MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

KH
Inne

Trochę opinii na temat rekrutacji już się zebrało, mnie tez ta kwestia interesuje ale względem samego specjalisty od niej. Wypatrzyłam właśnie ofertę na Żoliborz. Mam rzecz jasna doświadczenie, bez tego bym się nie interesowała. Opiszecie zatem przebieg całego procesu? Trudno jest się dostać? i czy zarobki są rynkowe jak na rejon czy może wyższe?

Kandydat
Kandydat

Dzień dobry Wysyłałam do Państwa CV na kierownika sklepu, czy jest możliwość informacji jaki jest przebieg rekrutacji, kiedy mogę oczekiwać odpowiedzi lub jak skontaktować się z Państwem i zapytać o wynik

Pracodawca

@Kandydat

Szanowny Kandydacie, Dziękujemy za zaangażowanie w proces rekrutacji. Zwykle Zespół Rekrutacji kontaktuje się z osobami, które spełniają wymagania na dane stanowisko. Jeśli chciałaby Pani skontaktować się bezpośrednio, to zapraszamy na adres mailowy rekrutacja@maxizoo.pl Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Wypowiedzonko
Były pracownik

Pracodawca który kreuje się na przyjaznego a wcale nim nie jest , obgadywanie pracowników , teksty kadry kierowniczej do innych czy cieszą się z czyjegoś wypowiedzenia i wiele innych. Poziom profesjonalizmu równy zeru . Czasu oddanego za elerning nigdy nie zobaczysz, premia - coraz niższa i rzadsza . Za te pieniądze można znaleźć dużo spokojniejsza pracę .

5
Palmiarz
Kandydat
 Pytanie

Witam, na jakieś zarobki może liczyć kierownik sklepu?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.

Pytania

Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Pracodawca

 Aktualność
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na poniższe stanowiska:

Kierownik Sklepu Łubna
https://www.pracuj.pl/praca/kierownik-sklepu-lubna-pow-piaseczynski,oferta,1002846004?s=1bed3f4&searchId=MTY5NTk5ODY1ODk4MS41NDk4
Kierownik Sklepu Suchy Las
https://www.pracuj.pl/praca/kierownik-sklepu-suchy-las-pow-poznanski,oferta,1002855532?s=1bed3f4&searchId=MTY5NTk5ODY1ODk4MS41NDk4
Zastępca Kierownika Sklepu Piastów
https://www.pracuj.pl/praca/zastepca-kierownika-sklepu-piastow,oferta,1002868815?s=6ea5401c&searchId=MTY5NTk5ODgwODgxOC4xNTU1
Zastępca Kierownika Sklepu Pruszków
https://www.pracuj.pl/praca/zastepca-kierownika-sklepu-pruszkow,oferta,1002855614?s=19cddc89&searchId=MTY5NTk5ODg0MzI3Mi42Ng==
Mobilny Zastępca Kierownika Sklepu Wrocław
https://www.olx.pl/oferta/praca/mobilny-zastepca-kierownika-sklepu-maxi-zoo-wroclaw-rozne-sklepy-CID4-IDV6glG.html
Mobilny Zastępca Kierownika Sklepu Kraków
https://www.olx.pl/oferta/praca/mobilny-zastepca-kierownika-sklepu-maxi-zoo-krakow-rozne-sklepy-CID4-IDV6fZ0.html

Naszym Pracownikom oferujemy:
Umowę o pracę bez okresu próbnego – na start na 2 lata
Premię za wyniki sprzedaży oraz zniżki na produkty firmowe
Bezpłatną opiekę medyczną
Dofinansowanie do pakietu MultiSport oraz MultiLife
Ciekawe szkolenia i możliwości rozwoju
Dodatkowy dzień wolny za wolontariat na rzecz zwierząt
Możliwość przychodzenia do pracy z Pupilem
Bonus finansowy za polecenie osoby do pracy
Dodatkowe dni urlopu za staż pracy
 
Zapraszamy do aplikowania!
Rekrutacja
Kandydat
 Pytanie

Czy w pracy na kierownika sklepu lub zastępcę wymagany jest koniecznie język angielski ?

Pracodawca

@Rekrutacja

Dzień dobry, Język angielski na podanych stanowiskach nie jest wymagany, aczkolwiek znajomość języka jest zawsze pozytywnie odbierana. Ze względu na to, że jesteśmy firmą międzynarodową, a na sklepie zawsze znajdzie się paru klientów, którzy są anglojęzyczni. Z wyrazami szacunku, Zespół Rekrutacji Maxi Zoo Polska

Rysiu
Kandydat
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Witam odnośnie nawiązania co do języka oraz klientów, którzy mogą się trafić to czy możliwe, że kiedyś wystąpi wariant ze znajomością języka ukraińskiego? Ciekawi mnie czy byłoby to wtedy lepiej bonusowane. Do tego ciekawią mnie te oferty na kierowników i ich zastępców, które są teraz na takim portalu. Czemu pracownicy nie awansują? Chyba ze to także się zdarza? Jak często?

Pracodawca

@Rysiu

Szanowny Panie, Na ten moment nie planujemy zmieniać wymagań na w/w stanowiskach, ale tak jak wspominaliśmy znajomość języków jest to atut. Jeśli chodzi o awanse to zawsze w pierwszej kolejności bierzemy pod uwagę osoby z wewnątrz firmy. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Szymon
Inne

Witam dnia 22 sierpnia zwróciłem państwu paczkę dostałem emaila że pieniądze będą na moim koncie w ciągu 7-9 dni roboczych dzwoniłem do państwa 30 razy za każdym razem mówiono mi to samo że jest jakis błąd mina ponad miesiąc od kad nie dostałem zadnych pieniedzy jest to wstyd z państwa strony nigdy więcej nic nie zamowie u państwa (usunięte przez administratora) !!!!!!

1

Pracodawca

@Szymon

Szanowny Panie, Dziękujemy za opinie. Aczkolwiek zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sklepem internetowym pod adresem: online-shopping@maxizoo.pl lub numerem telefonu: 22 263 98 66. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Ola
Kandydat

Aplikowalam na stanowisko doradcy klienta w sklepie. Skuszona dobrymi opiniami przedstawiciela handlowego, jednej z firm z zoobranzy, która dostarcza produkty również do tego, konkretnego sklepu. Dodam, że pracuje już ponad rok w innym sklepie zoologicznym, który mimo iż nie jest sieciówka, obrót ma nie mniejszy lub porównywalny z pojedynczym punktem w sieciowkach, włącznie z ilością klientów czy pracownikow. Jestem technikiem weterynarii, mam kursy z dietetyki zwierząt, jestem petsitterem COAPE, udzielam się charytatywnie na rzecz zwierząt, w moim domu znajduje się aktualnie całą gama różnych gatunków, od psów, po gryzonie, pajęczaki, owady, rybki czy plazy i gady. Jestem mocno zaznajomiona z tematyką produktów dla psów, kotów, gryzoni, zajęczaków, gadów, płazów, czy ogólnie zwierząt terrarystycznych, jak i akwarystyka. Na aktualnym stanowisku moje wdrażanie polegało tylko na zorientowaniu się, jaki produkt gdzie leży na półce oraz obsługi softu do kasy fiskalnej. W MaxiZoo bez przesadnej skromności stwierdzam, że było by tak samo. Mimo drobnej postury nie jest mi straszne przerzucanie kilkunastu worków karmy czy zwirkow. Niestety, mimo takiego doświadczenia i wiedzy, rekruterce nie pasowała moja aplikacja. Uśmiech zniknął z jej twarzy i widać, że zaczęła już tylko sztucznie przedłużać rozmowę, kiedy usłyszała ile chce zarabiać. Kilka stów powyżej minimalnej krajowej widocznie nie jest na możliwości finansowe tej firmy. Cała droga rekrutacyjna dość szybko się zakończyła informacja o znalezieniu osoby lepiej spełniającej wymagane kryteria. Ok, rozumiem. Tylko mega dziwnym trafem, trzy tygodnie później w tym samym sklepie znalazła się młodziutka pracownica, z mocnym akcentem, wiadomo jakim. Bardzo chciałabym wierzyć, że faktycznie jej kwalifikacje były większe niż moje, czy może tylko przeważyło na tym, że kwota którą chciała zarabiać była najniższa krajowa.

Pracodawca

@Ola

Pani Aleksandro, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat procesu rekrutacyjnego. Chcielibyśmy wyrazić uznanie dla Pani doświadczenia oraz zaangażowania w dziedzinie zoologii i opieki nad zwierzętami. Po stronie Maxi Zoo proces rekrutacyjny jest kilkuetapowy, a nasza finalna decyzja zawsze zależy od kilku czynników, w tym od spełniania wytyczonych przez firmę kryteriów poszukiwania odpowiedniego kandydata, ale też naszych możliwości spełnienia oczekiwań osoby aplikującej. Chcielibyśmy poznać lepiej szczegóły sytuacji przedstawianej przez Panią w komentarzu (miasto, stanowisko, osoba kontaktowa z Maxi Zoo), nie znając ich nie możemy udzielić Pani szerszej odpowiedzi odnośnie finalnego wyniku rekrutacji. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacje@maxizoo.pl. Wierzymy, że Pani pasja do zwierząt, doświadczenie oraz wiedza znajdą właściwe miejsce, gdzie będą docenione. Być może my również będziemy w stanie zaoferować Pani udział w innej rekrutacji w przyszłości. Dziękujemy raz jeszcze za wyrażenie swoich myśli i życzymy powodzenia w dalszych działaniach zawodowych. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Nick
Pracownik
@Ola

Nie przejmuj się tą rozmową i tą z którą rozmawiałaś,a szczególnie tą która została przyjęta.bo nowa jak się pojawiła tak szybko zniknie.I życzę kierowniczce\kierownikowi aby za nową jeszcze pracowali.Bo nowy narybek jest wyjątkowo odporny na wiedzę,a szczególnie pracę.Powodzenia i głowa do góry,powinnaś być z siebie dumna.

Były pracownik :)
Były pracownik
 Pytanie

Odradzam, kierowniczka sklepu nawet nie kryła się z niechęcią do mnie. Pracowałam w jednym z najmniejszych MaxiZoo a mieliśmy takie same progi jak duże o wiele bardziej oblegane sklepy. Kierowniczka wymagała od nas cudów na kiju a sama spędzała po kilka godzin w biurze jedząc i oglądając serial. Oczywiście dostaliśmy zakaz siadania w trakcie zmiany, tylko jeśli jesteśmy na przerwie lub usiądziesz na toalecie :) jest mi mega przykro, bo chciałam się rozwijać w Maxi Zoo a Zostałam zwolniona pierwszego dnia po powrocie z l4, bez podania powodu nawet :) @Pracodawca czy to oznacza zamknięcie drogi także w innych sklepach Maxi zoo jako pracownik?

2

Pracodawca

@Były pracownik :)

Szanowna Pani, Bardzo nam przykro, że poczuła Pani rozczarowanie w związku ze współpracą na Sklepie. Przez wzgląd na dobro naszych pracowników, zachęcamy do odezwania się na nasz adres mailowy: people@maxizoo.pl w celu opisania szerzej sytuacji. Jeśli chodzi o pracę na innych sklepach Maxi Zoo, jest to jak najbardziej w dalszym ciągu możliwe – prosimy o śledzenie naszych ogłoszeń. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo

Beatagr112@gmail.com
Inne

Zamawiam już 2 raz i za wieksza kwotę. Zamówienie wczoraj złożone. Dzis nawet nie jest w trakcie realizacji. Masakra..idzie 5 dni jak ze Stanów. Ludzie chcecie mieć klientów to zatrudnijcie więcej ludzi do pracy..

Pracodawca

@Beatagr112@gmail.com

Szanowna Pani, Dziękujemy za opinie. Aczkolwiek zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sklepem internetowym pod adresem: online-shopping@maxizoo.pl lub numerem telefonu: 22 263 98 66. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Były pracownik
Pracownik
 Pytanie

Nie polecam. Płaca jest wyjątkowo mała, oczywiście każdy zarabia inaczej (chodź często minimalną) co powoduje napięcia w zespole, podwyżek nie ma chyba, że dla kierownika. Wyższe po doradcy stanowisko ma po 200 zł więcej a kierownik zwala na nie swoje obowiązki i problemy. Kierownik za przyzwoleniem regionalnej siedzi w biurze oglądając telefon i śmieje się z niej, a reszta lata spocona bo przecież 15 palet się samo nie rozłoży???

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam czytać taką opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły sytuacji przedstawianej w komentarzu, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people@maxizoo.pl. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Mick
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy maxi zoo zatrudnia młodocianych? Chętnie bym tam pracował bardziej w weekendy. Niestety pisałem maile, ale od maxi zoo wciąż cisza.

Pracodawca

@Mick

Dzień dobry, dziękujemy za pytanie, chcielibyśmy prosić o więcej szczegółów. Zapraszamy do kontaktu na adres mailowy people@maxizoo.pl Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Andrzej
Kandydat

Dziś wysłałem swoją aplikacje na stanowisko Kierownika Sklepu na Ostrów Wielkopolski Czekam z niecierpliwością na odzew ☺️

Pracodawca

@Andrzej

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie. Niebawem będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami, spełniającymi nasze oczekiwania względem wskazanego wyżej stanowiska i zapraszać na spotkania. Z wyrazami szacunku, Zespół Rekrutacji Maxi Zoo Polska

xyz
Kandydat

Straszny brak szacunku do kandydatów. Człowiek rozpisuje się w formularzach i jeździ po rozmowach (pierwsza rozmowa była telefoniczna z rekruterką, bez żadnej zapowiedzi czy czasu na przygotowanie, kolejne nieprofesjonalne zachowanie) tylko po to, żeby nie dostać nawet informacji zwrotnej. Kandydatów było tylko dwóch, więc zadzwonienie do obu, to nie jest duży wysiłek, szczególnie po obiecywaniu, że da się znać do końca dnia, jaka jest decyzja. Po takiej dużej firmie można by się spodziewać jakichkolwiek podstaw kultury osobistej i szacunku do drugiej osoby, jednak w maxi zoo wszystko to jest na totalnym dnie. Nikomu nie polecam, strata czasu i nerwów.

Pracodawca

@xyz

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam czytać taką opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły sytuacji przedstawianej w komentarzu, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people@maxizoo.pl. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Pytanie
 Pytanie

Czy warunki zatrudnienia oferowane przez MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. dla pracy jako Kierownik Sklepu są dla was satysfakcjonujące?

Ninka
Były pracownik

Odradzam , firma kreuje się na bardzo przyjazna tymczasem wcale taka nie jest Kierownik razem z "wybranimi " pracownikami tworzą potajenne grupki gdzie wyśmiewają się z reszty pracowników Umowa na dwa lata to bezsens ,w każdej chwili możesz okazać się niepotrzebny Były też sytuacje nastawiania pracowników przeciw sobie przez kierownika , totalnie nikt nie interesuje się atmosfera panującą w sklepach

Pracodawca

@Ninka

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam czytać taką opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły przedstawianej w komentarzu sytuacji, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people@maxizoo.pl. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

@byłypracownik
Były pracownik
@Ninka

W PUNKT! Totalnie się zgadzam. Trafiłam na tak cudownego kierownika że już po kilku dniach nie chciałam tam pracować. (usunięte przez administratora), nie równo traktujący wszystkich. Wiedziałam że mnie nie lubi i zapierdzielalam pomimo że reszta stała i gadała ale i tak nie dało rady. Dodatkowo wciskanie klientom przez tego właśnie kierownika najgorszego szajsu żeby sprzedać i to jego nieuczciwość nagradzana.

ER
Inne

Polecam gorąco sklep maxi zoo ul .Chrobrego 2 ,duży wybór karmy dla kotów, bardzo miła i pomocna obsługa

Zośka
Kandydat
 Pytanie

TRAGEDIA. Na trzech etapach pytano mnie ile chce zarabiać, na każdym powiedziałam to samo i dopiero na trzecim, ostatnim etapie, dowiedziałam się że moje wymagania są za wysokie i uwaga, tutaj hit, pani kazała mi podać kwotę za jaką najniżej jestem skłonna pracować... Czy to jest jakiś żart??? Dodam że aplikowałam na stanowisko zastępcy kierownika i moje wymagania były na poziomie średniej płacy na takim stanowisku w moim województwie. Firma z takimi ambicjami a myślą tylko jak zagarnąć do roboty frajera najlepiej za najniższą krajową. Tym bardziej że na rozmowie okazało się że na tym stanowisku jest się i zastępca kierownika i koordynatorem i sprzedawca w jednym, do tego dochodzą wspaniałe obowiązki typu obsługa wózka widłowego na magazynie. Dodatkowym powodem do śmiechu jest pytanie pani regionalnej czy spoko mogę dźwigac worki ze żwirkiem po około 15kg, gdzie jak wiemy dla kobiety według zasad BHP limit to 12kg. Po przypomnieniu tej zasady pani regionalna tylko się uśmiechnęła pod noskiem i stwierdziła że dostawę trzeba przecież rozładować. Tyle ode mnie, oceńcie sami czy warto pracować w tej wspaniałej firmie :)

Pracodawca

@Zośka

Dzień dobry, Bardzo nam przykro słyszeć, że poczuła Pani rozczarowanie w związku z procesem rekrutacji w naszej firmie. W Maxi Zoo stawiamy na otwartość i elastyczność w związku z czym, już podczas rozmów rekrutacyjnych szczegółowo omawiamy zakres pełnionych na danym stanowisku obowiązków. Stosowanie wózka widłowego odbywa się zwykle raz w tygodniu lub jako środek wsparcia dla naszych Pracowników. Co do kwestii aktualnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - kobieta zajmująca się ciągłym noszeniem może podnosić maksymalnie 12 kg, a praca ciągła to wykonywanie tej czynności stale przez więcej niż 4h. Jednakże, w przypadku naszych sklepów, gdzie praca z towarem jest dorywcza i nie wymaga ciągłego noszenia, limit ten wynosi do 20 kg dla kobiet w ramach przepisów BHP. W razie dodatkowych pytań lub kwestii wymagających doprecyzowania, zachęcamy do kontaktu z działem People pod adresem mailowym people@maxizoo.pl Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

XXX
Inne
 Pytanie
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Czy kilka ton towaru TYGODNIOWO kwalifikuje się jako praca dorywcza...? Kpina. Oczywiście że noszenia było nie raz więcej niż 4h ciągle i definitywnie więcej niż raz w tygodniu.

Xyz
Pracownik
@XXX

Ciekawe w którym sklepie przenosi się codziennie, przez ponad 4h, worki 12kg. Nie ma szans

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Witam i od razu na wstępie odradzam jakiekolwiek stanowisko w tej firmie. Zaczynając od początku. W jednym miesiącu pracowałam ponad 180h bo inni pracownicy musieli odpocząć. Na stanowisku koordynatora dostałam wszystkie zadania za doradcę, zastępcę kierownika i koordynatora. Na rękę dostawałam 2600. Śmiech na sali bo za 12h dziennie i wolna sobota i niedziela to jest kpina. Kierowniczka bardzo często brała dla siebie karmy "beż teminow" Pani kierownik siedzi jedynie w biurze bo jak twierdzi nawet jak byłam sama na sklepie to jej miejsce jest tam. Za plecami każdego obgadywala . Jak zachorowałam i wróciłam z l4 dostałam wypowiedzenie z dwoma możliwościami. Albo z natychmiastowym albo 2tyg wypowiedzeniem ale jakbym chciała 2tyg to dopisała mi tak śmieszne argumenty zwolnienia,żebym tylko nie została te dwa tygodnie. Na świadectwo pracy można czekać i czekać. Ale ja tak tego nie zostawię i mam zamiar iść z tym do sądu pracy.

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam czytać taką opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły przedstawianej w komentarzu sytuacji, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people@maxizoo.pl. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

iwona.labieniec08@gmail.com
Inne

Nie oddali mi pieniędzy za podwójnie opłacone omyłkowo przeze mnie zamówienie.Tylko piszą że wyjaśniają i obradują i już niby przelali pieniądze a kasy jak nie było tak niema.Bardzo mnie zdenerwowali.

1

Zostaw merytoryczną opinię o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 84.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 49, z czego 6 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii