Opinie o IKEA IT Service Desk
Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.
Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.
Zalety: - zasadniczo miła atmosfera wśród szeregowych pracowników - nowoczesne i dobrze wyposażone biuro - dostęp do bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek, na ogół skorych do pomocy - benefity i czasami zdarzająca się 13ta pensja Minusy: - obligatoryjna łączona 45 minutowa (15 minut płatnej i 30 minut niepłatnej) przerwa w ciągu dnia - ścieżka awansu a raczej jej brak. Żeby tam awansować musisz latami potakiwać na wszystko co powie apodyktyczna (podówczas) manager. Kompletnie skamieniałe towarzystwo, niechętne i nieufne wobec osób z zewnątrz. - fałsz i obłuda niektórych osób, szczególnie kierownictwa i osób aspirujących na takie stanowisko. Jedyny szczery motyw, to zajadła nienawiść helpdesku biurowego z lokalnymi technikami sklepowymi. - Jeśli kierownictwo uzna cię za zagrożenie, to jesteś na celowniku przez cały czas. Będziesz dostawać różnego rodzaju kłody pod nogi - od przyczepiania się o najmniejszą bzdurę, po absurdalne napominania, że "jesteś za dobra/y i zawyżasz statystyki całemu zespołowi". - teamy nie współpracują ze sobą w ramach jednego Service Desku. Widać dużą zawiść i konkurencję między poszczególnymi oddziałami. Zawiść napędzaną przez kierownictwo, które chce wyników i wykazania się przed zarządem w Szwecji - zamrożone płace. To co raz wynegocjujesz na rozmowie kwalifikacyjnej obowiązuje na lata - niskie kompetencje kierownictwa. Mam wrażenie, że rekrutacja na stanowiska managerskie postępuje na zasadzie selekcji negatywnej - im mniejsze kompetencje i im większa buta kandydata, tym większa szansa na sukces wewnątrz firmy. Wielokrotnie musieliśmy powstrzymywać się od śmiechu, kiedy szeregowy pracownik helpdesku odpowiadał płynnym angielskim na pytania gościa ze Szwecji, a managerowie dukali jak syn Adasia Miauczyńskiego i robili się czerwoni na twarzy.
W 100% prawda. Dobre miejsce do startu, ale nie do stałej pracy. Starzy pracownicy uciekają, bo mają dosyć udawania. Jak siedzisz cicho i potakujesz, jest ok. Nigdy nie wysuwaj nosa zza biurka, bo szefa nie obchodzi twoje zdanie. Socjal jest ok, biuro ok, szeregowi pracownicy ok. Management - nic się nie zmieniło, kolega koledze, itp.
zarobki są takie same jak w innych service deskach, kokosów nie dają
Od czasu do czasu sprawdzam czy nie ma nowych ogłoszeń ale na razie nic. Też obecnie pracuję na supporcie IT ale ze względu na słabe podejście przełożonych do załogi chcę w najbliższym czasie zmienić pracodawcę. Zaciekawiły mnie słowa z ostatniego wpisu. Rekrutacja inna, niż standard? Na czym ona polega i kiedy spodziewać się następnej?
Fajne miejsce pracy na zdobycie doświadczenia w IT. Bardzo mili pracownicy. Z managerem idzie się po ludzku dogadać. Fajne afterworki, dobra atmosfera. Elastyczne grafiki. Jako minus to płaska struktura w IT, poza IT jest więcej opcji. Minusem były również transformacje ufundowane przez global, przez co nasi użytkownicy mieli pod górkę. Rekrutacja inna niż standard ale w przyjemnej atmosferze
Na jakie zarobki brutto można liczyć na początek w IT Service Desku z językami obcymi? Czy są i w jakiej wysokości podwyżki? Jak często? Czy istnieje system premiowania i na czym polega? Z góry dziękuję za odpowiedź :-)
Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.
Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w IKEA IT Service Desk?
Zobacz opinie na temat firmy IKEA IT Service Desk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.