ktoś coś wie o tych regionalnych? Bo do nas mail przyszedł że mamy regionalnego i w sumie nic więcej nie wiemy
Czy dostaliście e-maile odnośnie zmniejszonej liczby wejść do sklepu i podanie powodu tej sytuacji. To chyba jakiś żart. 25 km od Polskiej granicy trwa bombardowanie a oni zadają takie pytania po prostu ręce opadają. Proste i logiczne że ludzie się obawiają kupują żywność zbędne im są ubrania są ważniejsze rzeczy .Ja myślałam że tam na górze to pracują inteligentniejsze osoby ,ale już od dawna się mylę
Haha Menago sieci wygrała !! Ja nic nie ruszy nawet jak spadnie atomówka to będziecie się tłumaczyć z złe podjętych działań operacyjnych
ale sobie wszyscy skaczecie do oczu, ma sa kra...zamiast trzymać się razem i wspierać :)
Jak tam "super promocja" na Dzień Kobiet ? Skarpety sprzedane ?? hahhaah
U nas widząc ten plakat myślą że rabat jest na wszystko ,czasami to aż wstyd mówić na co jest promocja ludzie wchodzą I wychodzą mówią że poczekają aż będzie inna promocja
U Nas dzisiaj to samo,każdy wchodzi i się śmieje. :) Słyszymy "a to poczekamy na inną promocję". " jak to Dzień Kobiet i promocja na skarpetki". Ludzie wchodzą i wychodzą,a my zaraz będziemy musieli się tłumaczyć dlaczego to jest słaba sprzedaż spodni,a dlaczego tyle wejść,a utargi słabe. Będą kazali podnosić wskaźniki,a z jakiej racji ja mam podnosić wskaźniki jak to kierownik dostanie za to premie,a ja nie wyrabiając targetu nie dostane nic,bo żeby wyroić musiałaby być jakaś fajna promka,żeby sprzedaż szła. Klienci którzy dzisiaj wchodzą to jak weszli tak szybko wyszli widząc spodnie za 319 złotych. Życzę dużo wytrwałości w marcu wszystkich sprzedającym. :))
To zmień pracodawcę. Idź tam, gdzie jest premia za wskaźniki dla sprawców. Jest tyle ofert pracy, że na 100% szybko ja znajdziesz, będziesz wyrabiać wszystkie wskaźniki i zarobisz mnóstwo kasy. Powodzenia! Chyba, że znowu zacznie Ci przeszkadzać, że kierownik ma wyższe wynagrodzenie niż sprzedawca, to wtedy postarasz się o awans i na konto będą spływać grube tysiące.
Zgadzam się. Mi w poprzedniej pracy bardzo przeszkadzała praca w nocy. Dostawy, odsylki, przekładanie sklepu. Więc zamiast narzekać na forum zmieniłam pracę na taką, w której nie pracuję w godzinach nocnych. Na rozmowie kwalifikacyjnej pracodawca przedstawia Ci warunki. Nikt w BS nie obiecuje sprzedawcom premii za wyrobienie wskaźników, więc skąd te pretensje? Nie pasuje Ci to? Chcesz kasę za wyrobienie np avb czy cpt to poszukaj pracodawcy, który oferuje takie dodatki. W czym problem?
Miałam podobne podejście jak zaczynałam nie spełnia 1,5 roku temu .. teraz jestem zmęczona BS niczym po 10 latach i niestety muszę przyznać ludziom na forum racje .
Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.
Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy nie uważacie że firma korzysta z przestarzałych technologii? I nie inwestuje wystarczająco w nowe? Chociażby telefony firmowe. Śmiech na sali mając takie stare telefony z klawiszami. Pracując w wielu sklepach ani razu nie spotkałam się z tak starymi telefonami. Zawsze są to telefony dotykowe, którymi można robić zdjęcia i obsługiwać internet
po co Ci nowszy telefon? problem jest ale w starym systemie na którym się kasuje, braku e-comm, zabezpieczenia które niszczą spodnie, telefon z klawiszami akurat nie ma większego wpływu
Po co mi nowszy telefon? A po to aby robić nim zdjęcia wdrożonych instrukcji i bezpośrednio przesyłać na maila. Do tej pory używam prywatnego telefonu, czy ktoś zapłaci mi za jego amortyzację oraz internet? Czy może napiszesz mi że mam robić zdjęcia aparatem który jest na wyposażeniu sklepu? Wiesz ile czasu i zachodu kosztuje zrobienie zdjęć tym aparatem, zrzucenie ich itp? Czy nie przyjemniej byłoby usprawnić prace pracownikom? Napisanie SMS z tego telefonu to też wyczyn
amortyzacja telefonu i zużycie internetu xD kisne. Większą szkodę dla telefonu i zużycie internetu generujesz siedząc na fejsie i instagramie. Wiem ile zajmuje korzystanie z aparatu salonowego, bo korzystam tak samo często jak Ty i nie widzę w tym problemu. Zrobienie 20 zdjęć i wysłanie zajmuje może 10min? Straszne. Są większe problemy w tej firmie
Dlatego menadzer sieci odgraża się w mailach ze odbierze nam premie jak nie sprzedamy ostatnich sztuk perfum? To dramat jest i zachowania które maja swoje konkretne terminy w kodeksie pracy.
Prześlijcie tego emaila do dyrektora zarządzającego Arkadiusza. T.. Zastraszanie to metoda Agnes - ona inaczej nie potrafi ha ha - kretynka
My sprzedaliśmy wszystkie perfumy, jeszcze za ciebie, bo zamiast znowu nakręcać, to weź się do roboty. Bo w sumie czemu firma ma nagradzać sprzedawcę, który nie potrafi sprzedać fajnych zapachów.
Dokładnie tylko brać, trochę się postaraj, a premię dostaniesz, no chyba, że jesteś kiepski i się nie nadajesz do handlu. Inne sklepy muszą za takich ja ty nadrabiać, a mikro musi przewozić między sklepami, bo sobie niektórzy nie radzą
Przecież te perfumy były podczas dodatkowego rabatu za 36 zł. My sprzedaliśmy wszystkie. I jeszcze za takich pseudo sprzedawców musieliśmy nadganiać, bo dostaliśmy przesunięcie. To nie jest sprawiedliwe.
Swego czasu dostawaliśmy przesunięcia preparatów do butów z innych sklepów, bo większość nie mogła ich sprzedać i nikt nie pisał, że w wielu sklepach są kiepscy sprzedawcy. Tutaj chodzi o formę, a raczej zastraszanie ludzi. Agnes nie potrafi motywować, choć może jedną metodę zna - zarządzanie przez stres. Ludzie przejrzyjscie trochę na oczy, popytajcie jak to jest w innych firmach. Taka (usunięte przez administratora) nie zagrażałaby w innej firmie miejsca na dłużej...tyle w temacie
W kwestii zastraszania zgadzam się z Tobą. To jest niedopuszczalne. Jednak co do wyprzedaży staroci, to jestem zdania, że jeśli sklep wszystko sprzedał, to nie powinien dostawać przesunięć z salonu, któremu się nie chciało. Dlaczego my w tydzień sprzedaliśmy kilkanaście sztuk, a inny sklep dwie? I my później dostajemy ten towar i od nowa stajemy na głowie, żeby to opchnac. To mnie wkurza. Inną kwestią jest też to, że w BS żadne dodatki nie cieszą się zainteresowaniem. Preparaty do obuwia, perfumy, bransoletki itp. to nieporozumienie.
Jakim trzeba być ignorantem żeby tak pisać. Januszowi czy Grażynie może wciśniesz te zapachowe wody. Sorry ale mi jako klientowi nie sprzedasz takiego czegoś. Jestem jednym z najlepszych sprzedawców w regionie, ale nigdy bym nie napisał, że ktoś jest kiepski i nie nadaje się do handlu, nawet jakbym musiał pomóc tej osobie w sprzedaży tego badziewia. Sprzedałem wszystkie i detergenty i perfumy, ale tu się nie ma czym chwalić. Dłużej to się trzyma zapach AmbiPur w toalecie niż te perfumy. Jesteś mocno nie fajnym człowiekiem i Twoja koleżanka Joanna z wypowiedzi wyżej. Stawiam, że funkcyjna osoba, na pewno nie sprzedawca. bo sprzedawcy w tej przykrej firmie mimo wszystko siebie wspierają. Jak ktoś nie umie sprzedać tego bo ma ciężkich klientów to chętnie pomogę, także śmiało możecie wysłać do innych sklepów gdzie pracują sprzedawcy podobni do mnie. Siedzimy w tym razem bez względu na region... Ahh ;/ Jak można pisać komuś, że jest kiepski bo nie sprzedaje jakiegoś produktu -.- @L nie przejmuj się, dacie radę, teraz może cena kogoś skusi ;) A pisanie, że nie dostaniesz premii jest poniżej krytyki, może nie sprzedasz perfum, a np dobrze sprzedajesz inną grupę asortymentową. Głowa do góry ;)
Fajnych zapachów ? Żartujesz sobie. Zapachy akurat były okropne ! Nawet za darmo bym ich nie chciała. Dlatego też się nie sprzedawały
Oj Asiu , Asiu .... Zejdź z tabelki i zacznij myśleć !Może wymyślisz promocję życia ? Bez angażu w ludzi , firmę , nowoczesny sprzęt , marketing i dobrą reklamę to i zes...sz się a g....o sprzedasz.Czy uważasz szczerze , że niby perfumy - śmierdzące coś - ktoś kupuje ? Idź Asiu do Rossmana, zostaw tabelki i skrzynkę meilową na poł dnia.Zacznij używać mózgu , o ile go masz .
Bo menadżer sieci ma takie kwalifikacje , jak Ty zarost na piętach .Hahahahahahaha. Patrz , jaką promocję na dzień kobiet wymyśliła: - 25 % na 6 rzeczy .Hahahaha????.Do tego pewnie przyjdzie naklejka i plakacik , za który firma zapłaci.Drukarka + tusz + prąd i kasa gra ????
Promocja na Dzień Kobiet to jakaś porażka ,rabat na starocia których nie ma w sklepie
Masz rację!! Porażka. Lista na 3 kilometry żeby się dowiedzieć że wchodzą wszystkie paski i milion skarpet. Brawo firma znów się popisała.
To jest jakaś totalna porażka, cyrk i komedia. Lista na kilometr, a (usunięte przez administratora) że aż wstyd proponować to klientom. Ktoś to chyba tworzył po kilku winkach, bo nie sądzę, że na trzeźwo można wpaść na taki pomysł.
Ja też nie wierzę, że wymyślili wyprzedaż staroci. To jest chyba jakiś kiepski żart. Kto w ogóle pracuje w dziale marketingu? Kto to wymyślił?! Takiego szajsu jak żyję nie widziałam. Przyjdą naklejki i plakat więcej warte niż ta tandeta na promocji.
Lubelskie i podkarpackie czy do was doszło info o otwarciu big star po to żeby zwiększyć obroty bo spadają? Pewnie korzystajmy na tych biernych ludziach którzy potrzebują jedzenia i schronienia a nie tych (usunięte przez administratora) Szajs który wciskamy i te standardy że stoisz 11 h jak deb*l. Nie ma ludzi i obrotów bo jest wojna a jeśli ktoś raz kupi te niskiej jakości badziewia za te pieniądze to nie wróci. Jeszcze napiszę i opiszę nie jedną sytuację w tej chorej firmie, ciesząc się że już od pół roku tam nie pracuje!!!
Czy u was plany miesięczne też są o wiele przesadzone ,to chyba jakiś żart. Big Star nie ogląda telewizji nie widzi co się dzieje co za (usunięte przez administratora) tam siedzą.
Może się wezmą za kierownictwo w końcu!!! Ile można znosić samowolkę kłamanie i dbanie tylko o swoją (usunięte przez administratora)!!! Kierownik może wszystko a reszta się nie liczy
Tak niestety jest pracując swego czasu w tym sklepiku kierownik robił to samo wychodziła i wchodziła kiedy jej sie podobało a nam kazała ją odbijać o godzinie o której faktycznie kończyła w grafiku miała do 21 a wychodziła sobie o 19 XD ze takie lampasy jeszcze pracują to w szoku jestem ale do czasu ;)
A gdzie to tak? Ja jestem kierownikiem i dbam o innych a potem o siebie. Kierownik to nie Bóg.
o jakim mieście mowa?
To ta chłopka , co po polsku nie umie pisać ? I z matematyką jest na bakier ?
Halo Big Star bierz się za promocję, bo w najbliższym czasie to utargi będą kiepskie więc jeszcze tym możecie się ratować .Obecna sytuacja na świecie przeraża wszystkich a w tym Polaków ludzie będą oszczędzać pieniądze bo nie wiadomo co to będzie jak zakonczy się wojna Polsko Rosyjska co dalej ,naród się boi i zadko kto teraz będzie myślał o zakupach do tego jeszcze te ceny masakra .
jak tam dekoratorzy i dekoratorki? co tam u was ciekawego?
Hej, czy u was też kierownik mówi że wasza obsługa będzie weryfikowana przez nagrania z kamer? Oni serio tak siedzą i oglądają nasza pracę???
nawet jeśli to robią to na tej podstawie żadne konsekwencje nie mogą zostać wyciągnięte , kamery są dla naszego bezpieczeństwa a nie kontroli jakości pracy , nie w takim zakładzie i nie przy takim charakterze pracy takie sztuczki nie dajcie się szczuć
Nas kierowniczka straszy ze już sobie nie usiądziemy jak będziemy zmęczone i ze skończą się rozmowy między pracownikami na sklepie
To macie powalona kierowniczkę, zgłoście to do w sumie nie wiem kogo hahahha ale bez przesady kto pozwala mówić takie teksty?
Współczuję, my mamy kamery już od połowy grudnia ,normalnie siadamy a kierownik razem z nami oczywiście jak nie ma klientów. I oczywiście rozmawiamy ,to ludzka rzecz ,z kąd ten wasz kierownik się urwał masakra
Haha powiedz jej ze to nie ładne praktyki na m...ing !!! Nikt nic nie śledzi do programu trzeba turbo internetu
Powiedz jej ze od straszenia to są duchy :) Nie wiem jak u was, ale u nas na razie dostępu nikt nie ma, ani kierownik a ni mikro do nagan. Jedynie wiadoma osoba a. p. ale czy przegląda?
W tej firmie to by mnie nawet nie zdziwiło, ale w dokumentach dotyczących monitoringu wizyjnego podany był powód bezpieczeństwo pracowników itd. Nic tam nie było o weryfikacji oraz sprawdzaniu jakości obsługi klienta. Więc jeżeli ktokolwiek powoła się na nagranie to nie będzie to zgodne z prawem.
Ale jaki masz problem z tym, że może ktoś oglądać jak obslugujesz klientów? Jeśli dobrze wykonujesz swoją pracę to nawet niech Ci przykleją kamerę na czoło. No chyba, że się obijasz cały dzień to rozumiem Twój lęk i niepokój.
Jaki słaby?! Prawie w każdej sieciówce są kamery, ale oczywiście w BS sprzedawcy mają z tym problem.
I w każdej sieciówce gdzie są kamery służą one jedynie dla bezpieczeństwa pracowników a nie obserwowania ich na każdym kroku i liczenia w ile sekund zaatakują klienta od wejścia :)))
A skąd wiesz? W ilu sieciowych pracowałaś/eś? Wszędzie, gdzie są kamery zwraca się również uwagę na pracowników. Taka prawda. Moja dziewczyna dostaje zdjęcia od regionalnego, screeny ze sklepu i musi się tłumaczyć dlaczego pracownicy leżą na ladzie, siedzą sobie czy podpierają ściany. W mojej poprzedniej pracy też non stop kierownik dostawał raporty z centrali i czasem było komuś się oberwało, że nic nie robił.
Kamery mam w nosie o ile chodzi o podejście do klienta itd. Ale przy pracy po 12 h czasami 2-3 dni z rzędu nie wyobrażam sobie nie siedzieć. Jeśli koordynator/ka zwróci mi osobiście uwagę to chyba nie muszę mówić czym to się skończy. Bardzo dziwne że ciagle ludzie się zwalniają na pobliskich sklepach i co chwile są rekrutacje to chyba o czymś świadczy :)
U nas na zmianie jest zawsze jedna lub dwie osoby. Mamy tyle pracy, że nie mamy czasu siedzieć. Czasem muszę nadrobić coś z poprzedniego dnia, bo jedna osoba nie zdążyła czegoś zrobić. Także zazdroszczę, że macie czas na posiadówki
U nas jest duża organizacja i często robimy wszystko z wyprzedzeniem, dbamy o porządek jestem kierowniczka i potrafię mniej więcej przewidzieć co trzeba zrobić. Nie gębie nie potrzebnie ludzi, jest czas na prace i odpoczynek. Doceniam dobrze wykonana robotę i nie cisne ludzi bo potem dają l4 albo wypowiedzenie. Nikt nie chce przychodzić do pracy jak za karę …. Pracownik który ma czas odpocząć wychodzi do klienta z uśmiechem i robi ładny utarg. Pracownik przetyrany wychodzi do klienta z pośpiechem i smętna miną zmęczenia. Wybór jest prosty
No faktycznie z jedną osobą na zmianie to sobie możesz pozarzadzać. Przyjdzie jej dostawa 6 kartonów, jakaś instrukcja do wdrożenia, ze dwa przesunięcia, do tego mikro przyśle trzy maile z prośbą o wytłumaczenie i napisanie planów naprawczych, oczywiście do danej godziny w tym samym dniu i ten pracownik jest w (usunięte przez administratora) A, zapomniałem jeszcze o kompleksowej obsłudze klientów.
HAha te plany planów naprawczych ... może jakiś konkretny zarzuci A.p bo narazie kopiuj wklej nie działa
Zgadzam się !!! Najlepszy pomysł to wymyśliła ankiety i link do niej i trzeba pisać kopiuj wklej i nic nie wynika z tego dobrego
Ja jako kierownik mogę Ci powiedzieć, że nic nie trzeba weryfikować siedzieć też możecie, organizm po 8 h nie jest produktywny więc po co go przemęczać. Nikt z mojego personelu nie czuje nacisku z mojej strony co do kamer, a ja sama o nich nie pamiętam więc i też nawet nie sprawdzam co robiły w dniu w którym mnie nie było bo po co, jak chciały siedzieć a sklep mam czysty to w czym problem, niech siedzą :)
Przecież kierownicy i ks mają dostęp, może Twój ks to lisek chytrusek i nie chce się dzielić?
Cześć, Co sądzicie o nowych trampkach? Dla mnie trochę wieje ściemą z tymi "wzmocnionymi zapiętkami".. Wystarczy sobie porównać trzymając "starą" i "nową" sztukę. Starsze modele mają bardziej usztywnione zapiętki, w nowych dodali tylko nitkę widoczną z zewnątrz i już jest wciskanie ciemnoty, że super, że mocne.. te dodatkowe przeszycia i kolorowe sznurówki kosztowały 30-40zł na parę.. Ja takich kitów klientom nie zamierzam wciskać. W ogóle planuję się zwolnić, motto tej firmy to cichy (usunięte przez administratora) i kłamstwa, także proszę wypatrywać mojego pięknego wypowiedzenia w poniedziałek
Uciekaj !!! Tutaj nic dobrego Was nie czeka ... Złożyłem wypowiedzenie w grudniu to była najlepsza decyzja
Hej wiecie może ile zastępca kierownika ma premi za wykonane wskaźniki? ;)
No ale zawsze to coś ,nie rozumiem dlaczego sprzedawca nic z tego niema przecież również wszystko robi aby wskaźniki były 100 %
Bo jest sprzedawcą. Wykorzystaj ścieżki kariery i pnij się do góry. Tylko narzekacie na swoje obowiązki, wszystkim wszystkiego zazdrościcie i na tym się kończy. Z samego biadolenia jeszcze nikt nie awansował. Dalej żyjcie w przekonaniu, że jesteście tylko od sprzedaży i reszta obowiązków was nie dotyczy, to do końca życia będziecie na najniższych stanowiskach. Kto się nie rozwija, nie chce poznać nowych rzeczy, nauczyć się czegoś więcej, ten się cofa.
Zgadzam się. Większość sprzedawców w tej firmie to jakieś chodzące dramaty. Każdy narzeka na swój los i nic nie robi, żeby jakoś się rozwijać, poznawać nowe rzeczy, podnosić kompetencje. Zawsze źle, zawsze za mało. Każdy jest pokrzywdzony i uciemiężony.
O czym wy tu piszecie????? Co to za ścieżka sprzedawcy.? Każdy może sprzedawać , tu nie trzeba szkoleń, studiów , rozwoju., Tylko chęci.w czym tu podnosić kompetencje? W tym żeby sprzedać?! Nie żartuj sobie. Podnosić kompetencje może nauczyciel, itp. Chęci , chęci i lubienie tego co się robi od tajniki sukcesu.
Ale żeby awansować to nie wystarczy tylko sprzedawać. Jakieś kompetencje menagerskie by się przydały. Czytaj ze zrozumieniem. Ja nie mówię o awansie tylko w BS, zawsze można próbować w innej firmie. A widzę, że na forum każdy sprzedawca tylko narzeka, a nie robi nic w kierunku rozwoju. Wszystkim źle, no to niech próbują szczęścia gdzie indziej. Tylko muszą mieć coś do zaproponowania od siebie, a nie tylko wymagać, nie oferując nic w zamian
Weź ogarnij się i nie przezywaj ścieżek kariery żeby spodnie z lajkry sprzedać nabić na kase . Odpisać na maile i wdrożyć VM, policzyć sztuki wieszaków. Szok zadania, że ho ho. Aż ścieżki kariery potrzebne. L
Proponuję cofnąć się do podstawówki i nauczyć się czytania ze zrozumieniem. Ja o jednym, ty o drugim. Jałowa dyskusja.
Fajnie, i najważniejsze że wierzysz w to co piszesz . Czyli awanse sprzedawców. I tego się trzymaj.
Nikt do pracy nie przychodzi z przyjemności. Każdy z potrzeby zarobienia pieniędzy. Więcej obowiązków, umiejętności = wyższe wynagrodzenie. PROSTE!! Jako pracodawca chcesz żeby pracownik wykraczał obowiązkami ponad swoje, poszerzał swoje horyzonty? Zaproponuj mu wyższa stawkę/dodatkową premię. To chyba logiczne. Każdy pracuje na miarę swoich obowiązków. Więc nie wymagaj tego że młodszy sprzedawca będzie pracował jak doradca klienta za najniższe możliwe wynagrodzenie.
Tak piszecie o tych awansach. Pracowałam kupę czasu na najwyższym stanowisku w sklepie. I jak słowo daje nie mogę Was ogarnąć. Czym różni się sprzedawca od doradcy. Dla mnie niczym.?! Sprzedawca ,młodszy sprzedawca umiał po 3 miesiącach wsxystko to co ten doradca. A doradza umiał to co ja. A ja robiłam wszystko to co młodszy sprzedawca.A on oprócz grafiku i wskaźników to co ja bo tego wymagała firma. W sklepie ta sama robota, sprzątaczka z rana, potem magazynier,następnie układanie towaru na sklepie przy dostawie 15 kartonów, obsługa klienta, vm, ja odpowiadam na maile , a sprzedawca sprzedaje tak samo jak doradca . VM razem, ja wskaźniki , ja maile , doradca , młodszy sprzedawca estetyka, oczywiście ja również sprzedaje, układam, odkurzam, potem odsylka towaru znowu wszyscy razem , żeby szybciej bo niewiadoma co za chwile wymyśli góra. Mycie witryn każdy po kolei co miesiąc. Wiec nie wiem co to za jakieś kategorie . Przy 100 zł brutto między młodszym sprzedawcą , który był 3 miesiące a doradcą który był 4 lata rzeczywiście awanse jak cholera . Takie mydlenie oczu żeby się zabijać. A w sklepie każdy na tym samym poziomie. Kiedyś dawno temu, rzeczywiście tak było kierownik był kierownikiem , a sprzedawcy byli sprzedawcami czyli nie interesował ich komputer. I to było dobre. Bo jak się jest od wszystkiego po trochu to tak naprawdę jest się od .. , każdy to powie .
W przypadku kiedy nie wyrobi całego progu cała grupa, to nie ma nic za wskazniki... tak teraz zrobili ...
Najgorszy pracodawca, zmarnowane (usunięte przez administratora) lat w firmie, a jeszcze ci podziękuja degradacja z najwyższego stanowiska na najniższe ! Nie pozdrawiam, radzę uciekać byle szybko.
Degradacja? To musieli się oprzeć na konkretnych sytuacjach i dowodach dostarczonych od Twoich byłych podwładnych. Zwolniłeś/łaś się sam/a?
Likwidują stanowisko koordynatorów ... znowu będą regionalni , trwa narada wybór najlepszych pupili tych którzy najszybciej zredukowali etaty w sklepach za podwyżkę .
Redukują stanowisko koordynatorów, ale tylko tych którzy swoje prace przekazywali zwykłemu pracownikowi...
Hej, myślicie ze wejdzie jeszcze 20% na wyprzedaż?
Jak tam u was po zamontowaniu kamer? Pozwalacie sobie usiąść jak jest jedna osoba na zmianie? Mieliście już jakiś telefon z góry lub od koordynatora z uwagami co do waszej pracy lub do tego że sobie usiadziecie?
Oczywiście że siadamy czy jestem sama czy jesteśmy dwie ,nie dajmy się zwariować, nie ma ludzi wszystko zrobione więc można usiąść a nie kręcić się po sklepie jak kreatyn.A co ma do tego Góra czy koordynator jak oni całe dnie przesiedzą na tyłkach wymyślając głupie rzeczy typu tabele ankiety cpt avb to jest chora firma.
Każda sieciówka pracuje na wskaźnikach sprzedaży. Muszą być jakieś wytyczne, jakiś punkt odniesienia. Zachęcam do zapoznania się z jakimiś materiałami dotyczącymi zarządzania sprzedażą. W necie jest mnóstwo darmowych szkoleń dla sprzedawców.
Racja. Pracują jednak na metodach smart a Tytaj ani swot ani smart do niego . Jeżeli w spadku wartości upatruje się tylko i wyłącznie czynnik ludzki jednocześnie nie reagując nic a nic na wysoki poziom rotacji to sorry ... brak działań z centrali , czekają na gotowe rozwiązani od ludzi , którzy często w pojedynkę stoją na sali sprzedaży , gdzie narzędzia motywujące , gratyfikacje , rozwój się sam z netem .. serio ?
(usunięte przez administratora)
Dobra ściema nie jest zła, akurat tak jak ceny mają drogie tak jakoś produktów jest dobra, więc to chyba Ty masz problem w nieumiejętnym praniu swoich ubrań. Więc ja jako klient który chodzi od początku założenia big stara w Kaliszu totalnie się nie zgadzam z tą konkurencyjna opinia niewiadomo kogo bo się nawet nie umie przedstawić...
Żyj dalej w takim przekonaniu, powodzenia xD Ubrania big (usunięte przez administratora)na poziomie sinsay XD
chyba nigdy nie miałaś/eś do czynienia z ubraniami naprawdę dobrej jakości skoro tak piszesz... w tych cenach, które ma Big star można znaleźć ubrania o wiele lepsze gatunkowo, gęściej tkane, z milszych w dodatku materiałów, a nie sukienki z najgorszej wiskozy, albo koszulki kolekcyjne z cieniutkiej bawełenki jak z pierwszej lepszej sieciówki
Materiał może i trochę lepszy zgadzam się, ale cena nadal nieadekwatna do jakości.Nawet spodnie z naszym rabatem są za drogie w porównaniu do naszych pensji. Skoro wszystko poszło tak w górę to i rabat pracowniczy powinien być większy bo i tak jest tylko jeden w miesiącu żenada.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Big Star Limited Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 897.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Big Star Limited Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 849, z czego 53 to opinie pozytywne, 269 to opinie negatywne, a 527 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Big Star Limited Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.