HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.

3.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.

Gabi

A mnie sie w Hobiju na prawde podoba. Nie wyobrazam sobie pracy gdzie indziej. Godziny sa, dach nad glowa jest i wyplata na czas. O wszystkim mozna z nimi porozmwawiac i sie dogadac. Czasami debile przyjezdzaja, narobia syfu to sie ich usuwa a potem pisza bzdury. Na Hobiju mozna polegac i to jest dla mnie najwazniejsze. Ze sie czasami nie zgadza co mowia w Polsce z tym co jest w Holandii, moze tak byc, ale jak masz troche rozumu to popros w biurze w Polsce o nr telefonu do jakiegos koordynatora czy managera w Holandii i sobie zadzwon i porozmawiaj!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Para2

Ja oceniam Hobij Warder (Hessing) i Susteren (AA Bakerij). W Warder mieszkałam pół roku, oceniam tamtą lokację i firmę w której pracowałam bardzo dobrze. Nie musiałam się martwić o dojazdy do pracy, ubezpieczenie, podatki. Darmowe pralki, suszarki (w innych agencjach się płaci za takie rzeczy) kuchnia duża i przestronna jest gdzie przygotować posiłki. Zawsze ciepła woda (w innych agencjach może być z tym problem) pokoje ogrzewane. W salonie bilard, ping pong, piłkarzyki, internet. Magda (menagerka) posiada dużą wiedzę na temat swojej pracy, cokolwiek zapytałam ona rzetelnie odpowiadała. Po prostu pełny profesjonalizm. Nie spotkałam się z taką wiedzą i doświadczeniem w innych agencjach. Nie ma żadnych ukrytych kosztów, nie płaci się za dojazdy do pracy ani inne rzeczy, jedyne koszty jakie się ponosi to koszt wynajmu pokoju i ubezpieczenia. No i oczywiście podatek. Co piątek wypłata na konto, solarisy na mail, ja jak czegoś nie wiedziałam to szłam i się pytałam. Podobnie ma się rzecz z Susterem, Karolina zawsze miło i profesjonalnie odpowiadała na pytania. Transport zapewniony, domek w którym mieszkałam był po prostu świetny, ciepło, kameralnie, położony w pięknej uzdrowiskowej okolicy - do dyspozycji miałam darmowy basen, saunę, grotę solną i inne atrakcje. Zarobki zależne od przepracowanych godzin, generalnie przy oszczędnym życiu naprawdę da się dużo odłożyć. Jeśli np. na konto dostaje się 250 e tygodniowo to robiąc normalne zakupy wydaje się ok 50-60 euro tygodniowo. 200 można odłożyć. Teraz mieszkam na prywatnym mieszkaniu, wydaję dużo więcej, bo już trzeba mieć swoje auto, płacić za nie podatek, podatek za dom, i ogólnie jest więcej do załatwiania. Na pewno nie doszłabym do miejsca w którym jestem gdyby nie Hobij, przez ten cały czas pracy nawiązałam ciekawe znajomości, dowiedziałam się różnych rzeczy. Holandia to nie jest kraj w którym płacą za samą obecność, trzeba się napracować ale warto.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
qwerty

para, to ile wynosza te rzeczywiste stawki w Hobij? No i możesz napisać jak w Twoim przypadku wyglądało zakwaterowanie i za co płaciłas przy wyjeździe?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolo

nocki placa 150%, weekend tez 150%

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolo

za wszystko placa, za nadgodziny, nocki i weekendy. Stawka najnizsza w Holandii jest 9 euro (jak nie jestes na wiekowce) wiec nie ma zadnych przekretow.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

to ponad 8 euro na godz to oczywiscie brutto, za prace w swieta i weekendy płaca więcej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

nie było kar. stawka normalna jak wszedzie ponad 8 euro na godzine ale jak dla mnie lipa straszna jesli chodzi o ta agencje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lysy

ale wy opowiadacie historie o tych karach. w Holandii zadnych kar za zerwnie uwmowy nie wolno dawac. Gdyby komukolwiek kare dali to sami moga zaplacic jeszcze wiecej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

jak sobie kupisz to sprzęt masz, a jak nie to nie masz. Domki jak to domki, jest tapczan i stół i dach nad głową. I tyle

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

Helmond to miasto do ktorego hobij wysyla do pracy (produkcja sałatek, pakowanie odzieży). Nie licz ze jak pojedziesz do helmond do pracy to dadzą Ci normalny dom, tylko letniskowe niestety

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

jak juz wyrobią Ci sofi to wtedy wracasz do biura i podpisujesz umowe. Nie trafiłem dobrze, wiec nie polecam hobij. Jeśli ktoś chce pracowac w helmond to daja tylko domki letniskowe. nie wierzcie ze beda normalne domy i godne warunki, poprostu nie sa w stanie załatwić normalnych domkow, a kase biora jak za wille. Może w innych miastach jest normalnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

sofi wyrabiają od razu jeśli nie masz. Jada z Tobą do urzędu i tego samego dnia już masz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

jedziesz do Holandii na własną rękę, nie obchodzi ich w jaki sposób tam się dostaniesz, nie zwracają za dojazd. Ze sprzątaczki nie możesz zrezygnować. Czy mieszkasz w pałacu czy w namiocie, ona i tak przyjdzie sprzątać. Oczywiście nie sprząta Twojego pokoju tylko pokój główny. Więc w przypadku domku letniskowego jest to korytarz wejście, chyba tylko tam zamiata no i szpieguje bo kary muszą się skądś pojawiać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
goscm

w umowie ktora podpisywalem bylo ze mozna bez zadnych konsekwencji w ciagu tyg wszystko rzucic i wracac. Moze ludzie podpisuja rózne umowy ale moja taka byla

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lauva

ale tak na 100% można zerwać umowę bez żadnych konsekwencji w ciągu pierwszego tygodnia? bo mi zaraz mija i nie wiem co mam robic...boje sie kary a nie mam bladego pojecia o przepisach w holandii

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

jest 1 tydz od podpisania umowy na jej zerwanie bez konsekwencji

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lauva

sluchajcie ja niedawno podpisalem umowe z hobij, w pracy bylem 2dni i koniec, codziennie czekm na telefon i nic. chce zrezygnowac z tej firmy ale obawiam sie z bede musial placic jakas kare, bo w jednej z umow jest cos o placeniu dla nich za wczescniejsza rezygnacje, tzn przed uplywem 3misiace. czy ktos tam pracowal wie jak to faktycznie wyglada? blagam pomozcie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

telefonu nie daja ale karte startowa z Lebary daja za darmo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jenny

no co wy, za korzystanie z pralek i suszarek sie nie placi. Z piekarnikami jest gorzej bo jak pani z biura przywiozla 2, to jeden od razu ukradli a drugi popsuli...mamy teraz dostac nowy. Mikrofale sa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poppy

Spoko, nie ma za co. Ja teraz jestem na polnocy w Hotelu. Jest duza pralnia, 6 pralek i 6 suszarek. Ludzie chodza na zmiany wiec tloku nie ma ani w kuchni ani w pralni (no chyba ze jakis debil 2 pary majtek i podkoszulke pierze zamiast cala pralke nazbierac wrrrr). W weekendu moze byc tlok bo wtedy wszycsy sa na chacie. Najgorzej jak sie patologia nazjezdza...ostatnio troche bylo wiesniakow, wszystko psuja cholera

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o HOBIJ International Work Force Sp. z o.o. - Opole

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy HOBIJ International Work Force Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 48.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 6 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w HOBIJ International Work Force Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii