Górna Półka Sp. z o.o.

4 Dodaj merytoryczną opinię
Jak wygląda rekrutacja?

Proces rekrutacyjny jest bardzo istotnym wydarzeniem - zarówno dla firmy jak i dla pracownika. Staramy się, aby wszystko przebiegało w sposób płynny, klarowny oraz satysfakcjonujący dla obu stron.

Etapy rekrutacji:

  1. Wysłanie aplikacji do naszej Firmy.
  2. Weryfikacja aplikacji - zapewniamy, że wnikliwie zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, weryfikujemy poziom doświadczenia oraz wykształcenie pod kątem stanowiska, na które prowadzona jest rekrutacja.
  3. Zaproszenie na rozmowę - kontakt telefoniczny oraz ustalenie dogodnego terminu oraz godziny spotkania.
  4. Rozmowa, podczas której przedstawiamy opis stanowiska oraz charakterystykę firmy, sprawdzamy kompetencje, przybliżamy kierunek rozwoju firmy. Wzajemnie oceniamy czy mamy szansę na owocną współpracę.
  5. Decyzja - informację zwrotną z wynikiem rekrutacji przekazujemy telefonicznie.

Uwaga -  ze względu na pandemię zapewniamy Wam maksymalne bezpieczeństwo i poczucie komfortu. Warto jednak pamiętać o zachowaniu wszelkich niezbędnych środków ostrożności.

Górna Półka Sp. z o.o.