Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Centrum Badawczo-Rozwojowe GLOKOR Sp. z o.o.
przez Aneta Kawecka, 2014-08-20 21:39:29
W firmie GLOKOR odbywałam miesięczny staż, z którego jestem bardzo zadowolona. Firma jest instytucją naukową posiadającą bardzo dobrze wyposażone, nowoczesne laboratorium, w którym prowadzone są innowacyjne badania. Dzięki stażowi w tej firmie nabyłam doświadczenia pracy w laboratorium, a także nauczyłam się nowych technik laboratoryjnych. Dużym plusem jest także to, że w firmie panuje bardzo miła atmosfera, wszyscy są bardzo sympatyczni.

NOVA Centrum Edukacyjne
przez tompolii, 2014-09-11 12:47:13
Ja jestem na techniku rachunkowości i jestem bardzo zadwowolona.Świetni nauczyciele, zajęcia w ładnych salach w centrum Krakowa,miła obsługa w sekretariacie -żyć nie umierać!! :) Polecam!!

Dbam O Zdrowie (DOZ S.A.)
przez graza, 2014-09-22 16:16:08
Ja tez dla nich pracuje, i jak na razie nie narzekam, moze mam troche inne podejście, bo liczy się dla mnie praca jaką mam, kolorowo to chyba nigdzie nie jest i to nie tylko w branży aptecznej. Mam znajomych zupłenie z innych sektorów rynku którzy też nie raz narzekają. Mimo to sądzę, że dzięki temu, że maja tak dużo punktów aptecznych, dają ludziom zatrudnienie, technikom też, co ważne.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Hanna Kąkol - Perfect Consulting"
Na czym polega praca w agencji HR? Praca w agencji HR to pełen wachlarz działań związanych z rekrutacją, m.in :  poszukiwanie kandydatów o określonych predyspozycjach, którzy aktualnie są zainteresowani zmianą pracy,  selekcja i analiza setek aplikacji,  weryfikacja kompetencji,  przeprowadzanie badań metodą Assesment Center,  wywiady rekrutacyjne, rozmowy kwalifikacyjne,   a także działania związane z poszukiwań źródeł dostępu do kandydatów o adekwatnych kwalifikacjach
Ta branża przeżywa duży rozwój, konkurenci wywierają presję? Konkurencja jest duża, ale taka powinna być bo to powoduje, że firma się rozwija. Oczywiście, że wywieramy na siebie wpływ - wierzę, że pozytywny. To podnosi jakość naszych usług.
Co sprawia, że agencje HR cieszą się coraz większą popularnością wśród firm? Współpraca z Agencją HR to przede wszystkim oszczędność czasu. Wyselekcjonowanie kandydata o wysokich kwalifikacjach aktualnie jest bardzo czasochłonne. Rekruterzy mają swoje sposoby by to zrobić, a działy personalne mogą skupić się innych zadaniach. Ponadto jako agencja dajemy gwarancję, co jest dodatkową korzyścią. Wykorzystujemy określone narzędzia i wypracowane procedury. ...
"Wywiad z Marzena Arszyńska - Sabre Polska Sp. z o.o."
Jak zaczynała firma Sabre? Historia Sabre sięga jeszcze lat 50 tych XX wieku i spontanicznej rozmowy przeprowadzonej na pokładzie samolotu lecącego z Los Angeles do Nowego Jorku. Dwóch wydawałoby się przypadkowych pasażerów, wymieniało poglądy na temat ówczesnych realiów podróży i uciążliwości rezerwacji lotów. Owymi pasażerami okazali się B. Smith, pracownik działu sprzedaży IBM, oraz C.R. Smith, prezes American Airlines. Przypadkowa rozmowa przeistoczyła się w plan biznesowy wdrożony kilka lat później. Tak zrodziło się Sabre - Semi-Automated Business Research Environment – rewolucyjny system rezerwacji podróży.
Co się wydarzyło od tamtej pory? Dziś systemy Sabre są używane przez 400 linii lotniczych na całym świecie i zabierają na pokład ponad 500 milionów pasażerów rocznie. W 2000 roku równo 50 lat od momentu pierwszej instalacji systemu Sabre na komputerze IBM, otworzone zostało biuro w Krakowie.
Jak wyglądały początki działalności Sabre w Polsce? W momencie otwarcia krakowskie biuro Sabre liczyło sobie 10 pracowników. Dziś, 15 lat później, zatrudniamy ponad 1200 osób i cały czas rośniemy. Tym samym jesteśmy największym centrum rozwoju oprogramowania Sabre poza siedzibą firmy w Dallas. Nasi pracownicy tworzą innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie milionom ludzi na całym świecie i przekładają się na sukcesy naszych klientów z branż lotniczej, hotelarskiej czy turystycznej. ...
"Wywiad z Piotr Mazur - Speed Car Sp. z o.o."
Zaczynaliście Państwo od jednej stacji kontroli pojazdów w Lublinie w 2000 roku. Dzisiaj jesteście jedną z największych sieci stacji kontroli pojazdów w Polsce. Co umożliwiło Państwu taki sukces? Na nasz sukces złożyło się wiele czynników. Pierwszym podstawowym było stałe od lat zwiększanie posiadaczy pojazdów, a co za tym idzie i zapotrzebowanie na usługi, które oferujemy. Drugim determinacja i jasno postawiony cel zarządu przedsiębiorstwa, czyli stworzenia sieci ogólnopolskiej. Trzecim celem i chyba najistotniejszym, właściwy dobór kadry. Specyfika branży w której działamy określa niemal wszystkie aspekty naszego funkcjonowania. Ustawodawca w pełni definiuje sposób prowadzenia Stacji Kontroli Pojazdów poprzez warunki lokalowe, wymagania odnośnie kompetencji Diagnostów stanowiących filar naszej działalności, ustaleniu cen naszych usług, kończąc na precyzyjnym zdefiniowaniu zakresu obowiązków pracowników stacji. Przy tak „komfortowych” warunkach mogliśmy skupić się, w naszej ocenie na najistotniejszym czynniku wpływającym na powodzenie, czyli jakością obsługi klienta. Od początku naszej działalności mieliśmy też wiedzę, która jeszcze dziś wielu przedsiębiorcom jest obca. Nastąpiła radykalna zmiana podejścia klientów do usług na stacjach diagnostycznych, dziś rzadko klient przyjeżdża po przysłowiowy stempel w dowodzie rejestracyjnym a raczej oczekuje szczegółowej informacji o stanie technicznym pojazdu podanej w rzeczowy, przystępny i miły sposób. Na tej właśnie wiedzy budowaliśmy sieć i pod tym kontem dobieramy załogę.   ...