Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 36 ocen.

Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.
3 36 6 1

Opinie o Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.

Były pracownik Maxi Zoo

Sklep jakich wiele, z szumnych zapowiedzi jakimi raczono mnie na początku przed otwarciem sklepu pozostało jedynie wspomnienie po pierwszym miesiącu pracy. Benefity, które obiecywano można między bajki włożyć. Jeżeli chodzi o pracę samą w sobie to jest bardzo dużo obowiązków, które pierwotnie były przeznaczone dla innych osób. Nie warto też wierzyć zapewnieniom, że po okresie próbnym dostanie się umowę na czas nieokreślony, gdyż jeżeli pani kierownik będzie miała gorszy dzień lub nastrój to może wam po prostu pod koniec miesiąca oświadczyć, że was zwalnia. Pół biedy jeśli poinformuje o tym wcześniej, gorzej jak dostanie się list z taką informacją. Warto nadmienić, że jako były już (na szczęście) pracownik, mogę dać tylko radę by zastanowić się przed aplikacja do tej firmy i jej oddziału w Białymstoku, gdyż może to kosztować przyszłego pracownika wiele nerwów i straconego czasu, który mógłby przeznaczyć na swój dalszy rozwój w innej firmie. Szczególnie radzę uważać na kierowniczkę w tym oddziale (Podlaskie), która w mojej jak i innych opinii nie nadaje się na to stanowisko a dodatkowo wprowadza jedynie toksyczną atmosferę wśród swoich pracowników.

Obecny pracownik MZ
@Były pracownik Maxi Zoo 16.05.2018 08:54

Kierowniczka tam jest fantastyczna i mega mila, wystarczylo sie przylozyc na szkoleniu ktore pomoglo by w wykonywaniu obowiązków,, a premie sa kwartalne i spore ale tego na papierosku nie wyrobisz..

Hanna

Jak oceniacie podział obowiązków panujący w firmie Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.? Czy wpływa to w istotny sposób na atmosferę pracy? Wszystkie opinie mogą być cenne dla przyszłych pracowników firmy.

anonim

(usunięte przez administratora)

Bijin

Niestety nie tylko od tego. System "odpowiadasz za kasę, którą obsługują wszyscy pracownicy" jest tego najlepszym przykładem. A błędy zdarzają się każdemu. W przypadku tej spółki, nawet jeśli błąd nie przydarzy się tobie, i tak Ty zwracasz pieniądze.

Bijin

Stanowczo odradzam pracę w tym sklepie. Zaskakująco amatorskie i nieuczciwe traktowanie kasjerów. Na jednej zmianie za kasę odpowiada jedna osoba, podczas gdy dostęp do niej mają wszyscy pracownicy. W pozostałych sieciówkach jest to niedopuszczalne. Każdy powinien odpowiadać za kasę, którą sam obsługuje. Skutkuje to fatalną atmosferą między pracownikami. Mnie dodatkowo nikt nie nauczył obsługi kasy, a już pierwszego dnia pracy obslugiwałam ją cały dzień. Za błąd, który popełniłam, musiałam oczywiście sama zwracać pieniądze. Praca mogłaby być bardzo fajna, ale niestety system jest oburzający. Musiałam zrezygnować.

Dominik

Fajna ekipa w sklepie to jedyny plus pracy w tej firmie ???? Reszta tragedia... Wszystko pod schematy, zero swobody, debilne "witamy w maxi zoo" do każdego klienta który przekroczy wejście no i oczywiście gonitwa za klientem, najlepiej stać przed wejściem i już pytać "czy w czymś mogę pomóc", non stop nacisk na koszyk i wciskanie tych niesamowitych dodatkowych produktów a co do Pani regionalnej to zgadzam się z przedmówcą, wieczny problem to chyba jej motto i wisienka na torcie to wynagrodzenie za które zrobi się podstawowe opłaty kupi trochę jedzenia i zostaje nam przetrwać do 10.. Nie Polecam, Pozdrawiam Łódź

Zatroskany
@Dominik 22.08.2018 00:05

Pracowales w Lodzi?

Niezatroskany
@Zatroskany 25.08.2018 13:26

Książkę piszesz?

Zatroskany
@Niezatroskany 31.08.2018 21:53

Tak

Niezatroskany
@Zatroskany 01.09.2018 11:30

To niestety nie pomogę.

Hanna

Na stronie internetowej Maxi ZOO Polska widnieją oferty pracy w Warszawie. Poszukiwany jest Zastępca Kierownika Sklepu. Wymagane jest między innymi minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność zarządzania zespołem i gotowość do pracy w różnych porach dnia i w weekendy oraz gotowość do pracy fizycznej. Firma oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Wszelkie szczegóły znajdziecie tu: http://www.maxizoo.pl/kariera/zostaw-swoje-cv/ Czy ktoś z Was planuje aplikować?

C.A

Żałosne pensje. Kasjer - sprzedawca ma robić wszystko. Pilnować kasy, latać po całym sklepie za klientem, a w przelocie jeszcze rozładować dostawę. Wymaga się specjalistycznej wiedzy, a płaci się marne pieniądze. Na rozmowie rekrutacyjnej bajki o pensji, o podwyżkach i premii. Pseudo-miłe towarzystwo w biurze. Dyrektor na szkoleniu zapewnia, że jako pracownicy bezpośrednio pracujący z klientem jesteście najważniejsi, no, ale niestety, nie przekłada się to na pensje. Wieczne pretensje kierownik regionalnej, ale oczywiście wszyscy jesteśmy "przyjaciółmi" i jesteśmy równi. Śmiech na sali. Nie polecam. WYZYSK. WYZYSK. Jak ktoś lubi być wykorzystywany to proszę bardzo :)

Hanna

@joanna Z czego wynika brak przerw? Czy jest to spowodowane małą liczbą pracowników na zmianie czy kierownik po prostu nie zgadza się na opuszczenie stanowiska pracy? Czy takie sytuacje powtarzają się regularnie czy występują sporadycznie? Skoro macie umowy o pracę to przerwa Wam przysługuje.

joanna

Zarobki zupełnie nieadekwatne do wykonywanych obowiązków (mocny nacisk na budowanie "koszyka" czyli aktywną sprzedaż pod formułkę, dźwiganie worów i zgrzewek z puszkami po 15-20kg, całe zmiany 8-9h na kasie bez przerwy, gdzie klient nie poda nawet tego worka 20kg tylko drobna dziewczyna sama musi sobie go przerzucić i zeskanować kod kreskowy). Na stanowisku kasjer-sprzedawca zarobki od najniższej krajowej (marną premię można pominąć, bo sklepy w większości nie "wyrabiają" targetów, więc premii prawie nikt nie zobaczy na oczy) do max chyba 2500 brutto (jak się ma szczęście, ale to nie jest norma). Brak podwyżek - mimo kilku lat pracy na pełen etat i z dużym zaangażowaniem. Z plusów to umowa o pracę i pakiet w enel-medzie (podstawowe wizyty i badania są faktycznie darmowe, można korzystać). Z minusów prócz zarobków: wygórowane wymagania jak za takie marne grosze, ciągłe naciski i marudzenia o niewyrabianie targetów, obowiązkowe "dzień dobry witamy w maxi zoo" do każdego klienta (jakby zwyczajne uprzejme dzień dobry nie wystarczało), kontakt z często bardzo nieprzyjemnym klientem (nie, niestety to że ktoś ma zwierzę nie oznacza z automatu, że będzie uprzejmy i dobrze wychowany), traktowanie pracowników przez sporą liczbę klientów jak śmieci. Co do zespołu to zależy jak się komu trafi, natomiast główny zauważalny na różnych sklepach problem jest taki, że kierownictwo i zastępcy odreagowują swoje własne stresy na sprzedawcach, co wprowadza bardzo przykrą atmosferę. Nie polecam.

Xyz
@joanna 19.05.2018 01:35

A gdzie pracowalas ze takich nieprzyjemnych klientow macie?

x
@joanna 19.05.2018 01:35

Nie musisz dźwigać worków 20kg, masz to zapewnione w prawie pracy ;) tak samo jak masz prawo do przerwy, jeśli kierownik Ci nie pozwala - po prostu sobie na nią idź. Masz umowę o pracę. A skoro tkwisz tam od LAT, wszystko Ci pasuje i po co cokolwiek ma się zmieniać, skoro narzekasz tylko na tej stronce?

Qwert

Chore latanie za klientami, ktorzy w ocenie sklepu w internecie daja za to 1 gwiazdke ale taki jest przymus yek firmy. Na ponad 500 metrowy sklep na zmianie pracuje sprzedawca i osoba funkcyjna, ktora ma obowiazki w biurze wiec tak na prawde na sklepie jest jedna osoba, ktora najlepiej zeby sie sklonowala.

Qwert

Korporacja. Zero szacunku do pracownika. Ciągły nacisk na wskazniki i marne pieniadze. Premie widzi chyba rtlko kierownik i kierownik regionalny.

Hanna

@Dorain, to o czym piszesz najpewniej wynika z braku organizacji i dobrej komunikacji w firmie. Czy myślisz, ze da się to jakoś usprawnić? Czy dokonywane są ku temu jakieś kroki? Osoba o pseudonimie @/// pisała, że zadania jakie są do wykonania w pracy są wykonalne. Może różnica wynikająca z Waszych opinii wynika z tego, że pracowaliście w dwóch różnych miejscach? Mnie w szczególności interesują opinie dotyczące tego jak pracuje się w Maxii ZOO w Warszawie.

Administrator

Od Waszych ostatnich aktywności w tym wątku minęło już sporo czasu. Możecie napisać co w tym momencie dzieje się w Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.? Jak przedstawia się atmosfera w miejscu pracy i ewentualne warunki zatrudnienia?

Dorian
@Administrator 15.05.2018 09:21

Warunki bez zmian, zaczynasz od minimalnej + jak sobie wynegocjujesz to masz 100zł więcej. Starszy sprzedawca podobnie, układanie grafiku to jak trafisz - fajna kierowniczka Cię wysłucha i spełni wszystkie prośby o dopasowanie, a są takie, które mają wszystko w (usunięte przez administratora) Atmosfera kiepska w nowo otwartych sklepach, obiecywali świetne lokalizacje a mało co wypaliło, małe obroty, nie da się wyrobić premii (nie mówię o sklepach typu Warszawa, Kraków). Dalej dźwigasz worki z karmą po 15-20kg, nadal sprzątasz psie odchody na sklepie, upychasz towar na malutkim magazynie bo jakaś mądra głowa wysyła po 8 palet tam, gdzie mieszczą się 4. A wszystko to wina twojej niegospodarności, przeciesz wszystko się da, klientów wyczarować z kosmosu, magazyn w mniemaniu ludzi "z góry" jest z gumy, ogólnie frustrująca praca na co dzień, przykład: wrzucają świetny produkt w gazetkę, ludzie przychodzą i pytają, a wam dowieźli albo 5 sztuk, albo zero.

Hanna

Na stronie głównej firmy MAXI ZOO Polska widnieje wiele nowych ofert pracy. Tu podrzucam link - http://www.maxizoo.pl/kariera/oferty-pracy-maxizoo/ . Szuakają między innymi kierownika i zastępcy kierownika sklepu. Czy ktoś miałby więcej do powiedzenia na temat obowiązków i charakteru pracy na tym stanowisku? Czy warto tam aplikować? Jak ma się ogólna atmosfera pracy w tej firmie?

///
@Hanna 13.04.2018 13:19

Atmosfera jest ciepła i przyjazna, bieżące wymagania racjonalne i do spełnienia, ale zarobki do niczego, nawet dla zastępców. Z tego co wiem, to tylko kierownicy zarabiają godne pieniądze i też nie jest to rewelacja. Sympatyczne miejsce, żeby sobie dorobić jako biedny student, ale na etat raczej nie polecam.

Kandydat

Maxi ZOO kolejny raz w przeciągu dwóch lat szuka Księgowej i w związku z tym mam pytanie, czy ktoś wie jaki jest problem w w tym dziale??? ewidentnie cos tu nie gra, bo nie myślę że są to kolejne nowe etaty.

kej
@Kandydat 28.02.2018 10:58

również jestem ciekawa!

Donald
@Kandydat 28.02.2018 10:58

Pewnie chodzi o zarobki, stąd rotacja pracowników. Obiecują podwyżki i na obietnicach się kończy

Tamara

Czasami zgłaszają się pracownicy ale niestety nie radzą sobie, szczególnie księgowa.

?
@Tamara 05.04.2018 19:17

to znaczy?

Daria

Może teraz przy braku ludzi do pracy firma pomyśli o podwyżkach?

Nick

Teraz się ogłaszają ze szukają pracowników. Krótki był w 2018 na takiej rozmowie? Jak warunki teraz?

Daro
@Nick 24.01.2018 10:29

Dalej proponuja najnizsza ewentualnie mozna wynegocjowac 100zł wiecej jak sprzedawca albo smieszne 2500 BRUTTO jako starszy sprzedawca. Bardzo duzo obowiazkow, inni pracodawcy za taki warunki proponują wyzsza stawke.

natalia

praca trochę ciężko trzeba dźwigać worki z karma po 12 kg 15 kg zarobki głodowe najniższa krajowa.

lala
@natalia 20.10.2016 13:08

ile?

Olo
@lala 22.11.2016 11:12

2500 + premie Ale to też zależy od doświadczenia i negocjacji z HR. Koniec języka za przewodnika.

@
@Olo 06.12.2017 22:01

Kasjer-sprzedawca niecałe 1600zł + premia kwartalna pod warunkiem, że wyrobisz target.

Jane

Miałam okazję jakiś czas pracować w Maxi Zoo. Wg mojej opinii praca jest wymagająca(ale która praca nie jest) . Zarobki - jakie wynegocjować Ci się uda takie masz. Atmosfera bardzo dobra. A co do dźwigania worków z karmą - na rozmowie kwalifikacyjnej jest wyraźnie powiedziane, że są dostawy , które należy rozładować a jeśli komuś to nie odpowiada to po co szuka takiej pracy ? Dodatkowo współpracownikami są mężczyźni, którzy chętnie pomagają . No i bardzo dużym plusem jest brak zwierząt w sklepie do sprzedaży. A to że czasem zwierzak klienta się zestresuje i zalatwi na sklepie ? Trudno zdarza się. Pracę wspominam bardzo dobrze i żałuję że wyjechałam za granicę. Na pewno nadal bym tam pracowała ☺

hahahaha
@Jane 19.02.2017 13:27

widać, że ktoś z wyżej postawionych osób napisał. Ratujecie kufry, bo ludzie piszą prawdę.

Wojtek
@hahahaha 30.10.2017 22:47

O wybacz, ja też mam bardzo pozytywne emocje związane z tą firmą, podobnie jak "Jane", a Ty kolego "hahahaha" się nie wypowiadaj jak nic nie wiesz na ten temat i jak tam nie pracowałeś. Dziękuję.

Radoslao

Ktoś coś wie o zarobkach? :>

Olo
@Radoslao 23.08.2016 15:08

2500 + premie Ale to też zależy od doświadczenia i negocjacji z HR. Koniec języka za przewodnika.

Olo

Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii. Praca moim zdaniem całkiem niezła, super ludzie, bardzo dobra atmosfera, wymagania są jak wszędzie, ale przepraszam bardzo, za leżenie nikt nie zarobi kokosów, obudźcie się. Pracodawcy nie dają nie wiadomo ile kasy za nic nie robienie. Pracowałem z ludźmi, którzy ledwo zaczęli studia, a już chcą zarabiać 3 tysiące do ręki za nic nie robienie. No nie tędy droga. Może jak praca nie odpowiada to trzeba ją zmienić, albo zmienić podejście do życia? Lidl oferuje 3800 brutto. No to już jest lepsza kasa.

Nika

Bardzo niskie pensje, nawet jako student nie pracowałam jeszcze za takie grosze... Premie są tylko obiecywane przed rozpoczęciem, potem okazuje się, że jednak wcale się nie należą. Fizycznie nie jest to ciężka praca, czasem jakiś cięższy worek karmy, ale bez przesady. Wymagania dla sprzedawcy mocno przesadzone jak na pieniądze jakie za to oferują. Wiedza o produktach, o żywieniu zwierząt, wysoki poziom obsługi klienta, wysoka kultura osobista w stosunku do klientów, zachęcanie na siłę do zakupu marek własnych- to wszystko jest wymagane i regularnie sprawdzane przez przełożonych i tajemniczych klientów, a wszystko za jedyne 9zł za godzinę. Żal. Dodatkowo poniżanie i przemoc psychiczna wobec nowych pracowników. Najgorszy pracodawca ever.

boss

Witam, Jak wygląda system zmiany w maxi zoo wie ktoś może ??

zigu
@boss 01.07.2017 22:10

Praca zmianowa. Tak jak się dogadasz ale zwyczajowo kierownik i zastępca unikają zmian w weekendy ( Panisko musi wypocząć) a Ty masz grafik ruchomy czyli w ciągu dnia od 6h 30 min do 9:00 godzin pracy na dobę ale zapomnij o planach na wieczór, zawsze może być potrzeba żeby zastąpić niedysponowanego pracownika. Przykładowo masz taki rytm: 4 dni wolne potem piątek 8:00 - 18:00, sobota 8:30-17:00, niedz 09:30-18:30. Poza tym w tym sklepie większość ludzi długo nie pracuje. Wiele niejasności.

@@@
@zigu 19.07.2017 18:07

Cóż... Jak jesteś studentem, nie masz zobowiązań finansowych i lubisz pracę w korporacji to poczujesz się jak w domu ;) A tak na poważnie - niskie pensje(ledwo ponad najniższą krajową) i wielkie wymagania. Jest bardzo duża rotacja pracowników. Wciskanie produktów przy kasowych(potem oczywiście jest się z tego rozliczanym), obsługa klienta wg bardzo ścisłych wytycznych, oprócz tego co najmniej raz w miesiącu jest Mystery Shopper. Raz na kwartał jest premia oczywiście jeśli zostanie wyrobiony target, bonów na święta czy premii nie ma.

.

Mimo tego jak pięknie opowiadają na rozmowie kwalifikacyjnej okazuje się, że kontakt ze szczęśliwymi psami klientów nie rekompensuje życia od 10. do 10. (Bardzo niskie pensje!) ale zamiast dać podwyżki lepiej przecież zatrudnić wcale nie motywującego coacha... Praca fizyczna z odrywaniem się do klienta w czasie dzwigania 15 kilogramowych worków karmy - koniecznie z uśmiechem!

Onka

Od kasy, przez obsługę klienta, rozładowanie palet, dźwiganie ciężarów do zamiatania posadzki i mycia wc włącznie. Niech stanowiska biurowe przyjdą popracować przez tydzień w sklepie, tak w ramach poznania firmy od podstaw to się nauczą szanować pracowników którzy dla nich zarabiają pensję. Bardzo mała płaca która nie wystarczy na nowe krążki kręgowe!

Pracownik

Normą jest najniższa krajowa i wykonywanie obowiązków za swojego przełożonego w ramach "samorozwoju" i bez podwyżek. Noszenie ciężkich worków żwiru w czasie dostawy bez względu na płeć bo zrobione być musi...

K.

Zarobki kompletnie nieadekwatne do wymagań. Niska pensja i niskie premie chociaż rzeczywiście "Zarobki - jakie wynegocjować Ci się uda takie masz" bo jeśli na rozmowie kwalifikacyjnej widać, że Ci zależy to dostaniesz mniej bo i tak pracę przyjmiesz. Obsługa klienta pod linijkę i praca fizyczna z towarem - czasem w czasie dostawy nie ma mężczyzn do pomocy. Osobiście odradzam.

ola

Najniższa pensja a robota głownie fizyczna. Marne premie dla mnie porażka

Zostaw opinię o Maxi ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.