Expert Group Tomasz Kwaterowski

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Expert Group Tomasz Kwaterowski

Piotr Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy jest możliwość pracy zdalnej (oczywiście nie odrazu tylko po jakims czasie) w momencie gdy mam np chore dziecko?

Danuta Nowy wpis
Inne
@Piotr

Ma Pan na myśli awaryjną sytuację tylko czy to czy później można wciąż ciągnąć ten tryb? Pytam, bo ciekawa jestem czy wtedy udostępniony zostałby odpowiedni sprzęt i udzielone jakieś dofinansowanie do energii czy raczej na własną rękę by trzeba było działać skoro to jednorazowe

Nowy wpis

Pracodawca

@Piotr

Dzień dobry, Panie Piotrze, dziękujemy za zadanie pytania i odwiedzenie naszego profilu. Nasi konsultanci wykonują swoją pracę w siedzibie firmy przy Krakowskim Przedmieściu 55 i na tę chwilę nie przewidujemy możliwości pracy zdalnej. Tym niemniej, wiemy, że zdarzają się sytuacje, których nie można przewidzieć i jeżeli pracownik będzie miał zapewnione odpowiednie warunki do wykonywania swoich obowiązków zdalnie, to jesteśmy otwarci na przeprowadzenie rozmowy na ten temat. Wierzymy, że najważniejsze to wspólne zrozumienie w miejscu pracy. Pozdrawiamy Zespół Expert Group.

Piotr Nowy wpis
Kandydat
@Danuta

Tak, chodzi mi tylko o awaryjną sytuację jak dziecko się rozchoruje i trzeba z nim w domu zostać.

abc
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy określony jest wiek kandydatów

Pracodawca

@abc

Dzień dobry. Kandydat musi mieć ukończone 18 lat. Nie mamy określonej górnej granicy wiekowej. Zapraszamy do aplikowania. Swoje CV można wysłać na adres : rekrutacja@dealerplay24.pl Pozdrawiamy Zespół Expert Group

Potencjalny pracownik
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chciałabym się dowiedzieć czy szkolenie w tej firmie jest płatne?

Pracodawca

@Potencjalny pracownik

Dzień dobry, całość kosztów związanych ze szkoleniem wstępnym, w tym materiały szkoleniowe i biurowe, jest po naszej stronie. Dlatego uczestnik szkolenia nie ponosi żadnych kosztów z nim związanych. Co więcej jest to bardzo ważny czas, podczas którego potencjalny pracownik oraz jego predyspozycje do podjęcia pracy są weryfikowane każdego dnia przez osobę prowadzącą szkolenie. Po więcej szczegółów zapraszamy do aplikowania np. wysyłając CV na adres : rekruracja@dealerplay24.pl. Pozdrawiamy Zespół Expert Group.

Ona
Kandydat
 Pytanie

Czy rzeczywiście jest to tylko potwierdzanie umówionych już spotkań,jak mi to powiedziano na rozmowie rekrutacyjnej? Jak wygląda sytuacja z wypłatami?

Pracodawca

@Ona

Dzień dobry, Szanowna ONA, obawiamy się, że zaszła pomyłka. Nasi doradcy nie zajmują się potwierdzaniem spotkań. :) Zalecamy zweryfikowanie informacji u pracodawcy, który gwarantował wspomniany przez Ciebie zakres obowiązków. Pozdrawiamy! Zespół Expert Group

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Miałem dzisiaj rozmowę z laską, powiem tak; rozmowa ciekawa, opowiedziała mi o kilku technikach i bym na ich przykładzie coś opowiedział, popytała co wiem o firmie czym się zajmuję itd - więc polecam się przygotować. Mój błąd niedotyczalem w ogłoszeniu że pracują 8-16 a ja szukam czegoś by dorobić na studiach popołudniu a szkoda bo rozmowa profesjonalna i miałem okazję zobaczyć cale biuro które też jest przyzwoite. gdyby nie te godziny to bym pracował tu. Ludziom po studiach pewnie odpowiadaja

Pytania

Co wiesz o firmie? Opowiedz o swoim życiowym osiągnięciu. Jak wyjaśnisz ośmiolatkowi czym jest router, Tyle pamiętam a było dużo pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Użytkownik internetu
Były pracownik
 Pytanie

Witam Czytając te wszystkie komentarze postanowiłam, że ja również podzielę się swoimi odczuciami związanymi z tą firmą. Pracowałam tam jakiś czas i co mogę na jej temat powiedzieć to na pewno to, że wiadomo- jak wszędzie są plusy i minusy. Zacznę może od tego czy polecam pracę w Expert Group? Tak, jak najbardziej, ale pod warunkiem, że jesteś osobą odporną na odmowę i słuchasz tego co się do Ciebie mówi. Jeżeli w pracy chcesz jedynie "odbębnić" 8 godzin nic nie robiąc to wiedz, że to nie jest praca dla Ciebie. To jest sprzedaż. I wiadomo, ze jak we wszystkich tego typu firmach liczy się wynik. Wynik ten można jednak na spokojnie osiągnąć słuchając rad bardziej doświadczonych konsultantów i/lub trenerów oraz nie poddając się. Psychikę trzeba mieć "mocną". Wiele sytuacji zlewać. Wiadomo, że klienci są różni. Natomiast jeżeli chodzi o sam charakter pracy oceniam bardzo pozytywnie. Szkolenie naprawdę w pełni profesjonalne. Idąc na nie miałam naprawdę mnóstwo obaw, że sobie nie poradzę, ponieważ w ogóle nie interesuje się najnowszymi technologiami. Natomiast jasno i klarownie przedstawione informacje sprawiły, że w ogóle nie odczuwałam stresu związanego z wejściem na salę sprzedażową. Schody (przynajmniej w moim przypadku) zaczęły się dopiero kiedy oprócz klientów z innych sieci zaczęłam obsługiwać również klientów Play. Taka drobna sugestia, aby elementy retencji wprowadzić już normalnie na szkoleniu. O wiele łatwiej by było (to tylko moje zdanie). Szkolenie generalnie trwa 5 dni. Dopiero w ostatni dzień dowiadujesz się czy nadajesz się do tej pracy. Natomiast tak naprawdę wykazując zaangażowanie i słuchając tego co mówi szkoleniowiec możesz być pewny, że te prace dostaniesz. Rotacja jest ogromna, to fakt. Niektórzy są zwalniani, niektórzy odchodzą sami. Jeżeli natomiast chodzi o osoby tam pracujące są to bardzo pomocni i mili ludzie. Wiadomo, że nie każdego polubisz, ale generalnie personel na trzy z plusem. Na 5 oceniam godziny pracy, zawsze stałe. Na 5 również lokalizacja. Jeżeli chcesz się przekonać jak się tam pracuje to przyjdź śmiało, ale wiedz, że za siedzenie i picie kawy Ci nie zapłacą. Ja oceniam jak najbardziej na plus (a jeszcze większy plus bym dała gdybymkonsultanci w trakcie pracy nie rozmawiali o swoich prywatnych sprawach, bo to rozprasza)

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Od jakiegoś czasu ponownie obserwuję komentarze dotyczące pracy u Tomka i widzę że z roku na rok jest gorzej. Jeszcze w 2018 zarówno traktowanie pracowników jak i sama atmosfera były naprawdę spoko (pomijam wszechobecne plotkowanie bo tego nie da się uniknąć), tak już w 2019 zaczęło wszystko gnić. Było bardzo dużo dobrych pracowników którzy pomagali sami z siebie, teraz jak czytam to tego nie uświadczysz. Ci sami pracownicy zaczęli odchodzić gdy zauważyli że zaczyna się robić niekoniecznie przyjemnie. Pamiętam Wiolę, Olę, Julkę czy Mateusza, gdzie naprawdę robili super wyniki.. I co? Odeszli. A dlaczego? Bo nikt nie słuchał ich zdania że coś było źle, że coś trzeba naprawić, że nawet (usunięte przez administratora) muzyka jest za głośno. Została banda wiejskich pajaców typu obywatelka Be, którzy dopchali się do "stanowiska wyżej" jedynie wchodząc w tylne części ciała, obgadując i zupełnie nie zasługując na nie. Szkoda bo firma miała potencjał gdyby tylko Tomasz naprawdę dbał o pracowników. W tym momencie to zwykle callcenter jakich wiele w Lublinie, niczym się nie wyróżniające - bilard czy pingpong to jak owocowe czwartki w korpo. Tomek, jeszcze nie tak dawno jak 2 lata temu rozmawialiśmy o tym co się dzieje - mówiłeś wtedy że zrobisz coś z tym, że tak być nie może. Cóż, najwyraźniej jednak może..

4
Expert Group
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Szanowny „Były pracowniku”; Trudno ustosunkować się do Pana / Pani słów, kiedy oczekiwania Pana / Pani i nasze oczekiwania i idące za tym wartości się rozminęły. W naszym przekonaniu warto jest pracować tam, gdzie Pana / Pani oczekiwania się spełnią i tego Panu / Pani serdecznie życzymy. Tym niemniej pojawia się pytanie, skoro od tak dawna Pana / Pani już to nie dotyczy, o kogo Pan / Pani się troska? Jeżeli jednak powroty Pana / Pani mają na celu uaktualnienie swojej wiedzy na temat naszej firmy, lub wiąże się to z potrzebą udzielenia Panu / Pani wsparcia, to serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Znajdziemy dla Pana / Pani wsparcie w tej sytuacji! Pozdrawiamy serdecznie Zespół Expert Group.

6
Nick
Były pracownik
@Expert Group

"Szanowny" zespole expert Group. Jesteście śmieszni myśląc że uratujecie wizerunek firmy tymi pożal się Boże odpowiedziami pisanymi zapewnie przez bardziej ogarniętego pracownika firmy Omega Group z Bydgoszczy. Firma idzie w dół i nie ma co się oszukiwać że tu już nie ma co ratować. Mieliście w poważaniu opinie z tego forum dopóki kandydaci zaczeli nie stawiać się na rozmowy. Mieliście także w poważaniu opinie dobrych pracowników aż w reszcie zaczęli uciekać. Myślę Tomaszu że czas zwijać interes i uciekać do Torunia bo w Lublinie Ty A także twoja firma ma bardzo złą renomę i takie sytuacje jak ta tutaj nic nie pomogą. Na zakończenie życzę całemu kierownictwu firmy jak i jej właścicielowi tego samego co Wy robicie swoim podwładnym.

Ps.
Były pracownik
@Nick

Proponuję również wrócić do szkoły najlepiej podstawowej na lekcje języka polskiego gdzie dowiecie się Państwo Experci jak poprawnie składać zdania.

Popcorn...
Były pracownik
@Ps.

...sobie zaraz kupię! Emocje jak na grzybach na tym goworku :D Odnośnie komentarza powyżej - Tobie radzę wrócić do szkoły podstawowej i poduczyć się interpunkcji, bo chyba na lekcjach nie było uważane. :D Przyganiał kocioł garnkowi.

2
Haha
Kandydat
@Popcorn...

Pomijając cały konsensus wypowiedzi, Experci są jednak kilka poziomów niżej od Pana Ps.

1
Były pracownik
Były pracownik
@Expert Group

Moje oczekiwania względem Expert Group (jak i innych byłych pracowników) spełniały się do pewnego momentu. Jak tylko przestały to z radością moje (i proszę mi uwierzyć - innych też) wypowiedzenie wylądowało na waszych biurkach. Nie troskam się o nikogo, po prostu kiedyś to była dobra firma, dobrzy ludzie. Jestem człowiekiem i zwykła ciekawość mnie tutaj przywiodła, jak się wiedzie tym którzy zostali. Ale widzę po zdjęciach że już nie ma tych z którymi się pracowało więc nie mam potrzeby aby tutaj wracać. Niemniej jednak pozwolę zwrócić sobie uwagę na ton wypowiedzi drogi autorze - reprezentując jakąkolwiek firmę w internecie lub też, radzę aby jednak zrezygnować z prostackiego tonu jakim nas uraczyłeś/aś gdyż nie wygląda to zbyt profesjonalnie.

Xyz
Były pracownik
 Pytanie

Moja opinia jest neutralna, ale pomocna. Jako były pracownik czuję konieczność napisania tu. Uważam, że ta firma powinna przemyśleć swoje dalsze działania, aby nie skończyć gorzej. Dużo osób odchodzi, dużo jest zwalnianych. Ogromna rotacja. Nikt nie patrzy na stałych pracowników. Każdy na siebie gada. Są równi i równiejsi. Nie każdy jest fair oceniany. Wiele fajnych rzeczy zniknęło z tej pracy, chociażby atmosfera. Czy to wina góry? Czy może słabego doboru koordynatorów? Brak zmiany wpłynie źle na tą firmę.

Expert Group
Pracownik
@Xyz

Szanowny „Xyz” Dziękujemy za Pana / Pani opinię odnośnie sposobów zarządzania w naszej firmie. I wiemy z doświadczeń, że praca w naszej firmie jest wyzwaniem dla wielu osób niezależnie od stażu. Jednakowoż wyposaża w różnorodne kompetencje, które są wartościowe do wykorzystania na rynku pracy. I życzymy powodzenia w poszukiwaniu. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Expert Group

3
Tomku...
Pracownik
 Pytanie

Tomku... Ilu dobrych pracowników jeszcze musi odejść byś przejrzał na oczy... Kiedyś to było jedno z lepszych miejsc pracy w Lublinie ale zostawiłeś to osobom, które niestety psują renomę Experta i sprawiają, że coraz to lepsi pracownicy sami odchodzą bądź sami doprowadzają do sytuacji by zostali zwolnieni aby jeszcze mieć okres wypowiedzenia. Nie raz robiłeś rewolucje kadrowe. czasami gorsze czasami lepsze, jednak zawsze kierowałeś się dobrem doradców. Pytanie gdzie jesteś teraz kiedy trzeba działać?

CIEKAWA
Były pracownik
 Pytanie
@Tomku...

Ciekawe czy dalej praktykują podsuwanie do podpisu lewych wypowiedzeń, bez umownego okresu wypowiedzenia z nadzieją, że ktoś tego nie przeczyta? :) Polecam czytać wszystko co dają do podpisu :)

Pawlick
Były pracownik
@Tomku...

Racja. To jak teraz ogrom świetnych osób odeszło sprawia że co dziennie widzę że szukają osób do pracy. Chyba już cały Lublin wie czym pachnie tam praca i omijają to miejsce szerokim łukiem. A szkoda bo była tam fajna atmosfera,można było nieźle zarabiać ale widać że osoby na wyższych stanowiskach koordynatorskich się do tego nie nadają.

Eh..
Pracownik
@Tomku...

Eh... Szkoda tylko że nikt nie ma odwagi tego powiedzieć na odrpawie przy Tomku. Jednak dobrze że chociaż tu to wybrzmialo. Mimo wszystko Tomek się zmienił widzi tylko liczby a nie ludzi. Kiedyś koordynator był człowiekiem teraz jest tylko trójka plików excelowych i Tomasz na czele chmury plików. Gdyby Tomkowi dalej zależało na dobru doradców to już dawno zmieniłby tą trójkę ale rządza hajsu musi się zgadzać i czasy kiedy to koordynator walczył o ludzi i robił wszystko by ktoś kto nie ogarnia zaczął ogarniać i pomagał mu ile się da nie wrócą. A były czasy że nie wielu z nas radziło sobie dobrze a dzięki odpowiedniej pomocy koordynatora "wyrosło" na kogoś komu fajnie się pracowało w dobrej atmosferze i zarabiało się dobry hajs, część z nich jest teraz koordynatorami i zapomniał wół jak cielęciem był. Z jednej strony rozumiem Tomka bo pod kątem ekonomicznym ciężko przy obecnej władzy prowadzić biznes ale ta firma rozwijała się zawsze gdy nastawienie było na ludzi odkąd jest tylko Excel to nie widzę progresu. Były dwa piętra firmy ludzi dużo. Teraz jedno piętro a drugie stoi puste wielu odeszło wielu zostało zwolnionych aż dziw mnie bierze że Tomasz się tak pogubił i dalej w to brnie. Zawsze był dla mnie autorytetem w swoich przekonaniach, zbudował firmę od zera, dbał o ludzi a teraz sam wpadł w korpo sidła i tworzy excelowską korporacje która zmierza na (usunięte przez administratora)

Pawlick
Były pracownik
@Eh..

Zgodzę się z Tobą. Kiedyś im się chciało walczyć o ludzi a teraz na początku jedynie przejawiają takie pozory natomiast i tak jeśli potrzebujesz pomocy to koordynator ma Cię gdzieś. Doszło do tego że zaraz nie będzie komu pracować bo rotacja jest ogromna. Tydzień ktoś popracuje i sam odchodzi jak widzi że osoba która powinna Ci pomóc rozwijać się bo to także w jej interesie ma Cię w nosie. Najbardziej mnie rozwalała Pani koordynator B którą bardziej interesowało pierdzielenie głupot przez telefon lub ze szkoleniowiec A,zamawianie przez internet kolejnej pary butów lub rżenie ze swoich suchych żartów. Kompetencji na swoje stanowisko nie ma,ofert nie zna,często proszona o pomoc wprowadzała w błąd przekonana że ma rację. Nie wiem jakie miała układy że dostała to stanowisko odniosłem wrażenie że chyba za jajka i masło????

obeznany
Były pracownik
@Pawlick

Na szczęście ja znam odpowiedź na Twoje pytanie :) dostała to stanowisko za wchodzenie w tyłek i podpierdzielanie ludzi z którymi się trzymała do poprzedniego koordynatora :)

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie

Czy w firmie regularnie są jakieś konkursu dla doradców? Na fanpage na Facebooku były ogłaszane a jak to wygląda w rzeczywistości?

Nick
Były pracownik
@Ciekawy

W rzeczywistości wszystkie konkursy są zawieszone do odwołania.

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie
@Nick

Zawieszone? Z tego co widziałem to nagrody były całkiem fajne. Czy to ma związek z tym co ludzie piszą poniżej? Zamierzałem zgłosić się tam do pracy.

Nick
Były pracownik
@Ciekawy

To prawda, nagrody są całkiem fajne, jednak nie do zdobycia a do nęcenia kolejnych naiwnych, myślących że zarobią kokosy w tej pracy. Jako już były pracownik zapewniam Cię, że wszystkie tutaj zamieszczone komentarze są prawdziwe, a nawet szczerze mówiąc i tak łagodne. Kierownictwo w postaci Pani Barbary, Pana Łukasza i Pani Agnieszki to kompletne (usunięte przez administratora) Pani Barbarze najlepiej wychodzi tylko wyładowywanie swoich frustracji na pracownikach. Pan Łukasz, no cóż nie potrafi nic. Brakuje mu wszystkiego a przede wszystkim wiedzy, która na tym stanowisku jest potrzebna. Pani Agnieszka, jako szkoleniowiec to wisienka na całym tym torcie. Wiecznie siedząca na telefonie albo w toalecie mydli oczy szefostwu że coś tam niby robi, a nie robi nic. Mógłbym się tu rozpisywać godzinami, ale i tak nie widzę w tym sensu. Podsumowując: Nie ma nagród, nie ma konkursów, NIE MA GODNEGO TRAKTOWANIA PRACOWNIKÓW, nie ma nic co mogłoby zachęcić do pracy w tej firmie. Nawet wiedzy i doświadczenia z niej nie wyniesiesz, chyba że zależy Ci na doświadczeniu jak praca nie powinna wyglądać.

Ciekawy
Kandydat
@Nick

Dzięki za rozpisanie szczegółów, chyba jednak podziękuje skoro aż tak źle się dzieje.

szczęśliwszy były pracownik
Były pracownik
@Nick

Ja akurat bardzo dużo wyniosłam z tej pracy... Już wiem w jakiej firmie nigdy w życiu nie chciała bym pracować, na jakie zachowania u pracodawcy czy przełożonego zwracać uwagę aby na nie nie pozwolić, czym nie dać zamydlić sobie oczu, jak stanowisko zmienia człowieka, jakich ludzi nie trzymać przy sobie. Poznałam różnicę między sprzedażą a (usunięte przez administratora)ludzi i wiele wiele innych :) firma (usunięte przez administratora) i wodorosty

grehrbts
 Pytanie

A czy w czasie koronawirusa pracuje się zdalnie? Jest taka możliwość?

ciekawa
 Pytanie

jak atmosfera w pracy? współpracownicy, kierownicy? proszę o więcej szczegółów

Członek
@ciekawa

Atmosfera jednym słowem "zajefajniebista" nie każdemu co prawda podpisuje musisz sam sprawdzić, jak umiesz sprzedawać to zarobisz dużo, współpracownicy tak samo jak z atmosferą mi pasuje ale nie musi pasować każdemu trzeba to przeżyć na własnej skórze i z kierownictwem tak samo :) z mojej subiektywnej opinii bomba ale możemy się różnić i Tobie może nie pasować

Rob123
@Członek

Powiem tak, miałem okazję pracowac w tej firmie tylko jeden dzień bo zauwazyłem, że nie czuję się w tej branzy dobrze ale nie żałuje bo świetnie się tam bawiłem. Atmosfera na sali i szkoleniu świetna. Szkolenie prowadzi bardzo pozytywny facet który pokazał mi, że mimo mojego doświadczenia (nie wiem wszystkiego) bardzo mi również pomógł w momencie kiedy miałem problem z synem. Na sali szkoleniowej jest dwóch koordynatorów którzy również wprowadzają bajeczną atmosfere która sprawia, że aż chce się tam pracować. Śmiech w tej firmie to nic nowego, poprostu trzeba polubić taką pracę a z tego co widziałem to można tam również sporo zarobić bo ludzie ktorzy tam pracują na przerwach rozmawiają o swoich prowizjach.

Natalia
Inne
@Rob123

@Rob123 Na FB widziałam, że w styczniu było szkolenie z psychologii klienta. Jak często takie szkolenia się odbywają, raz w miesiącu? Jak je oceniasz?

Mich
@Natalia

Tak co 2-3 miesiące jest szkolenie które ma swój cykl zazwyczaj 4-5 spotkań w miesiącu, zazwyczaj jest tak że któryś z koordynatorów jedzie na szkolenie z kimś związanym ze sprzedażą, kto zna się na branży i później tą wiedzę przekazuje doradcom. Wiedza przekazywana ma szeroki zakres można wyciągnąć wiele rzeczy które przydadzą się na ten moment w tej branży i takich które przydadzą się kiedyś w innej branży jak ktoś będzie chciał pójść gdzieś dalej więc moim zdaniem szkolenia na plus ocena bo firma nie ma wielkiego czubka nosa tylko na swoją branże i regularnie organizuje takie szkolenia

Natalia
Inne
@Mich

@Mich, to dobre wieści! A jakie stawki ma się na starcie na "słuchawce"?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Expert Group Tomasz Kwaterowski?

Odpowiedź
@Pytanie

Prowizje od sprzedaży, dużo konkursów. Po zrealizowanych planach grupowych wyjścia firmowe np. na paintball, gokarty i wiele innych co można zobaczyć po prostu na Facebooku. Może nie do końca benefit ale mało Call center to daje czyli umowa o pracę przez co nie muszę się martwić o to że jak pójdę na urlop/L4 to nie będę miała płacone bo jestem na zleceniu.

Zuzanna
Inne
@Odpowiedź

Muszę w takim razie przyznać, że Expert Group zapewnia swoim pracownikom bardzo preferencyjne warunki. Nadmieniłeś o tym, iż pracujecie tam w oparciu o umowę o pracę. A jest to umowa na czas nieokreślony?

:D
@Zuzanna

najpierw jest umowa zlecenie, pozniej na okres próbny 3 mc o prace, a pozniej na rok, a nie wiem czy ktokolwiek ma umowe na stałe.

Janusz
Inne
@:D

Być może starsi stażem pracownicy mają umowę na czas nieokreślony. Chciałbym poruszyć temat panującej tam atmosfery. Czy jest ona na tyle dobra, że pracownicy organizują sobie np. wyjścia integracyjne?

Michał
@Janusz

Firma organizuje wyjścia Integracyjne na swój koszt jak i również pracownicy z racji dobrych znajomości organizują czasami coś swojego. Atmosfera jest bardzo dobra polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o Expert Group Tomasz Kwaterowski - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Expert Group Tomasz Kwaterowski
Przejdź do nowych opinii