Niestety jak 2 lata temu napisaliśmy pozytywną opinię, tak teraz jest negatywna. Przez te 2 lata wszystko zmieniło się na gorsze, a jedyne co się nie zmieniło a powinno to zarobki, bo stoją w miejscu, a wypłaty są nawet niższe, przy próbie wyjaśnienia dlaczego słyszy się tylko głupie tłumaczenia. Auta nowe, ale dobite, usterki są zgłaszane na bierząco, ale nikt tego nie naprawia, a przed każdym wyjazdem (usunięte przez administratora) i smród w aucie ciężki do usunięcia, trzeba sporo nerwów, pracy i czasu poświecić na ogarnięcie tego (usunięte przez administratora) przed wpakowaniem się do auta, oczywiście za darmo. Naczepy bez przeglądu, gdzie sporo wcześniej się zgłasza, że trzeba zrobić. Słowo kabotaż nie istnieje, bardzo często przez cały wyjazd nie opuszcza się Niemiec. Ostatni dzień wykorzystany co do minuty, do tego za czas, który poświęcamy na wypełnianie 1000 dokumentów (bo ich ilość rośnie z miesiąca na miesiąc) i sprzątanie auta nikt nie płaci. Do tego ostatnio informowano kierowców o konieczności wyjmowania kart na pauzie 45h i że w przypadku spędzania pauzy w hotelu w tym czasie nie będzie płacona dniówka. Nie ma też już czasu na zrobienie sobie jedzenia po drodze, chociaż ciągle słyszymy, że jest mniej pracy, to nie pokrywa się to z rzeczywistością. Brak prysznica na bazie, a do wc trzeba zasuwać aż do biura. Kiedyś polecaliśmy firmę wszystkim teraz ostrzegamy żeby omijać z daleka
@Jaga kierowcy nie zarabiają najniższej krajowej, jak i też kwota całej wypłaty nie zmieniła się wraz z jej wzrostem, gdyż nie składa się tylko z podstawy (coś wzrosło, coś ubyło, w efekcie końcowym od 2 lat się nic nie zmieniło). Dokumenty wypełnia się i w trakcie wyjazdu i po, wypełnienie ich, posprzątanie auta i wypakowanie z niego rzeczy zajmuje ok 3-4 godz i tak robiliśmy to za darmo, bo od przyjazdu na bazę nikt za to nie płacił, a nie był to jeszcze nasz czas wolny (pomijając fakt, że wielu z nas po ponad dobie nie przespanej musiała jeszcze dojechać do swoich domów, często na drugim końcu Polski)
Naprawdę nie rozumiemy skąd tyle negatywnych opinii.... Wypłata zawsze na czas: podstawa (nigdy nie dostaliśmy mniej niż 2700 na rękę) + 60 euro dniówki, nam wychodzi min 8 tyś za miesiąc, przy systemie 3:1, 21-22 dni w trasie (przez ponad rok, tylko raz zjechaliśmy później). Do tego pełny płatny urlop, nie wliczając w to dni zjazdowych i weekendów, o co trudno w innych firmach. Auta zdarzają się brudne, ale wtedy wystarczy poprosić o inne już czyste. Praca sama w sobie jest lekka, ogranicza się do otwarcia/zamknięcia drzwi pod rampą na amazonach, czasami przepinki, jazda bez spiny, zazwyczaj jest spory zapas czasu, więc jest kiedy zrobić przerwę i np obiad, a jazda nocą to jest norma w podwójnej obsadzie w każdej firmie, to chyba logiczne, że przy 21 godzinach pracy trafi się na noc (a poza tym praca w nocy ma też swoje plusy- zwłaszcza w Niemczech, gdzie w dzień stoi się więcej w korkach niż jedzie)... Polecamy zmienić firmę na inną jak Wam tu źle, wtedy na własnej skórze zobaczycie jak jest "super", my przerobiliśmy już kilka i porównanie mamy.
Chyba żartujesz zawsze tacho do końca wykorzystane i same ciulowy miejsca. A wieksza część ,, spedytorów,,nie potrafi policzyć ile km zrobisz. Wypłata za każdym razem inna od 7.5 do 8 zgroza za te godziny.
Są jakieś przyjęcia kierowców?
Pracuje w firmie ponad 4 lata i póki co żadnych uwag - oczywiście zdarzyły się jakieś "spięcia" ale w której pracy tego nie ma. Wypłaty na czas. Nie mam pojęcia skąd negatywne opinie - ludzka zawiść?
Od 4 miesięcy spóźnienia z kasą, płacone w ratach. Obniżka dniowki. Niezła stabilność :) Pozdro
A ja tam mam wylane na dniówkę , trzeba sobie radzić i dobrze z ochroną żyć to paliwka można sporo ogarnąć , firma i tak się nie doliczy
Są jakieś przyjęcia kierowców?
A o dużo więcej? Ta dniówka od marca to wzrasta, jeśli tak to o ile? Czemu właściwie nie chcą tu Polaków, mają Oni za wysokie kompetencje czy chodzi właśnie o te płatności?
Z jednej strony szukają oszczędność a z drugiej spedytor Piotr ma najwieksze doświadczenie w planowaniu pustych przelotow po kilkaset kilometrow
Każdy kto pracuje lub pracował doskonale wie, że spedycja w tej firmie to dziecinada fakt przy takiej ilości aut dwie osoby decyzyjne to stanowczo za mało, ale mimo wszystko na nocnej zmianie nie ma problemow z dograniem wszystkiego i jest dwoch spedytorow (kazdy wie o kogo chodzi) z ktorymi praca jest dograna i w milej atmosferze leci czego nie mozna powiedziec o dniowce gdzie pan P lub pani K uwaza ze kiero w pojedynczej moze w ciagu tygodnia pracowac 5x15h a na 10 to zrobi 800 km z czterema przepinkami ich madrymi???????? bo oni tak w swoim programie widzą:D (proszę jechać????) i tak dziwi mnie ze tak długo się trzymają z takim bezsensownym lataniem jak nie 500 na pusto gdzieś lecisz żeby tylko wstawić naczepę to np 3 ekipy robią 1 ładunek każdy podciąga po 100km bo każdy na oparach czasu to komedia a bywały takie sytuacje nie jednokrotnie:) już nie mówiąc o tym że jak coś im nie będzie pasowało bo coś nie tak napiszesz do nich co im się nie spodoba to masz gwarantowana taką przewózke po Europie o jakiej nie śniłeś:D także teraz panowie i panie 360zł to bardzo dobra stawka więc proszę jechać.
Z naszej strony tak to wygląda, jednak może taki kurs jest opłacalny, ale ja się tam nie znam. Bardziej niezrozumiałe, moim zdaniem są przyczepy porozstawiane po płatnych parkingach.
Słuchaj gdybyś miał dniowke 500 600 to jest powód do radości mas (usunięte przez administratora) 50 zł więcej i już w głowie się popier
Siadaj z rachunków pała. Powiem Ci coś w tajemnicy; to jest tylko dwa tysiące w skali dwudziestu dni, śmieszne pieniądze.
Przepraszam, tysiąc. U mnie też słabo z rachunkami ale Tobie tysiące w tą czy w tamtą jakie to ma znaczenie.
Hej i jak tam ogony dalej robicie za te okruchy? Nawet w Growing Eco już dniówkę zrobili 450 ;)a wy dalej jeździcie za frytki i cole. Przypominam że w skali miesiąca macie 2 tyś. Więcej . Wstyd wstyd i jeszcze raz Wstyd siofery;)
Dziś 21 drugiej części pieniędzy brak znów będzie opóźnienie ?? Mówią że koło 27 !!! Co tu sie dzieje !!
Serio aż takie opóźnienia w wypłacie? Niedawno było ogłoszenie na pracownik ochrony i stawka była 12-14 tys. Pomijając poślizgi to realne zarobki czy trochę w ogłoszeniu na wyrost bo już sam nie wiem czy starać się tu o prace.
Nie martw się o wynagrodzenie tylko z robotą napieraj. W czerwcu koniec kryzysu, wyrównanie wypłat, premii i znów będzie pięknie jak na początku.
Mentalność polaczka, zamiast starć się o więcej tylko myśli żeby inni mieli mniej. Nie upier bo ludzie mają ambicje i szanują swoją pracę oraz znają swoją wartość.
Witam serdecznie jak sytuacja w Slam. Pl coś się zmieniło były już podwyżki dla kierowców czy nadal pracujecie za frytki na promie Pozdrawiam serdecznie spedycję
No ja właśnie też trafiłem na tą ofertę dla pracownika ochronny za 14k i jestem mile zaskoczony tymi kwotami. Z chęcią podejmę się takiej pracy, bo mi zależy na kasie. Podano, że praca jest pon-pt, ale w jakich godzinach można wiedzieć? Doświadczenie co prawda było mile widziane, no ale jak mam niecały rok to daje mi duże szansę na pracę? Bardzo mi zależy.
Update: kasa przyszła. Dniowka nadal obniżona
(usunięte przez administratora)
Oni nawet za 300 zł będą jeździć naiwniaki bo myślą że w lipcu im oddadzą a Tomek się rechocze za biurkiem jakich ma kierowców. Dzisiaj miała być druga część wypłaty jak zwykle znowu się opóźnia a roboty masa widać że już się przyzwyczaili wszyscy do braku kasy na koncie bo nikt się nie odzywa i siedzi cicho.
Właśnie rzuciłem tą robotę, ale tak jak piszesz jeszcze nie wypłacili zaległych poborów za luty,a jeżeli za marzec też nie wyrównają to tylko zostaje inspekcja pracy.
Wypłaty podobno we wtorek, grupka cenzurowana. Kasy na koncie brak. Trzeba chyba stanąć na jakim autohofie i nie brać zleceń dopóki nie będzie elixira na konto bo to już jest jakiś żart
Uu firma tonie niczym Tytanic… Ciekawe czy biuro też nie dostało wypłat ?? Kíerowce widac mają za nic mimo że na nich pracuje… angaż dał przykład że da się wynegocjować wypłatę wynagrodzeń ;)
Czy ten problem z niewypłacaniem kasy trochę się wyprostował? Chłopak znalazł info, że kilkanaście dni temu szukali pracownika ochrony i nawet jest zdecydowany złożyć cv. Serio jako ochroniarz mógłby miesięcznie wyjść 14 tysięcy brutto i to samej podstawy? W ogłoszeniu wymagany był niemiecki, ale czy znajomość angielskiego też daje jakieś szanse?
Niestety co by nie mówić ale firmą z biegiem lat schodzi na psy najpierw obniżki bo pandemia później bo nie ma pracy chociaż tego nie widać oczywiście bo jeździ się jeszcze więcej… Ale jak Anglia wychodziła z unii i firma miała niezłą kasę z kursów to nikt nie mówił o podwyżkach - dziwne… przez ostatnie pięć lat co chwilę obniżki płac a o podwyżkach ani widu ani słychu. Nie dość tego nagle wypłata dzielona w dwóch transzach a nowym kierowcom nie przedłużanie umow oczywiście bez wcześniejszej informacji. Jako były pracownik nie polecam tej firmy.
Hmm nieprzedłużanie umów nowym kierowcą bez wcześniejszego uprzedzenia. Czyżby UoP była na czas określony, bo jeśli tak, to na ile miesięcy? Ja się teraz rozglądam za robotą, ale z umową o pracę na czas nieokreślony.
Firma dodaje na ogłoszeniach firmowych, że kryzys w transporcie i obniża stawki kierowcom do 360. A zarazem dodaje ogłoszenie "Aktualnie wraz z rozwojem firmy poszukujemy pracownika ochrony na nowo powstającym magazynie - praca w oschatz w Niemczech niedaleko granicy polsko niemieckiej." Tak właśnie pokazują swoj kryzys.
Czego wy dalej nie rozumiecie, mają za dużo kierowców a za mało roboty i chcą aby sami się kierowcy zwalniali bo to im na rękę ...
Pełno szlamu i kupa mułu jak tylko ktoś może to mijać szerokim łukiem , dniówka 360zl co w tych czasach jest nie do pomyślenia, a jeszcze jak cię wyśla na UK to za tę kasę to tylko się cieszyć...firma się skończyła , spedycja nie ogarnia niczego. Nie patrzcie na te pochlebne komentarze bo to ktoś z zarządu pisze, wypłata na dwa razy , na kartach firmowych brak kasy trzeba było płacić ze swoich za parkingi tłumaczyli się że wina banku;))
Te chyba pozytywne wpisy to od zarządu bo chyba nikt nie jest szczęśliwy obniżka dniówki tak jak kiedyś zabrali premie i mieli oddac
Pracuje w firmie ponad 4 lata i póki co żadnych uwag - oczywiście zdarzyły się jakieś "spięcia" ale w której pracy tego nie ma. Wypłaty na czas. Nie mam pojęcia skąd negatywne opinie - ludzka zawiść?
Od 4 miesięcy spóźnienia z kasą, płacone w ratach. Obniżka dniowki. Niezła stabilność :) Pozdro
Pracowałem w Slam'ie ponad 8 lat - zwolniłem się z powodów rodzinnych - w żadnym wypadku nie był to powód pracy. Czy było ok? - jak w każdej firmie - wzloty i upadki ale biorąc pod uwagę całość - polecam - stabilność a w obecnych czasach, to rzadkość.
Kolego, jak to wypłaty na czas? Mi się od 4 miesięcy regularnie spóźnia a ostatnio była informacja że podzielona na pół. Pojawiło się sporo komentarzy "pozytywnych" O ile nie mogę powiedzieć nic o reszcie bo jak jest się normalnym to da się dogadać zawsze to akurat z kasą w tej firmie jest problem
(usunięte przez administratora)
Ja tutaj pracuję 6 lat i nie mogę złego słowa powiedzieć na temat firmy a nie jestem żadnym siatkarzem, normalnie idzie się dogadać ze wszystkimi tylko trzeba być człowiekiem podoba mi się ta firma pracowałem w innych gorszych
Nie wiem jak można pracować w tym cyrku za taką stawkę naszczescie już tam dawno nie pracuje. Tomek (usunięte przez administratora) mówi że się nie opłaca a kupuje chyba 8 zestawów i audi Q7 od tatusia prezesa ciekawe czy u niego tez naczepy bez przeglądów i ganianie na pusto?! Chociaż jego naczepy stoją pod haj1 i zawalają strefę a on tłucze slama naczepy. Zresztą jak Tomek wymyśli przepinke to wszyscy są spóźnieni może czas by zarząd sprawdził kto działa na szkodę firmy. Slam to porażka (usunięte przez administratora) w autach, naczepy bez przeglądów i bez hamulców raz zajechałem na przegląd i nie przeszła a oni piszą żeby jechać, kabotaż po de nonstop ciekawe czy szef z UK wie co w tym pgrze się dzieje
(usunięte przez administratora)
Przecież to oczywiste, że mają obecnie za dużo kierowców i za mało roboty i chcą się pozbyć kierowców więc stąd ta obniżka kasy, aby ludzie się zwalniali, kryzys minie znowu będą przyjęcia.
To już jest koniec!! Firma zrobiła się dziadtransem od dłuższego czasu , auta coraz bardziej rozwalone , naczepy bez przeglądów, spedycja to jak dzieci w piaskownicy niczego nie potrafi tylko wysyłać na pusto byle by się koła kręciły, a ten Piotrek to już przechodził samego siebie z wysyłaniem bez celu no coż tak to się musiało skończyć. 360zl w dzisiejszych czasach to już przestało wszystko być śmieszne;) Okręt zatonął jedynie w szalupach pozostaną Białorusini którzy bedą napędzać tego dziadtransa...
Prawie 100zł uciętej dniówki, 360zł. Polakom nie przedłużają umowy lecz Białoruś zatrudniają co miesiąc kilkanaście samochodów na bazie. Kradzież także zdarza się na parkingu firmy (elementy z aut znikają). Auta firmowe brudne, śmierdzące. Brak pieniędzy na parkingi zza granicą, wypłaty na dwie raty bo nie ma piniędzyyyyyy :) Białoruś team slam poland
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Slam Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Slam Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 116.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Slam Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 90, z czego 21 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!