Rekrutacja
Interview telefoniczny
Szanujemy Twój (i nasz) czas, dlatego w pierwszym etapie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie. Ustalimy dogodny dla Ciebie termin i porę dnia po to, byś w komfortowych warunkach mógł z nami porozmawiać.
W trakcie rozmowy zapytamy Cię o Twoją motywację do zmiany pracy, dostępność i opowiemy o specyfice pracy w naszej firmie.
Rozmowa z przyszłym bezpośrednim przełożonym
Podczas tego etapu zaprosimy Cię do naszej siedziby w Warszawie. Rozmowa będzie trwała około godziny, w trakcie której przybliżysz nam przebieg swojej kariery zawodowej, zaś my opowiemy Ci o naszej firmie, oczekiwaniach i oczywiście o korzyściach płynących z pracy u nas. Stawiamy na transparentność i współpracę, dlatego podczas godzinnego spotkania będziemy mieli okazję się poznać i określić, czy do siebie pasujemy 😊. Chętnie poznamy nie tylko Twoje oczekiwania finansowe i dostępność, ale również zainteresowania oraz pasje. Z naszej strony możesz liczyć na otwartość i miłą atmosferę.
W zależności od tego do jakiego działu i na jakie stanowisko aplikujesz może się zdarzyć, że poprosimy Cię o wypełnienie testu weryfikującego Twoją wiedzę.
W niektórych przypadkach możesz zostać poproszony o przedstawienie portfolio swoich dokonań lub o referencje od poprzednich pracodawców.
Druga rozmowa z przyszłym przełożonym
W niektórych działach może się zdarzyć, że zaprosimy Cię na jeszcze jedną rozmowę z Twoim przyszłym przełożonym, a w zależności od zespołu, do którego zaaplikowałeś możemy poprosić Cię o wykonanie zadania analitycznego, lub wymagającego twórczego podejścia i kreatywności.
Osoby, które przejdą ją pozytywnie otrzymają ofertę pracy.
Cały proces potrwa maksymalnie 3 tygodnie, zaś każdy, z kim się skontaktujemy otrzyma od nas informację zwrotną.