Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
DAG-CENTER
przez Marzena, 2016-08-05 21:57:46
Pracowałam jako pracownik biurowy w ramach umowy o pracę przez 3 lata w tej firmie. Dobra i wyrozumiała przełożona. Miła atmosfera. Praca wielozadaniowa. PROFESJONALNA, POUFNA I DOŚWIADCZONA kadra współpracowników! POLECAM!

Salon Agata
przez ona, 2017-03-18 15:23:45
Plan się wypracowuje bo na prawdę klientów nie brakuje, także zarobki i premie są ok.

Unicall
przez K1, 2017-03-13 16:19:42
Odpowiedź na: [sss - 2014-04-30 15:49:45]:
Praca ok pracuję tam dodatkowo żeby dorobić i muszę stwierdzić, że łatwiejszej pracy jeszcze nie miałem

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Gołębiowska - Billennium Sp. z o.o."
W czym dokładnie się specjalizujecie? Billennium jest polską firmą, która od ponad 14 lat rozwija innowacyjne usługi i produkty IT oraz dostarcza najlepszych specjalistów w ramach outsourcingu. Tworzymy aplikacje webowe i mobilne oraz systemy BPM. Dostarczamy firmom specjalistów i całe zespoły IT oraz przejmujemy w utrzymanie obszary w modelu managed services. Nasze projekty i usługi IT realizujemy w Polsce, na terenie UE, a także w USA i Indiach.
Uruchomili Państwo platformę informatyczną - Billennium Paperless. Jakie korzyści wiążą się z tym dla Państwa klientów? Naszym kluczowym wyróżnikiem rynkowym jest samo podejście do projektów, celem jest nie tylko „mniej papieru” w procesach, ale przede wszystkim większa wydajność procesowa we wszystkich obszarach firmy: back office, middle office i front office. Dzięki Paperless nasi Klienci efektywnie zarządzają swoją dokumentacją poprzez przejście na elektroniczny obieg dokumentów, wprowadzenie podpisu elektronicznego i elektronicznego archiwum. Dzięki temu nie tylko uwalniają się od ton papieru, ale też działają sprawniej i szybciej, co z kolei doceniają użytkownicy końcowi – czyli Klienci naszych Klientów. ...
"Wywiad z Monika Orlińska - Dakoma"
W czym specjalizuje się firma Dakoma? Dakoma to producent kosmetyków do pielęgnacji obuwia, skór i mebli oraz akcesoriów obuwniczych – wkładek, w tym również wkładek zdrowotnych będących zarejestrowanymi produktami medycznymi.
Co uznałaby Pani za największy dotychczasowy sukces firmy? Że docierają do nas podziękowania z rynku za rozwiązanie problemów, z którymi borykali się klienci oraz to, że przez 20 lat nieprzerwanie rośnie nasza sprzedaż i popyt na nasze produkty, rozszerzamy ofertę, wzrasta udział eksportu w naszych obrotach. Obecnie jesteśmy w trójce najmocniejszych dostawców akcesoriów obuwniczych w kraju. Ale wszystko to osiągamy dzięki wspaniałemu zespołowi pracowników, którzy na te sukcesy pracują. Są to ludzie w wielu przypadkach związani z firmą od samego początku, średni staż pracy w Dakomie to prawie dziesięć lat! Naprawdę jestem dumna ze stworzenia tak zgranego i dobrze się znającego zespołu.
Jakie marki należą do Dakoma? Główną marką produkowaną przez Dakomę jest Coccine. Obejmuje ona linię podstawową – kosmetyki i akcesoria obuwnicze, w tym wkładki obuwnicze, a także linie produktowe przeznaczone dla węższego kręgu odbiorców: linię sportową (specjalistyczne wkładki dla uprawiających sporty), linię Anatomic zawierającą produkty zarejestrowane z 8% vatem jako wyroby medyczne, linię do konserwacji, naprawy i pielęgnacji mebli skórzanych i drewnianych. ...
"Wywiad z Maciej Rutkowski - ING Nationale-Nederlanden"
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od roku 1994. Proszę powiedzieć, jakie usługi świadczycie? Jesteśmy liderem na rynku ubezpieczeń na życie i emerytur, zabezpieczając przyszłość finansową ponad pół miliona naszych Klientów oraz ich bliskich. W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe. Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się również i działamy w obszarze istotnych problemów społecznych dotyczących zdrowia i jakości życia Polaków.
Ilu pracowników zatrudniacie i w jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Jesteśmy częścią Grupy NN zatrudniającej 12000 pracowników na całym świecie. W Polsce zatrudniamy przeszło 700 osób w naszym biurze głównym w Warszawie. Ponadto posiadamy rozległą sieć oddziałów na terenie całej Polski, m.in. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, gdzie pracują nasi agenci ubezpieczeniowi oraz menedżerowie zarządzający sprzedażą. Pracę w strukturach naszej firmy można rozpocząć w ponad 50 placówkach działających na terenie całego kraju.
22. lata to wystarczająco długi okres, aby zdobyć sympatię klientów. Proszę powiedzieć, za co Polacy cenią wasze usługi? W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe. Budując naszą ofertę i rozmawiając z klientami przykładamy szczególną uwagę do pełnej transparentności każdego elementu oferowanych produktów oraz do przejrzystość procesu sprzedaży. Szanujemy naszych klientów i ich wybory, zależy nam na tym, aby dostosowywać nasze produkty do indywidualnych potrzeb każdego klienta. ...