. Możesz nią płacić wszędzie, nie tylko za paliwo.
Ej to dziwne, a czemu po prostu nie dadzą wam 250 zł więcej do wypłat skoro wszędzie można nią płacić?
Karta paliwowa, ubezpieczenie grupowe, multisport, opieka medyczna Medicover, dodatki za pracę w nocy i święta, posiłki regeneracyjne w okresie zimowym, paczki na święta dla dzieci.
Byłem na rozmowie w sprawie pracy atmosfera ok ale sama rozmowa już raczej słabo pani starała się być miła i merytoryczna nic konkretnego o pracy kontrolera nie powiedziała prócz tego że do nauczenia jest gruba książka sugerując że się tego nie nauczę. No i ta stawka 3500 za szkolenie i 4100 okres próbny pod warunkiem że zda się ich egzamin powiem tak żenada
Fajnie się narzeka, najlepiej jakby za darmo kasa z nieba spadła. Ostatni raz premii nie było w październiku 2020, ale to chyba pamiętasz z jakiej racji. Od tamtej pory co miesiąc jest.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 69.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.