Opinie o Monnari Trade S.A. w Łódź

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Monnari Trade S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Monnari Trade S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Monnari Trade S.A. w Łódź

Samanta
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, czy jak się kupuje przez stronę to jest możliwość odebrania zamówienia w salonie?

Misza
Pracownik
@Samanta

Nie, niestety nie ma takiej możliwości

Samanta
Inne
@Misza

Rozumiem, dzięki za odpowiedź. Szkoda bo mój rejon taki średnio przystępny kurier obsługuje, a ja różnie pracuję i wolałabym sobie już w sklepie po prostu odebrać paczkę.

Guma
Były pracownik

Najgorsze miejsce pracy jakie można sobie wymarzyć

Zizi
Były pracownik
@Guma

Zgadzam sie w 100 % Ciągle pretensje że nic nie robimy i jedna drugą obgaduje Ogolnie firma i atmosfera (usunięte przez administratora)

Józefa
Inne

Wysłałam 10 marca 2023r. emaila z informacją o zwrot pieniędzy za dwukrotnie opłacone to samo zamówienie. Podałam numer zamówienia i dodatkowo wysłałam potwierdzenie przelewu. Do dnia dzisiejszego nie dostałam żadnej informacji zwrotnej, nie mam nadal pieniędzy, kwoty 349 zł. Jestem bardzo rozczarowana sklepem i obsługą. Wystawiam ocenę negatywną. !!!!

Marti
Inne
 Pytanie
@Józefa

a jaka jest w tym wina obsługi, że system nawalił? Dlatego obsługa dostała negatywną ocenę? Słabo.

Patient
Pracownik
@Józefa

Warto iść do sklepu i przedstawić sytuację bezpośrednio na sklepie - może bardziej pomogą, bo bardzo możliwe, że Pani wiadomości nawet nie dotarły. Dodatkowo w kontekście płatności to zależy jak Pani płaciła, ale być może to też wina banku...ostatnio ogólnie jest problem u mnie w banku z płatnościami internetowymi, więc może coś być na rzeczy.

Brat007
Inne
@Patient

Też miałem taka sytuację w innej odzieżówce,a dokladniej w obuwniczym. bank nawalił z kwestiami płatności

Xx
Pracownik
 Pytanie
@Patient

Widać że nie pracuje Pan w Monnari. Co ta pracownica w sklepie ma niby zrobić? Jest biuro obsługi klienta i tak trzeba pisać / dzwonić. Sklep nic nie może.

Marcik
Pracownik

Ja jestem studentką i sobie dorabiam w tej firmie (w Rzeszowie) i naprawdę jestem zadowolona. Coś sobie dorobię i w ogóle

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani kierownik miła rozmowa odbyła się na terenie sklepu lecz miałam wrażenie, że wezmę tam każdego. Oferują pracę za najniższą krajową i prawdopodobną premię. Praca w tygodniu po 12 godzin i dzień wolny nie pytano mnie gdzieś już pracuję.

Pytania

Czy zgadzam się pracować na takich warunkach?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Lilks
Pracownik

Uwaga pod żadnym pozorem nie rozpoczynajcie pracy w tej firmie totalny wyzysk i brak szacunku dla pracownika kłamstwa już w ogłoszeniach o prace brak formalnych obowiązków brak zasad premiowania współpraca na miernym poziomie błędy w systemie kasa jeździ jak na łyżwach traktują cię jak ścierwo do rozpakowywania dostaw im więcej tym radośniej

Satka1
Kandydat
 Pytanie
@Lilks

Ale co np.nir zgadzało się w ogłoszeniach o pracę? Jak jakiś czas temu szukałam i przeglądałam to raczej wszystko się pokrywało z tym co było do pracy te obowiązki

Tutu
Kandydat
 Pytanie
@Satka1

Siemka może ktoś coś wie na ten temat? I widać znowu tylko rzucone na wiatr i zero konkretów. Co z tymi ogłoszeniami o pracę było nie tak?

Kiki
Były pracownik
@Satka1

Wiesz jak wyglada umowa o prace jest w niej zawarte twoje imię i nazwisko ,stanowisko ,ile wynosi twoje wynagrodzenie i od kiedy do kiedy jest umowa nic więcej o ile wogóle ja dostaniesz pracowałam w zespole gdzie była jedna osoba na umowę o prace reszta zlecenia, brak zakresu obowiązków a jak chcesz przejść na umowę o prace no czekasz na odpowiedz która przeciągają dopóki się nie wkurzysz i nie odejdziesz … tak to wyglada nie dostaniesz od razu umowy o prace powiedzą ci ze masz zacząć od umowy zlecenia na 1 miesiąc a potem przedłuża ci ja na 6 miesięcy i potem na kolejne 6 . Jeżeli chodzi o obowiązki to robisz wszystko od mycia witryn po łapanie złodzieji???????????? a do tego powinnaś zarobić 150000 utargu a jak będziesz miała z czymś problem to Pan Prezes pomoże ci dobrym słowem ,że na pewno coś źle robisz albo że nie umiesz pracować . Premii nigdy nie zobaczysz bo nikt nie wie jak Pan prezes ja wylicza bo jak twierdzi premia jest uznaniowa a że jest on osobą ,której zawsze coś nie pasuje nie masz na co liczyć. Pan Prezes uważa ,że do pracy najlepsze są studentki osoby 30+ już się nie nadają . W życiu nie pracowałam w takiej firmie ,która tak nie szanuje pracowników , którzy na nich pracują . Dla nich jesteś tania siłą roboczą, która ma zrobić wszystko co powiedzą nawet jeżeli to wbrew tobie ich to nie obchodzi masz siedzieć cicho i dziękować ,że wogóle tu pracujesz .

?
Pracownik
 Pytanie
@Satka1

A ty dostałaś zakres obowiązków? Może jeszcze regulamin premiowania Ci pokazali? Ty chyba z innej firmy jesteś :) :) :)

tobi3k
Inne
@Kiki

Skoro uważasz, ze w takiej dużej firmie prezes jest od tego, by poszczególnym pracownikom na sklepach przydzielać premię to gratulacje haha. A co do wieku pracowników, to akurat Monnari ma to do siebie, że w porównaniu z innymi sklepami ma mało pracowników bardzo młodych (nikogo nie obrażając). Wystarczy się przejść po jakich galeriach i widać, że w Monnari jest raczej starsza obsługa względem innych.

?
Pracownik

Obowiązki mi opowiedziano nikt mi ich nie dał na piśmie. Więc jak uznam że coś nie mieści się w ich zakresie to tego nie zrobię. I nikt mi nie udowodni że powinnam. Każdy kij ma dwa końce.

Luiza
Inne
 Pytanie
@Lilks

Fajnie, ze masz jakieś tam swoje zdanie, ale masz świadomosć tego, zę jednak tam setki ludzi pracuje?

Zniesmaczona
Były pracownik
@Kiki

Co do premii, to dla mnie jest już nieistotna. Po tym co było w zeszłym miesiącu i wcześniej, nie zamierzam wcale przejmować się głupimi mailami o efektywności i lepszej obsłudze klienta, i latać za tymi babami (choć i tak nigdy nie ma na to czasu, bo są ciagle dostawy, emony, raporty, przeceny, przyczepianie różnych (usunięte przez administratora) do rzeczy itp.). Szefostwo nie przyznało nam całej puli premii, tylko rzuciło ochłap w postaci 1/3 premii do podziału…Broń Boże nie dajcie się nabrać na premie na rozmowie kwalifikacyjnej!!!!

Ityle
Pracownik

Oczywiście brutto, dla nie wtajemniczonych. To i tak dużo u nas po 50 zeta. Aż się "robić" chce.... Najniższa krajowa i żenująca premia. Firma roku...(usunięte przez administratora)

Wikq
Pracownik
@Lilks

To chyba głównie dyskutują te, co poszły na L4 i zostawiły inne pracownice, bo jak się pracuje to się nie zawraca głowy pisaniem i przesiadywaniem na gowork

Ziz
Pracownik
@Wikq

moja koleżanka pracuje w tej samej galerii handlowej tylko w innym sklepie i tam też wcale kolorowo nie jest. obcięli liczbę pracowników o 1/3 i ponoć teraz obawiają się o terminowe wyplaty

Aware;women
Pracownik

Jakbyś dostała 500 brutto też byś mówiła, że dlaczego brutto, a nie netto. Są firmy gdzie nawet 100zł nie dostaniesz...

Misiek
Pracownik
@Aware;women

Przykro mi, że tak źle trafiałaś - osobiście zawsze miałam premie i to dobre premie, plus dodatki za nie chorowanie itp. Tutaj jestem na zleceniu ale jak słucham, że wszyscy tu maja najniższa krajowa i do tego brak motywujących premii to jest mi szkoda pracownikow na uop. Bo tutaj jest masa głupich zadań, gdzie masz 2 osoby na zmianie. W życiu nie widziałam takiej niekompetencji u osób zarządzających firmą, ostatni przykład: nikt nie wie jaka jest aktualna promocja, nawet dział marketingu. Towarowanie sklepów bez opamiętania, potem babki chodzą i mówią, że tu nic nie da się obejrzeć i jeszcze tylko dziada z baba brakuje..Odsyłki sezonów po 5-10 sztuk, przeceny na 15 %, żeby za dwa, trzy dni dorzucić kolejne większe o…5%. Ta firma to taki pastisz biznesu, że nie mam pytań…Januszex

Jacek
Inne

Chciałem podziękować przemiłej Pani ekspedientce z C.H. Plaza, która pomogła mi w wyborze sukienki dla córki. Pozdrawiam i oby więcej takich osób w firmie! Jacek

Iwi
Kandydat
 Pytanie

Cześć, chciałabym dopytać jak długo trzeba czekać na jakąś wiadomość po rozmowie kwalifikacyjnej?

Viki
Kandydat
 Pytanie
@Iwi

ej a mozesz cos powiedziec o tej rozmowie kwalifikacyjnej? Jakie pytania? Jak to wygladało?

Qullli
Pracownik

A ja nie dostałam odpowiedzi od razu, a pracę później tak. Czekałam chyba 3dni.

Magda
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy istnieje możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu, bądź 1/4? Mam stałą pracę 6-14 i chciałabym sobie dorobić i pytanie czy są takie możliwości tutaj? Widziałam wcześniej powiązane posty, ale to bardziej dla studentek, które mają większą elastyczność, a jak byłoby w tym przypadku, żeby przychodzić popołudniami i w weekendy?

Katarzyna DeVollaile
Pracownik
@Magda

Na ćwierć etatu to spokojnie dostosują grafik bo wtedy możesz obsadzić weekendy (bo zawsze jest co robic) i czasami jakieś popołudnie jak bedziesz potrzebna.

Polcia
Kandydat
 Pytanie
@Katarzyna DeVollaile

A przy takiej mniejszej dypozycyjnosci wlasnie na weekendy czy popoludnia to jest umowa zlec?

Beatrice
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, na stronie widziałam bardzo ładną nowa kolekcję. Czy w sklepach stacjonarnych też jest już dostępna?

free from monnari
Były pracownik
@Beatrice

Po pracy 9 miesięcy w firmie polecam zrobić zdjęcie pożądanego produktu wraz z jego kodem (powinien się zaczynać 23l jeśli jest to kolekcja letnia) i pokazać go pracownikowi przy kasie. Organizacja w firmie błaga o pomstę do nieba więc to jest najlepszy sposób. Sklepy zwykle też dostają po jednej sztuce na rozmiar więc jeśli jest to coś naprawę ładnego to warto albo to odrazu przez stronę zamówić albo iść do najbliższego sklepu. Nie obiecuję też, że kiedykolwiek się pojawi ponieważ zdarzało nam się, że do nas rzeczy z plakatów które były na sklepie nigdy nie przychodziły.... Ale ogólnie nie polecam bo spora szansa, że rozleci się bardzo szybko... Jakości w tej firmie pani nie znajdzie więc za takie ceny nie warto

Seeker
Inne
 Pytanie
@free from monnari

Jak to wygląda z kolekcją? Wszystkie są takie same na każdym sklepie? Pytam, ponieważ dostałem misję od dziewczyny, że chciałaby na uro spódniczkę i nie wiem ile czasu na to poświęcić ;p

Nick
Pracownik
@Seeker

Niestety każdy sklep ma inny asortyment, najlepiej zadzwonić do salonów i zapytać o dostępność. Wystarczy podać index lub opisać spódniczkę, a personel na pewno pomoże. Warto też dobrze dopytać o rozmiar, bo nie mamy tradycyjnych zwrotów, a jedynie zwrot na kartę podarunkową. Co ważne zwrotu można dokonać tylko w ciagu 14 dni od zakupu i w walnie, gdzie dokonano kupna.

Soti4
Inne
@free from monnari

A ja od lat kupuję i może tak trafiałam, ale nigdy mi się nic nie rozleciało. Nie twierdzę, że wykupuję po połowie jak jest nowa kolekcja, ale zawsze coś. Jednak jestem wierną fanką.

DressCode
Kandydat
 Pytanie

Jak to jest z ubiorem w tej firmie? Przy zatrudnieniu dostanę mundurek czy przychodzę w czym chce do pracy? (oczywiście nie mam na myśli w klapkach)

Fb
Pracownik
@DressCode

Chodzisz na czarno, we własnych ciuchach. Może dostaniesz koszulkę firmową z krótkim rękawem ale nie koniecznie. Pranie we własnym zakresie, kasy na pranie nie ma. A teraz ubierz się ciepło bo ogrzewania też nie ma. Latem klima nie wyrabia, wody pracodawca nie przewiduje.

qwer
Pracownik
@Fb

Ale latem to jak jest sklep w jakiejś galerii handlowej to chyba i tak daje radę ze względu na klimę. A dodatkowo wtedy też tak bezposrednio ciepłe powietrze nie wpada.

Fb
Pracownik
@qwer

To zależy od galerii i lokalizacji sklepu. Galeria najczęściej oszczędza na klimatyzacji, monnari oszczędza na wszystkim. Na pracownikach najbardziej. A ty to chyba RKS jesteś, trzeba podnieść notowania

Barbara
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, a czy jest możliwość pracy na pół etatu? Chodzi mi głównie o Warszawę. Z góry dziękuję za informację.

Marco
Były pracownik
@Barbara

Nie wiem jk teraz, ale jak pracowałam tak ze dwa lata temu to nie było problemu i kilka dziewczyn nie pracowało na cały etat tylko na część

MTS
Pracownik

Uciekać jak najdalej!!!!! To co się wyprawia to żart. Liczenie ciuchów na otwartym sklepie!!!! To jest niemożliwe żeby zrobić to dobrze. Plany od nowego toku takie wysokie że żaden sklep jiz chyba nie zobaczy premii. Nie dajcie sie nabrać w ogłoszeniach na premie!!!!nikt jej nie zobaczy. MONNARI JEDEN WIELKI ZART!!!!!

Nick
Były pracownik

Wyobraź sobie, że ja w mojej głównej pracy mam miesiąc w miesiąc premie, i to fajna premie; plus bony. I też pracuje w odzieżówce. Tutaj praca jest niewdzięczna i aż śmieszna. Jestem tu tylko na zleceniu, bo koleżanka prosiła ale zamierzam się stad wymiksować jak najszybciej. To liczenie ręcznie towaru, to już w ogóle świetna rzecz.

Ola
Były pracownik
@MTS

Jak pracowałam 10 lat temu, to też liczyliłyśmy ręcznie asortymentowo np. drukowalysmy z kompa sukienki itp.Widzę, że nadal wszystko na piechotę....

Ania
Były pracownik
 Pytanie
@MTS

Ponoć zmienili Wam system, nie ma juz tej powolnej optimy?To już chyba nie wypisujecie ręcznie reklamacji? Tu gdzie teraz pracuję to reklamację wpisuję w system i w dziale reklamacji od razu widzą, nie trzeba dodatkowo c- chau, zwroty to samo wpisuję dane i wszystko system robi, skanuje towar i sam system sprawdza z wysłaną mmka czy sie zgadza i info wysyla do magazynu o ew brakach i długo można wymieniać, a najwazniejsze, ze jak sa promocje czy przeceny, to wszystko wprowadzone jest w kompie, nawet jak nie zdążymy czegos przecenic to mozemy klientowo sprawdzić czytnikiem

Moni
Były pracownik
@Ania

Aniu witam po lepszej stronie mocy, też zmieniłam ten bajzel na inna pracę i jest bez porównania. I jeszcze cudowne pathfindery, które rano ładujemy danymi i same drukują gotowe etykiety i pokazują czy dana rzecz jest przeceniona, i jaki jest jest stan oraz czy ma zabezpieczenia. Praca tu to przyjemność. I magazyn odpowiedni, wszystko elegancko na półkach, dostawy robimy na zapleczu, nie ma kartonów po sufit. I kolekcja rotuje, cała wyprzedaż jest już odesłana, bo po sezonie a jak byłam ostatnio w Monnari to (usunięte przez administratora) starocia i kurtek zimowych. Współczuje dziewczyny..szukajcie czegoś inne bo tu się tylko marnujcie

Ola
Pracownik
 Pytanie

Boli Cię to, ze inni pracodawcy ułatwiają pracę swoim sprzedawcom, żeby ich praca byla wydajniejsza i efektowniejsza? Wiadomo nowoczesny system operacyjny, to lepsza obsluga klienta.

Paula
Były pracownik
 Pytanie
@Ania

Cześć opowie ktoś jak się sprawdza ten nowy program zamiast Optimy?

Jolik455
Były pracownik
@Paula

O też jestem ciekawa. Pracowałam kilka lat temu i faktycznie Optima dawała popalić.

Grażyna
Inne
 Pytanie

Sklep MONARI King Kros Praga w Warszawie dn.20.03.2023. godz.10.40 od stycznia zakupiłam w tym sklepie cztery sztuki konfekcji.Jedna znich z paragonem z 20.02.2023 chciałam WYMIENIC. Spotkałam się z bardzo nagannym zachowaniem ze strony pracownicy,która odmówiła nawet obejrzenia tego z czym przychodzę.Zapytana o imię odpowiedziała:Rodo! A moja próba zrobienia zdjęcia tej uprzejmej osobie na tle ekspozycji sklepu poskutkowała wezwaniem ochrony! Zdumiona opuściłam sklep.Mam nadzieję że monitoring to zapisał,uważam że ta pracownica jest antyraklamą firmy MONARI, DO TEJ PORY MOJEJ ULUBIONEJ Grazyna Kubeisi

Yyy
Pracownik
 Pytanie
@Grażyna

Pani jest normalna? żeby robić pracownikowi zdjęcie? A co Pani za figura żeby takie coś robić? W głowę proszę się puknąć. Ochrona wezwana jak najbardziej słusznie. I Ps. Jak jest Pani taką stałą klientką to nie wie Pani że na wymianę jest 7 dni a na zwrot 14?

Pracownica
Pracownik
@Grażyna

Szanowna Pani, na zwrot jest 14 dni kalendarzowych a na wymianę 7 dni. Pracownik nie wymienił Pani rzeczy ze względu na regulamin sklepu. Gdyby to zrobił, odpowiadałby z własnej kieszeni. Nie zarabiamy tak dużo by każdej klientce iść na rękę. Proszę nas zrozumieć.

Marta
Inne
@Pracownica

hej, to wszystko jest zdefiniowane jakoś na umowie? mam na myśli chociażby to odpowiadanie z własnej kieszeni np., w jakich jeszcze okolicznościach taka zasada obowiązuje i jaki najczęściej problem z tego się zdarza zatrudnionym osobom jeśli już?

Pracownica
Pracownik
@Marta

Powiem szczerze, że nie pamietam czy jest to na umówię jednak traktowane to jest jako błąd kasjera za który odpowiada osoba będąca na zmianie. Co prawda na moim sklepie nigdy się to nie zdarzyło bo pilnujemy czasu zwrotu i reklamacji, jednak sklep w mieście miał tą nieprzyjemność i osoba na zmianie zwracała pieniądze po wezwaniu księgowości. Reklamacje to kolejna rzecz, której trzeba pilnować. Jeśli nie powiadomisz klientki w czasie przeznaczonym to reklamacja jest z automatu uznana i musisz zwrócić pieniądze mimo, że biuro pisało inaczej. Są pewne kruczki prawne, które musisz znać bo klient może to wykorzystać niestety na naszą biedę. Myśle, ze stare koleżanki powinny Cię o wszystkim powiadomić jeśli zaczynasz prace ale tak jest w większości sklepów :) miłego dnia i lepszych obrotów niż dzisiaj!

free from monnari
Były pracownik
@Grażyna

Nienawidzę tej firmy płonącą nienawiścią. Ale jakbym się nie starał nie da się pani tu wybronić. 1. sprzedawca nie ma obowiązku pani podawać swojego imienia, a zwłaszcza, że ma mieć potem problemy u kierownika/ regionalnego bo Bóg wie co taka osoba może na nich nasmarować w różnych serwisach 2. na wymianę jest 7 dni, a na zwrot 14 (nie ma to sensu ale to jak większość rzeczy w tej firmie) 3. Bez pozwolenia nie ma pani prawa robić komuś zdjęć 4. jak termin zwrotu czy wymiany upłynął nie ma co patrzeć na dany przedmiot bo już jest po ptokach 5. Jeśli pracownik dokona zwrotu bez zezwolenia osoby wyższego szczebla (RKS/ dyrektor) może za to ponieść konsekwencję, a przy zwykłej wymianie po terminie nie będą zawracać tyłka przełożonym (po 9 miesiącach w tej firmie chyba raz czy dwa mieliśmy taką sytuację i naprawdę to były wyjątki) 6. wezwanie ochrony było jak najbardziej na miejscu. I mała rada na przyszłość gdziekolwiek by pani nie poszła. Lepiej nie denerwować sprzedawców, praca potrafi być psychicznie męcząca przez takich ludzi jak pani. Przy takim zachowaniu prędzej czy później pani trafi na kogoś komu puszczą nerwy.

Janusz
Inne
@Grażyna

Uważam, że Pani nick wyjaśnia wszystko :D żeby zostać Grażyną biznesu, trzeba czytać regulaminy, a nie biegać z aparatem za pracownikiem, który chciałem nadmienić, że też jest człowiekiem i taka sytuacja też jest dla Sprzedawcy niekomfortowe - takie info dla ogółu. P.S. Szacunek za (usunięte przez administratora) internetowego, który podpisuje się pod postem na GoWork :)

Bartio
Inne
@Grażyna

No nic dziwnego, że nie chciał Ci ktoś wymienić. Miesiąc czasu to troche przegięcie, żeby iść wymieniać

Ania
Pracownik
 Pytanie

Dziewczyny, A jak to jest jak chce się złożyć wypowiedzenie na mocy porozumienia stron z konkretnym terminem? Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? Robią z tym problemy czy nie? We trzy chcemy złożyć papier, ale domyślamy się , że w takim układzie pewnie beda robić pod górkę…

.
Pracownik
 Pytanie
@Ania

No i co? Składasz i odchodzisz w wyznaczonym przez siebie terminie. Nic ci nie mogą zrobić. :)

P@loma
Były pracownik
@Ania

Zależy jak miałaś na umowie, jeżeli są zawarte okresy wypowiedzenia - bez względu jakie to są umowy - to warto ich się trzymać mimo wszystko, bo stworzone zostały dla tego typu sytuacji i raczej nie jest to robienie pod górkę, tylko ktoś musi wykonywać za Was tą pracę :)

Ania
Pracownik
@P@loma

Dlatego pytam, bo co innego jak jedna a co innego jak trzy naraz. A sęk w tym, że każda z nas ma już nagrana nową pracę..trudno ryzyk-fizyk, najwyżej pominiemy tego pracodawcę w CV. Dzięki za odp.

PowerRanger
Kandydat
 Pytanie

Ogólnie wchodzę na gowork i czytam jak to ciężko się pracuje w tej firmie itd itp, a jak ostatnio choziłam po galerii handlowej to nie widziałam mega ruchu i nie widziałem też, żeby pracownicy byli mocno zaangażowani w pracę...to jak to jest, że najgorsza praca jest tylko w dużych galeriach z ruchem klientów ewentualnie weekendy, że się nie wyrabiają czy jak? Pytam, bo szukam czegoś i nie chce tracić czasu na rozmowy i nie wiem czy to jest tak, że sama mogę sobie wybrać sklep na którym będę pracowała czy dostaję odgórnie przydział do konkretnej placówki?

PowerRangerkaaa
Kandydat
@PowerRanger

Zgadzam się. Tak narzekają tylko, ale z drugiej strony nie oszukujmy się nie zawsze jest taki ruch jak przed świętami, że faktycznie dużo klientów na raz. Zazwyczaj pustki, to chyba normalne, że nigdzie nie będą płacić za siedzenie w telefonie bo klientów brak.

pracownik
Pracownik
@PowerRangerkaaa

tak mogą napisać tylko osoby ,które nie mają pojęcia o pracy w salonie odzieżowym.....

godzilla
Inne
 Pytanie
@pracownik

to trzeba pracowac w odziezowym zeby widziec jak jest pusto na sklepie i nikt nic nie robi? wszedzie tak jest ze czasami wiecej pracy a czasami mniej, nie ma co robic z zatrudnienia w odziezowce (usunięte przez administratora)

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Lilks
Pracownik

prawda wysyłki w tej firmie to ekstaza dla pana O tony szmat przesyłane z miejsca do miejsca aby zaorać pracownika czasami to 100 sztuk i więcej te rzeczy brudne powyciągane wygniecione a potem sprzedawca ma problem bo nawet porządnej parownice nie ma aby to odświeżyć to jest bazar a nie porządna firma

Marta
Pracownik
 Pytanie
@Lilks

Ej, właśnie mam pytanie czemu na sklepach nie ma parownic? Gdzie nie pracowałam to były, 1-2 ale zawsze. Niestety te sztuczne rzeczy i taką ich ilość to tylko parownicą. Firma nigdy tego nie gwarantowała? Przecież jak kupujesz hurtem na firmę to masz kozackie zniżki na ten sprzęt

Haha
Pracownik
@Marta

A ja się cieszę. Jeszcze tego brakuje żebyśmy w wolnych chwilach których nie ma prasowały odzież

Krysia
Były pracownik
@Marta

Zadawałam sobie to samo pytanie jak pracowałam, tym bardziej że na każdej instrukcji VM była notatka że ubrania mają być wyprasowane... Niektóre ubrania przychodziły do nas tak wymemłane i wygniecione w dostawach że Klientki na to narzekały i nie zlicze sytuacji jak musiałyśmy biegać do innych sklepów żeby coś przeprasować żeby to jakkolwiek wyglądało.....

Mato
Pracownik
 Pytanie
@Haha

A pracowałaś w innych odzieżowych? Te parownice serio ułatwiają pracę

Marta
Pracownik
@Haha

To, że lubisz wymemłane rzeczy świadczy tylko o Tobie. A poza tym z parownica prasowanie to nic trudnego i ciężkiego. Wystarczyła godzina i miałyśmy wyprasowane wszystkie rzeczy z dostawy.

Haha
Pracownik
@Marta

Pracuje w salonie gdzie ruch jest niesamowity, sklep olbrzymi, dwie na zmianie. Wyobraź sobie, że nie mam wolnej godziny aby prasować rzeczy z dostawy. Nie mam nic przeciwko dbaniu o estetykę prezentowanej odzieży, ale znając tę firmę trzeba byłoby codziennie robić raport na chow z pytaniami "ile dzisiaj wyprasowałaś sztuk odzieży" "dodaj 10 zdjęć prezentujących wyprasowana odzież" "podaj imię i nazwisko, anonimowe raporty nie będę przyjmowane". Mam nadzieję, że wyjaśniłam już, że nie jestem leniem ????????

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Haha

A teraz jeszcze się zacznie comiesięczne ręczne liczenie tysięcy sztuk odzieży?A jak wyjdzie,że mam 50 sztuk za mało,to mam z fusów wywróżyć czego mi brakuje na stanie?Albo jak będzie 50 sztuk za dużo to wywróżę ze szklanej kuli?

Suri
Pracownik
@Haha

Tak czy inaczej te parownice są bardzo wygodne i szybko to idzie. każdy zadowolony i klient i wy też bo to serio dobrze wygląda. trochę doszukujesz się problemu i z góry skazujesz na porazkę opcje.

Olkq2
Pracownik
 Pytanie
@Nick

A ktoś Wam powiedział, że będziecie liczyć same ręcznie te wszystkie ubrania, czy to jak zazwyczaj wymysły niczym nie podparte? Bez sensu same się wzajemnie nakręcamy.

Pati
Pracownik
 Pytanie
@Olkq2

U nas nie da się tego przeliczyć dokładnie, bo jesteśmy pojedynczo na zmianach, w międzyczasie masa dostaw, przecen, VM, klienci…i do tego (usunięte przez administratora) pudel pod sufit na magazynie. Nie zamierzamy tego co tydzień, dwa przerzucać. Po co były inwetaryzacje? Tak dla sportu?

CAT4RINA
Były pracownik
 Pytanie
@Lilks

Chyba na tym polega praca w sklepie odzieżowym, żeby zmieniać/wymieniać ekspozycję zgodnie z planogramem? A jak przyjeżdżają wygniecione to daj info komuś wyżej, że jest taka sytuacja jak nie masz sprzętu to prasowania...ludzie proste rozwiązania.

Dobre sobie
Pracownik

Ja nie potrzebuje żadnej parownicy. Nie jestem zatrudniona w pralni ani w maglu. Ja mam tu sprzedawać....

Najsłan
@Dobre sobie

Jeżeli chcesz coś sprzedać, to jednak fajnie, żebyś dbała o wygląd produktu. Może się nie znam, ale chyba wpływa to na sprzedaż :p

Quizzz
Pracownik
@Dobre sobie

Ale jakby Ci zależało na tej sprzedaży to taka parownica nie byłaby dla Ciebie problemem. Raczej nikt tam nie zakłada że ma coś być w kancik, ale też żeby to jakoś wyglądało i zachęcało do kupna

Dobre sobie
Pracownik
 Pytanie
@Quizzz

Wy naprawdę jesteście naiwne. Za dodatkowe obowiązki jest dodatkowa kasa, nic za darmo. Ja i tak już robię (usunięte przez administratora) rzeczy bez dodatku. Mam jeszcze prasować? A za chwile co?, Drobne poprawki krawiecki? Zacznijcie się szanować.

Dobre sobie
Pracownik

Nie, nie należy to do moich obowiązków. Ubrania przychodzą uprasowane a jak, to już nie mój problem.

Ityle
Pracownik

Personel ma takie samo podejście jak pracodawca. Jak płaca taka praca. I nie wciskaj mi że widziały gały co brały. Umawiałam się na inne warunki i inne pieniądze.

Ityle
Pracownik

A kto ci powiedział że tu siedzę :) Wpadam tylko od czasu do czasu i uświadamiam takie ameby jak ty że nie pracuje się za darmo.

Jola
Pracownik
@Ityle

Ale ja nie pracuje za darmo, jestem na franczyzie i mam dobrą podstawę oraz comiesięczne fajne premie. To się zdecyduj, bo piszesz w czasie, który sugeruje, że tu nadal pracujesz..i tak też pewnie jest, tylko uraziła Cię ameba i się teraz wypierasz xD

Ityle
Pracownik
@Jola

W sklepach firmowych nie ma ani fajnej podstawy ani fajnej premii więc nikt nie bedzie robił ponad podstawę. Kiedyś pracownik był, w tej firmie, szanowany ale to dawne i zamierzchłe czasy. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.

Bajolog
 Pytanie
@Ityle

1. Z nazywaniem kogoś amebą to bym uważał, ponieważ zakażenie tym jednokomórkowcem może prowadzić do poważnych chorób, a tego nikomu nie życzymy, hm? 2. Wydaję mi się, że osoby tam pracujące dostają pensję - jedni są mniej zadowoleni, jedni bardziej, ale na pewno dostają pieniądz na konto. 3. Nie patrz na innych z góry, bo to tak nieładnie :)

Administrator

W Łódź, Górna Mapa Monnari Trade S.A. prowadzi rekrutację na stanowisko Asystent biura. Jeśli brałeś udział w tym procesie, napisz jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna. Może to być cenna informacja dla osób, które złożyły swoją aplikację do firmy.

Grzej
Kandydat
 Pytanie
@Administrator

Oooo a to w Łodzi? wiadomo coś więcej? Bo zazwyczaj to do sklepów szukają. Jakie warunki?

Marta
Inne
@Grzej

A wiecie gdzie są szczegóły do tego ogłoszenia? bo ja widzę na stronie ale szukają Do Łodzi kierownika chociażby nie asystentki... swoją drogą jak oceniacie pracę jako kierownik sklepu? Warto? mam na myśli zakres obowiązków a to ile płacą. wiadomo jakie premie tu się wyrabia w Łodzi?

Sarita
Kandydat
 Pytanie
@Administrator

Na jakim stanowisku w ogóle dostaje się auto służbowe? Ostatnio jechałam i widziałam właśnie autko Monnari. Fajnie jakby można było połączyć pracę w odzieżówce i mobilną pracę dlatego dopytuje ;p

kor3
Pracownik
@Sarita

pewnie to regionalni czy jacys inni kierownicy mają te auta, bo w sumie na tych innych stanowiskach to chyba niepotrzebne

As
Pracownik
 Pytanie
@kor3

No wiadomo, że sprzedawcy nie mają aut służbowych bo po co im? Bez przesady.

Tixo7874
Kandydat
 Pytanie
@Administrator

Czy ta oferta jeszcze gdzies jest? już wcześniej szukałam ale tez nie mogłam trafić jakoś.

Krokiet12
Pracownik
@As

Bardzo dziękujemy za rozjaśnienie tej kwestii - to wszystko wyjaśnia. Jednak pamiętajmy, że są jeszcze ludzie pracujący centrali i oni już mogą mieć na wyposażeniu taki sprzęt :)

Auciak
Kandydat
@Krokiet12

no w centrali jak to praca stacjonarna to raczej też niewiele osób ma i pewnie dlatego @As wskazał/a regionalnych. W końcu to oni mają pracę mogilną dlatego zdecydowanie aut potrzebują.

Aleksander
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry widziałem ogłoszenie o pracę na stanowisko Kupiec. Wie ktoś coś więcej o zakresie obowiązków? Rozumiem, że może być na tym stanowisku również mężczyzna?

Marta
Inne

Ubrania tragedia wszystko poliester ceny kosmiczne za tak mizerną jakość przy przymierzaniu wszystko odpada. Brak szacunku dla klienta, agresywna p. Kier. Gliwice ul. Lipowa1 forum swoją postawą zniechęca do jakichkolwiek zakupów. Pozdrawiam i życzę więcej empatii

(Nie)kumata
Inne
 Pytanie
@Marta

Piszesz jako pracownik czy klient, który był świadkiem sytuacji? Generalnie nie rozumiem po co wypisywać takie rzeczy w internecie i robić innym pod górkę (tym bardziej, że podałaś konkretny sklep)... Swoją drogą długo musiałaś trzymać to w sobie skoro napisałaś ten komentarz wieczorem w niedzielę niehandlową...weekendzik z głowy ;D

Klient
Inne
@(Nie)kumata

Bardzo dobrze ze zostało to napisane.Agresja w stosunku do klienta lub pracownika jest niedopuszczalna. Miejsce pracy nie jest na wyładowywanie frustracji.

Marta
Inne
@Klient

no i jeśli to prawda to gdzie klienci mają szansę na zgłoszenie tego typu rzeczy? prócz sieci rzecz jasna. klient ma dostęp do regionalnego chociażby? a sami pracownicy jak sobie radzą w takich sytuacjach?

B@rt
Inne
 Pytanie
@Marta

Raczej wątpię, żeby zwykły klient miał dostęp do regionalnego. Przecież on nie jest codziennie na wszystkich sklepach, które pod niego podlegają. Nie ma jakiejś infolinii do kontaktu z firmą? Bo w sumie jak nie ma to nie dziwi, że tutaj takie pomyje lecą

Administrator

Czy w firmie Monnari Trade S.A. można przejść z umowy o pracę/zlecenie na B2B? Czy ktoś tak zrobił?

Antonina97
Kandydat
 Pytanie
@Administrator

Podbijam, ale bardziej interesuje mnie czy jest tutaj umowa o prace czy zlecenie???

Bunia
Pracownik
@Antonina97

Umowa jest to wyboru pomiedzy uz i uop,jednak ze swojego doświadczenia śmiało mogę stwierdzić że pracownicy na umowę o pracę są o wiele lepiej traktowani i jeśli nie jesteś studentką to odradzam zlecenie :)

Sulie
Kandydat
 Pytanie
@Bunia

Jak to lepiej? Powiedz coś więcej? Bo rozumiem za na umowie o pracę robią to samo co na zleceniowce?

Junio
Były pracownik
@Sulie

Traktowanie z góry bo ciebie można od razu wywalić. Zmuszanie do wsparć na drugi koniec miasta i słyszenie tekstów że nie masz wyjcia albo i co to ma być, że zlecenia idą na długie wolne mimo kilku miesięcznego wyprzedzenia. albo, że są niedyspozycyjne bo nie biorą wszystkich weekendów mimo, że wiadomo, że są studentami. fajna "firma" :)

Xxx
Były pracownik
@Junio

Zależy od sklepu, w niektórych sklepach osoby na umowie zlecenie sa lepiej traktowane, maja przedłużane umowy mimo ze nie pracują zadnych weekendów, niczym w biurze :) a na umowie o pracę za mniejsze pieniądze ktos pracuje za siebie i jeszcze za kogos..firma masakra.. Powinni zamknac to w cholere bo to warunki pracy nie sa normalne i to co robią.

Zostaw merytoryczną opinię o Monnari Trade S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Monnari Trade S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Monnari Trade S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 494.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Monnari Trade S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 395, z czego 17 to opinie pozytywne, 146 to opinie negatywne, a 232 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Monnari Trade S.A.?

    Kandydaci do pracy w Monnari Trade S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Monnari Trade S.A.
Przejdź do nowych opinii