opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Aon

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.2/5

Na podstawie 272 ocen
Opinie(1019)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(1019)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • O Aon
  • .
  • Proces rekrutacji
  • .
  • Nasze benefity

O Aon

Proces rekrutacji

Nasze benefity

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Częstochowa
  • Tarnów
  • Ruda Śląska
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Zielonki
  • Węgrzce
  • Bibice
  • Rząska
  • Pękowice
  • Batowice
  • Bosutów
  • Dziekanowice
  • Boleń
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Kraków - Aon Hewitt
Toruń - Aon Hewitt
Warszawa - Aon Hewitt

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Kraków
  4. /
  5. Opinie o Aon Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Aon Kraków

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 10

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Aon Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Health&benefits

    22.12.2021 21:16

    Pracownik

    Zarządzanie fatalne, managerki nie mające pojęcia o tym jak prowadzić zespół. 70% pracowników w tym dziale to nowe osoby, których nikt nie ma czasu wdrożyć, więc często nic nie robią całe dnie. Specjaliści za to są obciążani dodatkowymi zadaniami, za które Aon nie ma ochoty płacić. O podwyżkach można pomarzyć, wiec warto przyjść na 1 rok, zdobyć jakiekolwiek doświadczenie i lecieć dalej. O sprzęcie lepiej nie rozmawiać, non stop zacinające się programy to standard. Nie można wyrazić swojego zdania, managerki wszystko generalnie negują. Nikt nie rozmawia o problemach, „wszystko jest cacy”, jesteśmy przecież rodziną! Podczas gdy pracownicy siedzą niekiedy po 12h, bo inaczej dostaną po głowie, ze coś nie zostało zrobione. Jedni sobie „plażują”, a drugich naiwnych Aon wykorzystuje. Nie rozumiem tylko, dlaczego HRy na to pozwalają. Pewnie im to odpowiada.
    ReviewUserIcon
    K

    30.10.2021 11:33

    Inne

    Hej, czy osoby homoseksualne akceptowane są w pracy?
    ReviewUserIcon
    Ola

    02.11.2021 13:25

    Pracownik

    Od strony pracodawcy jest to absolutnie neutralne, dodatkowo uwzględniamy osoby partnerskie w opiece medycznej na tej samej zasadzie co współmałżonków. Rekruterzy szkoleni są z tematyki unconcious bias. W firmie działa Diversity & Inclusion Council, odbywają się szkolenia, spotkania i akcje promujące sojusznictwo i otwartość.
    ReviewUserIcon
    Święta

    21.12.2021 12:46

    Pracownik

    Poziom wypowiedzi na poziomie delikatnie rzecz biorąc słabym. Wesołych Świat i dużo radości, bo chyba kolega jakiś nerwowy
    ReviewUserIcon
    Były pracownik - na szczęście

    17.08.2021 21:01

    Były pracownik

    Niestety to nie będzie dobra opinia. Praca w tej firmie kosztowała mnie sporo nerwów. Zacznijmy od minusów: - bardzo niska pensja. W Krakowie bardzo ciężko się utrzymać a co dopiero żyć na poziomie za pieniądze jakie oferuje Aon, płaca na poziomie ekspedientki w galerii - słaby sprzęt, trzeba było odpalać komputer 30 minut przed praca aby programy zdarzyły sie włączyc, na dodatek cały system na którym się pracuje dosłownie się wali, zacina co jakieś 10 minut co doprowadzało mnie do ogromnej flustracji, laptop który dostałam był brudny i praktycznie zużyty - mega dziwni ludzie, (za wyjątkiem kilku osób), zero wzajemnej pomocy, wręcz podkładanie sobie wzajemnie nóg, duża konkurencja, każdy myśli tylko o sobie, zero integracji - słabe wsparcie ze strony Pani manager, która kompletnie ignorowała prośby o pomoc i była praktycznie nieobecna (tylko wklepywanie urlopów, wydawanie poleceń i nic więcej), - słabe , nieprofesjonalne szkolenia które maja się nijak do faktycznej pracy, - nerwy, stres i jeszcze raz stres, mega presja czasu jakiej nie spotkałam nigdy wcześniej w życiu - korpo-atmosfera Plusy - dużo wolnego - pakiet dentystyczny Nie warto pracować w tej firmie, w Krakowie można znalezc coś o wiele lepszego.
    ReviewUserIcon
    Reply

    19.10.2021 17:00

    Pracownik

    Na start? :D To chyba z milionem lat doswiadcznia.
    ReviewUserIcon
    ?

    09.12.2021 19:03

    Kandydat

    Gdzie można znaleźć coś lepszego?
    ReviewUserIcon
    Dagmara

    02.11.2021 21:37

    Kandydat

    Cześć, czy warto jest kandydować na stanowisko FP&A Analyst? Na jakie wynagrodzenie można liczyć i czy w Aon są benefity w postaci podwyżki inflacyjnej i premii rocznej jak w innych korpo?
    ReviewUserIcon
    Aon Team

    09.11.2021 14:04

    Pracownik

    Cześć! Naszym zdaniem - jak najbardziej warto! Jeśli rozważasz karierę w finansach, gdzie będziesz samodzielnie realizować projekty i przeprowadzać całościowe analizy finansowe - na tym stanowisku możemy Ci to zagwarantować. Jeśli chodzi o wynagrodzenie - widełki są szerokie, a ostateczna oferta będzie zależeć wyłącznie od Twojego doświadczenia i umiejętności - chętnie porozmawiamy o tym w trakcie procesu rekrutacyjnego. W Aon otrzymasz także premię roczną, wypłacaną na koniec roku finansowego.
    ReviewUserIcon
    Bunny

    17.04.2021 10:16

    Były pracownik

    Nie polecam pracy w firmie Aon, w dziale RS. Praca tam odbiera dosłownie wszelkie motywacje, wypruwa człowieka z chęci do życia. Niewątpliwie jest kilka plusów, takich jak: - umowa na czas nieokreślony, a wiec stałe, stabilne zatrudnienie - fajny pakiet medyczny i dentystyczny - dodatkowe dni wolne w ciągu roku które firma przyznaje wszystkim pracownikom w ramach podziękowań za fajne wyniki pracy Minusy: - brak odpowiednich szkoleń wdrażających do pracy - jedynie krótkie 1-2 godzinne nieprofesjonalne szkolenia prowadzone przez koleżanki/kolegów z pracy, po czym rzut na głęboka wodę i trzeba sobie jakoś radzić (a jest trudno, pytanie ciagle innych o pomoc to tez nie jest komfortowa sytuacja dla żadnej ze stron, tymbardziej ze nikt nie ma czasu porządnie wytłumaczyć problemu) - korpo atmosfera, tj. liczą się tylko statystyki, produktywność w %, ilość błędów. To ze ktoś się stara, nie rozumie czegoś bo nie został przeszkolony jest totalnie bez znaczenia. Pracownik jest rozliczany za każdy błąd, pytany o każdy brakujący procent. Dodatkowo, wszystkie zadania są na czas. Jest bardzo nerwowa atmosfera, trzeba robić na szybko, na ślepo nie wiedząc czasami nawet co się dokładnie robi - byle siedzieć, klepać i najlepiej to nie zadawać pytań. Praca dla maszyny, nie człowieka. Czasami nawet ciężko o czas na wykorzystanie przysługującej przerwy. - zero wsparcia ze strony managera. Jedyne co się słyszy gdy się prosi o wsparcie to korpo gadka, jak robot odpowiadający w kółko to samo na każdy problem: „musisz sobie jakoś radzić” , „musisz czytać procedury” , „musisz pytać innych” i koniec. I nie dyskutuj tylko siedź i klep bo procenty maja się zgadzać w systemie. - nakaz planowania całego urlopu oraz wszelkich innych przysługujących dni wolnych do odbioru w styczniu przez wszystkich. Czyli miesiąc czasu na zaplanowanie sobie całego roku życia. Czyli jednym słowem planowanie życia pod pracę, a nie odwrotnie. Potem urlopy ciężko przekładać, bo wszystkie terminy zajęte. A jak Ci coś niespodziewanie ważnego wypadnie i potrzebujesz dnia wolnego, to cóż pech. - większość ludzi pracujących w firmie są po prostu niemili i wredni. Za kilkoma wyjatkami, bo trafiłem na kilka pozytywnych, fajnych i pomocnych osób. Jednak ogółem - panuje tu wyścig szczurów, każdy myśli tylko o sobie, innym wystawia się błędy o wszystko. Jak ktoś sobie nie radzi to jest chamsko traktowany. Szczególnie nowe osoby. Zero wsparcia i pomocy. Przy pracy zdalnej to już w ogóle. - bardzo, bardzo ciężko o awans. Trzeba się dosłownie napocić i stracić zdrowie aby moc się starać o promotion. A i tak nie jest to nic pewnego. Trzeba udowodnić firmie, ze się jest pracoholikiem. -bardzo słabe zarobki. Na początek (czyli jakieś 2 lata pracy) pensja wynosi mniej więcej 2800 na reke. Przy kosztach życia w Krakowie jest to żart. I to za tak ciężką pracę. Ale faktycznie lepiej płacić tysiące za kampanie reklamowe, niż nalezycie wynagrodzić własnych pracowników. - okropna biurokracja, milion utrudnień pracy, zamiast ułatwień, nieskończona liczba plików, procedur do których trzeba sie stosować (o połowie się nawet nie wie i wychodzi w praniu ze potem czegoś się nie zrobiło jak trzeba choć nie było o tym mowy na żadnym ze szkolen) jednym słowem totalny cyrk na kółkach i wieczny zamęt. Podsumowując: nie polecam pracy w dziale Retirement Solutions. Praca po prostu wyniszczająca człowieka. Typowa KORPO SZCZUROWNIA.
    ReviewUserIcon
    Marioosh

    30.05.2021 09:23

    Pracownik

    @Interesujace, a o jakim zdobywaniu Ty piszesz? Jak można zdobywać doświadczenie jeśli nikt cię nie szkoli, a wszystkie schematy robisz po omacku?
    ReviewUserIcon
    AN

    06.11.2021 21:57

    Kandydat

    Ciekawe... Bo ogólny obraz z wypowiedzi tu jest bardzo spójny i konsekwentny - lata mijają i nic się nie zmienia, więc?
    ReviewUserIcon
    Ona

    27.10.2021 20:38

    Inne

    Witam, rozmowa o prace jest z kamerka ?
    ReviewUserIcon
    Aon Team

    02.11.2021 12:17

    Pracownik

    Co do zasady umawiamy rozmowy z kamerami, żeby ułatwić obu stronom komunikację, natomiast najważniejsze dla nas są kompetencje kandydata i otwarta rozmowa o stanowisku, nie ma żadnego problemu, żeby porozmawiać o obu tych kwestiach bez kamery.
    ReviewUserIcon
    K

    02.11.2021 12:35

    Inne

    Dziękuje za odpowiedz! Na pewno wyślę CV ;)
    ReviewUserIcon
    Ona

    28.10.2021 14:58

    Inne

    Witam, czy ktoś pomoże mi dostać się do firmy i przygotować na rozmowę o pracę ?
    ReviewUserIcon
    NoName

    16.10.2021 18:24

    Kandydat

    Brałam udział w procesie rekrutacji i patrząc na wszystkie komentarze, cieszę się że na tym się skończyło. Czemu opinia negatywna? Po 1,pani z HR powiedziała, że w dniu rozmowy wystarczy na ok. 10/15 min wcześniej wejść do podesłanego linku do rozmowy, ponieważ program musi się uruchomić i trzeba sprawdzić czy wszystko działa. Dobrze, że zrobiłam to wcześniej, bo program instalował się ponad 10 min, a to nie był koniec. Gdy program się już zainstalował, odświeżenie strony do rozmowy nie działało, nic się nie działo, nie uruchamiało żadne okno. Weszłam więc w załączony dokument pdfu z instrukcją do dołączenia do rozmowy. Był tam podany link, który trzeba było uruchomić, ok otworzyło się okno, wszystko ustawiłam i czekam. Minęło ponad 10 min od podanej godziny i cisza. Sprawdziłam jeszcze raz instrukcję, wszystko się zgadzało, nie wiedziałam już co mam robić, czy w ogóle rozmowa ma się odbyć? Kliknęłam jeszcze raz w pole w mailu, które miało mnie przekierować do rozmowy - bam, tym razem zadziałało. Okazało się, że już od prawie 15 min ma mnie czekają, zaczęłam przepraszać, tłumaczyć co się stało, powiedziałam do jakiego pokoju skierowała mnie instrukcja z dokumentu, było mi naprawdę głupio, co myślę było widać. Usłyszałam tylko "Mhmm, no kwadrans akademicki nie minął. Sprawdzimy instrukcję" Zero jakiegoś ludzkiego odruchu, uśmiechu, kurtuazyjnego "nic się nie stało". Po 2, moje cv jasno pokazuje jakie jest moje wykształcenie, jakie mam obowiązki w obecnej pracy i na czym polega - co umiem. I okej, rozumiem zadanie pytania z obszaru, który niekoniecznie jest przeze mnie znany, ale gdy osoba widzi, że nie mam takiej wiedzy, co dodatkowo otwarcie od razu mówię, rozmowa powinna skupić się na innym temacie. Tymczasem manager zadawał mi kolejne pytania i definicje do wytłumaczenia - było to bardzo niekomfortowe. Po 3, zarówno w dokumentach, które miały pomóc mi się przygotować, jak i na rozmowie zostałam zapewniona, że czas na odpowiedź to 2 tygodnie. Mijają ponad 3 i oczywiście zero odzewu - nieprofesjonalne i niepoważne, szczególnie jak ktoś o to dopytuje. Całą rozmowę źle wspominam, było nieprzyjemnie i sztywno (tak wiem, to nie rozmowa na kawie, ale jakoś w innych miejscach da się to jakoś zbalansować)
    ReviewUserIcon
    Zespół Aon

    18.10.2021 15:33

    Pracownik

    Cześć, dziękujemy za podzielenie się tymi uwagami. Przykro nam, że doświadczyłaś niedogodności ze strony systemu, czy też poczułaś się źle na rozmowie rekrutacyjnej. Dokładamy wszelkich starań, by takie sytuacje nie miały miejsca, więc chcemy przyjrzeć się tej sytuacji bliżej. Czy możemy Cię prosić o kontakt mailowy: [email protected], by porozmawiać o szczegółach? Pozwoli nam to podjąć odpowiednie kroki, by podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.
    ReviewUserIcon
    NoName

    21.10.2021 22:29

    Kandydat

    Nie dziękuję. Skoro nie kwapicie się do jakiejkolwiek odpowiedzi po miesiącu od rozmowy, to ja się nie pokwapię żeby porozmawiać o szczegółach
    ReviewUserIcon
    beep

    08.10.2021 17:05

    Kandydat

    Cześć, jak wygląda praca na stanowisku Junior Benefits Advisor?
    ReviewUserIcon
    beep

    11.10.2021 18:47

    Pracownik

    a jak wygląda rozmowa na takie stanowisko?
    ReviewUserIcon
    Rekruterka

    12.10.2021 11:39

    Pracownik

    Rozmowa trwa okoły godziny, jest przeprowadzona w j.polskim i/lub j.ang. Jest to standardowa rozmowa kwalifikacyjna, podczas której managerowie chcą poznać kandydata/kandydatkę, jego/jej motywację do pracy, pytają o radzenie sobie w stresujących sytuacjach, doświadczenie w pracy z klientem, multitasking, itp. Zapraszam do aplikowania! ;)
    ReviewUserIcon
    Pops

    27.09.2021 20:47

    Kandydat

    Jak obecnie wygląda praca jako Młodszy Specjalista ds. Administracji w dziale Reitement Solutions? Jakie jest wynagrodzenie? Zmieniło się coś od początku roku kiedy komentarze nie były zbyt przychylne?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    28.09.2021 15:44

    Pracownik

    Praca polega na wyliczaniu emerytur, wypłacie emerytur, dbaniu o poprawność danych, przeprowadzanie waloryzacji emerytur i wile wiele innych, więc głównie jest to praca administracyjna. Powstają teraz nowe zespoły które będą wspierać inne regiony i obecne portfolio klientów. Dzieje się :) Do tego dużo promocji na wyższe stanowiska w związku z rozwojem i wzrostem departamentu.
    ReviewUserIcon
    Akan

    27.09.2021 09:36

    Pracownik

    Pracuję w Aonie od 4 lat w dziale Retirement Solutions/Pensions i widziałem wiele zmian w firmie od tego czasu. Największa i najbardziej znaczącą była zmiana kierownictwa w 2018 roku na osobę całkowicie się do tego nie nadającą, która z latte w jednej ręce i Engagementem w drugiej systematycznie pogarsza warunki panujące w dziale. Nie będę się na ten temat bardzo rozpisywał (zrobili to już wcześniej moje koleżanki i koledzy) i przejdę do plusów i minusów. Plusy: - Poznałem kilka świetnych osób z którymi utrzymuję kontakt długo po ich odejściu - Jeśli chcesz zasmakować życia w korporacji to dobre miejsce na start - próg wejścia jest niski a duża rotacja powoduje że miejsca nie brakuje - Bardzo dobry pakiet medyczny Minusy: - Bardzo niska pensja zwłaszcza na warunki krakowskie. Na podobnym stanowisku w innych dużych korpo w Krakowie "regular" jest w stanie dostać tyle co Aonowy "Senior" - Duża awaryjność oprogramowania, konieczność pracy na czas, który często nijak się ma do poziomu skomplikowania procesu - Bardzo słabe szkolenia - zwykle robione na szybko, przez osoby, które czasem same do końca nie znają wszystkich meandrów procesu - Przy awansach na wyższe stanowiska - senior (mniej) lub manager (bardziej) liczy się nie to co potrafisz i jaką masz wiedze w temacie tylko jak dobre układy masz z "Królową" i managementem. Osoby z ogromną wiedzą i doświadczeniem mogą od lat wykonywać pracę seniorów albo nawet część obowiązków managerów ale sami nie mogą liczyć na awans. - "Współpraca" z biurami z UK jest bardzo jednostronna: oni mogą robić co chcą i nie trzymać się ustalonych instrukcji, my musimy robić wszystko na ich zawołanie i jesteśmy de facto pracownikami drugiej kategorii - Management bardzo mocno naciska na dobre wyniki "Engegementu" co skutkuje z kolei naciskami na pracowników, żeby przy każdym badaniu zaznaczali "prawidłowe" odpowiedzi na ankiecie. Zespoły z niskim wskaźnikiem engagementu mają później spore nieprzyjemności ze strony managementu, który chyba chce żeby problematyczne osoby się zwolniły lub poddały i wreszcie zaznaczyły te prawidłowe boxy jak reszta - Konieczność noszenia laptopa do biura - musisz mieć go cały czas przy sobie i zabierać do domu po skończeniu pracy - Duża rotacja - następuje spory "wyciek" wiedzy, firma nie wkłada żadnego wysiłku w zatrzymanie nawet bardzo doświadczonych pracowników, lepiej zatrudnić i szkolić od zera nowych niż zatrzymać doświadczonych. Koniec końców postanowiłem opuścić firmę w lutym. Moim zdaniem, z perspektywy czasu nie warto było zostawać tu dłużej niż 1.5 roku.
    ReviewUserIcon
    Karim

    20.07.2021 12:55

    Kandydat

    Brałem udział w rekrutacji do działu IT. Poziom rekruterów technicznych tragiczny, nieprzyjemni i aroganccy.
    ReviewUserIcon
    ddddd

    25.07.2021 13:29

    Pracownik

    Co się z wami w tym goworku dzieje, że piszecie tego samego typu komentarze po różnych firmach i to po stronach, które są aktywne i nie trzeba ich "animować"? Żenada....
    ReviewUserIcon
    ejon_junajted

    10.08.2021 13:26

    Były pracownik

    I bardzo dobrze, że się nie dostałeś. Żałowałbyś tej decyzji. W IT dzieją się ostatnio tragiczne rzeczy, odchodzą niemal całe zespoły przez ostatnie zmiany. Pensja kiepska, podwyżki kiepskie, rynek w Krakowie jest dużo lepszy pod tym względem w innych firmach.
    ReviewUserIcon
    były pracownik HRGO

    31.07.2021 17:32

    Były pracownik

    Oj dużo by tu pisać. Może zacznę od tego, że cieszę się ze mnie tam już nie ma, HR GO UK Plusy: - pakiet medyczny i dentystyczny - ładne, nowoczesna biuro (nie wiem czy w czasie pandemii ten argument się liczy :) - dodatkowe dni wolne od pracy, a to jakiś Snowflake w grudniu czy jakiś inny Aon United day Minusy - zarobki, na krakowskim rynku trochę śmieszne - korpo atmosfera, trafiłam do teamu w którym czułam się jak w przedszkolu, są ludzie którzy wierzą w ten korpo ściemę wciskaną systematycznie, nie wspomnę o engagement survey przed którą mangerowie sugerują odpowiedzi, pamiętajcie powyżej 3! widzę że pracownicy już tutaj o tym pisali - nasza manager, ojej mimoza, nie posiada wiedzy o procesach, wierzy tylko kilku osobom i je jawnie faworyzuje, poza tym gas lighter pierwszej wody, zaprzecza temu co mówisz, chociaż oboje wiecie że masz racje, udaje że nie wie co się dzieje, nie liczy się z Twoim zdaniem, bierze nowe obowiązki na już i tak przepracowany team, tłumacząc to:' jak się nie rozwijamy to stoimy w miejscu', korpo Coelho, serio :D , przy jednoczesnym nacisku, że co miesiąc musi być 121, na którym tak słucha ludzi jak napisałam powyżej - bardzo ciężko o awans, trzeba się napracować po pachy i to mało, ludzie robią nadgodziny czasem i do 8,10 wieczorem - bardzo duża liczba procesów do opanowania plus coraz to nowsze, jeśli porówna się z innymi stanowiskami tego typu, to inni często robią tylko wycinek procesów HR-owych, w naszym zespole to tego dochodziły jeszcze payrollowe taski - roczne podwyżki na stanowiskach entry, uwaga nie spaść z krzeseł, 100 zł netto - pracujesz 8,5 godziny dziennie, w tym 0,5 godz bezpłatnej przerwy - okres wypowiedzenia na umowie na czas nieokreślony wynosi 2 miesiące, i taką umowę się podpisuje po 3 miesięcznym okresie próbnym, a tymczasem kodeks pracy: 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy, 1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy, później już jest zgodnie z kodeksem: jak się zasiedzisz 3 lata to są 3 miesiące - przed pandemią dużym minusem jest też brak stałego miejsca w biurze, zabierało się laptop ze sobą do domu codziennie - o obecnej kiepskiej sytuacji Aona mogą świadczyć ciągłe braki kadrowe, ciągła rotacja, dużo wyższa niż w innych firmach tego typu Myślę, że szefostwo powinno w końcu zauważyć problemy kadrowe, przemyśleć politykę płacową, bo patrząc na ilość ogłoszeń z samego tylko działu HR to jest to już trochę równia pochyła. Nie polecam, są lepsze miejsca do pracy.
    ReviewUserIcon
    ?

    29.07.2021 17:01

    Kandydat

    hej, co powiecie o pracy Customer Service Representative with English w dziale H&B?
    ReviewUserIcon
    Olo

    10.07.2019 10:35

    Inne

    Praca w AONie jest zwyczajnie straszna. Nie ma żadnego ducha wspólnoty czy sympatii, każdy siedzi przy swoim komputerze i stuka w komputer. Atmosfera nieprzyjemna, "każdy sobie rzepkę skrobie". Wdrażanie w obowiązki jest praktycznie zerowe. Robią godzinne lub kilkugodzinne szkolenie z jakiegoś programu lub procedury załatwiania spraw, a potem jest od razu rzut na głęboką wodę z nastawieniem "radź sobie". Pewnie, można pytać kolegów o pomoc, tym samym odrywając ich od pracy - mega komfortowa sytuacja dla wszystkich. Zwłaszcza że pytań jest dużo, bo poszczególne casy się od siebie różnią, a to co tłumaczą na szkoleniu to tylko kropla w morzu. O ile oczywiście jest się kogo zapytać; spotkałem się sytuacją, że osoba w moim teamie, teoretycznie "specjalistka" od danej procedury, jak poprosiłem ją o pomoc, powiedziała że ona od 2 lat tego nie robiła, bo zajmuje się teraz innymi casami, więc nie wie jak to się obecnie robi. Fajni "specjaliści" tam pracują, nie ma co. Praca jest na czas, jest specjalny program (!) na którym musisz się rozliczać z każdej minuty spędzonej w pracy, jest wyliczone ile powinno ci zająć włączanie komputera itp... Oczywiście te przedziały czasowe nijak się mają do rzeczywistej sytuacji, zwłaszcza że główny program służący do pracy zacina się i mrozi - co najmniej dwa, trzy razy na dzień - trzeba go na nowo uruchamiać, odzyskiwać to, co zrobiło się do tej pory przy danym casie - a czas leci! W dodatku pracownicy nie mają swoich biurek, tylko siadają tam gdzie aktualnie jest miejsce... Niby ma to służyć pracownikom, żeby teoretycznie mogli siadać gdzie chcą, ale faktycznie i tak jest zalecenie żeby siadać przy swoim teamie... Więc po co to? Chyba tylko dla oszczędności, żeby przypadkiem któreś biurko puste nie stało, bo biurek też jest mniej niż pracowników. Life-work balance? Zapomnicie! Do pracy CODZIENNIE trzeba nosić laptopy; jest to bardzo niewygodne, bo to dodatkowy balast, więc o wyjście ze znajomymi zaraz po pracy, na siłownię czy gdziekolwiek jest po prostu niewygodnie, bo dodatkowy ciężar do noszenia i pilnowania jest non stop obecny. Niby jest to po to, żeby zapewnić ciągłość pracy klientom AONu i żeby móc pracować z domu, ale nowy pracownik i tak nie może pracować z domu przez X czasu, no bo jeszcze samodzielnie nie jest wstanie pracować. A laptop i tak trzeba ze sobą nosić i jest to uciążliwe. Przerwa na lunch jest obowiązkowa, a nie wliczona w czas pracy, wiec siedzisz tam nie 8h, a 8 i pół godzinny dziennie. Plus dojazd w godzinach szczytu, no po prostu super. Zwłaszcza że tam gdzie jest siedziba AONu są po południu duże korki. Radzę omijać ten korpo-kołchoz szerokim łukiem - z resztą jak szukacie pracy to pewnie widzicie, że ogłoszenia z AONu często pojawiają się na portalach. Bo mało kto tam wytrzymuje. Jak tam traficie i będzie płacz i zgrzytanie zębów to miejcie pretensje tylko do siebie, bo zostaliście ostrzeżeni. Minusy: atmosfera przygotowywanie do pracy oprogramowanie i sprzęt na którym się pracuje noszenie laptopów obowiązkowe 8,5 godzinny w biurze Plusy: wygodna, nowoczesna przestrzeń biurowa pod dostatkiem kawy, wody, herbaty
    ReviewUserIcon
    asd

    18.05.2020 14:53

    Inne

    Dalej jest stosowana pratyka nie informowania przyszłych pracowników o warunkach 3 miesięcznego wypowiedzenia. Owszem tak, mogę nie podpisywać umowy po 3 miesięcznym okresie próbnym, ale wtedy zostałabym bez pracy! Można się domyśleć kiedy została mi przekazana nowa umowa. Wykorzystywanie pozycji silniejszego jest tutaj nagminne.
    ReviewUserIcon
    ??

    25.07.2021 18:06

    Kandydat

    A nie można przypiąć Kensington Lockiem? To słabo!
    ReviewUserIcon
    Byly pracownik

    14.07.2021 16:41

    Były pracownik

    To jest duże korpo i ciężko oceniać całą firmę przez pryzmat jednego działu. Pracowałam w Aon 2 lata temu i bardzo dobrze wspominam ten czas. Było kilka premii za dobrą pracę (pieniężne, jakieś karty do Empiku itp). Nadgodziny właściwie się nie zdarzały. Fajne biuro. Dużo szkoleń w tym np. lekcje angielskiego za darmo i w godzinach pracy. Ludzie - jedni z najfajniejszych z jakimi kiedykolwiek pracowałam. Ogólny luz, ale rozumiem, że tu dużo zależy od samego stanowiska i managera. + Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy z domu. Z minusów - konieczność noszenia ze sobą laptopa (niewygodne jak chcesz coś załatwić po pracy) - bardzo ciężko o miejsce parkingowe. - średnia płaca - słabe możliwości rozwoju/awansu (przynajmniej w moim dziale).
    ReviewUserIcon
    Irena

    12.07.2021 16:27

    Inne

    Cześć, z tego co wyczytałam Aon zatrudnia około 1400 osób. Jak w tak dużym zespole pracowników przyjmowana jest nowa osoba? Czy można liczyć na wsparcie współpracowników na początku kariery w firmie? Służą swoją pomocą gdy ma się jakieś wątpliwości?
    ReviewUserIcon
    Irenka

    12.07.2021 17:00

    Pracownik

    Jaki konkretnie dział Cię interesuje?
    ReviewUserIcon
    superaon

    25.06.2021 15:19

    Były pracownik

    Dlugiej analizie poddaje skad biora sie tam tak malo sympatyczni ludzie. Nie wypada nikogo o nic zapytac. Loguja sie o 6.00 byleby skonczyc to co maja zrobic i do domu. Zero wspolpracy i brak zrozumienia pracy w grupie. Kazdy tylko klepal to co mial wyklepac i byleby do domu. Dziwny jezyk porozumienia. Spotkania zaczynaly sie slowem czesc. Pozniej nikt nic nie mowil przez 10 minut. Przychodzil manager kazdy sie bal odezwac. No naprawde rzadko spotykane ????????.
    ReviewUserIcon
    K

    03.06.2020 15:56

    Inne

    W Aon pracowałam 1.5 roku (do 2020) Bardzo źle wspominam ten czas. Przeszłam przez piekło. Pracowałam na stanowisku entry. Plusem jest możliwość posiadania darmowych wizyt u dentysty. I chyba tyle. Rekrutacja jak do NASA, ogromne wymagania. Bardzo niska pensja - 2600 netto. Zamiast podwyżek były dyplomy i bony do Empiku. Niewolnicza praca - praktycznie codziennie nadgodziny. Nikogo nie interesowało czy masz rodzinę, studia, czy problemy ze zdrowiem. Jeśli w danym dniu musiałeś wysłać 50 plików, to siedziałeś tak długo, aż je wysłałeś. Bez żadnego wsparcia, mierząc się z walącym się systemem. Ciągła presja, podłe traktowanie przez rywalizujących kolegów, obarczanie odpowiedzialnością za pracę, która powinna być wykonywana przez przełożonych wyższych rangą. Laptop, który psuł się od momentu, kiedy go dostałam (nowi pracownicy dostają psujące się laptopy). Padające dyski - często znikały pliki, które robiło się całymi dniami. Trzeba było siedzieć po godzinach i robić jeszcze raz. Psujący się non stop system - praca polegała głównie na naprawianiu rzeczy, które powinny być generowane przez system. Przełożeni, którzy nie okazują żadnego wsparcia. Brak możliwości awansu - rekrutacja była otwierana około raz na pół roku dla dużej liczby osób i wygrywały w niej osoby ze względu na panujące układy. Brak szkoleń, tłumaczeń, pomocy - dostawałeś robotę, coś czego nigdy nie widziałeś na oczy i miałeś ją zrobić, bez żadnej sugestii, jak to zrobić W praktyce wykonywałam tam obowiązki swoje i pracownika wyższego rangą. Pracowałam po 10 - 14 godzin dziennie, aż zaczęłam mieć problemy ze zdrowiem. Po moim odejściu z zespołu zwolniło się 6 osób.
    ReviewUserIcon
    Marioosh

    08.02.2021 23:03

    Były pracownik

    Opisał całą stronę, a Ty zauważyłeś tylko wpis o laptopie... Reszta, rozumiem jest zgodna z prawdą?
    ReviewUserIcon
    tak,akurat

    24.06.2021 00:08

    Pracownik

    Szczerze, to wszystko pierdoły. Jeśli była taka nieprzyjemna sytuacja u Ciebie, trzeba było zgłosić wyżej. W takim wielkim korpo nie ma czegoś takiego jak układy.każdy jest trybikiem który można wymienić jeśli się takimi układami kieruje. A już ciężko mi uwierzyć że takie rzeczy Ci się działy biorąc pod uwagę jaki Aon kładzie nacisk na wellbeing. Brak możliwości awansów, brak premii - pierdoły, pracownicy dostają newslettery (!) z ofertami zachęcające do rozwoju. Wystarczy po prostu nie przeglądać internetu w godzinach pracy tylko pracować, ewentualnie chociaż minimalnie starac sie rozwijać i premie też się znajdą, wiem co mówię. 50 plikow dziennie - co? ...to chyba jak brałaś się za nie wszystkie w dzien deadline Bezpłatne nadgodziny/praca po 10-14 godzin dziennie - nie mam słów, zdarzyło mi się kilka razy zostać po godzinach, ale nigdy aż tyle i nigdy bezpłatnie. Nie wiadomo co robić - jest milion instrukcji to raz, jest setka osób których mozesz spytac, to dwa. Nigdy nie spotkalam sie z tym zeby ktos nie pomogl zapytany o cos. Nie ma szkolen - pierdoły, jakieś szkolenia są co rusz, a w cyklu rocznym trzeba sobie ich kilka zaplanować (mówie tu o umiejetnościach twardych i miękkich, uniwersalnych i przydatnych wszedzie). Wykonywanie obowiązków kogoś na wyższym stanowisku - co? nigdy Psujące się laptopy - słyszałaś kiedyś o dziale IT? Psujący się system - I mean, za to nam płacą żeby nie działające rzeczy były naprawiane. Jakby system działał to człowiek nie byłby potrzebny. Aon stawia na wellbeing tak bardzo, work life balance'y, szkolenia i wsparcie pracowników itd. że jest to czasem denerwujące. Wystarczy spełniać minimalne wymagania na stanowisko i pracować.
    ReviewUserIcon
    nonick

    31.05.2021 20:00

    Były pracownik

    na plus - dobra opieka medyczna, dodatkowe dni wolne. na minus - niskie wypłaty, rotacja pracowników, niskie podwyżki, nadgodziny, stres, słaby sprzęt, walący się system, ogrom pracy odwrotnie proporcjonalny do zasobów - ciągłe dodawanie zadań, klientów i traktowanie pracownika jak robota, zapomnij o zyciu prywatnym i spokojnym snie.
    ReviewUserIcon
    Henryk

    09.06.2021 09:45

    Pracownik

    To są takie pojedyncze dni, czasami w ramach podziękowania firmy za fajne wyniki pracy i wtedy są to konkretne dni kiedy cała firma nie pracuje, czasami do odbioru teoretycznie kiedy się chce, ale są limity (tylko 2 osoby mogą być na wolnym tego samego dnia, wiec trzeba tak wybrać żeby się nie nakładało). W tym roku były bodajże 2 lub 3 takie dni jak do tej pory.
    ReviewUserIcon
    Nick

    09.06.2021 11:11

    Pracownik

    Trzeba chyba tez konkretnie zapytać o dział :) inne reguły/zarobki będziesz mieć w HR, IT, Finansach etc
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Aon?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Aon Sp. z o.o.

    Al. Jerozolimskie 96 00-807 Kraków

    NIP:5261839365

    KRS:0000120065

    https://www.aon.com/home/index
    Branża główna: Doradztwo biznesowe

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Nick

    20.05.2021 08:43

    Były pracownik

    Pracę w Aon traktowalam jako okres "przeczekania" znaim nie znajde dobrej pracy, dlatego tez nie mialam duzych oczekiwań. Mimo to widzę bardzo dużo wad w funkcjonowaniu firmy: - team leader słabo zorientowany w obowiazkach czlonkow zespolu, przez co obowiazki rozdzielane niesprawiedliwie i nieadekwatnie co do doświadczenia; - wiele przypadkowych zadan do wykonania "na ASAP", ktore nie powinny sie znalezc w zakresie obowiazkow pracownikow, - liczne bledy i errory w systemie, tak samo wpływawy na zwiększenie ilości zadań; - podejscie firmy do podpisywanej umowy uwazam na szczegolnie nieuczciwe, po 3-miesiecznym okresie probnym podpisywana jest umowa na czas nieokreslony z czasem wypowiedzenia wg kodeksu pracy - dopiero na samym koncu umowy napisane jest "strony zgodnie postanawiaja zmienic czas okresu wypowiedzenia..." - taka umowe dostaje sie dni przed terminem podpisania i nikt o tej zmianie wczesniej nie wspomina. Kiedy spytalam sie managerki, czy zten punkt mozna zmienic, uciela temat.
    ReviewUserIcon
    AZ

    19.05.2021 13:34

    Były pracownik

    Jestem osobą która pracowała kilka lat temu w Aon przez rok na stanowisku entry. Z plusów firmy to głównie nowy budynek i można poznać ciekawych ludzi. Jeżeli chodzi o minusy to stanowią one niestety przytłaczającą przewagę: stare laptopy które są przydzielane nowym pracownikom, system który często się psuje i po wystąpieniu usterki trzeba nie rzadko zaczynać pracę od nowa, presja ze strony przełożonego aby w razie choroby nie brać L4 tylko pracować zdalnie, duża liczba procesów do opanowania w bardzo krótkim czasie (bardzo mało czasu przeznaczonego na trening), wynagrodzenie nie adekwatne do wykonywanej pracy, na każdą czynność (praca, przerwa, spotkanie organizacyjne itp.) jest czas ujęty w grafiku (idziesz w trakcie pracy do łazienki to odliczasz to sobie z czasu przeznaczonego na przerwę), motywowanie pracowników do wytężonej pracy przy pomocy głównie mów motywacyjnych na spotkaniach całego departamentu - zapomnij o jakimkolwiek aspekcie finansowym, duża liczba nadgodzin, noszenie ze sobą codziennie laptopa do pracy. Podsumowując - jeżeli masz inne wyjscie niż praca w Aon to radzę z niego skorzystać. Zatrudnienie w Aon kosztowało mnie sporo nerwów oraz zabrało dużo czasu poza standardowe 8 i pół godziny pracy dziennie. Aon ma obecnie bardzo fajne zaplecze relaksacyjne dla pracowników lecz szkopuł tkwi w tym że nie będziesz mieć czasu z niego korzystać z powodu lawiny obowiązków.
    ReviewUserIcon
    qwe

    25.04.2021 15:19

    Były pracownik

    W Aonie pracują tak "kompetentni" pracownicy, że nie potrafią utworzyć poprawnego formularza PIT. Od zawsze pracowałem na umowę o pracę jako osoba fizyczna. Ale ku mojemu zdziwieniu teraz jestem traktowany jako składający niebędący osobą fizyczną. Tak wygląda rzetelność ze strony firmy Aon.
    ReviewUserIcon
    Poszukuję

    20.04.2021 21:40

    Kandydat

    Jaki poziom języka trzeba mieć do.pracy w finansach, mam kilku letnie doświadczenie w pracy w finansach jednak mój poziom angielskiego nlnie jestem super. Wiem że rozmowa jest po angielsku ale można się na nią wcześnie. Przygotować .
    ReviewUserIcon
    Aga

    21.04.2021 09:23

    Pracownik

    Do większości zespołów, szczególnie pracujących dla UK czy USA trzeba mieć dobry poziom. Jeśli jednak pracowałaś w biurze rachunkowym na przykład i w miarę porozumiewasz się po angielsku to warto spróbować zaaplikować, nic się nie traci :) rozmowa z managerem nie jest cała po angielsku, tylko pare pytań żeby sprawdzić poziom, no chyba ze trafi Ci się na rozmowie manager bez znajomosci polskiego ale to mało prawdopodobne :) jest tez chyba rozmowa z lektorem angielskiego telefoniczna
    ReviewUserIcon
    Delta567

    19.03.2021 16:04

    Kandydat

    Czy ktos wie ile mozna zarobic na stanowisku M&A Project Analyst (AON Krakow)?
    ReviewUserIcon
    IT_Krakow

    14.03.2021 18:44

    Pracownik

    Po ostatnich zmianach przez (usunięte przez administratora)w IT i modelu jego działania, to już nie jest tak atrakcyjna firma jak jeszcze 2 lata temu. Ostatnie podwyżki były kiepskie, najgorsze w porównaniu do lat poprzednich. Jako potwierdzenie moich słów niech świadczy to, że w ostatnich 4 miesiącach z firmy (IT) odeszło jakieś 6-8 osób, co jest bardzo dużą wartością gdyż na przestrzeni 2016 - 2020 z tego samego działu odeszły zaledwie 2 osoby i rotacja była uznawana za bardzo małą.
    ReviewUserIcon
    KW

    26.02.2021 13:27

    Były pracownik

    Praca w tej firmie to nieporozumienie... Bardzo nieprzyjaźni i niepomocni ludzie. Brakuje słów żeby opisać jak bardzo. Brak wsparcia ze strony menadżera. Sprzęt do pracy poniżej jakiejkolwiek krytyki..
    ReviewUserIcon
    Marioosh

    17.02.2021 18:43

    Były pracownik

    @K "Brak szkoleń, tłumaczeń, pomocy - dostawałeś robotę, coś czego nigdy nie widziałeś na oczy i miałeś ją zrobić, bez żadnej sugestii, jak to zrobić." Jest dokładnie tak, jak napisałaś. Przełożeni wymagają od Ciebie rozwiązywania schematów, ale w żaden sposób cię do tego nie przygotują. Na wszystkie pytania i prośby o pomoc do przełożonych dostaniesz jedną odpowiedź: "Musisz sobie radzić, bo inaczej nigdy się nie nauczysz." Wyobraźcie sobie podobną sytuację na przykład w szpitalu (lekarz praktykant podczas operacji sam musi dojść do tego, jak zoperować pacjenta) lub w wojsku (świeżo przyjmowany żołnierz sam uczy się obsługi karabinu). Czym takie sytuacje się kończą? Śmiercią pacjenta lub postrzeleniem innych żołnierzy. To samo w AONie - rykoszetem cierpią wszyscy nieprzeszkoleni pracownicy, a ilość pracy się zwiększa. Jakie jest najlepsze rozwiązanie według menadżerów? Zrobić niezbędny team meeting i jedyne co podczas niego zrobić to zagrać w bingo. Albo w odgadywanki typu "Kogo z nas jest to zdjęcie z dzieciństwa?". Zabawy z przedszkola, pracownicy się cieszą. Mogą na dwie godziny się wyrwać od obowiązków i zamiast siedzieć nad komputerem do 20:00, siedzą do 22:00. Radźcie sobie!
    ReviewUserIcon
    Meadow

    10.02.2021 23:09

    Były pracownik

    Plusy: - Fajne biuro. - Świetny pakiet medyczny. Minusy - Ilość pracy tak duża, że często nikt nie ma czasu wyjaśnić o co w ogóle chodzi, więc działa się w stresie i po omacku. - Nacisk na organizowanie spotkań, żeby obgadać sprawy, które można załatwić mailowo. Często w takiej ilości, że nie ma kiedy potem pracować. - Elastyczny czas pracy, który niby ma być plusem, jest tak naprawdę minusem. Bo się okazuje że chcesz zacząć o 8, żeby wyjść o 16, ale musisz o 10.00, bo o 17.30 masz spotkanie z US w kalendarzu, albo musisz coś komuś gdzieś podesłać wieczorem... - Korpogadka, że masz brać na siebie coraz to nowsze obowiązki i projekty, bo wtedy zostaniesz zauważony i na pewno ktoś to doceni, a potem... 1% rocznej podwyżki. Ale żeby być fair napiszę, że najwięcej zależy od zespołu i managera. Są a Aonie na pewno teamy, z fajnymi managerami i work-life balance.
    ReviewUserIcon
    Karcia

    14.02.2021 18:05

    Były pracownik

    Obecnie jest praca zdalna wiec o jakie spotkania chodzi? Większość pracowników nie wróci już do biura, na pewno nie w przeciągu kilku lat
    ReviewUserIcon
    Meadow

    15.02.2021 16:21

    Pracownik

    @Karcia, spotkania online, tzw. calle...
    ReviewUserIcon
    QK90K

    10.02.2021 11:47

    Były pracownik

    Zgadzam się ze wszystkimi powyższymi opiniami przedmówców. Pracowałam w dziale RS przez 3 lata – 2 lata przepracowane w cudownej atmosferze wsparcia oraz team worku doswiadczonych kolegów pod menadżerem który znał proces i wiedział czym jest „CLEARANCE” ????. Jeden dzień inny od kolejnego – wciąż nowe doswiadczenia, kolejne wyzwania, wykonywana praca była jakościowa, przed wyznacznym czasem i zawsze zakończona pozytywnym wynikiem audytu. Wszyscy dogadywali się bez problemu – bez „spychologi”, bez wykrętów – wykonywaliśmy wcale niełatwą pracę przez okragłe 7 miesięcy procesu , dzień w dzień mierząc się z nowymi wyzwaniami nad którymi ( w przeciwieństwie do innych teamów RS) trzeba było pomyśleć.... Po dwóch latach sielanki nadszedł sztorm totalny – komuś u góry się nudziło więc postanowił zmienić języki- a konkretnie zmienić rozumowanie stwierdzenia „dobrze wykonywana praca” na „praca wykonana po łebkach, po czasie i byle jak”. Jednak co najgorsze „doświadczenie, zaangażowanie, wsparcie, efektywność” zostały wyparte poprzez jedno słowo spędzające sen z powiek Królowej – „ENGAGEMENT” Z pewniością jednym z goali ww Pani było zawyżenie wartości tego zakłamanego, sztucznie pompowanego rezultatu rocznego zaangażowania pracownika. Dlatego też spotkania „instruktażowe” WYBIERAJCIE 5 I 6 bo tylko to gwarantuje pozytywną ocene były aż za nadto sugerujące oczekiwany „przez góre”wynik. Biedni ludzie z benefitów już znali metodykę i podejscie ww Pani do tego tematu, nagminnie wymieniając swoje negatywne opinie w otwartej strefie kuchni, jadąc po świetej trójcy z góry na dół przy każdej możliwej okazji. Jednakże wyniki Benefitów przeczyły powszechnej opinii, dlaczego? Przypominam – tylko 5 i 6 to pozytywna ocena ZAPAMIĘTAJCIE TO ???? Ludzie „żygający” słowem ENGAGEMENT wypełniali go na odwal się tylko po to by zrobic Królowej dobrze i uniknąć kolejnych „spotkań instruktażowych”. Jesteś pracownikiem sumiennym. Wykonującym powierzone Ci zadania w sposób bardziej niż poprawny, wykonujesz swe obowiązki na czas, mając przy tym czas na pomoc dla innych kolegów, angażujesz się w pracowe incjatywy, przygotowujesz prezentacje i szkolenia. Pracownik idealny prawda? Otóż nie! Taki tu nie dostaje awansu bo co Twoja wiedza i praktyka ma do drivowania engagementu? PSTRO! „Przykro nam.... spróbuj kolejnym razem”. Po dwóch razach zrozumiałam, że już nie warto. Nie jestem typem lizodupa który tańczy jak mu zagrają, a takich osób się w tym dziale po prostu nie lubi. Dlatego też znalazłam inną pracę, za godne pieniądze, bez corpo bull**** . Zostawiam opinię neutralną ponieważ 2/3 mojego czasu spędzonego w Aon zaliczam do pracy marzeń, jeden rok – do pobytu w Krainie Lodu... Niektórych chwastów nie da się pozbyć..Chociaż mam nadzieje, że jakiś Roundup znajdzie się i na (usunięte przez administratora)oraz jej poplecznice które są największym problemem działu RS.
    ReviewUserIcon
    Chumbawamba

    10.02.2021 12:55

    Były pracownik

    Brawo dla przedmówczyni – ostatnie paragrafy KOZAK w punkt! Poznałaś zdolności Królowej długo po tym jak my zdążyliśmy je poznać aż za bardzo. Niestety, jest to osoba która atmosfere oraz dobrze wykonaną pracę ma głęboko w poważaniu, z resztą tak samo jak plebs po ktorym codziennie dumnie kroczy. Kontrolowanie czasu pracy ( hmm ciekawe czy liczyli ile siedziałem w kiblu?), spotkania jak to nazwałaś „instruktażowe” na miesiąc przed kulminacyjnym czasem ankiety zaangażowania i z dnia na dzień człowiekowi praca brzydnie w oczach. Obgadywanie high managmentu po kątach przez same menadżerki? Standard Udawanie dobrej miny do złej gry? Standard Bezsensowne wyszukiwanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu polepszenie procesu? Standard Niestety, świeżaki przyjmowane do klepania to często ludzie bez zdolności myślenia, z przekonaniem – ktoś zrobi to za mnie, nie będe się przecież przemęczac. A gdy coś szło nie po ich myśli – zawsze można iść i wypłakać sie menadżerowi jak strasznie jestem mobingowana bo kazali mi robić swoją robotę. Kpina do potęgi ntej. Osoby z pomysłem, chęciami i zaangażowaniem nie mają w tej pracy możliwości rozwoju, jak tylko wyjdziesz przed szere jesteś butowany do podlogi – tam, gdzie Twoje miejsce. Siedź poslusznie, pij smoothie, wyprowadzaj psy, zajadaj zdrowe przekąski, duldaj z czerownego bidona i najlepiej morda w kubeł i KLEP!, a będzie Ci dane! Może......
    ReviewUserIcon
    Lejba Kohne

    09.02.2021 17:52

    Były pracownik

    Moją opinię rozpocznę cytatem: ''- I'm a nuclear physicist. Before you were Deputy Secretary, you worked in a shoe factory. - Yes, I worked in a shoe factory. And now I'm in charge. (raising glass) To the workers of the world.'' Odszedłem kilka miesięcy temu z Aon. Pracowałem w pewnym zespole w dziale RS. Kiedyś było cudownie, człowiek z uśmiechem przychodził do pracy, ludzie byli pomocni, mili. Menadżerzy wiedzieli jak z nami pracować, każdy znał swoje obowiązki. Sielanka trwała, nikt nawet nie myślał o odejściu. Potem przyszła burza, a imię jej MM-K. Całym departamentem rządzi klika, grupka ludzi, którzy zawsze wiedzą lepiej od ciebie i którzy ci udowodnią jak bardzo się mylisz pod każdym względem. Człowieku, w Aonie nawet trawa nie jest zielona, gdy(usunięte przez administratora)tak powie. - Myślisz, że jako senior/technical powinieneś znać proces? Po co? Przecież ważniejszy jest twój engagement i czy uczestniczysz aktywnie we wszystkich spotkaniach, którymi cie zasypią. - Co ty, chcesz wykonać pracę dla klienta, za którą płaci sporo funcików? Po co, skoro mam akurat w tym tygodniu dzień kolorowych skarpetek i śmiesznych kapci i powinieneś o tym napisać na yammerze, załączając zdjęcie swoich skarpet. - Podobno nie wysłałeś raportu na czas i mówisz, że to przez nadmiar engagementowych gier i zabaw, w których musisz uczestniczyć? Serio, nie widzisz, że po prostu się może jednak nie nadajesz na to stanowisko? Tak można podsumować pracę w tym dziale pod rządami (usunięte przez administratora) Jesteś tylko kolejnym trybikiem, nie ważne, że lata poświęcasz na nauke, doskonalenie w danej dziedzinie, oni ci udowodnią, że ciebie to można we 2 tygodnie zastąpić. Śmiesznie się zrobiło, gdy odeszło jakieś 50% stanu w moim zespole i nie wyrabialiśmy z niczym, bo brakowało rąk, to dopiero wtedy się oczy otworzyły, że może jednak nie do końca da się wszystkich zastąpić i przez chwilę chodziły jak w zegarku i nie myślały o pierdołach :) Jak ma to wszystko funkcjonować, gdy przyszedł do nas menadżer i po roku dalej nie wie czym my się właściwie zajmujemy, a ma nam rozdzielać pracę? Boss departamentu jest w UK, a w sumie dwie bossice. Od marca 2020 praca z domu z powodu pandemii, czym się zajmuje boss, gdy mamy maj 2020? Na yammerze prowadzi blog, gdzie opisuje swoją chęć natychmiastowego posiadania choinki, fotki swoich świątecznych skarpet, a następnie zdjęcie swoich gaci suszących się w ogródku na sznurku... Oto wasi szefowie, którzy zarabiają w miesiąc tyle, co ty przez pół roku. Teraz o podwyżkach. Zapomnij o czymś takim w RS :) Podwyżka jest dla odpowiednich osób, ty taką osobą nie jesteś (czyt. nie jesteś z nami), więc inflacyjna 1-2% to max na co możesz liczyć. Pracujesz za 3 osoby, siedzisz nadgodziny, dostajesz feedback bezpośrednio od klientów, że są bardzo zadowoleni, a po roku dowiadujesz się, że wynik twojej pracy to ''meets expectations'' i tyle, masz 150zł brutto, jeszcze ładnie podziękuj :) Po czymś takim masz ochotę wyjść i nie wrócić, ale idziesz na kwartalny town hall, gdzie dowiadujesz się, że menadżerka z jakiegoś zespołu o którym nigdy nie słyszałeś i nigdy jej na oczy nie widziałeś, za zasługi dla rozwoju departamentu i wkład, i engagement dostaje platinium award, czyli jakiś tysiak na rączkę, bo jej się należy, a co! NO i poza nią oczywiście jeszcze 7 takich menadżerów się znajdzie, czemu nie, awards dla wszystkich! Ankieta engagementowa. Czy wiesz, że cenimy sobie twoją opinię i zależy nam na twoim wysokim engagemencie, a jeśli twój jest niski, to twoja wina? Wspominam z łezką w oku spotkanie, gdy druga po (usunięte przez administratora)osoba w departamencie nam pokazywała jak wypełnić ankiete, by wyszło 100% z engagementu, bo one są z tego rozliczane i ma być co najmniej 95%, nie mniej, a najlepiej 100%! U nas wynik był znacznie niższy i rozpętało się piekło, bo zamiast dojść do sedna problemu, może chociaż wysłuchać nas, stwierdzono, że może po prostu musimy odejść i wtedy się poprawi. Jak postanowiono, tak uczyniono i stopniowo, wprowadzając co raz głupsze i durniejsze procedury jeden po drugim ludzie zaczęli odchodzić. Koniec końców nasza wygrana, bo niski wynik ankiety jak był tak pozostał, a do tego teraz nie mają nawet doświadczonych pracowników, którzy by wykonali pracę, którą normalnie się robiło, więc powodzenia. Zaraz się tu pojawi pewnie komentarz od jakiegoś wysłannika z HR, który zaprzeczy wszystkiemu co powyżej napisałem, albo ogólnie napisze, że to moja wina, że słabo pracowałem i dlatego nie było podwyżek, nagród i chyba po prostu chcę ich oczernić. Gogusiu, ja tu zaczynałem pracę, gdy ty pewnie do liceum szedłeś, więc propaganda HR nie pomoże. Wracam teraz do cytatu z początku - zastanawiam się, jak te niektóre osoby się dostały na te stanowiska na których są, gdy powinny co najwyżej w fabryce butów pracować. Negatywy - wszystko to co powyżej Pozytywy - opieka medyczna Allianz, zwłaszcza dentysta, no i Aon dał mi korpo-doświadczenie do CV, przez co mam teraz ZNACZNIE lepszą pracę, za godziwe pieniądze.
    ReviewUserIcon
    Zużyty trybik

    10.02.2021 10:17

    Były pracownik

    Zgadzam się z powyższym. Opinia, jaką wystawiam Aonowi będzie neutralna, a to dlatego że mój pobyt w tej firmie, a konkretnie w dziale RS, można zasadniczo podzielić na dwa okresy, tak od siebie różne, jak smaki czekolady i octu. Gdy kilka lat temu dołączyłem do działu RS, moj zespół był mieszanka złożoną z ludzi doświadczonych, znakomicie znających proces oraz "mlodych" którzy z tego doświadczenia czerpali. Proporcje były odpowiednio wyważone, dzięki czemu moje wdrożenie przebiegało bardzo sprawnie. Taki model sprawdzał się znakomicie; rotacja oczywiście była, ale na stosunkowo niskim i stabilnym poziomie. Wszyscy wiedzieli, że aby piąć się w górę, należy ciężko pracować i po prostu cierpliwie czekać na swoją kolej. System awansów był w moim przekonaniu sprawiedliwy. Workload na odpowiednim poziomie. Atmosfera znakomita. Those were the days my friend We thought they'd never end Pierwsze pogłoski o tym, że przechodzimy pod skrzydła MMK nie napawaly mnie jakimś zbytnim pesymizmem, mimo przestróg osób, które miały przyjemność z nią pracować. No bo czy dało się zepsuć tego samograja, którego byłem częścią? Który przodowal w statystykach departamentu pod względem jakości dostarczanego serwisu? W którym wszystko było zawsze na czas a zadowolenie klienta stanowiło najwyższy priorytet? Okazało się, że jest to możliwe, wystarczy jedynie potrzymac MMK jej smoothie i pozwolić jej wziąć sprawy w swoje ręce (oraz jej wiernego giermka). Proces zaczął schodzić na dalszy plan, ustępując miejsca działaniom mającym wycisnąć z nas 100% engejdżmentu mierzonego za pomocą rocznej ankiety. Fiksacja na jej punkcie przyjęła wręcz karykaturalne kształty - zamiast skupić się na pracy poswiecalismy czas na sesje mające nas nauczyć wypełniać ankietę tak, żeby wynik był jak najwyzszy. Aby jeszcze podciągnąć wynik, szefostwo zaczęło przemycac w rekrutacjah osoby z innych zespołów - niemające większego pojęcia o naszym procesie, ale odpowiednio "zaangażowane". Ktoś kto miał już jakąś wiedzę i doświadczenie i aspirowal do awansu, musiał zadowolić się uściskiem ręki. Atmosfera zaczęła się psuc, pierwsze wypowiedzenia szybko pociagnely za sobą następne, a dotyczyły w głównej mierze osób doświadczonych, na których opierało się sprawne działanie zespołu. W konsekwencji model opisany przeze mnie na początku został zastąpiony pokracznym mechanizmem, pod względem nieefektywnosci mogącym śmiało iść w konkury z wieloma radzieckimi wynalazkami. Dawny Samograj nie wiedział już nawet, w co gra. A od czasu mojego odejścia, z tego, co mi wiadomo, sprawy konsekekwentnie szły w tym samym kierunku.
    ReviewUserIcon
    Mmmmm

    10.02.2021 10:33

    Były pracownik

    Niestety ale muszę zgodzić się z moim przedmówca. Obecnie zespoły prowadzone pod MMK to kompletna żenada. Awans dostaje się bo ta Pani kogoś lubi - a nie za to co robi się w pracy. Ponadto, awaans? Nie licz, jesteś w firmie 3 lata, oczekujesz czegoś więcej, jesteś świetnym pracownikiem, ale niestety jesteś zbyt zaangażowany w pracy, tak - to właśnie usłyszałam jako odpowiedź 'nie' na awans. Było świetnie dopóki ta pani nie rządziła. Wtedy awans dostawało się za pracę, a nie za ubieranie papci do pracy, albo udostępnianie kolorowych skarpetek. Ludzie ? Byli wspaniali! Managerzy? Super, ale niestety po przejęciu władzy? Managerzy walczący o pracowników? Liczących się z jego zdaniem? Byli traktowani jak śmieci i przerzucani z działu do działu. Nowi managerzy? Po roku pracy nie wiedzą co się dzieje, najważniejsze to włączyć kamerkę na meetingu, a praca? Nie jest ważna. Deadliny poprzekladane bo przecież klient jest nie ważny, najważniejsze są posty na yammerze i ludzie którzy nic nie umieją ale się podlizują. Obecnie nie musisz nic umieć aby dostać stanowisko seniora, najważniejsze że powiesz Pani MMK jaka to jest świetna, a ona już na pewno dopilnuje żebyś miał awans. A praca? Nie martw się, najwyżej nie zrobisz, są już do tego przyzwyczajeni.
    ReviewUserIcon
    Beata

    07.02.2021 18:02

    Kandydat

    Właśnie zobaczyłam nową ofertę i czy może ktoś się orientuje jakie jest wynagrodzenie na stanowisko HR Team Manager Spanish/Portuguese na rynek globalny? I generalnie jaki klimat panuje w dziale i czy Team Managerowie muszą pracować po godzinach?
    ReviewUserIcon
    Tomek

    19.01.2021 13:58

    Były pracownik

    Praca w Aon jest straszna. Ludzie tam pracujacy sa po prostu dziwni. Zero komunikacji, zero pomocy z ich strony. Obecna sytuacja pracy zdalnej jest po prostu dziwna, zwłaszcza w dziale Health&Benefits. Panuje straszny nieład, dużo zamieszania o nic. Pracownicy na wyższych szczeblach nie wiedzą czym zajmują się ludzie na entry level. Entry level też dobre określenie jak na tą firmę, bo ludzie pracujący tam 2 lata wciąż na takim levelu są. Uzasadnione w sumie jest przez nich ogromne (usunięte przez administratora) skorą przez dwa lata na takowym levelu są. Zerowe przygotowanie pracownika do pracy. Zero szkoleń wprowadzających, dwa dni jakieś gadki o nic i od razu przypisanie do zadań. Praca w Aon jest zwyczajnie straszna, co tutaj dużo mówić. Zero szansy na rozwój, marne wynagrodzenie, okropna atmosfera. Nie polecam tej firmy.
    ReviewUserIcon
    Pp

    25.01.2021 21:00

    Kandydat

    Na jakim stanowisku pracowałeś?
    ReviewUserIcon
    K

    19.01.2021 14:22

    Były pracownik

    Moim zdaniem AON to firma dobra na start. Dużo rożnego rodzaju szkoleń, można się dużo nauczyć. Kiedy już jednak osiągnie się magiczny rok, dwa lata na tym samym stanowisku pozostaje niedosyt a firma co tu dużo mowić nie chce zbytnio awansować. Trzeba się niezle nagimnastykować a już wewnętrzna rekrutacja wygląda jak nabór do NASA bo trzeba im udowodnić ze zasługujesz i weźmierz wiecej obowiązków. Chore. Mnie niesmak pozostał do tej pory. Zarobki dużo niższe niż na rynku Krakowskim. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowana

    30.10.2020 13:15

    Kandydat

    Cześć! Jestem zainteresowana pozycją Operations Support Specialist Czy ktoś może powiedzieć coś więcej na temat tej pozycji? Jak wyglądają zespół i REALNE obowiązki na tym stanowisku? ;)
    ReviewUserIcon
    FP&A

    01.10.2020 17:55

    Pracownik

    Czy mógłby ktoś napisać opinię nt. pracy na stanowisku FP&A Specialist?
    ReviewUserIcon
    FP&A

    01.10.2020 17:27

    Kandydat

    Czy mógłby ktoś napisać opinię nt. pracy na stanowisku FP&A Specialist?
    ReviewUserIcon
    potencjalnykandydat

    07.09.2020 18:54

    Kandydat

    Cześć, mam kilka pytań :) Jak wygląda praca na stanowisku Accounts Administrator Entry? Czy trzeba robić dużo nadgodzin? Jak wygląda współpraca z przełożonymi? Na jakie wynagrodzenie można liczyć? Z góry dzięki za odpowiedzi :)
    ReviewUserIcon
    Sara

    07.09.2020 16:50

    Kandydat

    Hej wszystkim :) Mam pytanie - czego można się spodziewać po pracy na stanowisku Junior Administration Specialist? Jaki jest mniej więcej zakres obowiązków czy też wynagrodzenie? Z góry dziękuję za odpowiedzi ;)
    ReviewUserIcon
    Karolina

    02.07.2020 22:37

    Inne

    Proszę o informację co to za twór Global Emergency Operations Center w AON? Pytam, ponieważ w tej komórce organizacyjnej jest rekrutacja na stanowisko Crisis Management Coordinator którą jestem zainteresowana?
    ReviewUserIcon
    Karolina

    27.08.2020 10:12

    Kandydat

    Łukasz, przekazałam znajomemu info o rekrutacji,wystąpił jednak problrm - człowiek usiłuje zaaplikować na stanowisko o którym dyskutujemy. Piszę usiłuje, ponieważ formularz "nie przepuszcza" go dalej - zatem nie może "kliknąć" aplikuj. Co zrobić lub z kim się kontaktować w tej sprawie? Pozdrawiam. Karolina
    ReviewUserIcon
    Karolina

    28.08.2020 00:01

    Kandydat

    Łukasz, przekazałam znajomemu info o rekrutacji,wystąpił jednak problrm - człowiek usiłuje zaaplikować na stanowisko o którym dyskutujemy. Piszę usiłuje, ponieważ formularz "nie przepuszcza" go dalej - zatem nie może "kliknąć" aplikuj. Co zrobić lub z kim się kontaktować w tej sprawie? Pozdrawiam. Karolina

    Zostaw merytoryczną opinię o Aon Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.