MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Były pracownik
Były pracownik

Witam kiedy zrobicie porządek z kierownikami w sklepach(usunięte przez administratora) szczególnie (usunięte przez administratora) z tego co wiem stracicie tam pracowników bo chcą się zwalniać

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Chcielibyśmy poznać szczegóły sytuacji przedstawianej w komentarzu, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people.team@maxizoo.pl. Zapewniamy, że wiadomość dotrze do działu People. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Aktualizacja
Pracownik

Dzień dobry, chciałam tu tylko podać do aktualizacji pewną informację. Wiele tu się pisze o tym, że firma płaci stówkę więcej niż najniższa krajowa. Tak było. Aktualnie jest to połowa tej kwoty, w dodatku brutto... Pozdrawiam serdecznie, Miłego dzionka

anonim
Inne
@Aktualizacja

Dobrze rozumiem, że chodzi o kwotę w wysokości(usunięte przez administratora)? czy wystąpiło co do tego jakiekolwiek odniesienie? i czy zapowiedziana jest może stawka która ma przypadać na lipiec jeśli kolejna podwyżka minimalnej krajowej nastąpi?

Pracodawca

@Aktualizacja

Szanowna Pani, Dziękujemy za podzielenie się z nami Pani uwagami. Zapewniamy, że nasz zespół rekrutacyjny zawsze podczas rozmów kwalifikacyjnych omawia z potencjalnymi kandydatami aspekty takie jak: oczekiwania finansowe oraz zakres odpowiedzialności. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu people.team@maxizoo.pl. Z poważaniem, Zespół Maxi Zoo

Aktualizacja
Pracownik
@anonim

Tak, dobrze rozumiesz (widziałam cały komentarz jeszcze przed "cenzurą"). Nie było żadnego odniesienia. Po prostu przyszły aneksy z tą żenującą stawką. Nie ma żadnej zapowiedzi co do lipca, choć zapewne pozostanie tak jak jest i zostaniemy z najniższą krajową. Co do "uzgadniania" wynagrodzenia, o jakim pisze tu @Pracodawca, to coś takiego po prostu nie istnieje. Nawet na początku, przy zawieraniu umowy, nie było żadnych negocjacji. Powiedzieli, że mogą dać tylko tyle i koniec.

Pracodawca

@Aktualizacja

Szanowna Pani, Dziękujemy za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami. Jesteśmy zawsze otwarci na dialog i cenne opinie. Warunki pracy w tym proponowane wynagrodzenie są szczegółowo omawiane w momencie składania oferty pracy, którą przedstawiamy do akceptacji kandydata. W razie dodatkowych uwag zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem People za pośrednictwem: people.team@maxizoo.pl Z poważaniem, Zespół Maxi Zoo

Kkkkk
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Powiedzcie mi proszę jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna. Czy jest ktoś kto może się wypowiedzieć na temat pracy w Częstochowie? Chciałam aplikować, ale po przeczytaniu jaka atmosfera panuje w większości zaczynam się zastanawiać.

Pracodawca

@Kkkkk

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie pracą w Maxi Zoo oraz przesłane zapytanie. Chcielibyśmy zapewnić Panią, że jako firma, dokładamy wszelkich starań, aby stworzyć środowisko pracy, które jest zarówno przyjazne, jak i profesjonalne. Naszym celem jest zapewnienie naszym pracownikom miejsca, w którym mogą się rozwijać zawodowo, współpracować w zgranym zespole oraz czerpać satysfakcję z wykonywanej pracy. Jeśli chodzi o samą rozmowę kwalifikacyjną, zawsze dokładamy wszelkich starań, aby była ona możliwie jak najbardziej przyjazna i komfortowa dla kandydatów. Nasze rozmowy kwalifikacyjne mają na celu nie tylko zbadanie umiejętności i doświadczenia, ale również poznawanie siebie nawzajem oraz zrozumienie, czy dana osoba będzie pasować do naszego zespołu i naszej kultury organizacyjnej. W przypadku pojawienia się innych pytań lub wątpliwości, chętnie udzielimy dodatkowych informacji na temat pracy w naszej firmie oraz atmosfery. Z poważaniem, Dział People Maxi Zoo Polska

anonim
Inne

No cześć, od tygodnia widnieje oferta na stanowisko HR BP Stores. Akurat łapie się pod te 2 lata doświadczenia, które są wymagane. interesuje mnie ocena relacji z innymi działami, głownie podkreślono ten od sprzedaży. wynagrodzenie będzie ustalane na rozmowie, skoro nie zostało podane?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie ofertą stanowiska HR BP Stores w naszej firmie. Relacje pomiędzy działami są dla nas priorytetem i rzeczywiście, stawiamy na otwartość i współpracę, co jest kluczowe dla efektywnej synergii pomiędzy działem People, a innymi jednostkami organizacyjnymi, zwłaszcza z działem Sprzedaży. Jeśli chodzi o kwestię wynagrodzenia, to, jak Pan/Pani słusznie zauważył/a, jest ono ustalane indywidualnie na etapie rozmowy kwalifikacyjnej. Podczas tego spotkania mamy również okazję dokładniej omówić oczekiwania obu stron, co pozwala nam na zbudowanie transparentnego i satysfakcjonującego porozumienia. W przypadku dodatkowych pytań czy potrzeby szczegółowych informacji, zachęcamy do kontaktu bezpośredniego pod adresem email: people.team@maxizoo.pl. Z poważaniem, Zespół Maxi Zoo

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.

Pytania

Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Nie wiem
Były pracownik

Pracował_m w jednym ze sklepów. Nigdy nie pracował_m w gorszym miejscu niż ta firma. Czysty wyzysk i "bardzo nie koleżeńskie zachowania" ze strony innych pracowników - to tak bardzo delikatnie rzecz ujmując. Sklep bardzo duży, pracy bardzo dużo, a pracowników na zmianie tyle co kot napłakał. Najgorsza praca na świecie! Nie polecam pracy w tej firmie.

Pracodawca

@Nie wiem

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią dotyczącą pracy w naszej firmie. Przykro nam, że Twoje doświadczenia nie były pozytywne. Zachęcamy do dalszej rozmowy i kontaktu pod adresem: people.team@maxizoo.pl, abyśmy mogli poznać szczegóły sytuacji i razem je przedyskutować. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

L
Kandydat

Marnowanie czasu podczas rekrutacji. Najpierw ankieta, potem rozmowa wstępna przez telefon która została "zdana". Następnie rozmowa już twarzą w twarz w @Pracodawca gdzie zdecydowana większość pytań się pokrywa. Obietnica kontaktu ze strony maxii zoo niezależnie od decyzji do godziny 16 do końca tygodnia. Odzewu brak

Pracodawca

@L

Szanowna/y Pani/Panie, dziękujemy za udział w procesie rekrutacji w Maxi Zoo. Doceniamy poświęcony czas i zaangażowanie. Zespół Rekrutacji dokłada wszelkich starań, aby zawsze udzielać informacji zwrotnej w wyznaczonym terminie. Jeśli nie otrzymał Pan/Pani jednak odpowiedzi zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z rekrutrem, z którym odbyło się spotkanie. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Z poważaniem, Zespół Maxi Zoo

Alka
Inne
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Dzień dobry. Mam pytanie z perspektywy osoby rekrutującej. Czy może mieć ona jakieś problemy przez tego typu sytuacje? Przekazanie feedbacku wchodzi w zakres zadań?

Pracodawca

@Alka

Dzień dobry, Pragniemy zapewnić, że nasz zespół rekrutacyjny jest zobowiązany do przestrzegania wysokich standardów komunikacji i profesjonalizmu. Dodatkowo, pragniemy podkreślić, że każdy przypadek jest traktowany indywidualnie, a nasze procesy są regularnie przeglądane i dostosowywane, aby odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby zarówno kandydatów, jak i naszej organizacji Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami pod adresem mailowym: people.team@maxizoo.pl. Z poważaniem, Zespół Maxi Zoo

anonim
Inne

Czemu od razu ktoś napisał, że na doradcę klienta znajdzie się każdy „z ulicy”? :( ja tak się nie czuje a już kiedyś chciałam aplikować, na mój rejon niestety nie ma teraz oferty, w zasadzie chyba teraz na żaden z tego co widzę na pewnym portalu? czemu w zasadzie w mile widzianych było już kiedyś wpisane doświadczenie z branży handlowej w hotelarstwie chociażby?

Pracownik
Pracownik

Firma chwali się że jest liderem w PL reklamy w tv itp itd a jak wiemy dobry pracodawca dba o pracowników i docenia ich ciężką pracę. Niestety maxi tego nie robi. Drugi rok z rzędu regionalny wysyła tylko @ z życzeniami świątecznymi nawet paczki ciastek nikt nie wysłał na sklep dla pracowników.. potwierdzam stówka więcej jak minimalna potwierdzam również że kierowniczka siedzi w biurze prowadzi rozmowy prywatne a cała reszta ma się wszystkim zająć. Przychodzi i wychodzi jak chce. Aby wyjść do łazienki trzeba się wczensiej zapytać o pozwolenie bo królowa musi wyjść z zaleczą na którym siedzi piję kawę i gra na telefonie. Proszenie się aby pójść w końcu i zjeść kanapkę po x godzinach a później pretensje że ona musiała iść na kasę bo nie miał kto inny a ona nie chce dotykać gotówki bo jest brudna ma na sobie bakterie plus rozmowa z klientami ja męczy bo w końcu pies i kot maga “żreć” resztki obiadowe bo u niej na wsi tak było i jest i jakoś zwierzęta żyją a ludzie w mieście wymyślają. Kompetencji totalny brak. W sposób naganny odzywa się do pracowników. Kultury osobistej totalny brak. Mówienie do pracowników że są głupi że mają użyć mózgu wplątując w to wulgaryzmy to codzienność w wykonaniu kierowniczki. Drodzy państwo to już jest (usunięte przez administratora) Praca w maxi to bardzo ciężka praca fizyczna. Dużo zależy na kogo się trafi. Poprzednie kierownictwo było ok jednak presji z góry nie wytrzymało. Obecna pani kierownik sory ale totalnie się nie nadaje do pracy z ludźmi jedna rzecz jaka jej wychodzi to sprzątanie zaplecza. Dodam że po 3 miesiącach prwcy dalej pobrania z kasy zrobić nie umiała i ściągnąć zabezpieczenia z zabawki. Nic tylko pogratulować firmie iż zatrudnia na stanowiska kierownicze koleżanki kolegów z poprzedniej firmy Tchibo. Dodam na koniec że dopóki regionalnym był pan P. I było inne kierownictwo było całkowicie inaczej. Mając porównanie Pan M. Który przejal jego region nie daje rady.

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Tak dokładnie tak samo sedno! Napewno mówimy o tym samym sklepie. Kiero nalegała nawet na zakup ekspresu do kawy w końcu cały czas tam siedzi i gada przez tel nawet na chwilę nie chce wyjść na sklep a jak już wyjdzie to tylko krzyczy wydaje polecenia palcem w bardzo nie kulturalny sposób później wraca do jaskini i tylko piję kawę(usunięte przez administratora)pozdrawiają

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią dotyczącą pracy w naszej firmie. Przykro nam, że Twoje doświadczenia nie były pozytywne. Zachęcamy do dalszej rozmowy i kontaktu z Działem People pod adresem: people.team@maxizoo.pl, abyśmy mogli poznać szczegóły sytuacji i odpowiednio zareagować. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Były pracownik
Były pracownik
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Nie oszukujcie ludzi, wiadomo, że i tak nic z tym nie zrobicie. Nie raz to było zgłaszane i zero odzewu. Zwykła 'rozmowa' z kierowniczką w której brał udział przełożony nic nie dała bo to znajomi. Przez takie osoby masa dobrych i wieloletnich pracowników się zwalnia. Was nie interesuje głos zwykłych doradców klienta, zwolnią się to się zwolnią, zawsze znajdziecie kogoś z ulicy na ich miejsce.

Pracodawca

 Aktualność
Dobra kondycja fizyczna oraz psychiczna Pracowników ma duży wpływ na efektywność ich pracy, poziom zaangażowania oraz zmniejszenie poziomu stresu.

W Maxi Zoo dobrze to rozumiemy, dlatego też nieustannie doskonalimy ofertę benefitów zapewnianych naszemu Zespołowi.

Jak zatem dbamy o dobrostan naszych Pracowników?

Poniżej znajdziecie kilka kluczowych punktów:


  • Prywatna opieka medyczna dla Pracowników biura i sklepów Maxi Zoo

  • Możliwość przychodzenia do pracy z pupilem

  • Świeże owoce i warzywa lub paczki z Fit przekąskami dla Pracowników Maxi Zoo

  • Dodatkowy dzień wolny za wolontariat na rzecz zwierząt oraz za staż pracy

  • Dofinansowanie do karty MultiSport oraz MultiLife



Jeśli nasza oferta jest dla Ciebie ciekawa, nie czekaj - aplikuj!

Wszystkie aktualne procesy rekrutacyjne znajdziesz na pracuj.pl oraz OLX.

Czekamy na Ciebie.
Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam pracy w tym miejscu , praca ciężka i nie satysfakcjonujaca . Składy karm zostawiają wiele do życzenia , duże sklepy mało pracowników wiec pracujesz za 2 osoby .

1

Pracodawca

@Były pracownik

Szanowny/na Pan/i, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby życie zwierząt i ich opiekunów stało się prostsze, lepsze i szczęśliwsze. Oferujemy naszym klientom szeroki zakres produktów, w tym 14 marek dostępnych wyłącznie w sklepach Maxi Zoo, we wszystkich kategoriach cenowych. W sklepach Maxi Zoo każdy klient może otrzymać fachowe porady, dotyczące doboru diety, dbania o zdrowie i odpowiedniej pielęgnacji pupila. Nasi pracownicy przechodzą liczne szkolenia i są na bieżąco edukowani. Dzięki temu posiadają aktualną wiedzą, która pomaga im lepiej zrozumieć potrzeby zwierząt i ich właścicieli. Zapewniamy też, że komfortowe warunki pracy i angażujące środowisko są dla nas priorytetem – stale dążymy do ich udoskonalania. Zapraszamy też do otwartego dialogu poprzez adres mailowy: people.team@maxizoo.pl. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Marcin
Kandydat
 Pytanie

Hej! Jak długo czeka się na informację zwrotną, po rozmowie kwalifikacyjnej, na stanowisko kierownika sklepu? Czy chciałby ktoś się podzielić sowim doświadczeniem? Z góry dziękuję oraz pozdrawiam. Marcin

Pracodawca

@Marcin

Szanowny Panie Marcinie, Nasz zespół Rekrutacji dokłada wszelkich starań, aby odpowiedzi zwrotne docierały do Kandydatów jak najszybciej. Podczas rozmów Rekruter powiadamia, że informacja odnośnie statusu rekrutacji może pojawić się po upływie 2 tygodni. Jeśli jednak ten czas minął i nie uzyskał Pan takiej odpowiedzi to zapraszamy o kontakt mailowy: people.team@maxizoo.pl. Z poważaniem, Zespół Maxi Zoo

Żoliborz
Inne
 Pytanie

Hej, jak wygląda praca w Warszawie na Żoliborzu?

Ciekawość
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad aplikowaniem na obsługę klienta w Warszawie na Sadybie. Czy ktoś powiedziałby jak wygląda praca w tym oddziale?

M
Kandydat

Prowadzą chyba jakąś widmo rekrutację, bo ogłoszenie ciągle odświeżane, a odpowiedzi brak.

Julia
Inne
@M

Hej, a powiesz mi w jaki sposób aplikujesz? Będzie to może porada dla mnie by w razie czego też inaczej spróbować, bo też mam zamiar do nich dokumenty przesłać. Na maila cos ślesz czy może przez jakiś portal?

kl
Były pracownik

Bardzo polecam sklep w arenie Gliwice, kierownik sklepu jest wspaniałym człowiekiem, z którym można załatwić wszystko, a dodatkowo pogadać na różne tematy. Dziewczyny pracujące również są super. Odeszłam tylko ze względu na lepszą propozycję.

Były pracownik
Były pracownik

Jestem byłym pracownikiem sklepu maxi zoo. Chciałam się podzielić swoimi doświadczeniami tymi przykrymi, które spotkały mnie w tym miejscu. Zaczęło się od towarowania sklepu, gdzie okazało się, że kierownik z osobą którą zatrudnił „bo to jego dobra znajoma” są w związku. Od tego momentu zaczęły się schody. Brak możliwości zwrócenia uwagi czy zapytania bo od razu interpretowali to jako atak na jego dziewczynę. Rozmowy dyscyplinujące, na początku przebiegały łagodnie później przybierały na sile do tego stopnia, że po jednej z nich musiałam dojść do siebie tydzień - razem z lekami od psychiatry. Mimo naszych skarg do kierownika regionalnego nie zrobiono nic. Sytuacja miała się zmienić niestety to nie nastąpiło. Firma ogłasza się jako przyjazna i stawiająca na rozwój pracowników, w ogłoszeniach widnieje napis o elastycznym grafiku. To wszystko kłamstwo! Z powodu ciężkiej sytuacji życiowej poprosiłam i jeden miesiąc pracy na zmianach 8h a nie 12h jak to miało miejsce okazało się, że to jest problem. Zostałam zdyskryminowana ze względu na rozwód a osoba która gnębi psychicznie cały zespół dostała kolejną szansę na naprawę swoich błędów. Tak właśnie w ten sposób firma stawia na pracowników. W sklepie w którym pracowałam, kierownik wraz ze swoją wybranka pozwalali sobie na coraz więcej.. przychodzenie poza godzinami pracy, siedzenie w biurze, wchodzenie sobie na wolnym do biura grzebanie w dokumentach i sejfie nie mówiąc nic nikomu że wchodzą i co mają zamiar zrobić. W tym momencie jeśli coś by zginęło, osoba która prowadziła zmianę by za to odpowiadała po zwróceniu uwagi usłyszałam „nie rob afery z niczego bo jeśli chcesz zacznę też na Ciebie zbierać haczyki” do tego doszło dopisywanie nadgodzin, robienie grafików pod siebie, zmienianie ich nie informując o tym współpracowników, grafik na nowy miesiąc był publikowany ostatniego dnia miesiąca nie 7dni przed. Publikacja oczywiście nazywamy powieszenie go w socjalu i albo go zobaczysz albo nie ale to wtedy twój problem bo trzeba było nie wyrazac swojego zdania bo jeśli to zrobiłeś to zostawałeś oskarżony o (usunięte przez administratora) nie można było się zapytać czy było coś zrobione czy nie bo to było już gnębienie jego dziewczyny. Uwielbiałam tą pracę, dużo nowych rzeczy się nauczyłam i informacje które uzyskałam przez szkolenie na innym sklepie zostaną ze mną na długo. Niestety ale firma powinna również bardziej zadbać o informowanie pracowników o procedurze (usunięte przez administratora). Powinna być w widocznym miejscu w socjalu a nie na MIA.

1
Pracownik
Pracownik

Cześć. Aktualnie pracuję w jednym z bardziej obleganych Maxi Zoo w Warszawie. Studiuje dziennie, Dlatego bardzo doceniam elastyczny grafik i fakt ze mogę sobie przyjść do pracy na 2,3 godzinki. Oczywiście jak już wyżej napisane zostało płacą niska, a obowiązków duzo. Atmosfera była super niestety zmieniło się jakiś czas temu kierownictwo i bardzo się wsyztsko zmieniło. Po takim czasie jak tam pracuje można popaść w rutynę, ale wszytsko naprawiają klienci i pieski, które zawsze można pogłaskać. Mała ilość chłopaków w naszym sklepie nie pomaga lecz zawsze można sobie jakoś poradzić z dźwiganiem. Jako pierwsza lub jedną z pierwszych prac jest super.

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, Miło nam słyszeć, że docenia Pan/Pani elastyczny grafik czasu czasu pracy oraz możliwość łączenia pracy ze studiami. Wynagrodzenie w naszej Firmie jest zależne od wymiaru etatu, stanowiska, kompetencji i doświadczenia Kandydata. Wspomniał/a Pan/Pani o zmianie w ostatnim czasie w sklepie, w którym Pan/Pani pracuje. Zapraszamy do podzielenia się szczegółami zaistniałej sytuacji pod adresem mailowy: people@maxizoo.pl Dziękujemy. People Department Maxi Zoo Polska

Lolek
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Chłopak jakoś więcej zarabia, że uważasz ze powinien dźwigać więcej niz dziewczyna? Zalosne

1
anonim
Inne

I jakie w zasadzie wychodzą wyniki takich ankiet? Zastanawiam się jak jest to analizowane. Wszystko idzie do centrali i nie wiadomo o który sklep chodzi czy jednak sam kierownik może się dzięki temu dowiedzieć co sadza pracownicy? Po ile ich jest zazwyczaj na jeden punkt sprzedaży?

Pracodawca

@anonim

Szanowna/y Pani/Panie, W celu zapewnienia ciągłego doskonalenia środowiska i warunków pracy, regularnie przeprowadzamy badania satysfakcji oraz zaangażowania pracowników. Bazujemy na ich cennych opiniach i sugestiach, co pozwala nam lepiej dostosować nasze działania do ich potrzeb i oczekiwań. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Pracodawca

 Aktualność
Z Dumą chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi sukcesami z zeszłego roku. Poniżej krótkie podsumowanie:

✨ Nagrody i Wyróżnienia:
Z wielką dumą ogłaszamy, że Maxi Zoo zostało wyróżnione szeregiem prestiżowych nagród:
“Złoty Laur Klienta 2023-2024” za wybitną jakość obsługi.
“e-Laur Klienta 2010-2022” za naszą innowacyjność w e-commerce.
“Gazele Biznesu 2023” – wyróżnienie dla szybko rozwijających się firm.
“Diamenty Forbes’a 2023” – uznanie naszego wzrostu wartości.
“Innowacyjna Sieć Roku” i “Promocja Roku” w plebiscycie BLIX AWARDS.

???? Ekspansja:
Otwarcie aż 30-tu sklepów w ciągu roku w Polsce to kamień milowy naszej ekspansji.

???? Rozwój Pracowników:
Nasz zespół Maxi Zoo urósł do 860 pracowników, z imponującą liczbą 289 awansów wewnętrznych w zeszłym roku.

Serdecznie dziękujemy wszystkim naszym klientom i pracownikom za wsparcie i zaangażowanie. To dzięki Wam Maxi Zoo kontynuuje swoją drogę sukcesu. ????
Asia
Inne

Słuchajcie a maja tu może jakieś oferty biurowe? Widzę te komentarze o doradcach i kierownikach sklepów, w sumie tylko na te stanowiska pokazały mi się teraz oferty w Internecie, ale co z innymi działami? jakaś centralą? Z parę lat temu ktoś pisał o pracy w niej, czy do dziś warunki się zmieniły?

Pracodawca

@Asia

Dzień dobry, zachęcamy do śledzenia naszych ogłoszeń na platformach Pracuj.pl oraz OLX, gdzie regularnie publikujemy informacje o aktualnych procesach rekrutacyjnych. Oferujemy naszym Pracownikom: Umowę o pracę oraz otwartość na długotrwałą współpracę Hybrydowy model pracy Prywatną opiekę medyczną Możliwość skorzystania z pakietu sportowego Szansę na dalszy rozwój zawodowy Uczestnictwo w szkoleniach oraz wsparcie w rozwoju kompetencji Możliwość przychodzenia do pracy z pupilem Dodatkowy benefit za wolontariat na rzecz zwierząt Dodatkowe dni urlopu w zależności od stażu pracy Program poleceń pracowniczych Świeże owoce i warzywa raz w tygodniu, wspierając zdrowy styl życia Serdecznie zapraszamy do aplikowania i kontaktu bezpośredniego z Działem People pod adresem e-mail: people.team@maxizoo.pl Z poważaniem, Zespół Maxi Zoo

Zostaw merytoryczną opinię o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 8 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii