Stanowczo odradzam (usunięte przez administratora),brak elastycznego grafiku ,pracowników maja za tania siłę robocza !!!
Hej, Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi z paskami, w dodatkach jest 300 zł za dodatkowe świadczenie ZUS oraz w potrąceniach jest to samo
żeby wyszło na 0 w twoim wynagrodzeniu, a podatek został odciągnięty, pisali przecież……. wystarczy do księgowej napisać a nie na gowork wypisywać……
Wystarczy nie odpisywac jak tak ci to przeszkadza, albo w ogole nie wchodzic na ta strone jak masz problem z pytaniami innych
Witam serdecznie jestem bardzo nie zadowolony z z obsługi sklepu w Pile w aleei kasztanowa ponieważ w wolę chwili gdy przejeżdżałem przez piłę wstąpiłem do sklepu niestety sklep był zamknięty ponieważ panie które tam pracują zostawiły karteczkę że są na 15 minutowe ! Po 30 minutach czekania panie wróciły i otworzyły sklep pani która mnie napastowałanie od samego wejścia pani miała na imię "Agnieszka" była bardzo nie miła i poczułem się jak bym miał kupić coś co wcale do mnie nie pasowało i nie czułem się w tym komfortowo. Ogólnie nie polecam tego "sklepu" klient czuje się tam osaczony i zmuszany do zakupu. Nie wiem czy to bardziej mi zależy na fajnym cichu czy tej pani żeby mi go sprzedać . Jestem rozczarowany bo to pierwszy sklep z którym się spotkałem z tak fatalna obsługa . Nie polecam nikomu!!!
Wymogiem firmy jest "atakowanie klienta od wejścia ", oczywiście My (pracownicy) jak i Pan (klient) odbiera to jako atak. Firma uznaje, że od wejścia klient ma być obsłużony...
Przez głupie wymogi firmy właśnie Pan miał prawo czuć się osaczony ,świeżo założone kamery sprawiają że pracownik napada na klienta aby ci z góry do niego się nie doczepili. To niech firma teraz zobaczy jak czują się klienci ,będą omijać te sklepy z daleka.Wiadomo przy doborze spodni trzeba doradzić ale dzianina bez przesady klient da sobie radę sam i nie wolno go atakować.
Nasza firma działa na standardach obsługi klienta, są to ściśle określone metody obsługi za które my jako pracownicy w ocenie naszego pracodawcy jesteśmy oceniani. Nie odpowiadamy już za to jak się Pan czuje, ale za to jaka mamy skuteczność w Tym co robimy. Myślę, że dziewczyna nie chciała Pana urazić i pisanie złych słów i nie potrzebnych opini na jej temat jest tu zbędny, natomiast może Pan odezwać się do wyżej wymienionych osób na wyższym stanowisku, żeby zmienili swoje zasady działania, może wtedy nie będzie takiego nacisku na pracowników.
Zaraz zaraz, jak były we dwie to po co zamykały sklep? Chyba ktoś tu mija się z prawdą?
A my kamery mamy i wcale nie napadamy w wejściu tylko dajemy się ludziom rozejrzec
Kreatywność koordynatorki z tego regionu rozbraja ... serio myślisz ze klienci tak mocno inwigilują ten profil i poczuwają się do obrony sprzedawców ?
klient tez pewnie tego nie napisał tylko jakaś zawistna kolezanka, klient z oburzeniem to by na google pisał albo na BOKu zgłosił
Na indyfikatorze, który każda powinna nosić znajduje się imię.
Jak tam sklepy , które już posiadają kamery ? Czujecie się obserwowani ? Siadacie sobie normalnie na sklepie czy przypał ? Była już komuś za coś zwrócona uwaga ?
My mamy kamery już drugi miesiąc, jeszcze nie było żadnej informacji że jest coś nie tak ,oczywiście że siadamy wtedy gdy nie ma pracy i klientów nikt nie wygrał nóg na loterii ,kamery oczywiście są założone z myślą o nas żeby nas obserwować nie chcą wziąść tego do siebie że cienko się sprzedaje z ich winy marna promocja wysokie ceny,oni myślą że to my nie potrafimy sprzedać.Szkoda że nie możemy się z nimi zamienić i niech oni przyjdą handlować
Siadacie na sklepie czy na zapleczu? My jesteśmy przerażeni wizją stania przez tyle godzin
Ludzia dajcie spokoj z kamerami . Nikt nie będzie tracił czasu kilka godzin aby otworzyć program i odpalać podglad kamer. Za to jak pojawi się (usunięte przez administratora) będziecie zadowolone z tego rozwiazania , generując filmik zrozumiecie dlaczego nikt nie traci czasu na obserwowanie Was
Nie siadamy, bo nie mamy na to czasu, pracy tyle że nie wiemy w co ręce włożyć. Przy utargach miesięcznych w wysokości prawie 300 tys i po ucięciu 2 etatów zdarza się, że klienci sami do ciebie podchodzą, żeby im pomóc przy wyborze spodni, a ty nie wyrabiasz, bo jesteś sama na sklepie.
Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.
Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy w którymś salonie pracują osoby na zleceniowce? Słyszałem ze firma nie daje zleceniowek ale może jednak
Jak rozumiecie to ze na pasku w potrąceniach jest 300 zł za nagrodę świąteczna i dodatek 300 zł za to samo
Czy wam tez się nie zgadza wypłata i premie?
Drodzy Prezesie, Panie Dyrektorze jestem rozgoryczona polityką firmy, która zmieniła się na gorsze wraz z zatrudnieniem (usunięte przez administratora) i wprowadzaniem jej nietrafionych pomysłów, które nie idą w parze z wzrostem sprzedaży w sklapach, a jedynie utrudniają pracę. Proszę zwrócić uwagę, że działy nie przekazują sobie informacji, a co z tego wychodzi? W jednym czasie jest zmiana aranżacji, zmiana cen, zdjęcia, dostawa, obsługa klienta itd. Nie, to nie kierownik źle deleguje zadania, na sklepach jest za mało pracowników, zeby ogarnąć to wszystko w zasadzie na raz. Skoro uważacie inaczej to proszę udać się do któregoś z outletów i popracować tam tydzień. Kolejna sprawa - w innych firmach obejmując stanowisko kierownika sprzedaży, czy koordynatora, osoba taka zaczyna pracę od najniższego stanowiska tj. 2 tygodnie pracuje jako sprzedawca itd To dobre rozwiązanie. (usunięte przez administratora)Ucinanie etatów, czy to napewno dobre rozwiązanie(usunięte przez administratora)? Wciskacie tylko kit, że firma nie ma, ze to, ze tamto. To pozamykajcie sklepy skoro to wszystko tak bardzo się nie opłaca. Uważacie, że długoletni pracownik już jest wypalony i lepiej go wymienić na nowego, serio? Zaczerpnijcie wiedzy na ten temat u konkurencji, która szanuje takich pracowników. A Wy sami ile lat pracujecie w bs? Nie jesteście znudzeni pracą, może was też należałoby wymienić.? Szkoda tylko zdolnych, pracowitych ludzi, którzy poświęcają czas na takich pracodawców jak bs
Trafne spostrzeżenie:)Zgadzam się w 100%. Nawet, ostatnio, to z premiami Panie miały problem, aby dobrze policzyć pracownikom i do tej pory się nie doliczyły, bo zaległych premii wciąż nie ma. Bo system źle policzył.....dobre!!!!!
W BS występuje następujący schemat bezmyślnego wydawania pieniędzy. Firma wprowadza jakieś "ulepszenie", które oczywiście nie działa dobrze, nie jest przetestowane, pojawia się dużo błędów i niedociągnięć, tak było z kartami bspc, platformą e-learningową i masą innych. Po jakimś czasie, zainwestowanych pieniądzach, firma rezygnuje z ulepszenia ha ha. Jedyne co zostało to karty bspc. Przez kilka lat mojej pracy tych pomysłów mieli sporo. Aaa i tak w ramach ciekawostki. Miesięczne utrzymanie centrali to ponad 2 miliony zł
Co się dziwić dwie mega niedoświadczone i nie kompetentne Babki wprowadzają pomysły totalnie odklejone i nie przepracowane . Szkoda firmy , czas pokaże ze te działania są destrukcyjne niestety na przykre efekty trzeba poczekać kilka sezonów
Hej, powiedzcie mi jak to jest z tym odliczaniem za sodexo, osoby na zleceniowce uczące się tez maja potrącone za kartę?
Wszyscy beż wyjątku mają odciągnięty podatek od karty sodex i nie wypłaty się nie zgadzają z wytycznymi jakie im podaliśmy
Pracuję od września w BS jak wygląda inwentaryzacja?! Co do wypłat za grudzień zgadzały się Wam wypłaty , wiadoma sprawa że odciągali za Sodexo ale to i tak zdecydowanie za mała pensja którą dostałyśmy.
Cześć, czy myślicie, że kamery to bedzie zdrowa inwestycja? Czy zaraz dołożą zadań koordynatorom, nakładając na nich obowiązek ich przeglądania i w dni kiedy są kiepskie wskaźniki albo utargi będą nam wytykać, że za mało sie angażujemy albo za krotko stoimy przy kliencie, wnioskując w ten sposób, ze go nie obsługujemy. Trochę paranoja.. Ale już wszystkiego można sie spodziewac.
Nie mieli na nas wglądu a teraz będą go mieć przez co będę kontrolować: dlaczego taka niska sprzedaż , dlaczego takie niskie wskaźniki. Ciekawe czy będziemy mogli sobie usiąść w ogóle. Przecież nie jesteśmy robotami i też jesteśmy zmęczeni tym wszystkim co się dzieje w tej firmie. Zmniejszone etaty ? Więc ty robisz za dwóch. Zmęczony pracownik to mało efektywny pracownik, więc są niskie wskaźniki i koło się zamyka ...
Z jednej strony spoko. Bo faktycznie teraz zobaczą, że po jedną parę spodni przychodzi cała rodzina, nabijając nam tym samym wejścia. Albo, ze klient nawet nie dojdzie do Stefy A i juz wychodzi.. I to nie jest nasza wina, że tyle wejść, a tak mało paragonów. Ale z drugiej strony, żeby zaraz nam nie wytykali, że zobaczą na kamerach, ze stałaś przy kliencie około minute, czyli nie zdążyłaś opowiedzieć o tych wszystkich wspaniałych promocjach, zostosowac multum pytan otwartych i zachęcić do kupna. Bo sa i tacy klienci, co zapytasz,, jak mogę doradzić? "... A ich odpowiedź.. Tylko oglądam albo nie.. Co do siedzenia na sklepie, to my staramy się stać przez te 12h. Jak juz naprawdę nie ma co robic.. Bo nie ma ani klientów ani dostawy.. To kręcimy się, poprawiamy wieszaczki X razy.. Składamy t-shirty, ktore juz sa złożone, zeby nie mieli sie do czego przyczepić..
Ale po co przy kamerze będziesz udawac, że nie jesteś sobą? Nagle jak zamontowali kamery zmienił Ci się rytm pracy.. tylko po co bola Cie nogi to usiądź zrobiłaś wszystko to stój i odpoczywaj człowiek produktywny jest tylko 8 h
Czytaliście że znów chcą zamknąć galerie?!
już zaraz dwa lata z obostrzeniami i jeszcze się nie nauczyłaś, żeby nie wierzyć w to co jest napisane przez jakiś redaktorków byle się klikało?
Czy będzie nam coś odliczane od wypłaty za karty sodexo?
tak, przeciez jest informacja w mailu dotyczącym nagrody świątecznej na skrzynce sklepowej
Wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i zwolnił koordynatorkę na (usunięte przez administratora) nękała psychicznie ludzi, wielu dobrych pracowników złożyło wypowiedzenia z jej powodu, manipulatorka, skłócała zespoły.Szkoda, że nikt wcześniej się nie zorientował, wielu ludzi straciła firma przez jej głupotę. Dwulicowosc, hipokryzja, brak kompetencji, długo by wymieniać cechy tej osoby. Zamiast pomagac podcinała skrzydła. Karma wraca Pani (usunięte przez administratora), a tu ze zdwojoną siłą.
A czy Pani Monika to dość wysoka, starsza kobita?. Czy ona dobrze trzymała się z byłą regionalną.?
Kto następny ? Opole , Gdańsk , Śląsk ??? Zerknijcie na ogłoszenia
Ojjj jest jeszcze jedna podobna opisem, a nie wiem czy nie gorsza...teraz przy kamerach moze sie dopatrza co to za osobka i ustawia ja do pionu, chociaz to zludne marzenie bo trzyma sie z pania przez male p agnieszka...
Na całe szczęście moja ponad roczna przygoda w bs zakończyła sie z końcem grudnia. Firma, która od wewnątrz psuje swoje zespoły, ludzie w centrali, których słowo „dziękuje” nie istnieje(usunięte przez administratora)Mam nadzieję, że przyjdzie dzień, w którym wszyscy pracownicy salonów pójdą po rozum do głowy i rzucą wypowiedzenie. Nie wyobrażacie sobie nawet jak wielka to ulga wyrwać się z tego miejsca. Jedyne co trzymało mnie w tej pracy, to mój zespół, który składał się z najlepszych ludzi pod słońcem, a także dwoje koordynatorów, z którymi współpraca była czystą przyjemnością opartą na koleżeńskiej relacji. A was wszystkich chcę poinformować, że jeśli wasze zdrowie psychiczne wam nie miłe i chcecie skończyć z lekami od psychiatry- bs stoi dla was otworem. Począwszy od ilości (usunięte przez administratora)zadań, na które często brakuje czasu, promocji, które są tak bezsensowne, że na 2 dni musicie przeorganizować cały salon (wszystko fajnie, póki nie pracujecie w outlecie i ilość towaru znajdująca się na sklepie to jakiś kosmos:)), dostawy towaru- albo nic, albo 20pare kartonów (usunięte przez administratora)za kolosalne pieniądze, instrukcje VM dotyczące skarpetek czy złogów magazynowych to największy hit tej firmy, bo jak ułożyć okrutnie paskudne i stare rzeczy ta, aby się sprzedawały? Dodatkowo „odtowarowania” sklepów: zabierzemy wam 13 kartonów (usunięte przez administratora), ale nie zagwarantujemy wam, że za 3 dni nie dostaniecie tego w dostawie XD Mój najlepszy smaczek- mycie witryn za stawkę mniejszą niż 50 zł (oczywiście brutto)- wszystko fajnie, gdyby płyn, który można zamówić nie kosztował 3,20 zł (usunięte przez administratora) Kolejna rzecz- brak respektowania podstawowych zgłoszeń odnośnie usterek. Popsuł wam się odkurzacz? Zamontujemy wam nową szczotkę i odeślemy stary. Meble nie mają kółek? Trudno, radźcie sobie. Doszło do tego, że meble na sklepie stały bez kółek :)) nie wspomnę już o odpadających kafelkach na przymierzalni, odrapanych ścianach, obleśnie brudnych zasłonkach w przymierzalni- generalnie klienci naszego salonu na wejściu informowali nas, że czuć smród i przymierzalnie są straszne (sami też go czuliśmy, ale jak wiecie- czlowiek sie szybko przyzwyczaja!) Dodatkowo meble i wszystkie elementy VM wyglądały jakby przeżyły wojnę (niejedną niestety). Szkoda, że podczas wizyty pani (usunięte przez administratora) zauważone zostały źle przyklejone ceny na pudełkach, a nie dziury w ścianach i poodpadane kafle. No ale w końcu live z nikomu nieznaną vlogerką pochłonął pewnie sporo pieniążków, które można było spożytkować na naprawę usterek. Po pracy w tej firmie można byłoby napisać książkę w 3 tomach, przy której niejedna łza śmiechu i smutku by się polała, bo to co dzieje się w tej firmie to parodia i cyrk. Dostaliśmy też fajne wyrównania ostatnich wypłat-a czy ktoś z was dostał skorygowany pasek wynagrodzenia? XD Na koniec dodam jeszcze jedno, mam nadzieję, że wszyscy wasi wartościowi pracownicy przejdą do konkurencji i rozpoczną życie z daleka od tego (usunięte przez administratora) i korposzczurowych zagrywek. Mojemu zespołowi z tego miejsca- jesteście najlepsi, cieszę sie, że razem wytrwaliśmy tyle czasu- wy wiecie, że to do was kiepeusze :)))!
Kocham !!!! W punkt !!! Wszystkim , którzy zostaja życzę dużo siły , spokoju i uśmiechu czy ostatecznie dobrym wiadomości w postaci zmian na stanowiskach operacyjnych . Firma powinni zarządzać mądrzy, doświadczeni menadżerowie , których interesem jest realizacji misji , wizji oraz rozwój wizji , a nie indywidualne cele utrzymania cieplej posadki. Jesteście wspaniałymi ludźmi oraz super pracownikami. Nie bójcie się zmian , retail stoi otworem dla Was.
Ja ta ulgę poczułam dwa lata temu tylko, że moja przygoda była dłuższa 14 lat. Czytając te wszystkie wpisy zrobiłam to w porę
To taki tłuk przyjęty po znajomości, już jedna taka była na szczęście za długo nie zabawiła,zamiast ucinac etaty pracownikom co było jej pomysłem to niech ktoś się jej przyjrzy bo to ostatni dzwonek
Cześć. Dostaliśmy właśnie arkusz inwentaryzacji (nie mebli, a środków trwałych - komputer, panele podświetlane itp). Boimy się, że w związku z tym firma chce zamknąć nasz sklep - jako jedyni byliśmy dołączeni do wiadomości i nasza koordynator. Kordynatorka nic nie wie albo nie chce nam powiedzieć. Czy ktoś z Was miał podobnie i zamknięto sklep? Nie jesteśmy jacys mega super w u targach i wskaźnikach...
Jak tak Wasze wyrównanie z wypłaty za listopad? Podobno miałyśmy dostać, bo w całej Polsce się nie zgadzało, a dostałyśmy ostatnio informacje,że źle policzyłyśmy i wszystko się zgadza.... Szkoda tylko, że zawsze liczymy w ten sam sposób, a pieniądze się nie zgadzają
Ta wyprzedaż to żenada, brak słów w innych sklepach prawie wszystko przecenione a u nas jak zwykle trzy stojaki a ceny szkoda gadać
CZY KTOS DOSTAL JUZ WYPLATEK PO PODWYŻCE??
Czy widzieliście te choinki na stronie internetowej z materiału z Adeli? ????
Zamówiłam dla przegranych w konkursie , za moje drobne ,, oszusteczka,,:) Kto by się tam obraził na mnie za zaklejanie brameczki :)
Przegrani się bardzo ucieszą z tak pięknej nagrody pocieszenia. Choineczka warta więcej niż dwa tysie. Powieszą sobie taką wspaniałą ozdobę nad łóżkiem i zawsze przed zaśnięciem i po obudzeniu pomyślą o naszej cudownej firmie i poczują szczęście oraz nieopisaną radość, że mają zaszczyt pracować w tak zacnej firmie.
Też mnie To bardzo zaintrygowało, fajnie wiedzieć, że i taki oszustwa idą w taj firmie :/
A nie piszczy u was licznik wejść przy komputerze, jak są zakryte czujniki powyżej tam jakiegoś określonego czasu ?
U nas raz jak myłyśmy szyby wejściowe zakrylysmy żeby osoby myjącej szybę nie zczytalo to po 1 minucie włączył się alarm że awaria czytników i od 2 lat musimy się qyginac żeby umyć okna w tym miejscu a nie zostać zczyyamym
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Big Star Limited Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 897.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Big Star Limited Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 849, z czego 53 to opinie pozytywne, 269 to opinie negatywne, a 527 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Big Star Limited Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.