Pytania do firmy MARION Sp. z o.o.
Czy firma MARION Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Głównymi czynnikami wpływającym na poziom wynagrodzenia są posiadane doświadczenie, wiedza i kompetencje. Płeć nie jest wyznacznikiem wysokości wynagrodzenia. Osoby wykonujące pracę na równorzędnych stanowiskach posiadają zbliżone wynagrodzenia.
Nie, firma Marion nie kieruje się żadnymi zasadami. Wprawdzie na rozmowie usłyszysz "jakie to oooo otoczenie, możliwości" ale to taki pic. Firma nie liczy się z nikim i tak naprawę wykorzystuje ludzi, więc czy mogłaby szanować i równo traktować kobiety?
Dzień dobry, dziękujemy za Twój głos. To o czym piszesz wyżej ("Firma nie liczy się z nikim i tak naprawę wykorzystuje ludzi, więc czy mogłaby szanować i równo traktować kobiety?") nie jest zgodne z naszymi wartościami i standardami. Jednak, aby omówić ten temat wewnątrz lub też precyzyjnie odpowiedzieć Tobie na Twoją opinię musielibyśmy poznać szerszy kontekst - chętnie dowiemy się więcej. Uważamy, że portal GoWork nie jest najlepszym kanałem do konstruktywnej dyskusji dlatego prosimy o kontakt: kadry@marionkosmetyki.pl lub bezpośrednio do naszego Rzecznika Etyki w Dziale Kadr.
Czy są podejmowane jakieś kroki w kierunku obniżenia temperatury na hali pakowalni?W tej chwili panuje sauna 30 stopni!!! Nie da się wytrzymać, a co dopiero pracować!!! Wstyd ,żeby za takie grosze serwować ludziom takie warunki pracy!!!
Dzień dobry, ustawienie temperatury w dziale, który liczy kilkadziesiąt osób nie jest łatwe. W wyniku zmiany warunków pogodowych uruchomiliśmy klimatyzację, w której nastąpiła awaria. Problem zgłosiliśmy do serwisu i na ten moment jest już rozwiązany.
Co kogo interesuje awaria ? Ma być zapewniony odpowiednia temperatura albo ludzie nie mogą pracować, co za słaba firma nie dbająca o pracowników.
Dzień dobry, Jak wygląda praca na stanowisku Analityka i Planisty w Państwa firmie- czy jest to praca zmianowa? Jak wygląda weryfikacja znajomości programów pakietu Office, które są wymagane na ww stanowiskach? Czy wymagany jest kurs z obsługi Excela na poziomie średnio-zaawansowanym? Czy istnieją u Państwa w firmie rekrutacje wewnętrzne? Czy z działu produkcji można dostać się na ww stanowiska ? Pozdrawiam
Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pytania! Odpowiadając zacznijmy od zakresu obowiązków na stanowisku Analityka Produkcji. Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za: • monitorowanie i analizowanie procesów produkcyjnych (min. wydajność, poziom odpadów) • przygotowywanie raportów i zestawień (m.in. wyniki dzienne) • pracę w systemie ERP (Stream Soft) i rozliczanie zleceń produkcyjnych Planista natomiast zajmuje się m.in.: • wprowadzaniem zleceń produkcyjnych do systemu ERP • weryfikacją surowców chemicznych i opakowań w systemie do wystawianych zleceń • planowaniem bieżącej pracy działów produkcji • wprowadzaniem nowych produktów do tabeli produkcyjnych Praca na obu stanowiskach zaczyna się w godzinach 7-9. Pracujemy od poniedziałku do piątku po 8h. :) Na II etapie rekrutacji w obu procesach głównie weryfikujemy poziom znajomości programu MS Excel podając przykładowe zadania, które występują w codziennej pracy Analityka lub Planisty. Nie wymagamy ukończenia kursów z tego obszaru a jedynie znajomości na średniozaawansowanym poziomie, która ułatwi pracę w programie. W naszej firmie istnieją także rekrutacje wewnętrzne, w których udział mogą brać pracownicy, niezależnie od aktualnie obejmowanego stanowiska. Wg zasad zarządzania procesem rekrutacji pracownik zobowiązany jest poinformować swojego bezpośredniego przełożonego o udziale w procesie rekrutacji wewnętrznej
Czy firma przewiduje jakieś podwyżki?
Okresowo podejmowane są decyzje o zmianach wynagrodzenia, awansach i bonusach. Kryteria jakie bierzemy pod uwagę to realizacja celów indywidualnych, sytuacja makroekonomiczna, zmiany przepisów czy postawa pracownika. Zawsze jest to kwestia indywidualna oraz podlega ocenie za pomocą powyższych kryteriów. Poza tym, planowane są podwyżki w niektórych działach z uwagi na wzrost najniższego wynagrodzenia brutto. Informacje w tym temacie zapewne trafią do pracowników i będą one przekazywane przez liderów lub kierownika działu, których będzie to dotyczyć. Zachęcamy do kontaktu z działem kadr jeśli masz dodatkowe pytania (oczywiście jeśli jesteś pracownikiem/pracownicą firmy :)
Ile jest zmian w MARION Sp. z o.o.?
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie :) Nasz zakład produkcyjny pracuje w systemie zmianowym. I zmiana rozpoczyna się od 06:00 rano, II zmiana od 14:00, a III od 22:00. W biurze (administracji) lub działach wspierających produkcję pracę zaczynamy między 07:00, a 09:00. Tutaj jednak prosimy pracowników, aby ustalili to ze swoim przełożonym.
Czy firma MARION Sp. z o.o. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
W Spółce nie funkcjonuje Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, który jest odpowiedzialny za działalność socjalną w tym m.in. za udzielanie pożyczek pracowniczych. W ramach środków obrotowych funkcjonują inne benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie czy pakiety Multisport.
Dziękuje za informacje. Czy do pakietów socjalnych trzeba dopłacać? Np. jak pracownik chce podpiąć pod medyczny rodzinę? Firma to finansuje?
Dziękujemy za pytanie! Firma dofinansowuje wszystkie benefity: opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie czy pakiety Multisport pracownikom Spółki. W sytuacji dołączenia do benefitów członków rodziny lub partnera, ich udział w danym beneficie jest finansowany w całości przez pracownika.
Czy Marion Kosmetyki (Marion Sp. Z O.O.) skutecznie reaguje na wszystkie zgłaszane przez pracowników problemy?
zależy to od specyfiki i wielkości problemów? jakie przykładowe występują podczas pracy w firmie i które z nich są najczęstsze?
Dzień dobry! Pierwszą osobą, do której pracownik powinien zgłosić swój problem jest jego bezpośredni przełożony. Natomiast jeśli nie zareaguje on w odpowiedni sposób pracownik może zwrócić się do kierownika / dyrektora / osoby zarządzającej obszarem, do którego należy. Oczywiście każdy z pracowników jest mile widziany w naszym Dziale Kadr, który z chęcią poświęci swój czas na rozmowę i pomoc. :)
Chciałabym się dowiedzieć jak się pracuje na stanowisku przedstawiciela handlowego? Jakie warunki płacy, czy praca tylko w terenie czy można też zdalnie?
Dzień dobry! Bardzo dziękujemy za pytanie :) Nasi przedstawiciele handlowi są głównie odpowiedzialni za monitorowanie rynku w zakresie popytu na dany produkt i jego podaży, organizowanie sieci sprzedaży, wraz z jej modyfikacją w zależności od wyników realizowanych celów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami oraz promowanie naszych produktów. Praca odbywa się głównie w terenie, nie pracujemy zdalnie. Wynagrodzenie natomiast jest dobierane w zależności od doświadczenia, kompetencji i kwalifikacji kandydata.
W takim razie jako przedstawiciel handlowy na ilę mogę liczyć na początek? Jakie są widełki. Dodam, że mam kilkuletnie doświadczenie w branży na tym stanowisku. Dziękuję.
Kwestia wynagrodzenia to kwestia indywidualna. W ramach procesu rekrutacyjnego analizujemy całą rozmowę, CV oraz doświadczenie. Dodatkowo wspieramy się raportami płacowymi oraz analizą rynku. Nie jesteśmy również obojętni na oczekiwania finansowe kandydatów – dlatego podczas każdej rozmowy pytamy również o to. Zwracamy też uwagę, iż nasze formularze rekrutacyjne, dostępne na stronie www.marionkosmetyki.pl/kariera, mają miejsce na wpisanie własnych oczekiwań finansowych. Są one dla nas podstawą do dalszych rozmów z kandydatką/tem. Nie przedstawiamy polityki płacowej za pośrednictwem forum. Zachęcamy jednak do kontaktu bezpośredniego z naszą Specjalistką ds. rekrutacji i projektów HR - Kingą Plińską – kinga.plinska@marionkosmetyki.pl
Dzień Dobry, Chciałam zapytać jak wygląda praca na stanowisku Specjalista ds. Regulatory Affairs (R&D). W jakich godzinach oraz czy na danym stanowisku istnieje możliwość pracy hybrydowej/zdalnej? Ponadto, czy rozmowa rekrutacyjna odbywać się może w formie zdalnej czy przewidują Państwo tylko bezpośrednie spotkanie w firmie?
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie! :) Specjalista ds. Regulatory Affairs zajmuje się głównie gromadzeniem i kontrolowaniem dokumentacji badań kosmetyków, surowców i materiałów opakowaniowych, ściśle współpracuje z zewnętrznymi Safety Assessorami, śledzi i wdraża zmiany w wymogach prawnych z zakresu prawa kosmetycznego w firmie. Praca rozpoczyna się o 7-8 - w zależności od preferencji pracownika. Istnieje możliwość pracy zdalnej w sporadycznych sytuacjach, natomiast zawsze można porozmawiać z przełożonym na ten temat. Nie posiadamy jednego modelu pracy (np. 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie), głównie pracujemy z biura :). W kwestii rozmów rekrutacyjnych jesteśmy elastyczni i śmiało możemy się spotkać zdalnie lub w firmie :).
Jak wyglada kwestia dni świątecznych w trakcie zmian nocnych a mianowicie jeśli np święto wypada we wtorek 1 listopada to kiedy mamy wolny dzień a właściwie nockę z tytułu tego święta ? Noc z 31 października na 1 listopada czy z pierwszego na drugiego listopada ? Co w sytuacji kiedy wypadają dwa święta pod rząd np . Boże narodzenie np w niedziele i poniedziałek ? Jak liczyć początek i koniec święta wypadającego na nocnej zmianie ?
Cześć! Dziękujemy za pytanie. W Marion, w niektórych obszarach (szczególnie produkcyjnych i okołoprodukcyjnych) pracownicy pracują w systemie zmianowym - 2 lub 3 zmiany. Z zasady pracujemy 5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku. Pierwsza zmiana rozpoczyna się z niedzieli na poniedziałek. Druga zmiana rozpoczyna się rozpoczyna się od godziny 14:00 i obowiązuje do 22:00. Piąty dzień pracy, u pracownika na III zmianie kończy się o godzinie 06:00 rano w piątek. Jeżeli święto wypada w 2-gi dzień tygodnia (wtorek - zgodnie z Twoim pytaniem), dzień wolny od pracy na 3 zmianie wypada z poniedziałku na wtorek. Jeśli zaś mówisz o okresie świątecznym, w tych dniach firma nie pracuje. Jeśli nasza odpowiedź nie zaspokoiła Twoich wątpliwości zapraszamy do kontaktu bezpośredniego - rekrutacja@marionkosmetyki.pl Pozdrawiamy
Dobry dzień. proszę potwierdzić, czy zatrudniacie pracowników z Ukrainy? gdzie mogę dowiedzieć się o wolnych miejscach pracy? Dziękuję Ci
Zgodnie z ustaleniami wewnątrz-firmowymi cudzoziemców zatrudniamy za pośrednictwem parterów - agencji pracy. Ten model sprawdza się nam już od kilku lat. Możemy pochwalić się dużą ilością współpracowników, którzy od wielu lat realizują zadania na rzecz Marion. Oczywiście zdarzają się sytuacje, że współpracownicy z dużym stażem i doświadczeniem są zatrudniani bezpośrednio przez Marion. To jednak wymaga indywidualnych rozmów z każdą z zaangażowanych stron. Jeśli jesteś zainteresowana pracą na rzecz Marion, prosimy o wysłanie CV do nas na adres e-mail: rekrutacja@marionkosmetyki.pl - podeślemy je do naszych partnerów celem organizacji spotkania rekrutacyjnego.
Czy dodatek frekwencyjny traci się już za jeden dzień zwolnienia lekarskiego ? Czy zwolnienie lekarskie wpływa również na wysokość pozostałych premii ? Czy w trakcie urlopu dodatek frekwencyjny wypłacany jest w całości ?
Cześć! To bardzo fajne pytanie - dzięki! Wiele os. pyta nas o tę kwestię podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Mamy więc nadzieję, że informacje tutaj zamieszczone będą przydatne, także dla Ciebie oraz innych zainteresowanych pracą. Dobrze zauważyłaś do wynagrodzenia, na niektórych stanowiskach dodawana jest, także dodatek tzw. frekwencyjny oraz premia efektywnościowa (cel). Zgodnie z regulaminem wynagrodzeń Marion dodatek frekwencyjny pomniejszany jest o nieobecności spowodowane: - rozpoczęciem lub zakończeniem umowy o pracę w trakcie miesiąca, - zwolnieniem lekarskim, - urlopem macierzyńskim i rodzicielskim, - urlopem bezpłatnym, - urlopem wychowawczym, - świadczeniem rehabilitacyjnym, - inną nieobecnością usprawiedliwioną lub nieusprawiedliwioną, za które nie przysługuje wynagrodzenie. Zasady pomniejszania dodatku są następujące: a) pomniejszenie o 50% w sytuacji, gdy wystąpi 1 dzień z ww nieobecności, b) pomniejszenie o 100% w sytuacji, gdy wystąpią 2 dni lub/i więcej z ww nieobecności. Co do premii efektywnościowej podobnie jak w przypadku dodatku frekwencyjnego - pomniejszana jest ona proporcjonalnie do ilości absencji. Liczymy, że nasza odpowiedź jest jasna i rozumiała. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji napisz do nas: rekrutacja@marionkosmetyki.pl
Czy firma posiada ZFŚS i czy pracownicy dostają wczasy pod gruszą podczas 14 dniowego urlopu ?
Inka! Nie posiadamy ZFŚS w Marion. W wyniku tego nie posiadamy benefitu w postaci np.: tzw. wczasów pod gruszą. Jednym z kluczowych benefitów, zgodnie z dobrymi praktykami, jest np.: prywatna opieka medyczna, czy dofinansowanie do karty multisport. Posiadamy także budżet szkoleniowy.
Czy pracownicy Marion Sp. z o.o. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji? Oraz czy firma dała podwyżki dla pracowników w związku z Inflacją?
Cześć! Chcąc odpowiedzieć na Twoje pytanie podzielimy je na dwie części: spotkania integracyjne oraz podwyżka związana z inflacją. SPOTKANIA INTEGRACYJNE: Jako takich, ogólnofirmowych spotkań firmowych już nie organizujemy. Związane to jest po części z okresem pandemii Covid-19. Obecnie każdy z działów, decyzją managera, może takie spotkanie zorganizować. Mamy przykłady tego rodzaju spotkań w firmie - wychodzi to jednak z inicjatywy managera i samych działów. Jeśli jesteś pracownikiem Marion zachęcamy do rozmowy z przełożonym, czy planuje w najbliższej przyszłości spotkanie Waszego działu poza firmą w celach integracyjnych. PODWYŻKI W ZWIĄZKU Z INFLACJĄ Koniec roku (budżetowanie) to okres, w którym podejmowane są decyzje o ewentualnych podwyżkach, awansach i bonusach. W ciągu roku, także dokonujemy korekt i wniosków o podwyżki. Kryteria jakie bierzemy pod uwagę to realizacja celów indywidualnych, sytuacja makroekonomiczna, czy postawa pracownika. W Marion nie mamy systemowego podwyższania wynagrodzenia. Zawsze jest to kwestia indywidualna oraz podlega ocenie za pomocą powyższych kryteriów. Poza tym, planowane są podwyżki w niektórych działach z uwagi na wzrost najniższego wynagrodzenia brutto. Informacje w tym temacie zapewne trafią do pracowników na przełomie roku i będą one przekazywane przez liderów lub kierownika działu, których będzie to dotyczyć. Zachęcamy do kontaktu z działem kadr jeśli masz dodatkowe pytania (oczywiście jeśli jesteś pracownikiem/pracownicą firmy :) )
Podwyżki są. Każdy z managerów w oparciu o ocenę pracy danego pracownika wnioskuje o podwyżkę oraz jej wartość. Nie ma w Marion podwyżek systemowych, czyli corocznych. Tak jak opisaliśmy to wyżej. Zawsze jest to kwestia indywidualna oraz podlega ocenie za pomocą przyjętych kryteriów.
Jak wygląda sprawa grafiku w MARION Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Dziękujemy za fajne pytanie. Odpowiadając na nie, odpowiemy tak: zależności od obszaru, w którym chciałbyś/chciałabyś pracować. Zakład produkcyjny pracuje w systemie zmianowym. Gdzie I zmiana zaczyna się od 06:00 rano, II zmiana od 14:00, a III od 22:00. W biurze (administracji) lub działach wspierających produkcję pracę zaczynamy między 07:00, a 09:00. Tutaj jednak prosimy pracowników, aby ustalili to ze swoim przełożonym. Pracodawca idzie na rękę jeśli jest to możliwe i raczej w grę wchodzi przesunięcie ze zmiany na inną. Jeśli jednak takiej możliwości nie będzie - musimy trzymać się ustalonego grafiku. Wszystko to kwestia indywidualna.
Jestem wieloletnim pracownikiem firmy działu produkcji. ogólnie pozytywnie oceniam pracę , jednakże ostatnio zaskoczyła mnie duża rotacja wśród pracowników różnych działów - czy to ta reorganizacja , czy brak podwyżek ??? Mimo to polecam wszystkim pracę w firmie Marion , zdobyte doświadczenie podczas pracy na pewno przyda się w przyszłości a pracę zawsze można zmienić . Wiadomo każdy chce zarabiać więcej oby nie za wszelką cenę .
To siedź dalej tylko nie za wszelką cenę.. Miłej pracy. Ten komentarz jest nie wiadomo po co. Chyba kierownik pisał :-)
Dzień dobry, na wstępie dziękujemy za Twoją opinię. Bardzo cieszy nas fakt, że polecasz pracę w Marion użytkownikom serwisu Gowork ! Co zaś do Twoich spostrzeżeń. Jak wiesz w ostatnim roku w firmie zmodernizowaliśmy bardzo wiele obszarów, wprowadzając potrzebne, nowoczesne rozwiązania. Zrobiliśmy to, aby w pełni móc odpowiadać na oczekiwania płynące z rynku. Jak już pisaliśmy na tym profilu, zmieniamy także strukturę firmy. Wiąże się to nie tylko ze zmianami organizacyjnymi, ale i personalnymi. Mamy jednak nadzieję, że wprowadzone zmiany pozwolą nam optymalnie wykorzystać potencjał firmy i pracowników. Wierzymy, że zmiana jaka teraz się dokonuje jest konieczna i jest zmianą na lepsze!
Czy polecacie pracę w dziale marketingu/kreatywnym? Rozważam aplikację na stanowisko Brand Manager. Interesują mnie przed wszystkimi warunki finansowe oraz ogólne podejście do pracy. Różne rzeczy słyszy się o pracy w polskiej korpo :)
Nie polecam, dobrze to ujęłaś polskie korpo, zadaj sobie pytanie gdzie można kupić kosmetyki firmy Marion ? To chyba najlepiej obrazuje działanie dotychczasowego marketingu. 1000 pomysłów na minutę nic z tego nie wynika, a rezultaty marne. Słaba firma taka prawda.
Daleko nam do KORPO i wcale do tego nie dążymy! Zdecydowanie wolimy określenie firma rodzinna – taką jesteśmy i chcemy się tak plasować! Jeśli interesuje Cię praca w dziale marketingu to zachęcamy do złożenia aplikacji lub kontaktu bezpośrednio z HRBP pod mailem rekrutacja@marionkosmetyki.pl. Opowiemy Ci, nad jakimi projektami pracujemy, jak przebiegają procesy, ale też jakie są oczekiwania z naszej strony i co oferujemy kandydatom. Ogólnie mówiąc - zarówno praca w marketingu, jak i dziale marketingu produktowego (w roli Brand Managera) wymaga dużej kreatywności. Pracujemy nad kilkoma wdrożeniami jednocześnie, z czego nie zawsze wszystkie są realizowane. Głównym zdaniem jest opracowywanie nowych produktów z kategorii kosmetyki białej lub realizacja zapytań klientów w ramach projektów private label. Jeśli lubisz, kiedy dzieje się dużo, intensywnie i nie zawsze "jak po sznurku" zapraszamy!
Dziękujemy za Twoją opinię. Dobrze wiesz o tym, iż Marion to dziś nie tylko własna marka, ale także projekty private label dla naszych stałych, strategicznych oraz nowych klientów. 30 lat na rynku zobowiązuje. Zaczynaliśmy od koloryzacji krótkotrwałej, a dziś Marion to ponad 350 specjalistów oraz 4 główne kategorie produktowe. Oczywiście, że jesteśmy obecni na rynku! Choć nie zawsze nasze produkty są dostępne pod marką własną "Marion" I choć sieć dystrybucji nie zawsze jest zależna od nas, również i ją będziemy rozbudowywać w roku 2022! Zmiany, zmiany, zmiany - ale są konieczne.
30 lat i jeszcze jej nie rozbudowaliście ? Litości to ile jeszcze czasu na to potrzebujecie ? Powiedzmy otwarcie, brand Marion nie istnieje i śmiem twierdzić, że nie ma szans zafunkcjonować na polskim rynku. Pociąg już odjechał, a drezyną ciężko go dogonić. Private Label to już inna historia…
Nie sądzimy, aby profil „Go Work” był miejscem odpowiednim do rozmów na temat historii i strategicznych decyzji dotyczących przyszłości spółki. Pamiętaj jednak, że 30 lat temu rozpoczęliśmy działalność od produkcji szamponetek i farb do włosów, a dziś portfolio naszych produktów obejmuje zarówno kosmetyki do twarzy, ciała, włosów, jak i innowacyjne maseczki higieniczne. Produkty te są stale nagradzane przez organizacje biznesowe i konsumentów. My, konsekwentnie będziemy się rozwijać, a także pracować na rzecz naszych klientów – czyli to co robimy od ponad 2 dekad. Inwestujemy w nowe gałęzie biznesu oraz infrastrukturę i chętnie przyjmiemy do zespołu kreatywne osoby chcące rozwijać się wraz z nami w branży beauty. Jeśli jesteś naszym/naszą pracownikiem/czką zapraszamy do dyskusji wewnątrz organizacji – chętnie wysłuchamy Twoich uwag lub sugestii. Doceniamy inicjatywę i zaangażowanie. Jeśli jednak nasze drogi rozeszły się, jeszcze raz dziękujemy Ci za Twój wkład w budowanie spółki i życzymy Ci dalszego rozwoju. Wszystkiego dobrego i powodzenia!
Co jaki czas w MARION Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
Dzień dobry! W Marion o poziomie wynagrodzenia na konkretnym stanowisku z reguły rozmawiamy z kandydatami na spotkaniach rekrutacyjnych. Pytamy o ich oczekiwania finansowe lub/i mówimy jakie widełki płacowe mamy przypisane do poszczególnych stanowisk. W czasie współpracy poznajemy kwalifikacje i faktyczne doświadczenie kandydatów. Kwestia podwyżki to sprawa, którą należy traktować indywidualnie. Nie mamy przyjętego, jednolitego systemu podwyżek płac. Pozostawiamy ją decyzji przełożonego, który decyduje o ewentualnej podwyżce i jej cykliczności w oparciu o postawę, efektywność pracy i rolę w zespole danego pracownika.
Najlepiej wcale, ponieważ w tej firmie nie ma podwyżek, a to co pisze HR to okrutna bzdura. Nie ma podejścia indywidualnego, coś na zasadzie 'ciesz się, że masz gdzie pracować'.
Dziękujemy za Twoją opinię. Jest ona indywidualnym odczuciem z jakim trudno nam polemizować. Tak jak podkreślaliśmy już na tym forum (oraz informujemy szczegółowo podczas rozmowy kwalifikacyjnej) na poszczególne stanowiska pracy mamy określone stawki zatrudnienia. W czasie rekrutacji pytamy o oczekiwania finansowe i na tej podstawie formułujemy ofertę. Informujemy też, że ewentualne podwyżki są kwestią indywidualną. O podwyżki wnioskuje lub/i akceptuje je przełożony. Jeśli masz pytania zachęcam do kontaktu bezpośredniego – rekrutacja@marionkosmetyki.pl
Jak zawsze 'indywidualne odczucie z jakim trudno nam polemizować'. Przykry HRowy bełkot, który niczego nie wnosi. Szkoda, że formułujecie oferty tak oderwane od rzeczywistości, że człowiekowi robi się przykro gdy słyszy stawki, za które miałby przychodzić do tej firemki. A o podwyżki nikt nie wnioskuje. No chyba, że jest się protegowanym, wtedy podwyżkę i awans ma się zagwarantowane, mimo braku jakichkolwiek kompetencji - brawo! Proponuję zamiast odpisywać to samo na każdą napisaną tu opinię, przejść się po firmie, zobaczyć jak to wszystko nędznie wygląda i otworzyć wreszcie oczy. Dziale HR obudź się, czas najwyższy. Rotacja w firmie jest powalająca.
Dziękujemy za wiadomość. Jak podkreślaliśmy wielokrotnie, cenimy sobie szczerość i otwartość komunikacji. W Marion wszystkie ogłoszenia o pracę są tworzone w oparciu o zakres zadań, które będą realizowane w trakcie zatrudnienia. Wynagrodzenia opieramy na siatce i ustalonej polityce wynagrodzeń. Poza wynagrodzeniem zasadniczym, na poszczególnych stanowiskach można liczyć także na tzw. premię frekwencyjną jak i na premie efektywnościowe. To dla nas ważne, więc podkreślamy to podczas rozmów kwalifikacyjnych, jak i przypominamy podczas składania oferty współpracy. Rozumiemy jednocześnie, że podjęcie i kontynuowanie pracy w danym miejscu pozostaje w ostateczności indywidualnym wyborem każdego z nas.
Za co Ty znowu dziękujesz… faktycznie ten korporacyjny bełkot jest już trochę śmieszny. Wszyscy widzą czym jest ta firma, co znaczy na rynku polskim i jaka jest jej rozpoznawalność. Zaklinanie rzeczywistości i zarządzanie życzeniowe niczemu nie pomoże, MYŚLEĆ i UCZYĆ SIĘ!
Czy w MARION Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w MARION Sp. z o.o.?
Dziękujemy za pytanie. Cieszy nas to, że interesuje Cię oferta pracy w Marion - firmie, która już od 30lat produkuje kosmetyki do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała. Odpowiadając zaś na Twoje pytanie. Narzędzia pracy jakie oferujemy pracownikom są uzależnione od charakteru pracy, stanowiska i działu do jakiego chcesz aplikować. W części biurowej standardem są oczywiście komputer i telefon, ale zdarza się, że i tam potrzebne są inne, bardziej specjalistyczne narzędzia pracy, choćby takie jak dedykowane oprogramowanie. Te narzędzia dobieramy więc do indywidualnych potrzeb pracownika. Indywidualne podejście potrzebne jest też dla takich stanowisk jak: przedstawiciel handlowy, pracownik produkcyjny, magazynowy, czy na stanowiskach w laboratorium. I tak, dla przykładu, w części produkcyjnej standardem jaki zapewniamy pracownikom są odzież robocza, czy środki ochrony indywidualnej. Sporo się u nas ostatnio dzieje – firma mocno się rozwija, podnosimy standardy pracy i części socjalnej. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji na temat stanowiska na jakie chcesz aplikować zapraszamy do kontaktu z nami rekrutacja@marionkosmetyki.pl