Jeżeli chodzi o traktowanie pracowników to jedna wielka KPINA. Recepcja musi robić wszystko tzn zajmować sie sprzątaniem, obsługa klienta, recepcja, treningami, siłownia i usterkami, szkoleniem nowych osób (pomimo ze niektóre te rzeczy powinien wykonywać serwis, trenerzy, manager) podział obowiązków jest beznadziejny i tak czy tak wszystko spada na pracownika. Łącznie z wiecznymi pretensjami klientów bo na innym klubie jest tak a u „Was” tak i ze to śmieszne. Ciagle obrywanie za kogoś, szczególnie od klientów ze coś nie działa, ze trzeva sie rejestrować itd. Przykre jest to ze robiąc wszystko tak naprawdę dostaje sie śmieszne pieniądze i ile nerwów i zdrowia straconych. Osobiście nie polecam i nigdy nie będę a nawet odechciewa sie ćwiczyć :)
Zostałam jakis czas temu zaproszona na rozmowę na stanowisko specjalista ds. administracji. Panie prowadzące rozmowę niekompetentne- nie umiały zadawać wgl pytań. Obowiązków jak na jedno stanowisko - zbyt duzo, odpowiedzi oczywiscie nie otrzymalam-strata czasu a budynek z zewnątrz aż straszy (usunięte przez administratora)
A na colerę ci opieka medyczna? Ta prywatna na firmy jest dużo gorsza, niż na NFZ lekarz rodzinny.
Zostałam jakis czas temu zaproszona na rozmowę na stanowisko specjalista ds. administracji. Panie prowadzące rozmowę niekompetentne- nie umiały zadawać wgl pytań. Obowiązków jak na jedno stanowisko - zbyt duzo, odpowiedzi oczywiscie nie otrzymalam-strata czasu a budynek z zewnątrz aż straszy (usunięte przez administratora)
Ponad rok później - na analogiczne stanowisko - niestety nic się nie zmieniło; ja dodatkowo z kwadrans czekałam już w salce na start rozmowy (jakaś inny pracownik mnie tam zaprosił), gdy pani od rekrutacji w końcu dotarła, to zero przepraszam za spóźnienie - jakbym to ja była kwadrans przed czasem ???? I niezmiennie - brak obiecanego feedbacku po rozmowie... ????
O widzisz a rozmowa to chociaż jak wyglądała? Miałaś taką luną pogadankę czy sprawdzali jakkolwiek kompetencje czy coś?
Zdecydowanie to pierwsze i jak zostały przedstawione obowiązki (dużo obszerniejsze niż w samym ogłoszeniu), to odniosłam wrażenie, że ze trzy stanowiska chcą wcisnąć do tego jednego...
Niestety tego już sie nie dowiedziałam, zakładam, że moje widełki były za wysokie, skoro już sie do mnie nie odezwali. Podczas rozmowy zapytali o moje oczekiwania, a jak ja zapytałam, czy to sie w ich budżecie mieści, to dostałam komentarz, że na tym etapie rekrutacji nie są w stanie udzielić mi odp na to pyt...
Super, że jest mowa o kasie, bo można info pozyskać. A co z benefitami? Oferowali jakieś dodatki poza kasą? Wiecie opieka medyczna, dofinansowanie do szkoleń itd.? Była o takimś czymś mowa?
A na colerę ci opieka medyczna? Ta prywatna na firmy jest dużo gorsza, niż na NFZ lekarz rodzinny.
POdstawowa i jedna kwestia. Płacić się za miesiąc, podczas, gdy nie można korzystać miesiąc, bo wypadają święta państwowe albo kościelne, co chwilę. Czas z tym iść do sądu. Gibała, nie wypłacisz się.
Klub jako taki byłby spoko, gdyby nie masa niedociągnięć. Płaci się w teorii za dostęp do maszyn, sprzętu. Niestety, ale wiele z nich jest co chwilę nieczynnych w różnych lokalizacjach, a po naprawie już nie są takie same; vide linki przy bramach-chodzą ciężko, zupełnie jakby to remontował jakiś (usunięte przez administratora) a nie fachowiec, linkami z demobilu, a nie oryginalnymi. Inna sprawa, że (usunięte przez administratora)koksowe, często zwyczajne młokosy z liceów, puszczają tymi ciężarami bez opamiętania, ale od tego powinna być obsługa i za każde takie opuszczenie ciężaru na bramie, maszynie bez trzymania, powinno być wylotka z klubu z wilczym biletem. Tymczasem nikt na nikogo nie reaguje. Jest w regulaminie, że nie wolno chodzić w klapkach, tymczasem sporo (usunięte przez administratora)łazi w klapkach, ba, stoją w nich i sobie rozmawiają z trenerami, a ci zero reakcji. Niestety, ale w tych klubach obsługa zblatowała się z klientami, co fatalnie wpływa na jakość świadczonych usług. A to zblatowanie bierze się stąd, że oni jako personalni biorą z tych klientów kasę, dużo więcej niż bazowa wypłata z platinium. Więc dla tych klientów zrobią wszystko, od przymykania oczu na różne wybryki, po (usunięte przez administratora) owych chłopaczków i dziewczyn. To dotyczy stałych gości, przypisanych do konkretnego klubu. Nawiasem mówiąc te ich treningi personalne to farsa XD Mamy rok 2024, a ludzie im płacą za zestaw ćwiczeń i spędzenie sobie wspólnie godzinki lub paru tygodniowo. Jakim dzbanem trzeba być, żeby nie umieć sobie ułożyć planu treningowego! W dobie, gdzie wszystkie ćwiczenia z opisami, z różnymi wariantami, są pokazane w Internecie, gdzie dosłownie na chodniku, wystarczy się schylić - można mieć pokazane jak ćwiczyć, w jakim tempie, co konkretnie, jakie ćwiczenia, jakie obciążenia, itd. To mnie zawsze rozwala, że tumany, najczęściej młodociane albo z drugiej strony, informatycy z dużą kasą, uważają, że jak zapłacą za personala, to będzie lepiej, choćby pokażą, że ich stać. Jeszcze w ich wypadku, to niech sobie pokazują. Ale jak małolaty wydębiają kasę od rodziców na utrzymanie tych cwaniaków personalnych, to już jest chore. A ja wam poradzę; spieszcie sobie zasady ustawiania treningów, zapodajcie to do Ai i AI wam ułoży te treningi. A za zaoszczędzoną kasę zaproście dziewczynę / chłopaka na kolację.
Platinum jedna z najgorszych siłowni syn małoletni poszedł uległ wypadkowi dzwoniłam i informowałam ze narazie nie będzie ćwiczyć Pani powiedziała że zawiesza mu karnet a po roku przychodzi windykacja i oplata. Na infolinii Pani nie kompetentna. Nie polecam nikomu wyzysk pieniędzy na młodocianych ludziach (usunięte przez administratora)
Napiszcie coś o pracy jako kontroler finansowy ds. wsparcia biznesu. Wymaga się od kandydatów posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego, preferowane kierunki: finanse, ekonomia, controlling, rachunkowość. A czy wystarczy licencjat z zaocznych, czy tylko magistra przyjmują? Ewentualnie mogę magistra zrobić juz jako pracownik firmy, jeśli firma dofinansuje.
Jeżeli chodzi o traktowanie pracowników to jedna wielka KPINA. Recepcja musi robić wszystko tzn zajmować sie sprzątaniem, obsługa klienta, recepcja, treningami, siłownia i usterkami, szkoleniem nowych osób (pomimo ze niektóre te rzeczy powinien wykonywać serwis, trenerzy, manager) podział obowiązków jest beznadziejny i tak czy tak wszystko spada na pracownika. Łącznie z wiecznymi pretensjami klientów bo na innym klubie jest tak a u „Was” tak i ze to śmieszne. Ciagle obrywanie za kogoś, szczególnie od klientów ze coś nie działa, ze trzeva sie rejestrować itd. Przykre jest to ze robiąc wszystko tak naprawdę dostaje sie śmieszne pieniądze i ile nerwów i zdrowia straconych. Osobiście nie polecam i nigdy nie będę a nawet odechciewa sie ćwiczyć :)
Z całego serca odradzam prace w tej firmie, przy podpisywaniu umowy człowiek dowiaduje się, ze dostaje umowe o prace na najniższa krajowa, a reszta pieniędzy, na która się umawiał - będzie wypłacana z umowy zlecenie. Coś jest chyba nie halo ;) dodatkowo, aby pieniądze były wypłacone z umowy zlecenie - trzeba robić nadgodziny - smiech na sali :) rowniez demotywują niekompetentni ludzie na wysokich stanowiskach kierowniczych, nie szanują czasu wolnego pracownika (po pracy), w firmie praktykuje się ciągłe wypisywanie wiadomości na grupach służbowych na messengerze czy to 6 rano, czy 22 - dla przełożonego to nie problem ;) Dla kogo liczy się spokój w pracy, atmosfera i dobre pieniądze - odradzam
To jaką kwotę z Tobą uzgodniono w trakcie rekrutacji, a która została uwzględniona w um. zlecenie? I czy w tym zleceniu jest zapis o tym, że trzeba robić nadgodziny?
Dzień dobry, widziałam, że ktoś pisał tu niedawno na temat rekrutacji do biura. Czy ktoś mógłby napisać jakie obecnie warunki tam mają? Jaka atmosfera, stawki, relacje z ludźmi? ile osób tam pracuje?
Czy w Smart Platinium Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Niedawno firma rekrutowała na stanowisko w biurze. Pytania zadawane przez Panią z rekrutacji były niedostosowane do mojego doświadczenia, banalne pytania typu słabe i mocne strony, żadnych konkretów. Po rozmowie żadnej informacji zwrotnej.
zgadzam się z przedmówczynią - byłam na rozmowie rekrutacyjnej do działu administracji - zero profesjonalizmu, panie prowadzące rozmowę zupełnie nieprzygotowane -szkoda czasu
Cześć, czy ktoś może opowiedzieć o rozmowie na stanowisko młodszy administrator nieruchomości? Czy wiadomo jakie zarobki są oferowane? (mogą być podane widełki) Pytam ponieważ obowiazki mnie zaciekawiły i myślę o zmianie pracy, ale zakres obowiązków pasuje bardziej pod stanowisko kierownicze, jakiś zarządca bądź koordynator, a nie młodszy administrator... stanowisko "młodszy" kojarzy się z osobą początkującą czy bez doświadczenia, a tu wymagane są 2 lata i zakres obowiązków jest dość szeroki..chyba, że filozofia jest taka: dużo odpowiedzialnych zadań, ale mały hajs bo przecież napisaliśmy młodszy.. wszelkie info mile widziane! Nie chciałabym wpaść z deszcze pod rynne:(
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Platinium Wellness Sp. z o.o.?
nie polecam - brak poszanowania pracowników, śmieszne pieniądze i zero kompetencji przełożonych
Praca dla ludzi o mocnych nerwach. Słaba komunikacja ze strony managerów zarządzających, którzy sypią zadaniami na prawo i lewo nie dbając o komfort pracy swoich pracowników. Brak jakichkoklwiek szkoleń! Wszystko w ekspresowym tempie musisz sam przyswoić ze skryptów, które zazwyczaj są już nieaktualne. (usunięte przez administratora)I nawet jak bardzo się starasz to na dłuższą metę najbardziej wyciągane są twoje błędy (często drobne, niezbyt istotne, które nie rzutują na prawidłowe funkcjonowanie klubu). Roszczenia o papierki obok kosza - norma. Brak pochwał za zorganizowanie Dni Otwartych, maratonów fitness... - norma. Dowiadywanie się o promocjach z social mediów - norma.(usunięte przez administratora) Brak balansu pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym - norma. Jedyny pozytyw to ludzie, których możesz poznać i naprawdę zdobyć dobrych znajomych wśród pracowników recepcji, trenerów, instruktorów. To jedynie wynagradzało codzienną pracę pod presją po 10h, nie mówiąc o kolejnych godzinach pracy w domu. Może firma nauczy się kiedyś doceniać swoich pracowników, którzy naprawdę dają z siebie bardzo dużo i często poświęcają prywatę dla pracy.
(usunięte przez administratora)
Bardzo rzeczowa wypowiedź - serdecznie Ci za nią dziękuję. Chętnie dowiem się czegoś od Ciebie na temat ogólnych warunków zatrudnienia w Platinium Wellness. Powiedz, czy zaczynając tam pracę można spodziewać się natychmiastowej umowy na czas nieokreślony?
Warunki są naprawdę dobre i warto polecić tą firmę. Firma zaangażowana w kwestie pracownicze, dużo benefitów. Polecam.
@Kasia co możesz powiedzieć o warunkach współpracy i jakie benefity mają pracownicy? Możecie liczyć na zniżki pracownicze, kupony czy inne systemy motywacyjne? Jaka atmosfera panuje wśród pracowników?
Jakie warunki oferuje firma Platinium osobom zatrudnionym w dziale księgowości pod kątem zarobków, benefitów i atmosfery? Chętnie się też dowiem, czy oferowane zatrudnienie jest stabilne: czy jest szansa na umowę na czas nieokreślony oraz na rozwój.
@Agnieszka Jest ogłoszenie, że szukają pracownika do działu księgowości.
@ania66 a są jakieś nowe miejsca ?
Witam, Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat pracy w dziale księgowym?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Smart Platinium Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Smart Platinium Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.