MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Florian
Inne

Dla mnie dobra praca w fajnej firmie i do tego fajna atmosfera . Co więcej można oczekiwać?

Pat
Pracownik

(usunięte przez administratora)i tyle!!!!! Ostrzegam przed brakiem profesjonalizmu, nie realizują zamówień, nie można się też dodzwonić, wywalcie ich z rynku, durnota poniemiecka.

9
.
Inne
 Pytanie

Czy na tym forum pracują jacyś administratorzy, cokolwiek? Nie można się dokopać do jakiejkolwiek merytorycznej opinii o pracy w tej firmie, bo przez cymbałów, którzy nie wiedzą nawet, gdzie wylewają swoje żale wszystko jest zaspamowane.

Julia
Inne

Zamówiłam klatkę dla myszy, gdy nie doszła w wyznaczonym terminie - zadzwoniłam. Dowiedziałam się, że muszę czekać na informację od działu logistycznego, ponieważ nie wiadomo co z moją paczką. Następnego dnia gdy nie dostałam informacji zwrotnej, zadzwoniłam ponownie i dostałam taką samą odpowiedź, ponieważ dział logistyczny nie raczył odpisać. Zadzwoniłam więc jeszcze raz i jeszcze raz, jednak zawsze z tym samym rezultatem. Za ostatnim razem dowiedziałam się, że jeśli nie dojdzie w przeciągu trzech dni, oznacza to, że zamówienie zostanie anulowane. Wtedy też miną dwa tygodnie odkąd złożyłam zamówienie :) To były moje pierwsze i zdecydowanie ostatnie zakupy w tym sklepie.

13
.
Inne
 Pytanie
@Julia

To super, ale kto pytał? To forum dla pracowników, nie klientów.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.

Pytania

Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Piotr
Inne
 Pytanie

Pozwolę sobie napisać kilka słów jako klient sklepu Maxi Zoo. Zwykle robię zakupy w innym sklepie i tylko przypadek zrządził, że przez pośpiech i roztargnienie zamówiłem po raz pierwszy w Maxi Zoo. Moja opinia będzie jednak po stronie negatywów (po fakcie wiele takich opinii odnalazłem w internecie). Aż dziwię się, że firma nie wyciąga wniosków z tego co zalewa strony z opiniami. Podstawowym problemem jest bardzo długi czas dostawy, lub niedostarczenie w ogóle. Krótko opiszę sytuacje w jakiej ja się znalazłem. Złożyłem zamówienie i nauczony doświadczeniem dotychczasowymi zamówieniami (inny sklep) nie przypuszczałem nawet, że będę musiał interweniować w sprawie zamówienia - po prostu oczekiwałem na karmę dla zwierzaka - zwykle karma była ok. 3 dnia po zamówieniu, czasami wcześniej. Nigdy nie miałem kłopotu z odbiorem, ponieważ na moim osiedlu jest ochrona więc jak nikogo nie ma w mieszkaniu to tam zostawia przesyłkę. Zainteresowałem się po ok. 5 dniach od wysłania zamówienia, sprawdziłem jeszcze raz potwierdzenie zamówienia, wszystko było w porządku, widniał prawidłowy adres dostawy. Po kontakcie telefonicznym dowiedziałem się, że "jestem szczęśliwcem" bo zamówienie zostało już spakowane i czeka na przekazanie firmie kurierskiej. Upłynęło kolejne 5 dni i telefonicznie dowiedziałem się, że już po sprawie - przesyłka nie została doręczona ponieważ kurier miał podany inny nr bloku i przesyłka wróciła do sklepu. To moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym internetowym sklepie, kompletnie dla mnie niewiarygodne tłumaczenie. Kurier, który nie zadzwonił mając przesyłkę będąc na zamkniętym osiedlu z ochroną nie zapytał? Dziwne to wszystko, ja przypuszczam że przesyłka w ogóle nie opuściła sklepu. Czekam na zwrot pieniędzy ( już 7 dzień od kontaktu telefonicznego) i trwa to dłużej niż ponowne zamówienie w innym sklepie i realizacja zamówienia - 4 dni od złożenia zamówienia. Właśnie otrzymałem karmę i odbyło się to w normalny bezproblemowy sposób, kurier - GLS skontaktował się telefonicznie i poinformował o przesyłce. W Max Zoo złożyłem zamówienie 17 października i w dalszym ciągu jest niezrealizowane ponieważ nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. -pb

13
ama20
Pracownik
@Piotr

mam ten sam problem. Nie polecam sklepu. To jakiś koszmar

4
iwka
Inne

wyludzili pieniadze za dwa zamowienia - poltora miesiaca temu - lacznie blisko 800 zlotych, nie reaguja na emaile telefony, nic kompletnie - zglaszam sprawe na policje!

13
Dorka
Inne
@iwka

Zamiast suchej karmy dla kota przysłano mi pakę psich sticków do czyszczenia psich zębów. Trzymajcie się z daleka od kupowania tam czegokolwiek. Mam latać na pocztę, zwracać i ponosić dodatkowe koszty.

7
Pytanie
 Pytanie

Czy w Maxi ZOO Polska Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?

Mini Zoo
Pracownik
@Pytanie

Zależy na jaki zespół trafisz, ja akurat trafiłem źle i było bardzo toksycznie, ale pewnie są zespoły które się świetnie dogadują i pracują. To jest loteria.

C.A

Żałosne pensje. Kasjer - sprzedawca ma robić wszystko. Pilnować kasy, latać po całym sklepie za klientem, a w przelocie jeszcze rozładować dostawę. Wymaga się specjalistycznej wiedzy, a płaci się marne pieniądze. Na rozmowie rekrutacyjnej bajki o pensji, o podwyżkach i premii. Pseudo-miłe towarzystwo w biurze. Dyrektor na szkoleniu zapewnia, że jako pracownicy bezpośrednio pracujący z klientem jesteście najważniejsi, no, ale niestety, nie przekłada się to na pensje. Wieczne pretensje kierownik regionalnej, ale oczywiście wszyscy jesteśmy "przyjaciółmi" i jesteśmy równi. Śmiech na sali. Nie polecam. WYZYSK. WYZYSK. Jak ktoś lubi być wykorzystywany to proszę bardzo :)

1
O
Pracownik
@C.A

2 lata później, a opinia nadal aktualna w 100%.

1
xyz
Były pracownik
@C.A

Najgorsze możliwe połączenie, czyli niemiecki sklep w polskim wydaniu. Żałosne pensje, trzeba robić wszystko od grzebania w śmietniku po rozliczanie kas w systemie na koniec zmiany. Rozładunek towaru i po drodze obsługa klienta. Wszystko za marne pieniądze. Wymagają wiedzy specjalistycznej, ale nie jest to w żaden sposób wynagrodzone (za szkolenia możesz sobie tylko odebrać później godziny). Bardzo odradzam, młodzi ludzie szukajcie sobie czegoś innego. Kolejnym mankamentem jest niestety kumoterstwo. Potwierdzam, że zalatuje tutaj wyzyskiem.

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam .. Nowy pracownik, tak właściwie musi robić wszystko na raz, kasa, dostawy, obsługiwać klientów. między czasie układać koszyki po sklepie. Mańko.. To wgl żart, nie dostajesz od razu swojego kodu na kasę, jeśli idziesz na przerwe ktoś z pracowników wchodzi Ci na kasę, na koniec pracy rozliczana jest kasetka. Na plusie okej, na minusie wyciągasz że swojego protefla = 5zl, 10,zl , 30 zł wszystko płacisz Ty . A najlepszym plusem pracy w maxi zoo jako szkolenie , czyszczenie kibli. Po tygodniu stajesz sie perfekcyjna Pani domu. NIE POLECAM - Gorczewska warszawa Jeden plus pracy to jeśli lubisz psy, możesz je sobie pogłaskać albo dać smakołyk

1
Marta
Inne

Tawar zakupiony, zaplacony od razu przelewem, wyslka miala byc kurierem , ponad tydzien minal ani nie wyslane, ani zadnej odpowiedzi, nie ma i pewnie nie bedzie . OSTRZEGAM INNYCH i ODRADZAM !!!!! Ne dajcie sie oszukac

11
RS
Inne

Odradzam zamawianie w tym sklepie, straszne opóźnienia czekam 8 dzień i nic.

11
Iwona
Inne

Pierwszy i ostatni raz zamawiałam z tego sklepu. Pierwsze zamówienie nie doszło do skutku bo musiał źle działać internet czekam na zwrot pieniędzy 6 dzień! Zero kontaktu z klientem -wiem tylko że drugie zamówienie zakończone a dostawy nie ma. U przewoźnika trzeci dzień i żadnej informacji. Żenada

12
sylwia
Inne

Nie polecam!!!! Zamówiłam karmę dla psa za 220 zł. Po kilku dniach dostałam informację, że wygenerowano etykietę w DHL. Minął tydzień, a paczka nadal nie była nadana. Dzwoniłam kilka razy na infolinię. Pierw mnie zbywali, a po kilku dniach w końcu powiedzieli, że nie mogą zrealizować tego zamówienia. Potem jeszcze tydzień czekałam na zwrot pieniędzy. Zwrócili mi pieniądze, gdy już codziennie zaczęłam dzwonić na infolinię – 14 dni po dokonaniu zakupu. To są (usunięte przez administratora)

18
An.
Inne
@sylwia

Taka sama sytuacja u mnie lecz ze smyczami już dwa tygodnie czekam na odzew zero kontaktu zero towaru i zero kasy

17
G
Inne
@sylwia

To strona dla osób, które pracowały w Maxi Zoo, nie dla niezadowolonych klientów.

Marek Ormańczyk
Inne
 Problem
@An.

Identycznie ze smyczą Ruffwear Roamer, a przy zamówieniu dwóch sztuk szelek Ruffwear Front Range żadne nie były w kolorze zamawianym. Trzy zamówienia [709557271 z 14/09/2020, 709588660 z 01/10/2020 i 709588769 z 01/10/2020] = trzy problemy ....

17
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Więc tak pierwsze co czytam opinie o sklepie internetowym na forum o pracy moderator tu jakiś pracuje? Pół roku po zakończeniu wspòłpracy z firmą jestem gotowy napisać kilka słòw. Mimo tego że zostałem zwolniony i tak mam pozytywną opinię nie ma wyzysku pensja mogła by być lepsza ale tu zawsze człowiekowi mało. Są szkolenia co dla wielu zwłaszcza młodych ludzi jest cenne. Oczywiście czasem ma miejsce kumoterstwo co odbija się na jakości sklepów ale to ma miejsce wszędzie gdzie nie istnieje tak naprawdę audyt. Zwłaszcza zewnętrzny pozwala to na liczne drobne nadużycia ale to nie jest mój problem już. Wszystkim miłośnikom zwierząt mogę polecić tę firmę. Pozdrawiam były kierownik.

Rubby
Były pracownik

Praca jako koordynator w tej firmie tui jakaś pomyłka. Dostajesz marne grosze a wykonujesz pracę magazyniera, zastępcy kierownika sklepu, kasjera, sprzątaczki i nawet nie ma premii no chyba że dla kierownictwa. Nie polecam.

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.?

fdgdfs
Pracownik
@Pytanie

-gosport karta, możesz sobie wyrobić -zniżki pracownicze, ale jest limit -zawsze jest dostep do wody, herbaty/kawy

Gb
Pracownik

Ogromny plus za poważne podejście do pracownika mimo młodego wieku i braku doświadczenia (system szczegółowych szkoleń zarówno w biurze jak i online, dużo bonusów pracowniczych, konkursy, premie, bony na zakupy). Każdy sklep się od siebie różni, jednak ja akurat miałam okazję trafić na świetnych ludzi, z którymi praca bywa przyjemnością, bardzo zgrany zespół. Czasami brakuje rąk do pracy i dużo obowiązków jest zrzuconych na jednego pracownika. Bywają lżejsze i cięższe dni, jednak nigdy jeszcze nie wróciłam z pracy skrajnie wyczerpana, a koledzy wyręczają pracownice w noszeniu cięższych produktów. Zwierzątka odwiedzające sklep potrafią bardzo poprawić humor + możliwość przyjścia do pracy z własnym pupilem. Podsumowując, nie jest to praca życia, bo mimo wszystko to sklep jak każdy inny, a kontakt z klientem bywa różny, ale jest to świetna opcja przejściowa dla młodych, uczących się ludzi.

Mirek

Sklep internetowy to pomyłka wpłaca się pieniądze za zamówienie i czeka się w nieskończoność. Po 10 dniach gdy zadzwoniłem okazuje się że zamówionych artykułów niema, a w dniu składania zamówienia były dostępne. Sklep nie raczył mnie o tym poinformować bo i poco (usunięte przez administratora) wpłacił pieniądze to niech czeka. Ciekaw jestem ile będę czekał na zwrot gotówki. Nie polecam sklepu.

11
Pff
@Mirek

To forum dla ludzi pracujących w Maxi, nie dla klientów.

Śmiechu warte

To jakas kpina. Masz certyfikaty, szkolenia, pracowales w branzy 10 lat i proponuja Ci 1900-2000zl na reke :) takie cos to dla poczatkujacych mozecie proponowac. No i w sumie sami ludzie z lapanki tam pracuja. Nie idzie sie dogadac. Wiedza zerowa. Kierownicy maja niewiele wiecej a paraduja jak by wygrali zycie. Oj niska poprzeczka.. slabe ambicje :)

Pracownik
@Śmiechu warte

Ooooj kierownicy mają dużo więcej...

:)
@Śmiechu warte

A jakieto masz swietne certyfikaty ze aplikowalem na sprzedawce? :) opiekun kolonii w handlu raczej sie nie sprawdzi ????

joł

Nie wiem skąd gbure opinie na temat pracy tutaj. Pracowałam prawie dwa lata, bardzo lubiałam tą pracę, fakt trzeba było zasuwać ale to chyba w każdej pracy trzeba pracować? No chyba, że znacie gdzieś taka gdzie nie trzeba w ogóle pracować... Zmieniłam pracę na inną ponieważ atmosfera zaczynała się psuć, i to właśnie zazwyczaj jest przyczyną zmiany pracy przez każdego z nas. Kierownik zaczynał wymaga chodzenia do pracy bo ktoś za kogoś musiał przyjść,a jak się raz pokazało, że można to już potem cały czas trzeba było, bo kierownik oczywiście sam nie mógł. Zaczynały też denerwować mnie te zmiany, ktoś ma l4, to ty przyjdziesz na 13h, a jutro na 8h zaraz z rana, bo przecież możesz i masz tak w grafiku. To właśnie było najgorsze. A mówienie, że się jest zmęczonym było zaraz odbierane negatywnie i musiała się odbyć rozmowa z kierownikiem, bo przecież skoro ktoś ma l4 to "WSZYSCY JESTESMY ZMĘCZENI". Ogólnie pracę jako pracę wspominam dobrze, nie koniecznie już samą atmosferę. Nie żałuje zmiany pracy, choć nie pozwolono mi na początku zerwac umowy. Zapewne jak ktoś z tego Maxi Zoo przeczyta tą opinię i domyśli się kto to napisał - pozdrawiam cieplutko. Oh, i prawie zapomniałam, to, że tam pracowałam 2 lata prawie, i jak czasami tam przychodzę, wypadałoby odpowiedzieć mi na "cześć", i przestańcie sie na mnie gapić jakbym była waszym wrogiem nr 1 :) Bo jeżeli w taki sposób traktujecie swoich "starych znajomych" czy też klientów, to gwarantuje Wam bycie NAJGORSZYM a nie NAJLEPSZYM sklepem zoologicznym.

Zostaw merytoryczną opinię o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 7 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii