VanityStyle Sp. z o.o.

3.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o VanityStyle Sp. z o.o.

@@@@

Widzę, że fala hejtu wylewa się na VanityStyle ! Powiem tak, nie jest to najgorszy pracodawca u jakiego przyszło mi pracować. Jak mówi szefowa "tworzymy zespół pasjonatów" i rzeczywiście tak jest ! Pracuje się tu z pasji, ale napewno nie ze względu na zarobki ! Ktoś pytał o zarobki w DOK - mocno poniżej średniej rynkowej ! Co do możliwości rozwoju - zerowe szanse- rodzinna firma, gdzie stanowiska kierownicze osiąga się tzw. drogą "kolesiostwa". Mimo, że są wolne wakaty na stanowiskach kierowniczych nikt nie awansuje szeregowego pracownika, który się wykazuje, przykre ale prawdziwe. Atmosfera wśród pracowników szeregowych jest naprawdę świetna, firma zapewnia szereg benefitów: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do jęz. angielskiego, kartę sportową, dofinansowanie do ubez. na życie, ubezpieczenie zdrowotne za free, kartę podarunkową za wyjście za mąż i urodzenie dziecka :) Podsumowując: idealne miejsce pracy dla 20latka po studiach z zerowych doświadczeniem i bez większych wymagań finansowych ! Jest to dobre miejsce do rozbudowania swojego CV !

Gość1500100900
@@@@@

Bardzo dobrze opisane, jedynie dodałabym, że miejsce dobre na start kariery, jednak osoby rekrutujące mają wymagania i ogólnie mniemanie firmy jest takie, jakby oferowali pracę zza krocie.

Pracownik
Pracownik
@@@@@

Nie zgodzę się, że "stanowiska kierownicze osiąga się tzw. drogą "kolesiostwa"". Na stanowiskach kierowniczych są osoby, które w firmie pracują wiele lat, a zaczynały pracę od najniższych szczebli. Zapracowały na stanowiska kierownicze dzięki ponadprzeciętnemu zaangażowaniu w swoją pracę, wytrwałości, umiejętnościom rozwiązywania problemów i szczerym chęciom rozwijania tej firmy.

Zuzanna
@Pracownik

Jak widać pow Waszych postach - ilu pracowników, tyle tak różnych od siebie opinii, i to na temat tego samego pracodawcy. @Pracownik, wiem, że w VanityStyle szukają teraz Specjalisty ds. sprzedaży. Orientujesz się, jaki jest mniej więcej zakres obowiązków takiego pracownika?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Zuzanna

Do zadań specjalisty ds. sprzedaży należy głównie pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków umów, reprezentowanie firmy na konferencjach/targach, delegacje. W ofercie pracy jest wymieniony szereg zadań handlowca.

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Zuzanna

Zadania specjalisty ds. sprzedaży są wypisane w ofercie pracy, tj. m.in. pozyskiwanie nowych Klientów, negocjowanie warunków umów, reprezentowanie firmy na konferencjach/targach, delegacje.

Grzesiek Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 55 dni.
Kandydat
 Pytanie

Specjalista ds. Relacji partnerskich - ciekawe stanowisko. Napiszecie coś więcej? Jak zarobki, zadania, atmosfera?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hey, możecie napisać coś na temat pracy w dziale sprzedaży? Jak atmosfera? Czy w czasach pandemicznych łatwo pozyskać nowych klientów i wdrożyć im benefit firmy? Czekam na informacje :)

Kandydat2 Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat

Hej, też jestem ciekawa jak wyglada praca w zespole sprzedaży! Opowie ktoś coś więcej? :)

Pytanie
 Pytanie

Czy w VanityStyle Sp. z o.o. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?

Tjawka
Pracownik
@Pytanie

Tak, i dużo osób w ten sposób zmienia swój profil zawodowy.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma VanityStyle Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na stanowisko Specjalista ds. Marketingu Online. Podziel się swoimi wrażeniami. Daj znać, ile czasu trwała rozmowa kwalifikacyjna oraz z ilu etapów się składała. Co Cię pozytywnie, a co negatywnie zaskoczyło?
Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w VanityStyle Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?

gość
@Pytanie

Zależy jaki dział, nie w każdym jest kolorowo. Są takie w których kompetencje przełożonych pozostawiają wiele do życzenia głownie ze względu na brak doświadczenia. Jednak jeżeli chodzi o "góre" to na prawdę nie ma się do czego przyczepić, Prezesi to spoko ludzie z którymi można swobodnie pogadać na każdy temat. Swego czasu, Prezes grywał co piątek w siatkówkę po pracy z szeregowymi pracownikami i to było bardzo na plus.

Idgf288

Czy ktos ma jakies informacje o oddziale VanityStyle w Łodzi? Jest ogloszenie o prace, a czynna placówka nie wyswietla sie na GoogleMaps.

Taki gość
@Idgf288

Zapewniam, że miejscówka jest super, jednak nie jest to biuro do odwiedzin przez osoby trzecie, stąd nie ma oficjalnego adresu :). Rozmowy rekrutacyjne odbywają się w Łodzi. Polecam :)

Xxx
 Rekomendacja

To co mnie co chwilę urzeka to przede wszystkim niesamowite działania Emoployer Brandingowe w firmie. W ostatnich tygodniach mieliśmy nawet okazję uczestniczyć w zajęciach tańca towarzyskiego w godzinach pracy, czy odbywających się cyklicznie śniadaniach rozwojowych. Nigdy nie spotkałam się z takim pakietem benefitów pozapłacowych. Jeśli chcę, pracodawda finansuje mi np. naukę języka angielskiego. Zajęcia odbywają się w siedzibie naszej firmy. Poza tym szereg benefitów takich jak karty sportowe, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie. Atmosfera pracy jest świetna. Poza tym w każdej chwili mogę liczyć na wsparcie przełożonej. Autentycznie chce mi się przychodzić do pracy. Można tu spotkać naprawdę fajnych ludzi.

Morda
@Xxx

Widziałem właśnie że znajomy czesto ma jakieś eventy. Możesz podać ile zarabia specjalista ds obsługi klienta?

Xxx
@Morda

Pracuję w dziale handlowym, więc nie mam takich info.

Gość1500100900
@Xxx

Jest jedna rzecz, której tej firmie nikt nie odmówi LUDZIE, a ludzie tworzą ATMOSFERĘ. Dopóki nie przytłoczą Cię problemy opisane w innych opiniach na tym portalu, to fakt szczerze chcesz tam przychodzić, jeśli idea, wizja, misja są Ci bliskie, tym bardziej lubisz spotykać się w tej atmosferze. Tylko czy aby na pewno chodzi o pracę? Jak ktoś nie ma co robić, bo jego stanowisko jest mało wymagające, albo zarządza się ludźmi ( a w zasadzie sami robią na mnie ) to jasne kochamy to miejsce. Jak nie mamy co robić w pracy to każdy przerywnik nas cieszy- taniec, śpiew, wizyty psów, rodzinne spotkania, wykłady guru, cokolwiek byle odbębnić dzień. “Szereg benefitów” chyba najmniej benefitów pośród wszystkich spółek “matki”. “Wsparcie przełożonej” pytanie w jakim dziale?

Natalia
@Gość1500100900

„ Wsparcie przełożonej” pytanie w jakim dziale?”

Natalia
@Gość1500100900

„Wsparcie przełożonej” pytanie w jakim dziale?” Na przykład w Dziale Finansów i Księgowości :)

Zen
 Pytanie

Poproszę o informacje ile osób jest zatrudnionych w wieku 45+ i czym się zajmują te osoby, jeśli są takie zatrudnione?

Robert
@Zen

Dlaczego zapytałeś właśnie o osoby z tego przedziału wiekowego? Czyżbyś chciał aplikować do pracy w firmie VanityStyle, jednak nie masz pewności, czy osoby mające 45 lat i więcej są zatrudniane przez pracodawcę? Daj znać, jaki jest powód Twojego zapytania.

Zen
@Robert

Jeśli jest Pan pracownikiem tej firmy, to proszę się przedstawić i odpowiedzieć na moje pytanie. Jeśli nie jest Pan pracownikiem, to proszę nie przeszkadzać w dyskusji i wnieść do niej coś wartościowego.

2
Gość
@Robert

Jak ktoś nie chce odpowiada to owija w bawełnę lub zadaje dodatkowe pytania nie wiadomo po co. Proste pytanie, prosta odpowiedź.

Nowa
@Zen

+40 Prezesowa i jej mąż :) Nikt w takim wieku nie przyjdzie do pracy za niecałe trzy koła na stanowisku specjalistycznym :)

Marcin

Podpowiedz, czy w firmie są szkolenia branżowe i można liczyć na rozwój. Interesuje mnie jak sprawa wygląda z awansami wewnętrznymi. Pracodawca wspiera karierę zatrudnionych osób?

Pracownik
@Marcin

Tak, są w firmie liczne szkolenia, pracownik nawet może sam proponować szkolenia, które go interesują. Awanse jak najbardziej są możliwe, a w przypadku rekrutacji w innym dziale jest też możliwość przejścia do tego działu.

Wojtek
 Pytanie

Ile zarabia specjalista ds obsługi klienta?

Wojtek
@Wojtek

W Warszawie

Marcin
@Wojtek

Jeśli uzyskałeś takie informacje z innego źródła, lub sam wybrałeś się na rozmowę kwalifikacyjną, to koniecznie podziel się tym co wiesz. Każdy wpis jest cenny dla potencjalnego pracownika!

Gość
@Wojtek

Nie spodziewaj się wiele

???
@Gość

ale jaki przedział?

Gość
@???

Zależy od działu, stanowiska jak wszędzie i od tego ile sobie wynegocjujesz, bo jak raz wynegocjujesz to mała szansa na podwyżkę. Nie jest to tyle ile np. pokazuje ten raport: https://zarobki.pracuj.pl/stanowiska/sprzedaz-obsluga-klienta/specjalista-ds-obslugi-klienta-inzynieria-technika-produkcja

Magda

Mam pytanie. Od kilku miesięcy widzę ciągle ogłoszenia na stanowisko handlowca. Dlaczego ciągle prowadzą rekrutację? Jaka jest rotacja i atmosfera w firmie? Proszę tylko o poważne komentarze osób, które są lub były pracownikami firmy.

Marcin
@Magda

Być może pracodawca poszukuje więcej osób na to stanowisku. Zamierzasz aplikować na to stanowisko?

Gość
@Magda

To nie jest łatwy produkt, miękkie umiejętności są ważne, relacyjność, zrozumienie odbiorcy- nie każdy się nadaje, ale też ten, kto się nadaje ma wyższe oczekiwania finansowe. Dar sprzedażowy jest bezcenny albo wysoko ceniony. Czy widział ktoś firmę, która dobrze płaci, daje szansę rozwoju, odpowiednie benefity i dobra atmosferę i publikuje ogłoszenia na handlowców co chwilę hmmm Można pracować za mniejsze pieniądze, ale kiedy widzimy inne plusy. Jeśli uczymy się wartością są np. dobrzy nauczyciele, kiedy jesteśmy na początku swojej handlowej drogi i spotykamy kogoś, kto nas inspiruje, jest autorytetem możemy pracować za mniejsze pieniądze. częstość ogłoszeń świadczy raczej o tym, że i tego nie ma.

sw
 Pytanie

Wiecie coś o rekrutacji na młodszego kierownika ds analizy danych? Mam wrażenie, że od roku szukają i to ogłoszenie się ciągle pojawia.

Gość
@sw

W dziale analiz pracują lojalni ludzie, zaangażowani i mądrzy Hmmmm Może mądrzejsi od kierownika ? Niestety nie zawsze mimo bardzo małej struktury awansuje się swoich, lepiej wziąć z zewnątrz ludzi, którzy nie znają specyfiki pracy, problemów, systemów- hmmm i w czym taka osoba wspomoże zespół? ale to nie pierwszy raz

1
ciekawy
 Pytanie

Mam ustawione powiadamiania nowych ofert pracy z zawartymi w nich interesujących mnie słowami kluczowymi i znowu widzę ofertę Specjalista ds. IT w Warszawie. Co z wami? Co tam się dzieje? To już chyba 3 raz czy 4 to widzę. Ostatnia była z rok temu. Tak tam nie da się wytrzymać? Mało płacicie? Słaby rozwój czy kiepska atmosfera, że w dziale IT roku ludzie nie wytrzymują? WTF?

pomocnik
@ciekawy

Poszerzajmy zespół :) czemu ludzie od razu szukają negatywów?

Rafał
@ciekawy

Rozwijamy się wiec potrzebujemy nowych osób. Cała tajemnica :)

Gość
@ciekawy

Firma ceni pracownika, dopóki ten nie upomina się o swoje. Chętnie dają nawet wyższe stanowisko, tylko, że otrzymujesz nazwę stanowiska, większy zakres obowiązków ale niestety nie zawsze finansową gratyfikację. Fakt też jest taki, że w dobie internetyzacji, digitalizacji w firmach rąk do pracy brakuje, ale tutaj wygrywa ten co chce odbyć staż lub pracować za "im mniej tym lepiej".

Xx

Niby pracodawca roku, niby świetny employer branding, a w kontekście wirusa i decyzji 99% odpowiedzialnych firm, by umożliwić pracę zdalna, nie są w stanie zdobyć się na taki "gest". Obiekty sportowe zamykane jeden po drugim, firmy odkładają decyzję nt. zakupu kart na lepsze czasy, ale do kierownictwa to nie dociera. "Brawo"!

2
Gość1500100900
@Xx

Dokładnie, zwlekanie z decyzją o pracy zdalnej, bo jakby płacili odpowiednio to i nie baliby się wciąż o to czy aby na pewno ich pracownicy będą odpowiedzialni i będą wykonywać swoje obowiązki. Jak ludzie czują odpowiedzialność i szacunek do swojego pracodawcy pracują bez grożenia palcem i kontroli.

Gość

W dobie takiego niebezpieczeństwa firma zwleka z wydaniem decyzji o pracy zdalnej. To narażanie pracowników i ich rodzin! Firma od dawna zapowiadała, żeby na wszelki wypadek zabierać laptopy i telefony służbowe do domu. Mimo tego nadal każą pracownikom przyjeżdżać do biura. Benefit już od tygodnia siedzi w domu więc widać, że się da. Na dodatek biuro mieści się nieopodal szpitala zakaźnego do którego przyjmowane są osoby zakażone!!! Wstyd!! Niby pracodawca roku 2019!!

9
Michał
@Gość

wypowiedź interesująca szczególnie w tym fragmencie mówiącym o pobliskim szpitalu zakaźnym - rozumiem, że to skrót myślowy zakaźny = zakażę się. Jednak nie po to tworzy się takie placówki, by ryzyko wydostania się patogenu powodowało zagrożenie dla okolicy czy ok. 2-milionowego miasta, zatem zachęcam do racjonalizacji, bo to bardziej "nakręcanie się" niż merytoryczny argument. Owszem każdy ma swoją wrażliwość - i to rozumiem, ale wrażliwość to nie aspekt "obiektywnych faktów" tylko "subiektywnego odbioru" i nie powinien być brany w merytorycznej ocenie ;) a może się mylę, kto wie - tyle zdań ile ludzi ;)

Michał

Chętnie poznam kulisy - możne jakieś dane, dokumenty, zdjęcia, nagrania? czy tylko to co "teorie spiskowe lubią najbardziej" - tworzenie rzeczywistości w oparciu o fragmenty wiedzy i domysły? Mądre głowy powiadają, że zjawisko zwane "komunikacja" (tu rozumiane gł. jako odbiór poznawczy rzeczywistości i jej dalsza klasyfikacja w bazie naszej wiedzy) polega na interpretacji komunikatu i jego intencji. Właśnie tak mamy my wszyscy na co dzień (tak po prostu jesteśmy "skonstruowani"). Zatem z założenia przyjmujemy naszą interpretację jako prawdziwą i jedyną możliwą - i co lepsze to co sobie "myślimy" nie zawsze jest adekwatnie, ale niewątpliwie wpływa to na nasze zachowanie (np. ten wpis). Zatem jeśli mamy jakieś fragmenty danych (oby merytorycznych, obiektywnych) to i tak nasze mózgi "dodają" do tego "coś od siebie" – to "coś" to nasze wyobrażenie, które staje się naszym osądem a więc w naszym odczuciu prawdą - od tego już nie wielki dystans do potrzeby dzielenia się takimi rewelacjami z współbraćmi w sieci www, zatem ponawiam pytanie - jeśli te stwierdzenie jest prawdziwe to prosimy o dane - o fakty. Wtedy każdy z nas wyrobi sobie zdanie nt. tego zagadnienia - to byłoby uczciwe i obiektywne:) Póki co dla kronikarskiej przyzwoitości należy tę wypowiedź zaklasyfikować do kategorii subiektywnej opinii, która coś sugeruje bez podania wiarygodnych danych.

Michał
@Gość

Oj "prawa" mało prawdziwa. Firma od 16.03 jest na home office (w miażdżącej większości), wpis z niedzieli, czyli w dzień nie pracujący. Od 16 może ze dwie osoby w biurze.

Magda
@Gość

Drogi Gościu, a rozmawiałeś o swoich wątpliwościach z przełożonym?, wnioskowałeś o możliwość pracy z domu? Uważam, że firma VanityStyle bardzo liczy się z opinią i zdaniem swoich pracowników, ale jeśli rozmawiasz po kontach o różnych problemach to niestety firma nie może zareagować. Nie jest to łatwy czas i podejmowanie najróżniejszych decyzji wymaga wielu konsultacji. Od poniedziałku pracujemy wszyscy zdalnie i też nie jest lekko. Zamiast wymagać tylko od firmy dajmy też coś od siebie jako pracownicy. Dajmy nasze wsparcie i pomoc. Podziękujmy osobom, które spędziły wiele czasu żeby nam tą pracę zdalną zapewnić i osobom, które na co dzień podejmują wiele decyzji, które zapewne nie mogą spać no nocach bo starają się znaleźć najlepsze rozwiązania dla wszystkich, a przy takiej dużej ilości pracowników niestety znajdzie się ktoś kto anonimowo i tak skrytykuje firmę.

Gość1500100900
@Michał

Zamysł forum jest taki, że pracownicy, byli pracownicy mają możliwość wyrażenia swoich subiektywnych opinii na temat danego pracodawcy. Nikt tu nie podaje nagrań, skanów, screenów wiadomości. Takie rzeczy niejednokrotnie pogrążyłyby jeszcze bardziej nie tylko same instytucje ale i poszczególnych ludzi.

Gość1500100900
@Gość

Potwierdzam! Do ostatniego dnia nie było pewności, że można pracować z domu, co gorsze managerowie komunikowali, że byłoby to nie fair np. w obliczu tych działów, które nie mogą pracować zdalni. Żeby było mało część pracownikow, którzy nie mieli laptopów musieli przyjść do pracy, a managerowie okazało się że juz pracują z domu. Trudno nie być pracodawcą roku jak przed badaniem jest fala zwolnień niewygodnych jednostek, których opinia mogłaby mocno zagrozić zwycięstwu, ale też skuteczne sugestie managerów odnośnie konsekwencji złych wyników zaprocentowały.

Gość1500100900

Dołączam się do tych rozważań! Trudno nie być pracodawcą roku jak przed badaniem jest fala zwolnień niewygodnych jednostek, których opinia mogłaby mocno zagrozić zwycięstwu, ale też skuteczne sugestie managerów odnośnie konsekwencji złych wyników zaprocentowały. Jednocześnie pojawia się odpowiedz na pytanie skąd tyle rekrutacji pojawiających się cyklicznie, ale o tym jeszcze za chwilę.

Gość1500100900
@Magda

Droga Magdo były niejednokrotnie podejmowane rozmowy w sprawie home office jeszcze przed kryzysem, jednak przywilej tego rozwiązania miały tylko osoby na wyższych stanowiskach. Dlatego tego typu rozwiązanie wydawało się abstrakcyjne i niedostępne dla normalnych pracowników nawet mimo zagrożenia. Niestety w tym przypadku nie jest to rozmawianie po kąątach, a realia uregulowane regulaminem firmy, w którym są wytyczne odnośnie pracy z domu. Wytyczne mówią, że tylko managment wyższego stopnia może z tego przywileju skorzystać. "Przy tak dużej ilości pracowników" zawsze znajdą się osoby, które swoją lojalnością rażą obłudą. Fora tego typu są dla wyrażenia opinii zazwyczaj zwykłych pracowników, a często tak broniące i wychwalające głosy są od osób piastujących wyższe stanowiska i związane z firmą na śmierć i życie. W tak wciąż małej firmie niewiele osób piastuje wyższe stanowiska dlatego bronią jej rękami i nogami, bo gdyby cokolwiek się jej stało musieliby niejednokrotnie zawodowo zaczynać wszystko od nowa. To nie ulega wątpliwości, że w obliczu kryzysu w każdej firmie są ludzie, którzy muszą ogarnąć sprzęt by zapewnić ciągłość działań, ale to jest ich praca i nie trzeba im być wybitnie wdzięcznym. Tak samo jak na co dzień nie zastanawiamy się i nie dziękujemy ponad miarę za pensję działowi handlowemu. Pieniądze do firmy dowozi dział handlowy, ale to w końcu jest ich praca i mają za to odpowiednio płacone. To, że właściciel nie śpi po nocach, co to za argument- pracownik niższego stopnia ma mniejszą odpowiedzialność, nikim nie zarządza, ma wykonywać swoją pracę i za nią dostaje 2500 pln, właściciel ma 100 pracowników, o różnych stopniach odpowiedzialności, za którą płaci im pieniądze, a sam zarabia w tej całej strukturze najwięcej, czyli ma rekompensatę za swoją odpowiedzialność. Co więcej, sam sobie w obliczu kryzysu nie ucina pensji, a zaczyna jednak od obniżenia płac, redukcji etatów i ucinania świadczeń pozapłacowych tym na najniższych szczeblach. Nad czym się tu użalać i współczuć to są obowiązki bez względu na szczebel w hierarchii.

1
Jan

Czy firma aktualnie prowadzi rekrutacje?

Gość1500100900
@Jan

Wszystkie ogłoszenia znajdują się na pracuj.pl, pytanie jaki dział Cię interesuje lub jakie stanowisko?

Aga
 Pytanie

Czy ktoś może mi podpowiedzieć, gdzie znajduje sie oddział firmy w Łodzi?

Robert

Dobre opinie w internecie oraz dobry pracodawca to na forum nie ma zbyt dużo opinii!

Robert
@Robert

Widzę, że masz dobrą opinię na temat tego pracodawcy. Czy możesz napisać jakie są plusy pracy w tym miejscu? Jakie warunki oferują?

Ania

Super firma, szybo się rozwija. Atmosfera, podejście do pracownika

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paulina
@Ania

Widzę, że masz pozytywne zdanie na temat pracy w VanityStyle - jakie jeszcze czynniki wpływają na Twoją ocenę tego pracodawcy? Piszesz o szybkim rozwoju, atmosferze i podejściu do pracownika - może coś jeszcze wyróżnia się zdecydowanie na plus w VanityStyle?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Helmut

Zastanawiająca jest ta cisza, przestaliście tu zaglądać z jakiegoś powodu czy jest dobrze i dlatego nie piszecie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sebastian

Hej, czy ktoś może powiedzieć jak wygląda poziom wynagrodzenia w tej firmie ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o VanityStyle Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

VanityStyle Sp. z o.o.