C.A

Żałosne pensje. Kasjer - sprzedawca ma robić wszystko. Pilnować kasy, latać po całym sklepie za klientem, a w przelocie jeszcze rozładować dostawę. Wymaga się specjalistycznej wiedzy, a płaci się marne pieniądze. Na rozmowie rekrutacyjnej bajki o pensji, o podwyżkach i premii. Pseudo-miłe towarzystwo w biurze. Dyrektor na szkoleniu zapewnia, że jako pracownicy bezpośrednio pracujący z klientem jesteście najważniejsi, no, ale niestety, nie przekłada się to na pensje. Wieczne pretensje kierownik regionalnej, ale oczywiście wszyscy jesteśmy "przyjaciółmi" i jesteśmy równi. Śmiech na sali. Nie polecam. WYZYSK. WYZYSK. Jak ktoś lubi być wykorzystywany to proszę bardzo :)

1
sylwia
Klient

Nie polecam!!!! Zamówiłam karmę dla psa za 220 zł. Po kilku dniach dostałam informację, że wygenerowano etykietę w DHL. Minął tydzień, a paczka nadal nie była nadana. Dzwoniłam kilka razy na infolinię. Pierw mnie zbywali, a po kilku dniach w końcu powiedzieli, że nie mogą zrealizować tego zamówienia. Potem jeszcze tydzień czekałam na zwrot pieniędzy. Zwrócili mi pieniądze, gdy już codziennie zaczęłam dzwonić na infolinię – 14 dni po dokonaniu zakupu. To są (usunięte przez administratora)

16
Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Maxi ZOO Polska Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Maxi ZOO Polska Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

Jest enel-med :)

V.
Były pracownik
@Pytanie

Ta, na pakiet enel-medu, którego nie uświadczysz, chyba że wybłagasz na kolanach. X)

Iza
Pracownik
@Pytanie

Tak , mamy pakiety Enel Med

Iza
Pracownik
 Pytanie
@V.

co Ty piszesz? ja dostałam od razu

V.
Były pracownik
@Iza

Piszę to, czego doświadczyłam. Gratuluję Ci, ale ja nie doczekałam się pakietu przez rok. Kiedy o nim wspominałam to widziałam tylko niezręczny uśmiech na twarzach kierownictwa.

Karolina Nowy wpis
@Iza

A jaki to pakiet? Podstawowy czy jakiś inny? :) Jestem też ciekawa czy można do niego dołączyć członków swojej rodziny. Wiesz coś może na ten temat? Czy jest taka opcja w Maxi ZOO za ewentualną dodatkową opłatą?

:) Nowy wpis
Pracownik
@Karolina

Można dołączyć członków rodziny i rozszerzyć pakiet z podstawowego

Karolina Nowy wpis
@:)

To od razu dopytam :D A jaki jest to koszt? Rozszerzenia oraz dołączenia członków rodziny? Czy prócz opieki medycznej obowiązują jeszcze jakieś inne benefity/dodatki w Maxi ZOO?

były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Jak chyba w każdej sieciówce zależy na jakiego trafisz kierownika i zespół. Jak trafisz dobrze to pomimo wielu obowiązków, atmosfera pracy wszystko rekompensuje. Jak trafisz źle (a o to jest łatwiej bo dział HR nie potrafi zatrudniać kierowników) to spotkasz się z wymówkami czemu coś jest nie zrobione, wyrzutami że powinieneś to zrobić nawet jak o tym nie wiedziałeś i nie leży to w twoich obowiązkach. Awans równiez zależy od kierownika- albo będzie fajnie i będzie się brało udział w ścieżkach rozwoju albo twój kiero będzie cię mamił że bedziesz się rozwijać itp, a jak będzie ku temu sposobność to uzna że nie pamięta żeby cokolwiek takiego mówił. Pensja niska jeśli wziąć pod uwagę wymaganą specjalistyczną wiedzę z zakresu zywienia i opieki nad zwierzętami oraz ilość obowiązków

Natalia
Kandydat
 Pytanie

Czy jest tutaj ktoś, kto mógłby wyrazić swoją opinię na temat pracy w sklepie przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie? Jestem zainteresowana tym miejscem. Jak wygląda ustalanie grafiku? Co z pracą w soboty? Czy jest dużo dźwigania?

Agnieszka
Były pracownik
@Natalia

Miałam nie przyjemność pracować w tym sklepie, szefostwo słabe, pracownicy nie zgrani... Brak konkretnych poleceń. Grafik ustalają jak chcą. Masa noszenia.

:)
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

Masa noszenia? Jak to w sklepie... taka praca... nie chcesz nosic to na kase do biedronki :) grafik ustalany wg prawa pracy ;) zawsze sa jakies zmiany bo ktos L4 bo ktos UŻ. Jezeli chcesz dluzej popracowac to swietna firma

1
Xyz
Pracownik
@Natalia

Wystarczy udać się na rozmowę, a nie opierać się na bzdurach zawistnuch ludzi, którzy z tym miejscem zapewne nie mieli nic do czynienia;)

Vika
Klient
@:)

W biedronce pracuje się nie tylko na kasie. Proponuję się dokształcić z wiedzy.

Tom
Klient

Nie polecam Zadnej z ich usług ani internetowych zakupów ani stacjonarnych . DHL kurier doslownie dno niemogł znaleźć adresu ,dupsko nie chciało mu się ruszyć i nagle dostałem info na maila ze przesyłka awizowana. Co za bieda !! Blokują nr żeby czlowiek nie mogl dodzwonić się na infolinię do nich

2
A.
Klient
 Pytanie
@Tom

A może nie odbierają bo akurat jest ruch i obsługują przy kasie, a nie mają sekretarki która by tylko siedziała i odbierała telefony? Albo mają szkolenie? Albo kontrolę jakąś i nie mogę rozmawiać, a klienci bardzo lubią się rozgadywać zamiast zapytać konkretnie? Może warto spojrzeć trochę dalej niż czubek własnego nosa i postawić się w sytuacji drugiej osoby? Ludzie się zrobili tak roszczeniowi i zapatrzeni w siebie że aż przykro na to wszystko patrzec

V.
Były pracownik
@A.

Infolinii nie obsługują pracownicy sklepu.

A.
Klient
@V.

Napisał że nie poleca też sklepów stacjonarnych, więc odniosłem wrażenie że drugi zarzut tyczy się właśnie ich

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Florian

Dla mnie dobra praca w fajnej firmie i do tego fajna atmosfera . Co więcej można oczekiwać?

Pat
Pracownik

(usunięte przez administratora)i tyle!!!!! Ostrzegam przed brakiem profesjonalizmu, nie realizują zamówień, nie można się też dodzwonić, wywalcie ich z rynku, durnota poniemiecka.

7
Lara O.
Były pracownik

4 miesiące - tyle tylko mogłam tam wytrzymać. Niestety moje nogi i kręgosłup odmawiały już współpracy - nawet armia maści i żeli nie dawała już rady ( a pracowałam w sklepach i 8 h stania to pikuś i naprawdę spoko). 12 godzin ciągłego stania, latania z jednego końca sklepu na drugi. przerwa na jedzenie nazywana tylko przerwą bo trzeba było szybko zjeść i już wracać na sklep. Jesteś sprzedawcą , doradcą, a dodatkowo jeszcze w przelocie sprzątasz, dokładasz towar i zmieniasz planogramy......I to musi być szybko zrobione wszystko bo nie ma czasu na rozczulanie. Dwa a nawet trzy dni po 12 h dają Ci tak po mięśniach że nawet nie wiesz jak wstać z łóżka a wszystko za ponad 2100 zł. Co z tego ze masz w socjalu kawę, herbatkę i świeże owoce, wodę jak nie masz czasu żeby sobie zjeść/wypić. Ciągłe parcie na wchodzenie w d..e klientom i wciskanie produktów- ludziom nawet się nie chce czytać co do czego a decydują się na zwierzaka a do doradcy przychodzą jakby był co najmniej lekarzem weterynarii z doświadczeniem 30 lat.(szkolenia nie czynią specjalistami aż takimi) Jeśli zaczynasz przygodę z praca to może Ci się to wszystko spodoba ale uważaj żeby nie stracić zdrowia. Ekipa nawet spoko - choć za plecami każdy każdego obgaduje i straszne parcie jest na wyższe stanowisko. Na naukę oprócz elerningów ( a i tak pewnie zrobisz je w domu - może kiedyś oddadzą ci godziny za to) nie ma czasu bo są zmniejszone składy pracowników - w większosci samemu trzeba pytać po 100 razy albo samemu ogarnąć (a na to nie ma kiedy). Nie polecam chyba że nie macie wyboru.

.
Klient
 Pytanie

Czy na tym forum pracują jacyś administratorzy, cokolwiek? Nie można się dokopać do jakiejkolwiek merytorycznej opinii o pracy w tej firmie, bo przez cymbałów, którzy nie wiedzą nawet, gdzie wylewają swoje żale wszystko jest zaspamowane.

Julia
Klient

Zamówiłam klatkę dla myszy, gdy nie doszła w wyznaczonym terminie - zadzwoniłam. Dowiedziałam się, że muszę czekać na informację od działu logistycznego, ponieważ nie wiadomo co z moją paczką. Następnego dnia gdy nie dostałam informacji zwrotnej, zadzwoniłam ponownie i dostałam taką samą odpowiedź, ponieważ dział logistyczny nie raczył odpisać. Zadzwoniłam więc jeszcze raz i jeszcze raz, jednak zawsze z tym samym rezultatem. Za ostatnim razem dowiedziałam się, że jeśli nie dojdzie w przeciągu trzech dni, oznacza to, że zamówienie zostanie anulowane. Wtedy też miną dwa tygodnie odkąd złożyłam zamówienie :) To były moje pierwsze i zdecydowanie ostatnie zakupy w tym sklepie.

11
.
Klient
 Pytanie
@Julia

To super, ale kto pytał? To forum dla pracowników, nie klientów.

Piotr
Klient
 Pytanie

Pozwolę sobie napisać kilka słów jako klient sklepu Maxi Zoo. Zwykle robię zakupy w innym sklepie i tylko przypadek zrządził, że przez pośpiech i roztargnienie zamówiłem po raz pierwszy w Maxi Zoo. Moja opinia będzie jednak po stronie negatywów (po fakcie wiele takich opinii odnalazłem w internecie). Aż dziwię się, że firma nie wyciąga wniosków z tego co zalewa strony z opiniami. Podstawowym problemem jest bardzo długi czas dostawy, lub niedostarczenie w ogóle. Krótko opiszę sytuacje w jakiej ja się znalazłem. Złożyłem zamówienie i nauczony doświadczeniem dotychczasowymi zamówieniami (inny sklep) nie przypuszczałem nawet, że będę musiał interweniować w sprawie zamówienia - po prostu oczekiwałem na karmę dla zwierzaka - zwykle karma była ok. 3 dnia po zamówieniu, czasami wcześniej. Nigdy nie miałem kłopotu z odbiorem, ponieważ na moim osiedlu jest ochrona więc jak nikogo nie ma w mieszkaniu to tam zostawia przesyłkę. Zainteresowałem się po ok. 5 dniach od wysłania zamówienia, sprawdziłem jeszcze raz potwierdzenie zamówienia, wszystko było w porządku, widniał prawidłowy adres dostawy. Po kontakcie telefonicznym dowiedziałem się, że "jestem szczęśliwcem" bo zamówienie zostało już spakowane i czeka na przekazanie firmie kurierskiej. Upłynęło kolejne 5 dni i telefonicznie dowiedziałem się, że już po sprawie - przesyłka nie została doręczona ponieważ kurier miał podany inny nr bloku i przesyłka wróciła do sklepu. To moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym internetowym sklepie, kompletnie dla mnie niewiarygodne tłumaczenie. Kurier, który nie zadzwonił mając przesyłkę będąc na zamkniętym osiedlu z ochroną nie zapytał? Dziwne to wszystko, ja przypuszczam że przesyłka w ogóle nie opuściła sklepu. Czekam na zwrot pieniędzy ( już 7 dzień od kontaktu telefonicznego) i trwa to dłużej niż ponowne zamówienie w innym sklepie i realizacja zamówienia - 4 dni od złożenia zamówienia. Właśnie otrzymałem karmę i odbyło się to w normalny bezproblemowy sposób, kurier - GLS skontaktował się telefonicznie i poinformował o przesyłce. W Max Zoo złożyłem zamówienie 17 października i w dalszym ciągu jest niezrealizowane ponieważ nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. -pb

11
ama20
Pracownik
@Piotr

mam ten sam problem. Nie polecam sklepu. To jakiś koszmar

2
iwka
Klient

wyludzili pieniadze za dwa zamowienia - poltora miesiaca temu - lacznie blisko 800 zlotych, nie reaguja na emaile telefony, nic kompletnie - zglaszam sprawe na policje!

11
Dorka
Klient
@iwka

Zamiast suchej karmy dla kota przysłano mi pakę psich sticków do czyszczenia psich zębów. Trzymajcie się z daleka od kupowania tam czegokolwiek. Mam latać na pocztę, zwracać i ponosić dodatkowe koszty.

5
Pytanie
 Pytanie

Czy w Maxi ZOO Polska Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?

Mini Zoo
Pracownik
@Pytanie

Zależy na jaki zespół trafisz, ja akurat trafiłem źle i było bardzo toksycznie, ale pewnie są zespoły które się świetnie dogadują i pracują. To jest loteria.

C.A

Żałosne pensje. Kasjer - sprzedawca ma robić wszystko. Pilnować kasy, latać po całym sklepie za klientem, a w przelocie jeszcze rozładować dostawę. Wymaga się specjalistycznej wiedzy, a płaci się marne pieniądze. Na rozmowie rekrutacyjnej bajki o pensji, o podwyżkach i premii. Pseudo-miłe towarzystwo w biurze. Dyrektor na szkoleniu zapewnia, że jako pracownicy bezpośrednio pracujący z klientem jesteście najważniejsi, no, ale niestety, nie przekłada się to na pensje. Wieczne pretensje kierownik regionalnej, ale oczywiście wszyscy jesteśmy "przyjaciółmi" i jesteśmy równi. Śmiech na sali. Nie polecam. WYZYSK. WYZYSK. Jak ktoś lubi być wykorzystywany to proszę bardzo :)

1
O
Pracownik
@C.A

2 lata później, a opinia nadal aktualna w 100%.

1
xyz
Były pracownik
@C.A

Najgorsze możliwe połączenie, czyli niemiecki sklep w polskim wydaniu. Żałosne pensje, trzeba robić wszystko od grzebania w śmietniku po rozliczanie kas w systemie na koniec zmiany. Rozładunek towaru i po drodze obsługa klienta. Wszystko za marne pieniądze. Wymagają wiedzy specjalistycznej, ale nie jest to w żaden sposób wynagrodzone (za szkolenia możesz sobie tylko odebrać później godziny). Bardzo odradzam, młodzi ludzie szukajcie sobie czegoś innego. Kolejnym mankamentem jest niestety kumoterstwo. Potwierdzam, że zalatuje tutaj wyzyskiem.

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam .. Nowy pracownik, tak właściwie musi robić wszystko na raz, kasa, dostawy, obsługiwać klientów. między czasie układać koszyki po sklepie. Mańko.. To wgl żart, nie dostajesz od razu swojego kodu na kasę, jeśli idziesz na przerwe ktoś z pracowników wchodzi Ci na kasę, na koniec pracy rozliczana jest kasetka. Na plusie okej, na minusie wyciągasz że swojego protefla = 5zl, 10,zl , 30 zł wszystko płacisz Ty . A najlepszym plusem pracy w maxi zoo jako szkolenie , czyszczenie kibli. Po tygodniu stajesz sie perfekcyjna Pani domu. NIE POLECAM - Gorczewska warszawa Jeden plus pracy to jeśli lubisz psy, możesz je sobie pogłaskać albo dać smakołyk

1
Marta
Klient

Tawar zakupiony, zaplacony od razu przelewem, wyslka miala byc kurierem , ponad tydzien minal ani nie wyslane, ani zadnej odpowiedzi, nie ma i pewnie nie bedzie . OSTRZEGAM INNYCH i ODRADZAM !!!!! Ne dajcie sie oszukac

9
RS
Klient

Odradzam zamawianie w tym sklepie, straszne opóźnienia czekam 8 dzień i nic.

9
Iwona
Klient

Pierwszy i ostatni raz zamawiałam z tego sklepu. Pierwsze zamówienie nie doszło do skutku bo musiał źle działać internet czekam na zwrot pieniędzy 6 dzień! Zero kontaktu z klientem -wiem tylko że drugie zamówienie zakończone a dostawy nie ma. U przewoźnika trzeci dzień i żadnej informacji. Żenada

10
sylwia
Klient

Nie polecam!!!! Zamówiłam karmę dla psa za 220 zł. Po kilku dniach dostałam informację, że wygenerowano etykietę w DHL. Minął tydzień, a paczka nadal nie była nadana. Dzwoniłam kilka razy na infolinię. Pierw mnie zbywali, a po kilku dniach w końcu powiedzieli, że nie mogą zrealizować tego zamówienia. Potem jeszcze tydzień czekałam na zwrot pieniędzy. Zwrócili mi pieniądze, gdy już codziennie zaczęłam dzwonić na infolinię – 14 dni po dokonaniu zakupu. To są (usunięte przez administratora)

16
An.
Klient
@sylwia

Taka sama sytuacja u mnie lecz ze smyczami już dwa tygodnie czekam na odzew zero kontaktu zero towaru i zero kasy

16
G
Klient
@sylwia

To strona dla osób, które pracowały w Maxi Zoo, nie dla niezadowolonych klientów.

Marek Ormańczyk
Klient
 Problem
@An.

Identycznie ze smyczą Ruffwear Roamer, a przy zamówieniu dwóch sztuk szelek Ruffwear Front Range żadne nie były w kolorze zamawianym. Trzy zamówienia [709557271 z 14/09/2020, 709588660 z 01/10/2020 i 709588769 z 01/10/2020] = trzy problemy ....

15
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Więc tak pierwsze co czytam opinie o sklepie internetowym na forum o pracy moderator tu jakiś pracuje? Pół roku po zakończeniu wspòłpracy z firmą jestem gotowy napisać kilka słòw. Mimo tego że zostałem zwolniony i tak mam pozytywną opinię nie ma wyzysku pensja mogła by być lepsza ale tu zawsze człowiekowi mało. Są szkolenia co dla wielu zwłaszcza młodych ludzi jest cenne. Oczywiście czasem ma miejsce kumoterstwo co odbija się na jakości sklepów ale to ma miejsce wszędzie gdzie nie istnieje tak naprawdę audyt. Zwłaszcza zewnętrzny pozwala to na liczne drobne nadużycia ale to nie jest mój problem już. Wszystkim miłośnikom zwierząt mogę polecić tę firmę. Pozdrawiam były kierownik.

Rubby
Były pracownik

Praca jako koordynator w tej firmie tui jakaś pomyłka. Dostajesz marne grosze a wykonujesz pracę magazyniera, zastępcy kierownika sklepu, kasjera, sprzątaczki i nawet nie ma premii no chyba że dla kierownictwa. Nie polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o Maxi ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 60 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Wybrzeże Gdyńskie 6C
    01-531 Warszawa
  • NIP: 7010158031 KRS: 0000317214
Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.