MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Iwona
Inne

Firma szuka IT Service Delivery Support i fakt, że oferta jest opublikowana na niebranżowym portalu, gdzie widełki byłyby czymś oczywistym. Ktoś tutaj wie, jakie one są? Tym bardziej, że jak tutaj czytam, nawet w trakcie rekrutacji trudno się dowiedzieć, jakie są przewidywane stawki.

Ewa
Inne

Widziałam ogłoszenie na zastępcę kierownika sklepu. Od dziecka chciałam pracować ze zwierzętami, a widzę że miłośnicy chętnie widziani, sami tak napisali. Tym bardziej przykuło moją uwagę, ale chciałabym spytać o ten aspekt „ludzki”. Jak duże są te zespoły do zarządzania?

Didi
Pracownik
@Ewa

Hej,zależy jaki sklep.Ja mam pod sobą 5 osób. Ale na stanowisku kierowniczym,musisz mieć doświadczenie.Firna nie zatrudnia osób,na Stanowska kierownicze,które wcześniej nie były chociażby starszym kasjerem w sklepie.

Pracodawca

@Ewa

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość i zainteresowanie naszą ofertą pracy. Prosimy o wiadomość na adres: people@maxizoo.pl z podaniem dokładnej lokalizacji. Rekruter odpowiedzialny za proces wróci do Pani ze szczegółami. Pozdrawiamy, Zespół Maxi Zoo Polska

LUCKI2000
Pracownik

NAJGORSZA FIRMA JAKA TYLKO ISTNIEJE. ZERO SZACUNKU DLA OSOBY NA NAJNIŻSZYM STANOWISKU (DORADCA KLIENTA). KIEROWNIK TO CHYBA CZŁOWIEK ZMĘCZONY ŻYCIEM. WIĘCEJ GO NIE MA W PRACY JAK JEST. PRZEMADRZAŁE PANIE KOORDYNATORKI, KTÓRE MYŚLĄ, ŻE MOGĄ WSZYSTKO.. BO W KOŃCU TO ONE PROWADZĄ ZMIANE. ZRZUCANIE NAJGORSZYCH OBOWIĄZKÓW NA DORADCĘ KLIENTA. CENTRALA TO KOLEJNA SPRAWA. CHWALĄ SIĘ SOCJALEM, A TAK NAPRAWDĘ JEST PROBLEM ZAŁATWIC COKOLWIEK. WIZYTA REGIONALNEGO TO ŚWIĘTOŚĆ. WSZYSCY NA BACZNOŚĆ I SZTUCZNIE-MIŁE RELACJE POMIĘDZY PRACOWNIKAMI. GENERALNIE OSTATNI ZAKŁAD PRACY W KTÓRYM MOŻNA SIĘ ZATRUDNIĆ.... A NIE NIE PRZEPRASZAM... KORPORACJA.

Pracodawca

@LUCKI2000

Dzień dobry. Przykro nam czytać taką opinię, gdyż wzajemny szacunek i otwartość są dla nas kluczowe w pracy zespołowej. W kwestii dodatkowych benefitów do wynagrodzenia, naszym Pracownikom przysługują między innymi: • Premie za realizację wskaźników sprzedaży • Prywatna opieka medyczna • Możliwość skorzystania z pakietu sportowego • Cykl szkoleń obejmujących takie obszary jak: techniki sprzedaży i produkty dla zwierząt • Świeże owoce na początku każdego miesiąca • Dodatkowy benefit za wolontariat na rzecz zwierząt • Dodatkowe dni urlopu za staż pracy • Możliwość uczestnictwa w wewnętrznym programie Development Center Zapraszamy Panią/Pana do kontaktu pod adresem mailowym: people@maxizoo.pl - chętnie porozmawiamy o sytuacji, która została opisana w komentarzu oraz odniesiemy się do zapewnionych Pani/Panu benefitów. Z poważaniem, Maxi Zoo Polska

Ktos
Były pracownik
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Wzajemny szacunek... Przykro mi ale nie wszyscy go mają... Mowa o byłej moje (usunięte przez administratora). Zbyt nosek wysoko podniesiony, duże znajomość i bardzo (usunięte przez administratora)... Przepraszam ale niestety tak był. Zero tłumaczenia a zwalanie winy na jedną osobę, Ufanie łudzą z dużymi (usunięte przez administratora). Cały zespół na tym ucierpiał.Najprostszy sposób na pozbywanie się pracownika zwolnienie, mądrym się jest jak pracuje się kilka lat w firmie. Ja byłam nowa niestety potrzebowałam więcej czasu do nauki. Przebranżowienia się, można było zaproponować niższe stanowisko i dać opcje doszkolenia... Niestety usłyszałam nagle wypowiedzenie... Szkoda bo praca była super odkryłam w niej powołanie niestety bardzo szybko zostały mi podcięte skrzydła. Nie patrzyło się na błędy innych osób. A popełnia je każdy. (usunięte przez administratora), kiedyś zwróciłam uwagę na to jednak zostało to odebrane jako kłamstwo i przeinaczone...szkoda bo chciałam pomóc. Dziś wiem jedno że osoby będące w tym sklepie w kadrze kierowniczej nie powinny na nim zasiadać, z biegiem czasu wyjdzie to... A znajomości raz są raz ich nie ma. Ciekawi mnie ankieta czy dotarła do centrali:)

2
Loca
Pracownik
@LUCKI2000

Zgadzam się w 100%. Kierownik to człowiek widmo, a kordynator myśli że ma władze w rękach i może wszystko chodź ma takie same obowiązki jak doradca ale wszystko zrzuca na niego. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TO STANOWISKO, TRAKTUJĄ CIĘ JAK ŚMIECIA

Anonim
Pracownik
 Pytanie
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Te benefity to jakiś zart...benefity widmo...premie???? Nawet nie zauważysz na przelewie takie sa wielkie chyba ze dla kierownika który ma premie jak pol pensji...przykre

Ciekawe
Były pracownik
 Pytanie
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Świeże owoce na początku miesiąca? Prywatna opieka medyczna? Pakiety sportowe? Słyszałem o tym plotki ale nie słyszałem aby ktoś z "szeregowych pracowników" z tego skorzystał

Maxi Zoo Polska
Były pracownik
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Nie zgadzam się, bo tak to nie wyglada. Ucinanie za wszystko pensje. Potraficie zabrać nawet podatek z tej widmo „premii”. Gdyby kierownicy i koordynatorzy byli bardziej pilnowani w sklepach to pracownicy by tak nie uciekali od Was. Zgadzam się z odpowiedzią wyżej - doradca klienta - traktowany jak śmieć w tej firmie przez zespół

Xyz
Pracownik
@Ciekawe

Owoce przyjeżdżają raz w miesiącu, tego się nie da nie zauważyć. Opieka medyczna, przy umowie o pracę, jest od pierwszego dnia zatrudnienia. Pakiet sportowy jest dostępny na życzenie zainteresowanego. Jak pracownik nie chce korzystać z opcji sportowej, to przecież nie będzie do tego zmuszany????

Xyz
Pracownik
@Maxi Zoo Polska

To nie firma zabiera podatek, tylko państwo...wspolczuje (usunięte przez administratora) zespołu, ale faktem jest - są sklepy, gdzie stanowiska decyzyjne zajmują ludzie całkowicie się do tego nie nadający ;(

xer
Były pracownik
@Ciekawe

Prywatna opieka to tylko dla kierowników. Jako doradca miałam tańsze wizyty prywatne o 10 zł. Z 170 na 160 zł. Kierowniczka wszystko za darmo. Dziękuję bardzo :)

1
Pracownik
Pracownik
@xer

Cos mi tutaj nie gra. Prywatna opieka jest dla każdego na UoP więc chyba cos zle zrozumialas

1
Były pracownik
Były pracownik

Jestem byłym pracownikiem-na szczęście. Sama praca w sobie fajna, jeśli trafisz na fajnych ludzi. Jeśli nie to uciekaj, bo nawet jak będzie się coś działo na sklepie to prędzej zwolnią osobę, która miała do powiedzenia co się działo niż "kierownika". Ciągle obwinianie, grafik nigdy nie był w terminie, co można by tylko zgłosić, jak było o tym wspomniane to i tak wina osób niżej niż "kierownika" bo nikt mu nie pomagał i tak była to wina zawsze pracownika. Zero pomocy i wsparcia jak człowiek chciał się czegoś dowiedzieć i spytać to nie uzyskał żadnej odpowiedzi, a "kierownik" tylko się patrzył jak na idiotę i milczał. Człowiek nic nie mógł zrobić też sam, bo cokolwiek zrobił było źle i niedobrze, napisałeś maila bo zobaczyłeś błąd/cokolwiek złego się stało- dostajesz, nie napisałeś-dostajesz i pytanie czemu do mnie najpierw nie dzwoniono, a no nie było, bo albo człowiek dostawał że coś się stało, albo i tak nie uzyskał by żadnej informacji oprócz tego co sam już wiedział. Kontakt z klientami, też zostawiał wiele do życzenia, kiedy przyjeżdżała dostawa to wielkie problemu i krzyki, bo ludzie teraz wchodzą do sklepu no wchodzą bo chcą coś kupić bo "kierownik" jedzie wózkiem i wystarczy powiedzieć słowo przepraszam, ale dla niektórych to było za dużo w jednym z większej sieci sklepów spożywczych, gdzie pracownicy codziennie jeżdżą wózkami i to z o wiele większymi dostawami nie robią problemu między wąskimi uliczkami i ludzi jest o wiele więcej. Ciągła kontrola sprawdzanie kamer co robili pracownicy włączanie bramek antykradzieżowych doradcom, żeby sprawdzić jak zareagują to był szczyt wszystkiego i przenoszenie życia prywatnego do pracy nie powinny mieć miejsca, jednak widać firma nie ma z tym problemu. Więc jeśli trafisz na fajnych ludzi to chwała tobie, będzie fajna atmosfera to będzie ci się dobrze pracować, jeśli trafisz na mniej fajnych ludzi lepiej się nie odzywać, bo kierownik regionalny i tak zwolni tych mniej wygodnych co mają coś do powiedzenia odnośnie atmosfery w pracy i traktowania niż "kierownika".

Maria
Inne
@Były pracownik

Niezły wigilijny wpis. Całkiem ciekawy. Jednak ja szukam info o pracy w biurze jako Office & Administration Coordinator. Trwa właśnie rekrutacja. Wspomnieli w ogłoszeniu o dodatkowych dniach wolnych za staż pracy. Wiecie ile takich dni jest i ile trzeba mieć stażu aby je uzyskać?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.

Pytania

Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Ewa
Inne

Cześć, piszę bo pojawiła się u nich oferta Zastępca Kierownika Sklepu. Czy ktoś może powiedzieć, czy jest szansa u nich na umowę B2B i jak kwestia zarobków wygląda, razem z premiami?

Bogdan
Inne

ale na co nie ma szans, na umowę b2b czy na premie? a jeśli premii faktycznie brak, to ile taki zastępca kierownika sklepu może wyciągnąć? pytam bom myślał, że to nieźle płatna fucha.

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Witam, Jak przebiega rekrutacja na doradcę klienta? Złożyłam swoje cv 2 tyg temu i cisza. Mogę założyć że już mnie odrzucili po prostu? Z tego co widzę oferta pracy na olx jest nadal aktualna :c

6

Pracodawca

@Ciekawa

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Kontakt telefoniczny z naszej strony następuje przy procesach rekrutacyjnych w momencie, gdy doświadczenie, kompetencje oraz oczekiwania Kandydata / Kandydatki wpisują się w profil oferowanego przez nas stanowiska. Zapraszamy do kontaktu bezposrednio z Zespołem Rekrutacyjnym pod adresem mailowym: people@maxizoo.pl. Wówczas będziemy mogli przekazać Pani szczegółową informację zwrotną na temat statusu procesu rekrutacyjnego i Pani aplikacji. Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacyjny Maxi Zoo Polska

Brak odpowiedzi
Kandydat
 Pytanie
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Chciałam wysłać mail na podany adres ale wiadomość została odrzucona i niedostarczona ponieważ wyskakuje błąd. Czy jest jakiś inny mail z którym mogę się skontaktować?

X
Kandydat
 Pytanie
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Niestyty wysyłam maila pod podany adres i wyskakuje bląd. Czy jest takiś inny mail na który mogę napisać?

Xyz
Pracownik
@X

People@maxizoo.pl Bez kropki na końcu ;)

x
Kandydat
@Xyz

Nadal nie mogę wysłać maila. Jest bez kropki. Dostaję mail zwrotny po niemiecku ,że wiadomość nie może być dostarczona z problemów uwierzytelnienia

Xyz
Pracownik
@x

kontakt.team@maxizoo.pl Tu powinno zadziałać :)

Kok
Kandydat
 Pytanie

Czy trudno jest się dostać na doradcę klienta? Mam małe doświadczenie i zastanawiam się czy będzie to przeszkoda

Proszę o odpowiedz
Kandydat
 Pytanie

Witam, Jak przebiega rekrutacja na doradcę klienta? Złożyłam swoje cv 2 tyg temu i cisza. Mogę założyć że już mnie odrzucili po prostu? Z tego co widzę oferta pracy na olx jest nadal aktualna

Były pracownik
Były pracownik
@Proszę o odpowiedz

Ja składałem w styczniu ubiegłego roku, zadzwonił ktoś dopiero pod koniec stycznia. Są " zawaleni " widocznie robotą ( jak zawsze ).

Oczekuje
Kandydat
@Były pracownik

Ja złożyłem miesiąc temu i byłem na rozmowie, która poszła dobrze i byłem zapewniany że dostałem tą prace tylko miałem czekać na telefon z HR i do tej porty się nie odezwali a ogłoszenie nadal aktualne

Administrator

Zainteresowała mnie oferta pracy w firmie MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. jako Doradca Klienta. Czy wiecie coś więcej na jej temat? Warto aplikować?

Pracownik
Pracownik
@Administrator

Doradca zarabia najniższą, jest ganiany jak pies. Poza doradzaniem i oczywiście obsługą kasy, to doradca sprząta po psach na sklepie, sprząta półki, myje podłogi, zamiata. Za takie stawki i ilość obowiązków - nie warto.

1
Ola
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Po psach sprzątają również osoby funkcyjne, ale głównie właściciele czworonogów, wystarczy po prostu im zwrócić uwagę na regulamin sklepu. Współczuję jeśli jesteś ganiany jak pies może wystarczy porozmawiać o tym z przełożonym i powiedziec co Ci nie odpowiada, co byś zmienił, jakbyś to inaczej widzial, komunikacja jest kluczem więc może warto się nad tym zastanowić? Praca w handlu jest wymagająca i nie tylko w Maxi tak jest, a w każdym innym sklepie również . Doradca zarabia trochę więcej niż minimalna, plus premia, wystarczy tylko się do tego przyłożyć, żeby warunek do premii został zrealizowany. Są też konkursy wewnętrzne.

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, tak jak pisaliśmy w poprzednich komentarzach - o oczekiwania finansowe zawsze pytamy w trakcie trwania procesu rekrutacyjnego. Chcemy bowiem już na starcie określić, czy nasza oferta finansowa jest dopasowana do oczekiwań Kandydata/tki. Zakres obowiązków na stanowisko Doradcy Klienta, jak też stanowiska funkcyjne, jest szczegółowo przedstawiany podczas rozmów rekrutacyjnych. Widnieje on też w samym ogłoszeniu rekrutacyjnym. Jeśli pojawiają się jakieś zastrzeżenia do pełnionych obowiązków, zawsze można je omówić z Kierownikiem Sklepu, District Managerem lub Działem People. Prawdą jest, że „sytuacje awaryjne”, wynikające z obecności zwierząt na sklepie, mają czasem miejsce. Mówimy o tym podczas rozmów rekrutacyjnych. Tak jak napisała @OLA, o porządek i czystość na sali sprzedaży dbają wszyscy Pracownicy. Jednak w zdecydowanej większości przypadków, to właściciele czworonogów sprzątają po swoich pupilach, taki jest też regulamin sklepu. Zapraszamy do kontaktu i tym samym szerszej rozmowy pod adresem mailowy: @_MZ-PL-People-Department.

Yano
Były pracownik
@Pracownik

Dokładnie i nieraz jesteś 10h dziennie sam/sama na sklepie bo koordynator nie zniży się do postania na kasie

iwo
Były pracownik
@Ola

Pisze jak nawiedzona. Od razu widać, że to nie były pracownik, a człowiek z firmy.

Ola
Pracownik
 Pytanie
@iwo

To że ktoś ma neutralne lub dobre zdanie to odrazu znaczy że nie może być pracownikiem (byłym lub obecnym)? To takie podejście jest raczej znakiem nawiedzenia, a nie wytłumaczenie które jest pozbawione jadu i klapek na oczach. Proponuję wyjść poza piwnice, wziąć dwa głębokie wdechy i spróbować spojrzeć na świat i to co nas otacza bez ciągłego gniewu, jadu i agresji, będzie się lepiej i spokojniej żyło. Owszem, pracowałam w sklepie Maxi. Być może dalej pracuje? Kto wie ;) Jak każda firma ma swoje wady, temu nie przeczę. Rzecz w tym, że KAZDA firma która działa w handlu ma wady. Nie ma firmy idealnej. Handel ogólnie jest specyficzny. Nie każdy się też do handlu nadaje i to też jest jak najbardziej OK. Co do głównego wątku: Nie rozumiem osób funkcyjnych które nie sprzątają na sklepie, bo nie uważam żeby takie czynności sprawiały że im korona z głowy spadnie. U mnie nie było/nie ma takiego podzialu. Każda osoba biegała/biega ze szczotką, mopem tak samo. Więc powtórzę raz jeszcze: może warto porozmawiać o takich rzeczach? Nikt nie jest jasnowidzem żeby się domyślać, póki nikt nie powie głośno co go boli to skąd druga osoba ma wiedzieć, że coś komuś nie pasuje? Jeśli takie podejście znaczy że ktoś jest nawiedzony to szczerze współczuję podejścia do życia.

XYZ
Kandydat
 Pytanie

Idąc na rozmowę rekrutacyjną moje nastawienie było pozytywne. Na rozmowie nastąpiło rozczarowanie. Po zapytaniu o wynagrodzenie padła odpowiedź "na tym etapie rekrutacji nie jesteśmy w stanie udzielić odpowiedzi na to pytanie". Dla mnie to kpina, w końcu przychodzimy do pracy po to żeby zarobić pieniądze. Dodatkowo padło stwierdzenie, że jest dużo pracy fizycznej i potrzebny będzie wygodny ubiór, ale nie można pracować w dresach tylko w ciemnych, materiałowych spodniach. To jest wygodny ubiór? Gdyby to była praca biurowa to można zrozumieć, ale nie przy dźwiganiu ciężkich paczek.

Zaciekawiony
Kandydat
 Pytanie
@XYZ

Ale to w jakim miescie? Mi od raxu powiedzieli jakie wynagrodzenie wiec bardzo dziwne :/

2
Dorota
Inne
@Zaciekawiony

A na jakie stanowisko? I generalnie miałeś jakieś większe doświadczenie itp? Bo może to by chcieli ocenić na jakimś dniu próbnym czy coś, żeby w ciemno kasy nie deklarować?

Joee
Kandydat
@XYZ

U mnie było to samo, stanowisko sprzedawca

Joee
Kandydat
 Pytanie

Witam. Co do rozmowy o pracę to trochę kiepsko. Rozmowę przeprowadza Pani, która czyta wszystko z kartek. Rozmowa po najniższej linii oporu. Pytanie ile chciałbym zarabiać ale na moje pytanie ile oferuje firma dostałem odpowiedź "na chwilę obecną nie mogę udzielać takich informacji, wynagrodzenie zostanie podane podczas kolejnego etapu rekrutacji, jeżeli się Pan do niej dostanie". Praca podobno w nocy ale bez jednoznacznej odpowiedzi ile dni w miesiącu pracuje się w nocy. To samo jeżeli chodzi o soboty, brak jednoznacznej odpowiedzi ile sobót w miesiącu jest pracujących. Czy to faktycznie jest takie tajne? Chyba mam prawo wiedzieć ile będę zarabiał skoro idę na rozmowę o pracę. Pierwsza umowa na 24 miesiące? Przypadkiem nie przez ciągłe zwalnianie się pracowników?

batia9
Inne

Zakupiłam towar, za który z karty pobrało mi podwójnie. Od razu zadzwoniłam i zgłosiłam i nic. Mam czekać na odpowiedź. Minął miesiąc i nic. Ostatnio dzwoniłam i znowu nic nie wiadomo co z moimi pieniędzmi. Nie mają odpowiedzi z działu finansowego. Pan konsultant powiedział., żebym sprawę zgłosiła na policję. Może to jest dobra droga. Może wszyscy którzy czują się (usunięte przez administratora) powinni zainterweniować.

:)
Były pracownik

To aplikuj i wszystkiego sie dowiesz :)

Administrator

MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na stanowisko zastępca kierownika sklepu. Wziąłeś w niej udział i wiesz, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Napisz, co sądzisz o spotkaniu z przedstawicielami firmy. Przekazane przez Ciebie informacje mogą ułatwić decyzję osobom, rozważającym aplikowanie do firmy.

Z-ca kierownika
Kandydat
@Administrator

Rozmowa rekrutacyjna przebiegła w miłej atmosferze, pytania jasne i nie skomplikowane, na tym etapie mego doświadczenia, jak najbardziej trafne. Brak stresu, dużo cennych informacji. Nie wiem czy zostanę przyjęta, ale nie mam podstaw aby wystawić negatywną opinie. Jak dla mnie jasne wymagania, proste pytania, które wymagały szybkich i trafnych odpowiedzi na moim stanowisku. Byłam miło zaskoczona atmosferą.

Masakra
Inne

(usunięte przez administratora). Sprzedają towar tylko zapominają dostarczyć do klienta. Szkoda czasu jest wiele innych sklepów.Taki badziew...

Masakra
Inne

Nie polecam! Tydzień czekam na towar i nic... W dobie szybkich przesylek to totalny wstyd!

Marek
Pracownik

Ludzie tam chyba za karę pracują. Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem, obsługa przez maila żenująca, w księgowości (usunięte przez administratora)

123
Inne

Zakupiłem klatkę dla ,,małych gryzoni,, o wymiarach 120cm na ok 60 już nie pamiętam a klatka ma tak rzadko rozstawione kraty że chomik przez nią przechodzi jest problem ze zwrotem ponieważ klatka kosztowała 195 a zwrot ponad 80zł nie polecam

1
Jeszcze pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jaka jest praca w Maxi Zoo? Ciężka, ale daje satysfakcję, szczególnie kiedy klient wraca z psiakiem, który dorasta na Waszych oczach, albo wraca powiedzieć "dziękuję" - wtedy wiecie, że robicie to dobrze. Jakim pracodawcą jest Maxi Zoo? Raczej beznadziejnym. Bo na nic zdają się słowa dyrektora ds. sprzedaży, że zmiana kierownika nie oznacza zwolnień, bo pracujecie dobrze i jest z Was zadowolony. Na nic są słowa osób z działu People, że Maxi Zoo to ludzie, nie cyferki. Na nic są słowa mądrych głów z Warszawy. Jednego dnia dyrektor generalny ściska Wam rękę gratulując profesjonalizmu w obsłudze i ogromnej wiedzy, kilka dni później otrzymujecie wypowiedzenie, bo Wasz regionalny Was nie lubi... Praca ponad siły, za marną wypłatę, ogrom obowiązków, wymagana naprawdę duża wiedza, a jako podziękowanie za wysiłek otrzymujecie wypowiedzenie po powrocie z urlopu. Czemu? Nie potrafią Ci powiedzieć. To jest właśnie Maxi Zoo.

Ciekawe
Były pracownik
@Jeszcze pracownik

Na szczęście nie pracuje już w tej firmie... Miałem podobną sytuację. Nagłe wypowiedzenie umowy mimo wyrabiania grubo ponad normę. Domyślam się dlaczego ale to zostawiam dla siebie btw. Żałuje że wszyscy pracodawcy nie mają obowiązku prowadzić ewidencji opinii osób które odchodzą z firmy. Każdy kandydat powinien mieć wgląd do opinii o pracodawcy przez poprzednich pracowników. Jak dobrze że są takie strony

Gruby
Były pracownik

Po kilku latach współpracy jako koordynator postanowiłem zmienić pracodawcę. Coś tu jest grubo nie tak, że osoba funkcyjna, mająca wiedzę na temat różnych gatunków zwierząt, behawioryzmu, groomingu, dietetyki i weterynarii zarabia mniej niż kasjer w Lidlu. I to z premią, która jest ledwo odczuwalna na koncie. Uwielbiałem pracować z ludźmi, doradzać im, odczuwałem satysfakcję z wykonywanej pracy, ale uważam, że zasługuję na więcej. Ciągły brak wystarczającej ilości pracowników, bo w biurze zdecydowali, że się wyrobimy. Ciągle problemy z wchodzącymi (a raczej nie wchodzącymi) promocjami, ważniejsze jest obwieszenie sklepu jak choinkę, niż kompetentna obsługa klienta. Prawda jest taka, że za kasę, jaką dostajemy, powinniśmy tylko podawać karmę, która jest pod ręką. Redukcja zniżek pracowniczych też nie pomaga. I proszę mi nie wyskakiwać, że zarobki były wcześniej ustalane. Przez kilka lat pensja wzrosła nieznacznie, za to inflacja odczuwalnie. Młodzi pracownicy, niezaznajomieni z rynkiem pracy, nie wiedzą, ile mogą oczekiwać na podobnym stanowisku, a późniejsze podwyżki o 200-300zl brutto to śmiech na sali. Życzę powodzenia jeszcze tam pracującym, mam nadzieję, że coś się dla was zmieni. Ja nie wytrzymałem.

Zostaw merytoryczną opinię o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 7 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii