IKEA IT Service Desk

0 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o IKEA IT Service Desk

Pracodawca

 Aktualność
Hej!

W IKEA cenimy otwartą komunikację. Na bieżąco czytamy wszystkie komentarze – konstruktywne informacje zwrotne stanowią dla nas punkt wyjścia do wprowadzania zmian i tworzenia miejsca, w którym każdy z nas dobrze się czuje.

Zależy nam jednak na tym, abyśmy wspólnie dbali o kulturę wypowiedzi. Merytoryczne komentarze pomagają nam w pełni przeanalizować sytuację, udzielić odpowiedzi lub podjąć stosowne działanie.


Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.


Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.

c'estlavie

Zalety: - zasadniczo miła atmosfera wśród szeregowych pracowników - nowoczesne i dobrze wyposażone biuro - dostęp do bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek, na ogół skorych do pomocy - benefity i czasami zdarzająca się 13ta pensja Minusy: - obligatoryjna łączona 45 minutowa (15 minut płatnej i 30 minut niepłatnej) przerwa w ciągu dnia - ścieżka awansu a raczej jej brak. Żeby tam awansować musisz latami potakiwać na wszystko co powie apodyktyczna (podówczas) manager. Kompletnie skamieniałe towarzystwo, niechętne i nieufne wobec osób z zewnątrz. - fałsz i obłuda niektórych osób, szczególnie kierownictwa i osób aspirujących na takie stanowisko. Jedyny szczery motyw, to zajadła nienawiść helpdesku biurowego z lokalnymi technikami sklepowymi. - Jeśli kierownictwo uzna cię za zagrożenie, to jesteś na celowniku przez cały czas. Będziesz dostawać różnego rodzaju kłody pod nogi - od przyczepiania się o najmniejszą bzdurę, po absurdalne napominania, że "jesteś za dobra/y i zawyżasz statystyki całemu zespołowi". - teamy nie współpracują ze sobą w ramach jednego Service Desku. Widać dużą zawiść i konkurencję między poszczególnymi oddziałami. Zawiść napędzaną przez kierownictwo, które chce wyników i wykazania się przed zarządem w Szwecji - zamrożone płace. To co raz wynegocjujesz na rozmowie kwalifikacyjnej obowiązuje na lata - niskie kompetencje kierownictwa. Mam wrażenie, że rekrutacja na stanowiska managerskie postępuje na zasadzie selekcji negatywnej - im mniejsze kompetencje i im większa buta kandydata, tym większa szansa na sukces wewnątrz firmy. Wielokrotnie musieliśmy powstrzymywać się od śmiechu, kiedy szeregowy pracownik helpdesku odpowiadał płynnym angielskim na pytania gościa ze Szwecji, a managerowie dukali jak syn Adasia Miauczyńskiego i robili się czerwoni na twarzy.

zombi Nowy wpis
Inne
@c'estlavie

W 100% prawda. Dobre miejsce do startu, ale nie do stałej pracy. Starzy pracownicy uciekają, bo mają dosyć udawania. Jak siedzisz cicho i potakujesz, jest ok. Nigdy nie wysuwaj nosa zza biurka, bo szefa nie obchodzi twoje zdanie. Socjal jest ok, biuro ok, szeregowi pracownicy ok. Management - nic się nie zmieniło, kolega koledze, itp.

Kopo Nowy wpis
Kandydat

zarobki są takie same jak w innych service deskach, kokosów nie dają

anonim Nowy wpis
Inne

Od czasu do czasu sprawdzam czy nie ma nowych ogłoszeń ale na razie nic. Też obecnie pracuję na supporcie IT ale ze względu na słabe podejście przełożonych do załogi chcę w najbliższym czasie zmienić pracodawcę. Zaciekawiły mnie słowa z ostatniego wpisu. Rekrutacja inna, niż standard? Na czym ona polega i kiedy spodziewać się następnej?

Kropka Nowy wpis
Były pracownik

Fajne miejsce pracy na zdobycie doświadczenia w IT. Bardzo mili pracownicy. Z managerem idzie się po ludzku dogadać. Fajne afterworki, dobra atmosfera. Elastyczne grafiki. Jako minus to płaska struktura w IT, poza IT jest więcej opcji. Minusem były również transformacje ufundowane przez global, przez co nasi użytkownicy mieli pod górkę. Rekrutacja inna niż standard ale w przyjemnej atmosferze

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie IKEA IT Service Desk, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki brutto można liczyć na początek w IT Service Desku z językami obcymi? Czy są i w jakiej wysokości podwyżki? Jak często? Czy istnieje system premiowania i na czym polega? Z góry dziękuję za odpowiedź :-)

Pracodawca

 Aktualność
Hej!

W IKEA cenimy otwartą komunikację. Na bieżąco czytamy wszystkie komentarze – konstruktywne informacje zwrotne stanowią dla nas punkt wyjścia do wprowadzania zmian i tworzenia miejsca, w którym każdy z nas dobrze się czuje.

Zależy nam jednak na tym, abyśmy wspólnie dbali o kulturę wypowiedzi. Merytoryczne komentarze pomagają nam w pełni przeanalizować sytuację, udzielić odpowiedzi lub podjąć stosowne działanie.


Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.


Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.

Zostaw merytoryczną opinię o IKEA IT Service Desk - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w IKEA IT Service Desk?

    Zobacz opinie na temat firmy IKEA IT Service Desk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

IKEA IT Service Desk
Przejdź do nowych opinii