A więc tak od czego by zacząć bo jest tego mnóstwo 1 brak organizacji pracy zero komunikacji dowiadujesz się o wyjeździe w ten sam dzień godzinę przed.2.weekendy obowiązkowe najlepiej wszystkie jak się dasz i to jak się postawisz to groźba zabrania premii.3do dyspozycji ich musisz być pod telefonem 24/h.3.normy paliwowe oczywiście zaniżone tak żebyś nie mógł się wyrobić lub nie zrobił oszczędności tylko się musiał pisemnie tłumaczyć ze spalania (sondy na zbiorniku,GPS plomby itp.4.srodki czystości do auta brak kupujesz za własne pieniądze.5.godziny nocne płatne ruczutem jednorazowo miesięcznie ile byś nie wyrobił zarobisz 50zl jednorazowo.6.wielokrotnie jeździsz przeładowany.7.cieknące kontenery standard 8.niesprawne pojazdy standard.9.cos się wydarzy w trasie itp.mozesz liczyć tylko na siebie.10.przesmiargmiete ubrania padłem codzienność nie dostaniesz nawet proszku do prania wiele jeszcze rzeczy by można pisać o tej firmie poprostu nie warto omijać szerokim łukiem
Jeżeli ktoś szuka pracy tym bardziej kierowca C+E nie polecił bym nikomu tej pracy . Stan kontenerów jest bardzo zły wydastaja się z nich płyny . Obwiniany jest za wszystko kierowca I dbanie o czystości samochodu i przyczepy czyli mycie po godzinach za darmo pod groźbą zabrania premi . Godziny pracy tylko nocne za słabe wynagrodzenie co do godzin nocnych . Nie ma stałego grafiku tylko z dnia na dzień każdy dowiaduje się gdzie jedzie .
Czyli nie ma szans by jeździć w dzień, a wypłacają do tras nocnych jakiś dodatek? Sporo czasu kierowca jest w trasie tak w ogóle? Podałbyś ile miesięcznie jest w stanie zarobić u nich kierowca? A premia jest tylko za dbałość auta, czy jeszcze są inne czynniki, które na nią wpływają?
Czy kwota 5100 to dobra stawka w firmie Zakład Rolniczo - Przemysłowy Farmutil Hs S.A.?
Codziennie w domu? A ile tego czasu wolnego wychodzi tak jak w praktyce? Myślę też o samym przygotowaniu się do roboty oraz dojeździe do niej
Dzień dobry, chce aplikować na specjalistę ds. zakupów. W ogłoszeniu podkreślona została możliwość rozwoju zawodowego. Przede wszystkim jak ją oceniacie i na kogo dalej można awansować z tego stanowiska?
Dzień dobry. partner już pracował jako samodzielny przezwajacz i okazuje się, że wystawiono ofertę na to stanowisko. nie ma niestety podanych zarobków a tak to mógłby sobie porównać czy może warto byłoby się przenieść. Jest tu może ktoś kto teraz pracuje i by udzielił nam tych informacji?
Wystarczy się zgłosić do kadr lub wysłać maila. Ja poszedłem i skierowali mnie do odpowiedniego działu i teraz pracuje Kadry@farmutil.pl
jak to jest, że dyspozytor transportu nie ma wpisanych przedziałów pałacowych a kierowca już tak? widzę w opisie, że mile widziane jest prawo jazdy kat C, ja go nie mam i teraz zastanawiam się czy pomogą mi je wyrobić? :) i czy na jakieś dalsze trasy się jeździ wtedy?
Jaka podstawę ma oferowana specjalista ds. BHP? Z opisu aktualnej oferty wynika, że 3 lata doświadczenia to minimum, ciekawi mnie jak pracodawca ostatecznie będzie to doceniał i czy przede wszystkim polecacie aplikować?
W pracy zmienia się zespół. Zaczynają przychodzić ludzie z zewnątrz, z innych, bardziej poukładanych organizacji. Rolą nowego BHPowca też bedzie układanie różnych tematów, więc nudy nie będzie. Objadę pytaj w Kadrach, na łamach gowork nie otrzymasz rzetelnej odpowiedzi, na pewno nie w sprawie takiego stanowiska
Czy kwota 5100 to dobra stawka w firmie Zakład Rolniczo - Przemysłowy Farmutil Hs S.A.?
Czemu 5100 według Ciebie nie? rozwiniesz? I przede wszystkim piszecie teraz o tym ujmując całość w kwocie netto czy brutto? Dla mnie to dość istotna sprawa jest, więc wole dopytać. Taki specjalista ds. technicznych ile maksymalnie na rękę wyciągnie?
Nie jest źle. Codziennie w domu a 5k na koncie co miesiąc jest. Praca nie dla wrażliwych na zapachy.
Praca ma swoje plusy. Natomiast dużym minusem jest liczba godzin przepracowanych w miesiącu. Ktoś kto tam pracował wie co mam na myśli.
Codziennie w domu? A ile tego czasu wolnego wychodzi tak jak w praktyce? Myślę też o samym przygotowaniu się do roboty oraz dojeździe do niej
(usunięte przez administratora)
Ktoś to robić musi. Inaczej nie będzie mięska w sklepach
Kolego zgadza się wszystko ale żeby robić trzeba wiedzieć za co się taką robotę robi no chyba że komuś wystarczy za wożenie tego 5 max 5,5tysiaca złotych ????a wiem bo pracowałem przy tym i niestety nie polecę nikomu brak organizacji i pod telefonem 24h samochody jeśli chodzi o stan techniczny pozostawią wiele do życzenia no i smród wszędzie go wniesiesz do kabiny do domu nawet zabierasz ze Sobą czy warte tych pieniędzy? No nie wiem raczej nie
W ogłoszeniu na kierowcę kat C+E podane, że "Stawkę miesięczną w zakresie od minimum 4,5 tys. zł do 6,5 tys. zł netto." i w kategorii umowa, że UoP i B2B, to na której się zarobi to maksimum? Jeżeli to w ogóle zależy od rodzaju umowy, jak to w ogóle jest tu w firmie?
Mechanik konserwator to jest aktualnie przyjmowany w oparciu o umowę o pracę przez firmę czy przez urząd biorą? Bo jak wchodzę w stare ogłoszenia, które mi się wyświetliły, no to mnie przekierowuje na stronę urzędu i sam już nie wiem. Wie ktoś tutaj?? Jakby mogła jakaś osoba rozjaśnic to to super
Śmiechu warte jest to, że Pan prezes chodząc że swoimi doradcami, a raczej niańkami sprswia wrażenie jakby nic nie rozumiał co się do niego mówi Widziałem nieraz jak jeden z kierowników stał z nim w tym samym miejscu i tłumaczył coś pokazując na rury. Albo kierownik mówi po indyjsku albo przyswajanie wiedzy przez głowę zarządu to się mija z celem. I tak w kółko prawie codziennie gadają to samo. Nie należy zwalniać ttlko zmienić system zarządzania i podejście do pracowników bo już chodzą słuchy, że ciężko będzie przetrwać do lata więc broń się kto może i cxss ns ewakuację. W zakładzie co prprujujq parę zawsze jest luzik i śmianie się w nieboglosh gdzie inni chodzi w re i spowrotrm na tą hale z tyłu. Atmosfery na zmianach są rowne- ja na szczęście trafile na najbardziej doświadczone co to potrafi się nawet kierowni postawić jak nie ma racji. Wtedy on się wkurza strasznie
Chciałem złożyć CV jako kierowca CE, bo jest ogłoszenie na OLX, ale po przeczytaniu tych komentarzy wypowiedzi to rezygnuję, nie chcę mieć wyroku . Pozdrawiam wytrwałych????
Ja również chciałem złożyć swoją ofertę pracy na kierowcę, ale chyba podziękuję. Opinie są ważne. Dzięki za pomoc.
A po tym dwutygodniowym szkleniu o którym można się dowiedzieć szczegółów już w samym biurze to już potem ludzi w niczym nie szkolą? Nie ma opcji na jakiś rozwój? samo to szkolenie jak oceniacie?
Jakie szkolenie?jdostajesz przy zatrudnieniu parę kartek żeby poogladac jak wyglądają części w ciężarówce i tyle ja nie przypominam sobie żebym mial dwutygodniowe szkolenie dostajesz kluczyki siadasz i jedziesz i tyle
Jestem kierowcą w tej firmie już od 2016 roku jeżdżę zbieram pacjentów-padline po fermach,gospodarstwach, praca jak każda inna trzeba się przyzwyczaić,ludzie mówią jak możesz to robić że śmierdzi I by tego nie robili ,a ja się pytam jak ludzie mogą wrzucić gnojownik też śmierdzi ,, normalnie ważne żeby się kasa dziesiątego zgadzała" ,wiadomo specyficzna praca ale może ja jestem inny ,lepiej pracować ze zdechnietymi zwierzętami niż bydłem ludzkim , więc jak komuś nie odpowiada zapach padliny to tego nie będzie robił więc po co pisać takie farmazony w komentarzach pozdrawiam PRZYJACIEL MARTWYCH ZWIERZĄT -KIEROWCA Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Też nie wiem po co na to utyskiwać. Możesz mi za to wyjaśnić, co tu jest brane pod uwagę, żeby z podanego w ogłoszeniu zakresu wynagrodzenia od 4,5 tys.zł do 6,5 tys.zł netto otrzymać tę większą kwotę? To chodzi o ogłoszenie - Kierowca kat. C/C+E, co wisi na stronie firmy. Piszą także, że pomagają podnosić kwalifikacje i że jest dwutygodniowe szkolenie przygotowujące. Czego więc tam uczą na tym wdrożeniu?
Przyjdź do firmy zobaczysz nie ma czego żałować ja ci mogę polecić tą firmę a o szkoleniach dowiesz się u miłej obsługi w biurze polecam spróbować nic do stracenia .
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Zakład Rolniczo - Przemysłowy Farmutil Hs S.A.?
Nie polecam pod żadnym względem pracy w tym miejscu. Nie da się nawet normalnie zjeść,gdyż wszędzie chodzą robaki. Firma nie dba o zasady BHP. Umowa to jakis zart. Obowiązki są zrzucane z jednej osoby na drugą. W pracy każdego obgadają niestety niektóre osoby stworzone są do plotek i co chwilę robienia sobie kawki i udawania ile to się ma pracy. Lepiej nikomu nie ufać. Informacje poufne przekazywane są od jednej do drugiej osoby. Pozatym Kierownik Punktu nie nadaje się na to stanowisko nie zna zasad zarządzania personelem i obchodzenia się z procesem tworzenia ważnych wartości w firmie.
Specjalista ds. Ochrony Środowiska ma możliwość pracy zdalnej, chociaż okazjonalnie? W mojej poprzedniej firmie była taka opcja i naprawdę sobie to ceniłem. Wręcz się trochę odzwyczaiłem od przyjeżdżania do biura. Jeśli tak to ile czasu w miesiącu? W ogłoszeniu nie widzę informacji.
A więc tak od czego by zacząć bo jest tego mnóstwo 1 brak organizacji pracy zero komunikacji dowiadujesz się o wyjeździe w ten sam dzień godzinę przed.2.weekendy obowiązkowe najlepiej wszystkie jak się dasz i to jak się postawisz to groźba zabrania premii.3do dyspozycji ich musisz być pod telefonem 24/h.3.normy paliwowe oczywiście zaniżone tak żebyś nie mógł się wyrobić lub nie zrobił oszczędności tylko się musiał pisemnie tłumaczyć ze spalania (sondy na zbiorniku,GPS plomby itp.4.srodki czystości do auta brak kupujesz za własne pieniądze.5.godziny nocne płatne ruczutem jednorazowo miesięcznie ile byś nie wyrobił zarobisz 50zl jednorazowo.6.wielokrotnie jeździsz przeładowany.7.cieknące kontenery standard 8.niesprawne pojazdy standard.9.cos się wydarzy w trasie itp.mozesz liczyć tylko na siebie.10.przesmiargmiete ubrania padłem codzienność nie dostaniesz nawet proszku do prania wiele jeszcze rzeczy by można pisać o tej firmie poprostu nie warto omijać szerokim łukiem
Wyroki? A jest tu ktoś kto pracuje jako specjalista ds. ochrony środowiska może? chodzi o to, że taka oferta również widnieje, jak ta dla kierowcy o której ktoś jakiś czas temu pisał. Interesują mnie pisząc wprost warunki. tylko pytanie czy żadnych problemów po zatrudnieniu się w razie czego się nie ma? i na jakie średnie wynagrodzenie można się nastawiać?
Jeżeli ktoś szuka pracy tym bardziej kierowca C+E nie polecił bym nikomu tej pracy . Stan kontenerów jest bardzo zły wydastaja się z nich płyny . Obwiniany jest za wszystko kierowca I dbanie o czystości samochodu i przyczepy czyli mycie po godzinach za darmo pod groźbą zabrania premi . Godziny pracy tylko nocne za słabe wynagrodzenie co do godzin nocnych . Nie ma stałego grafiku tylko z dnia na dzień każdy dowiaduje się gdzie jedzie .
Czyli nie ma szans by jeździć w dzień, a wypłacają do tras nocnych jakiś dodatek? Sporo czasu kierowca jest w trasie tak w ogóle? Podałbyś ile miesięcznie jest w stanie zarobić u nich kierowca? A premia jest tylko za dbałość auta, czy jeszcze są inne czynniki, które na nią wpływają?
Witam Proszę o opinię na temat pracy w tym Zakładzie.Czy warto się zatrudnić?
Masz trochę szacunku do samego siebie?!Jeżeli tak to omijaj ten (usunięte przez administratora) z daleka!!!
A możesz napisać coś więcej? Dlaczego lepiej omijać? Nie ma tutaj żadnych konkretnych komentarzy a dobrze byłoby wiedzieć przed podjęciem pracy
Po pierwsze pseudo szkolenie odbywa się na śmierdzącej stołówce,podpisujesz papiery i nikt nie sprawdza czego się nauczyłeś.Gdy już zaczniesz pracę starsi pracownicy nie pomagają w zdobyciu potrzebnej wiedzy i umiejętności.Brygadziści to (usunięte przez administratora),którzy patrzą tylko gdzie by tu się przespać w pracy!Dyrektor ma w poważaniu sprawy pracownicze,podobnie z resztą jak kierownictwo.Jeżeli chodzi o pracę to śmierdzisz nawet po porządnym wykąpaniu,chodzisz brudny w pracy od flaków,oleju,mączki.Maszyny oraz linie produkcyjne mają same awarie.Pracownicy to sami alkoholicy na,których po pracy trzeba czekać w autobusie aż się nachleją.Wszelkie zapowiedziane kontrolę np z ochrony środowiska są oprowadzane po nowych liniach a te stare z awariami są na szybko wyłączane!Nie polecam tej pracy nikomu!!!No chyba że desperatom
A do samego szkolenia nasz jakieś konkretne zarzuty? Było źle przeprowadzone? Co się dzieje kiedy maszyny mają awarie, jest to jakoś rozwiązywane? Praca staje ? Na jakim poziomie jest wynagrodzenie?
Osobiście mam złą opinię na temat tego zakładu, natomiast chciałbym wiedzieć gdzie w Miszewie jest produkcja?:D Tam jest tylko punkt zbiórki i przeładunkowy. Z całą resztą się zgadzam w 100%:)
O, wyjaśnisz? Znaczy jakie konkretnie stanowiska są do objęcia, to mnie interesuje właśnie. Jest order picking? Na jakie działy jest zakład podzielony?
Pani chyba myli zakłady. W Miszewie to potrzebują jednego robola co ogarnie wszystko. Jakiś podział to możę w centrali(w Śmiłowie) jest, tutaj z pewnością tego nie ma.
Z własnego doświadczenia oraz informacji zaczerpniętych od pracowników byłych i aktualnych odradzam pracę w tym miejscu. Obowiązków jest bardzo dużo, odpowiedzialność finansowa za stan paliwa oraz stany magazynowe na punkcie. Pracę 7-15 można włożyć między bajki, oczywiście nadgodziny się rozpływają w czasoprzestrzeni. Opierdziel zbiera się za nic. Każdy zrzuca na inną osobę odowiedzialność za swoją pracę oraz swoje obowiązki. Kierowcy w wiekszości są w porządku. W zakładzie jest jeden wielki bałagan informacyjny oraz obgadywanie, jak dzieci w szkole podstawowej. Sam Dyrektor/Prezes jest wg mnie jak najbardziej okay, natomiast Pani na stanowisku Menager to wielka pomyłka. Dodam że to wszystko za zawrotne pieniądze podobne do wynagordzenia w sklepach spożywczych(gdzie praca nie ma zadnej odpowiedzialności praktycznie). Praca dla desperatów.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zakład Rolniczo - Przemysłowy Farmutil Hs S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Zakład Rolniczo - Przemysłowy Farmutil Hs S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakład Rolniczo - Przemysłowy Farmutil Hs S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!