BETA-POINT

1.9 Dodaj merytoryczną opinię
PROCES REKRUTACJI

Poszukujesz nowych wyzwań zawodowych? Interesuje Cię praca w sprzedaży? Chcesz zbudować z nami swoją dobrą przyszłość? Sprawdź, jak wygląda proces rekrutacji i aplikuj do nas!

Krok 1 – Należy do Ciebie!

Znajdź na naszej stronie w zakładce AKTUALNE OFERTY PRACY interesujące Cię ogłoszenie i aplikuj!

Krok 2 – pierwsza rozmowa rekrutacyjna

Na pierwszą rozmowę rekrutacyjną zapraszamy wybranych kandydatów. Podczas spotkania chcemy bliżej poznać Wasze pasje, zainteresowania oraz umiejętności i predyspozycje niezbędne do pracy na danym stanowisku.

Krok 3 – druga rozmowa rekrutacyjna

Na drugą rozmowę rekrutacyjną zapraszamy kandydatów, którzy podczas pierwszej rozmowy zainteresowali nas i wykazali się dużym zaangażowaniem oraz potencjałem. Druga rozmowa rekrutacyjna ma na celu weryfikację doświadczenia zawodowego i kompetencji do pracy na wybranym przez Ciebie stanowisku. Rozmowa odbywa się w obecności specjalisty z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi.

Krok 4 – Witamy Cię w naszym zespole!

Wszyscy nowi pracownicy, otrzymują wsparcie już od pierwszego dnia swojej pracy. Program wdrożenia nowego pracownika zakłada przydzielenie mu opiekuna, który wspiera, przygotowuje i zapoznaje nowego pracownika ze specyfiką pracy w firmie oraz profilem działania. Szkolenia sprzedażowe oraz wizerunkowe, które odbywają się bezpośrednio po zatrudnieniu – mają zagwarantować pracownikowi szczegółowe i profesjonalne przygotowanie do rozpoczęcia samodzielnej pracy.

TWOJA przyszłość leży w Twoich rękach!
Sięgnij po nią i zbuduj ją z NAMI!

BETA-POINT