Opinie o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Big Star Limited Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Big Star Limited Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Ola
Były pracownik

Może zamiast narzekać lepiej odejść Pracy jest sporo Najlepiej tylko marudzić ze jest zle Ja wytrzymałam 6 miesięcy i nigdy więcej pracy w ten firmie Trzeba serio lubić poniżanie i traktowanie jak (usunięte przez administratora)

mm
Pracownik
@Ola

Ja pracuje ponad 6 lat i czasami też narzekam,ale jak się dobrze rozplanuje prace to wszystko się fajnie układa.

Chino
Pracownik
 Pytanie

Cześć, czy nasza firma właśnie upada? Nasi klienci dostają takie informacje i sami się nas pytają a my nic nie wiemy. Co myślicie?

Charlie
Pracownik
@Chino

Nas nikt się o takie rzeczy nie pyta z klientów. Czemu miała by upaść. To duże przedsiębiorstwo działające z zasięgiem na całą Polskę,a nie osiedlowy sklepik, który nie umie się podnieść przez inflację.

Ola
Pracownik
@Chino

U nas też chodzą takie słuchy ,nawet jeśli to plotki to jeszcze kilka miesięcy i sami do tego doprowadzą .Wszyscy uciekają regionalni pracownicy ale oni w tym swojej winy nie widzą

Charlie
Pracownik
 Pytanie

Tak jak piszecie poucinali etaty. Teraz po 3/3,5 etatu pracuje się na sklepie, były też zwolnienia, degradacje, pomysły ze zmniejszeniem liczby kierowników na sklepie. Myślę, że to po części powinno ich poratować. Aż tak źle im się wiedzie? To co, następny krok zamknięcie części sklepów w Polsce?

Waldi
Pracownik
@Charlie

Być może a na cholere po kilka sklepów w jednym mieście gdzie czynsze galeryjne są wysokie to im się nie opłaca wolą sklepy wolnostojące.Do tego załoga zarządzająca tam jest do bani nie radzą sobie przez ich głupie pomysły.

Mona
Pracownik
 Pytanie
@Charlie

A jaki metraż sklepów? Słyszałam,że ucinają nawet do 2,5 etatu. Czy Oni myślisz,że jesteśmy robotami i własnego życia nie mamy.jednego dni jest vm,zmiana cen,przesunięcie,zmiana witryny, obsługa klienta i jak mamy cały czas pracować na 1 osobie na zmianach,a jak ktoś zachoruje? To co w tedy?Przyjdą ludzie z innych sklepów,gdzie jest mała załoga.Jak mamy przerwę to nim zamknę mija kolejny czas bo klienci przychodzą i nie zdąży się kraty obniżyć.Jak tu odpocząć jak tyle pracy. trzeba szybko zjeść i wyjść, żeby skorzystać z toalety.Coraz gorzej się robi.

Towaru brak
Pracownik
@Mona

Najbardziej zastanawiajace jest brak rozmiarów i to od kilku miesięcy. Teraz mamy po 1, 2 szt. z danego produktu (nowa kolekcja) i złap klienta który akurat ten rozmiar nosi. Brak dosyłania rozmiarów plus przesunięcia na sklep internetowy. Sprzedaż przez sklep internetowy (zamówisz 1 rzecz dla klienta a sklep otrzyma @ ze ma zrobić cały karton przesunięcia do SI) - ktoś chyba robi z nas żarty. Po co sklep internetowy ma cała rozmiarówka na www skoro my mamy oddawać ten towar i nie mamy czym robić utargu.

KLOp
Pracownik
@Chino

Ciekawe, nic nie słyszałem. Ale raczej nie bez powodu będą dodatkowi regionalni, którzy również będą musieli być opłaceni.

JL
Pracownik
@Mona

Ja to nawet usłyszałam od pewnej osoby z góry, że chcą zrobić po 2 etaty na sklep, tragedia . Szczerze to niewiem kto ma takie pomysły ale może warto zacząć od ucinania etatów które są naprawdę zbędne. To my na sklepach robimy największa robotę to my na to wszystko zarabiamy a oni nam podcinają skrzydła. Słabe

Daro
Pracownik
@JL

Szczera prawda niech sobie w centrali zrobią porządek i zlikwidują zbędne etaty a nie na sklepach gdzie pracuje ludzie dzięki którym ten bajzel jeszcze się kręci. Pamiętam czasy 10 lat wstecz osoby które tam zarządzały to było lux a teraz dwie gwiazdy plus chłoptaś który przeszedł ze sklepu internetowego nie mają pojęcia o prowadzeniu takiej firmy .Niech w końcu za nich ktoś się weźmie.

Haha
Pracownik
@Daro

Mnie to bardziej zastanawia kiedy przestanie oszczędzać na pracownikach Mamy chodzić jak łachmany w ich odzieży bhp. Nie zbawiło by nikogo gdyby pozwolili wybrać jakiekoliek spodnie, a Nie te z ich listy

Charlie
Pracownik
@Mona

U nas jest sklep 200 mkw i 3,5 etatu. Roboty dużo, sklep duży, za to pracowników niewiele.

M
Pracownik
@Charlie

U nas 250m i 3 etaty. Totalna tragedia, wymagań i pracy jak na 5-6 etatów. Mają zmniejszać do 2 etatów. Życzę powodzenia, jak tak zrobią to wszystkie 3 żegnamy się z szanowną firmą. Robotami nie jesteśmy

Stefan
Pracownik
 Pytanie

Czy są kierownicy, którzy zarabiają chociaż 4 tysiące netto?

Oven
Pracownik
@Stefan

Oczywiście, jak zrobią plan na 100% oraz otrzymają zwrot za inwentaryzację.

Pati :)
Pracownik
 Pytanie
@Oven

Jaki otrzymaliście zwrot za inwentaryzacje i ile trzeba było czekać ? Jakie braki mieliście na sklepie ?

Authentic
Pracownik
 Pytanie

A w jaki sposób to wywalczyć? U nas był składany wniosek o podwyżkę i odzew, że nie będzie podwyżki póki wskaźniki nie pójdą do góry. I teraz kierownik zarabia tylko 200 zł brutto więcej od sprzedawcy, bo żadnej podwyżki, nawet minimalnej inflacyjnej nie chcą dać. Czy tylko to jest brane pod uwagę przy podwyżce (wskaźniki)? Sklep wyrabia plan sprzedażowy, ale wskaźniki słabe i nie ma podwyżki.. A to, że kierownik zaiwania w ograniczonym składzie, co chwilę ktoś się wykrusza z ekipy, brak zastępcy i wszystko spoczywa na kierowniku.. To nie ma znaczenia?

Ona
Pracownik
@Stefan

Jak sobie wyśnimy chyba :-/ nie rozumiem, jak można na stanowisku kierowniczym dawać tak niskie stawki finansowe...

zgredek
Pracownik
@Authentic

Podwyżka jest wtedy jeśli masz dobre wyniki indywidualne jak i sklepowe. Wiadome jest to, że wskaźniki są ważne dla firmy a najbardziej cpt. Pracowników trzeba dobierać z głową, kogoś kto ma doświadczenie wieloletnie, nie zmienia co chwile miejsca pracy jak i mowic otwarcie na rozmowie jak jest naprawde.

Kwiat
Pracownik
@Stefan

Są tacy którzy mają 5000/5500

1
BS
Pracownik
 Pytanie
@Kwiat

Masz na myśli na rękę ? Bo w to nie uwierzę hahah no chyba że w Warszawie. BS nie daje nam wgl dobrze zarobić i nie daje adekwatnych stawek na dane stanowiska.

XY
Pracownik

Są zastępcy, którzy mają 4500 netto. Natomiast obecnie zastępcy, którzy nazywają się doradca klienta/asystent kierownika mają 3500 netto.

Deneris
Pracownik
@XY

Chyba z premią i karta lunchową te 3500

xy
Pracownik
@Deneris

Pomyliłam się... 3500 brutto miało być.

Ja
Pracownik
 Pytanie
@XY

W jakim mieście ? Ja jestem kierownikiem i mam 2800 netto ( bez wskaźników i premii ) to są śmieszne pieniądze

xy
Pracownik
@Ja

3500 BRUTTO to jeszcze mniej niż 2800 NETTO.

Abcd
Pracownik
 Pytanie
@zgredek

Ale jak te wskaźniki wypracować, jeżeli plany nierealne? Takie obiecanki, a głupiemu radość.. To tak jakby ktoś wam powiedział, że jeżeli przez trzy miesiące dzienny obrót będzie na poziomie 7 tysięcy to będzie podwyżka czy tam awans, a Ty na starcie wiesz, że to nierealne. Demotywują na każdym kroku. Te wskaźniki jak i plany to ściema.. Trochę trąci zakładowymi obozami pracy. Wyrobisz normę raz, drugi , trzeci to tak podniosą, żebyś w końcu jej nie wyrobił, bo trzeba oszczędzać na premiach. O ile w zakładasz masz wpływ na ilość wypracowanych sztuk, tak w sklepie nie masz wpływu na ilość wejść.

BS
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Masz mniej jak sprzedawca ?! Ale dałaś/eś się (usunięte przez administratora) Straszne jest to jak bardzo różnią się stawki na danym stanowisku, ale firma zastrzega sobie prawo o nie mówieniu ile kto zarabia bo właśnie każdy ma inną stawkę jakby każdy spiął (usunięte przez administratora) i napisał, że w danym mieście zastępca czy kierownik ma więcej to obudziłaby się firma żeby dawać takie same pieniądze, ale tu każdy boi się odezwać każdy z nas potrzebuje pracy, a na horyzoncie innej brak. Takie są realia niestety ...

Witold
Inne
@Abcd

Czyli robią wszystko żeby pracownik nie zrobił normy i nie dostał dodatkowych pieniędzy? Awans też tylko wtedy jak się ma wysokie wyniki? Przełożony musi się zgodzić żeby aplikować na lepsze stanowisko jak jest rekrutacja? Częściej biorą z ludzi którzy już pracują czy z zewnętrznej rekrutacji?

Vm
Pracownik
 Pytanie

Jak sobie dajecie radę z VM? Znowu wszystko na raz.. Przesunięcia, zwrot na magazyn, zmiana ceny, dostawy i zmiany pojedyncze. Wczoraj ułożyliśmy sklep wg wytycznych, przełożyliśmy wyprzedaż na środek sklepu, ale po co jak dzisiaj od nowa trzeba sklep układać, bo zmiana ceny i pogłębienie i to co wczoraj było jeszcze nową kolekcją na stołach i ścianach dzisiaj jest już wyprzedażą. A do jutra zdjęcia trzeba wysłać. Tragedia, zero logiki. Jak tyle pracy z wdrażaniem VM to po co mamy marnować czas na inwentaryzacje spodni, jakby to bylo najważniejsze w tym tygodniu.

VM
Pracownik

Właśnie nie mogliśmy na pojedynczych zmianach, gdzie co chwilę jakieś nowe przesunięcie przychodziło z dopiskiem pilne. Człowiek najpierw zajął się tym, bo po co przekładać (usunięte przez administratora) i układać na wieszaki, które i tak się później spakuje do kartona i odeśle. Jak skończył się bawić z odsylkami i inwentura to zajął VM, przebraniem manekinów na wyspie. Dzień jest krótki przy pracy w pojedynkę. Wszystko się wolniej robi, a zmiana ceny nie przyszła od samego rana, na dodatek kto by się spodziewał, że 3/4 sklepu stanie się nagle wyprzedażą. Cały praktycznie dzieciak poszedł na wyprzedaż. I sama ich VM jest nie logiczna jakby ktoś nie zauważył, bo napisane jest w VM, że na stołach mają się znajdować rzeczy nie przecenione, z nowej kolekcji, również są załączone zdjęcia, szkoda tylko, że te rzeczy które u nich się znajdują na zdjęciach są wyprzedażowe..

VM
Pracownik
 Pytanie

I w jaki sposób naszykowac? Powiesić na przymierzalni gdzie to jest zabronione i dokładać w dniu zmiany ceny? Czy od razu wieszać do wyprzedaży i tłumaczyć klientom, że wieszaki oznaczone promocją nie są do końca przecenione, bo część rzeczy na nich jest przeceniona, a część będzie od jutra? Kto to kupi, wiedząc, że jutro będzie taniej?

Alicja :)
Pracownik

Jak się nie chce robić i od razu narzekanie to wiadomo ,że nic nie wychodzi. My zmiany pojedyńcze wszystko na czas gotowe,rozplanowałyśmy kto co robi danego dnia i się da. Listy były dużo wcześniej co wchodzi wystarczyło zebrać na wieszaki powiesić bez żadnego zadruku i po problemie. Zmiana ceny zajęła nam rano 1,5 h. ;)

1
Halo
Pracownik
@VM

Przecież to logiczne ze gospodarujesz rzeczy, które wchodzą w promocje na sklepie na osobym meblu Chociaż by asortymentowo. Nic się nie stanie, jak jeden dzień będziesz miała ścianę lub mebel zrobiony z tych rzeczy, a na drugi dzień tylko zamianka. Więcej czasu zaoszczędzone.. Dla chcącego nic trudnego :)

VM
Pracownik
 Pytanie
@Alicja :)

Nikt nie napisał, że nie chce tego zrobić, bo o dziwo się wyrobiliśmy w terminie, ale jak zwykle za#ierdol i wszystko na raz, na już. Jak tak to wymyślanie zadań na siłę, bo nie ma co robić przez 12h, a jak nagle wpadną na jakiś pomysł to zapieprzasz jak mały motorek, bo wszystko pilne. W pojedynkę w 2h zrobiliście zmianę ceny z przeniesieniem pogłębionych produktów do wieszaków Sale? Witryna też wam szybko poszła w pojedynkę? My jesteśmy dumni z naszej pracy i z tego ile zrobiliśmy.. Tyle w temacie :)

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.

Pytania

Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
rose
Pracownik

Firmo, w związku z podniesieniem płacy minimalnej, pamiętaj o podwyżkach dla zastępców kierowników/koordynatorów. Pamiętaj też, że to my dbamy o sklepy w większym stopniu i wykonujemy obowiązki, niekiedy wykraczające poza to co powinniśmy robić. Potrzebujemy rąk do pracy! Mam nadzieję, że wrócimy do wcześniejszego układu, gdzie kierownik jest na jednym sklepie. Pamiętajcie o nas PRACOWNIKACH SKLEPU! Bo to co się dzieje nie napawa optymizmem i niedługo nikogo za przysłowiową ladą nie będzie.

raty
Pracownik
 Pytanie

Cześć, czy macie już jakieś info odnośne sprzedaży ratalnej w Big Starze?

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@raty

O co chodzi z tą sprzedażą ratalną?

1
Konkurs
Pracownik

No więc tak nasz konkurs majowy jest na wygranie znizek na kurtki demin ,które dziś weszły na promocję dzięki temu już nie bezie mozna wziąć znizki jeżeli ktos wygra ,a nie ukrywajmy to najlepsze katany jakie były......

Denim
Pracownik
@Konkurs

Widzę, że jesteście w czołówce, dlatego analizujecie wygraną. My nigdy żadnego ich wymyślonego konkursu nie wygraliśmy, więc nawet się nie przejmujemy czy to będzie kurtka, skarpety czy gacie. Jak zwykle na wygraną mogą liczyć konkretne sklepy.

Jan
Pracownik
 Pytanie
@Konkurs

Czemu nie będzie można wziąć? Zmieniasz cenę ręcznie na pierwszą właściwą czyli 399zł i skanujesz kod kreskowy który dostaniesz. Tak jak jest to w przypadku zakupów pracowniczych, chcesz coś promocyjnego-zmieniasz cenę ręcznie na pierwszą, skanujesz i kupujesz.

O.N.
Pracownik
 Pytanie
@Jan

Od kiedy ? Regulamin zakupów pracowniczych mówi, że nie można brać rzeczy wyprzedażowych, nawet naliczając rabat od ceny pierwotnej.

Zniżka
Pracownik
@Jan

W regulaminie jest taki zapis: ZNIŻKA PRACOWNICZA – nie obejmuje PRODUKTÓW biorących udział w WYPRZEDAŻY !!!

KONKURS
Pracownik
@Denim

Nie nie jesteśmy w czołówce nasz sklep daleko w tyle , ale samo w sobie zawsze jakiś haczyk fajna szansa dla kogoś na kupienie w super cenie Authentica a tu bum

Jan
Pracownik
@Zniżka

Ja dostałem inną informację od RKS

MELINDA
Inne
@Jan

Dostaliśmy informacje, że można zmienić cenę, a kilka dni później już zostało to zmienione po wprowadzeniu w błąd przez Panią A.P. Niestety taka możliwość już nie istnieje. Jak widać pracownicy nie mają żadnych korzyści z pracy w tej firmie.

Terry
Pracownik
@MELINDA

Nie wprowadzaj w błąd i czytaj ze zrozumieniem, masz dokładnie napisane, ze możesz skorzystać ze zniżki w konkursie na wszystkie kurtki denim, wszystkie to znaczy wszystkie, jest tak jak było napisane w zasadach konkursu, wygrane sklepy otrzymały kod, jak nie wygrałeś to się nie wypowiadaj i nie wprowadzaj niepotrzebnie zamętu

LISA
Pracownik
 Pytanie

Czy któryś ze sklepów dostał już zwrot za inwentaryzację?

maggie
Pracownik
@LISA

nie , czekamy i czekamy , a wiecie może ile się niby czeka , bo nie doczekałyśmy się odpowiedzi

Lisa
Pracownik
@maggie

My też czekamy na jakąkolwiek odpowiedź ale się chyba niedoczekamy..

ZWROT
Pracownik
@LISA

Tak. Od razu w pierwszej wypłacie po inwentaryzacji.

.
Były pracownik
@LISA

Ta firma, tylko potrafi zabierać, a tak o wszystko trzeba się upominać

BS
Pracownik
@LISA

Kiedyś już to pytanie tu padło. Miałyśmy inwenture w kwietniu 4go i na 10tego mają dostałyśmy zwrot ponieważ braki były na chyba 700zl więc zwrot się należy i tak też było. Jeżeli nie dostaliście pytajcie swoich RKS bądź opiekunów księgowości czy coś wiedzą i wrazie czego kogo dopytywać. Nie bójcie się pytać bezpośrednio wyżej

Lidia
Inne

Poszukują do Kalisza Administratora Systemów IT. Czy praca całkowicie zdalna czy trzeba się pojawiać w biurze? Czy na początek można liczyć na 8000/9000 brutto?

Anonim
Pracownik
 Pytanie

Cześć sklepy agencyjne macie już kamery założone od centrali czy wiecie coś czy to był wymóg od Big stara?My mamy od szefostwa kamery a teraz jeszcze od Big stara.Jak wyglada to u was jeśli chodzi o kamery dalej sprawdzają i dzwonią ?

Adelka
Pracownik
 Pytanie

A prasujecie na zapleczu czy na sklepie towar z dostaw? Czy jak macie pojedyncze zmiany to zostawiacie na kolejny dzień.

Ktoś
Pracownik
@Adelka

Zawsze prasujemy na sklepie. Czy jesteśmy w pojedynkę czy też nie.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Do winona
Były pracownik

Po to jest ta strona, by właśnie wyrażać swoje opinie. Dla mnie jako pracownika jest to conajmniej żałosna, że klient który zostawia u nas np kilka stówek, wychodzi z zakupami pod pachą, bo toreb papierowych nie ma, a bawełnianą ma już w domu, więc nie chce kolejnej do kolekcji. Miało to zapewne pokazać prestiż firmy, a wyszło zupełnie inaczej, dlatego nie dziwię się, że ludzie tak reagują.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

BS
Pracownik

Totalnie nie jest ułożony chronologicznie ale nie jest zły. Rano zaznaczam wszytko na tak i robię po kolei co do mnie należy . Nie ma towaru daje nie i po sprawie ale owszem zgadzam się z tym że jest bez sensu tylko dodanie nam innej czynności nie mającej nic na celu haha

Young
Inne
 Pytanie

Kolejny durny pomysł ze strony znudzonych ludzi znających działanie sklepu jedynie zza ekranu laptopa. Czasami są dni, gdzie nie wiesz, gdzie ręce włożyć, ale masz kilka razy dziennie dokładać towar, latać w ciągu dnia ze ścierą lub odkurzaczem, dodatkowo zrobić wiecznie pilne przesunięcia no i nie zapomnijmy o podchodzeniu do każdego klienta, któremu masz wcisnąć co tylko leci, by wyrobić wygórowane plany sprzedażowe. Rozumiem, że mógł być jakiś problem na sklepach, ale takie tabeleczki i wymyślanie na siłę pracownikom codziennych zajęć jest śmieszne i żałosne. Co jak do godziny 11 czegoś nie zrobię i szczerze zaznaczę NIE? Zapewne za chwilę będę się tłumaczyć w mailach co jest powodem mojego wielkiego lenistwa, że nie robię kilku rzeczy jednocześnie. Albo skupiamy się przede wszystkim na kliencie albo wymyślamy sobie na siłę zajęcia, wybór należy do firmy co jest dla was ważniejsze:))

Clara
Pracownik
 Pytanie

Hej. Czy ktoś z was korzysta z PPK w naszej firmie? Jeśli tak to czy jest to dla Was korzystne?

Ala
Pracownik
@Clara

Ja zapomniałam zrezygnować i pobierają mi składkę około 70 zł na poczet tego PPK, ale ponoć w dowolnym momencie można wypłacić zgromadzone pieniądze, tak słyszałam od znajomych, co z tego też korzystali.

Mila
Pracownik
 Pytanie

Jak dajecie radę wdrożyć nową instrukcję dotyczącą ułożenia zaplecza jeśli macie pojedyncze zmiany?

Kiero
Pracownik
@Mila

Nie zamierzam, u nas jest porządek na magazynie, jest ułożony jak nam wygodnie na nim pracować. Nie będę zamieniać np bluz z koszulkami tylko dlatego że ktoś tak wymyślił.

Prawda
Pracownik
@Kiero

No to jest bez sensu. Zaplecze jest dla nas i powinno być ułożone pod nas, żeby nam było łatwiej asortyment szukać, a nie jakiś wymysł osoby, która z niego nie korzysta.

Gabi
Pracownik
@Prawda

Te zaplecza to tak po to abyśmy za bardzo się nie nudzili i stali bezczynnie .Zaplecze jest dla nas a nie dla firmy czy klienta szkoda jeszcze ze nie każą nam układać we własnych szafkach (usunięte przez administratora).Sorry centralo ale wasz pomysł z zapleczem utargów nie zwiększy.

:)
Pracownik
@Mila

Jak się ma porządek na zapleczu to nie ma roboty,jak dbacie tak macie :))

Prawda
Pracownik
 Pytanie
@:)

No dbamy i mamy , dlatego nie widzę sensu wprowadzania tych zmian. Co za różnica czy buty będą ułożone tak jak my miałyśmy od góry do dołu i orientowałyśmy się gdzie się znajdują i gdzie jaki rozmiar się znajduje, a teraz buty mają znajdować się na samych górnych półkach. Tak samo kolejność ułożenia. Na co niby wpływa? Na porządek? Bo jak spodnie były na końcu ułożone modelami to było źle, więc teraz mają być na początku zaplecza. Zero logiki.. Tak samo oklejanie wszystkiego , że tu leża t-shirty? Dzisiaj leżą, jutro już, nie jak się sklep dotowaruje.. I w to miejsce położy się coś innego...

xyz
Pracownik
@Prawda

Właśnie, nie rozumiem po co wsuwki z nazwami skoro doskonale widać czy to są koszulki czy bluzy XD Jeszcze przy spodniach rozumiem. Na naszym zapleczu zawsze był porządek, same z siebie układałyśmy jak były spokojniejsze dni a teraz żadna się nie połapie gdzie co jest. Tak jak ktoś wcześniej napisał - zaplecze jest dla nas a nie dla ludzi którzy sobie tylko grzeją krzesło, utargów też to nie zwiększy. Nie mieli co wymyślić bo VM dopiero było robione to zrobili takie bzdety.

BS
Pracownik
@:)

My miałyśmy porządek i jakoś trzeba ułożyć pod wytyczne czy nam się to podoba czy nie i nie widzę wgl sensu tego zdania bo tak jak mówię mam porządek na zapleczu ułożone pod nas, a zrobić trzeba pod widzimisię kogoś z góry, a to nie on sprzedaje i lata na zaplecze tylko my i to pod nas jak i pod to co nam najlepiej schodzi jest ułożony, ale nie bo komuś się nudzi i trza dołożyć roboty szarym mróweczką...

maremi
Pracownik

Bezsensu te ich porządki na zapleczu. Mamy wszystko poukładane nazwami a teraz ma byc wszystko razem . A te buty na górnych półkach to chyba żeby na głowę spadło.

Bhp
Pracownik

Odzież bhp to jakiś żart chodzi o spodnie wybór bardzo słaby , nie każdy ma idealną sylwetkę do której pasują wymienione przez nich modele , powinni nam umożliwić wybór spodni jaki chcemy żeby jakoś się prezentować gdy pomagamy w wyborze klientom a sami wyglądamy jak siódme nieszczęście albo źle się w nich czujemy kolejny raz nie mam z czego wybrać . Góra , która to czyta przemyślcie to bo spodnie które dostajemy raz na rok rzucone jakieś stare modele które mamy teraz na promocji nie są atrakcyjne tym bardziej dla nas. Destiny niski stan jak się schylę to rowka widać , clara Ok ale jeden kolor w których nie ma krótszych rozmiarówek nogawki większość osób musi je skracać przez co tracą na fasonie i tez źle się w nich wyglada i nasza katrina nie wiem czy ktoś wgl ją wziął na bhp

Terry
Inne
@Bhp

Z męskimi jest jeszcze gorzej!! Cztery, czy tam pięć modeli spodni, z czego tylko dwa są dostępne na sklepach... I weź wybierz z tych dwóch modeli, jeśli oba są opięte, niskie i brzydkie!!!

Amela
Pracownik
 Pytanie
@Bhp

Zgadzam się, jedynym dla nie pasującym modelem jest Amela i to w rozmiarze 24/30 i dlaczego od tak fajnego modelu się odchodzi? Firmo, dlaczego tak mało jest spodni z rozm.24? nie mówię już o bhp ale ogólnie.. co nowości to od 25. Trochę to niesprawiedliwe bo osoby mojej postury nie mają możliwości wybrania niczego nawet na zniżkę pracowniczą.

Sammi
Pracownik
 Pytanie
@Terry

A nie możecie napisać do swojego opiekuna alokacji o zatowarowanie was w konkretny model w waszym rozmiarze jeżeli obecnie na sklepie go nie posiadacie? My tak robiliśmy. Wiem, że pasuje na mnie konkretny model i rozmiar i jak mija rok, a akurat brakuje tego rozmiaru to zamawiamy, tak samo z trampkami.

Spodnie
Pracownik
@Bhp

No z tymi spodniami jest problem. Też się nie czuję w spodniach z niskim stanem, tym bardziej jak tu człowiek ciągle się gimnastykuje, schyla, zgina, wyciera kurze i ciągle trzeba te portki podciągać. Nogawki też tragedia, za krótkie nóżki na te długości, a przyjdzie się w swoich prywatnych i problem , bo to nie bhp. Odzież powinna być wygodna, bo spędzamy w niej 12h podczas swojej pracy.

Vilga
Pracownik
 Pytanie
@Spodnie

A od kiedy to noszenie innych spodni jeansowych to problem? My nie nosimy spodni bhp, bo w nich się nie da pracować. Są za niskie w stanie i nie można w nich swobodnie kucać do dolnych półek. Nosimy inne i nikt nigdy nic nie powiedział, że nie można.

M
Pracownik

To nie jest argument, mamy rabaty pracownicze i możemy kupić sobie spodnie w których będziemy chodzić w pracy. Takie coś kiedyś usłyszałam od przełożonego, kiedy koleżanka miała ubrany inny Tshirt niż powinna. Dotyczyło to całego ubioru. Oczywiście zgadzam się w 100%, powinnismy nosić taką odzież w której czujemy się komfortowa. 2 koszulki i bluza to zdecydowanie za mało na rok czasu. Koszulki są tak kiepskiej jakości, ze nadawają się do wyrzucenia. Wstyd reklamować bo ile można.

maja
Pracownik
@M

No to słaby ten wasz przełożony, ja bym nawet nie brała tego do siebie. Chodzę w tym czym chce i nikt mnie nie będzie upominał. Argumenty trafne. A koszulki to akurat są dobrej jakości. Może je pierzesz na nieodpowiednim programie

Lara
Inne
@maja

No właśnie koszulki były dobrej jakości, ale classiki. Z nimi się nic nie działo, prałam je bardzo często, nie rozciągły się, ani nic. Po roku czasu dalej dobrze wygladaly. Godne polecenia dla klienta. Ale teraz odeszli od nich, i chyba z Emmy albo Kai zrobili Bhp i są tragiczne i to nie tylko moje odczucia, ale moich pracowników również. Nie wiem czy to jakiś przeleżały materiał, bo się nie sprzedawały, zalegały na magazynie i zrobili z nich bhp, ale one się rwą. Same dziurki się porobiły, a od wydania bhp minęły może z 3/4 miesiące. Sa prane w 30 stopniach na lewej stronie i nic.. Wszystkie musiałybyśmy je zareklamować.

Lara
Pracownik

W moim odczuciu dobrej jakości były t-shirty classiki, koszule również bardzo długo służyły. Nie było potrzeby ich reklamowania. Spokojnie mam je do teraz,bez żadnych wad.. Obecne t-shirty tak jak pisałam są słabej jakości. Spodnie z samym elastanem nie wytrzymują roku, strasznie wybija ten elastan i rwą się w kroku, a nie jestem osobą dużych gabarytów, żebym tarła udo o udo. Bluzy myślę, że pewnie posłużą, chociaż obawiałabym się o napis czy nie popęka po kilku praniach.. Ogólnie z czystym sumieniem mogę polecić klientom u nas kurtki jeansowe, koszule, większość t-shirtow jest mega dobrej jakości, bluzy służą bardzo długo.. Apaszki, szaliki i różnego rodzaju akcesoria też są ciekawe, nic się z nimi nie dzieje po praniu i jest w czym wybierać. Ale spodnie szybko tracą kolor, mega szybko się przecierają, kieszenie wywijają. Paski są słabej jakości, klamry odpadają, torebkom paski się urywają, nie mówię, żeby nosić w nich ciężkie kilogramowe rzeczy, ale nie po to są wymiarów a4 i większych, żeby nic nie można było do nich wsadzić. Buty również kiepskie. Nie wiem dlaczego białe trampki żółkną, klapki transparente, które mieliśmy w ubiegłych latach też cieszyły się zainteresowaniem, ale również żółkły. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale nie wkładam stopy przy związanych butach, tylko rozsznurowuje, a i tak te nasze trampki wodoodporne kruszą się na piętach, ta wyściółka z nich się wysypuje xd Ciężko tak zapewniać klientów o tej dobrej jakości.

@Sammi
Inne
@Sammi

Co z tego, że można dotowarować model kiedy się do niego odchodzi.. Wzięłam na bhp Destiny bo nie było nic innego i nie dość że 24 odstaje to po 1 praniu zrobiły się długie.. nawet w nich nie chodzę, ubieram Amele kupione z własnej kieszeni..

Asystent
Pracownik
 Pytanie

Czy są już osoby, które otrzymały stanowisko asystenta kierownika?

Clara
Pracownik
 Pytanie

I jak wygląda zakres obowiązków i kto może się o takie stanowisko ubiegać?

winona
Pracownik
@Clara

takie same jak zastepca. musisz miec dluzszy staz pracy i dobre wyniki

winona
Pracownik

taka sama jak sprzedawca, dodatkowo na karte lunchową dostajesz tak jak doradca

Sara
Pracownik
 Pytanie
@winona

To było na zasadzie awansu, że z niższego stanowiska na asystenta, czy w drugą stronę? Z zastępcy na asystenta? Dobre wyniki czyli nierealne wyrabianie planu przez okres 8/12 miesięcy?

winona
Pracownik
@Sara

z zastepcy na asystenta, czasami poprostu jak ktos jest sprzedawca a odchodzi asystent to mozna zlozyc cv na asystenta. napewno je wezma pod uwage

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@winona

Ale jak to możliwe? Z tego co wiem, to firma nie może zdegradować pracownika bez jego zgody. Więc nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić.

Patty
Pracownik
 Pytanie

A czemu nigdzie nie ma oficjalnej wiadomości, że takie stanowisko otworzyli? Na maila kierowniczego przyszło tylko info na temat ścieżek kariery dla dwóch stanowisk z rozpisanym zakresem obowiązków: starszy sprzedawca i doradca klienta..

perpaar
Pracownik
 Pytanie
@winona

a jaką miałaś umowę ? na stałe czy na czas określony /

winona
Pracownik
@pracownik

Może się zgodzili lub mieli okres próbny jako zastepca, wtedy mogą nie przedłuzac umowy na zastepce a zaproponowac asystenta

Miśka
Pracownik

Doradcy i sprzedawcy czy was nie irytuje to że nic nie mamy za wskaźniki przecież wszyscy na to pracują podobno miało się to zmienić i co cisza a plany na Maj znowu o 30 % większe niż rok temu niby dlaczego po to żeby nie dawać premii. Już na początku miesiąca wszystkiego się odechciewa jak się widzi plan żenada firma krzak byle swoje kieszenie napełniac (usunięte przez administratora)

MERRY
Pracownik

Przecież kierownicy i zastępcy dostali podwyżki więc w czym problem.Zarabiają więcej niż pozostali o 300 lub 400 zł brutto więcej.

winona
Pracownik
@MERRY

nie wszyscy, zreszta co to jest 300 zl wiecej xd nic, wiec czemu kierownik mialby pracowac za np 3800 gdzie zaraz bedzie mial tyle sprzedawca xd niby sprzedawcy tez robia wskazniki ale to kierownik pilnuje (powinien) wskaznikow i ogolnych wynikow. Zreszta, zalecam zapoznać się z zakresem obowiązków każdego stanowiska, wtedy porównaj sobie obowiązki sprzedawcy a kierownika. Wtedy sama sobie odpowiesz dlaczego to kierownik ma wypłacane za wskaźniki.

abcd
Kandydat
 Pytanie

Jaki jest zakres obowiązków na stanowisku „sprzedawca” i jakie stawki firma oferuje ?

abcd
Kandydat
 Pytanie

W takim razie co robią inni na wyższych stanowiskach ?

Beata
Inne

Jest możliwość nadgodzin, żeby dorobić coś do tej najniższej krajowej? Albo nie wiem, możliwość premii za wyniki, czy podwyżka za staz pracy? Jestem w sytuacji, gdzie średnio mogę wybrzydzać co do stanowiska, więc szukam jakichś plusów :( Co z umową o pracę? Ma się ją od początku?

Harper
Pracownik
 Pytanie
@Beata

Na nadgodziny raczej nie ma szans. Premia za wyniki - owszem jest, tylko trudno ją wypracować - budżety wysokie, brak towaru na sklepie przez co nie masz czym handlować. Podwyżka za staż pracy? Tylko dodatek do karty lunchowej, którą i tak zapłacisz tylko w wybranych sklepach. Umowa o pracę na szczęście od początku (pierwsza na trzy miesiące)

Martin
Były pracownik

Zakres obowiązków dostajesz razem z umową. Poza tym na rozmowie rekrutacyjnej możesz zapytać o szczegóły pracy. System premiowy jest uzależniony od wyników, czasami jest ciężko ją wyrobić.

Jeffray
Pracownik

A jak macie pojedyncze zmiany to kierownik przychodzi i robi konwój oraz dekadę czy sprzedawca wychodzi poza zakres swoich obowiązków

Kier
Pracownik
@Jeffray

Jeśli chodzi o dekadę to tak jest ułożony grafik,żeby był kierownik albo zastępca. Konwój też robi sprzedawca.

Zostaw merytoryczną opinię o Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Big Star Limited Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 889.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 843, z czego 54 to opinie pozytywne, 265 to opinie negatywne, a 524 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Big Star Limited Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 540 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Big Star Limited Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii