Hej, czy ktoś z was orientuje się jak wyglądają premie za wypracowanie planu? Wiem, że jest podstawa ale ile można zyskać z samych premi?
Z każdą kolejną podwyżka najniższej krajowej plany sklepów są podwyższane po to żebysmy ich nie realizowali i nie dostawali tych premii. W ten sposób firmie "zwraca się" koszt naszych podwyżek
Z tego co tu czytałam i po rozmowie w sklepie na stanowisko sprzedawca , stanowczo radzę omijać ten sklep . Najlepiej ,żebyś miała od razu doświadczenie w sklepie odzieżowym (hahaha) . Na początek proponują umowę zlecenie możesz nawet w ciągu miesiąca nie mieć pół etatu ,a czasami może być tak ,że jednak cały etat zrobisz w ciągu miesiąca , coś na zasadzie jak będziesz potrzebna to masz być w pracy . Praca 2 ,a nawet i 3 soboty w ciągu miesiąca . Nie dziwię się ,że mają problem z pracownikami , jak mają takie podejście do ludzi chcący u nich pracować . Mowa tu np o sprawie w Kościerzynie
Bez doświadczenia nigdzie cię nie przyjmą każdy ma swoje określone podstawy zatrudniania. Jeżeli nie chcesz pracować w soboty to idź pracować do biura a nie do sklepu składasz cv gdzie soboty są pracujące . Najpierw się myśli a potem składa cv i ma pretensje do całego świata.
Doświadczenia mogą wymagać, ale niech idzie to w parze z zarobkami. Wymagają doświadczenia a w zamian oferują umowę zlecenie i najniższą krajową. Pracujesz albo 80 godzin miesięcznie albo normalnie etat. I w taki sposób chcą mieć dobrych pracowników ? Jak od początku mają cię za nic - kiedy będziesz potrzebny wtedy będziesz. Żenada !
A czy sklep, w którym pracujesz jest otwarty w sobotę? Jeśli tak, to gdzie leży problem Twoim zdaniem? Mają go zamykać na życzenie w tym dniu, bo sprzedawcom nie chce się pracować? Idź pracować do biura albo do szkoły. Po co leziesz do CH, a potem narzekasz. Ciesz się, że niedziela jest wolna.
Do bs nie przyjma bez doswiadczenia xd ? Sam przyjmowalem wszystko co sie rusza, bp tylko juz na takich ludzi stac to firme. Madrzejszych wywalili albo sami odeszli.
Hahahaha . Wyrażam swoją opinię ???????? Uwierz pracowałam w gastro święta nie święta człowiek w pracy ,ale po ten rozmowie to nie dziwie się ,że są ciągle jakieś problemy w tych sklepach pracownicy mają ????????
A po czym stwierdziłas ze sklep ma problemy ? Po tym ze szukają do pracy? Ludzie się w każdej branży zmieniają w ogóle w gastronomi skoro pracowałaś to wiesz . Poza tym jeżeli tak bardzo ci nie odpowiada dany system sklepu to nie idź tam pracować i tyle a nie żale swoje wylewasz tutaj a znając wszelakie zycie tylko dla tego bo pewnie cię nie przyjęli bo się nie nadawałas
Czy za pracę w sobotę dostaje się jakiś dodatek? Zarabia się wtedy tyle samo, co na tygodniu? Poza tym, czy za pracę na weekendzie można odebrać dzień wolnego na tygodniu? Często w sklepach tak jest... Ciekawi mnie to, czy w tym miejscu również to obowiązuje. Rozważam złożenie CV, dlatego chcę się mniej więcej zorientować, jak to wygląda:)
Sobota w sklepach to normalny dzień pracy taki sam jak w tygodniu. Nie ma żadnych dodatków itp.
Czy podczas pojedyńczych zmian siadacie na pufach kiedy nie ma klientów?
Ależ oczywiście że siadamy to jest normalna sprawa nikt nie wygrał nóg na loterii siadamy zawsze gdy nie ma klientów, stanie 12 h jest bardzo nie zdrowe.Dajcie spokój o takie rzeczy to się nawet nie powinno pytać siadamy i koniec w temacie
Oczywiście, że tak. Siadamy zawsze kiedy nie ma klientów, kiedy ogólnie nie ma co robić i kiedy tego potrzebujemy a możemy sobie na to pozwolić. Cały czas powtarzam moim dziewczynom, że jeśli jest okazja i mają ochotę to niech usiadą.
Nam cały czas mówiono, że nie możemy siedzieć. Ale będąc 11h w pracy i 3-4 dni pod rząd, nogi nie wytrzymują.wiec jeśli nie ma klientów idziemy usiąść. Powinno się to zmienić, jakiś hoker przy komputerze itp. Pracując przy papierach lepiej jest na siedząco. No cóż jesteśmy tylko zwykłymi robolami a królowie w centrali siedzą.
Pracowałam w tej firmie do nie dawno i oczywiście że siadałyśmy ale jak zwykle komuś coś musi nie pasować i HR cudwona wielka Pani stwierdziła ze nie można siadać ze mamy stać i czekać na klientów porażka. RKS pozwolił bo to nikt nie wystoi 12h gdzie nie ma nic do roboty a ludzi nie ma .
A co się wydarzyło w Kościerzynie? Poguglałam, myśląc, że piszesz o jakiejś publicznej aferze, ale nic nie ma. Zawsze myślę, że pracownicy piszą do siebie sobie tylko znanym szyfrem, ale Ty byłaś kandydatką, a też znasz jakieś zakulisowe sprawy, o których np. ja kompletnie nie wiem...
Hej, kierowniczka złożyła wypowiedzenie czy czeka nas znowu inwentaryzacja salonu?
Czy ta jakże cudowna firma robi sprzedawcom problemy przez "słabo" rozwiązany test czy jest to kolejna forma (usunięte przez administratora)i kontrolowania swoich roboli?
Niby mówią, że jedynymi konsekwencjami będą szkolenia w obszarach, które kiepsko nam poszły na tych testach. Ale mam wrażenie, że to będzie coś większego.
W pierwszej kolejności powinny być szkolenia. Mnie i moja zastępcę Rks nic nie nauczył. Wszystko uczyłyśmy się same. Co prawda szukałyśmy informacji po starych e-mail albo dzwoniłyśmy się dopytać osób które pracowały na danym dziale. Najpierw niech zaczną od szkoleń a następnie testy.
Może i trudny nie był, ale jak mi wpajano, że AVB to tylko i wyłącznie średnia wartość paragonu to wyobraź sobie moje zdziwienie, że wszystkie odpowiedzi tam były poprawne łącznie z nią.
Mogę zapytać jakie mniej więcej były pytania? W sensie na czym najbardziej się skupili? Dziękuję jeśli ktoś odpowie :)
Zastanawiam się nad pracą w salonie Big Star.Jaka jest różnica między sklepem agencyjnym a firmowym ?Zatrudnia Big Star czy ajent ?Jest jakaś premia od sprzedaży?
Jeżeli nikt cie nie zmusza to nie idz XD premia jest od sprzedazy jezeli wyrobisz plan (czesto nierealny)- i to grosze ,na karte lunchową od 200 zlotych a poza tym najniższa, ciągle problemy bla bla bla
Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.
Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
(usunięte przez administratora)
Gdzie zgłaszamy problemy z promocją, problemu z metkami omnibusa, awarie licznika, dwa pytania z przeliczania wskaźników, jaki wskaźnik kpi co oznacza, kiedy zmieniamy kod do drzwi zaplecza, ile dni uż należy się pracownikowi na pół etatu, jakich pracowników dotyczy ocena okresowa, na jaki magazyn wystawiamy poszczególne reklamacje, ile rzeczy może być na MW na ck104, kiedy rozliczamy płatność giftcard, jakie bony sodexo przyjmujemy, kiedy klient może dostać zwrot gotówki przy zwrocie towaru, gdzie zgłaszamy nadanie loginu dla nowego pracownika, ile czasu jest na wstępne szkolenie bhp, czy pracownik może przystąpić do pracy przed podpisaniem umowy, kiedy robimy IPA, poprawne formy poinformowania klienta o decyzji reklamacyjnej, czy możemy przekazać do biura galerii informację o wysokości obrotów w sklepie, komu zgłaszamy problemy z działaniem nowego planu dnia
Hej ,czy ktoś z doradców czy sprzedawców robił już test?Chciałam tylko zapytać czy pytania są podobne do tych pytań z zeszłego roku czy może doszło coś nowego
Co sądzicie o tej nowej promocji? Bo uważam że jest bardzo bezsensu.. Szczególnie kiedy panowie nie chcą kupić damskiej odzieży. ????
Nie wiem, ale Czy serio tak trudni zrobić promocje które klienci lubią, na drugi produkt lub ogolnie na wszystko.. I jak tu przekonać klienta, który po usłyszeniu o promocji reaguje śmiechem, lub tekstem "wolałbym dla siebie drugi produkt"
Czy waszym zdaniem struktura Koordynatorów była lepsza? Szanowny RKS z Warszawy nawet nieraczy przyjechać…
To czekaj cierpliwie, bo warto. Super człowiek. Dawno nie było tak NORMALNEGO regionalnego. Wymagający, ale bardzo mądrze.
Może dlatego ze jest z zewnętrzny … przecież Toma Majki to porażka na całego awansowali chłopaka z outletu ale nie ma umiejętności i kompetencji menadżerskich i do tego buja się zamaist pracować
To co według Ciebie powinien robić RKS ? Uważam,że Michał jest na odpowiednim stanowisku,zna się na swojej pracy, w miarę możliwości pomaga. Ludzie zacznijcie patrzeć na siebie a nie na innych. Perfekcyjna się znalazła. Życzę wszystkim takiego RKS, Potraficie tylko krytykować, co Wy myślicie,że w innych firmach jest cudownie?!
Też uważam,że Michał jest na odpowiednim miejscu. Dobrze się z nim współpracuje jak jest jakiś problem zawsze stara się go rozwiązać. Życzę każdemu regionowi takiego RKS. ;)
Jeżeli mowa o P.P to jest porażka, koleś jest regionalnym a nawet wysłowić się nie potrafi, nie wspominając już o lekceważeniu próśb pracowników…
Nie zgodzę się z Tobą. Nie wiem jakie masz doświadczenia z poprzednimi RKS, ale P.P. w porównaniu z kilkoma poprzednikami jest bardzo zaangażowany, pomocny i kompetentny. Ciekawe spostrzeżenie, co do wysławiania się, bo moim zdaniem facet może nie jest gadułą, ale z zasobem słów raczej nie jest na bakier. Weźmy też pod uwagę jak dużą ilość sklepów dostał do ogarnięcia. Proponuję nastawić się dobrze i docenić to co mamy :)
Potwierdzam.Odpowiedni człowiek na tym stanowisku.Z klasą, wysoką kulturą osobistą, zawsze pomocny. Można się do Niego zwrócić z każdym problemem i zawsze jest reakcja połączona ze wsparciem.Nie rozumiem tych chamskich wpisów. Widać że niektórzy komentujący tutaj powinni zastanowić się nad sobą.
A myśleliśmy, że tylko my mamy takie zdanie, ale jak widać nie... chłop ewidentnie stosuje (usunięte przez administratora). Z takim kimś to tylko do sądu. Ma wywalone w sklepy i w ludzi, ale pierwszy do (usunięte przez administratora) wszystkich dookoło, ten ktoś nawet nie stał koło osoby z kompetencjami do pracy z ludźmi ale karma wraca i jego tez kiedys dopadnie :)
Trochę to wynika ze struktury RKS w Kazarze … tam w zasadzie kiero koordynuje kilkoma salonami jak nasi mini wcześniej , to nie dokonca dobra struktura na zdobywanie doświadczenia , bo często po prostu jest podyktowana tanim kosztem przez yo menadżerowie maja słabsze kompetencje miekkie czy niższa kulturę organizacyjna … ale zdaje się ze to idealne miejsce dla niego :)
Zgadzam się w 100 % ! PP był odpowiednią osoba na odpowiednim stanowisku. Wspierał Nas i nigdy nie odmówił pomocy. Rzetelny , konkretny i bardzo zaangażowany . Żal nam było gdzy odchodził.
Czy ktoś wie lub słyszał pogłoski jak są premiowani regionalni?
Jak to jest z wspieranie innych sklepów? Trzeba jeździć czy nie
Oczywiście, że trzeba pomagać. Kierownicy i zastępcy muszą być dyspozycyjni.
Nie trzeba jeździź, nikt cie do tego nie przymusi, ale czasami fajnie sobie pojechac poznac nowych ludzi lub miec wiekszy utarg niz u siebie w sklepie. No i dostajesz diete xd
Pracuje w tej firmie 7 lat . Bzdura jest dla stałych kierowników pisanie testów menadżerskich którzy maja już umowy na czas określony i pisali już to wielokrotnie !!! . Przedtem wszystko pasował, a nagle gdy firma notuje spadki , ma problemy z RKS to wymyślają śmieszne testy i szukają winnych !!! Brawo dla Was !!! Mogłabym wymieniać cała mase czynników które na przestrzeni lata wpłynęły na spadki w firmie i to nie wina kierownik/zastępców . „Ryba psuje się od głowy” wiec warto poszukać problemów w Centrali .
Będzie pretekst żeby podwyżek nie dawać od stycznia nie wiecie o co chodzi?? Jak od stycznia najniższą znów idzie w piii do góry
Ale oczywiście że jest to po to żeby nie było podwyżek od stycznia, były teraz a te w styczniu bedą znacznie większe.Do tego dojdzie zamykanie sklepów i zwalnianie personelu.Inaczej nie przetrwają a sobie od gara nie odejmą.
Ale co tu się dziwić? Jak w ogóle jest możliwa wypłata KS na poziomie +- 4500 brutto.Szok , że w ogóle jest taka stawka proponowana i do tego 3 osoby na krzyż w salonie .Szkoda czasu na rozmowę rekrutacyjną . Ktoś tu chyba zatrzymał się w czasie na kilka lat .
Droga Firmo! Czy naprawdę nie stać Was na wybór Kierowników Regionalnych na odpowiednim poziomie? To co się dzieje zaczyna być śmieszne i żenujące zarazem, nawet dla pracowników najniższego szczebla - sprzedawców. Nowa KS/RKS z małopolskiego wykazuje poziom i umiejętności katastrofalne. Być może potrzebne jest tej Pani dodatkowe szkolenie managerskie lub badanie kompetencji? Czy jest Pani świadoma tego, że motywowanie pracowników to bardzo ważny element zarządzania? Powinna nam Pani pomagać we wspólnym osiąganiu pozytywnych rezultatów a na razie działa Pani na szkodę i niekorzyść. W efekcie pracownicy mają dosyć i planują zwolnienia. Kolejnym zatrważającym faktem jest totalny brak umiejętności analitycznych u tej Pani. Czy analizuje dane i rozumie liczby o których pisze? Wątpliwe. Czy pisanie przez Panią maili polega na kopiowaniu treści i zmianie adresata bez zwrócenia uwagi na indywidualne wyniki sklepu? Jeśli tak to życzę powodzenia w budowaniu pozytywnych relacji z zespołami. Przestań krytykować, zacznij chwalić i zauważać ciężką pracę. Nie tylko setki dobrze pracują a przez to co wyczyniasz wszystkiego się odechciewa!
to prawda, dramaat z nią. jeszcze niedawno też robiła w sklepie a komuś tutaj soduwa odwaliła. ma beke z niej, i zgłaszam jej zachowania jak mam okazje xD
Ale pracownicy nie są od tego żeby udzielać informacji RKS czy dobrze pracuje czy źle. On po prostu ma dobrze pracować i być na odpowiednim poziomie, ponieważ samo stanowisko tego wymaga. Dziewczyna chciała iść na awans, więc powinna mieć wymagane kompetencje a jeśli jej brakuje to musi szybko nadrobić. Problem polega na tym, że w sklepach nie pracują sami (usunięte przez administratora) Na stanowiskach sprzedawców są mądre i wykształcone osoby. I co w takiej sytuacji kiedy jesteś o wiele niżej w strukturze a śmiejesz się z osoby która reprezentuje Firmę na kilka województw?
Marnujemy czas, który powinniśmy poświęcić klientom na pisanie tłumaczeń mimo że wskaźniki na dobrym poziomie. Maile pisze dosyć niezrozumiale a potem zdziwienie. Droga firmo potrzebujemy pomocy w postaci nowych modeli spodni a nie wiecznie to samo w innych kolorach, brak reklamówek robienie z siebie (usunięte przez administratora) przed klientem a potem tłumacz się dlaczego wyniki są tylko na poziomie 90% Każdy regionalny na wysokiem poziomie opuszcza firmę :(
Zgadzam się oczywiście to co się dzieje to nieporozumienie!Ileż razy dziennie można się tłumaczyć z wyników!Pisać wytłumaczenia które w niczym nie pomagają tylko demotywują i zniechęcają do pracy! Zdaje się że nasza regionalna awansowała powinna wiedzieć jak wygląda praca w firmie ale jednak nie wie i teraz zamiast z nami współpracować i motywować to totalnie demotywuje!
Ta firma to dramat codzienne tłumaczenie się z czegoś na co nie mamy wpływu wymyslanie planow sprzedazowych asortymentu ktory wogle nie schodzi . Firma schodzi na psy. Opamietajcie się te durnowate maile podsumowanie każdego tygodnia tabelki beznadziejne nic nie dajace macie przeciez nasze wyniki w systemie i wiecznie jest źle. Dajcie jakieś podwyzki motywujcie pracowników. Do tej pracy coraz bardziej chodzić się nie chce..
Szczera prawda.Niech firma zmieni w końcu system premiowania bo obecny jest śmieszny 0,5% przy zrealizowaniu 90 % planu to chyba kasa na waciki .I jaka to matowacja każdy na dzień dobry ma wywalone .A co z kasą za wskaźniki dla wszystkich przecież miało tak być. Pracy dają tyle jakby conajmniej po 3 osoby na zmianie były. Ta firma to jedna wielka porażka.
To jest taka wogle premia jeśli ma się 90% wyrobionego planu ? Miałam taka sytuację i dostałam tzw gołą wypłatę
Jest. Od 90% należy się. Może dlatego, że to są marne grosze, które pewnie zabrali Ci na poczet inwentaryzacji.. I tyle z premi :)
Czy Wam też ta wspaniała promocja nie wchodzi na kasie? PS problem zgłoszony ale cisza...
Po 3 miesiącach odeszłam Na szczęście nie mam podejścia jak większość niedorajd które tu piszą i płaczą jak im zle Owszem firma dramat i bez żadnej logiki Wiec zrezygnowałam Ale większość chyba ludzi tam pracujących ma taka mentalność i godzi się na takie traktowanie Moje współpracownice to czyste Karyny które dumnie noszą ten słaby dżins Ja się nie dziwie ze klienci nie kupują widząc takie zjawisko antymody Większość to jakieś nieudacznicy życiowi po zawodówce Firma tragedia ale większość obsługi tez
No może w twoim sklepie i tak. W sklepach w których miałam okazje wspierać , a kilka ich było, wszyscy naprawde sympatyczni i wykształceni (jakby ktokolwiek jeszcze na to patrzył xd). Firma nie jest rodzajem firmy fastfashion jak inne sieciowki wiec nie nadazaja z trendami, ale to i tak zdecydowanie nie jest sklep dla mlodych tylko dla starszych juz.
Odezwała się mądra i wykształcona... Nie mierz wszystkich jedna miarą xbo nigdy nie wiesz kogo spotkasz na swojej drodze życiowej i zawodowej. Nie każdy ma możliwości zmiany pracy co 3 miesiące. Szukania czegoś nowego, mimo że chcialby Niektórzy z nas mają dzieci, i kredyty na głowie i nie myślą o tym zeby szukać pracy od nowa i z dnia na dzień myśleć co dalej.
Wymienisz jakieś konkretne przykłady, dlaczego tak oceniasz tam pracę i swój czas, który tam poświęciłaś? Moja narzeczona uparła się, że chce w tej firmie spróbować ale jak czytam niektóre opinie to każę jej się zastanowić, więc może Twoja odpowiedź wiele zmieni. Piszesz tak ogólnie, że firma niezbyt ciekawa. Wymienisz pod jakim względem? Może chociaż dobrze płacą i te 3500 na rękę można zarobić?
3500 to kierownik nawet nie zarabia, chyba że wyrobisz wszystkie wskaźniki i dostaniesz swoją premie, co jest praktycznie nierealne XDDD
3 500 to ma kierownik zwykły sprzedawca czy zastepca ma 2700 - 2800 na rękę plus 300zl na kartę do wykorzystania w sklepach spożywczych na jedzenie i to pewnie początkującym pracownikom takiej karty jeszcze nie dają na premie nie ma szans taka jest ta firma bez mydlenia oczu
Ja tak samo, dla mnie to dno żeby kierownik miał tak mało kasy, co to świadczy o firmie. Dla mnie każdy kierownik który jest niezależnie czy nowy czy stary powinien mieć jednakową kwotę brutto, bo śmiechem jest to że przyjdzie nowy na (usunięte przez administratora)sklep i ma 4500-5000tys brutto.
Tak, są też tacy którzy mają 6tys. Wszystko jest zależne od obrotu, osiągnięć, wielkości sklepu i miasta. Wysyłajcie wnioski o podwyżki.
Testy wiedzy dla sklepów na nieodpowiednim poziomie ( bardzo motywujące )szkoda że firma zawsze problem z wynikami zrzuca na w tym wypadku niedouczonych pracowników , nie widząc problemów z marketingiem którego praktycznie nie ma ( kartka na szybie to nie marketing) klient nawet nie wie o promocji ale pytanie czemu tak mało paragonów jest. Pomijając fakt że "prezentacja dla niedouczonych pracowników" jest niedopracowana i zawiera błędy .....
Faktycznie jak RKS może napisać mail że test dla słabych sklepów. Powinien motywować a nie odwrotnie. Testy powinny być po szkoleniu którego nie było, jedynie wysłano mail z materiałami. Ale kiedy czytać skoro ludzi mało a pracy nie idzie przerobić.
Po co się ekscytować, przecież wynik takiego testu nie ma negatywnych konsekwencji. Lepiej zrobić test niż pisać plan naprawczy i raportować wyniki 10 razy dziennie, jak to zwykle wymagane jest od RKSów żeby tak reagowali na słabe wyniki. Uważam że mail był w porządku dla sklepów sformułowany. Przecież to też idzie do przełożonych
No tak, więc skoro wynik testu nic nie zmienia to pozwólmy rks na pisanie głupot. Zastanów się. To nie chodzi o to czy jakiś głupi test ma negatywne konsekwencje czy nie , tylko o kulturę pracy.
Jeszcze raz pytam, jak się ma do jakiejkolwiek kultury anonimowe obmawianie konkretnych osób na publicznym forum...
A my nie dostaliśmy żadnej prezentacji, ani materiałów :O Tylko informację, że test dla zastępców/kiero i asystentów.. Jak to tak?
Bo to chodzi o test z nowej kolekcji, do tego testu przysłali "katalog" jeśli to w ogóle można tak nazwać. Bardziej prezentacja spodni nowych. I trzeba było test wypełnić "znajomość nowej kolekcji" sklepy które są SŁABE
Test ma być z nowej kolekcji i badanie kompetencji na zasadzie testu dla osób funkcyjnych.Jedno z drugim niema nic wspólnego.
strzał w kolano w dzisiejszych czasach, brak marketingu w social mediach. tylko posty na fb i ig xD A gdzie jakas interakacja z klientami
Te konkursy żałosne ciekawe czy ktoś to wogle bierze pod uwagę powinni za darmo conajmniej 3 osobom coś dać to co im bedzie potrzebne a nie jeszcze płacić te kierownictwo zniża się do poziomu -1 z konkursami jak i premiami które praktycznie nie da się wyrobić żałosne
dla mnie narazie najgorsze jest to w czym chodzę w pracy. Klienci mnie pytają dlaczego ciągle jestem w tym samym i dlaczego Firma nie daje nam innych, kolorowych ubrań. Gdybym chodziła w swoich własnych ubraniach na pewno miałabym większą sprzedaż bo bym się wyróżniała Mam już dość tych czarnych podkoszulków i firmowych dżinsów. Nawet nie chce myslec że zrobi się zimno i będę musiał brać tą spraną bluzę z kapturem. Fujjjjj
Zgadzam się. wyglądamy ponuro, zamiast mieć bardziej żywe kolory t-shirtów lub koszuli np. z nowych kolekcji żeby fajnie to wystylizować i pokazać klientowi na sobie dany produkt, to nie :') Nosimy beznadziejne jakościowo koszulki z napisem, który pęka i bluzy prujące się na ściągaczach..
ciekawe ze klienci ci zwracaja uwage xd nikt ci nie karze chodzic wiecznie w tym samym. poprostu chodz w tym czym chcesz, nic ci nie grozi za to
(usunięte przez administratora)
Zapowiedzieli test kompetencji dla osób funkcyjnych, szkoda ze od siebie nic nie dają nawet szkolenie wyrażającego na dane stanowisko
Jak myślicie jakie mogą być pytania?
Jak im nie szkoda czasu na bzdetne testy po cholere to i tak to w żadnym stopniu nie przełoży się na lepszą sprzedaż czy funkcjonowanie sklepu kiedy oni w końcu przejrzą na oczy co za (usunięte przez administratora).
W zasadzie na czym polega ten cały plan naprawczy? Jakie są skutki tego, że ten nic nie dał?
Nic to nie da jeśli oni nie zrozumieją ze ludzie odczuwają brak pieniędzy w portfelach i nie stac ich na te ubrania z Bangladeszu które nie są wart tej ceny która znajduje się na ich metkach regionalna wysyła te maile nie wiem po co gdyż sama pracowała w bs i wie jak to jest a tu wymaga jakby była nowa w tej firmie i nie wiedziała jak to się wogle kreci. Z tego stołka szybko się spada jak wiele innych osób przed nią ciekawe ile czasu będzie na tym miejscu
To jest oczywiste, że spowiadanie się z każdego elementu pracy nic nie da. Tu problem jest przede wszystkim w firmie, ich chorych wymaganiach wobec pracowników i wyobrażeniu, że każdy rzuci się na kurtkę za 500 zł z poliestru. To nie od nas zależy w 100% utrag sklepu, jednak widzę, że ludzie z góry nie zdają sobie z tego sprawy, dlatego jestem ciekawa co w przypadku, gdy ich super plan naprawczy nie wypali, jakie są konsekwencje dla sklepu i pracowników
Czy was tam (usunięte przez administratora) w tej firmie już całkiem??? Ile można przenosić ciuchy ze stołu na wieszak i odwrotnie, co drugi dzień zmieniać trampki na wysokie czy na niskie... I 10razy zmieniać spodnie?!!! Myślicie że nie ma co robić tylko realizować durne pomysły M.D i jego kiepskiej drużyny marzeń??? Ludzi na sklepie nie pracuje dziesiecioro! Ale zdarza się że jest JEDNA osoba na zmianie!!! Jeśli czytacie to RKS to tak cierpi na tym sprzedaż! Ale człowiek ma tylko dwie ręce i im więcej durnych pomysłów - chaos komunikacyjny, 100zmian decyzji na minutę to niestety.. ale nie da się wszystkiego zrobić dobrze.. Ps. O zmianie zadrukow każdego dnia na inne nie wspomnę... Tak firma właśnie oszczędza...kpina!
Dokładnie !!! Jeszcze tysiąc tabelek i tłumaczeń !! A to wszystko w pojedynczych zmianach !!!!
Dokładnie!! Codziennie zmiany vm ile można, a za chwilę meil żeby zostawić tak jak jest serio ? Nie da się ogarnąć wszystkiego w pojedynkę tym bardziej jak się ma nowego pracownika który jeszcze nic nie kuma. Zapomniałam między czasie lataj do klientów tłumacz się ze wszystkiego. Nowa kolekcja z której będzie jednorazowo bo nie ma na tyle tego i będą wisiev pojedyncze rozmiary .
(usunięte przez administratora)Masakra. Już się odechciewa przychodzić do pracy. Na końcu i tak nie wiem co zrobić bo co chwilę zmieniają zdanie. Milion instrukcji vm, co chwilę coś innego na manekiny. Ludzie one swoje ważą, już nie raz oberwałam ręką albo nogą w twarz. Oczywiście wszystko musimy robić same bo zawsze mamy pojedyncze zmiany. Ta firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Big Star Limited Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 886.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Big Star Limited Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 840, z czego 53 to opinie pozytywne, 265 to opinie negatywne, a 522 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Big Star Limited Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.