ikaria

Łódź

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 45 ocen.

ikaria
2 45

Opinie o ikaria

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ikaria

Administrator

Czy od czasu dodania ostatniej opinii o ikaria coś się w niej zmieniło?

   
Irek

Czy warto starać się o pracę w firmie?

   
anonymous

IWtam, jak wyglada tam teraz praca doradcy biznesowego ?? ile da sie realnie wyciagnac na ręke ?? Ciezko kogos przekonać do produktów czy idzie to normalnie ??

   
Administrator

Czy ktoś może opisać, jak aktualnie przedstawia się przedsiębiorstwo na tle innych - zarówno w tym obszarze jak i lokalizacji? To bardzo cenna pomoc dla osób mieszkających w Łódź.

   
Julka

Pracuję tu już dość długo i bardzo lubię robić to co robię. Nie narzekam na nic ale sadzę, że moja postawa do innych pomaga mi w tym.

   
Iza

Jeżeli ktoś lubi atmosferę pracy jak w Auschwitz to polecam w 100%. Kierownicy zastraszeni przez zarząd. Firma myśli że jest korporacją. Realnie jak nie masz pracy i szukasz czegoś na miesiąc dwa to ok. Każdy kto pracuje tam dłużej niż rok powinien otrzymywać zwrot kosztów leczenia u psychiatry. Mobing i praca pod presją to codzienność w ikari.

   
kulfon

Na rozmowie dostajesz test sprawdzający twoją wiedzę z dziedziny informatyki, po czym mówią ci że mało wiesz i dają 1600 netto. Szkoda czasu

   
ciekawy

Czy coś się zmieniło? Warto podjąć pracę? Jaka atmosfera wśród pracowników? :)

   
Ikaria

Nowa Oferta dla Doradcy Klienta Biznesowego wygląda tak: Praca 7.30 - 15.3 Wolne weekendy i święta Praca tylko z biznesem, a nie z roszczeniowym klientem indywidualnym Podstawa od pierwszego dnia 1800 netto. Umowa o pracę od pierwszego dnia. Jasne zasady. W pierwszym miesiącu pracy można już zarobić 4000 netto (potwierdzone po rekrutacji z ostatniego kwartału). Zapraszam osoby z doświadczeniem w handlu i call centre (wykonujemy max 60 połączeń dziennie) Benefity: Multisport Prywatna opieka medyczna Prezenty na święta i urodziny dla pracowników i ich rodzin. Napisz na [email protected] Odezwiemy się w ciągu 48h.

   
Zainteresowany
@Ikaria 12.01.2017 13:37

Czyli w pierwszym miesiącu handlowiec może zarobić więcej niż inżynier od bezpieczeństwa sieci zarabia po paru miesiącach? Gratuluję podejścia.

   
BB

Konkretnie to ile ma do ręki na dzień dobry DKB? Sama podstawa mnie interesuje?

   
vbn

na takim stanowisku to na pewn trzeba miec gadane ;p

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Rafał

Aha ok, ale to rozumiem, ze doswiadczenie w call center przydatne jest ale nie trzeba robic po 100 telefonow jak tam w orange? pytam bo jak trzeba jeszcze robic kalkulacje, oferty i jezeli to prawdziwe rozmowy biznesowe a nie tylko z przyslowiowym kowalskim jak na call center to aby to mialo jakosc to pewnie z 20 rozmow dziennie. No chyba, ze firma idzie na ilosc a nie jakosc to mozna i 100 robic i co wpadnie to wpadnie ;] Fajnie ze w weekendy sie nie pracuje i swieta. choc wiadomo w call center za to dobrze akurat placa dodatkowo wiec jak kto lubi za darmo sie tam nie siedzi ;] Ja juz robote dostalem ostatnio ale przekaze znajomym z call center mbank bo sporo osob odeszlo. Co prawda nie wiem ile placicie ale jak jestescie firma technologiczna to raczej mniej niz 3000-4000 tys na reke w zaleznosci od umiejetnosci placicie, przynajmniej wszedzie tyle placa teraz ;], wiec na pewno u Was tez. dzieki za informacje.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Rafał

jak pisza ze doswiadczenie w call center to pewnie chca kogos kto jest w stanie dzwonic duzo dlatego tutaj potwierdzenie doswiadczenia sie przydaje no chyba ze masz predyspozycje robic po te 150 telefonow dziennie ale to i tak pewnie cie sprawdza, mnie bardziej zastanawia tylko czemu pytaja o call center bo patrzylem na stronie i wygladaja jak firma technologiczna, a nie telemarketing jak orange czy plus. moze maja jakas komorke ktora sprzedaje w formie telemarketingu a nie w biznesie, bo nie wyobrazam sobie aby dla biznesu zrobic setki telefonow dziennie na dobrym poziomie. ktos moze wie co to za telemarketing w tej firmie?

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Mikser

W porządku to znaczy jaka? Za 3000- 3500 tys to można posiedzieć w Fujitsu odbierając 2 telefony dziennie ;) Ktoś wie może czy to podstawa czy też jakieś dodatki? Wdrożeniowiec to raczej nie najłatwiejsza robota, bo to nie Admin schowany przy kabelkach tylko za każdym razem wyzwanie z nową robotą. Za nadgodziny jest płacone? W ogłoszeniu piszą, że jest dużo wyjazdów więc dobrze aby płacili za nadgodziny.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Tutuś

Zależy co dla Ciebie znaczy w porządku z pensją i co jest dla Ciebie poziomem jak cztery-pięć tysięcy na rekę w górę to nie licz na to.

   
Tutuś

@fikolp: Jak znasz fortigate'a, barracudę - produkty na wylot bez żadnego szkolenia to atakuj. Zresztą zobacz sam - tam ciągle są poszukiwani ludzi - znakiem tego albo z pewną częścią obsady się pożegnali, albo ludzie sami odeszli.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Ikaria
@Admin 04.07.2016 12:40

Proszę Państwa nie poszukujemy osób takich jak @Admin, które uważają, że praca z klientem jest najgorszą z możliwych: 1. W naszej firmie to własnie klient płaci nam pensje. 2. Naszym zadaniem jest pomoc klientom w doborze idealnych roziwązań bezpieczeństwa oraz opieka. 3. Pracujemy głównie z klientami biznesowymi. 4. Edukujemy klientów (prezentacje, testy, konferencje). 5. Wdrażamy, sewisujemy, szkolimy. Misją naszej firmy jest Bezpieczny Biznes. Osoby, które prezentują taką postawę wobec kontaktu z klientem , nawet jeśli mają odpowiednie kwalifikacje techniczne nie zostaną zakwalifikowane do ostatniego etapu rekrutacji. Szukamy ludzi, mających odpowiednie doświadczenie oraz umiejętności, lubiących kontakt z klientem oraz pracę z dużym biznesem. Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania nt. rekrutacji, firmy, stanowiska, zespołu, kierownictwa, zarobków, premii, metodologii pracy zapraszam do kontaktu [email protected] Odpowiemy na każdy e-mail.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Admin

Wsparcie Klientów bezstresowe? Nie wiem czy kiedykolwiek byłeś informatykiem i jakie masz o tym pojęcie, ale praca z użytkownikami końcowymi to najgorsza robota z możliwych, mimo, że jest najgorzej płatna w IT. To kawał ciężkiej pracy, masa problemów, zgłoszeń, często nie do rozwiązania mimo, że informatyk się stara, ale producent/dostawca nic nie robi. Wiem, bo często byłem po drugiej stronie jako klient i mimo, że człowiek po drugiej stronie się starał to nic nie mógł zrobić bo był zależny od firm trzecich. A wierz mi, że ja jestem bardzo wyrozumiały. Najlepiej widać to na call center liniach jak ludzie wspierają użytkowników końcowych to najgorsza robota dla ludzi z IT. Przeważnie jako start dla studentów którzy mają się nauczyć technologii i szukać lepszej roboty, będąc już na tyłach organizacji a nie na samym froncie.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
mmm
@Uczestnik 03.07.2016 22:07

Uczestniku proponuje wrócić do swoich obowiązków póki jeszcze je masz, zamiast pisać pierdoły. Twoje komentarze coraz bardziej przypominają typowy hejt, z tego co widze to nie zajmujesz się niczym innym. Współczuje współpracownikom. pzdr

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Admin

To co Pan na górze pisał 3k netto to takie minimum, teraz wszędzie za nawet nie admina ale informatyka ze słabym doświadczeniem tyle płacą. Jak jesteś adminem z doświadczeniem to za mniej niż 5k netto nie idź i nie psuj rynku. Tyle płacą w małych firmach gdzie potrzebują informatyka od wszystkiego, bądź to w urzędach czyli tam gdzie najmniej płacą. Jak pójdziesz do Fujitsu czy Infosys to wystarczy, że gadasz dobrze po angielsku i wiesz co się robi z komputerem to dostaniesz na wejściu 3,5k netto. Ja pracuję w banku, to dobry sieciowiec poniżej 8-9k netto nie schodzi, ale to już musisz mieć z 2-3 lata doświadczenia.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Uczestnik

Tak też myślę. Aby była jasność oczywiście przyjąłem już inną ofertę pracy bo ta stąd była bardzo słaba finansowo jak widać. Chciałem tylko pokazać innym szukającym pracy jak mają doświadczenie aby nie tracili czasu chyba, że mają małe doświadczenie i chcą się douczyć to może być fajna opcja na pół roku/rok na start do kolejnej poważnej firmy- w końcu po to jest ten portal :]

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Admin
@Ikaria 04.07.2016 13:18

OK czyli sugerujecie, że jak wypadnę dobrze w teście to tyle zaproponujecie minimum- 5000 zł netto? Czy jednak będzie 10* które będą realną ściemą? To jak jest na własne oczy/uszy to już wydawało mi się, że pisał powyższy człowiek "Uczestnik", który jak sam pisał dostał dużo lepiej płatną pracę na jego umiejętności, bo wasza oferta była dużo słabsza w granicach 3k netto, a za tyle to szkoda z domu wychodzić bo więcej zdalnie się zarobi w IT ;].

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Były pracownik
@Elraf 04.07.2016 13:08

Przesadzilista, prawie wylałem na siebie sok ze smiechu. Kierownik IT przez ostatnie 8 lat zrobil może z 20 wdrozen. Wiem bo tam pracowalem w tamtym roku w dziale IT i to ostatnia osoba, ktora zajmowala sie wdrozeniami, jak już nikogo innego nie było na stanie, a tak tez się zdarzalo, stad te ciagle rekrutacje. Szukaja bo znam ludzi ktorzy ostatnio odeszli z ktorymi pracowalem w tym samym dziale. Wykonczyli ich tak jak wszystkich poprzednich wlacznie ze mna i nie ma kto pracować. No coz dobry marketing nie zly, szkoda ze nie ma nic wspolnego z prawda.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Uczestnik

To tym bardziej szukając specjalistów powinni szanować takich ludzi i dobrze płacić. Średnia pensja na rynku za takich ziomków to 8000-12000 netto... Wiem bo dostałem takie oferty bez żadnego proszenia się. Za 3000 to można szukać Administratora po studiach ale nie doświadczonego pracownika z szeroką wiedzą o bezpieczeństwie.

   
Uczestnik

Firma na okrągło prowadzi rekrutacje na stanowisko serwisanta wdrożeniowca w dziale IT. Nikt na dłużej tam nie zostaje. Szukają pracowników miernych ale wiernych, którzy zgodzą się na niskie wynagrodzenie. Kierownik działu IT potrafi zadzwonić i powiedzieć, że firma zatrudni jeśli obniżysz kwotę oczekiwanego wynagrodzenia. Ogólnie mówiąc firma wyzyskuje pracowników ale stwarza wrażenie opiekuńczej firmy dbającej o personel. Nie polecam tej firmy. Szkoda czasu na współpracę z nimi.

   
Zawiedziony

odniosę się do wiadomości wyżej oraz napiszę trochę więcej choć miałem tego nie robić bo szkoda się zapalać. Pracowałem tam nie dawno i nie długi czas ale wystarczająco aby dobrze opisać sytuację w tej firemce. Stanowiska są nadal dostępne bo ludzie odchodzą i nikt nie chce przyjść za tak słabe pieniądze. 3500 to farsa chyba, żę brutto i z premiami które są nierealne- realnie mowa o 1500-800 na rękę. Byłem na tym stanowisku i zostałem oszukany wcześniej wizjami rozwoju i szansami. Tak na prawdę to wykonywanie 100 telefonów dziennie jak w kieracie- typowe call center z tą samą gadką. 3500 to może zarobi, aczkolwiek pewnie też nie na rękę kierowniczka tego działu jedyna całkiem spoko kobieta z kierownictwa. Dyrektor handlowy jako człowiek spoko, ale jako przełożony dramat. W 30 osobowej firmie wprowadził korpo z tabelkami i całą resztą tej padaki od korpo ludków próbując wmawiać, że to super. Po za tym się tam marnuje bo ma wiedzę, tylko żadnej o handlu, nadaje się do innych rzeczy i jak jest rozsądny szybko stamtąt ucieknie. Przeczytał masę książek i ma wiedzę, ale papierową, amerykańską nie polską, widać, że dopiero teraz się uczy handlu bo nie ma pojmy o sprzedaży IT. Kiedyś słyszałem dużo dobrego o tej firmie dlatego chciałem spróbować, ale już na miejscu w przerwach wyszło na jaw, że wszyscy cenni pracownicy dawno odeszli albo zostali zwolnieni. Podobno przede mną odszedł kieras który najdłużej się tam trzymał, miał poważanie u ludzi bo miał wiedzę, klasyczny wymiatacz, ale nawet on poszedł gdzie indziej, a teraz padaka. mówiąc wprost nie polecam, chyba że was bawi korpo za nikłe pieniądze i fatamorganę. Przeżyłem już takie dwie firemki gdzie jedna padła bo nie słuchali ludzi a druga się pozbierala bo sciągnęli spowrotem ludzi którzy odeszli a to ich jedyna szansa.

   
Ikaria
@Zawiedziony 18.05.2016 09:10

Osoba, która napisała ten komentarz to kobieta, która najwyraźniej wstydzi się tego. Pracowała w firmie zaledwie kilka dni, później wzięła zwolnienie lekarskie. Osoby na stanowiskach handlowych w ubiegłym miesiącu (Doradca Klienta Biznesowego) otrzymały od 1500-4000 złotych premii netto, więc zarobki, o których Pani napisała w Dziale Handlowym odbiegają od tych informacji. Firma Ikaria ma 40 tyś klientów i rzeczywiście w bardzo szybkim tempie rozwija się na rynku. Osoba, pisząca ten komentarz nie miała aspiracji do bycia handlowcem, ani motywacji do rozwoju stąd też frustracja wylana w komentarzu. Zapraszam serdecznie wszystkie osoby, które mają duże ambicje i aspiracje do bycia handlowcem i szkolenia się w tej dziedzinie. Szkolimy na profesjonalnego handlowca B2B.

   
camel

niestety w sprzedaży nie jest lekko i nie pomaga strategia, Prezes faktycznie zakompleksiony, bez wizji, nie polecam

   
marlboro

Opis firmy jak drugi Apple, a na miejscu okazuje sie, ze to dziupla gdzies na perferjach Lodzi. NA parkingu Ikarii sluzbowym bieda - jakas Astra II i Panda. Troche wsyd. Obok inne firmy zasobne w flote nowych Infiniti. W srodku bieda rowniez, za to rozmowa kwalifikacyjna, jak do Specnazu albo Goldmana. Pytania przypominaja raczej przesluchanie, a nie interview. Firma zada danych, liczb, nazwisk - sorry ale nie jakas Ikaria to nie Google. Prezes bardzo smieszny czlowieczek - nadety, zapowietrzony, ordynarny, ewidentnie niepewny siebie. Praca sama w sobie beznadzieja - to malutkie call center, ktore wyobraza sobie, ze tysiace zimnych telefonow do zimnej bazy to sposob na sukces. Rozmowa strata czasu - odrazajace wrazenie robi firma i wlasciciel, ktory widzac wiekszego i wzyzszego faceta przed soba czuje sie spiety i zaczyna cos pod nosem mruczec i boi sie spojrzec w oczy.

   
AntiVeni
@venividivici 18.04.2016 08:01

VeniVidiVici Widać po Twoim nicku poziom i wiedzy i samooceny. Prezes wraz z nowym Kierownictwem już od dawna realizuje strategie najlepszą strategię dla tego typu organizacji, ale jak ktoś nie ma pojęcia o strategii i taktyce działania to potrafi tylko wyrzygać swoje frustracje. Życzę łatwej pracy, które nie będzie wymagała zbyt wiele, bo nie podołasz.

   
anon

Również nie polecam. Firma ma bardzo wygórowane wymagania, kierownictwo jest tak mierne i niekompetentne, że nie potrafią zarządzać samym sobą. A po za tym atmosfera jest tak ciężka, że każdy sobie by do gardła skoczył w walce o "nowych klientów". I oczywiście jako nowy otrzymujesz "bazę klientów", co okazuje się ochłapem. Zdecydowanie odradzam tam pracować.

   
ikaryjski
@Zainteresowany 29.05.2016 21:34

Dobry Handlowiec i porządnej firmie, która daje możliwości zarobków i rozwoju zarabia przede wszytskim na premii. Informacje o składowych wynagrodzenia otrzymują osoby, które przejdą pierwszy etap rekrutacji pozytywnie. Konkurencja jest duża, ale warto powalczyć dla stanowiska z premiami w wysokości nawet 15400 brutto. Zgłaszać się można przez stronę firmy, ale mają także ogłoszenia na różnych stronach.

   
Rekruacja1

Zaproponowali mi na ostatnim etapie rekrutacji bardzo niskie wynagrodzenie. Żaden specjalista za podstawowe wynagrodzenie nie podpisze umowy.

   

Zostaw opinię o ikaria - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ikaria