Jak wygląda rekrutacja?
Proces rekrutacyjny jest bardzo istotnym wydarzeniem - zarówno dla firmy jak i dla pracownika. Staramy się, aby wszystko przebiegało w sposób płynny, klarowny oraz satysfakcjonujący dla obu stron.
Etapy rekrutacji:
- Wysłanie aplikacji do naszej Firmy.
- Weryfikacja aplikacji - zapewniamy, że wnikliwie zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, weryfikujemy poziom doświadczenia oraz wykształcenie pod kątem stanowiska, na które prowadzona jest rekrutacja.
- Zaproszenie na rozmowę - kontakt telefoniczny oraz ustalenie dogodnego terminu oraz godziny spotkania.
- Rozmowa, podczas której przedstawiamy opis stanowiska oraz charakterystykę firmy, sprawdzamy kompetencje, przybliżamy kierunek rozwoju firmy. Wzajemnie oceniamy czy mamy szansę na owocną współpracę.
- Decyzja - informację zwrotną z wynikiem rekrutacji przekazujemy telefonicznie.
Uwaga - ze względu na pandemię zapewniamy Wam maksymalne bezpieczeństwo i poczucie komfortu. Warto jednak pamiętać o zachowaniu wszelkich niezbędnych środków ostrożności.