Solutions30
przez Arti, 2014-08-21 17:38:37
Odpowiedź na: [lan - 2014-06-26 11:47:47]:
Hej ja pracowalem. Ogolnie jest ok atmosfera bardzo fajna. Praca przy instalacjach internetowych zwykly kabel koncentryk proste jak drut. Firma szkoli co i jak. Zakwaterowanie w domu albo w hotelu. Jezyk niemiecki na poziomie dobrym gdyz nie sa to rozmowy przy piwku na temat pogody. Jest troche technicznej wiedzy ktora trzeba ogarnąć ale my Polacy jestesmy bystrzachy. Umowa z Polską firma z Wroclawia wynagrodzenie 1000 euro brutto plus dieta i dodatkowe instalacje. Dojazd pokrywaja oraz zakwaterowanie. Ogolnie nie jest zle polecam.

Schrack Technik Polska Sp. z o.o.
przez chwale sobie, 2015-01-31 17:48:50
Pracuje w biurze we Wroclawiu i nie narzekam. Tak jak napisał ktoś wcześniej - ciężka praca, dobra płaca i tyle. Narzekają ci, którym się nie chce pracować - jak wszędzie.

Magic Garden Daniel Gacek
przez opinia, 2015-11-05 18:45:37
dobra firma placi w terminie, pracowac trzeba i tyle a zawsze sie jakis sciemniacz trafi i psuje wyniki calej zalogi . polecam bo jest dobrze a jak na Pakosc i Inowroclaw to calkiem dobrze.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bronisław Fryt - PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12 SP. Z O.O."
Firma El12 została założona w 2003 roku. Jak wyglądały początki firmy? Doświadczenie w branży zdobywali już Państwo wcześniej? Z branżą elektrotechniczną jestem związany od 26 lat. W 1990 r. założyliśmy z żoną działalność handlową pod nazwą Elmetal. Firma posiadała wówczas dwa oddziały. W międzyczasie firma przeszła wiele przeobrażeń. Aktualnie jestem współwłaścicielem i Prezesem Zarządu Przedsiębiorstwa el12 Sp. z o.o. zajmującej się sprzedażą artykułów elektrotechnicznych. Dzięki organicznemu rozwojowi, w dniu dzisiejszym obejmuje ona swą działalnością teren całej Polski.
Jak od tego czasu rozwinęła się firma? W 2003r. firma liczyła zaledwie jeden oddział i 12 pracowników. Na dzień dzisiejszy posiada 10 oddziałów, biuro handlowe oraz dwa salony oświetleniowe i zatrudnia blisko 170 pracowników. Rozwinęliśmy się nie tylko terytorialnie, nieustannie poszerzamy również ofertę, wprowadzamy nowości. Idąc naprzeciw oczekiwaniom klientów, el12 wprowadziło platformę B2B do obsługi klienta biznesowego, a także sprzedaż on-line przy pomocy kilku serwisów. Rozwój firmy obejmuje również rozwój pracowników, prowadzimy cykliczne szkolenia branżowe. Udoskonalamy sprzedaż bezpośrednią, wprowadzając nowoczesne czytniki kodów we wszystkich magazynach. Ponadto, firma wprowadziła na rynek nową markę elstilo – sieć salonów oświetleniowych. ...
"Wywiad z Liliana Sobieska - Fundacja PATRIA"
Jak wyglądały początki Fundacji Patria? Fundacja Patria powstała w 2004 roku w Poznaniu. W 2006 roku przeniosła się na tereny podarowane przez fundatora Michała Wojtczaka – 20 ha nad jeziorem Lednica w Imiołkach. Tu zaczęła się realizacja marzeń o ośrodku dla potrzebujących dzieci, położonym w wyjątkowym miejscu Polski – nad jeziorem, gdzie na wyspie odbył się chrzest Mieszka I i Dobrawy.
Jak wyglądał rozwój infrastruktury w Fundacji Patria? Na swoim terenie w Imiołkach Fundacja Patria, wykorzystując projektowe fundusze unijne, zwracając się o darowizny do firm, współpracując z władzami gminy, zgodnie z zatwierdzonym planem zabudowy, pobudowała: stajnie z niedużą krytą ujeżdżalnią, dom mieszkalno-użytkowy o powierzchni 160 m kwadratowych, pole namiotowe z zapleczem sanitarno-kuchennym, drewnianą wiatą – wigwam, odkrytym amfiteatrem. Rozprowadziła prąd, wodę, kanalizację, gaz do przyszłych, zaplanowanych budynków mieszkalnych.      
Jaka jest misja fundacji? Misja Fundacji Patria to udział w budowie społeczeństwa obywatelskiego, gdzie na poziomach lokalnych, budując „małe ojczyzny”, obywatele widzą sens społecznej aktywności, współdzielenia i odpowiedzialności za dobra wspólne. Gdzie w miarę rozwoju społeczności następuje niwelowanie różnic w dostępie do dóbr. Fundacja chce być organizacją, która wspiera inicjatywy w tym zakresie. Jednocześnie pracuje bezpośrednio z dziećmi zagrożonymi wykluczeniem, aby czuły się pełnoprawnymi obywatelami. Fundacja chce być miejscem, do którego osoby z nią związane, mogą powracać w chwilach radości i zwątpienia.   ...
"Wywiad z Aleksandra Pietruszka - Panasonic"
Panasonic, wszystkim znana międzynarodowa firma. Proszę powiedzieć, jak osiągnąć taki sukces? Aby dobrze odpowiedzieć na to pytanie, warto sięgnąć do samych korzeni firmy, która liczy sobie już blisko sto lat. Na kartach historii Panasonic od pierwszych lat jej istnienia zarysowywała się wyraźna potrzeba wspierania rozwoju i dobrobytu społeczeństwa, która znajduje odzwierciedlenie w coraz bardziej innowacyjnych produktach, jak również pozabiznesowych działaniach firmy. Już w latach 20. XX wieku założyciel firmy, Konosuke Matsushita sformułował podstawowy cel Panasonic jako dbanie o dobrobyt ludzi na całym świecie. Jestem przekonana, że nasi obecni klienci doceniają te starania i wieloletnią tradycję firmy, a dzięki temu ufają naszej marce. To właśnie w tym zaufaniu i przekonaniu konsumentów o jakości dostarczanych przez nas produktów upatruję sukcesu naszej firmy. 
Podnoszenie jakości życia mieszkańców całego świata to Państwa główna misja? Zgadza się. Jako firma z blisko stuletnimi tradycjami i jeden z największych na świecie producentów elektroniki użytkowej czujemy się odpowiedzialni nie tylko za nasze wyniki finansowe, ale przede wszystkim za dostarczenie społeczeństwu urządzeń, które odpowiadają ich potrzebom. Naszą misję realizujemy zarówno na poziomie pojedynczych produktów, które wyposażamy w rozwiązania ułatwiające codzienne życie, jak również w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, takich jak wspieranie regionów bez dostępu do energii elektrycznej, ochronę środowiska poprzez sadzenie drzew czy edukację młodzieży w zakresie zrównoważonego rozwoju. ...