Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.

Adres: Wybrzeże Gdyńskie 6C, 01-531 Warszawa

NIP: 7010158031 KRS: 0000317214

Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.
3 40 6 1

Opinie o Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.

Abc

Praca na miejscu doradcy to jakaś kpina! Generalnie jestes pracownikiem od wszystkiego! Ludzie niekompetentni obejmujacy stanowiska osoby funkcyjnej i wyzej. Mysla, ze nie musza nic robic i siedza calymi dniami na zapleczu w telefonie udajac, ze wysylaja meile. Za 1700zl miesiecznie stanowczo odradzam! To jest wyzysk, a nie firma, ktora dba o pracownika! NIE POLECAM!

Barnaba

Firmy generalnie uprzedzają, że będą się kontaktować z wybrana osobą.

Płock

Witam, daję opinie tylko odnośnie rekrutacji. Sklep nowo otwarty, w środku wydawało się czysto i w miarę ogarnięte (jak to w nowym sklepie) umówiłem się z rekruterem na 15.20 (przybliżona godzina. Gdy przyszedłem okazało się, że Pan może przyjąć dopiero za chwilę. Po około 10 minutach stania przy magazynie rozmowa się zaczęła. Jak na stanowisko doradcy klienta mieli dosyć ciekawe pytania odnośnie zainteresowań itp. Wszystko odbywało się kulturalnie, rozmowa niezbyt dobrze mi poszła niestety lub jak teraz myślę na szczęście. Piszę tak ponieważ Pan rekrutujący okazał brak profesjonalizmu no i jeśli ktoś mówi: "odezwiemy się do Pana jeśli będziemy zainteresowani" to ok taka informacja mówi, że nie muszą się odezwać. Jednak gdy rekruter tłumaczy, że telefonicznie odezwie się do osoby przyjętej, natomiast do reszty wyśle sms bo tak jest łatwiej, to rozumiem nie dzwoni, bo poinformował o tym natomiast wiadomości sms też się nie doczekałem. To pokazuje jaki szacunek (czy też jego brak) ma pracodawca w stosunku do przyszłych pracowników.

piotr

Rekrutacja w tej firmie to porazka, zapraszają wstępnie na spotkanie obiecując, ze za kilka dni odezwa sie z data spotkania po czym cisza. Nie polecam, widac ze nie szanują osob zainteresowanych praca.

Fabienne

NIE POLECAM uwaga bo aktywnie poszukują ludzi do pracy. Zastrzeżenia mam dokładnie takie, jak w poprzednich opiniach - kierownik/doradca to tak na prawdę pracownik od wszystkiego. Po miesiącu pracy w tej firmie masz gratis zdarte, suche dłonie i ból pleców od przerzucania worków z karmą. Chcesz rękawiczki bo trzeba rozpakować 18 palet po ponad tonie towaru na każdej? To idź i sobie kup za śmieszną wypłatę, którą proponują :) Plusy pracy w maxi zoo: + atmosfera wśród pracowników niższego szczebla + mili klienci + bardzo duża zniżka pracownicza + kasa zawsze na czas + wyposażony socjal - mikrofalówka, lodówka itp. Minusy: - niestabilne zatrudnienie - chwalą się UoP i stabilnością, a dają umowę zlecenie i o przedłużeniu umowy lub nie dowiadujesz się max 3-4 dni przed jej wygaśnięciem. Trzeba się samemu prosić, dzwonić do księgowości i tak dalej by się czegokolwiek o zatrudnieniu dowiedzieć - sprzątanie odchodów zwierząt - NIE JESTEŚ OBSŁUGĄ KLIENTA!!! Jesteś magazynierem, sprzątaczką (sklep + zaplecze również, mycie toalet, lodówki, podłóg), doradcą, aktywnym sprzedawcą, merchandiserem itp. - brak premii przez niewykonalne plany sprzedażowe, lub śmieszna premia typu 100zł za kwartał - ogólna irytacja brakiem zorganizowania: braki towarów z gazetek, braki dobrze sprzedających się produktów, potrzeba ciągłego łatania miejscami pustych półek - całkowita odpowiedzialność za braki w kasie - gdy jest nadwyżka, kasa zostaje "na sklepie" (kierownik nie zgłasza nadwyżki, tylko odkłada pieniądze do pudełeczka na zapleczu), gdy jest minus - wszystko trzeba oddać w gotówce, nawet gdy inny pracownik/kierownik kasował na naszym koncie i to on mógł popełnić błąd - darmowe zostawanie w pracy gdy coś się nie zgadza. Popołudniową zmianę powinno kończyć się o 21:30. Gdy cokolwiek się nie zgadza - siedzisz. Do 22, 23... Nieważne, że nie masz jak wrócić do domu o tej porze i siedzisz za darmo ;)

Nikt ważny

Wszystko było w porządku, gdy w całej Polsce istniało raptem 6 sklepów, czyli do 2016 roku. Im więcej sklepów, tym większe zamieszanie, co dało się we znaki tej firmie. Miejsca pracy są, tylko nikomu nie chce się produktywnie pracować, na pewno nie na dłuższą metę. Plusem pracy w tej firmie na pewno są zniżki pracownicze przyznawane po okresie próbnym. Dobry zespół? Zależy, gdzie trafisz. Było mi dane pracować w wielu sklepach Maxi Zoo i zazwyczaj w zespole nie brakowało otwartych osób. Kierownicy byli (są) różni, niektórzy w jakimkolwiek stopniu empatyczni. Duży minus to premia (a raczej jej brak) dla pracowników - owszem, istnieje kwartalna, ale rzadko kiedy się ją widzi na koncie. Z miesiąca na miesiąc poprzeczka stawiana jest sklepom coraz wyżej. Tylko jak zrobić więcej za miesiąc, skoro teraz jest się na minusie? Doradca klienta (niegdyś Kasjer/Sprzedawca) nie tylko stoi za ladą i przekłada produkty przez czytnik. Do jego obowiązków należy również profesjonalna obsługa klienta oraz ekspercka wiedza produktowa (również z zakresu weterynarii), rozpakowywanie towaru, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz czystość, cotygodniowa zmiana ekspozycji, "praktyczna" wiedza na temat obowiązujących promocji, witanie wszystkich klientów bezsensowną formułą "Witam w Maxi Zoo", a przy tym wszystkim uśmiech od ucha do ucha. Nie da się tego wszystkiego zrobić, gdy na zmianie są dwie osoby, w tym jedna funkcyjna mająca po dziurki w nosie biurokracji i spędzania czasu przed ekranem komputera. Nie chce się tego robić, gdy dostaje się marne pieniądze, za które ciężko wyżyć. Dodam jeszcze, że przebywanie w jednej alejce dwóch i więcej pracowników nie wchodzi w grę, bo przecież nie da się pracować u boku innego pracownika - na pewno tylko stoi się i nie robi absolutnie nic. Schodzenie na zaplecze w dowolnym momencie jest przeznaczone tylko dla osób funkcyjnych - Doradca klienta ma wartę przez całą zmianę, nie licząc obowiązkowych 15 minut, kiedy może na chwilę spocząć. Dodatkowo w grę wchodzi tzw. "Tajemniczy klient" odwiedzający sklep raz w miesiącu i to od niego zależy, czy dostanie się premię, czy też nie. Znam przypadki, w których bez odniesienia się do przełożonych nie byłoby odwołania do ankiety "Tajemniczego", a co za tym idzie - brak dodatkowych pieniędzy. Niejednokrotnie zdarzało się, że owy "Tajemniczy" robił zakupy w momencie, gdy cały zespół nie wiedział, w co ręce włożyć i obsługa klienta była najmniej ważnym elementem. Pracy jest ogrom + ludzi stanowczo brak = niemożność wykonania zadań na czas, a ciągle przybywają nowe. Często spotykana jest kontrola dokonywana przez osoby pracujące w biurze. Wtedy najlepiej przywdziać maskę i udawać, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Powiedziano mi, że wszyscy jesteśmy dla siebie otwarci, tymczasem podczas wizyt osób z biura czujesz się, jakbyś był zmieszany z błotem (no, chyba, że jesteś kierownikiem, wtedy masz taryfę ulgową). Słabo to wygląda, gdy przyjeżdża przełożony Twojego kierownika i nawet nie wita się z pracownikami, jakby na to nie zasługiwali, bo przywdziewają zieleń i są przecież tacy jacyś zwykli. Totalnie nie rozumiem braku oparcia w kierowniku regionalnym, co w moim przypadku dało się odczuć na własnej skórze. Zdaję sobie sprawę z tego, że praca w handlu jest trudna i niekiedy niewdzięczna, ale w życiu nie przyszłoby mi do głowy, że firmie, która uważa się za tak ważną i poważną spotkam się z brakiem jakiegokolwiek szacunku wobec pracownika. Moi poprzednicy w swoich opiniach zawarli wiele innych istotnych uwag, więc każdemu, kto decyduje się na pracę w tej firmie radzę to stanowczo przemyśleć. O ile kiedyś pracownik był choć trochę doceniany, tak teraz można o tym zapomnieć. Jeśli masz stalowe nerwy, inne ścieżki dochodu i nie posiadasz własnego zdania to miejsce jest właśnie dla Ciebie!

byly pracownik

Ogolnie nie polecam . Pracowalam tam pol roku i chetnie odeszlam . Jako "doradca" bo tak nas nazywaja bo mamy niesamoeita wiedze o zywieniu i zwierzetach zarabiasz grosze . Bez premii to 1700 z premia co trzy miesiace 1900 ... pieniadze marne za prace jaka wykonujesz i stres przed tajemniczym klientem . Oczekiwanie ze rozlozysz dostawe w tym samaym czasie zrobisz niezbednik klientowi i z konca sklepu przywitasz obowiazkowo klienta ktory wlasnie wszedl . Glownie na zmianie jestes jedna lub dwie plus starszy sprzedawca ktory siedzi caly dzien w biurze i grzeje (usunięte przez administratora) mimo ze ma wykonywac takie same obowiazki jak i ty . Przysluguje ci 15 minut przerwy na caly dzien i bron boze zebys usiadla na 5 min na socjalu poza orzerwa . Porazka totalna . Za ogromna wiedze i doradztwo przy 165/180 godzinach miesiecznie zarabiasz grosze . Nikomu nie polecam . A wymowki pod tytulem ze masz do 50% znizki na zakupy pracownicze nic ci nie dadza bo jeszcze zaraobione pieniadze w wiekszej czesci oddajesz . TOTALNA MASAKRA .

Katarzyna

Po raz kolejny nie mogę się doprosić faktury w maxi zoo w Milanówku, na miejscu nie wystawiają. Mają dosłać mailem - nie dosyłają. To jedyna firma tego typu w Polsce gdzie nie można otrzymać faktury. Należność zapłacona została z konta fundacji więc muszę wyegzekwować ten dokument, ale odbijam się od ściany. Telefon nie działa, faktury nie ma. Żenada. Moje sugestie dla Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.: szanować klientów, bo ja już tam nie wydam ani złotówki na moje fundacyjne zwierzaki

Były pracownik Maxi Zoo

Sklep jakich wiele, z szumnych zapowiedzi jakimi raczono mnie na początku przed otwarciem sklepu pozostało jedynie wspomnienie po pierwszym miesiącu pracy. Benefity, które obiecywano można między bajki włożyć. Jeżeli chodzi o pracę samą w sobie to jest bardzo dużo obowiązków, które pierwotnie były przeznaczone dla innych osób. Nie warto też wierzyć zapewnieniom, że po okresie próbnym dostanie się umowę na czas nieokreślony, gdyż jeżeli pani kierownik będzie miała gorszy dzień lub nastrój to może wam po prostu pod koniec miesiąca oświadczyć, że was zwalnia. Pół biedy jeśli poinformuje o tym wcześniej, gorzej jak dostanie się list z taką informacją. Warto nadmienić, że jako były już (na szczęście) pracownik, mogę dać tylko radę by zastanowić się przed aplikacja do tej firmy i jej oddziału w Białymstoku, gdyż może to kosztować przyszłego pracownika wiele nerwów i straconego czasu, który mógłby przeznaczyć na swój dalszy rozwój w innej firmie. Szczególnie radzę uważać na kierowniczkę w tym oddziale (Podlaskie), która w mojej jak i innych opinii nie nadaje się na to stanowisko a dodatkowo wprowadza jedynie toksyczną atmosferę wśród swoich pracowników.

Obecny pracownik MZ
@Były pracownik Maxi Zoo 16.05.2018 08:54

Kierowniczka tam jest fantastyczna i mega mila, wystarczylo sie przylozyc na szkoleniu ktore pomoglo by w wykonywaniu obowiązków,, a premie sa kwartalne i spore ale tego na papierosku nie wyrobisz..

You
@Obecny pracownik MZ 06.10.2018 22:17

Jak macie te premie to chyba za klientów zakupy robicie albo wbijacie na kasę maxi miliony z własnej kieszeni ????

joanna

Zarobki zupełnie nieadekwatne do wykonywanych obowiązków (mocny nacisk na budowanie "koszyka" czyli aktywną sprzedaż pod formułkę, dźwiganie worów i zgrzewek z puszkami po 15-20kg, całe zmiany 8-9h na kasie bez przerwy, gdzie klient nie poda nawet tego worka 20kg tylko drobna dziewczyna sama musi sobie go przerzucić i zeskanować kod kreskowy). Na stanowisku kasjer-sprzedawca zarobki od najniższej krajowej (marną premię można pominąć, bo sklepy w większości nie "wyrabiają" targetów, więc premii prawie nikt nie zobaczy na oczy) do max chyba 2500 brutto (jak się ma szczęście, ale to nie jest norma). Brak podwyżek - mimo kilku lat pracy na pełen etat i z dużym zaangażowaniem. Z plusów to umowa o pracę i pakiet w enel-medzie (podstawowe wizyty i badania są faktycznie darmowe, można korzystać). Z minusów prócz zarobków: wygórowane wymagania jak za takie marne grosze, ciągłe naciski i marudzenia o niewyrabianie targetów, obowiązkowe "dzień dobry witamy w maxi zoo" do każdego klienta (jakby zwyczajne uprzejme dzień dobry nie wystarczało), kontakt z często bardzo nieprzyjemnym klientem (nie, niestety to że ktoś ma zwierzę nie oznacza z automatu, że będzie uprzejmy i dobrze wychowany), traktowanie pracowników przez sporą liczbę klientów jak śmieci. Co do zespołu to zależy jak się komu trafi, natomiast główny zauważalny na różnych sklepach problem jest taki, że kierownictwo i zastępcy odreagowują swoje własne stresy na sprzedawcach, co wprowadza bardzo przykrą atmosferę. Nie polecam.

Xyz
@joanna 19.05.2018 01:35

A gdzie pracowalas ze takich nieprzyjemnych klientow macie?

x
@joanna 19.05.2018 01:35

Nie musisz dźwigać worków 20kg, masz to zapewnione w prawie pracy ;) tak samo jak masz prawo do przerwy, jeśli kierownik Ci nie pozwala - po prostu sobie na nią idź. Masz umowę o pracę. A skoro tkwisz tam od LAT, wszystko Ci pasuje i po co cokolwiek ma się zmieniać, skoro narzekasz tylko na tej stronce?

Hanna

Jak oceniacie podział obowiązków panujący w firmie Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.? Czy wpływa to w istotny sposób na atmosferę pracy? Wszystkie opinie mogą być cenne dla przyszłych pracowników firmy.

anonim

(usunięte przez administratora)

Bijin

Niestety nie tylko od tego. System "odpowiadasz za kasę, którą obsługują wszyscy pracownicy" jest tego najlepszym przykładem. A błędy zdarzają się każdemu. W przypadku tej spółki, nawet jeśli błąd nie przydarzy się tobie, i tak Ty zwracasz pieniądze.

Bijin

Stanowczo odradzam pracę w tym sklepie. Zaskakująco amatorskie i nieuczciwe traktowanie kasjerów. Na jednej zmianie za kasę odpowiada jedna osoba, podczas gdy dostęp do niej mają wszyscy pracownicy. W pozostałych sieciówkach jest to niedopuszczalne. Każdy powinien odpowiadać za kasę, którą sam obsługuje. Skutkuje to fatalną atmosferą między pracownikami. Mnie dodatkowo nikt nie nauczył obsługi kasy, a już pierwszego dnia pracy obslugiwałam ją cały dzień. Za błąd, który popełniłam, musiałam oczywiście sama zwracać pieniądze. Praca mogłaby być bardzo fajna, ale niestety system jest oburzający. Musiałam zrezygnować.

Dominik

Fajna ekipa w sklepie to jedyny plus pracy w tej firmie ???? Reszta tragedia... Wszystko pod schematy, zero swobody, debilne "witamy w maxi zoo" do każdego klienta który przekroczy wejście no i oczywiście gonitwa za klientem, najlepiej stać przed wejściem i już pytać "czy w czymś mogę pomóc", non stop nacisk na koszyk i wciskanie tych niesamowitych dodatkowych produktów a co do Pani regionalnej to zgadzam się z przedmówcą, wieczny problem to chyba jej motto i wisienka na torcie to wynagrodzenie za które zrobi się podstawowe opłaty kupi trochę jedzenia i zostaje nam przetrwać do 10.. Nie Polecam, Pozdrawiam Łódź

Zatroskany
@Dominik 22.08.2018 00:05

Pracowales w Lodzi?

Niezatroskany
@Zatroskany 25.08.2018 13:26

Książkę piszesz?

Zatroskany
@Niezatroskany 31.08.2018 21:53

Tak

Niezatroskany
@Zatroskany 01.09.2018 11:30

To niestety nie pomogę.

Hanna

Na stronie internetowej Maxi ZOO Polska widnieją oferty pracy w Warszawie. Poszukiwany jest Zastępca Kierownika Sklepu. Wymagane jest między innymi minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność zarządzania zespołem i gotowość do pracy w różnych porach dnia i w weekendy oraz gotowość do pracy fizycznej. Firma oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Wszelkie szczegóły znajdziecie tu: http://www.maxizoo.pl/kariera/zostaw-swoje-cv/ Czy ktoś z Was planuje aplikować?

C.A

Żałosne pensje. Kasjer - sprzedawca ma robić wszystko. Pilnować kasy, latać po całym sklepie za klientem, a w przelocie jeszcze rozładować dostawę. Wymaga się specjalistycznej wiedzy, a płaci się marne pieniądze. Na rozmowie rekrutacyjnej bajki o pensji, o podwyżkach i premii. Pseudo-miłe towarzystwo w biurze. Dyrektor na szkoleniu zapewnia, że jako pracownicy bezpośrednio pracujący z klientem jesteście najważniejsi, no, ale niestety, nie przekłada się to na pensje. Wieczne pretensje kierownik regionalnej, ale oczywiście wszyscy jesteśmy "przyjaciółmi" i jesteśmy równi. Śmiech na sali. Nie polecam. WYZYSK. WYZYSK. Jak ktoś lubi być wykorzystywany to proszę bardzo :)

Hanna

@joanna Z czego wynika brak przerw? Czy jest to spowodowane małą liczbą pracowników na zmianie czy kierownik po prostu nie zgadza się na opuszczenie stanowiska pracy? Czy takie sytuacje powtarzają się regularnie czy występują sporadycznie? Skoro macie umowy o pracę to przerwa Wam przysługuje.

Qwert

Chore latanie za klientami, ktorzy w ocenie sklepu w internecie daja za to 1 gwiazdke ale taki jest przymus yek firmy. Na ponad 500 metrowy sklep na zmianie pracuje sprzedawca i osoba funkcyjna, ktora ma obowiazki w biurze wiec tak na prawde na sklepie jest jedna osoba, ktora najlepiej zeby sie sklonowala.

Qwert

Korporacja. Zero szacunku do pracownika. Ciągły nacisk na wskazniki i marne pieniadze. Premie widzi chyba rtlko kierownik i kierownik regionalny.

Hanna

@Dorain, to o czym piszesz najpewniej wynika z braku organizacji i dobrej komunikacji w firmie. Czy myślisz, ze da się to jakoś usprawnić? Czy dokonywane są ku temu jakieś kroki? Osoba o pseudonimie @/// pisała, że zadania jakie są do wykonania w pracy są wykonalne. Może różnica wynikająca z Waszych opinii wynika z tego, że pracowaliście w dwóch różnych miejscach? Mnie w szczególności interesują opinie dotyczące tego jak pracuje się w Maxii ZOO w Warszawie.

Administrator

Od Waszych ostatnich aktywności w tym wątku minęło już sporo czasu. Możecie napisać co w tym momencie dzieje się w Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.? Jak przedstawia się atmosfera w miejscu pracy i ewentualne warunki zatrudnienia?

Dorian
@Administrator 15.05.2018 09:21

Warunki bez zmian, zaczynasz od minimalnej + jak sobie wynegocjujesz to masz 100zł więcej. Starszy sprzedawca podobnie, układanie grafiku to jak trafisz - fajna kierowniczka Cię wysłucha i spełni wszystkie prośby o dopasowanie, a są takie, które mają wszystko w (usunięte przez administratora) Atmosfera kiepska w nowo otwartych sklepach, obiecywali świetne lokalizacje a mało co wypaliło, małe obroty, nie da się wyrobić premii (nie mówię o sklepach typu Warszawa, Kraków). Dalej dźwigasz worki z karmą po 15-20kg, nadal sprzątasz psie odchody na sklepie, upychasz towar na malutkim magazynie bo jakaś mądra głowa wysyła po 8 palet tam, gdzie mieszczą się 4. A wszystko to wina twojej niegospodarności, przeciesz wszystko się da, klientów wyczarować z kosmosu, magazyn w mniemaniu ludzi "z góry" jest z gumy, ogólnie frustrująca praca na co dzień, przykład: wrzucają świetny produkt w gazetkę, ludzie przychodzą i pytają, a wam dowieźli albo 5 sztuk, albo zero.

Hanna

Na stronie głównej firmy MAXI ZOO Polska widnieje wiele nowych ofert pracy. Tu podrzucam link - http://www.maxizoo.pl/kariera/oferty-pracy-maxizoo/ . Szuakają między innymi kierownika i zastępcy kierownika sklepu. Czy ktoś miałby więcej do powiedzenia na temat obowiązków i charakteru pracy na tym stanowisku? Czy warto tam aplikować? Jak ma się ogólna atmosfera pracy w tej firmie?

///
@Hanna 13.04.2018 13:19

Atmosfera jest ciepła i przyjazna, bieżące wymagania racjonalne i do spełnienia, ale zarobki do niczego, nawet dla zastępców. Z tego co wiem, to tylko kierownicy zarabiają godne pieniądze i też nie jest to rewelacja. Sympatyczne miejsce, żeby sobie dorobić jako biedny student, ale na etat raczej nie polecam.

Kandydat

Maxi ZOO kolejny raz w przeciągu dwóch lat szuka Księgowej i w związku z tym mam pytanie, czy ktoś wie jaki jest problem w w tym dziale??? ewidentnie cos tu nie gra, bo nie myślę że są to kolejne nowe etaty.

kej
@Kandydat 28.02.2018 10:58

również jestem ciekawa!

Donald
@Kandydat 28.02.2018 10:58

Pewnie chodzi o zarobki, stąd rotacja pracowników. Obiecują podwyżki i na obietnicach się kończy

Tamara

Czasami zgłaszają się pracownicy ale niestety nie radzą sobie, szczególnie księgowa.

?
@Tamara 05.04.2018 19:17

to znaczy?

Daria

Może teraz przy braku ludzi do pracy firma pomyśli o podwyżkach?

Nick

Teraz się ogłaszają ze szukają pracowników. Krótki był w 2018 na takiej rozmowie? Jak warunki teraz?

Daro
@Nick 24.01.2018 10:29

Dalej proponuja najnizsza ewentualnie mozna wynegocjowac 100zł wiecej jak sprzedawca albo smieszne 2500 BRUTTO jako starszy sprzedawca. Bardzo duzo obowiazkow, inni pracodawcy za taki warunki proponują wyzsza stawke.

natalia

praca trochę ciężko trzeba dźwigać worki z karma po 12 kg 15 kg zarobki głodowe najniższa krajowa.

lala
@natalia 20.10.2016 13:08

ile?

Olo
@lala 22.11.2016 11:12

2500 + premie Ale to też zależy od doświadczenia i negocjacji z HR. Koniec języka za przewodnika.

@
@Olo 06.12.2017 22:01

Kasjer-sprzedawca niecałe 1600zł + premia kwartalna pod warunkiem, że wyrobisz target.

Jane

Miałam okazję jakiś czas pracować w Maxi Zoo. Wg mojej opinii praca jest wymagająca(ale która praca nie jest) . Zarobki - jakie wynegocjować Ci się uda takie masz. Atmosfera bardzo dobra. A co do dźwigania worków z karmą - na rozmowie kwalifikacyjnej jest wyraźnie powiedziane, że są dostawy , które należy rozładować a jeśli komuś to nie odpowiada to po co szuka takiej pracy ? Dodatkowo współpracownikami są mężczyźni, którzy chętnie pomagają . No i bardzo dużym plusem jest brak zwierząt w sklepie do sprzedaży. A to że czasem zwierzak klienta się zestresuje i zalatwi na sklepie ? Trudno zdarza się. Pracę wspominam bardzo dobrze i żałuję że wyjechałam za granicę. Na pewno nadal bym tam pracowała ☺

hahahaha
@Jane 19.02.2017 13:27

widać, że ktoś z wyżej postawionych osób napisał. Ratujecie kufry, bo ludzie piszą prawdę.

Wojtek
@hahahaha 30.10.2017 22:47

O wybacz, ja też mam bardzo pozytywne emocje związane z tą firmą, podobnie jak "Jane", a Ty kolego "hahahaha" się nie wypowiadaj jak nic nie wiesz na ten temat i jak tam nie pracowałeś. Dziękuję.

Radoslao

Ktoś coś wie o zarobkach? :>

Olo
@Radoslao 23.08.2016 15:08

2500 + premie Ale to też zależy od doświadczenia i negocjacji z HR. Koniec języka za przewodnika.

Olo

Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii. Praca moim zdaniem całkiem niezła, super ludzie, bardzo dobra atmosfera, wymagania są jak wszędzie, ale przepraszam bardzo, za leżenie nikt nie zarobi kokosów, obudźcie się. Pracodawcy nie dają nie wiadomo ile kasy za nic nie robienie. Pracowałem z ludźmi, którzy ledwo zaczęli studia, a już chcą zarabiać 3 tysiące do ręki za nic nie robienie. No nie tędy droga. Może jak praca nie odpowiada to trzeba ją zmienić, albo zmienić podejście do życia? Lidl oferuje 3800 brutto. No to już jest lepsza kasa.

Zostaw opinię o Maxi ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.