HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.

3.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.

nowy

Hej w przyszły piatek jade do Warder moze wybiera sie tam tez ktos???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
annn

hobij nie jest zla agencja, ale zalezy na jaka firme sie trafi, okolice helmond na sezon letni biora prpaconikow a ci potem siedza w domach, nawet starzy pracownicy, wiem z doswiadczenia. poprostu daja ciala ostatnio

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość

Można podpisać z nimi kontrakt na 6-8 tygodni?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tommen
@gość

jeżeli to jest praca na wakacje to pewnie i tak. Po za tym to dość normalna praktyka z takim okresem umów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jol

jestem z hobij od 2 miesiecy- najwieksze NIEPOROZUMIENIE W MOIM ZYCIU!! Nie wyjezdzajcie od nich!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tommen
@jol

ale możesz podać jakieś szczegóły pracy w Hobij? co jest dla Ciebie tak katastroficzne w tej firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowa

Hej ja jade w niedziele rano do miejscowosci Warder ale praca w Zwaagdijk

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
johnny
@nowa

Hej to spotkamy sie na miejscu...;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maciula

Siemanko,ja mam się skontaktować telefonicznie jutro do HOBIJ'a i maja mi wszystko wytlumaczyc,a moze nawet i podac termin wyjazdu.Dajcie znać kto jedzie to na fejsie poklikamy i uzgodnimy co i jak xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Johnny
@Maciula

Siema,25.07.14 bede jechał z Hobij do pracy w Sligro Amsterdam dokladnie do miejscowosci Warder...daj znac jesli sie tam wybierasz w tym czasie tez....pzdr

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowa
@Maciula

Hej.i co wiesz juz kiedy jedziesz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sacha
@Maciula

Jeżeli tam jedziesz uważaj na MONIKE p.kor. strasznie fałszywa. jak krzyczy do ciebieb ty krzycz do niej. bylej pracownicy hessa i bylej sprzataczce troche odbilo od nadmiaru wladzy. roznoszenie plotek na hotelu w Warder jej specjalnosc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowa

hej czy wyjezdza ktos w weekend za posrednictwem Hobij w okolice Hoorn ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
HOBIJ-EW

Witam, pracowałem przez Hobij kilka miesięcy, śmiało mogę polecić wyjazdy z nimi, liczba dni pracujących to 4-6, wypłaty na czas i bez żadnych niby pomyłek, transport do pracy jest, zakwaterowanie ok, nawet na Warderze, o którym tu już jakieś legendy powstają wcale nie jest tak źle jak piszą. Zaś co do samej pracy, hmmm ludzie sobie chwalą bardzo Sligro, jeśli macie okazje tam jechać to nie zastanawiajcie się ani chwili szczególnie jeśli wciąż jesteście w Polsce. Z kolei jeśli chodzi o Hessing, sam nie wiem co napisać, praca nie jest zła, trochę zimno, niestety plan otrzymuje się z dnia na dzień, raczej nie gonią za tempo, angielski raczej nie potrzebny, w innych zakładach przez tydzień powiedziałem więcej mniż tam przez ponad 3 miesiące. Dobra praca na trochę, jedziesz na wakacje zarobic to będzie ok. No i to by było na tyle chyba. Ja bardzo sobie cenię współpracę z nimi i śmiało polecam. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tommen
@HOBIJ-EW

możesz jeszcze podać na przykład jakieś widełki płacowe na jakie można liczyć w HOBIJU? na jaką kasę można liczyć?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kate

Hej, czy ktoś wie jakie warunki są w hotelu Hotel & Restaurant Het Tramstation Molentiend 12, czy jest tam kuchnia? i możliwość przygotowywania sobie jedzenia? Czy są pralki?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jol

Czy ktos wyjezdza po Swietach z Hobijem do pracy??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kam
@jol

jeśli chcesz się zabrać to będę jechał 29 kwietnia do miejscowości warder - pracuję w hessingu, w warder i okolicach mieszkają ludzie pracujący w hessingu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jol
@kam

To by bylo spoko, ja mam niby oferte do Hessinga w Uden, ale cos tez babka przez telefon juz teraz mowi, ze maja tam dwa czy trzy Hessingi. Pojechalbym z Toba, moze do poniedzialku sie wszystko okaze i zabralbym sie z Toba, pozdro.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jol
@kam

Halo, odezwij sie- prawdopodobnie wlasnie we wtorek 29go bede jechal

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ralf

ale przed wyjazdem z Hobijem do pracy podpisuje się jakieś umowy? nie gwarantują tam pewnej roboty na określony czas?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klara

W Work Force sp z o.o. jest ten sam problem. Ściągnęli ludzi do pracy, której nie ma...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy

Witam. Czy ktoś z Was pracuje przez agencje Hobij w Amsterdamie? chodzi mi dokładnie o oferte dla operatorów wózka widłowego.Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wave

Ja wyjeżdżam za tydzień do pracy. Zobacze jak będzie, najwyżej będzie szybki powrót. Na całe szczęście mam babcię w Hilversum więc jak będzie naprawdę okropnie i niezgodnie z umową to lecę z nimi. Należą do VIA więc warunki powinny być godne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bolo

No jest calkiem normalnie, pytaja na ile sie przyjechalo (a chca na dlugi okres czasu), poza tym wyluszczaja ze w hotelu nie mozna chlac i cpac. poza tym takie tam nudy, ale wszystko jest dobrze zorganizowane, narzekac nie mozna. Duzo zalatwiania, a bo to jakis filmik z hessa a to wycieczka a to papiery

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kuba

Podbijam, bo tez mnie interesują wrażenia z rozmowy rekrutacyjnej, a zwłaszcza pytania jakie padają, bo chciałbym sie przygotowac odpowiednio.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
landsky

Czy miał już ktoś rozmowę w Warder w sprawie pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arek

No to jak warunki mieszkaniowe nie odbiegaja od standardu to chyba nie jest źle, gorzej jakby było coś nie tak, to opinia na plus.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bolo

Ja nie podzielę opinii powyżej, nie było tak najgorzej, zarobiłem wystarczająco, zależy jeszcze jakie kto ma wymagania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
igor

Para2, a możesz napisac w jaki sposob aplikowac, by dostac sie tam, gdzie Ty? Jak to było w Twoim przypadku, krok po kroku? Z góry dzięki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o HOBIJ International Work Force Sp. z o.o. - Opole

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy HOBIJ International Work Force Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 48.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 6 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w HOBIJ International Work Force Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

HOBIJ International Work Force Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii