Eco Trade Sp. z o.o.

Gliwice

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 37 ocen.

Eco Trade Sp. z o.o.
3 37 6 1

Opinie o Eco Trade Sp. z o.o.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Eco Trade Sp. z o.o.

Administrator

Czy dysponujecie informacjami o tym, co aktualnie dzieje się w Eco Trade Sp. z o.o.? Od dłuższego czasu nie pojawiła się żadna opinia związana z warunkami pracy w firmie.

Jarek

Firma ma opinię dobrego pracodawcy. Podpowiedzcie czy trudno się dostać?

nn

Po dwóch etapach rekrutacji(firma zewnętrzna/RKS): Ogłoszenie o prace (anonimowe) było w całkiem innym charakterze niż stanowisko na które aplikowałem; brak informacji o zatrudnianiu poprzez działalność, a taka forma zatrudnienia jest "preferowana" przez firmę; rozmowa miła, ale na poziomie 4 klasy podstawówki; 0 konkretów; 0 informacji o zakresie obowiązków, wynagrodzeniu itp.; co do odpowiedzi: możliwość zaproszenia na kolejne etapy w innych częściach Polski...

ano.

Nie polecam, firma może się rozwija, praownik już nie, chyba że mówimy o tych bardzo wysokich stołkach, ale nie mam takiej wiedzy, zarobki marne w porównaniu do ilości pracy

jh

@Xxx nie tylko u nich. 99% ofert pracy na przedstawiciela handlowego to właśnie podstawa (często nie za wysoka) i możliwość uzyskania premii - w zależności od wyrobionego planu narzuconego przez kierownika

Pracownik

Nie licz na to, że zarobisz więcej jako przedstawiciel handlowy, w tej firmie każdy g. zarabia, pozdrawiam

Igor

Nie polecam. Praca na produkcji ciężka i męcząca, jedni tyrają za 3 inni się obijają, zarobki na bardzo niskim poziomie, umowa zlecenie na start, marnie płatne na godziny, nie ma co liczyć na kursy finansowane przez firme, wózki obsługują ludzie bez uprawnień, bez pojęcia, ogólna porażka.

rocki

Ale firmy które są bezposrednia konkurencja dla Ecotrade płaca dużo wiecej.Ja pracuje w takiej firmie i znam ludzi z Eco i słyszalem ze teraz jest ich bardzo dużo w terenie dlatego mają sprzedaz niezłą bo docieraja do kazdego ale to zagęszczenie sie przekłada na zarobki ,troche sie dziwie bo w innych firmach tez szukają ludzi i bez problemu mogliby zmienić.Ja wole wiecej jeżdzić ale zarobić drugie tyle a nawet przy dobrych miesiacach sporo więcej.Pozdrawiam

rocki

Ale firmy które są bezposrednia konkurencja dla Ecotrade płaca dużo wiecej.Ja pracuje w takiej firmie i znam ludzi z Eco i słyszalem ze teraz jest ich bardzo dużo w terenie dlatego mają sprzedaz niezłą bo docieraja do kazdego ale to zagęszczenie sie przekłada na zarobki ,troche sie dziwie bo w innych firmach tez szukają ludzi i bez problemu mogliby zmienić.Ja wole wiecej jeżdzić ale zarobić drugie tyle a nawet przy dobrych miesiacach sporo więcej.Pozdrawiam

ans

Niby tak, ale za 2000 zł to ledwo starczy na rachunki, benzyne i jedzenie, kiepski miesiąc bez przyjemności.

xxxxxxx

Cześć.1997 zaczynałem prace zarabiałem 1600 netto a w Ecotrade jako przedstawicielowi w 2015 roku zaproponowano mi 2000 netto bez premii sprzedażowej tylko z jakąś uznaniową.Na szczeście są inne firmy gdzie można zarobić dwa razy tyle.Pozdrawiam

xxxxxxxx

Totalna porażka wynagrodzenie na poziomie sprzed 20 lat

sawalas

Praca na trzy etaty dla ludzi co życia prywatnego nie mają za jedną marną wypłatę.Pozdrawiam

chudy

pracuje tu juz jakis czas. atmosfera - ja nie narzekam , wynagrodzenie co miesiśc co innego, (ale to handel) a nie praca na linii tragedii nie ma myśle ze czym dlużej pracuje tym więcęj kasy no, ale do drugiego progu to daleko.............

przemo25

czy zarobki tu są naprawdę tabu? i jak z tymi premiami naprawdę nie realne? Pytam bo mam zamiar przesłać cv nie wiem czy warto moje oczekiwania oscylują w granicach 3500 netto. Proszę o szczere odpowiedzi.

jak

Z tego co poczytałem to Eco Trade działa na rynku od 1993 roku, także mają raczej dużo doświadczenia, to i może dobrze tez traktują ludzi, skoro już tyle sa na rynku.

Wojtek

@mork, pewnie Marki zjadł słówko ledwo albo nie, tak czy siak, jak ktoś wie ile oferuje eco trade, to niech pisze, bo może moja rodzina jest mniej wymagająca.

MARKI

Pracowałem około 1,5 roku. Wynagrodzenie faktycznie liche, chyba, że ponegocjujesz z DH na rekrutacji, ja tego nie zrobiłem i żałowałem. Produkt, szkolenia, atmosfera i narzędzia- jak najbardziej dobre. Zwolniłem się ze względu na zarobki, które pozwalały na utrzymanie rodziny. Ci, którzy pracują i dążą do celu zostaną docenieni. Dla lubiących pracować, ba... jeździć i rozmawiać- polecam.

big

jaka kasa?

edo

tyrasz za 3 wypłata za 1 ,

ree

A jak wygląda obecnie zatrudnienie??Na jakich warunkach zatrudniają Przedstawicieli??Dają auto??Telefon Laptopa??Jaka umowa??I jaka podstawa??

Były pracownik

Masakra,nie polecam tej firmy.Pracowałem tam i nic dobrego ph tam nie czeka.Ściema z premiami,możesz zrobić plan a i tak g.....no dostaniesz.Jedna premia śmiesznie mała jest zależna od 5 zadań.Wystarczy jednego nie wyrobić i kasy nie masz.

a

dziwne że nadal tam pracujesz i masz czas szwędać sie po forach i siać pro ecotradowską propagandę

Anonim 2

Bo teraz nie sztuką jest wyprodukować ale sprzedać... Dziwne, że tego nie rozumiesz

kawel

wiecej ich tam w biurze siedzi niz na produkcji w tym ecotreju

ellżunia

ale faktycznie - ta ich strona jest okropna, dziwne ze sie nikt za to wziac nie moze -

bomba

"Oferujemy : Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne zarobki, udział w targach branżowych krajowych i zagranicznych" Zgadza się tylko udział w targach. Reszta to mit.

annna

a ja sie ciekawie czemu macie taką straszną stronę internetową i czemu nie ma jej w wyszuiwarce google chociazby na pierwszej stronie - a ten temat jest - czyżby pracowała tam banda [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] którzy nie potrafią nawet stroną zarządzac ?

misiek

A, jak wygląda tu praca na stanowiskach biurowych?

ANONIM

Pracowałam już w wielu różnych firmach i Eco Trade jest firmą, w której chciałabym pracować jak najdłużej. Pracownicy, którzy się sprawdzają są naprawdę doceniani - finansowo również. Ja bynajmniej nie narzekam.

Zostaw opinię o Eco Trade Sp. z o.o. - Gliwice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Eco Trade Sp. z o.o.