Opinie o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Big Star Limited Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Big Star Limited Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

były pracownik
Były pracownik

Stanowczo odradzam (usunięte przez administratora),brak elastycznego grafiku ,pracowników maja za tania siłę robocza !!!

Pracownik
Pracownik

Hej, Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi z paskami, w dodatkach jest 300 zł za dodatkowe świadczenie ZUS oraz w potrąceniach jest to samo

Xyz
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

No właśnie? Też nie wiem o co chodzi??? Ktoś coś rozgryzł?

deris
Pracownik
@Xyz

no to jest bon sodexo

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@deris

No tak. Ale dlaczego on jest jako dodatek i zarazem potrącenie?

deris
Pracownik
@pracownik

żeby wyszło na 0 w twoim wynagrodzeniu, a podatek został odciągnięty, pisali przecież……. wystarczy do księgowej napisać a nie na gowork wypisywać……

Melinda
Pracownik
@deris

Wystarczy nie odpisywac jak tak ci to przeszkadza, albo w ogole nie wchodzic na ta strone jak masz problem z pytaniami innych

Tomek Konin
Inne

Witam serdecznie jestem bardzo nie zadowolony z z obsługi sklepu w Pile w aleei kasztanowa ponieważ w wolę chwili gdy przejeżdżałem przez piłę wstąpiłem do sklepu niestety sklep był zamknięty ponieważ panie które tam pracują zostawiły karteczkę że są na 15 minutowe ! Po 30 minutach czekania panie wróciły i otworzyły sklep pani która mnie napastowałanie od samego wejścia pani miała na imię "Agnieszka" była bardzo nie miła i poczułem się jak bym miał kupić coś co wcale do mnie nie pasowało i nie czułem się w tym komfortowo. Ogólnie nie polecam tego "sklepu" klient czuje się tam osaczony i zmuszany do zakupu. Nie wiem czy to bardziej mi zależy na fajnym cichu czy tej pani żeby mi go sprzedać . Jestem rozczarowany bo to pierwszy sklep z którym się spotkałem z tak fatalna obsługa . Nie polecam nikomu!!!

Były kiero
Były pracownik
@Tomek Konin

Wymogiem firmy jest "atakowanie klienta od wejścia ", oczywiście My (pracownicy) jak i Pan (klient) odbiera to jako atak. Firma uznaje, że od wejścia klient ma być obsłużony...

Kamila kierownik
Pracownik
@Tomek Konin

Przez głupie wymogi firmy właśnie Pan miał prawo czuć się osaczony ,świeżo założone kamery sprawiają że pracownik napada na klienta aby ci z góry do niego się nie doczepili. To niech firma teraz zobaczy jak czują się klienci ,będą omijać te sklepy z daleka.Wiadomo przy doborze spodni trzeba doradzić ale dzianina bez przesady klient da sobie radę sam i nie wolno go atakować.

Jacek
Pracownik
@Tomek Konin

Jaki koordynator taki klimat obsługi

LUDA
Były pracownik
@Tomek Konin

Nasza firma działa na standardach obsługi klienta, są to ściśle określone metody obsługi za które my jako pracownicy w ocenie naszego pracodawcy jesteśmy oceniani. Nie odpowiadamy już za to jak się Pan czuje, ale za to jaka mamy skuteczność w Tym co robimy. Myślę, że dziewczyna nie chciała Pana urazić i pisanie złych słów i nie potrzebnych opini na jej temat jest tu zbędny, natomiast może Pan odezwać się do wyżej wymienionych osób na wyższym stanowisku, żeby zmienili swoje zasady działania, może wtedy nie będzie takiego nacisku na pracowników.

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Tomek Konin

Zaraz zaraz, jak były we dwie to po co zamykały sklep? Chyba ktoś tu mija się z prawdą?

Kierownik
Pracownik
@Kamila kierownik

A my kamery mamy i wcale nie napadamy w wejściu tylko dajemy się ludziom rozejrzec

fisheeeer
Pracownik
 Pytanie

Kreatywność koordynatorki z tego regionu rozbraja ... serio myślisz ze klienci tak mocno inwigilują ten profil i poczuwają się do obrony sprzedawców ?

deris
Pracownik
@fisheeeer

klient tez pewnie tego nie napisał tylko jakaś zawistna kolezanka, klient z oburzeniem to by na google pisał albo na BOKu zgłosił

Jdjd
Były pracownik

Na indyfikatorze, który każda powinna nosić znajduje się imię.

Ciekawska
Pracownik
 Pytanie

Jak tam sklepy , które już posiadają kamery ? Czujecie się obserwowani ? Siadacie sobie normalnie na sklepie czy przypał ? Była już komuś za coś zwrócona uwaga ?

Ala
Pracownik
@Ciekawska

My mamy kamery już drugi miesiąc, jeszcze nie było żadnej informacji że jest coś nie tak ,oczywiście że siadamy wtedy gdy nie ma pracy i klientów nikt nie wygrał nóg na loterii ,kamery oczywiście są założone z myślą o nas żeby nas obserwować nie chcą wziąść tego do siebie że cienko się sprzedaje z ich winy marna promocja wysokie ceny,oni myślą że to my nie potrafimy sprzedać.Szkoda że nie możemy się z nimi zamienić i niech oni przyjdą handlować

Ciekawska
Pracownik
 Pytanie
@Ala

Siadacie na sklepie czy na zapleczu? My jesteśmy przerażeni wizją stania przez tyle godzin

Latynos
Pracownik
@Ala

Ludzia dajcie spokoj z kamerami . Nikt nie będzie tracił czasu kilka godzin aby otworzyć program i odpalać podglad kamer. Za to jak pojawi się (usunięte przez administratora) będziecie zadowolone z tego rozwiazania , generując filmik zrozumiecie dlaczego nikt nie traci czasu na obserwowanie Was

Ala
Pracownik
@Ciekawska

Siadamy na sklepie na zaplecze nie wychodzimy tylko jak jemy

ona
Pracownik
@Ciekawska

Nie siadamy, bo nie mamy na to czasu, pracy tyle że nie wiemy w co ręce włożyć. Przy utargach miesięcznych w wysokości prawie 300 tys i po ucięciu 2 etatów zdarza się, że klienci sami do ciebie podchodzą, żeby im pomóc przy wyborze spodni, a ty nie wyrabiasz, bo jesteś sama na sklepie.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.

Pytania

Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Chętny pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy w którymś salonie pracują osoby na zleceniowce? Słyszałem ze firma nie daje zleceniowek ale może jednak

Selk
Pracownik
@Chętny pracownik

Nie

adela
Pracownik
@Chętny pracownik

daj se spokoj z ta firma. mowie jako pracownik

Bruno
Pracownik

Jak rozumiecie to ze na pasku w potrąceniach jest 300 zł za nagrodę świąteczna i dodatek 300 zł za to samo

Adela
Pracownik
 Pytanie

Czy wam tez się nie zgadza wypłata i premie?

Do dyrekcji
Były pracownik
 Pytanie

Drodzy Prezesie, Panie Dyrektorze jestem rozgoryczona polityką firmy, która zmieniła się na gorsze wraz z zatrudnieniem (usunięte przez administratora) i wprowadzaniem jej nietrafionych pomysłów, które nie idą w parze z wzrostem sprzedaży w sklapach, a jedynie utrudniają pracę. Proszę zwrócić uwagę, że działy nie przekazują sobie informacji, a co z tego wychodzi? W jednym czasie jest zmiana aranżacji, zmiana cen, zdjęcia, dostawa, obsługa klienta itd. Nie, to nie kierownik źle deleguje zadania, na sklepach jest za mało pracowników, zeby ogarnąć to wszystko w zasadzie na raz. Skoro uważacie inaczej to proszę udać się do któregoś z outletów i popracować tam tydzień. Kolejna sprawa - w innych firmach obejmując stanowisko kierownika sprzedaży, czy koordynatora, osoba taka zaczyna pracę od najniższego stanowiska tj. 2 tygodnie pracuje jako sprzedawca itd To dobre rozwiązanie. (usunięte przez administratora)Ucinanie etatów, czy to napewno dobre rozwiązanie(usunięte przez administratora)? Wciskacie tylko kit, że firma nie ma, ze to, ze tamto. To pozamykajcie sklepy skoro to wszystko tak bardzo się nie opłaca. Uważacie, że długoletni pracownik już jest wypalony i lepiej go wymienić na nowego, serio? Zaczerpnijcie wiedzy na ten temat u konkurencji, która szanuje takich pracowników. A Wy sami ile lat pracujecie w bs? Nie jesteście znudzeni pracą, może was też należałoby wymienić.? Szkoda tylko zdolnych, pracowitych ludzi, którzy poświęcają czas na takich pracodawców jak bs

Jurekiy
Pracownik
@Do dyrekcji

Na konkursy dla koordynatorów ma kasa do wygrania jak 3 minimalne pensje

Happy:)
Były pracownik
@Do dyrekcji

Trafne spostrzeżenie:)Zgadzam się w 100%. Nawet, ostatnio, to z premiami Panie miały problem, aby dobrze policzyć pracownikom i do tej pory się nie doliczyły, bo zaległych premii wciąż nie ma. Bo system źle policzył.....dobre!!!!!

Do dyrekcji
Były pracownik
@Happy:)

W BS występuje następujący schemat bezmyślnego wydawania pieniędzy. Firma wprowadza jakieś "ulepszenie", które oczywiście nie działa dobrze, nie jest przetestowane, pojawia się dużo błędów i niedociągnięć, tak było z kartami bspc, platformą e-learningową i masą innych. Po jakimś czasie, zainwestowanych pieniądzach, firma rezygnuje z ulepszenia ha ha. Jedyne co zostało to karty bspc. Przez kilka lat mojej pracy tych pomysłów mieli sporo. Aaa i tak w ramach ciekawostki. Miesięczne utrzymanie centrali to ponad 2 miliony zł

Darwinki
Pracownik
@Do dyrekcji

Co się dziwić dwie mega niedoświadczone i nie kompetentne Babki wprowadzają pomysły totalnie odklejone i nie przepracowane . Szkoda firmy , czas pokaże ze te działania są destrukcyjne niestety na przykre efekty trzeba poczekać kilka sezonów

Olala
Pracownik
@Do dyrekcji

Prawda

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Hej, powiedzcie mi jak to jest z tym odliczaniem za sodexo, osoby na zleceniowce uczące się tez maja potrącone za kartę?

Kierownik
Pracownik
@Pracownik

Wszyscy beż wyjątku mają odciągnięty podatek od karty sodex i nie wypłaty się nie zgadzają z wytycznymi jakie im podaliśmy

Kaja
Pracownik
 Pytanie

Pracuję od września w BS jak wygląda inwentaryzacja?! Co do wypłat za grudzień zgadzały się Wam wypłaty , wiadoma sprawa że odciągali za Sodexo ale to i tak zdecydowanie za mała pensja którą dostałyśmy.

Kamerka
Pracownik
 Pytanie

Cześć, czy myślicie, że kamery to bedzie zdrowa inwestycja? Czy zaraz dołożą zadań koordynatorom, nakładając na nich obowiązek ich przeglądania i w dni kiedy są kiepskie wskaźniki albo utargi będą nam wytykać, że za mało sie angażujemy albo za krotko stoimy przy kliencie, wnioskując w ten sposób, ze go nie obsługujemy. Trochę paranoja.. Ale już wszystkiego można sie spodziewac.

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Kamerka

Nie mieli na nas wglądu a teraz będą go mieć przez co będę kontrolować: dlaczego taka niska sprzedaż , dlaczego takie niskie wskaźniki. Ciekawe czy będziemy mogli sobie usiąść w ogóle. Przecież nie jesteśmy robotami i też jesteśmy zmęczeni tym wszystkim co się dzieje w tej firmie. Zmniejszone etaty ? Więc ty robisz za dwóch. Zmęczony pracownik to mało efektywny pracownik, więc są niskie wskaźniki i koło się zamyka ...

Ala
Pracownik
@Ja

W punkt

kamera
Pracownik
@Kamerka

nie maja prawa działać w ten sposób, jest to niezgodne z prawem

adela
Pracownik
 Pytanie
@kamera

co jest niezgodne z prawem? W jaki sposob nie moga dzialac?

Kamerka
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Z jednej strony spoko. Bo faktycznie teraz zobaczą, że po jedną parę spodni przychodzi cała rodzina, nabijając nam tym samym wejścia. Albo, ze klient nawet nie dojdzie do Stefy A i juz wychodzi.. I to nie jest nasza wina, że tyle wejść, a tak mało paragonów. Ale z drugiej strony, żeby zaraz nam nie wytykali, że zobaczą na kamerach, ze stałaś przy kliencie około minute, czyli nie zdążyłaś opowiedzieć o tych wszystkich wspaniałych promocjach, zostosowac multum pytan otwartych i zachęcić do kupna. Bo sa i tacy klienci, co zapytasz,, jak mogę doradzić? "... A ich odpowiedź.. Tylko oglądam albo nie.. Co do siedzenia na sklepie, to my staramy się stać przez te 12h. Jak juz naprawdę nie ma co robic.. Bo nie ma ani klientów ani dostawy.. To kręcimy się, poprawiamy wieszaczki X razy.. Składamy t-shirty, ktore juz sa złożone, zeby nie mieli sie do czego przyczepić..

Dorota
Pracownik
 Pytanie
@Kamerka

Ale po co przy kamerze będziesz udawac, że nie jesteś sobą? Nagle jak zamontowali kamery zmienił Ci się rytm pracy.. tylko po co bola Cie nogi to usiądź zrobiłaś wszystko to stój i odpoczywaj człowiek produktywny jest tylko 8 h

Ata
Pracownik
 Pytanie

Czytaliście że znów chcą zamknąć galerie?!

adela
Pracownik
 Pytanie
@Ata

już zaraz dwa lata z obostrzeniami i jeszcze się nie nauczyłaś, żeby nie wierzyć w to co jest napisane przez jakiś redaktorków byle się klikało?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy będzie nam coś odliczane od wypłaty za karty sodexo?

terry
Pracownik
@Pracownik

tak, przeciez jest informacja w mailu dotyczącym nagrody świątecznej na skrzynce sklepowej

Adela
Pracownik
@Pracownik

To było już odciągnięte z wypłaty grudniowej

terry
Pracownik
@Adela

no to grudniowa dopiero przyjdzie w poniedziałek

Adela
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A orientujecie się może jaka kwota będzie odliczona?

Ariana
Były pracownik
@Pracownik

Sodexo podobno odliczone zostało od poprzedniej wypłaty

Pracownik
Pracownik
@Ariana

To dziwne, ponieważ ja dostałam normalna wypłatę jak co miesiąc

Lilka
Były pracownik

Wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i zwolnił koordynatorkę na (usunięte przez administratora) nękała psychicznie ludzi, wielu dobrych pracowników złożyło wypowiedzenia z jej powodu, manipulatorka, skłócała zespoły.Szkoda, że nikt wcześniej się nie zorientował, wielu ludzi straciła firma przez jej głupotę. Dwulicowosc, hipokryzja, brak kompetencji, długo by wymieniać cechy tej osoby. Zamiast pomagac podcinała skrzydła. Karma wraca Pani (usunięte przez administratora), a tu ze zdwojoną siłą.

Pytajaca
Pracownik
 Pytanie
@Lilka

A czy Pani Monika to dość wysoka, starsza kobita?. Czy ona dobrze trzymała się z byłą regionalną.?

Dobra rada
Pracownik
 Pytanie

Kto następny ? Opole , Gdańsk , Śląsk ??? Zerknijcie na ogłoszenia

Lilka
Były pracownik
@Dobra rada

Tego nie wiem, wiem jedynie jak było w Łodzi.

Adela
Pracownik
@Lilka

Ojjj jest jeszcze jedna podobna opisem, a nie wiem czy nie gorsza...teraz przy kamerach moze sie dopatrza co to za osobka i ustawia ja do pionu, chociaz to zludne marzenie bo trzyma sie z pania przez male p agnieszka...

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Na całe szczęście moja ponad roczna przygoda w bs zakończyła sie z końcem grudnia. Firma, która od wewnątrz psuje swoje zespoły, ludzie w centrali, których słowo „dziękuje” nie istnieje(usunięte przez administratora)Mam nadzieję, że przyjdzie dzień, w którym wszyscy pracownicy salonów pójdą po rozum do głowy i rzucą wypowiedzenie. Nie wyobrażacie sobie nawet jak wielka to ulga wyrwać się z tego miejsca. Jedyne co trzymało mnie w tej pracy, to mój zespół, który składał się z najlepszych ludzi pod słońcem, a także dwoje koordynatorów, z którymi współpraca była czystą przyjemnością opartą na koleżeńskiej relacji. A was wszystkich chcę poinformować, że jeśli wasze zdrowie psychiczne wam nie miłe i chcecie skończyć z lekami od psychiatry- bs stoi dla was otworem. Począwszy od ilości (usunięte przez administratora)zadań, na które często brakuje czasu, promocji, które są tak bezsensowne, że na 2 dni musicie przeorganizować cały salon (wszystko fajnie, póki nie pracujecie w outlecie i ilość towaru znajdująca się na sklepie to jakiś kosmos:)), dostawy towaru- albo nic, albo 20pare kartonów (usunięte przez administratora)za kolosalne pieniądze, instrukcje VM dotyczące skarpetek czy złogów magazynowych to największy hit tej firmy, bo jak ułożyć okrutnie paskudne i stare rzeczy ta, aby się sprzedawały? Dodatkowo „odtowarowania” sklepów: zabierzemy wam 13 kartonów (usunięte przez administratora), ale nie zagwarantujemy wam, że za 3 dni nie dostaniecie tego w dostawie XD Mój najlepszy smaczek- mycie witryn za stawkę mniejszą niż 50 zł (oczywiście brutto)- wszystko fajnie, gdyby płyn, który można zamówić nie kosztował 3,20 zł (usunięte przez administratora) Kolejna rzecz- brak respektowania podstawowych zgłoszeń odnośnie usterek. Popsuł wam się odkurzacz? Zamontujemy wam nową szczotkę i odeślemy stary. Meble nie mają kółek? Trudno, radźcie sobie. Doszło do tego, że meble na sklepie stały bez kółek :)) nie wspomnę już o odpadających kafelkach na przymierzalni, odrapanych ścianach, obleśnie brudnych zasłonkach w przymierzalni- generalnie klienci naszego salonu na wejściu informowali nas, że czuć smród i przymierzalnie są straszne (sami też go czuliśmy, ale jak wiecie- czlowiek sie szybko przyzwyczaja!) Dodatkowo meble i wszystkie elementy VM wyglądały jakby przeżyły wojnę (niejedną niestety). Szkoda, że podczas wizyty pani (usunięte przez administratora) zauważone zostały źle przyklejone ceny na pudełkach, a nie dziury w ścianach i poodpadane kafle. No ale w końcu live z nikomu nieznaną vlogerką pochłonął pewnie sporo pieniążków, które można było spożytkować na naprawę usterek. Po pracy w tej firmie można byłoby napisać książkę w 3 tomach, przy której niejedna łza śmiechu i smutku by się polała, bo to co dzieje się w tej firmie to parodia i cyrk. Dostaliśmy też fajne wyrównania ostatnich wypłat-a czy ktoś z was dostał skorygowany pasek wynagrodzenia? XD Na koniec dodam jeszcze jedno, mam nadzieję, że wszyscy wasi wartościowi pracownicy przejdą do konkurencji i rozpoczną życie z daleka od tego (usunięte przez administratora) i korposzczurowych zagrywek. Mojemu zespołowi z tego miejsca- jesteście najlepsi, cieszę sie, że razem wytrwaliśmy tyle czasu- wy wiecie, że to do was kiepeusze :)))!

Były pracownik tez
Pracownik
@Były pracownik

Kocham !!!! W punkt !!! Wszystkim , którzy zostaja życzę dużo siły , spokoju i uśmiechu czy ostatecznie dobrym wiadomości w postaci zmian na stanowiskach operacyjnych . Firma powinni zarządzać mądrzy, doświadczeni menadżerowie , których interesem jest realizacji misji , wizji oraz rozwój wizji , a nie indywidualne cele utrzymania cieplej posadki. Jesteście wspaniałymi ludźmi oraz super pracownikami. Nie bójcie się zmian , retail stoi otworem dla Was.

Były pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Ja ta ulgę poczułam dwa lata temu tylko, że moja przygoda była dłuższa 14 lat. Czytając te wszystkie wpisy zrobiłam to w porę

Ala
Pracownik

To taki tłuk przyjęty po znajomości, już jedna taka była na szczęście za długo nie zabawiła,zamiast ucinac etaty pracownikom co było jej pomysłem to niech ktoś się jej przyjrzy bo to ostatni dzwonek

On
Pracownik
@Ala

Prawda

Zosia
Pracownik
 Pytanie

Cześć. Dostaliśmy właśnie arkusz inwentaryzacji (nie mebli, a środków trwałych - komputer, panele podświetlane itp). Boimy się, że w związku z tym firma chce zamknąć nasz sklep - jako jedyni byliśmy dołączeni do wiadomości i nasza koordynator. Kordynatorka nic nie wie albo nie chce nam powiedzieć. Czy ktoś z Was miał podobnie i zamknięto sklep? Nie jesteśmy jacys mega super w u targach i wskaźnikach...

ja
Pracownik
@Zosia

w zeszłym roku też liczyłyśmy ;)

Kama
Pracownik
@Zosia

Spokojnie, dotyczy to audytu i inwentaryzacji wew. firmy . Koordynatorzy nie maja żadnej wyobraźni i elementarnej wiedzy. Poproście tylko o listę / katalog rzeczy które pomogą w ewidencji wielu przedmiotów

Adela
Pracownik
 Pytanie

Jak tak Wasze wyrównanie z wypłaty za listopad? Podobno miałyśmy dostać, bo w całej Polsce się nie zgadzało, a dostałyśmy ostatnio informacje,że źle policzyłyśmy i wszystko się zgadza.... Szkoda tylko, że zawsze liczymy w ten sam sposób, a pieniądze się nie zgadzają

Terry
Pracownik
@Adela

Wcale nie cała Polska tylko sklepy z realizacją powyżej 100%... 28% od brutto i masz czarno na białym

Sklepowa
Pracownik
@Adela

u mnie w sklepie wyrównanie co do grosza się zgadzało, wszystkim pracownikom

Oo
Pracownik
@Terry

My dostaliśmy info że w całej Polsce się nie zgadza :) wypłata bez premii to wtedy czarno na białym

Oliwka kiero
Pracownik

Ta wyprzedaż to żenada, brak słów w innych sklepach prawie wszystko przecenione a u nas jak zwykle trzy stojaki a ceny szkoda gadać

Kierownik
Pracownik
@Oliwka kiero

Generujemy spadek obrotów ale grunt ze marza się zgadza :)

Pracownik
Pracownik
@Oliwka kiero

A u nas jeden stojak tylko co my mamy powiedzieć porażka

Linda
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Stół też idzie zrobic. Dwa modele spodni po 6 par. Przepych jakich mało?

dziwne
Pracownik
@Oliwka kiero

oj dolozyli troche wczoraj ;)

SUPI
Pracownik
 Pytanie

CZY KTOS DOSTAL JUZ WYPLATEK PO PODWYŻCE??

Asia
Pracownik
 Pytanie

Czy widzieliście te choinki na stronie internetowej z materiału z Adeli? ????

Anna
Pracownik
@Asia

Tak, ja już zamówiłam dla całej rodzinki pod choinkę. Cudowne!

Kajeczka
Pracownik
@Anna

Zamówiłam dla przegranych w konkursie , za moje drobne ,, oszusteczka,,:) Kto by się tam obraził na mnie za zaklejanie brameczki :)

Anna
Pracownik
@Kajeczka

Przegrani się bardzo ucieszą z tak pięknej nagrody pocieszenia. Choineczka warta więcej niż dwa tysie. Powieszą sobie taką wspaniałą ozdobę nad łóżkiem i zawsze przed zaśnięciem i po obudzeniu pomyślą o naszej cudownej firmie i poczują szczęście oraz nieopisaną radość, że mają zaszczyt pracować w tak zacnej firmie.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kajeczka

Poprosze jasniej ;) ktos gdzies zakleja brameczki?? :o

Aga
Pracownik
@Pracownik

Też mnie To bardzo zaintrygowało, fajnie wiedzieć, że i taki oszustwa idą w taj firmie :/

Klaudia
Pracownik
@Aga

Agusia nie udawaj ze nic nie wiesz , sama dałaś na to zielone światełko ..

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kajeczka

A nie piszczy u was licznik wejść przy komputerze, jak są zakryte czujniki powyżej tam jakiegoś określonego czasu ?

Janeczek
Pracownik
@Pracownik

Nie licznik tylko bramki tak aby mniej osób wchodziło

Pracownik
Pracownik
@Klaudia

Chyba pomyslilas Agnieszki, chciałabym mieć taką moc :-D

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

U nas raz jak myłyśmy szyby wejściowe zakrylysmy żeby osoby myjącej szybę nie zczytalo to po 1 minucie włączył się alarm że awaria czytników i od 2 lat musimy się qyginac żeby umyć okna w tym miejscu a nie zostać zczyyamym

Zostaw merytoryczną opinię o Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Big Star Limited Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 897.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 849, z czego 53 to opinie pozytywne, 269 to opinie negatywne, a 527 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Big Star Limited Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 540 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Big Star Limited Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii