Witam przy aplikacji była informacja,że w ciągu 30 dni zadzwonią. Jak długo czekaliscie na telefon i czy trzymają się tego terminu czy dzwonią po tych 30 dniach. Rozumiem,że to dni robocze ?
Jak wyglądam tam praca elektryka ? Jakie zarobi na start na tym stanowisku
Ktoś wie kiedy mają dzwonić z zaproszeniem na rozmowę o pracę?
Powie ktoś o stanowisku młodszego kontrolera? Zarobki, premie, praca jak wygląda
Cały dział operacyjny obowiązuje jedna premia, praca kontrolera jest pod statkiem jak i ba statku, kontrola przeładowanych kontenerów. Praca na dworzu 365 dni w roku, zatem nie każdy jest gotowy do takich warunków. Dodatek za godziny nocne, premie, dodatek świąteczny, płaca około 4600 brutto na początek.
Premia realna do wyrobienia co miesiąc? W ogłoszeniu są dwa bonusy - premia 1 tys brutto i 250 brutto jakąś. Czyli ile można wyciągnąć z premiami? Kobiety też tam pracują?
Cały terminal pracuje na premię, max 1000zł, 250 to karta paliwowa doładowywana co miesiąc. Ok 5000 na rękę można wyciągnąć, kobiety tylko pod statkiem, panowie pod i na.
Na to pytanie samemu trzeba sobie odpowiedzieć. Terminal pracuje cały rok, przez całą dobę, nie ważne czy wieje, pada deszcz czy jest śnieżyca. A praca jest na dworzu w większym stopniu. Wypłaty zawsze na czas, wszystko na umowie, bhp bardzo przestrzegany dla dobra wszystkich.
Czyli mężczyzna ktory zatrudni sie jako młodszy kontroler to ma jeszcze dodatkowa funkcje lukowego i zarabia tyle samo co kobieta kontrolerka?
Witam czy ktoś jest w stanie więcej powiedzieć o stanowisku mlodszy planista jakie zarobki ?ak wygląda praca ? na co zwrócić uwagę itp dziękuję!
Witam. Jaka jest różnica między pracą na stanowisku kierowca z kat.B a kat.C ?
W Balic hub niedługo będzie jeden wielki RESET. Są bardzo niskie zarobki, suwnicowy ze stażem 10-15 lat zarabiają niecałe 5 tysięcy netto, kierowcy ciągników jeszcze mniej za pracę w nocy i święta. Armatorzy już część kontenerów przerzucają do innych terminali. Zarząd próbuje skłócił mechaników, operacyjnych i po części im to się udało. Sytuacja jest bardzo napięta, pytanie kto pęknie. Operacyjni kilka lat temu pokazali, że są bardzo Solidarni. Jak teraz będzie nikt tego nie wie ale największy operator Maersk już robi swoje. Jak się pracuje po 14 latach w byłym DCT odpowiem, że z przyjemnością zmieniłbym pracę na inną. Szkoda tylko kolegów bo klimat mimo takich warunków jest naprawdę dobry.
Dzień dobry mam pytanie czy można wysiąść z kabiny ciągnika podczas kładzenia przez operatora suwnicy kontenera na naczepę?
Nie ma takiej możliwości, dlatego każdy kierowca powinien odbyć szkolenie ze znaków niewerbalnych i pokazywać przez okno. To wszystko w celach bezpieczeństwa, operator nie ma miliona kamer i nie widzi co się dzieje na dole ze względu na mnóstwo martwych punktów.
DCT Gdańsk S.A. właśnie rekrutuje w mieście Gdańsk. Nie wiecie, czy poszukują pracowników także w innych lokalizacjach?
A kiedykolwiek istniały jeszcze jakieś inne? Pytam, bo zastanawiam się dlaczego ktoś w ten sposób zapytał
Tak, za granicą, jak się nie mylę to na Słowacji, jakiegoś koordynatora kolei na Słowację i Czechy kiedyś szukali.
I od nas tez z PL tam idą? To tryb zdalny czy trzeba być cały czas w delegacji? Jakie są wtedy warunki pracy na miejscu? podobne pod względem kasy i ilości przyznawanych obowiązków?
Dct nie wysyła żadnych operatorów w delegacje do pracy po za granicami. Dct ma tylko jeden port i tutaj wszyscy pracują.
Nie, ta rekrutacja była zagraniczna i tam szukali osób. One z tamtego miejsca by koordynowali pracę między Baltic Hub, a tamtejszymi firmami kolejowymi.
Czy ktoś wie co to za patent, że chcą obecnie zatrudniać na stanowisko Operatora Ciągnika Siodłowego z kategorią "B", a nie "C"?
@Op - orientujesz się konkretnie jakie są zarobki na tym stanowisku i czy jest szansa, żeby uczyć się na operatora urządzeń przeładunkowych?
Temat zarobków jest przewijany non stop. Przejrzyj sobie. Temat konkursów na sprzęty również jest poruszony.
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. W Polsce brakuje 150tys. kierowców z C, C+E więc tam już o tym wiedzą i szukają kogokolwiek z B. To teren zamknięty zakładu więc docelowo karta rowerowa wystarczy ????
Chora na głowę jest Pani która przeprowadza rekrutację oferuje grosze i oczekuje (usunięte przez administratora) jak się nie zgodzisz trafiasz do kompa na czarną listę i o dct zapomnij nawet w przyszłości. Nie polecam na operatora imv 4100 brutto plus śmieszne dodatki.
Nie znam sie na tym stanowisku, ale ile Twoim zdaniem powinien zarabiać taki operator, skoro ich kwota za mała?
Dodatki za pracę w nocy, nadgodziny płatne 200%, dodatki świąteczne, prywatna opieka medyczna, multisport i karta paliwowa od lipca na 250zł miesięcznie. Realnie na początek 5000 NETTO można zarobić. Nie wspomnę o corocznych podwyżkach, angażach i możliwości rozwoju
Ty jesteś jednym lub jedną z tych co dct życie uratowało?! Za tą robotę w tym systemie to na sam początek powinni płacić 5000 zł bez dodatków! A nie zapomnij od 250zl odjąć podatek to wyjdzie jakieś 170zl. Podwyżki i angaże temat rzeka....
???????????? 5000netto z wszystkimi nadgodzinami czyli 5-6 razy w tygodniu po 12h nocki 200% platne???????????? To ludzie zarabiali by tam po 12tys bo dużo ludzi pracuje na same nocki za całą nockę dostaniesz 50zl więcej trochę coś się tobie (usunięte przez administratora) A te co roczne podwyżki to ludzie od 2lat proszą o podwyszke i dostali 150 BRUTO po 2 latach omijać szerokim łukiem ten (usunięte przez administratora)
Na kartę paliwową dostajesz całą kwotą, nie zmniejszoną o podatek. Nikt nikomu pod przymusem nie każe umów podpisywać. Jest rozmowa, gdzie jest wszystko przedstawione, jest umowa, gdzie wynagrodzenie jest wyszczególnione, jest szkolenie, gdzie przez ten czas można sobie zobaczyć premie z ostatnich kilku miesięcy. Jak wynagrodzenie nie pasuje, to się idzie gdzie indziej, a nie narzeka, że za mało płacą. Nikt nikomu nie obiecuje złotych gór, to ludzie oczekują na start kokosów.
3 msc-e na próbnej umowie jako stażysta i pensja w okolicach 3500 na rękę, potem awans na młodszego operatora i 5200 brutto, po roku awans na średniego- 5440 brutto, po roku umowa na stałe, kolejny rok i awans na starszego z zawrotną kwotą 5840 brutto. Premia uznaniowa, jak zarząd uzna taka premia. Terminal to plac budowy. Sprzet nie ma być wygodny, tylko ma pracować. Przerwy obecnie 3 dla wybrańców i farciarzy, tak to dwie po 40 minut. Atmosfera w pracy na ogół wesoła, załoga dogaduje się ze sobą.
Jak pracuje się na stanowisku operatora ciągnika kat. C? Ile zarabia się na początku? To prawda co słyszałam, że 3500 netto??? Prośba o info, bo zastanawiam się czy wysyłać CV?
Podstawa to około 5000 brutto, do tego dodatek za godziny nocne, nadgodziny płatne 200%, karta paliwowa, premia. Realnie 5000 netto operatorzy mają.
5000 premii netto? Przybliżysz zasady? Ona nie jest zero-jedynkowa tylko zależy od czegoś jeśli tak to od czego? Co do tych nocnych ile ich max da radę zgarnąć w miesiącu?
Czytaj ze zrozumieniem. Podstawa ok 5000 netto. Jest napisane wyżej 12/15 zmian w miesiącu na zmianę nocki/dniówki. Zatem 6/8 nocek się trafi. Żeby była premia trzeba wyrobić plan..
Witajcie. Ile razy w miesiącu trzeba mieć zmian żeby wyrobić normę jako kierowca c? Jak można zapisywać się na dotakowe godziny? Czy grafik dla kierowcy jest do dogadania czy wyznaczone dni na siłę?
W dct obowiązuje umowa o pracę, rozliczenia kwartalne, zmiany po 12h, dzień i noc. Realnie wychodzi po 12-15 zmian na miesiąc. Nie ma pracy na akord, także nie ma mowy o żadnych „normach”. Średnio w połowie miesiąca otrzymujesz grafik na następny miesiąc, możesz sobie znaleźć kogoś do zamiany. Na nadgodziny wysyłasz swoją dyspozycyjność - jakie dni i jaka zmiana i jeżeli jest zapotrzebowanie to Cie wezmą, jeżeli nie to w innym terminie. Zazwyczaj grafik wygląda 2/2, ale zdarza się i pojedyncza zmiana, albo 5 dni wolnego pod rząd. 2/2 oznacza dwie dniówki - dwa dni wolne - dwie nocki i od nowa.
Jak dużo osób pracuje w Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o.?
Jak to się rozkłada względem działów, które funkcjonują w firmie? Ciekawi mnie także przy okazji poziom rotacji. Na którym będzie on obecnie najmniejszy i dlaczego?
Są trzy działy, w każdym występują rozwoje i awanse, pracownicy nie zmieniają działów, rozwijają się w obrębie swojego.
Rozwoje i awanse? A coś więcej? Po jakim ewentualnym czasie one występują i jaki maja finansowy efekt? Na jakie średnie zarobki może wstępnie liczyć ktoś po powiedzmy dwóch latach pracy w firmie?
Nie każdy chce się rozwijać, więc to sprawa bardzo indywidualna. Są konkursy na różne sprzęty, można się wyszkolić do obsługi suwnic, można we własnym zakresie zrobić prawo jazdy kat.C. Na magazyn do biura również są czasem nabory. Możliwości jest wiele, a na każdym stanowisku w dziale operacyjnym obowiązują trzy stopnie, podejrzewam, że w pozostałych również.
Nie da się odpowiedzieć na to pytanie, wszędzie jest inaczej, też nie pytasz o konkretny dział, a zarobki są przeróżne
Rekrutacja na najniższym poziomie , panie z kadr i płac to jedna wielka (usunięte przez administratora) ciagle szukaja specjalisty , czas aby się ogarnęły. Nie polecam składania aplikacji na te stanowisko płacą 3500 tyś a wymagania jak na kierownika. Wymagaja znalomosci excela a same nie umieją.
także jestem ciekawa o którym stanowisku mowa ale jeszcze bardziej o co chodzi z tymi całymi wymaganiami. O jakim konkretnie zakresie obowiązków była przy tym mowa? Ten Excel to w jakim zakresie musi być znany? I przede wszystkim po co? Jaką pracę na nim się wykonuje?
Witam, mam wieloletnie doświadczenie w pracy na statku typu kontenerowiec w charakterze oficera wachtowego. Ogólnie miałem przyjemność pracować w większości większych terminali kontenerowych w Europie gdzie czuwałem i pomagałem koordynować załadunek i rozładunek statku. O kontenerach wiem praktycznie wszystko od ich rodzajów po przez specyfikację załadunku. Moje pytanie czy mam realne szanse na zatrudnienie jako młodszy planista?
Jeżeli znasz procedury składowania kontenerów niebezpiecznych i reeferów w placu jak i ich załadunek na statku, wiesz jak powinny być zaplanowane kontenery na załadunku, znasz biegle angielski to tak, masz szanse.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w DCT Gdańsk S.A.?
W dziale operacyjnym miesięczne szkolenie to weryfikuje. Do pracy w biurze, Twoje wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Czyli w przypadku biura liczą się jedynie informacje zamieszczone na cv? Nie testują kandydata na rozmowie?
Zanim zaproszą na rozmowę bazują jedynie na cv, więc na podstawie tego idzie wstępna weryfikacja. Tak jak wszędzie zresztą.
Tak, tak, ale wiadomo teoretycznie można wpisać sobie wszystko... Czyli tak naprawdę stawiają na zaufanie? Jeśli chodzi o obecnie zatrudnione osoby również to działa w drugą stronę? jak elastycznie można się tu dogadywać w pewnych kwestiach? Z czym na pewno idą na ręke?
Nie wiem co masz na celu, że pytasz o takie rzeczy. Jeżeli którekolwiek z ogłoszeń Ci odpowiada, spełniasz wymogi to idziesz na rozmowę. To jest czas dla Ciebie by się przedstawić, jak chcesz sobie ściemniać w cv to sobie to rób, ale na bank Twoja praca to zweryfikuje. Z czym mają iść na rękę?
Witam mam pytanie odnośnie zarobków w Dct jako kierowca na jakie pieniążki można tam liczyć bo jestem zainteresowany tam praca ale niestety w ogłoszeniu nie jest napisane.
pierwsze 3 miechy 4400 zł brutto o ile mnie pamięć nie myli a po okresie próbnym 4950 zł brutto plus premie dodatki nocne i karta paliwowa 250 zł.
Dzień Dobry Chciałbym dostać się na praktykę studencką do terminala DCT w Gdańsku. Studiuje Transport i Logistykę. Czy terminal przyjmuje studentów na praktyki? Jaką drogą najlepiej skontaktować się z terminalem w tej sprawie?
Siema. Czy któs orientuje się jak wygląda stanowisko jako ,,pracownik bocznicy kolejowej" chodzi o wynagrodzenie i co takiego robi się tam ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 68.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.