Opinie o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Towar zamówiony 29 listopada 2019r. Do dziś nie dotarł. Brak informacji kiedy wyślą
To jest strona poświęcona opinią pracy w sklepach Maxi Zoo, a nie odnośnie przesyłek sklepu internetowego :) Przez takie komentarze niepotrzebnie zaśmiecają Państwo stronę.
Totalna porażka, zamówienie złożone 30.11.2019 do dzisiaj nie doszło,omijajcie ten sklep szerokim łukiem!!!!!!!!!
Ostatnie moje zakupy w tym sklepie, towar zamówiony 02.12 jeszcze nie dotarł, zero kontaktu a jak juz ktoś odbierze na infolinii zero pomocy i jakiś konkretów. Zrzucają wszystko na black friday :/ masakra
Masakra...gdybym wiedziala, ze tak będa wygladac zakupy w tym sklepie, nie zamawiala bym na pewno. Złożyłam zamowienie 11.12.2019r., zaplacilam od razu "Przewalami24", przyszlo na maila powiadomienie ze transakcja zostala zrealizowana i odbiorca otrzymal moja wplate, tymczasem na stronie internetowej sklepu na moim koncie widnieje status zamowienia ''nie oplacono". Kilka dni temu napisalam wiadomosc do sklepu. Nikt nie pofatygowal sie odpowiedziec. Dzisiaj dzwonię na infolinię, automat każe czekać, nikt nie odbiera...to jakas ściema. Mam nadzieje ze w koncu zamowienie zostanie zrealizowane. Odradzam zakupy w tym sklepie. Jestem bardzo zawiedziona i zdenerwowana. Nie wiem jak można tak lekceważyc klienta. Hańba!
Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.
Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Niestety ale nie jestem zadowolona ze sklepu, duże opóźnienie w dostawie- mogę zrozumieć, ale dlaczego pracownik nie pofatygował się aby napisać choć słowo? Kontakt z3 sklepem żaden, mam nadzieję że kiedyś zamówienie dotrze i nie stracę wpłaconych pieniędzy. Prawdopodobnie to moje pierwsze i ostatnie zakupy
Sklep maskara!!!!! omijac z daleka!!! od 05.12.2019 do dziś czyli 19.12.2019 nie otrzymałam zamówienia!!!
Porazka karma zamowiona 6.12.2019 do 17.12.2019 nadal brak zenada
Tragedia. 2 tygodnie czekam na przesyłkę. Nie można się do nich dodzwonić na infolinię a na maile nikt nie odpowiada. Już tam nie zamowie
Masakra dwa tygodnie oczekiwania na przesyłkę . Pół godziny oczekiwania na odebranie telefonu A na koniec pani twierdzi że karma jeszcze nie wyszła z magazynu i nie potrafi powiedzieć kiedy wyjdzie ???? ostatni raz cokolwiek kupiłam w maxizoo
Tragiczne warunki. Spóźnienia w wypłatach. Szefostwo godne pożałowania. Pracowałem rok. Odpuściłem.
Spóźnienia?? Pracuje 3 lata i ani razu sie to nie zdarzyło... o jakim szefostwie mowisz? Moze podasz przyklady a nie ogolniki, ktore moze pisac każdy z „konkurencji”
Październik 2018, listopad 2018 kasa była na koncie z opóźnieniem. Dalej nie wiem bo się zwolniłam. Może z wypłatami jest tak jak ze wszystkim innym w tej firmie - jak kierownik ma dobre chody ,to z tego sklepu ludzie dostają kasę na czas. Jak nie ma dobrych chodów to wypłaty w terminie też nie ma. Kolesiostwo... Drugie imie MAXI ZOO.
Nie zgodzę się w wypowiedziach dotyczących wypłat. Wypłaty są nawet wcześniej niż mamy je dostać. Ludzie wasze hejt i jak jesteście sflustrowani to jest nie pojęte.
Zdarzało się, ze ktoś nie dostal na czas lub nie cala kwotę, ale ogólnie nie ma tragedii jeśli chodzi o terminowość.
Od kiedy nie cała wypłatę nie wypłacaja? Ludzie piszą takie historie jak story telling ????
Przykład dla Twojej wiadomości to maxi zoo to DRAMAT!!! po złożeniu i opłaceniu zamówienia dostałam maila z informacją, że są opóźniania w realizacji dostaw Czekam na przesyłkę 10 dni; po tel na infolinię dostałam od Pani odpowiedź , że przecież mogę zrezygnować.... DRAMAT!!! Zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, że firma nie informuje na swojej stronie o opóźnieniu w dostawach!!!!
nie polecam zbyt dlugie terminy dostawy
Jak prezentują się godziny pracy?
Praca jak każda inna ;) możliwość awansu i rozwoju na wyższe stanowiska na pewno jest sporym plusem. Minus to zdecydowanie za niskie zarobki. Praca ciężka fizycznie. Zdecydowanie jest to zajecie dla zapaleńców, osob interesujących się branża zoologiczna.
Pracowałam w Maxi Zoo dość długo i jedyne co mogę dodać to że nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Zarobki? To jakieś nieporozumienie... dodając to że masz zakaz rozmów na temat wypłaty z innymi pracownikami- powód? To że każdy zarabia inaczej a mężczyźni maja płacone więcej. Nie dość że zarobki są beznadziejne to BARDZO NIE POLECAM PRACY w Milanówku (pozdrawiam cieplutko) przychodząc tam do pracy jedyne co możesz zrobić to uciec szybciej niż zdążysz wejść. Atmosfera między pracownikami wygląda tak że są utworzone grupy, i albo jesteś w tej grupie gdzie cię lubią albo w tej grupie gdzie jesteś najgorszym sortem. Pracownicy którzy przychodzą do pracy maja robione pod górkę, bądź maja podkładane świnie pod nogi. Kierownik nie kontroluje to co się dzieje między pracownikami, a dochodzi do incydentów karalnych. Utrudnianie pracy, wyzywanie pracowników przez osoby funkcyjne, naśmiewanie, poniżanie... to tylko mały stos tego co was tam czeka. Jedyne plusy? To ze osoby funkcyjne rozdają przeterminowana karmę i biorą sobie ją hurtowo do domu :)
Widzę że Twoje doświadczenie związane z Maxi ZOO nie jest zbyt pozytywne, Twój wpis jest niepokojący. Czy Twoim zdaniem istniała szansa na poprawę tej sytuacji?
Współczuję zespołu. Od niego zazwyczaj zależy czy lubi się swoją pracę czy nie. Po takich opiniach zawsze doceniam mój sklep!
Czy istniała? Wydaje mi się ze owszem. Załodze przydał by się inny kierownik ale to uszczęśliwiło by osoby funkcyjne, które jak uważam są toksyczne dla całej załogi
Jeśli dalej pracują tam te same osoby co pracowały 2 czy 3 lata wstecz to zgadzam się z opinią :) Albo jesteś w grupie w której Cię lubią albo jesteś gnojony na każdym kroku. A jeśli chodzi o wypłaty mężczyźni mają więcej pewnie ze względu na to że są tam od dźwigania a kobiety od przenoszenia lekkich rzeczy :)
Czy w Maxi ZOO Polska Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Warto spróbować - zorganizowana praca, ale po pół roku robi się monotonna. Praca dobra dla początkującej osoby, chcącej zdobyć doświadczenie, studenta, ewentualnie osobie jeszcze na utrzymaniu rodziców. Praca w maxi zoo Opis stanowiska doradca klienta Praca na najniższym stanowisku polega w skrócie jak w każdym sklepie na obsłudze i staniu na kasie. Poza pewnymi parametrami do wykonania... Odróżniającym od innych sklepów jest obsługa klienta według karty oceny, która jest przeprowadzana kontrolnie do dwa tygodnie przez kierownika lub zastępcę kierownika, raz na miesiąc przychodzi tajemniczy klient i gdy się uda na 100% cała załoga dostaje premię kwartalną około 100 brutto. Poza tym premie się dostaje trzy – wypłacane kwartalnie – za sprzedaż marek własnych, tajemniczy klient, a także średni paragon. Jak zostaną normy wyrobione to około 100 brutto na miesiąc. Karta oceny w skrócie polega na zadaniu przynajmniej trzech pytań otwartych, zrobienie pogłębionej analizy potrzeb, przekierowanie klienta na inny dział produktowy, żeby dokonał zakupu jeszcze innego produktu niż po który przyszedł, a także poinformowaniu o markach własnych itd. Podstawa 100-200 zł brutto większa od najniższej krajowej. Jest duża presja na tzw. Niezbędniki, dobra zabawa dopóki niestety ktoś nie przychodzi i nie każe Ci ich robić do najtańszej karmy na sklepie. Niezbędnik to 10% na 7 różnych produktów z każdej kategorii. Panuje trochę taka jakby kryptokomuna, nie można mówić co się naprawdę myśli, firma narzuca że wszystko jest pozytywne, gdy jakieś parametry spadają – są wdrażane tzw.systemy naprawcze. Paca jest monotonna, co chwilę przychodzą tzw.planogramy i trzeba przekładać całe regały w lustrzanym odbiciu, albo zmieniać cenówkę z lewej na prawą stronę itd.czasem to jest bardzo absurdalne. Przychodzi kontrola z góry, trzeba najlepiej co dwie minuty podlatywać do tej samej osoby i najlepiej na cały głos krzyczeć „Czy jej coś doradzić”, żeby było to widoczne że jest obsługiwana, co jest dziwne ponieważ e-lerningi mówią : „Daj klientowi czas, aby zorientował się, co oferuje Twój sklep. Zwróć się do niego otwarcie i z uśmiechem, gdy zauważysz, że czegoś szuka lub po ok. 2–4 minutach. Obserwuj dyskretnie klienta i dostosuj się do jego profilu.” Co świadczy może że jednak standardy w większości nie pochodzą z niemieckiego Fressnapfa, lecz z Tchibo. Wady -pensje pracowników to temat tabu -średni narzucony paragon, który trzeba wykonać za niezbędniki nie wynosi tyle co premia za niego, jest o wiele mniejsza niż sam ten parametr -na szczęście jest bon na marki własne, jeżeli się wykona ich ilość narzuconą na sklep (np. trzeba zrobić 30 niezbędników za średnio 400 zł za to dostaje się 100 zł bon na marki własne) -manipulacje między stanowiskami (na szkoleniach rozwojowych uczą stanowiska kierownicze jak pracownikowi dać mniej i żeby więcej robił) -cały dzień oprócz przerwy na nogach -systemy operacyjny na kasie i w biurze jest taki jakby stanął w erze Windowsa XP -brak bonów, premii, prezentów na święta, brak wolnego w wakacje i dofinansowania do wczasów Zalety -brak zwierząt -odpowiednie wielkości klatek -przerwa 30 min -rabat pracowniczy na marki własne 50% (limit 400 zł po, 800 zł pierwotnej kwoty) – niestety już zdążał zmaleć :P -trzy szkolenia wliczane w czas pracy -umowa o pracę Zależne -atmosfera na sklepie zależy od kierownika
Przerwa 30min? My mamy 10-15"min i zawsze trzeba przeczytać w tym czasie albo nowego maxinewsa albo nowe procedury
A co jest trudnego w zrozumieniu, że to forum z opiniami o pracodawcy i warunkach zatrudnienia, a nie o sklepie? Nikogo tutaj nie obchodzi Twoje akwarium.
Zawsze bawi mnie to że opinie wstawiają głównie ludzie zwolnieni i sfrustrowani. Więc dla odmiany ktoś komu niedawno minął rok pracuje i dalej będzie pracować bo jest zadowolony. Firma stawia na pozytywną atmosferę w biurze i na sklepie co da się odczuć każdego dnia. Szkoli swoich pracowników co aktualnie robi mało firm większość wymaga samodzielnego zdobywania wiedzy. Są drobne konkursy które są miłym dodatkiem do pensji. Polecam firmę szczególnie osobą które są zafascynowane światem zwierząt, można tu połączyć pracę z pasja.
Jakim cudem ten psedosklep jeszcze istnieje to nie mam pojecia. Podam ich do sadu bez zmrużenia oka. Musialem alarmowo kupic karme bo poltorej tygodnia jest im za malo na dostawe. Ze Stanow szybciej paczki dochodza.
Hej. Planuję złożyć aplikacje do maxizoo. Czy może ktoś z pracowników wypowiedzieć się o pracy tam i o zarobkach na stanowisku sprzedawcy?
Obsługa klienta, rozkładanie dostaw, zmiana końcówek pod gazetkę. Praca jak w każdym sklepie. Czasami czas leci szybciutko, a czasami się dłuży. Dla mnie zawsze liczy się atmosfera, a tu to już Ci nie powiem bo zależy jak się trafi. Zarobki to też zależy od miasta. Od niewiele więcej niż najniższa krajowa do 2800.
Średnio ile godzin dziennie pracujemy na stanowisku sprzedawcy w firmie Maxi? Chciałbym za pośrednictwem forum zweryfikować, czy zdarzają się nadgodziny.
Pracuje po 8h :) jeśli np. W weekend jesteśmy dłużej bo wiekszy ruch to innego dnia mamy oddane godziny
Rozumiem. A istnieje możliwość, aby za przepracowane nadgodziny, zamiast odbioru tych godzin otrzymać np. dodatek do wynagrodzenia?
Nie wiem, ale wątpię. W grafiku ma się zgadać ilość godzin przepracowanych w miesiącu. I raczej kierownicy tego pilnują. Wiadomo w jakiejś awaryjnej sytuacji może i jest taka możliwość. Ale zazwyczaj masz 8h. Jeśli w jeden dzień 10h, to w inny np. 6.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 8 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.