MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Maxi Zoo dynamicznie się rozwija. Na mapie Polski właśnie pojawił się kolejny nowy sklep – w Lublinie, na Tatarach.

Czekają tam już na Was pasjonaci zwierząt, którzy chętnie podzielą się specjalistyczną wiedzą na temat żywienia oraz pielęgnacji domowych pupili i pomogą dopasować wszystkie niezbędne akcesoria.

Sprawcie niespodziankę swojemu zwierzakowi i zabierzcie go na spacer do Maxi Zoo.

Do zobaczenia w Lublinie na Tatarach!
Misiek
Pracownik

Wg mnie praca jak każda inna w handlu, trzeba pracować fizycznie, są spore dostawy ale to w zależności pewnie od sklepu. Co ważne praca jest w fajnej atmosferze. Mam bardzo zgrany zespół razem z kierownikiem . Co prawda jestem w firmie od pół roku ale naprawdę dostałem dużo wsparcia z każdej strony. Sam początek od rekrutacji wspominam bardzo dobrze. Rekruterki bardzo przyjazne i pomocne.

Pracodawca

@Kate

Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Chętnie odpowiemy na Pani pytania związane z procesem rekrutacyjnym. W tym celu serdecznie zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem: people.team@maxizoo.pl. Pozdrawiamy, Dział People Maxi Zoo

Ola
Pracownik

Od niedawna pracuję w firmie, zanim do niej dołączyłam czytałam tu opinie. Po ich przeczytaniu niemal zrezygnowałam, ale w ostatniej chwili zdecydowałam, że zaryzykuje, bo kocham zwierzęta i nie wiem czy chciałabym pracować w innej branży. Trafiłam do mega fajnego, zgranego zespołu.Zdaję sobie sprawę, że może nie wszędzie tak jest , ale u mnie jest super. Faktycznie trochę pracy jest , trochę dostaw, ale w handlu to raczej normalne. Ciesze , że te opinie nie spowodowały , że zrezygnowałam bo wtedy faktycznie mogłabym napisać negatywną opinie , ale innemu pracodawcy. Ja polecam pracę i polecam tak fajny zespół jaki mam.

Lis
Pracownik
@Fox

Mam takie same odczucia. Dzięki temu że pracy nie jest mało, czas fajnie leci i nim się obejrzysz wracasz do domu. Atmosfera, pracownicy wszystko jest fajnie dograne, naprawdę!

Pracownik
Pracownik

Cześć. Aktualnie pracuję w jednym z bardziej obleganych Maxi Zoo w Warszawie. Studiuje dziennie, Dlatego bardzo doceniam elastyczny grafik i fakt ze mogę sobie przyjść do pracy na 2,3 godzinki. Oczywiście jak już wyżej napisane zostało płacą niska, a obowiązków duzo. Atmosfera była super niestety zmieniło się jakiś czas temu kierownictwo i bardzo się wsyztsko zmieniło. Po takim czasie jak tam pracuje można popaść w rutynę, ale wszytsko naprawiają klienci i pieski, które zawsze można pogłaskać. Mała ilość chłopaków w naszym sklepie nie pomaga lecz zawsze można sobie jakoś poradzić z dźwiganiem. Jako pierwsza lub jedną z pierwszych prac jest super.

Lolek
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Chłopak jakoś więcej zarabia, że uważasz ze powinien dźwigać więcej niz dziewczyna? Zalosne

anonim
Pracownik

Pracuję z centrali, więc mogę wypowiedzieć się z tej perspektywy. Maxi Zoo to firma, która stale się rozwija. Jesteśmy na rynku już 9 lat, ale nie zatrzymujemy się w miejscu. Usprawniamy, przyspieszamy, inwestujemy w nowe programy automatyzujące pracę. Pracownicy mają dostęp do platformy szkoleniowej, na której mogą zdobywać wiedzę produktową i z obsługi klienta. Ponadto, nasza Trenerka realizuje cykliczne szkolenia wzmacniające kompetencje osób pracujących w sklepach, ale też co jakiś czas są organizowane szkolenia dla centrali. Te osoby, które chcą - mają możliwość rozwoju. Mamy mnóstwo awansów wewnętrznych, wewnętrzny proces ocen okresowych i Development center. Jan na ten moment procesy rozwojowe i regulamin premiowy obejmuje tylko sklepy, ale są plany przygotowania tego także dla centrali. Współpraca biuro-sklep przebiega bardzo dobrze, jedynie sporadycznie trzeba wysyłać "przypominajki" - ale to nie jest uciążliwe, bo przecież zadania operacyjne (sprzedaż, czy obsługa klienta) są ważniejsze niż wypełnienie takiej czy innej tabelki. Mam wrażenie, że mimo braku częstego fizycznego kontaktu z oddziałami, komunikacja jest łatwiejsza niż współpraca między działami w biurze. Tutaj zamiast załatwienia sprawy często słychać "nie mam czasu, mam inne zadania, to nie mój temat". Cierpią na tym różne projekty wewnętrzne i międzynarodowe. Benefity są ok, może do dodania jest tylko ubezpieczenie grupowe. Cała reszta jest: opieka medyczna (finansuje firma), pakiet sportowy, platforma benefitowa online (firma pokrywa 50% kosztu), dodatkowe dni wolne za wolontariat i za staż pracy, możliwość pracy z Pupilem (biuro i sklepy!), platforma szkoleniowa. Problemy nie są zamiatane pod dywan, ale w miarę możliwości rozwiązywane. Kierownicy w biurze i sklepach też mają specjalne szkolenia rozwojowe, więc widać inwestycję w dobrą kadrę managerską. Minusy jakie zauważam to spora ilość zadań, niezależnie od stanowiska. Chyba tak to już jest, że w pracy nie powinniśmy się nudzić, ale czasem terminy gonią aż za bardzo :)

Rafał wilk
Były pracownik
@anonim

Haha o jakim rozwoju mowa no tak wy tam w centrali się może i rozwijacie tylko kosztem pracowników Nawet na święta nie daliście pracownika nic gdzie moja żona w leviatanie dostała 400 w bonach na święta a wy nic

Misiek
Pracownik

Wg mnie praca jak każda inna w handlu, trzeba pracować fizycznie, są spore dostawy ale to w zależności pewnie od sklepu. Co ważne praca jest w fajnej atmosferze. Mam bardzo zgrany zespół razem z kierownikiem . Co prawda jestem w firmie od pół roku ale naprawdę dostałem dużo wsparcia z każdej strony. Sam początek od rekrutacji wspominam bardzo dobrze. Rekruterki bardzo przyjazne i pomocne.

Pracodawca

@Misiek

Dzień dobry, Serdecznie dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w naszej firmie. Cieszymy się, że proces rekrutacyjny oraz pierwsze miesiące współpracy spotkały się z Pana pozytywną oceną. Doceniamy, że zwrócił Pan uwagę na przyjazną atmosferę pracy oraz dobrą współpracę z zespołem i kierownictwem. To dla nas ważne, aby każdy członek naszej firmy czuł się wartościowy i wspierany. Zapewniamy, że będziemy kontynuować nasze działania w tym kierunku. Dziękujemy za zaangażowanie i życzymy dalszych sukcesów w naszym zespole! Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo

Kate Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Prosze odpowiedzcie mi jakie kwalifikacje trzeba miec by zaczac u was prace? Mam doswiadczenie w handlu 4 letnie z czego 2 letnie jako kierownik. Mam ogromna wiedze na temat zwierzat a w szczegolnosci psow (zajmuje sie hobbystycznie behawiorystyka) A mimo to nie otrzymalam zadnej odpowiedzi po aplikacji na stanowisko. Wiec naprawde nie wiem jakich kwalifikacji wymagacie jeszcze.

Nowy wpis

Pracodawca

@Kate

Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Chętnie odpowiemy na Pani pytania związane z procesem rekrutacyjnym. W tym celu serdecznie zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem: people.team@maxizoo.pl. Pozdrawiamy, Dział People Maxi Zoo

Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Maxi Zoo dynamicznie się rozwija. Na mapie Polski właśnie pojawił się kolejny nowy sklep – w Lublinie, na Tatarach.

Czekają tam już na Was pasjonaci zwierząt, którzy chętnie podzielą się specjalistyczną wiedzą na temat żywienia oraz pielęgnacji domowych pupili i pomogą dopasować wszystkie niezbędne akcesoria.

Sprawcie niespodziankę swojemu zwierzakowi i zabierzcie go na spacer do Maxi Zoo.

Do zobaczenia w Lublinie na Tatarach!
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Kochasz zwierzęta i chcesz im pomagać nie tylko od święta? To tak jak my!

W Maxi Zoo doceniamy Pracowników, którzy angażują się w pomoc czworonożnym przyjaciołom dodatkowym dniem wolnym od pracy za wolontariat na rzecz zwierząt.

Pomaganie zwierzętom jest dla nas niezwykle ważne. Ta idea przyświeca naszym działaniom od początku istnienia marki Maxi Zoo na rynku, dlatego aktywnie współpracujemy ze schroniskami, fundacjami, stowarzyszeniami i angażujemy się w pomoc charytatywną.

Obecnie pomagamy licznym schroniskom z całej Polski, wspierając je poprzez przekazywanie pożywienia i akcesoriów, a także promując adopcję wśród klientów sklepów Maxi Zoo.

Nasi klienci również aktywnie przyłączają się do działań na rzecz zwierząt. W sklepach znajdują się specjalne pojemniki na dary przekazywane przez właścicieli pupili. Każda osoba, która chciałaby zaangażować się w pomoc może zapytać o szczegóły dot. naszych lokalnych działań charytatywnych w najbliższym sklepie Maxi Zoo.

Dołącz do naszej zwierzolubnej ekipy i pomagaj zwierzakom nie tylko po godzinach.

#teamMaxiZoo#charytatywnie#dlazwierząt
Ola
Pracownik

Od niedawna pracuję w firmie, zanim do niej dołączyłam czytałam tu opinie. Po ich przeczytaniu niemal zrezygnowałam, ale w ostatniej chwili zdecydowałam, że zaryzykuje, bo kocham zwierzęta i nie wiem czy chciałabym pracować w innej branży. Trafiłam do mega fajnego, zgranego zespołu.Zdaję sobie sprawę, że może nie wszędzie tak jest , ale u mnie jest super. Faktycznie trochę pracy jest , trochę dostaw, ale w handlu to raczej normalne. Ciesze , że te opinie nie spowodowały , że zrezygnowałam bo wtedy faktycznie mogłabym napisać negatywną opinie , ale innemu pracodawcy. Ja polecam pracę i polecam tak fajny zespół jaki mam.

Pracodawca

@Ola

Dzień dobry, Dziękujemy Pani serdecznie za podzielenie się doświadczeniami z pracy w naszej firmie. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mimo początkowych obaw, decyzja o dołączeniu do naszego zespołu okazała się dla Pani trafna. Praca w handlu bywa wyzwaniem, ale to, jak Pani podchodzi do tych wyzwań z optymizmem, jest dla nas źródłem inspiracji. Pani pozytywna opinia i rekomendacja są dla nas nieocenione. To dzięki takim głosom wiemy, że jesteśmy na dobrej drodze i motywują nas do ciągłego doskonalenia naszego środowiska pracy. Życzymy Pani dalszych sukcesów i mnóstwa satysfakcji z pracy w naszym zespole! Z szacunkiem, Zespół Maxi Zoo

Fox
Pracownik
@Ola

Ja też polecam pracę . Wszystko zależy gdzie i z kim pracujesz. Pracy nie jest mało , trzeba sporo ogarnąć ale klimat jest przyjazny i otwarty. Może gdyby było więcej pracowników na sklepach byłoby nieco łatwiej.

Lis
Pracownik
@Fox

Mam takie same odczucia. Dzięki temu że pracy nie jest mało, czas fajnie leci i nim się obejrzysz wracasz do domu. Atmosfera, pracownicy wszystko jest fajnie dograne, naprawdę!

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.

Pytania

Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Pracodawca

 Aktualność
W zeszłym tygodniu Dział People Maxi Zoo rozpoczął cykl swoich wewnętrznych spotkań o nazwie „Inspirujące Śniadanie”.

Każdy z Zespołu przyniósł własnoręcznie przygotowane, pyszne danie na wspólne śniadanie, podczas którego wszyscy mogli zacieśnić więzi i wspólnie rozpocząć dzień pełen pozytywnej energii.

Tematem przewodnim pierwszego „Inspirującego Śniadania” była strategia odporności psychicznej. Dzięki warsztatom poprowadzonym przez Dyrektor Działu - Małgorzata Górska Zespół poznał lepiej teorię oraz praktyczne sposoby radzenia sobie ze stresem. Małgosia podzieliła się też cennymi narzędziami i technikami, które można stosować w codziennym życiu, aby czuć się lepiej i skuteczniej reagować na stresujące sytuacje. Zwieńczeniem spotkania była wspólna sesja relaksacji Jacobsona, która pomogła wszystkim się odprężyć i dobrze rozpocząć dzień.

Z niecierpliwością czekamy na kolejne „Inspirujące Śniadania”, podczas których Pracownicy przy wspólnym stole podzielą się tym, co najlepsze – wiedzą, swoimi doświadczeniami, pozytywnymi emocjami i ulubionymi przysmakami.
PK
Kandydat

Moja opinia o firmie z pozytywnej zmieniła się na negatywną. Aplikowałam do firmy na jedno ze stanowisk. Rekrutację prowadziła firma zewnętrzna. Okazało się, że pasuję zarówno doświadczeniem, jak i kompetencjami i zostałam umówiona na rozmowę wewnętrzną z HR. Sama rozmowa była profesjonalna, dostałam zaproszenie na kolejny etap i wyniosłam z niej same pozytywne odczucia. Natomiast to co było po rozmowie, jest nieco żenujące. Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź, brak szczegółów, feedbacku co z umówionym kolejnym etapem. W konsekwencji dostałam telefon od rekruterki, która była równie zażenowana jak ja. Powiedziała, że firma się rozmyśliła z procesu i odwlekała decyzję…Bardzo nie fair.

Pracodawca

@PK

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że Pani doświadczenie z procesem rekrutacyjnym nie spełniło oczekiwań. Cenimy sobie transparentność i sprawną komunikację, dlatego przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zachęcamy do kontaktu pod adresem: people.team@maxizoo.pl, abyśmy mogli lepiej zrozumieć zaistniałą sytuację i wrócić do Pani z szerszą informacją zwrotną. Pozdrawiamy, Dział People Maxi Zoo Polska

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Nawet nie wiem od czego zacząć tyle się tego nazbierało. Aktualnie już jestem byłym pracownikiem tej firmy- całe szczęście!! Na początku wszystko wydaje się super, tak też było w moim przypadku. Dostałam ofertę pracy w maxi zoo w jednym ze sklepów na Śląsku. Ucieszyłam się wiadomo nowo otwarty sklep, branża którą lubię- bomba! Po dwóch latach ta firma nauczyła mnie wiele, może nie tyle co firma ale ludzie. Każdy gra do swojej bramki, jedna osoba z Tobą rozmawia i jest tego samego zdania co Ty, a następnego dnia innej osobie mówi co innego - każdy kłamie. Gdy mówisz prawdę każdemu prosto w oczy, licz się z tym że jesteś najgorszy. W momencie kiedy starasz się jak tylko możesz, ale inna osoba ma to gdzieś, zawsze od kierownika usłyszysz ,że słabo się starasz i masz robić to lepiej. Osoba która nic nie robi nigdy nie zostanie upomniana. W zespole panuje bardzo toksyczna atmosfera, nie wiadomo czy podejmować rozmowę. Żaden kontakt z kierownikiem nie przynosi efektów. Nie ma zmian na lepsze a wręcz na gorsze. Kierownictwo... Dużo by szło tu powiedzieć, w skrócie w tym sklepie osoba na tym stanowisku nie powinna się tu znaleźć. Po pewnym czasie zaczęła wykorzystywać swoje stanowisko aż za bardzo. Ciągłe siedzenie w biurze( co tam tyle robi- nigdy się nie dowiesz ) i zero pomocy ze strony kierownika, wręcz przeciwnie dorzuci Ci tyle roboty i tyle tekstów podchodzących pod (usunięte przez administratora) że od razu masz ochotę się zwolnić .Krótko i na temat w tej kwestii. Polityka firmy nie jest najgorsza, wiadomo w każdym miejscu pracy się znajdzie coś co nam nie pasuje ale tu tych rzeczy jest wiele. Duży sklep, zmiany dwójkowe z czego jedna osoba ciągle siedzi w biurze przez co na sklepie jest jedna osoba od wszystkiego. Na dniu wolnym, który po zmianach 12h przysługuje każdemu, bardzo często zdarza się tak że jesteś ściągany na siłę do pracy bo nie ma kto przyjść. Nie ważne, że już wcześniej masz zaplanowany dzień wolny. W momencie gdy nie przyjdziesz są pretensje że nawet na pół dnia nie przyjdziesz. Mając dzień wolny licz się z tym że jak nie odczytasz grupy, nie odpiszesz to czeka upomnienie bo się nie interesujesz. Tu nie ma czegoś takiego jak balans między życiem prywatnym a pracą. Jedynie kierownik ma do tego prawo bo jak szlachta ma wolne to się nie doczekasz odpowiedzi (jak już dostaniesz to odpisze z pretensjami albo wyleci z tekstem że masz nie pisać bo ma wolne). Zapomniałam też dodać, że kierownik ma zawsze bardzo dużo nadgodzin ( nie wiadomo skąd), a ciągle wychodzi to tu to tam. Z urlopem to samo skąd tyle go ma ? Nigdy nie wiadomo:) Jak to w sklepie wiadomo jest dużo pracy ale w momencie kiedy na sklepie są same kobiety i przyjeżdżają dwie palety żwirków dla kota jest duża szansa, że się zajedziesz i chyba na to też liczy kierownictwo patrząc na to czego od Ciebie będą ciągle oczekiwać. Sytuacja z tego co wiem nie dotyczy tylko sklepu w którym pracowałam, ta kwestia będzie powtarzać się wszędzie ponieważ taka jest już tą firma :) Cieszę się że, wkońcu zmotywowałam się do zmiany pracy, udało się znaleźć i wkońcu mogę odetchnąć z ulgą. Raczej każdemu radzę trzymać się od tego sklepu jak najdalej jeżeli nie chcesz, żeby twoje zdrowie psychiczne ucierpiało. Mam nadzieję że komuś moja opinia i słowa "uratują życie" :)

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią o Pani doświadczeniach. Bardzo zależy nam na zrozumieniu opisanej sytuacji. Zachęcamy do kontaktu pod adresem: people.team@maxizoo.pl, abyśmy mogli omówić szerzej sytuację opisaną w komentarzu. Pozdrawiamy, Dział People Maxi Zoo Polska

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Były pracownik
Były pracownik

Tak tu się również zgodzę, każdy audyt to ogromny stres, dużo wypominania potem przez kierownika że wynik słaby :/

jerry
Użytkownicy czekają na odpowiedź 38 dni.
Kandydat
 Pytanie

Nie polecam. Składałem aplikację na stanowisko doradcy klienta MAXI ZOO. Po kilku dniach dostałem emaila, ze pomimo kilku prób nie udało się skontaktować ze mną telefonicznie ani mailowo, i nie mogą mnie wziąć pod uwagę w dalszym procesie rekrutacyjnym. Problem w tym, że nikt się ze mną nie próbował kontaktować, nie miałem żadnego połączenia telefonicznego ani emaila od firmy. Rozumiem, że pracodawca może nie być zainteresowany moją kandydaturą, ale to można napisać wprost i jest wtedy wszystko w porządku. Po co robić z kogoś idiotę?

Wiiik
Pracownik

Ciekawe czy w tym roku również zdobią konkurs w którym 3 najlepsze sklepy będą mogły wygrać paczkę na Święta.

Dawid
Kandydat
 Pytanie

Czy jako nowy pracownik, mogę liczyć na premie w trakcie umowy próbnej?

Toja
Pracownik
@Dawid

Nie ma umowy próbnej

Pracownik
Pracownik

Tak jest! Trzeba uciekać, bo to na pewno nie idzie w dobrym kierunku. W zeszłym roku chociaż konkursy sprzedażowe były co miesiąc. Teraz, do tej pory, są co dwa miesiące. Wypłata to więc często po prostu najniższa krajowa. Za tę pracę, ten wysiłek i dźwiganie to po prostu czysty wyzysk.

Xyz
Pracownik

Są premie sprzedażowe, uznaniowe również. Tylko trzeba się starać, a nie nic nie robić i oczekiwac kokosów i uznania. Z benefitow pozaplacowych m.in.: multisport, opieka medyczna, dodatkowy urlop za staż,

Były pracownik
Były pracownik
@Xyz

Śmiechu warte pracowałem półtorej roku i nic takiego nie było a co do Multisporta to mniej się zapłaci jak się karnet prywatnie wykupi więc nie oszukujcie ludzi że wszystko jest bo nic nie ma

Tak
Pracownik
 Pytanie
@Xyz

Oczekiwac kokosów? 300 zł brutto (205 bodajże netto na pełen etat) za wyrobienie wyniczków raz na dwa miesiące to kokosy? XD To są ochłapy nam rzucone, aby coś było. I tak w maju drugi miesiąc nie ma konkursu, bo rzucili inny „dodatkowy” który trwa 5 miesięcy XDD!! Multisport również jest drogi ????‍♀️ Praktycznie tyle ile płacisz prywatnie za karnet na siłkę.

Mała
Inne

Cześć. czy język angielski jest dość często wykorzystywany przez samego zastępcę kierownika sklepu? Czytam po prostu ofertę na mój rejon i jego znajomość została w niej akurat podkreślona

Toja
Pracownik
@Mała

Raczej tylko drogą mailową, sporadycznie

Marzena
Inne

Ktoś widzę, że pytał o premie na umowie próbnej, ale nie widzę by na każdym stanowisku była dostępna. u mnie w ogłoszeniu dla zastępcy kierownika jest napisane, że od razu przyznawana jest umowa o pracę na 2 lata. A ile wtedy trwa ewentualne wypowiedzenie?

Joanna
Były pracownik

Pracowałam w jednym z naszych sklepów w Warszawie, musiałam odejść bo się przeprowadzałam . Pracę wspominam dobrze. Dużo pracy fizycznej, ale z fajnym zespołem jaki ja miałam nie odczuwałam tego , wymienialiśmy się zadaniami. Tęsknię za swoimi stałymi klientami i naszymi rozmowami.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Przy ponownym aplikowaniu i rozmowie telefonicznej Pani (usunięte przez administratora) oznajmiła, że nie wskakuje się dwa razy do tej samej rzeki, kazała (!) szukać innej pracy i poradziła, żeby dać sobie czas (?).

Kandydat
Kandydat
@Kandydat

Kandydat a może dobrze Ci poradziły a nie zwodziły . Skoro nie wybrały Cię za pierwszą aplikacją tzn że nie to nie jest miejsce dla Ciebie , tak po prostu uczciwie i jednoznacznie. Jeśli wyciąganie tu takich informacji sprawiło Ci radość to ok, to może wlasnie takich osób tam nie szukają . Powodzenia

Kandydat
Kandydat

Nie polecam aplikacji w Jeleniej Górze. Sama rozmowa przebiegła w miarę normalnie. Po okazaniu zainteresowania ponowną ofertą, w rozmowie telefonicznej można było się dowiedzieć, że praca jest na 3/4 etatu, mimo wyraźnego zaznaczenia w ogłoszeniu, że jest to cały etat. Dodatkowo pani od rekrutacji kazała szukać innej pracy i nie wskakiwać dwa razy do tej samej rzeki. Żałosne

Magda
Kandydat
 Pytanie

Warto składać CV na Ostrobramskiej?

X
Kandydat
 Pytanie

@pracodawca może wy powiecie co to za praktyki są w waszej firmie? Zaczynając od pozytywów, sama rozmowa kwalifikacyjna na wspomniane stanowisko przebiegła bardzo dobrze. W branży zoologicznej mam ponad 5 lat doświadczenia i posiadam szeroką wiedzę z tego zakresu (zarówno jeśli chodzi o koty, psy a także gryzonie i ryby). Podczas omawiania kwestii długości zmian z rekruterką wyraźnie zaznaczyłem, że maksymalny, dzienny wymiar pracy jaki mnie interesuje to 8h. Pani M. była zachwycona moją kandydaturą. Z miejsca zaproponowała mi pracę i poinformowała, że firma odezwie się do mnie w ciągu 2 dni, celem umówienia badań medycyny pracy. W tamtym momencie pracowałem równolegle u innego pracodawcy, a więc by zatrudnić się w Maxi Zoo musiałem złożyć u niego wypowiedzenie za porozumieniu stron. W tamtej sytuacji starałem się otrzymać od Maxi Zoo jakiekolwiek poświadczenie, że oficjalnie zostanę przyjęty u nich do pracy (coś na kształt umowy przedwstępnej). Wcześniej w mojej karierze zdarzyło się, że pracodawca w ostatniej chwili zmienił zdanie odnośnie mojego zatrudnienia, dlatego tym razem chciałem się zabezpieczyć. W końcu, postawiony pod ścianą i zapewniony, że list intencyjny jest dla nich gwarancją zatrudnienia, zgodziłem się na ich warunki. Podczas badań medycyny pracy przedłożyłem lekarzowi swoje orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym. No i tutaj mleko się rozlało. W ciągu jednego dnia dowiedziałem się od rekruterki, że absolutnie nie może tak być, że nie będę w stanie pracować dłużej niż 8 godzin, oraz że zespół którego miałem być częścią jednogłośnie stwierdził, że chce pracować na zmiany 12-godzinne i w związku z tym muszą cofnąć decyzję o moim zatrudnieniu. W tym momencie byłem już po złożeniu rezygnacji w poprzednim miejscu pracy. Rekruterka drogą SMS odwołała ze mną wszystkie dotychczasowe ustalenia i zostawiła z niczym, bez pracy. Uważam, że zachowanie to było bardzo nie fair ze strony pracodawcy. Zostałem potraktowany bez szacunku, jak pracownik “drugiej kategorii”. Pięknie traktujecie ludzi z orzeczeniem. Śmiech na sali.

Pracodawca
Pracodawca
@X

Szanowny Panie, Dziękujemy za udzielenie opinii. Pragniemy zapewnić, że jesteśmy otwarci na dalszą rozmowę na temat Pana doświadczeń. Zachęcamy do kontaktu drogą mailową pod adresem rekrutacja@maxizoo.pl, gdzie możemy omówić opisaną sytuację szerzej. Pozdrawiamy, Dział People Maxi Zoo

Magdar
Kandydat
 Pytanie
@X

A jakie badania trzeba wykonać? Proszę o informację Pozdrawiam

Bdk
Inne
 Pytanie

Non stop zamknieta duza kasa ,robiac wieksze zakupy kaza isc do malej kasy przy ktorej nie ma miejsca na produkty ,problem sie powtarza ,jak dowiedxialem sie od pracownikow jest zgaszany do zarzadu bo tak dzieje sie w calej Polsce i nic z tym nie robia .Albo oszczednosc pradu albo durna polityka kosztem klienta ,osobiscie kozystam juz innego sklepu

anonim
Inne

Witam, zastanowiło mnie to, że w ofercie pracy na stanowisko HR Business Partner Stores pojawiło się prawo jazdy kat B. Po prostu po przejrzeniu oferty myślałem, że pojawi się gdzieś w sekcji z benefitami wzmianka o samochodzie służbowym, ale jak widać pomyliłem się. te wspomniane częste podróże służbowe trzeba wykonywać swoim autem?

Antosia
Inne

Według Ciebie w zakresie czego mogliby się minąć z prawdą? Też kiedyś myślałam o tej ofercie dla HR Bussiness Partnera. Jeśli tak jak ktoś wskazał, że trzeba swoim autem jednak jeździć to jak potem można rozliczyć się za paliwo?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie prowadzonym przez nas procesem rekrutacyjnym. Prawo jazdy Kat. B pojawia się w naszych oczekiwaniach w związku z występującymi na tym stanowisku podróże służbowe. Zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym people.team@maxizoo.pl - chętnie opowiemy szerzej o benefitach oferowanych na tym lub innych stanowiskach w naszej firmie. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Zostaw merytoryczną opinię o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 97.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 8 to opinie pozytywne, 38 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii