Pytania do firmy Tandem Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Renault
Jak wygląda sprawa grafiku w Tandem Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Renault. Czy pracodawca idzie na rękę?
Jak szefostwo w Tandem Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Renault traktuje ludzi?
To zależy od humoru. Generalnie jak jest zrobiony plan nie mają większych problemów. Jak coś się wysypie to wtedy jest srogo.
Chyba zależy od humoru MG. Czasami jest miło a jak się bezpodstawnie zdenerwuje to wpada nie rzadko w furię to jest irytujące. Rzeczowe argumenty do niego nie trafiają.
Mnie potraktowali jak (usunięte przez administratora) Zrobili ze mnie idiotkę za moje pieniądze
Opowiesz o tym coś więcej? Bo jedyne co widziałam to fakt, że podobno jesteś mocno zdegustowana. :/
Szanowna Pani, uprzejma prośba o dokładne informacje w wiadomości prywatnej (bedzin@renault-tandem.pl) - chcemy zweryfikować i wyjaśnić sprawę. z poważaniem TANDEM Sp. z o.o.
Czy firma Tandem Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Renault w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Szanowny Panie, nasi pracownicy przechodzą pełną ścieżkę szkoleń Renault i Dacia. Skąd taka opinia?
No śmiech na sali... jako wieloletni sprzedawca samochodów nowych planowałem się do Was przenieść z racji lepszego dojazdu, podciągnęlibyśmy tę budę i pohandlowali. Jednakże patrząc na Wasze odpowiedzi na tym portalu.... DRAMAT. Rada ode mnie: już lepiej tu nie zaglądać niż się kompromitować próbami ratowania dobrej opinii. "Co złego to nie My, oni zmyślają!" Przypomina mi to zwalanie winy na innych jak było się dzieciakiem czteroletnim. Gdyby było u Was tak kolorowo to nie tracilibyście czasu ani energii na "obalanie" negatywnych komentarzy na gowork - najwyraźniej jest tak jak pisze multum ludzi poniżej... niedługo będziecie zatrudniać kogo popadnie, bo nikt z jako takim doświadczeniem handlowym do Was nie przyjdzie - pamiętajcie jednak, że ta droga prowadzi wyłącznie w dół. Najpierw pogorszenie jakości obsługi, powolutku - a potem lawina problemów, na płynności finansowej kończąc. Dobrze, że tu trafiłem... szukam dalej ale będę tu wracał żeby z przyjemnością przeczytać Waszą odpowiedź na ten komentarz :D nawet sobie herbatkę zaparzę. Ciekaw jestem tej odpowiedzi...
Szanowny Panie, nie wiem co złego widzi Pan w odpowiedzi, której udzieliśmy. Prostowanie informacji nieprawdziwych, bądź nieprecyzyjnych leży w naszym interesie jako firmy. Zatrudniamy ponad 150 osób, które z oczywistych powodów rotują: odchodzą na emeryturę czy mają inne plany rodzinne bądź zawodowe. Z pewnością nie jesteśmy idealni, ale dzięki stałej ekipie w praktycznie każdym dziale i sukcesywnej polityce obsługi klienta lokalnego, jesteśmy w stanie konsekwentnie zwiększać zarówno sprzedaż samochodów jak i usług serwisowych. Przykro nam, że nie udało nam się podjąć współpracy z Panem, mimo wszystko życzymy sukcesów handlowych. P. S. jeżeli to dla Pana nie problem, uprzejma prośba o przesyłanie wiadomości prywatnej z Pana danymi kontaktowymi, chętnie przedyskutujemy sprawę bezpośrednio (bedzin@renault-tandem.pl). Być może będzie to dla nas jakaś nauczka na przyszłość :) z poważaniem TANDEM Sp. z o.o.
Szanowny Panie, czy pędem za słupkami i wydajnością oraz zapomnieniem o pracownikach nazywa Pan to, że mimo spadków obrotów związanych z pandemią utrzymaliśmy zatrudnienie kadry, która z nami pracuje? Raczej nie był to ani rynkowy, ani tym bardziej branżowy standard. P. S. Jeżeli jest Pan obeznany w błędach które popełniamy, zachęcam do przesłania swoich danych na adres bedzin@renault-tandem.pl. Chętnie podejmiemy przedyskutujemy sprawę. z poważaniem TANDEM Sp. z o.o.
ciężko odnosić się do wypowiedzi per "murzyni". Niestety nie jesteśmy w stanie zniżyć się do takiego poziomu dyskusji. z poważaniem TANDEM Sp. z o.o.
Szanowny Panie, niestety na podstawie Pańskiego wpisu nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Pana przypadku. Uprzejma prośba o przesłanie dodatkowych informacji, które pozwolą nam na weryfikację - zależy nam na Pańskim zadowoleniu oraz możliwości ustosunkowania się. bedzin@renault-tandem.pl
W Będzinie będzie jeszcze bardziej ciekawie. Pan skorzysta i wspomni moje słowa. Współczuję Panu i życzę dużo cierpliwości.
Czy można liczyć w Tandem Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Renault na prywatną opiekę medyczną?