Opinie o ccc.pl - CCC S.A. w Połkowice

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CCC

Mimi Nowy wpis
Kandydat

Prosze mi i napisać na stanowisku młodszy grafik jakie są etaty i jak wyglądają zarobki, i jaka atmosfera. Pozdrawiam i dziękuję

Aja
Pracownik

A ja lubię tą pracę;) Mam fajny zespół, razem robimy swoje, premie raz są, raz nie ma, normalka. Jest ok.

6
!!!
Pracownik
@Aja

Super! Mam takie same zdanie. Najważniejszy jest zgrany zespół i fajna atmosfera.

1
Anula
Były pracownik
 Pytanie
@!!!

Oczywiście że tak. Od 10 do 10. najnizsza krajowa ale za to koleżanki supeeer. Ambicje przed wejściem na sklep zostawiasz?

!!!
Pracownik
 Pytanie
@Anula

A kto mówi o najniższej krajowej? Jeżeli jest się docenianym i potrafi zawalczyć o swoje to nie ma mowy o najniższej. Firma daje wiele możliwości do rozwoju. Trzeba chcieć a nie w kółko narzekać.

2
Kasia
Były pracownik
@Aja

U mnie w sklepie też była fajna, zgrana ekipa. Ale co z tego, "atmosferą" czynszu nie zapłacę.

Dania
Pracownik
 Pytanie
@!!!

Na stanowisku sprzedawcy? Każdy kto pracuje zna politykę tej firmy i to jak są wynagradzani jej pracownicy to wie ile zarabiasz i jakie to ogromne możliwości rozwoju daje Ci ta firma...Nie wciskaj ludziom kitu

Ela
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

U nas również część osób była bardzo fajna ale podstawa to dobra pensja i cały etat !!!! Oczywiście że fajnymi koleżankami czynszu nie opłacę ani dobrą atmosferą za zakupy te podstawowe do przeżycia kolejnego miesiąca też nie zapłacę.Ani dziecku zajęć dodatkowych też dobrą atmosferą nie opłacę.Ani wizyty u lekarza prywatnego też nie zapłacę dobrą atmosferą ani fajnymi koleżankami. A widzę że tu ktoś napisał że tu nie ma najniższej krajowej. Pewnie są wyjątki kierownicy, zastępcy kierownika, niektórzy dekoratorzy co im etatów nie ucięli na 3/4 . Pewnie tacy są co mają cały etat i to większy niż najniższa krajowa. Ale niestety 90% zwykłych sprzedawców ma nie dość że ucięty etat z całego na 3/4 to jest on właśnie wyliczony z najniższej krajowej i jest to niecałe 2500 netto w miesiącu !!!!!! Jak wyrobimy plan 100 % w miesiącu to dojdzie 200-300 zł netto w zależności ile godzin było wyrobionych bo premia jest płacona od wyrobionych godzin w danym miesiącu. Więc nie dość że premia jest bardzo rzadko w roku bo ciężko wyrobić 100% planu to jeszcze nie dość że jest 3/4 etatu to wszystkich godzin w miesiącu się nie wyrabia i są przerzucane na kolejne miesiące ( bo w CCC są rozliczane godziny kwartalnie). Więc i tak premi dostanie się mniej. I taka jest prawda i nie wiem co osoba pisząca miała na myśli że trzeba walczyć o wyższe pensje.??? Gdy u nas ucinali nam etaty z całych na 3/4 to było jasno powiedziane albo podpisujecie albo macie trzy miesiące wypowiedzenia i wylatujecie. Bo życia na sklepie mieć nie będziecie!. Każdy był zmuszony do podpisania nowej umowy na 3/4 etatu . W innych sklepach gdzie się ktokolwiek postawił to mu tak życie zatruli że zmieniali mu sklep żeby dojeżdżał po 40 km w jedną stronę do pracy codziennie więc razem 80 km w tą i z powrotem,w pracy jej dokuczali z każdej strony !!! że takie osoby same odeszły bo nie wytrzymały psychicznie !!!!!!!. Poczytajcie starsze opinie z przed dwóch lat, półtora roku....... wszystko ludzie opisywali co im zgotowano jak się nie zgodzili na przymusowe ucięcie etatu z całego na 3/4 . Więc po co ktoś wypisuje takie bzdury że wystarczy zawalczyć i bez problemu firma da mu cały etat i dużo więcej pensji niż cały etat. Każdy kto pracuje lub pracował wie dokładnie jak jest i jaka jest prawda.

xxx
Pracownik
@Ela

premia sprzedażowa jest teraz stała, po aktualizacji regulaminu sprzedawca ma premię za 100 lub 105% a nie za ilość przepracowanych godzin

Asia
Pracownik
 Pytanie
@!!!

Jakie możliwości ? A może chodzi o te wspaniałe podwyżki o 50 z ł brutto co były ? Aż się rozbawiałam

Ola Nowy wpis
Pracownik
@Ela

Co ty piszesz ja pracuję. 5 lat i jak były zmiany etatu to moja kierownik zagadała z rejonem i zostałam na całym etacie .I nie było czegoś takiego jak u was

XxX Nowy wpis
Pracownik
@Ela

Poczytajcie kodeks pracy. Przeniesienie max do 30 km od miejsca zamieszkania. Bez podania przyczyny nie ma możliwości bez zgody pracownika zmniejszenia etatu. Dlatego tutaj ważna jest atmosfera w zespole. Kiero czy regionalna też jest człowiekiem i można z nimi spokojnie porozmawiać.

Mirka Nowy wpis
Pracownik
@Ola

To zazdroszczę Ci kierowniczki. U nas też wszystkim ucięli etaty z całych na 3/4 zostały tylko dla kierowniczki i dwóch zastępców kierownika.I jeszcze mieli liderzy całe etaty zostawione i nadal mają choć już liderami nie są.I dekoratorzy też mieli.A i tak sami odeszli bo znaleźli lepszą pracę.Wszystkim sprzedawcą obcięli i tym którzy na prawdę bardzo się angażują w pracę i tym którzy olewają. Każdy dostaje tyle samo. Beznadziejnie to jest zrobione przez takie zarządzanie nikomu się nie chce pracować. Bardzo Ci zazdroszczę kierowniczki każdy by taką chciał żeby murem stanęła za pracownikiem.Masz szczęście.

Boski leon
Użytkownicy czekają na odpowiedź 3 dni.
Inne
 Pytanie

Czy Wy szanowne pracownice macie świadomość że pracując na 3/4 etatu przy najniższej krajowej nie otrzymacie zasiłku dla bezrobotnych jak was Ccc zwolni albo same odejdziecie? Oczywiście przy założeniu co najmniej 12 miesiecy pracy przed rejestracja w UP

Świdnica
Inne

Wysyłają powiadomienia że dany produkt jest dostępny po opłaceniu nagle okazuje się że go nie ma a na zwrot pieniędzy trzeba czekać do 14 dni.. kłamią (usunięte przez administratora) klientów nie polecam lepiej kupić u konkurencji i to nawet taniej a nie w zakłamanym CCC

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Praca w Half Price Leszno Zostałam telefonicznie zaproszona na rozmowę, dostałam smsa ze szczegółami rozmowy. Spotkanie odbyło się na sali sprzedażowej w galerii. Ale uwaga! W tym samym czasie ze mną na spotkaniu były jeszcze 2 inne kandydatki! No powiem, że pierwszy raz się z takim czymś spotkałam i muszę przyznać, że zostałam tam tylko ze względu na moją ciekawość jak to dalej będzie wyglądać, bo dla mnie to było bardzo żenujące. No chyba, że tak teraz wygląda rekrutacja w tego typu firmach... Na spotkaniu była kierowniczka i jej zastępczyni. Pierwsza opowiedziała o firmie, specyfice pracy, frmie zatrudnienia, dodatkach i pensji. Zastępczyni opowiedziała jak wygląda dzień pracy. Ogłoszenie o pracę na 1/4 1/2 i 3/4 etatu ale propozycja tylko na 1/2 etatu za najniższą krajową z możliwym dodatkiem pod koniec roku w postaci premii. Poźniej pani kierowniczka poprosiła o kilka słów o sobie każdą z nas uwzględniając swoje doświadczenie. Na koniec był czas na pytania. Całość trwała z 15 min i ogólnie atmosfera była dość luźna, jakby szukali kogoś do budki z hotdogami. Plus za słowność i telefon zwrotny w zapowiedzianym terminie oraz za umowy o pracę od początku. Dostałam propozycję pracy na 1/4 etatu z opcją dodatkowych godzin. Dla osób wchodzących na rynek pracy taka praca może być całkiem ok.

Pytania

1. Opowiedz kilka słów o sobie i swoje doświadczenie w pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Aloevero
Pracownik

Porażką jest fakt że człowiek e tym momencie zarabia mniej niż na tym samym stanowisku 2 lata temu. Wszystko przez rzekome premie, które nie mają racji bytu. Niedostosowane plany sprzedażowe pod realia współczesnego handlu. Najpierw wciąganie do podstawy wszystkich dodatków stażowych etc po to aby w momencie podniesienia najniższej krajowej podnieść wynagrodzenie o jakieś śmieszne wartości. Dramat

Nowy
Pracownik
 Pytanie

Cześć jestem nowym pracownikiem i chciałbym zapytać Was czy w całej Polsce jest wprowadzona taka głupota że zastępca kierownika nie może pracować na sklepie. Ja pracuje w dużym mieście i tutaj zastępca kierownika oraz kierownik cały czas nam mówią że mają wręcz zakaz z firmy !!!! żeby pracować na sklepie czyli iść za kasę skasować klientów, iść na sklep i dołożyć towar do półek, iść na magazyn dokończyć dostawę gdy poranna zmiana się nie wyrobi i zostanie kilka paczek. No powiem Wam że z taką głupotą to nigdzie w żadnej pracy się nie spotkałem !!!! Pracowników mało na sklepie robić nie ma komu a zastępca kierownika nie będzie fizycznie pracować na sklepie bo mu firma zakazuje. Nienormalne to !!!. To my się pytamy po co dwóch zastępców kierownika na sklepie jak pracować z zespołem na sklepie nie mogą ?????????????I dwóch osób do pracy w takiej sytuacji brak na sklepie a to bardzo dużo !!!! Ile takie dwie dodatkowe osoby mogły by pracy wykonać na sklepie a nie tylko chodzić sprawdzać, rozkazywać i nic nie robić !!!!! Pytam Was czy w waszych sklepach też tak jest ??? Może tylko w dużych miastach zastępcy kierownika nie pracują na sklepie i to im bardzo pasuje a w małych miejscowościach pracują równo z zespołem ????. Napiszcie jak jest u Was .

Xxx
Pracownik
@Nowy

Nasz pecha. U nas kiero i zastępca robią czasami więcej niż sprzedawca. Kiedy nie ma komu to i skasuje, zrobi dostawę i oms. W tej pracy najważniejsza jest atmosfera i zespół. Jeżeli kiero jest normalny co rzadko się zdarza ( pracowałam z różnymi ) można zbudować stały zespół który się wspiera i nie narzeka na pracę.

Ehh
Pracownik
 Pytanie
@Nowy

U nas to samo, nie może skasować bo może mieć problemy , zastępca kierownika również stoi na kasie i się nie ruszy. Powiedzcie co tam na tej kasie jest do robienia przez cały dzień oprócz kasowania ? Odczytać maila każdy głupi potrafi. Wybrani pracują fizycznie i to jest nie sprawiedliwe że zastępca się nie ruszy do takiego czegoś . Ruchu nie ma na kasie więc urządza pogawędki z kasjerem obok .. a może wziąłby się tak za dział przy kasie skoro nie może wyjść na salę dalej ... Dwóch , trzech sprzedawców jest wykorzystywanych do towaru a ulubieni stoją na kasie i nic nie robią .. smutne ale prawdziwe . Opowiadajcie jak u Was ..

Pracownik
Pracownik
@Ehh

To chyba wyjątkowe sklepy gdzie kiero mic nie robi. Ja jestem kierownikiem i robię wszystko, totalnie wszystko. Pewnie ze mam takie dni gdy muszę zrobić tzw papierkowa robotę ale nie codziennie i nie ciągle. Zresztą, na tym powinna polegać praca menago ze nadzoruje, szkoli,cweryfikuje. Natomiast u nas na sklepach kierownik nie jest prawdziwym kierownikiem tylko zwykłym pracownikiem który ma 10x więcej obowiązków i odpowiedzialność za wszystko.

Koszmar
Pracownik
@Ehh

U nas to samo, zastępca kierownika palcem pokazuje zrób to, zrób tamto, idź to sprzatnij, idź to dołóż, leć na kasę skasować klientów, idź dołóż do półek, idź zetrzyj plamy na podłodze. Nic nie zrobi sam tylko palcem pokazuje i leci na plotki na zaplecze. Jesteśmy wykończone,padamy ze zmęczenia tyle pracy mamy a i tak jesteśmy poganiane że szybciej róbcie bo za wolno robicie a macie robić na czas bo są teraz procesy kalkulator!!!!. I to co piszecie to u nas jest to samo dwóch zastępców i kierownik to trzy osoby które nie pracują z towarem ani z klientem na kasie. Tylko polecenia wydają co mamy robić a sprzedawców na sklepie brak!!!! Trzech ludzi do pracy z towarem na sklepie było by więcej do pracy !!!!! O błąkających się klientach nie wspomnę bo nikt się nimi nie zajmuje.(usunięte przez administratora) Dlaczego zastępcy kierownika i kierownik nie mają nakazu z firmy do pracy na sklepie z towarem i stania na kasie !!!!!!!!. Dlaczego nikt z zarządu firmy tego nie sprawdza !!!! Co się dzieje na sklepach !!!! Przecież im płacą nie za wydawanie rozkazów ale za pracę. Niech w końcu zaczną to kontrolować !!!!!

Marta
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

To jesteś wspaniałym kierownikiem. U nas niestety podpisuję się pod opiniami poprzednich pracowników zastępcy kierownika też nam mówią że mają zakaz z firmy stania na kasie i kasowania klientów oraz robienie dostaw i prac towarowych, przekładek towaru na sklepie. Również jest u nas dwóch zastępców i kierownik i też nie pracują na sklepie z towarem ani z klientem. Ile więcej pracy można by było zrobić gdyby te osoby zajęły się pracą na sklepie. Sprzedawców jest stanowczo za mało na sklepie już chociażby te kierowniczki i zastępcy kierownika stali by na kasie i kasowali to już by nas sprzedawców odciążyli od ciągłego biegania do kasy jak pracy z towarem mamy mnóstwo. To nie- oni na kasie też nie będą stać tylko na zapleczu i przez kamery patrzeć i wymyślać i poganiać żeby szybciej robić a za pracę na sklepie się nie wezmą!. Wstyd że firma na takie rzeczy pozwala i tego nie sprawdza. Takich sklepów jest mnóstwo gdzie zastępcy kierownika i kierownik nie pracują z zespołem na sklepie. A ciągle w tej pracy co jest jakaś kontrola to podkreślają że pracujecie jako zespół!. Ja się pytam - ale jaki ? Jak tylko sprzedawcy pracują a biorą za to najmniej pieniędzy i to na 3/4 etatu albo 1/2 etatu. Wstyd !!!!

1100
Inne
@Pracownik

Zwykli pracownicy też robią wszystko i robią pracę kierownika

Zosia
Pracownik
@Marta

Mało i będzie jeszcze mniej. W dzisiejszych czasach nikt na 1/2 czy 3/4 etatu za grosze pracować nie będzie chciał

Śmiesznie
Pracownik
@Koszmar

Z tego co piszesz, to Manager Wami zarządza A Te Twoje „rozkazy”, to delegowanie zadań. Wyrośnij z ccc, które było 15 lat temu. Do narzekania pierwsza, do pracy ostatnia, jak zawsze.

2
Aloevero
Pracownik
@Nowy

Hmm chyba ktoś Ci źle zasady przedstawił albo sobie wewnętrznie je ustalił. Nie ma na to regulacji dużo zależy od wielkości sklepu i ilości roboty ale normalnie jeśli jest przestrzen kierownik i ZK wychodzą na sklep...

Ssxx
Były pracownik

Najlepszym wyjściem jest odejście.Tam nie było dobrze i nigdy nie będzie.Pracujac w CCC 20 lat uwierzcie że wiele wiedziałam i widziałam.Za niektórych kierowników i zastępców powinno od dawna pożądnie się wziąć w obroty.W szczególności jak są wiele lat na tych stanowiskach i wiedzą jak manipulować.One też trzymają sztamę z regionalnymi.Są to szajki które jak się zgrają to jedna druga kryje..Sprzedawca jest tak zjechany psychicznie że nie ma siły się postawić a reszta sprzedawców boi się tak samo.Uciekac z tamtad ludzie.Po co wy się męczycie.Naprawdę szkoda zdrowia.Jak ja żałuję że tam tyle życia straciłam.Teraz jestem szczęśliwa.

Xxx
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni.
Były pracownik
 Pytanie

- pokazywanie torebki nawet przy klientach (jak jakiś (usunięte przez administratora) -4 kierowniczki i każda każe układać inaczej (skończysz albo jesteś w połowie przekładania i układania regału gdzie przychodzi kolejna kierowniczka i twierdzi że jej się nie podoba i chcę inaczej), (może tak lepiej jakbyście między sobą dogadali co i jak?) - spotkasz się z drugim pracownikiem na tym samym dziale ( odrazu kierowniczka leci i pretensje co to ma znaczyć) - spytasz się która godzina ( odrazu co to za gadanie, nas chyba powaliło. Gdzie nie mogę mieć na sali telefonu i nie wiem nawet ile jeszcze mam pracować, co się zdarzyło że pracowałam dłużej bo kierowniczka nie powiedziała że koniec mojej zmiany)

Kiedy
Pracownik
 Pytanie

Powiedzcie mi do kiedy szanowna pani szefowa ma obowiązek opublikować grafik? 24 za pasem, a grafiku na kwiecień u nas nadal nie ma. W drugą stronę to nie działa, spóźnisz się z podaniem dostępności, to masz pecha i system tego nie przyjmie.

Pracownik
Pracownik
@Kiedy

Szanowna Pani kierownik zgodnie z prawem pracy musi opublikować grafik 7 dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca. Może lepiej zapytać a nie wyzywać się tutaj

xxx
Pracownik
@Kiedy

7 dni przed końcem miesiąca

Xxx
Były pracownik
@Pracownik

Ja dostawałam co tydzień nowy grafik. Było tak że niedziela godz.17 a ja nie mam grafiku i nie wiem czy mam przychodzić w poniedziałek. Piszę do jeden kierowniczki a ona odpisuje ze ma kolejna kierowniczka po czym dostaje o 18 ze poniedziałek na 8 rano.....

Abc
Inne

Jestem byłym pracownikiem CCC w Galerii Glogovia co tam się dzieje to głowa mała. Pracowałam nie długo ale swoje przeszłam. Brak szacunku dla pracownika, totalna zniewaga i poniżanie przez głównego kierownika. W trakcie pracy zostawiała sklep z dwiema pracownicami i szła sobie na zakupki do Halfa czy na kawunie do lodziarni. Nie uczy niczego nowego pracownika sam musi dochodzić do wszystkiego i zdany jest na pomoc innego pracownika który i tak jest już mocno zajęty. Gdzie jest jakiś nadzór nad kierownikami robią co chcą w czasie pracy. Dziewczyny przestańcie milczeć!!!

4
Def
Były pracownik
@Abc

Święta prawda! I nawet nie ma komu się poskarżyć bo kierowniczka regionalna jest mistrzem w zamiataniu pod dywan! Tuszowanie karygodnego zachowania jest normą. Z resztą sama nie przebiera w słowach i potrafi potraktować człowieka jak (usunięte przez administratora) Pracownicy są pionkami... Wymagania niewspółmierne do wynagrodzenia oraz brak godności sprawiają że pracownicy hurtowo się zwalniają z tego salonu.

1
Bywalec
Inne
@Def

Byłem świadkiem nie jednej wymiany zdań pomiędzy kierownikiem a pracownicami. Niektóre sytuację podchodziły pod (usunięte przez administratora) W takiej atmosferze nie można robić zakupów a co dopiero pracować. Współczuję Wam przełożonych. Nie jestem zdziwiony, że bardzo często pracownicy się zwalniają. Brawa za dobrą decyzję zmiany miejsca pracy. Jeżeli regionalny nic z tym faktem nie robi to może też należy go wymienić.

Miki
Inne

Wszystko zależy od sklepu ja jestem zastępcą i robię wszystko a kierownik w zależności jaki ma dzień dziewczyny z mojego zespołu wolą do mnie zadzwonić niż do kierowniczki wszystko zależy od ludzi ale i tak szukam coś nowego bo dla mnie ważniejsi są ludzie niż tabeli

Sylwia
Pracownik
@Miki

No to macie super. U nas niestety jest tak jak pisze nowy pracownik.Kierownik od zawsze nam mówi że ma zakaz od firmy pracy na sklepie a jak by stanął za kasą to jest niedopuszczalne i naraził by się na straszne konsekwencje od regionalnej i firmy. Zastępca kierownika a mamy ich również dwóch.Jeden pomaga zespołowi a drugi patrzy się tylko poobijac też nam w kółko powtarza że nie wolno zastępcy kierownika stać na kasie, dostawy też im robić firma zakazuje a my mamy robić na czas upocone a one w tym czasie przez telefon pogaduchy zamiast nam pomóc !!!!! Więc też widzę że w tej firmie nie ma odgórnych jasnych informacji co wolno kierownikom i zastępcom na sklepie. I przez to robią co chcą i z nas pracowników robią głupich. Bo z tego co czytam tu opinie od innych kierowników to takiego zakazu od firmy nie ma. A na sklepie mamy właśnie takie informacje że mają zakaz prac z towarem i na kasie. A mają tylko sprawdzać co my robimy ,rządzić i robić tabelki. I też się zgadzam z nowym pracownikiem że przez takie zarządzanie dwóch a nawet trzech osób włączając w to kierownika BRAK NA SKLEPIE DO PRACY Z TOWAREM I NA KASIE !!!! Dziwi mnie bardzo że firma tego nie sprawdza !!!! Przecież teraz są kalkulatory procesowe i wszystko na czas a tu trzech ludzi (kierownik, dwóch zastępców)! nie pracują z towarem i klientami. Przecież to ogromne straty dla firmy !!! Trzy osoby na sklepie które nie wykonują podstawowych czynności na sklepie. Może w końcu FIRMA ZACZNIE OGLĄDAĆ TE KAMERY CO SIĘ DZIEJE NA SKLEPACH. I WYDA JASNY CZYTELNY KOMUNIKAT::: ŻE NA WSZYSTKICH SKLEPACH ZASTĘPCY I KIEROWNICY MOGĄ STAĆ NA KASIE I MOGĄ PRACOWAĆ Z TOWAREM ORAZ ROBIĆ DOSTAWĘ !!!! BO TERAZ TO KPINA JEDNI ROBIĄ A DRUDZY SIĘ WYMIGUJĄ I MÓWIĄ ŻE IM NIE WOLNO !!!!

Mika
Pracownik

To jakieś brednie.Jestem zastępcą kierownika w dużym mieście. Przyjmuję dostawę, robię planowanie dnia,przekładki, bosfory, stoję na kasie i obsługuje klienta jeśli tylko mam czas Nie mam zakazu pracy na sale sprzedaży, nikt go nie ma a wręcz odwrotnie.

Były pracownik
Były pracownik

Zero szacunku dla pracownika Na czas układanie w półki na czas przyjęcie dostawy ....masakra praca w sklepie na akord heh (usunięte przez administratora).... Grafik zmieniany non stop bo ktos żyje tylko pracą w CCC ( są tacy ale niestety nie wszyscy) ludzie mają swoje życie prywatne praca na 3/4 2500zl na reke zero premi ...stanie przed samym wejściem i napadanie odrazu przy wejściu na ludzi i gadanie im o promocjiach ....ludzie nie mogą spokojnie wejść do sklepu ....niestety z chęcią tego nie robimy ☹️ kierowniczka jakaś masakra zaczyna 10 rzeczy i żadnej nie kończy , obgaduje wszystkie pracownice ????‍♂️ to chore .... To najgorsza firma w jakiej pracowałam....

Absurd
Pracownik
@Były pracownik

Masz rację, jestem nowym pracownikiem na ogromnym sklepie w dużym mieście. I jest identycznie jak Ty piszesz. Klienci olani bo nie czasu się nimi zająć, bałagan na sklepie bo nie ma kto sprzątać bo sklep ogromny a na sklepie personelu zero albo jedna osoba a reszta za kasą albo towar na czas w półki wkłada.Klienci wściekli bo na tak ogromnym sklepie jak każdy z klientów rzuci byle gdzie buty to znaleźć ich nie idzie.Nikt się nimi nie zajmuje ( klientami)bo każdy robotą na czas zajęty.I poganiani jesteśmy że już czas się skończył a robota nie KALKULATOR PROCESOWY !!!!! NAJWAŻNIEJSZY !!!! A KLIENCI DO KĄTA !!!!!! NIECH GŁOWY NIE ZAWRACAJĄ !!! NIECH SAMI SIĘ OBSŁUGUJĄ I BUTÓW SZUKAJĄ !!!!! HA,HA,HA.......... Czegoś takiego to nigdzie nie widziałam żeby klientami na sklepie się nie zajmować !!!!! Że oni są postrzegani że w pracy na czas przeszkadzają !!!!!!! Zawsze na sklepie przynajmniej na tak dużych sklepach powinny być non stop !!!!!! chociaż dwie osoby z personelu do tylko i wyłącznie do obsługi klienta !!!!!! PRZECIEŻ KLIENT TO PODSTAWA ŻEBY WOGÓLE SKLEP ISTNIAŁ !!!!!. To wtedy bez problemu można porządkować działy i zajmować się ludźmi. A nie tak jak teraz- masz dokładać towar, latać do kasy i sprzątać. Na obsługę klienta czasu ZERO !!!!!!!!!!! I druga sprawa. Jesteśmy ciekawe jak to teraz będzie gdy wejdą te karty magnetyczne do odbijania godzin w pracy dla pracowników. Czy rzeczywiście będziemy z pracy wychodzić o czasie który mamy w grafiku czy znowu tak jak jest teraz zostajemy dłużej na zamkniętym sklepie i porządkujemy i wychodzimy z drugiej zmiany 10,15,20 minut po czasie niż mamy w grafiku i nikt za to nam nie płaci. A wyjść o swoim czasie mamy zakaz bo dział nie uporządkowany i kierownik nie pozwala nam wyjść z pracy o godzinie którą mamy w grafiku.I pretensje do nas że jak to chcemy już iść do domu jak jeszcze trzeba sprzątać po klientach. Może w końcu to ukrócą i będą kontrolować sklepy że jak pracownik się odbije że już skończył pracę to nie ma prawa go już być na sklepie !!!!!!!. Może w końcu będą to kontrolować przecież kamery mają,a nie jak teraz wyjść o swoim czasie nie możemy bo jeszcze pracy nam dokładają. Chore to każdy to mówi. Niech firma w końcu to kontroluje. I kary powinny być za przetrzymywanie pracowników na sklepie po ich zakończonym czasie pracy. Masz rację chore to !!!!!!!!!!!!.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

TAK
Pracownik

Oczywiście kierownik, zastępca kierownika biorą urlopy kiedy chcą i mają w nosie czarne okresy kiedy również oni powinni mieć zakazane branie urlopu. Bo przecież jak wszyscy to wszyscy powinni być traktowani jednakowo. !! A tu oczywiście tak nie jest my mamy przymusowe urlopy w wyznaczonym przez kierownika terminie ( tylko urlop dwutygodniowy mogliśmy sami wybrać) Resztę urlopu mamy terminy narzucone przez kierownika i jesteśmy zmuszane do wypisywania w tych terminach wnioski urlopowe.To jest obrzydliwe że człowiek ciężko pracuje i nawet urlopu nie może wybrać sobie wtedy kiedy chce. I niestety tak jest w większości sklepów choć pewnie wyjątki się zdarzają gdzie pracownicy jednak sami wybierają terminy na cały 26 dniowy urlop. Zazdroszczę takim pracownikom ich przełożonych!!!!.

Nowy pracownik
Pracownik

A ja mam identyczne zdanie jak dziewczyny,mimo że pracuję dopiero rok już to zauważyłam że kierownik, zastępca kierownika biorą urlopy kiedy chcą.I ja też miałam powiedziane o czarnych okresach w których nie mogę wziąć urlopu,więc one nadal są a nie jak tu piszesz że ich nie ma . U nas też nas zmuszają do wypisywania urlopu kiedy go nie chcemy i też tylko mogłyśmy wybrać urlop dwutygodniowy a resztę jak pani kierownik pasuje to rozpisała i nie mamy nic do powiedzenia bo jak nam nie pasuje to idźcie sobie szukać nowej pracy. Też uważam że to okropne że człowiek pracuje i nie może sam decydować kiedy weźmie sobie urlop.Tylko jest zmuszany do wypisania wniosku urlopowego wtedy kiedy nie chce.

xxx
Pracownik
@Nowy pracownik

czarne okresy zostały zniesione po pierwszej turze planowania urlopów a jeśli uważasz że dalej obowiązują to kierownik nie przekazał ci wszystkich informacji, skontaktuj się z rks i na pewno ci potwierdzi

Nikt nic nie mówi
Pracownik
 Pytanie
@xxx

Naprawdę ? Jeżeli firma naprawdę zniosła te czarne okresy to jest to nie do pomyślenia ,że tak ważna informacja nie była napisana w intranecie pracowniczym. U nas jest to samo co piszą tu pracownicy nikt nas nie poinformował że zniesiono czarne okresy, też jesteśmy zmuszane brać urlopy w terminie narzuconym !!!! przez kierownika i też tylko urlop dwutygodniowy mogliśmy wybrać.Reszta urlopu jakby nie była nasza bo też nie miałyśmy nic do powiedzenia tylko pod przymusem musimy wypisywać wnioski urlopowe wtedy kiedy kierownik uzgodnił i koniec tematu bo jak nie było życia na sklepie mieć nie będziesz bo Ci je zatrujemy!. Oczywiście kierownik bierze urlop kiedy chce i może się wszystko walić i nic nikomu do tego. Też pracuje dopiero około 2 lat i widzę że tu na sklepach to jest wolność Tomku w swoim domku !!! Nie do pomyślenia w innych tak dużych firmach że tak ważne informacje i zalecenia które wychodzą z firmy nie docierają do pracowników i nie są stosowane i kierownicy na sklepach robią sobie co chcą i olewają całkowicie te zarządzenia. Dlaczego firma tego nie kontroluje ? Odechciewa się tu pracować przez takie zarządzanie i postępowania kierowników !!!!! I jak widać z tych opini to niestety w większości sklepów są takie cyrki !!!!.

xxx
Pracownik
@Nikt nic nie mówi

od zawsze góra narzuca urlop ale nie ma prawa cię do niego zmuszać a jak tak się dzieje to jest od tego inspekcja pracy, nikt nie decyduje o twoim urlopie, jasne ma prawo kierownik nie zgodzić się w danym czasie powołując się na to np że nie ma wystarczającej ilości osób do pracy ale nie może kazać ci wypisać wniosku wbrew tobie, proponuję zgłoszenie do pip i skończy się takie podejście, zacznijcie trochę walczyć o siebie w tej firmie

Kaśka
Inne

urlop jest zalegly, to moze jak najbardziej. Biezacego nie moze narzucic.

Janka
Pracownik
 Pytanie
@Kaśka

W CCC zaległy urlop ??? Pracuje już ponad 10 lat i od zawsze urlop musiałam podawać na rok z wyprzedzeniem czyli w grudniu już każdy musiał podać swój plan urlopowy na cały kolejny rok i też to było wymuszane na nas i zero zmiany w ciągu roku. Jak podałaś tak było choćby nie wiem co się stało nie było możliwości zmiany urlopu. Nigdy nikt nie miał że sprzedawców zaległego urlopu !!!!. A w tym roku również nas zmuszono i dano urlopy w terminie narzuconym przez kierownika i też tylko mogłyśmy wybrać urlop dwutygodniowy.I tak jak tu piszecie zero gadania albo wypad. Także koleżanka dzwoniła do PIP -u i niestety powiedzieli jej że musi to zgłosić oficjalnie i podpisać się swoim imieniem i nazwiskiem.Także nie przyjęli jej zgłoszenia anonimowo. Też się z Wami zgadzam że to obrzydliwe żeby za naszą ciężką pracę człowiek nie mógł nawet urlopu wybrać !!!! I śmieszy wszystkich że ciągle są usuwane przez administratora opinie na tym forum !!! Każdy to czyta i wie o co chodzi. Usuwanie nic nie da. Prawda i tak zawsze wypłynie !!!!

Nowa
Inne

Z całym szacunkiem ale urlop to nie prawo pracodawcy a pracownika. Z resztą nie chodzi tu niewykorzystanie urlopu bo nawał pracy jest ogromny, więc chętnie są wybierane(tyle że zarządzający chcą aby był wybierany kiedy oni chcą, a nie kiedy pracownicy potrzebują). Chodzi o to, że kiedy firma pozbywa się pracownika to nie chce płacić za zaległy urlop. Zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, każdy pracownik ma obowiązek wykorzystać urlop wypoczynkowy do konca września kolejnego roku. A jakby tego było mało to dopiero po 3 latach niewykorzystany urlop się przedawnia. Ta firma jest jaka jest. Bo gdyby było inaczej to we wszystkich firmach trzeba byłoby rozliczać się z urlopu w danym roku kalendarzowym a tak przecież nie jest. Więc jeśli ktoś tak podbija ten temat to raczej należy do tych którym zależy żeby go wykorzystać.

GG
Były pracownik
@Janka

Dokładnie a ta firma wstydziła by sie tak traktować ludzi.Malo placa, wymagają i jeszcze urlopy narzucają kiedy wziąć WSTYD

Kaśka
Pracownik
@Nowa

Sama sobie odpowiedzialas, dlaczego firmy trzymaja sie urlopow. Rozumiem, ze gdybys ty byla pracodawca, to ochoczo bys machala reka na nie wykorxystawanie urlopow i z rowna ochota wyplacala ekwiwalenty. Tak to jest, jak widzi sie tylko swoj wlasny czubek nosa, nie zwracajac uwagi na druga strone. Zaloz swoja firme, odpowiadaj za wszystko, lacznie z finansami i wtedy wydawaj opinie. Nie bronie pracodawcow, ale niestety pracownicy tez nie sa dluzni. Niby urlop to przywilej a korzystac nie chca, co za paradoks.

Dania
Pracownik
 Pytanie
@Kaśka

A czy ktoś wspomniał, że nie chce? Opisane było że pracownik sam nie może ustalić urlopu a jest mu to narzucane przez tego pracodawcę. Czytanie ze zrozumieniem się kłania

Lidia
Pracownik
 Pytanie
@Dania

Ja też popieram dziewczyny,u nas to samo zmuszane jesteśmy do brania urlopu kiedy zarządzi kierownik a nie kiedy my chcemy i też albo się zgadzasz albo szukaj innej pracy. I też Cię popieram że tu piszą pracownicy którzy chcą urlop ale nie mogą wziąć w terminie który oni chcą . Także też widzę że nie każdy umie czytać ze zrozumieniem. Urlopów zaległych też nigdy u nas nie było bo każdy musi wybrać w ciągu roku i też rok wcześniej musimy podawać ten urlop dwutygodniowy bo tylko ten możemy same zdecydować resztę dysponuje kierownik jak mu wygodnie i też nic nie mamy do gadania. I też uważam że to straszne jest że same nie możemy wybrać sobie terminów wszystkich urlopów. I też u nas cały czas kierownik mówi że są czarne okresy w firmie. A tu piszecie że już ich nie ma. Więc dlaczego takie sprzeczne informacje są ??? Dlaczego nikt tego nie sprawdza ??????????

Reeeeneee
Pracownik
@Lidia

Czarne okresy są wyznaczone tylko dlatego,że wiadomo jest iż w tym czasie jest dużo więcej pracy oraz są to wysoko sprzedażowe okresy.Tak więc logicznym jest,że lepiej nie wysyłać pracowników na urlop w tym czasie ani też nie brać go samemu.Bo po prostu zaszkodzi się wszystkim innym pracownikom,którzy będą musieli się uporać z nawałem pracy.Wczesniej były wymagane przez RKS.W tej chwili nie może cię za to ganiać jeśli wyślesz 2 osoby na urlop np.na cały BTS.Tylko pytanie czy to miało by jakiś sens dla choćby reszty zespołu. Wystarczy zrozumieć się nawzajem i się po prostu dogadywać z pracownikami.Ot to cała tajemnica.

Magda
Pracownik
 Pytanie

Czy u was też wrzucili kalkulator do wyliczania w jakim czasie mamy zrobić dostawę, przekładkę zwozke , obsłużyć klienta przy kasie itp ? Traktują nas normalnie jak roboty

Ania
Pracownik
@Magda

U nas to samo. Chory pomysł. Jeszcze jak się nie wyrobisz to wielki problem. Szkoda tylko ze ten kalkulator nie bierze pod uwagę czynników na jakie nie mamy wpływu. Np ze jest nas tak mało, ze jedna osoba nie robi tylko dostawy ale w między czasie tysiąc rzeczy które trzeba zrobić .

2
Normalka
Pracownik
@Magda

To wszystko tylko po to żeby wyliczyć ile osób mogą jeszcze wywalić z roboty :) Kalkulują ile osób na co wystarczy, będą albo ucinać etaty albo ludzi zwalniać. @Pracodawca

3
xxx
Pracownik
@Normalka

już info ostatnio na teams że nas jest za dużo u trzeba się kogoś pozbyć i ma być wszystko co do sekundy z kalkulatorem bo będzie się pisać wyjaśnienia czemu tak a nie inaczej i stać nas pracownikiem najlepiej z kijem a urlopy to prosze chodzić pojedynczo bo nikogo nie interesuje to że ty chcesz latem dwa tygodnie odpocząć

Xyz
Pracownik
 Pytanie
@xxx

Dziewczyny, powiedzcie kiedy to się wszystko skończy , wszyscy chodzą poddenerwowani, jak można tak traktować pracownika ? Jak w dzisiejszych czasach wyżyć za 2000 zł ? Wielka odpowiedzialność za różne procedury, jeszcze teraz to że mamy wszystko robić na czas .. a dawniej wszystko super szło bez tych wszystkich nowości , plany były wyrobione, premia sprzedażowa też była nawet dobra .. a teraz mamy się starać za 70 zł premii ? Czy prezes wie o tych wszystkich bzdurnych nowościach, więcej kasy idzie na ten beznadziejny marketing zmieniany co chwilę a klienci i tak tego nie widzą i pytają jaka promocja chociaż na każdym kroku jest napisane . Salon wygląda teraz gorzej jak bazar . Ludzie zastanówcie się co robicie !!! Jeszcze brakuje nad nami kata który by nas prał kijem . Masakra !!! Płakać się chce !!!

Klientka
Pracownik
@Magda

Ostatnio robiłam zakupy w sklepie CCC i to co zobaczyłam to strasznie zraziło mnie do tej firmy.Pracownica uwijała się jak mrówka cała upocona aż było to widać a przyszła jej przełożona i skomentowała że robi za wolno że się w czasie nie mieści.Totalne upodlenie pracowników !!!. Mierząc obok buty słyszałam całą rozmowę i byłam zszokowana że w zwykłym sklepie z butami pracownica ma wkładać buty do półek na czas !!.No w głowie się nie mieści co się tu dzieje ,wyszłam zdegustowana bo w takim sklepie gdzie jest tak traktowany pracownik już nic nie kupię. Weszłam aż z ciekawości w opinie o pracy w CCC i włos się na głowie jerzy co się na tych sklepach dzieje. Wszystko macie robić na czas jak w fabryce na taśmie !!!.To już nie są sklepy to są już magazyny z poganiaczami !!! . Opowiedziałam to całej rodzinie i znajomym.Każdy jest oburzony jak się tu traktuje pracowników.Dziwię się Wam że jeszcze tam pracujecie.Cała moja rodzina już zakupów tam nie zrobi. Współczuję Wam, dobrze tu piszecie szukajcie innej pracy gdzie Was będą szanować !!!.

xx
Inne
@Klientka

4,5 minuty na przełożenie półki; 2 minuty na rozpakowanie paczki i wiele wiele innych, kierownik rano tworząc planowanie musi wyliczyć wszystko co ma zrobić dany pracownik i ile ma mu to zająć zamiast od rana pracować z towarem np, robi się źle a będzie jeszcze gorzej pewnie bo odkąd tu pracuję to jeszcze nic lepszego nie wymyślili ale premię oczywiście nikt nie zobaczy

Pracownik
Inne
@Klientka

Tak właśnie jest moja droga pani. Pracujemy na akord w handlu:) Mało tego, za każde naruszenie procedur dostajemy notatki służbowe . W dzisiejszych gdzie każda firma walczy o pracownika, w ccc pracowników się pozbywa. Nie ma na to innego wytłumaczenia jak to, że firma po prostu robi wszystko aby nie utrzymać się na rynku.

Nowa
Pracownik
 Pytanie
@xx

Dziewczyny opiszcie dokładnie te procedury bo u nas jeszcze tego nie ma .Czyli widać że wprowadzają to stopniowo w różnych sklepach.Piszecie o czasie na rozpakowanie dostawy.Ale przecież w dostawie są różne paczki i potrzeba więcej minut na jedną paczkę bo są pełne modele oklejone cenami, pełne modele nie oklejone cenami , paczki z luzami gdzie trzeba każdą sztukę wyjąć z woreczka a to już mnóstwo czasu zajmuje tak jak i rozpakowanie torebek.To teraz mam uszkodzić torebki poprzecinać nożykiem którym rozpakowuje bo mam ROBIĆ NA CZAS ?.Kto później kupi takie poniszczone torebki ? . Kto wymyśla takie GLUPOTY? . A co z mieszankami ? Gdzie są różne towary ?.Mam ich nie sprawdzać ? Tylko przyjmować w ciemno ? Byle by przyjąć ? A że to będzie źle przyjęte to mam mieć to w nosie bo MAM ROBIĆ NA CZAS ? Przecież rozpakowanie mieszkanki, oklejenie tych rzeczy cenami i sprawdzenie czy wszystko jest dobrze to około 10 minut co najmniej ! A wy piszecie że macie dwie minuty ! CHORE TO !.A ile macie czasu na paczkę z całymi modelami ? Minutę? Kto będzie ponosił konsekwencje źle przyjętej dostawy ? Kto będzie ponosił konsekwencje źle oklejonych cen na butach i innych towarach ? Przecież w tym przypadku pracownik jest ZMUSZANY do pracy co do minuty więc z góry wiadomo że zrobi to w pośpiechu bez sprawdzania i może być dużo błędów !. Super pomysły macie ha ha ,ha......... Gratuluję ha,ha,ha....... Nikt tu nie chce pracować ! Ja też odchodzę choć jestem tu dopiero kilka miesięcy to nie chce zostać w takiej formie co tak traktuje pracowników !.

Ania
Pracownik
@Ania

U nas też tą głupotę wprowadzili, już są pomyłki w przyjęciu dostawy, już są przez pośpiech źle oklejone towary, już są przez pośpiech źle zrobione przeceny różnych towarów....... Już dziewczyna przecięła rękę nożykiem do otwierania dostawy przez poganianie i wyliczanie czasu. Druga dziewczyna opowiadała nam że prawie zemdlała bo tak była poganiana przy dostawie że nawet na minutę nie mogła odejść i napić się wody bo miała czas wyliczony i musi się zmieścić bo inaczej to notatka służbowa że jest za powolna do tej pracy. KOSZMAR !!!!!!!!!!! Tak jak tu opisujecie.Kolejne osoby idą na zwolnienie bo mają różne choroby kręgosłupa i inne choroby,a są zmuszane i poganiane żeby na czas wszystko robić.Klienci są całkowicie olani bo dla nich czasu na obsłużenie ich nie ma bo trzeba na czas buty w półki dołożyć.Chore to !. Wszyscy klienci odejdą z CCC i pójdą do sklepów gdzie będą obsłużeni i gdzie oni będą ważniejsi bo przyszli wydać swoje pieniądze !!!!!!!!!!. A nie buty do półki dołożone na czas . Nienormalne to.U nas też kolejne osoby odchodzą do lepszej pracy gdzie pracownik jest SZANOWANY I DOCENIANY.

Hmm
Pracownik
@Magda

Wszystko zależy od kierownika jak do tego podejdzie, jeżeli już macie z tym problemy to macie niefajną sytuację. U nas kiero nie patrzy na ten kalkulator bo wie, że to tylko na papierze dobrze wygląda a rzeczywistość jest inna. Życzę Wam samych dobrych zarządzających :)

Zazdroszczę
Pracownik
@Hmm

U nas niestety kierownik i zastępcy wyliczają czas co do minuty.Jesteśmy upocone,śmierdzące,wykończone,zestresowane, robimy wszystko na czas, nie chce się przychodzić do pracy, atmosfera okropna i ciągłe pretensje że i tak za wolno.Zazdroszczę Ci tak fajnego kierownika bo wszystko można zrobić jak kierownik jest ludzki a nie papier dla kierownika jest najważniejszy i procedury a nie człowiek.U nas też odchodzą pracownicy . I okropna jest to wywyższanie się kierowników, dekoratorów że to wy sprzedawcy róbcie tą dostawę na czas bo my jesteśmy lepsi od Was wyróżnieni przez firmę i my się tej dostawy nie tkniemy.Wy jesteście od brudnej roboty a my od rządzenia. Obrzydliwe to.Jestem nowym pracownikiem i też szukam nowej pracy nie chcę pracować z takimi ludźmi i w takiej firmie co tak segreguje ludzi.Że sprzedawca który najwięcej robi na sklepie jest traktowany najgorzej jak popychadło (usunięte przez administratora)

Basia
Inne
@Klientka

To jest prawda co napisane pracownicy na półki pakują na czas.Kierownicy przyjeżdzają swoimi oklejonymi CCC Toyota-mi na Shela na kawę i zapiekankę i bajer mają tam punkt kontaktowy nikt im nic nie zrobi ,mają znajomości Marcinem.

Ktoś
Pracownik
@xx

Co wy piszecie za głupoty.. Jestem kierownikiem w jednym z salonów i nikt nie każe robić czegokolwiek na czas dodaje margines pod czynnik ludzki. Rozmowa, spokój, pomoc, samopoczucie moich pracowników jest najważniejsze!

3
Gdzie jesteś
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Gdzie jesteś tym kierownikiem ? Podaj chociaż rejon? Jeżeli naprawdę tak postępujesz to jesteś wspaniałym kierownikiem.Takich kierowników nam potrzeba !. Niestety ja również zgadzam się z tymi wszystkimi pracownikami co tu piszą,nas traktują tak samo wszystko robić na czas,co do minuty ciągle jesteśmy poganiane, upocone,a i tak okrzan że za wolno bo się w czasie nie mieścimy. Klienci u nas też to widzą zero obsługi, ciągły pośpiech i (usunięte przez administratora)na każdym kroku. Atmosfera koszmarna i pracy ogrom do zrobienia. I wiecznie wytykane pomyłki.A jak tu się nie pomylić jak setki zadań do zrobienia.

Pracownik
Pracownik
@Ktoś

Nam każą rozliczać z każdych zadań. Też jestem ks i tak jak ty nie stosuje się do tych zaleceń. U mnie pracownik i jego komfort pracy jest najważniejszy. I tak mamy dużo pracy więc nie wyobrażam siebie jeszcze stać że stoperem i kontrolować w ten sposób. Jeśli komuś jakieś zadanie zajmuje więcej czasu to najpierw zastanawiamy się dlaczego tak jest albo deleguje tego pracownika do innych obowiązków. Wiem że dużo tym ruzykuje ale już mi nie zależy. Mam tak serdecznie dosyć tej premii, nagonki , chaosu i ciągłego zmieniania zdania że marzę o tym aby znaleźć inna pracę i uciekać stąd gdzie pieprz rośnie.

xxx
Pracownik
@Ktoś

kalkulatory procesowe weszły w calej Polsce więc nie wiem gdzie się uchowałaś, wszystko zależy od regio czy się czepia czy nie ale nie mow że nikt nie każe nic robić na czas bo ja rano pisząc planowanie muszę wyliczyć co ile zajmie każdemu pracownikowi i zaplanować im każdą godzinę pracy bo teraz tylko zadania operacyjne

Magda
Pracownik
@Magda

Tak zgadza się dotego, kierownik przepytuje z tego co to jest bosfor, pms/hp itp i ile czasu to zajmuje, wgl ma to być wykute na blachę. Bynajmniej u mnie tak jest ze kierownik przychodzi na przerwie pracownika i go przepytuje, albo jak pracownik się przebiera i chce wyjąć do domu to też jest przepytywany!

Czarna
Były pracownik
@Klientka

To firma (usunięte przez administratora) ... Wszystko na czas za 3/4 etatu 2500zl na rękę oczywiście bez premi wszystko szybko ...gadanie non stop o promocji od wejścia ludzie nie mogą spokojnie wejsc bo odrazu atakowani sa ...no taki mus ???? mamy ...kierowniczka robi sto rzeczy na raz i niczego nie kończy, a przytym obgaduje cały czas swoje pracownice to chore jest , grafik zmieniany cały czas jakby nikt nie miał swojego życia tylko firmą CCC trzeba żyć to jest (usunięte przez administratora) ... To najgorsza firma w jakiej pracowałam (usunięte przez administratora) i nikt wyżej sie za to nie weźmie .... Chore to jest

Florka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 19 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jaki jest dokładny adres strony intranetu ccc? Bo szukam i szukam i chyba coś źle wpisuje i nie mogę znaleźć tej strony

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Anonim
Pracownik

Zwroty internetowe są rozliczane do 30 dni więc radzę poszukać potwierdzenia zwrotu z maila i napisać do obsługi klienta jeśli już minął termin

pracownica
Pracownik
 Pytanie

hej dziewczyny mam pytanie ,ile dostajecie kasy podstawy na pól etatu bez dopracowan?pytam osoby powyzej 26 r zycia.bo planuje przejsc z 3/4

Jisoo
Były pracownik
@pracownica

Na 1/2 etatu masz 2121PLN brutto czyli 1 665 PLN netto.

Pracownica
Pracownik
@Jisoo

Bo osoba u mnie w firmie,poniżej 26 roku życia twierdzi że dostaję podstawy ok1200-1300 zł i to bez odciąganego podatku.wiec nie wiem skąd to 1600

Jisoo
Były pracownik
@Pracownica

To coś kręci, najniższa na rekę na 1/2 etatu to 1665 zł mniej dostać nie może... a skoro jeszcze nie ukończyła 26 lat, to wyplata powinna być wieksza o ten podatek.

K.
Kandydat
 Pytanie
@pracownica

Hej a ja chciałabym wiedzieć ile jest podstawy do ręki za 3/4 etatu też dla osób powyżej 26 r życia :) odpowie ktoś?;)

Jolka
Pracownik
@K.

Hej 3/4 etatu 3181,50 Brutto około 2498 Netto od Lipca 3225 Brutto około 2528 Netto

K.
Pracownik
 Pytanie

I to się też tyczy osób powyżej 26 r. życia tak?

K.
Pracownik

No to ja dostałam w takim razie 2200 ... Ciekawe jak to wyliczyli... Też mi się wydawało że tyle będzie ..a kadry twierdzą, że jest ok bo powyżej 26 r. życia wyższy podatek jest..

kawa
Pracownik
@pracownica

uciekaj jak możesz,w tej firmie nie zarobisz a psycha wysiądzie,3/4 smiech na sali,międzynarodowa firma a nie stać ich na cały etat dla długoletnich pracowników

Ania
Pracownik

Proponuje zrobić jeszcze więcej tabelek, arkuszy, czatów i zespołów na teamsie . I może jeszcze więcej plików do uzupełniania na teamsie, bo przecież tak mało pracy jest na sklepie. Te wszystkie tabelki zrobią cała prace z towarem i torebkami na sklepach. Porażka. Rozumiem ze tabelki i ewidencję to normalna rzecz w firmach. Ale ilość która jest teraz to już wielkie przegięcie .

nowa1981
Pracownik
@Ania

Masz rację w 100% . Może ludzie na górze się kiedyś obudzą. To jest sklep obuwniczy a nie biuro. ????????????. Im ma się zgadzać kasą a nie tabelki, jakieś CR, UPT, ATV. A OBSŁUGI ZERO. To się pytam jak mamy to robić żeby klient był zadowolony skoro nie mamy dla niego czasu. ŻENADA.

DK
Pracownik
@Ania

Tak a jeszcze towar ma być na sklepie dokładany, rozmiarówki sprawdzone, porządek. Na 800m2 2 ranki, środek i 2 popołudniówki. Niech sobie z góry jeden z drugim popracują i pokarzą jak to zrobić w 5 osób na takim metrażu i jeszcze OMS I NS . Obudźcie się w końcu

Kaska
Pracownik
@Ania

Nie dość ze tabelki i ewidencję to nic tu dobrze nie działa. Z teamsa tez się trzeba w kółko zalogowywac żeby tam cokolwiek wpisać. Już nie wspomnę o sprzętach przeróżnych które trzeba zeresotowac. Ile to czasu schodzi na takie rzeczy. Tragedia

Kia
Inne
 Pytanie

Cześć , staram się o posadę kierownika sklepu . Może mi ktoś w streszczeniu opisać jak wygląda praca ? Jakie są zarobki prosiłabym chociaż o widełki czy warto :)

Tu się pisze prawdę
Pracownik

Tu się pisze prawdę i stwierdza fakty!!!!!!!!!!!!!!!. Bo nikt nie słucha opini pracowników,Pani z HR również idzie tylko za firmą i gdzieś ma opinie pracowników. U nas dziewczyny z nią wielokrotnie rozmawiały i z regionalną również i zero poprawy sytuacji różnych ( bo zgłaszały różne złe rzeczy i sytuacje które się dzieją na sklepie). To jeszcze potem miały koszmar na sklepie bo Pani regionalna oraz Pani HR wszystko powtórzyły kierownikowi i jeszcze dopowiedziały:::: że kierowniku masz na sklepie DONOSICIELI !!!! Więc zatruj im życie na sklepie tak żeby im się donosić na Ciebie odechciało. KOSZMAR !!! I Wszystko zostało po staremu,pozamiatane pod dywan. U nas to samo od lat z urlopami wszystko jota w jotę co tu piszecie. Zmuszane jesteśmy do wypisywania wniosków urlopowych w terminach nam narzucanych przez kierowników. KOSZMAR. !!!!! A ile zarabia kierownik to poczytaj starsze opinie wszystko masz opisane przez kierowników którzy odeszli,tylko trzeba poszukać w już napisanych opiniach. Z tego co wiem to pensja kierownika jest uzależniona od wielkości sklepu. Czy to mały sklep czy to sklep TOPOWY w dużym mieście tam pensja od 7 tyś w górę plus różne premie oczywiście tylko wtedy gdy sklep wyrabia plany miesięczne. Małe sklepy 4-5 tyś.

xxx
Pracownik
@Tu się pisze prawdę

dokładnie, jak pójdziesz do rks to ta ci przyznaje rację a w konfrontacji z kierownikiem ty wychodzisz na donosiciela i kretyna i zero poprawy, ręka rękę myje

Zostaw merytoryczną opinię o CCC - Polkowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CCC?

    Zobacz opinie na temat firmy CCC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 444.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CCC?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 379, z czego 14 to opinie pozytywne, 225 to opinie negatywne, a 140 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CCC?

    Kandydaci do pracy w CCC napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

CCC
Przejdź do nowych opinii