Opinie o BG Poland Sp. z o.o.
Zespół BG Poland
Czy handlowiec na danym terenie dostaje bazę klientów do obsługi czy sam musi ich pozyskać?
Na każdym terenie, który zostaje przydzielony handlowcowi dysponujemy szeroko rozbudowaną bazą klientów. Firma współpracuje z wieloma importerami pojazdów. Handlowiec obsługuje zarówno klientów, z którymi współpracujemy, jak i pozyskuje nowych klientów poprzez cykliczne szkolenia i wdrażanie produktów.
Na każdym terenie, który zostaje przydzielony handlowcowi dysponujemy szeroko rozbudowaną bazą klientów. Firma współpracuje z wieloma importerami pojazdów. Handlowiec obsługuje zarówno klientów, z którymi współpracujemy, jak i pozyskuje nowych klientów poprzez cykliczne szkolenia i wdrażanie produktów.
Witam, W firmie BG POLAND pracuję już prawie 4 lata.Praca w tej firmie pozwoliła mi na zdobycie dużego doświadczenia oraz podniesienie swoich kwalifikacji zawodowych w branży motoryzacyjnej ,która jest również moją pasją. Prawdziwym komfortem jest to że pracuję z produktami oraz urządzeniami BG ,które należą do jednych z najlepszych na świecie. BG Poland oferuje niezbędne szkolenia oraz narzędzia do efektywnej pracy. Atmosfera pracy w firmie jest bardzo pozytywna ,zawsze można liczyć na pełne wsparcie całej ekipy. Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że przy własnym zaangażowaniu , wytrwałości można odnieść sukces oraz pełne zadowolenie z pracy w firmie BG Poland.
Jakie są warunki zatrudnienia w BG Poland Sp. z o.o.?
Witam, Czy aktualnie firma BG poszukuje pracowników?
Witam, Tak poszukujemy Konsultanta Techniczno-Handlowego na terenie Wielkopolski. Zapraszam do kontaktu.
Hej, widzę że jest ogłoszenie na konsultanta techniczno-handlowego. Ktoś zna pracę na tym stanowisku z własnej praktyki i mi ją przybliży? Piszą o możliwości przekroczenia zarobków o progu 10 tys ale brutto czy netto?
Dziękujemy za kontakt. Praca na tym stanowisku polega przede wszystkim na kompleksowym wdrażaniu usług w Autoryzowanych Stacjach Obsługi oraz prowadzeniu szkoleń zarówno dla kadry technicznej, jak i doradców serwisowych. Wynagrodzenie uzależnione jest od sprzedaży, nie ma limitów górnych. Doświadczony Konsultant ze zbudowaną bazą klientów zarabia powyżej 10.000zł netto. Jeśli jest Pani zainteresowana pracą w naszym zespole zapraszamy do wysłania CV.
Piękna firma
Czy na magazynie pracują kobiety?
Czy handlowiec na danym terenie dostaje bazę klientów do obsługi czy sam musi ich pozyskać?
Na każdym terenie, który zostaje przydzielony handlowcowi dysponujemy szeroko rozbudowaną bazą klientów. Firma współpracuje z wieloma importerami pojazdów. Handlowiec obsługuje zarówno klientów, z którymi współpracujemy, jak i pozyskuje nowych klientów poprzez cykliczne szkolenia i wdrażanie produktów.
Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w BG Poland Sp. z o.o.? Dodali nowe ogłoszenia 23 sierpnia na GoWork.pl.
Normalna rozmowa kwalifikacyjna, bez zadawania dziwnych pytań. Jasno i przejrzyście przedstawiony zakres obowiązków i warunki zatrudnienia.
Witam, W firmie BG POLAND pracuję już prawie 4 lata.Praca w tej firmie pozwoliła mi na zdobycie dużego doświadczenia oraz podniesienie swoich kwalifikacji zawodowych w branży motoryzacyjnej ,która jest również moją pasją. Prawdziwym komfortem jest to że pracuję z produktami oraz urządzeniami BG ,które należą do jednych z najlepszych na świecie. BG Poland oferuje niezbędne szkolenia oraz narzędzia do efektywnej pracy. Atmosfera pracy w firmie jest bardzo pozytywna ,zawsze można liczyć na pełne wsparcie całej ekipy. Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że przy własnym zaangażowaniu , wytrwałości można odnieść sukces oraz pełne zadowolenie z pracy w firmie BG Poland.
Czy w firmie BG Poland Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Zespół BG Poland
@Bato a wiesz może jak sytuacja w oddziale w Toruniu? Macie jakieś info?
(usunięte przez administratora)
Niepokojąco wyglądają przedstawione przez Ciebie informacje. Może mógłbyś dodać coś o warunkach zatrudnienia w tej firmie? Chciałbym ustalić, czy warto tam aplikować.
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?
Podpowiedzcie coś o pracy dla specjalisty ds. sprzedaży. Jakie wyposażenie dostaje się? Może cos jeszcze?
@romek powtarzam jeszcze raz, na wątku nie ma takiej możliwości. Tak jak pisałam, wpisy podlegają regulaminowi i tylko wtedy gdy go naruszają administrator ma prawo je przeanalizować i usunąć. Zachęcam do kontaktu z powyższą osobą (kontakt na stronie gowork.pl) jeśli nadal jest coś niejasne.
@usuniety wpis są wpisy realizujące zasady wolności słowa, a nie obrażające nikogo w sposób bezpośredni. Każda opinia z punktu widzenia forumowicza jest ważna - i pozytywna i negatywna, bo obie przybliżają użytkownikom forum realia pracy w firmie.
@usunięty, nic nie znika z forum bezpodstawnie, nikt nie ma prawa do usunięcia opinii, która jest negatywna. Owszem tak jak napisałam jeśli coś narusza regulamin i np. czyjeś dobra osobiste, serwis ma prawo usunąć post, dzieje się to jednak tylko i wyłącznie w takiej sytuacji.
Kolejnym akcentem we współczesnej technice informacji są multimedia. Według strategów marketingu przemysłu komputerowego, lata 90-te były latami multimediów. Pojęcie to do dzisiaj nie doczekało się ścisłej definicji. Można spróbować opisać je jako technologię integrującą w sobie trzy dziedziny: techniki publicystyczno-wydawnicze, elektronikę komercyjną oraz zastosowania komputerowe w jedno medium służące wymianie informacji. Dzięki technologii multimediów udało się połączyć w całość to, co dotychczas zawsze występowało oddzielnie. Jest to jednak coś więcej niż tylko jednoczesna obecność wielu mediów. Bardziej znaczące, wręcz decydujące jest tu ich wzajemne przenikanie się i interakcyjny dostęp. Multimedia łączą w sobie łatwość dialogu komputerów z obrazem i dźwiękiem udostępnianymi np. przez techniki telewizyjne. Dynamiczny rozwój technik multimedialnych rozpoczął się wraz z zastosowaniem płyty CD jako nośnika informacji. W tej chwili istnieje wiele standardów zapisu informacji, jednak przyszłość należy do formatów pozwalających na rejestrację na tym samym nośniku różnych postaci informacji – tekstu, obrazu, dźwięku i innych. Wielkim wydarzeniem stanie się zapewne wprowadzenie nośnika DVD posiadającego bardzo dużą pojemność i szybki transfer umożliwiający wyświetlanie filmów video. Virtual reality (Rzeczywistość wirtualna) to technika kreacji sztucznej rzeczywistości – pomimo wewnętrznej sprzeczności tego sformułowania. Polega ona na podawaniu możliwie wszystkim zmysłom odpowiednich bodźców stymulujących – jak trójwymiarowy obraz, stereofoniczny dźwięk, wrażenia dotykowe, odpowiednio przez gogle (okulary) – wyświetlacze, słuchawki i rękawice uciskowe. Przy czym wszystkie bodźce podawane są w sposób ciągły, dynamiczny, powiązany ze sobą, wynikający z reakcji na działanie osoby poruszającej się w virtual reality. Technologia ta poprzez całkowitą stymulację zmysłów przy jednoczesnym odizolowaniu od bodźców realnych przenosi osobę w sztuczną rzeczywistość, którą można tworzyć na podobieństwo świata realnego bądź kształtować w sposób dowolny na podstawie całkiem nowych reguł. Rozwój tej technologii będzie postępował wraz ze wzrostem mocy obliczeniowej komputerów generujących sztuczną rzeczywistość.
@usunietywpis zachęcam do zapoznania się z regulaminem forum serwisu gowork.pl (http://www.gowork.pl/regulamin) jeśli Pana opinia narusza jakikolwiek punkt wpis może zostać usunięty.
Przy zaawansowanej analizie, bazującej na większej próbce respondentów, można zastosować narzędzia statystyki opisowej, a także pokusić się o wyliczenie istotność statystycznej uzyskanych wyników. Porównując wyniki tegorocznych badań z tymi sprzed sześciu i dwunastu lat można zauważyć wyraźny wzrost odsetka osób, które reklam nie lubią i starają się ich nie oglądać, nie słuchać. Jednocześnie znaczą co zmniejszył a się grupa osób lubiących reklamy. W dotychczasowych badaniach niezmiennie najwięcej respondentów deklarowało, że wprawdzie nie lubi reklam, ale nie jest w stanie ich uniknąć. Stosunek do reklam jest w mniejszym lub większym stopniu uzależniony od cech społeczno-demograficznych respondentów. Ci, którzy lubią reklamy, to przede wszystkim pracownicy usług, renciści oraz najmłodsi respondenci. Unikają reklam zdecydowanie najczęściej rolnicy, badani źle oceniający swoją sytuację materialną oraz, co ciekawe, także renciści. Mieszkańcy dużych aglomeracji miejskich, bezrobotni oraz uczniowie i studenci należą natomiast do tych grup społeczno-demograficznych, które najczęściej się skarżą, że są przymuszane do oglądania i wysłuchiwania reklam, mimo że ich nie lubią. Jeśli wyróżnimy dziedziny, w których można oceniać użyteczność i atrakcyjność reklam (reklama jako rozrywka, informacja, zachęta do zakupu produktu), to okaże się, że w ciągu ostatnich dziewiętnastu lat opinie o reklamach pod każdym względem bardzo się pogorszyły.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BG Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy BG Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BG Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!