Pytania do firmy Legarto Sp. z o.o.
Думал сюда устроиться, но после звонка перехотелось. Ездить бусом по 1000км чтобы поработать 2 недели, нет, спасибо. Имея опыт более 3х лет мне предложили стажировку за 50€ день. И без стажировки никак. Вы серьезно?????
System szkolenia ma za zadanie płynnie wprowadzić nowego kierowcę do naszej firmy. Z wieloletniej praktyki wyszło, że najbardziej efektywnym sposobem jest wysłać nowa zatrudnianego kolegę w trasę na 2 tygodnie w podwójnej obsadzie razem z naszym trenerem. Zadaniem trenera jest zaznajomienie z technicznymi aspektami u poszczególnych załadowców, pomoc przy awizacji, wyjaśnienie zasad współpracy z biurem, kanałów kontaktowych w razie awarii itp. Nie da się tej praktycznej wiedzy przekazać podczas szkolenia stacjonarnego w biurze. Posiadane przez Pana 3 letnie doświadczenie jako kierowcy z pewnością by zaprocentowało podczas samej jazdy, ale praca kierowcy jest dużo bardziej skomplikowana i dlatego organizujemy 2 tygodniowe wprowadzenie z trenerem żeby było łatwiej. Z naszej strony płacimy trenerowi dodatkowe pieniądze za szkolenie bo to procentuje szybszym wdrożeniem nowego kierowcy. Dodatkowo po 2 tygodniach, kiedy kierowca wsiada na swoje auto, w każdej chwili może zatelefonować do swojego trenera z dodatkowymi pytaniami co znacznie ułatwia mu samodzielną pracę i powoduje , że czuje się w niej pewniej. Mam nadzieję, że wyjaśniłem sens naszego postępowania. Co do dojazdów busem to jest to prawda. Dowozimy naszych kierowców firmowymi busami. Niemniej 99,99% dojazdów jest znacznie krótsza niż Pan sugeruje. Dodatkowo należy wspomnieć, że podróż busem zalicza się do podróży służbowej i jest normalnie płatna, więc np. dwutygodniowy wyjazd rozpoczyna się od wyjazdu busem z bazy. Naszym zdaniem to uczciwe podejście i płacimy za to solidne pieniądze. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Prowadzenie aktywnej polityki medialnej i moderowanie treści, które nas dotyczą, pojawiających się w przestrzeni publicznej jest naszym prawem a niekiedy nawet obowiązkiem. Szczególnie w przypadkach, gdy pojawiające się opinie są rażąco nieprawdziwe lub obraźliwe. Nie inaczej jest w przypadku Pana opinii, w której sugeruje Pan skandalicznie niską stawkę dzienną niezgodną z polskim prawem i płacami sektorowymi obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej. Żaden kierowca nie pracował by za taką stawkę i nie pracuje. Średnie zarobki na stanowisku kierowcy w 1Q2024 wyniosły 96 EUR za każdy przepracowany dzień, wliczając niedziele czy dojazdy do pracy. Wielu z naszych kolegów zarobiło powyżej 100 EUR za dzień i to jest bonus za ich ciężką pracę. No, ale żeby o tym wiedzieć musiał by Pan być nadal naszym pracownikiem a z tego co pamiętam to podziękowaliśmy Panu za współpracę. Jeśli sobie Pan życzy publicznego podania powodów zwolnienia to bardzo prosimy o podpisanie się imieniem i nazwiskiem i upoważnienie nas do publikacji danych na temat Pana kariery w naszej firmie. Podczas Pana pracy w Legarto Logistic sp. z o.o. z całą pewnością zarobki były wyższe niż Pan sugeruje i wypłacone co do grosza i w terminie. Nie inaczej jest dzisiaj, rozliczamy się terminowo i z dochowaniem wszelkich ustaleń dotyczących płac. Życzymy powodzenia w dalszej drodze zawodowej. Z poważaniem M.Latkowski
To,że napiszę swoje dane nic nie zmieni i tak Pan mnie nie zna i raczej już nie pozna. Przez kilka lat pracy w tej firmie nigdy nie poznałem Pana a Pan mnie byłem tylko nr na kabinie. Zwolnienie było za porozumieniem stron bo zlikwidowaliscie system pracy w którym jeździłem . Nie wspominam tej firmy źle ale proszę pisać w ofertach prawdę,że za każdy dzień postoju czy bez pracy i to nie z winy kierowcy jest 34 czy 36e. Przez kilka lat mojej pracy nigdy nie było nic płacone za załadunki czy rozładunki a to chyba praca magazyniera a nie kierowcy?! Można by pisać o dojazdach do Francji po 1 tys km busem czy o straszeniu mandatami przez Pana R.N. ale po co. Życzę miłego dnia i pozdrawiam. Ps. Dalej bym u Was pracował gdybyście nie kombinowali
Jak jest z pakietem medycznym w Legarto Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?
Witam, jaki towar wozi się w legardo?
Przeważnie puszkę, styropian bo większość aut to lekkie zestawy do 12 ton. A na ciężkich to butelki, palety, puszki stalowe i czasami coś z giełdy wpadnie.
Dzień dobry Andrzeju. Złego słowa nie powiem na pracodawcę na publicznym forum. Ale wypłaty mogłyby być wyższe. Jeśli idzie o dofinansowanie posiłków to sugeruję firmę AVENTUS GRUOP z Białystok. Pracownicy (wiem to od brata, który jest tam zatrudniony) mają tam aplikację, dzięki której codziennie zamawiają posiłek w którego koszcie partycypuje pracodawca. W sumie to w porównaniu z jakąś kantyną lub Żabką trochę lepsza opcja. Bo jesz to co lubisz a nie to co jest. Życzę powodzenia! Arleta.
Witam Pani Arleto. Poruszacie Państwo bardzo interesujący temat, dlatego dodam kilka słów od siebie. Firma AVENTUS GRUOP, której nazwę Pani wspomniała zoptymalizowała proces żywienia pracowników poprzez aplikację SmartLunch. Dlaczego o tym piszę? Wdrażałem to rozwiązanie od strony dostawcy. Dodam, że firma ta nie jest wyjątkiem. Pracownicy z reguły wolą pracować w firmach, w których otrzymują posiłki jako benefit pracowniczy. Pozdrawiam Robert
To może się jakoś ustosunkujesz do tej wypowiedzi, skoro uważasz, że są to nieprawdziwe informacje? Z czym się nie zgadzasz? Z tym, że zarobki mogłyby być wyższe? Czy z tą aplikacją do zamawiania posiłków?
Hej, Dajcie znać jakie warunki i jaka płaca dla kierowcy przy pracy na cały miesiąc. Możliwa praca 5 dni w tygodniu i zjazd na weekend do domu, czy raczej powroty w sobotę?
Powroty busem z Holandii, Belgii czy Niemiec. System 2 tyg na weekend, 2/2, 2/1. Kasa byla 60e za dzień i podstawa 2200zl teraz zrobili 87e czyli słabo
System 2/2 albo weekend w pracy weekend w domu , oraz systemy dłuższe ale to dla ,,innych " powroty busami z całej Europy po 12-15h typu Belgia,Holandia , Francja. 87e za dzień ale jak euro spada to i wypłata w dół
Czemu wypłata jest w Euro? Bo to chyba polska firma, no nie? A umowy jakie dają tutaj w takim razie dla kierowców?
Czy urlop w Legarto Sp. z o.o. jest płatny 100%?
Tak jest płatny, chyba że jeździsz w systemie 2/2 to rozpisują na bieżąco. Zresztą przy takim systemie ciężko oczekiwać jeszcze urlopu płatnego!)
A ile dają w Legarto na rękę? Są jakieś premie czy tylko podstawa? Może podasz jakieś konkretne kwoty? A może zarobki od czegoś zależą? Byłbym meeeega wdzięczny, zależy mi żeby ktoś obeznany w temacie powiedział mi coś na ten temat. :D
Podstawa liczona od najniższej krajowej, dieta 60 euro i jakieś dodatki z młotków itp. 2/1 wychodzi +/- 7.5 na rękę a w 2/2 około 6.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Legarto Sp. z o.o.?
Tak. Ale z tego co mi wiadomo jest prowadzona selekcja wstepna. Po selekcji wstepnej kazdy przez ojres 1 lub 2 tygodni jezdzi z tzw. Trenerem ktory na koniec wydaje opinie czy dany kandydat moze samodzielnie kontynuowac prace w firmie. Poniekąd wiem tez ze jest spora lista oczekujacych na prace juz po selekcji. Sprobowac zawsze warto.
Czy w Legarto Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?