MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Były pracownik
Pracownik
 Pytanie

Nie polecam. Płaca jest wyjątkowo mała, oczywiście każdy zarabia inaczej (chodź często minimalną) co powoduje napięcia w zespole, podwyżek nie ma chyba, że dla kierownika. Wyższe po doradcy stanowisko ma po 200 zł więcej a kierownik zwala na nie swoje obowiązki i problemy. Kierownik za przyzwoleniem regionalnej siedzi w biurze oglądając telefon i śmieje się z niej, a reszta lata spocona bo przecież 15 palet się samo nie rozłoży???

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam czytać taką opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły sytuacji przedstawianej w komentarzu, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people@maxizoo.pl. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Mick
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy maxi zoo zatrudnia młodocianych? Chętnie bym tam pracował bardziej w weekendy. Niestety pisałem maile, ale od maxi zoo wciąż cisza.

Pracodawca

@Mick

Dzień dobry, dziękujemy za pytanie, chcielibyśmy prosić o więcej szczegółów. Zapraszamy do kontaktu na adres mailowy people@maxizoo.pl Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Andrzej
Kandydat

Dziś wysłałem swoją aplikacje na stanowisko Kierownika Sklepu na Ostrów Wielkopolski Czekam z niecierpliwością na odzew ☺️

Pracodawca

@Andrzej

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie. Niebawem będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami, spełniającymi nasze oczekiwania względem wskazanego wyżej stanowiska i zapraszać na spotkania. Z wyrazami szacunku, Zespół Rekrutacji Maxi Zoo Polska

xyz
Kandydat

Straszny brak szacunku do kandydatów. Człowiek rozpisuje się w formularzach i jeździ po rozmowach (pierwsza rozmowa była telefoniczna z rekruterką, bez żadnej zapowiedzi czy czasu na przygotowanie, kolejne nieprofesjonalne zachowanie) tylko po to, żeby nie dostać nawet informacji zwrotnej. Kandydatów było tylko dwóch, więc zadzwonienie do obu, to nie jest duży wysiłek, szczególnie po obiecywaniu, że da się znać do końca dnia, jaka jest decyzja. Po takiej dużej firmie można by się spodziewać jakichkolwiek podstaw kultury osobistej i szacunku do drugiej osoby, jednak w maxi zoo wszystko to jest na totalnym dnie. Nikomu nie polecam, strata czasu i nerwów.

Pracodawca

@xyz

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam czytać taką opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły sytuacji przedstawianej w komentarzu, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people@maxizoo.pl. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.

Pytania

Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Czy warunki zatrudnienia oferowane przez MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. dla pracy jako Kierownik Sklepu są dla was satysfakcjonujące?

Ninka
Były pracownik

Odradzam , firma kreuje się na bardzo przyjazna tymczasem wcale taka nie jest Kierownik razem z "wybranimi " pracownikami tworzą potajenne grupki gdzie wyśmiewają się z reszty pracowników Umowa na dwa lata to bezsens ,w każdej chwili możesz okazać się niepotrzebny Były też sytuacje nastawiania pracowników przeciw sobie przez kierownika , totalnie nikt nie interesuje się atmosfera panującą w sklepach

Pracodawca

@Ninka

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam czytać taką opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły przedstawianej w komentarzu sytuacji, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people@maxizoo.pl. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

@byłypracownik
Były pracownik
@Ninka

W PUNKT! Totalnie się zgadzam. Trafiłam na tak cudownego kierownika że już po kilku dniach nie chciałam tam pracować. (usunięte przez administratora), nie równo traktujący wszystkich. Wiedziałam że mnie nie lubi i zapierdzielalam pomimo że reszta stała i gadała ale i tak nie dało rady. Dodatkowo wciskanie klientom przez tego właśnie kierownika najgorszego szajsu żeby sprzedać i to jego nieuczciwość nagradzana.

ER
Inne

Polecam gorąco sklep maxi zoo ul .Chrobrego 2 ,duży wybór karmy dla kotów, bardzo miła i pomocna obsługa

Zośka
Kandydat
 Pytanie

TRAGEDIA. Na trzech etapach pytano mnie ile chce zarabiać, na każdym powiedziałam to samo i dopiero na trzecim, ostatnim etapie, dowiedziałam się że moje wymagania są za wysokie i uwaga, tutaj hit, pani kazała mi podać kwotę za jaką najniżej jestem skłonna pracować... Czy to jest jakiś żart??? Dodam że aplikowałam na stanowisko zastępcy kierownika i moje wymagania były na poziomie średniej płacy na takim stanowisku w moim województwie. Firma z takimi ambicjami a myślą tylko jak zagarnąć do roboty frajera najlepiej za najniższą krajową. Tym bardziej że na rozmowie okazało się że na tym stanowisku jest się i zastępca kierownika i koordynatorem i sprzedawca w jednym, do tego dochodzą wspaniałe obowiązki typu obsługa wózka widłowego na magazynie. Dodatkowym powodem do śmiechu jest pytanie pani regionalnej czy spoko mogę dźwigac worki ze żwirkiem po około 15kg, gdzie jak wiemy dla kobiety według zasad BHP limit to 12kg. Po przypomnieniu tej zasady pani regionalna tylko się uśmiechnęła pod noskiem i stwierdziła że dostawę trzeba przecież rozładować. Tyle ode mnie, oceńcie sami czy warto pracować w tej wspaniałej firmie :)

Pracodawca

@Zośka

Dzień dobry, Bardzo nam przykro słyszeć, że poczuła Pani rozczarowanie w związku z procesem rekrutacji w naszej firmie. W Maxi Zoo stawiamy na otwartość i elastyczność w związku z czym, już podczas rozmów rekrutacyjnych szczegółowo omawiamy zakres pełnionych na danym stanowisku obowiązków. Stosowanie wózka widłowego odbywa się zwykle raz w tygodniu lub jako środek wsparcia dla naszych Pracowników. Co do kwestii aktualnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - kobieta zajmująca się ciągłym noszeniem może podnosić maksymalnie 12 kg, a praca ciągła to wykonywanie tej czynności stale przez więcej niż 4h. Jednakże, w przypadku naszych sklepów, gdzie praca z towarem jest dorywcza i nie wymaga ciągłego noszenia, limit ten wynosi do 20 kg dla kobiet w ramach przepisów BHP. W razie dodatkowych pytań lub kwestii wymagających doprecyzowania, zachęcamy do kontaktu z działem People pod adresem mailowym people@maxizoo.pl Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

XXX
Inne
 Pytanie
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Czy kilka ton towaru TYGODNIOWO kwalifikuje się jako praca dorywcza...? Kpina. Oczywiście że noszenia było nie raz więcej niż 4h ciągle i definitywnie więcej niż raz w tygodniu.

Xyz
Pracownik
@XXX

Ciekawe w którym sklepie przenosi się codziennie, przez ponad 4h, worki 12kg. Nie ma szans

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Witam i od razu na wstępie odradzam jakiekolwiek stanowisko w tej firmie. Zaczynając od początku. W jednym miesiącu pracowałam ponad 180h bo inni pracownicy musieli odpocząć. Na stanowisku koordynatora dostałam wszystkie zadania za doradcę, zastępcę kierownika i koordynatora. Na rękę dostawałam 2600. Śmiech na sali bo za 12h dziennie i wolna sobota i niedziela to jest kpina. Kierowniczka bardzo często brała dla siebie karmy "beż teminow" Pani kierownik siedzi jedynie w biurze bo jak twierdzi nawet jak byłam sama na sklepie to jej miejsce jest tam. Za plecami każdego obgadywala . Jak zachorowałam i wróciłam z l4 dostałam wypowiedzenie z dwoma możliwościami. Albo z natychmiastowym albo 2tyg wypowiedzeniem ale jakbym chciała 2tyg to dopisała mi tak śmieszne argumenty zwolnienia,żebym tylko nie została te dwa tygodnie. Na świadectwo pracy można czekać i czekać. Ale ja tak tego nie zostawię i mam zamiar iść z tym do sądu pracy.

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam czytać taką opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły przedstawianej w komentarzu sytuacji, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people@maxizoo.pl. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

iwona.labieniec08@gmail.com
Inne

Nie oddali mi pieniędzy za podwójnie opłacone omyłkowo przeze mnie zamówienie.Tylko piszą że wyjaśniają i obradują i już niby przelali pieniądze a kasy jak nie było tak niema.Bardzo mnie zdenerwowali.

1
ELAP
Inne

(usunięte przez administratora) Zapłaciłam i zakupilm karmę w maxi zoo i nie dostałam. PO KILKU TELEFONACH NIKT NIE UMIAL MI POMOC TYM BARDZIEJ ,ZE NIESTETY NIE DOSTALAM INFORMACJI ZWROTNEJ Z NR ZAMOWIENIA. POJAWILAM SIE W SKLEPIE STACJONARNYM GDZIE USLYSZALAM , ZE TO DOSC CZESTE.Nie mogę pojąć jak tak duża firma może (usunięte przez administratora) ludzi .To jest niedopuszczalne .Pani kierowniczka że sklepu stacjonarnego skontaktowała się z infolina ,gdzie Pani kazała przesłać w załączniku dowod wpłaty .I tu następna przeszkodą, strona nie działa, przy dołączeniu załącznika wyświetla się błąd. TO SIE W GLOWIE NIE MIESCI ,ZEBY TAK W BESZCZELNY SPOSOB OSZUKIWANO LUDZI.Jezeli ktos ma jeszcze takie doświadczenia proszę o kontakt .Trzeba to zglosic na policje

Pracodawca

@ELAP

Dziękujemy za wiadomość, przekażemy ją do osoby odpowiedzialnej za tego typu zgłoszenia w naszej firmie. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo Polska

Ciastek
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko zastępcy kierownika? Wiem że są dwa etapy, jak wyglądają oba?

Realista
Były pracownik
 Pytanie

Czytał*m te opinie przed podjęciem pracy i stwierdził*m, że przecież nie diabeł taki straszny jak go malują. No i przejechał*m się na tym, mogł*m dalej szukać czegoś lepszego. Mądry Polak po szkodzie. Na samym początku było pięknie ładnie - masz czas na wdrożenie się, na spokojnie, przecież wiemy, że jesteś now* w pracy. Pochwały na zachętę i w ogóle. Po dwóch tygodniach zaczęło się prawdziwe życie. Dyscyplinarne rozmowy z kierownictwem co drugi dzień. Powód? Zbyt wolne rozkładanie palet (jesteś sam na sklepie, godziny szczytu więc użyj bilokacji by stać na kasie i rozkładać palety), słabe statystyki sprzedaży (mam nie sprzedać dziecku przysmaków dla pieska bo nie stać go na karmę za 100zł?)… Tu nie liczy się klient czy w ogóle człowiek. Liczy się pieniądz i spełnienie odgórnych kryteriów. Gorszy dzień? „Przez osobę xyz możecie pożegnać się z premią”. Nie palisz papierosów? Zaczniesz, bo jeśli palisz to masz przerwy na papieroska i integracje. Bywają dni, że wchodzisz na sklep i schodzisz na pierwszą przerwę po 6 godzinach bo nie możesz zejść ze sklepu bo nie ma kto Cię zastąpić. A potem opr za zbyt wolną prace - biegaj z pełnym pęcherzem i pustym żołądkiem. Za tę stawkę nie warto psuć sobie zdrowia fizycznego i psychicznego. Ktoś już pisał o dostawach - tak, są dni, że przychodzi po 11-15 palet a ty jesteś praktycznie sam by to rozpakować i rozłożyć. I obsłużyć klientów. I posprzątać. I ogarnąć planogramy. Elastyczny grafik? Chyba coś mnie ominęło. Może osoby wyżej ode mnie mają taką możliwość wnioskowania, ale jeśli kierownictwo ma umówione tipsy i rzęsy na dany dzień to nie licz, że twoja wizyta u lekarza zostanie wzięta pod uwagę.

Rekrutacja
Kandydat
 Pytanie
@Realista

Bylam na rozmowie na stanowisko doradcy. Czytajac opinie zastanawiam sie,czy w ogole isc tam do pracy??? Wlasnie,,czy nie taki diabel straszny"... Pojsc i sie przekonac na wlasnej skorze,czy lepiej sobie oszczedzic. Czytajac forum dziwie sie sama sobie,ze zastanawiam sie nad opcja zatrudnienia.

były pracownik
Były pracownik
@Rekrutacja

Nie polecam, nie warto się tam pchać, znajdziesz lepszą prace za taki hajs albo większy.

Domino
Inne

Aplikowałam na stanowisko zastępcy kierownika. Jestem w innej firmie aktualnie zastępcą kierownika,a niedługo też mogę zostać kierownikiem. Zaczęłam rozglądać się za innymi możliwościami by coś zmienić więc aplikuje w różne miejsca. Dostałam mejla zwrotnego od maxi zoo,że nie odpowiada im moje doświadczenie zawodowe xd przepraszam,ale to jest po prostu śmieszne. Od ponad dwóch lat jestem zastępcą kierownika drogerii. Zajmuję się zarządzaniem, sprzedażą,pilnowaniem wyników, prowadzeniem drogerii. Jestem po różnych szkoleniach odnośnie stanowiska,a oni piszą mi,że nie odpowiada im moje doświadczenie i nie wiem może jak ktoś nie pracował wcześniej w żadnym sklepie z produktami dla zwierząt to od razu stawiają krzyżyk niezależnie od umiejętności,które posiada na takie stanowisko,a i prac,które wcześniej przebył. Do tego była dodana informacja,że moje oczekiwania obstawiam,że chodzi o finansowe nie zostałyby spełnione,a zaznaczyłam normalny próg finansowy,jeśli o stanowisko zastępcy chodzi więc nie polecam bo jak widać mają niesamowite wymagania,a finansowo musi wypadać bardzo słabo. Po co mają w aplikowaniu możliwość zaznaczenia progów finansowych do 5500 brutto skoro nie są w stanie tyle zaproponować ani mniej też nie bo raz zaznaczałam mniejszy i też zostałam odrzucona przez właśnie oczekiwania finansowe za duże xd Śmieszne podejście w tym kraju się robi.

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Zainteresowana
Inne
 Pytanie

Dlaczego odpowiadasz w taki sposob? Mam prawo tego Nie wiedzieć :) Kazdy pracodawda inaczej zarzadza przerwami. W innej pracy mialam godzine Powyzej 8 godzin pracy, a ponizej 30minut-to jest rozsadne.

Karampuk
Kandydat

Sam kontakt z rekruterami wystarczył za czarna wizytówkę firmy...

xxx
Były pracownik

Niestety nie mogę wypowiedzieć się pozytywnie o pracy w tej firmie. Od samej rozmowy rekrutacyjnej panował chaos. Pomimo tego, że w ogłoszeniu na OLX znajdowała się informacja o tym, że oferują umowę o pracę, jednak kierowniczka podczas rozmowy wydawała się tą informacją zdziwiona. Wszystkie benefity takie jak prywatna opieka medyczna dotyczą tylko pracowników na umowę o pracę, przy zleceniówce nie są dostępne. Informacji o podjętej decyzji co do zatrudnienia mnie nie otrzymałam w czasie, o którym zostałam poinformowana podczas rozmowy, a ok. tydzień później. Zostałam wtedy poinformowana o przyjęciu mnie do pracy, wraz z dniem, w którym mam przyjść, jednak bez informacji na którą godzinę. I tej informacji nie dostałabym aż do wieczora dnia poprzedzającego moje przybycie na pierwszy dzień pracy, gdybym nie wydzwaniała pół dnia pod telefon, którego odbieraniem zajmuje się kierownik zmiany. Pod koniec dnia w końcu udało mu się odebrać i zaprosić mnie na konkretną godzinę. W miejscu pracy również panuje duża dezorganizacja. Pracownicy przychodzący do pracy nie są odpowiednio przeszkoleni, a za błędy zgarniana jest nagana. Dostęp do platformy szkoleniowej, do której powinno się dostać pierwszego tygodnia pracy ja i inna świeżo przyjęta pracowniczka otrzymałyśmy po ok. 3msc. pracy. Gdy są produkty, które muszą się sprzedać to mamy namawiać do nich klientów i pomijać fakt, że są dla zwierzaków niezdrowe.

Ania1973
Inne

Dobrze zaopatrzony, miła obsluga

Robert
Kandydat

Brak informacji o zarobkach na każdym etapie rekrutacji -tajemnica firmy. Brak informacji o wyniku rekrutacji, mimo że podczas rozmowy już "mnie przyjmują". Załączam mail i swoją odpowiedź. "Dzień dobry, W imieniu firmy Maxi Zoo bardzo dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą pracy oraz udział w procesie rekrutacji. Finalnie zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy osobę, której doświadczenie i kompetencje bardziej wpisywały się w profil poszukiwanego stanowiska. Bardzo dziękuję za czas poświęcony na nasze spotkanie. Pozdrawiam Katarzyna ... Maxi Zoo Polska" Dzień dobry,   W swoim imieniu bardzo dziękuję za brak informacji odnośnie finału rekreacji.  Załączam screen na którym widać że zobowiązała się Pani, Pani  Katarzyno, na przekazanie mi informacji o wyniku rekrutacji do piątku 13 stycznia. Odpowiedź jak sama Pani dobrze wie otrzymałem dziś, czyli tydzień później. Uważam to za niepoważne traktowanie kandydatów na to stanowisko pracy przez Państwa HR. Finalnie zdecydowałem się zatrudnić w konkurencyjnym dla państwa sklepie na stanowisku Menagera Sklepu. ​ Jak się okazało moje kompetencje bardziej wpisywały się w profil poszukiwanego przez konkurencję stanowiska - kandydata na stanowisko Menagera Sklepu niż koordynatora zmiany w MAXI ZOO. Bardzo dziękuję za czas poświęcony na nasze spotkanie.   Pozdrawiam Menager Sklepu

:)
Inne
@Robert

mAnager- jak już się wytyka czyjeś, błędy to warto samemu ich nie popełniać :p

1
Klaucia
Kandydat
 Pytanie
@Robert

Czy powiesz do jakiego sklepu aplikowalas ?miałam identyczna sytuacje w sklepie w Białymstoku

Piotr
Inne
@Klaucia

Coś na temat rekrutacji napiszesz? Pytania szczegółowe, luźna rozmowa a może sprawdzają w jakiś sposób kompetencje już przy pierwszym etapie? Myślałem o aplikowaniu stąd tak dopytuję.

Robert
Kandydat
@Klaucia

Sklep pod Warszawą.

Piotr
Kandydat
@Robert

A jak rekrutacja? Bo zawsze mnie ona stresuje, że będą jakieś testy, sprawdzanie wiedzy itp. Tak sobie myślę, czy tu się nie próbować dostać ale zawsze wolę wiedzieć, jak cały przebieg rozmowy wygląda. Można się ewentualnie jakoś przygotować czy coś?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

byly pracownik
Były pracownik

100% racji! chwilę już nie pracuję w firmie, ale dokładnie tak było

K
Pracownik

Wszystko prawda.

Zostaw merytoryczną opinię o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 7 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii