CUF Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CUF Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Cześć,

w CUF jedną z najważniejszych wartości są nasi Pracownicy. W naszej pracy kierujemy się wzajemnym zaufaniem, szacunkiem oraz otwartą komunikacją. Staramy się zawsze wysłuchać problemów, potrzeb i konstruktywnych informacji zwrotnych, podejmując przy tym odpowiednie działania.

Na bieżąco staramy się również odpowiadać na Wasze komentarze. Zależy nam jednak na tym, abyśmy wspólnie dbali o kulturę wypowiedzi, bo tylko merytoryczne opinie pozwolą nam podejmować odpowiednie kroki i wspólnie tworzyć zespół, w którym każdy będzie się dobrze czuł.

Będąc pracownikiem CUF zawsze możesz skontaktować się z działem HR, który dołoży wszelkich starań, aby pomóc Ci rozwiązać Twój problem w pracy, odpowiedzieć na nurtujące Cię pytanie lub rozwiać wszelkie wątpliwości. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.

Jeśli wolisz anonimową rozmowę, zawsze możesz zadzwonić lub napisać na numer 667 269 886. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.

Jack
Pracownik

Za 2018 rok rozliczają mnie już ponad rok, nie wspomnę że też robią rozliczenie za 2019 i 2020. Nie polecam nikomu.

Mietek
Inne

Polecam również firmę CUF z Poznania, rozliczyli mnie bardzo szybko, ok. 2,5 miesiąca, pieniążki są na koncie. Chciałem dodać że po złych doświadczeniach z inną firmą z Wrocławia, wszystko tam było nie tak, poza tym że mnie skasowali, firma CUF przywróciła mi wiarę że może być szybko i profesjonalnie!!!!! DZIĘKUJĘ!!!

Mason
Inne
@Mietek

A mnie rozliczaja drugi rok, zwrotu jak nie bylo tak nie ma, dodzwonic nie idzie a na maile odpisuja jakies farmazony ze czekac, pisza sami sobie komentarze,podbijaja pozycjonowanie strony aby kolejnych w ciula zrobic, firma ktora powinna byc zamknieta a nie polecona, na chwile obecna mam do rozliczenia podatek Szwedzki oraz Fiński ale predzej wsiade w samolot i osobiscie polece do Helsinek/Sztokholmu odwiedzic urzedy podatkowe nizeli dostana ode mnie jakikolwiek swistek, w sumie nawet chyba cena ta sama wyjdzie saprawe w skatteverk zalatwie od ręki, jak na chwile obrcna to nie wiem czy aby ta firemka nie zatrzymala sobie po prostu mojego zwrotu

Bozena

Polecam firme CUF w Poznaniu rozliczyli mnie z podatku w przeciagu 3 miesiecy pieniadze mam na koncie obsluga mila i kompetentna w przyszlosci tez skorzystam z ich uslugi

1

Pracodawca

@Bozena

Szanowna Pani Bożeno, bardzo dziękujemy za Pani opinię. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z naszych usług!

Pytanie
 Pytanie

Czy CUF Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

W naszej organizacji, dla naszych pracowników mamy przygotowane szkolenia zarówno wdrożeniowe i stanowiskowe jak i te rozwijające kompetencje. Cześć z nich prowadzona jest wewnątrz działu przez wewnętrznych trenerów, część przez dział HR z obszarów rozwoju kompetencji miękkich - komunikacji, współpracy czy prowadzenia szkoleń. Oferujemy również szkolenia zewnętrzne, specjalistyczne według potrzeb naszych działów.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy CUF Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Pracodawca

@Pytanie

Cześć, dla osób pracujących zdalnie udostępniamy niezbędny sprzęt :)

Ktoś
Były pracownik
@Pytanie

Niestety jest to zależne od działu i stanowiska. Nie każdy dział miał możliwość pracy zdalnej.

Nowy wpis

Pracodawca

@Ktoś

W zdecydowanej większości działów praca zdalna/hybrydowa jest możliwa i stosowana po okresie wdrożeniowym. Czasami jest to niemożliwe ze względu na specyfikę pracy, ale dotyczy to wyłącznie 1-2 działów.

Ktoś
Były pracownik

W cuf pracowałem przez 5 lat i generalnie moje doświadczenia są dość pozytywne. Z plusów: 1. Fajna atmosfera , dzięki której czuło się , że wszyscy grają do jednej bramki. 2. Organizacja firmy na bardzo dobrym poziomie. Wprowadzanie zmian , wdrażanie pracowników, przepływ informacji były w porządku. Pracownik mógł znaleźć odpowiedź na swoje pytanie , nawet jeśli nie miał możliwości porozmawiania z bardziej doświadczoną osobą. 3. Orientacja na ludzi. Dział Hr dokładał naprawdę dużych starań, żeby każdy pracownik dobrze czuł się w firmie. Dużo smaczków typu upominki na dzień kobiet, mikołajki itd. Niby drobiazg ale takie smaczki potrafiły zrobić dzień. 4. Integracje działowe i firmowe. Dzięki nim miałem przyjemność spróbować kilku, fajnych rzeczy po raz pierwszy i pozostały mi po tym fajne wspomnienia. 5. Szkolenia wewnętrzne z produktów i analiza jakości wykonywanej pracy. Dzięki temu, że działy co jakiś czas szkoliły ze zmian w podatkach, dział obsługi klienta i dział sprzedaży były odpowiednio przygotowane na kolejny sezon. Kierownicy z kolei weryfikują efekty pracy, nie tylko pod kątem excela. Poprzez sprawdzenie czy pracownik trzyma się wyznaczonych przez firmę standardów, przełożony jest w stanie udzielić wskazówek jak poprawić jakość swojej pracy. Ceniłem to, że nie było tylko „zrób więcej” , ale też przedstawiano jak to zrobić. 6. Badania kompetencji pracowników. Dzięki temu zarówno pracownik jak i pracodawca widzieli czy rozwój idzie w dobrą stronę. Można też było wyciągnąć odpowiednie wnioski i cele na kolejny rok pracy. 7. Komunikacja i kultura organizacyjna. Dzięki temu , że działami dyrygują wykwalifikowani kierownicy i jest mocny nacisk na kompetencje miękkie , wszelkie spory, problemy, trudne sytuacje są załatwiane w adekwatny sposób do danej sytuacji. Przede wszystkim nie poszukuje się winnego , a rozwiązuje się dany problem. 8. Przyjemna lokalizacja. Na ulicy Szelągowskiej są piękne , zielone tereny , a z biura widać wschód słońca . Potrafiło to zrobić dzień. Z minusów: 1. Pracodawca , a właściwie kierownik nie był skory do podwyżek przez ponad 2 lata. Mimo wzrastających kosztów życia nie było chęci znalezienia rozwiązania , żeby pracownik też miał poczucie zrozumienia. Gdybym został jeszcze dłużej, pozwalając sobie na funkcjonowanie bez podwyżki , to mógłbym pomarzyć o kolejnych krokach w życiu osobistym jak np. Kredyt hipoteczny. Duży wkład w planach niestety nie był wystarczającym argumentem. Trochę miałem poczucie , że bardziej „opłacalny” jest nieogarnięty student na umowę zlecenie. 2. Miałem wrażenie, że działy są nie równo traktowane. W niektórych zespołach większość mogła pracować zdalnie nawet po zdjęciu obostrzeń covidowych, a w innych cały zespół musiał być w biurze, mimo że nie było to konieczne. Z niektórych działów można było wiele łatwiej wywalczyć awans , ze względu na większy zespół , a w innych można było mieć to samo stanowisko kilka lat , mimo ciągle rosnącej wiedzy i doświadczenia. 3. Bardzo ciężko było o wykorzystanie urlopu, który przysługiwał z tytułu puli przyznanej dla pracownika na umowę o pracę. Czasem mimo zmęczenia lub chęci załatwienia czegoś , co można było załatwić tylko w godzinach pracy był wielki problem , żeby dostać wolne bo nie było komu robić. W mojej opinii skutkowało to zbyt małym, wyżyłowanym do granic swoich możliwości zespołem . 1-2 osoby więcej umożliwiałyby pod tym względem większą swobodę. 4. Parking. Niestety parking firmowy jest przeznaczony tylko dla wielmożnego zarządu i klientów. Często nawet jak ktoś z zarządu nie pracował w biurze , to niestety nie można było zaparkować na jego miejscu, a potem miejsce i tak było przez cały dzień puste. Na ulicy Szelągowskiej z kolei trzeba się namęczyć , żeby zaparkować w miarę blisko firmy. Ogólnie cuf zawsze będę fajnie wspominać . Myślę że pod wieloma względami mogą uczyć innych pracodawców jak podchodzić do pracowników. Życzę im wszystkiego co najlepsze bo są fajną , ciągle rozwijającą się firmą :)

Ktoś Nowy wpis
Były pracownik
@Ktoś

Jeszcze zapomniałem o jednym minusie. „Sezonowość” - w dużej mierze od premii i osiąganych rezultatów byliśmy uzależnieni od sezonu. Od marca do lipca można było uzyskać fajne premie ale reszta roku była niestety chuda i wynagrodzenie nieznacznie przekraczało podstawę. Nie jest to wina pracodawcy tylko branży ale demotywujace jest to , że nie da się samemu przyczynić do swoich rezultatów.

Nowy wpis

Pracodawca

@Ktoś

Cześć! Bardzo dziękujemy za konstruktywną ocenę pracy w naszej organizacji :) Jednocześnie cieszymy się, że Twoje doświadczenia są pozytywne i dobrze będziesz nas wspominał. Wiele się u nas w ostatnim czasie zmieniło. Cały czas dążymy do jak największej transparentności stąd też przyjęcie ujednoliconej struktury działów i stanowisk, a także jasne i jednakowe widełki płacowe na danym stanowisku. Ze względu na sezonowość naszej pracy, w okresie zwiększonej ilości klientów, szczególnie w małych zespołach dłuższy urlop może być problemem, ale za to po zakończeniu sezonu, w drugiej części roku zawsze staramy się dostosować do potrzeb naszych pracowników. Co do parkingu - jak na centrum miasta, wokół firmy jest dużo możliwości parkowania, a zawsze można skorzystać z komunikacji miejskiej - przystanek autobusowy znajduje się tuż pod naszym budynkiem :)

Podatnik
Inne

Mnie już rozliczają prawie rok. Numer sprawy 120238099 i 120238100. Dodzwonić się do nich to graniczy z cudem lotu na Marsa. Denerwuje mnie wasza opieszałość i brak profesjonalizmu. Miało być od 2-5 miesięcy a jest już 9 miesięcy. Pieniędzy to chyba już nie zobaczę. Dodzwonić się do nich to przełączają na jakiegoś e-robota i z wami nie idzie się dogadać. Przyjście do was to było jedno wielkie nieporozumienie.

Pracodawca

@Podatnik

Szanowny Kliencie, przykro nam, że proces zwrotu Pana podatku wydłużył się. Należy pamiętać, że długość rozliczania podatku zależna jest w dużej mierze od zagranicznego urzędu. Zweryfikowaliśmy Pana sprawy i są one już na końcowym etapie rozliczenia. W najbliższym czasie skontaktuje się z Panem pracownik Działu Obsługi Klienta i przekaże szczegóły na temat statusu spraw.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w CUF Sp. z o.o. odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
Mateusz Girzecki
Inne

Jestem nie zadowolony z obsługi miesiąc czekania na wysłanie dokumentów i nic się nie dzieje dalej 1 i ostatni raz nie polecam dzwoniłem na infolinię to mają inne informacje niż na stronie

Pracodawca

@Mateusz Girzecki

Szanowny Panie Mateuszu, dokładamy wszelkich starań, aby Nasi Klienci byli zadowoleni z rozliczenia podatku przez naszą firmę. Każda opinia jest dla nas ważna, dlatego dziękujemy za Pana komentarz. Ponieważ nie jesteśmy w stanie udzielić Panu szczegółów dotyczących Pana sprawy przez portal GoWork, zachęcamy do zalogowania się na Portal Klienta, gdzie znajdzie Pan wszystkie bieżące informacje nt. swojego rozliczenia lub skontaktowanie się z nami - telefonicznie, mailowo bądź przez czat. Pozdrawiamy, Zespół CUF

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w CUF Sp. z o.o.?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Mala
Inne

Mam ten sam problem urząd potrzebuje więcej czasu czekam od września. Skontaktować się nie można bo ciągle przełączają na robota. Masakra nie można porozmawiać z normalnym osoba ... Brak słów więcej nie wrócę do tej firmy.

Pracodawca

@Mala

Szanowni Klienci, niestety nie mamy wpływu na długość procesowania sprawy przez zagraniczne urzędy. Wydłużający się czas oczekiwania za zwrotem wynika głównie z ich pracy. Jeśli chodzi o naszego Wirtualnego Asystenta, to udziela on podstawowych informacji na temat statusu sprawy Klienta. Udzieli on dokładnie takich samych informacji, jakich udzieliłby Doradca na infolinii. Należy pamiętać, że jeśli problem będzie bardziej skomplikowany, nasz Wirtualny Asystent zawsze przekieruje na rozmowę z Doradcą.

Kaskap
Inne
 Problem
@Mala

My na rozliczenie z Niemiec czekamy od 30 maja i cisza kasy nie ma wiadomości nie ma od nich zero

Kaskap
Inne
@Mala

Mamy to samo że potrzebują czasu itp brak słów kazali dzwonić w grudniu a co dzwoniłam to dalej że urząd potrzebuje czasu

Tomasz
Inne

Potwierdzam ja czekam jeszcze dłużej.

Tomasz
Inne
@CUF Sp. z o.o.

W moim przypadku to nie wina strony niemieckiej tylko wasza opieszałość. Dokumenty dostali w czerwcu 2022 a teraz jest koniec stycznia 2023 i nawet dokumentów nie złożyli do urzędu skarbowego DE.

Pracodawca

@Tomasz

Szanowni Klienci, tak jak informowaliśmy wcześniej, w niektórych sytuacjach nie mamy wpływu na to kiedy Urząd Skarbowy wyda osteteczną decyzję i wypłaci środki. Często powodem wydłużenia procedury są braki w przesłanej do nas dokumentacji podatkowej lub informacjach podanych naszym Konsultantom. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy Klient był usatysfakcjonowany wysokością zwrotu i czasem realizacji usługi. Zachęcamy do skorzystania z Panelu Klienta, gdzie znajdą Państwo najbardziej aktualne informacje na temat swojej sprawy., bez konieczności oczekiwania na infolinii.

Michał
Inne
 Pytanie
@Mala

Witam czy rozwiązywała pani z ta firma umowę jeśli tak to w jaki sposób??

Klientka
Inne

Obsługa totalnie nieprofesjonalna. Firma jest nie pomocna, zamiast wspierać kładzie kłody pod nogi. Nie polecam.

Pracodawca

@Klientka

Szanowna Klientko, niestety jest nam bardzo przykro z powodu Pani opinii na temat współpracy z naszą firmą. Pragniemy również podkreślić, że cały czas podnosimy kwalifikacje naszych pracowników tak, aby mogli rozwiązać nawet najbardziej skomplikowany problem naszych Klientów. Niestety komentarz jest anonimowy i nie mamy możliwości bezpośrednio odnieść się do Pani sprawy. Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta, który odpowie na wszystkie pytania i pomoże znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Maciek P.
Inne

Ja mam zupełnie inne doświadczenie. Byłem w biurze na Szelągowskiej, obsługa bardzo profesjonalna - przygotowali wszystkie dokumenty i wyjaśnili moje pytania. Ponieważ to moje 3 rozliczenie z nimi, na zwrot czekam dużo szybciej, niż w innych firmach i z wysokości zwrotu jestem bardzo zadowolony. Polecam każdemu, z kim pracuję!

nie

jestem nie zadowolona ponieważ złożyłam wszystkie dokumenty ,i podpisałam pełnomocnictwo do tego aby wszystkie zaświadczenia sami sobie pozyskiwali ,a tu codziennie mejle ,esemesy ,telefony od nich ,i wszystko sama muszę im dosyłać ,no to za co oni pieniądze pobierają jak trzeba wszystko samemu wychodzić

1

Pracodawca

@nie

Szanowny kliencie, dziękujemy za opinie. Każda informacja zwrotna na temat naszych usług jest dla nas cenna, ponieważ cały czas staramy się ulepszać jakoś obsługi Państwa spraw. Ponieważ wpis jest anonimowy, ciężko odnieść się nam konkretnie do Pani/Pana sprawy i wyjaśnić, dlaczego należało dosłać dodatkowe dokumenty. Jednocześnie, pragniemy poinformować, że na mocy udzielonego nam pełnomocnictwa możemy reprezentować naszych klientów wyłącznie przed zagranicznym urzędem skarbowym i to tylko w ściśle określonym zakresie - tak, aby zabezpieczyć prywatność naszych Klientów. Być może dokument, o dosłanie którego prosiliśmy, dotyczył pracodawcy lub polskiego urzędu skarbowego i musiał zostać pozyskany osobiście przez Panią/Pana. Zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta.

Pracodawca

Szanowna Pani Anno, pragniemy przypomnieć, że o terminie wydania ostatecznej decyzji podatkowej i przekazania środków zawsze decyduje urząd skarbowy. Ze względu na ochronę Pani danych, nie mamy możliwości przekazania Pani szczegółów dotyczących rozliczenia, za pośrednictwem platformy GoWork. Jednocześnie informujemy, że w związku z dużą ilością połączeń przychodzących czas oczekiwania na rozmowę z Konsultantem może być wydłużony – prosimy o cierpliwość. Zapewniamy, że dopełnimy wszelkich starań, aby wszystkie połączenia zostały odebrane. Jednocześnie przypominamy o alternatywnych formach kontaktu jakimi są: - Livechat umieszczony na naszej stronie: www.cuf-podatki.pl - Messenger: www.facebook.com/cuf.zwrot.podatku/ - Email: it@cuf.com.pl Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.

Mason
Inne
 Pytanie
@CUF Sp. z o.o.

I co z tego,dostarczylem wam wszystkie dokumenty a zwrotu nie ma, poczatkowo mialo byc 3-6 miesiecy,status sprawy obecnie " urzad potrzebuje wiecej czasu" ile to jest wiecej rok, pięć?

Mietek
Inne

Polecam również firmę CUF z Poznania, rozliczyli mnie bardzo szybko, ok. 2,5 miesiąca, pieniążki są na koncie. Chciałem dodać że po złych doświadczeniach z inną firmą z Wrocławia, wszystko tam było nie tak, poza tym że mnie skasowali, firma CUF przywróciła mi wiarę że może być szybko i profesjonalnie!!!!! DZIĘKUJĘ!!!

Pracodawca

@Mietek

Szanowny Panie, Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z naszych usług.

Jack
Pracownik
@Mietek

Ciekawe, bo mnie rozliczają już 7 miesiąc i nie widać konca

Pracodawca

@Jack

Szanowny Kliencie, na długość rozliczenia wpływ ma wiele czynników. Może być to niekompletność lub błąd w dostarczonej dokumentacji czy ograniczone funkcjonowanie polskich i zagranicznych urzędów spowodowane sytuacją epidemiologiczną. Niestety, ze względu na anonimowość komentarza, nie jesteśmy w stanie odnieść się do tej, konkretnej sprawy. Zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta, który odpowie na wszelkie pytania i wyjaśni z czego może wynikać opóźnienie w realizacji zwrotu.

jacek
Inne
@Mietek

Jesteś chyba pracownikiem Cuf eta że tak szybko Mietek dostałeś kasę

Jack
Inne
@Mietek

Opinia jest wierutnym kłamstwem. Może,20 klientów wydaje pozytywne opinie na temat pracy tej firmy ,a co z wielotysięczna rzeszą ludzi którzy borykają się rozliczeniami. W umowie wyraźnie pisze że sprawy są załatwiane w ciągu od 3-6 miesięcy. Moje rozliczenie,trfa już bagatela 10 miesięcy. Więc,gdzie tutaj jest logika,. Wystawiając taką opinię.

Jack
Inne
@CUF Sp. z o.o.

Jak zwykle zrzucacie winę na epidemię. Ale nie bierzecie żadnej winy za swoją pracę,gdzie dokumenty jak w moim przypadku,były jeszcze przed zakończeniem,odłożone do archiwum. I uważacie że,to jest w porządku.

Pracodawca

@Jack

Szanowny Kliencie, procesujemy sprawy Klientów w najszybszym możliwym czasie, według kolejności wpływu spraw. Jest to stosunkowo krótki czas. Na długość zakończenia sprawy, w największym stopniu ma długość rozpatrywania sprawy przez zagraniczny urząd. Tutaj średni czas oczekiwania na decyzję wynosi ok. 6 miesięcy. Niestety, przez pandemię większość urzędów wydłużyła okres rozpatrywania wniosków, ze względu na skrócenie czasu funkcjonowania urzędów, braki kadrowe oraz pracę zdalną. Chcielibyśmy podkreślić, że nie "odkładamy do archiwum" żadnych spraw naszych Klientów, przed ich zakończeniem. Nie byłoby to korzystne zarówno dla Klientów jak i dla nas.

Mason
Inne
@Mietek

A mnie rozliczaja drugi rok, zwrotu jak nie bylo tak nie ma, dodzwonic nie idzie a na maile odpisuja jakies farmazony ze czekac, pisza sami sobie komentarze,podbijaja pozycjonowanie strony aby kolejnych w ciula zrobic, firma ktora powinna byc zamknieta a nie polecona, na chwile obecna mam do rozliczenia podatek Szwedzki oraz Fiński ale predzej wsiade w samolot i osobiscie polece do Helsinek/Sztokholmu odwiedzic urzedy podatkowe nizeli dostana ode mnie jakikolwiek swistek, w sumie nawet chyba cena ta sama wyjdzie saprawe w skatteverk zalatwie od ręki, jak na chwile obrcna to nie wiem czy aby ta firemka nie zatrzymala sobie po prostu mojego zwrotu

ewka1298

A ja jestem zadowolona! Rozliczałam się z pracy w Niemczech. Zwrot dostałam po 4 miesiącach na konto. Nie wiem skąd te negatywne komentarze. Moi znajomi którzy dłużej pracują za granicą polecili mi ich biuro u nas w mieście i się nie zawiodłam. W tym roku też skorzystam z ich usług

Rezz
@ewka1298

Wpis sponsoeowany

Hhh
Inne
@ewka1298

Brednie

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Beata

Piszesz że duża prowizja, aż mnie zastanawia ile to procent?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Jarosław
Inne

Łooo, to spora część. Za co tyle zabrali?

Emilia
Inne

ale za co oni biorą takie kwoty ? no za co? bo o tym nie piszecie

Małgorzata
Inne

Na to wychodzi dosyć że na walutach to prowizje za rozliczenie biorą taka że się w głowie nie mieści

Antoni
Inne
@Małgorzata

Powiesz ile bo trochę mnie zaniepokoiłaś. Z twojego komentarza wygląda że bardzo dużo. Weź wyjaśnij.

Kasia
Inne

Ja mam dosyć ostatni raz rozliczam się poprzez tą firmę, ciągle problemy, dosylanie brakujących dokumentów chociaż wszystkie dokumenty oddałam na samym początku. Teraz próbują naciągnąć że zostanie naliczona dodatkową opłata bo podobno uzyskali jeszcze inny dokument od pracodawcy, chociaż miałam dwóch pracodawców (usunięte przez administratora)

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Jack

Czekam na zwrot już za chwilę 2 rok

Dorota
@Jack

Długo coś. :( Możliwe, że się kiedykolwiek doczekasz?

Pracodawca

 Aktualność
Cześć,

w CUF jedną z najważniejszych wartości są nasi Pracownicy. W naszej pracy kierujemy się wzajemnym zaufaniem, szacunkiem oraz otwartą komunikacją. Staramy się zawsze wysłuchać problemów, potrzeb i konstruktywnych informacji zwrotnych, podejmując przy tym odpowiednie działania.

Na bieżąco staramy się również odpowiadać na Wasze komentarze. Zależy nam jednak na tym, abyśmy wspólnie dbali o kulturę wypowiedzi, bo tylko merytoryczne opinie pozwolą nam podejmować odpowiednie kroki i wspólnie tworzyć zespół, w którym każdy będzie się dobrze czuł.

Będąc pracownikiem CUF zawsze możesz skontaktować się z działem HR, który dołoży wszelkich starań, aby pomóc Ci rozwiązać Twój problem w pracy, odpowiedzieć na nurtujące Cię pytanie lub rozwiać wszelkie wątpliwości. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.

Jeśli wolisz anonimową rozmowę, zawsze możesz zadzwonić lub napisać na numer 667 269 886. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.

bartekk
Inne

co WY za bzdury piszecie jestescie jedna z gorszych firm na rynku ktorej amatorka i opieszalosc siega zenitu

Pracodawca

@bartekk

Szanowny Kliencie, portal Gowork, z założenia, skierowany jest do kandydatów i pracowników organizacji. Skomentowana przez Pana Aktualność dotyczy pracy w naszej organizacji. Jeśli chciałby Pan wyrazić swoją merytoryczną opinię na temat naszych usług, prosimy o komentarz na naszej stronie internetowej.

Jack
Pracownik

Za 2018 rok rozliczają mnie już ponad rok, nie wspomnę że też robią rozliczenie za 2019 i 2020. Nie polecam nikomu.

Magda
Inne

Witam juz pol roku ponad czekam na jakies informacje o swojej sprawie i jakis postepach i cisza nie moge sie dodzwonic a jak nastapil cud i pani odebrala telefon to przelaczyla mnie na jakis automat robot i koniec nastapil zaluje bardzo ze skorzystalam z uslug tej dziwnej firmy tzn probowalam skorzystac ale bez skutku szkoda ze nie posluchalam porady znajomych by nie korzystac z waszego malo profesjonalnego biura

Pracodawca

@Magda

Szanowna Pani, nasz Wirtualny Asystent udziela podstawowych informacji na temat statusu sprawy Klienta. Udzieli on dokładnie takich samych informacji, jakich udzieliłby Doradca na infolinii. Proszę pamiętać, że długość rozliczenia zwrotu zależna jest od wydania decyzji przez zagraniczny Urząd Skarbowy, na prace którego nie mamy wpływu.

Patrycja K
Kandydat
@CUF Sp. z o.o.

Bozee, dobrze ze przeczytałam te wszystkie kentarze zanim wogole coś wysłałam... Napewno udostępnię i ostrzege inne osoby! Wstyd

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w CUF Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

W trakcie rozmowy rekrutacyjnej weryfikujemy kwalifikacje kandydatów na podstawie ich dokumentów aplikacyjnych, wywiadu stanowiącego rozmowę składającą się z kilku pytań oraz Assessment Center - kilku zadań będącymi próbkami pracy, z którymi kandydat może się zmierzyć, aby w praktyce zobaczyć jak wygląda praca na danym stanowisku.

Adam
Inne

Dziwie się że ta firma dziala na rynku bo to tzn usluga na jedn raz,raz popelnisz ten krytyczny błąd i nigdy do nich nie wrócisz i bedziesz każdemu odrqdzał.Zamiast zrobić usluge tak aby każdy był zadowolony i polecał znajomemu to robią całkowicie na odwrót i czują się w tym bezkarni.Przetrzumują nasze pieniądze miesiącami. Nie popełniajcie tego błędu z całego serca odradzam.

Pracodawca

@Adam

Szanowny Panie, nie przetrzymuje zwrotów przyznanych naszym Klientom. Jeśli zwrot byłby przyznany, otrzymałby Pan informację z zagranicznego Urzędu Skarbowego. Jeśli nie otrzymał Pan takiej informacji, oznacza to, że sprawa jest nadal przetwarzana w urzędzie.

***** ***
Inne
 Pytanie

Masakra od nich email że zwrot 150euro a pismo z urzędu z Belgii i kwota zwrotu 1300 euro.Gdzie miało się podziać 1150 euro? Czy to miała być ich prowizja ???

Pracodawca

@***** ***

Dzień dobry, dziękujemy za opinię i powiadomienie o zaistniałej sytuacji. Ze względu na anonimowość komentarza nie jesteśmy obecnie w stanie zweryfikować danej sprawy i udzielić objaśnień co do tej rozbieżności. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 61 82 88 102 w celu wyjaśnienia tej kwestii.

grześ
Pracownik
@CUF Sp. z o.o.

Jak do was ludzie nie mozna sie dodzwonić ,a jak już to i tak mydlicie oczy nie jesteście rzetelną organicacją.

Pracodawca

@grześ

Szanowny Kliencie, w ostatnim czasie poczyniliśmy kolejny, ogromny krok w stronę transparentności w stosunku do naszych Klientów. Dzięki wprowadzonemu Panelowi Klienta, każda osoba rozliczając swój podatek z naszą firmą, ma możliwość dowiedzenia się na jakim etapie rozliczeniowym jest jego sprawa, bez konieczności kontaktowania się z naszą infolinią. Informacje na ten temat powinien Pan otrzymać na swojego maila. Zachęcam do skorzystania z tej możliwości.

Watpliwosc.
Inne
@***** ***

Witam. Czy może powiedzieć mi Pan Pani jaką w końcu ostateczną kwotę zwrotu podatku otrzymał. Mam podobną sytuację i nie wiem jak mam to zrozumieć i do tego podejść. Pozdrawiam.

bartekk
Inne
@CUF Sp. z o.o.

czlowieku co ty piszesz chyba tylko ty w to wierzysz (usunięte przez administratora) z jakim ludzie sie zderzaja u was z brakiem profesjonalizmu siega zenitu pod warunkiem jak sie do was ktos dodzwoni a to graniczy z cudem no chyba ze dogada sie czlowiek z robotem z chin ktory za was probuje wykonac prace ale to slabiutko sie udaje

Pracodawca

@bartekk

Szanowny Kliencie, cały czas pracujemy nad tym, aby czas oczekiwania na połączenie z naszym Doradcą trwał jak najkrócej. Nasz Wirtualny Asystent wspiera nas w pracy, aby udzielić jak najszybciej podstawowych informacji Klientowi, na temat jego sprawy, bez oczekiwania na połączenie. Należy pamiętać, że jeśli problem będzie bardziej skomplikowany, nasz Wirtualny Asystent zawsze przekieruje na rozmowę z Doradcą.

Zostaw merytoryczną opinię o CUF Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CUF Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy CUF Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

CUF Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii