Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
SKOK
przez ja, 2015-07-15 11:56:06
Pracuję w Skok-u uwazam ze aby zarobic trzeba po prostu pracowac a z tego co obserwuje wiele osób które odeszły ze skoku tylko siedzac na krześle chciały zarobic tak się nie da.

Pflegerin24
przez Jaro, 2015-09-23 15:33:35
Dobra firma.Polecam !!!

Invest
przez pierwsza, 2016-02-27 16:53:34
Świetna atmosfera, dobre warunki zatrudnienia

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Zawód górnika jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu dawał pewną, dobrze płatną pracę. Dziś kopalnie są coraz częściej zamykane, a górnicy muszą się przekwalifikować, aby znaleźć zatrudnienie. Co mogą robić? Kopalnie w Rudzie Śląskiej Śląsk był niegdyś przede wszystkim prężnie rozwijającym się ośrodkiem górniczym. Obecnie większość kopalni funkcjon...
Czytaj więcej >>
Masz Powera – idź po staż
14 sierpień 2017
Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej ogłasza nabór na staże dla osób młodych. W takiej grupie wiekowej istnieje poważny problem bezrobocia. Młodzi nie posiadają doświadczenia zawodowego, które jest wysoko cenione przez pracodawców, dlatego mają mniejsze szanse na zatrudnienie. Może się to zmienić za sprawą odbycia półrocznego stażu. O programie ...
Czytaj więcej >>
Firma Mid Ocean Brands jest międzynarodowym koncernem specjalizującym się w rynku upominków reklamowych dla agencji i pośredników na całym świecie. Koncern ma również swój oddział w Polsce, w Chorzowie w województwie śląskim. Ten zagraniczny inwestor planuje jednak poszerzenie swojej działalności i otwarcie nowego zakładu w Rudzie Śląskiej, co ozna...
Czytaj więcej >>
W Rudzie Śląskiej panuje bardzo dobra sytuacja na rynku pracy. Stopa bezrobocia w grudniu 2016 roku wynosiła tam zaledwie 5,2 proc., podczas gdy średnia dla Polski to 8,3 proc., a dla całego województwa śląskiego – 6,6 proc. Niemniej PUP w Rudzie Śląskiej nie ustaje w podejmowaniu kolejnych działań mających na celu walkę z bezrobociem i [R...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej zobowiązał się do zorganizowania stażów i szkoleń dla osób bezrobotnych. To szansa dla przedsiębiorców na uzyskanie nowych pracowników niższym kosztem, a dla samych obywateli na doszkolenie się i zdobycie ważnych umiejętności i uprawnień zawodowych. Dofinansowanie unijne dla aktywizacji zawodowej w Rudzie Śląskiej Urzą...
Czytaj więcej >>
Ruda Śląska otrzyma w najbliższym czasie kwotę ponad 3 mln zł ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, tj. PFRON. Mają one zostać przeznaczone między innymi na aktywizację zawodową osób z orzeczoną niepełnosprawnością w Rudzie Śląskiej. Pomoc z PFRON PFRON wypłaca ze swoich funduszy środki na szeroko rozumianą rehabilit...
Czytaj więcej >>
Barometr zawodów jest badaniem przeprowadzanym na zlecenie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Ta jednoroczna prognoza sytuacji w zawodach pozwala określić m.in. kierunki rozwoju dla poszczególnych rynków pracy oraz zapotrzebowanie na określonych fachowców. W Rudzie Śląskiej i ogólnie w całym województwie śląskim do najbardziej poszu...
Czytaj więcej >>
Władze Rudy Śląskiej muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom związanym z funkcjonowaniem lokalnego rynku pracy. Pojawia się tu bowiem sporo problemów wymagających wdrażania różnych rozwiązań. Warto w tym momencie zwrócić uwagę na sytuację osób w wieku powyżej 50 roku życia, które chcą być aktywne zawodowo, ale mają poważne trudności ze znalezieniem zat...
Czytaj więcej >>
Ruda Śląska to liczące ok. 140 tys. mieszkańców miasto w województwie śląskim. Dobre połączenia komunikacyjne oraz atrakcyjne położenie czynią z niego miejsce dogodne do podejmowania różnego rodzaju działalności inwestycyjnej. To z kolei znajduje przełożenie na sytuację na rynku pracy. Jak zatem przedstawia się tu sprawa z bezrobociem i jaka jest j...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Alina Kubowicz - Alior Bank"
Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces? W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji. 
Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać o uwagę klientów. Alior Bank poza oferowaniem atrakcyjnych produktów, podejmuje działania skupiające się na dywersyfikacji sieci oddziałów. Dzięki temu liczba naszych klientów wciąż wzrasta i niebawem osiągnie 3 mln. Jest to możliwe m.in. dzięki dokonanej przez Alior Bank transakcji kupna większościowego pakietu akcji Meritum Banku. Po połączeniu sieć naszych placówek wzrośnie do ponad tysiąca. Warto również wspomnieć o włączeniu produktów Alior Banku do oferty T-Mobile, które są dostępne w 783 punktach sprzedaży operatora. Bank wykorzystuje także kanały dystrybucji oparte na nowoczesnej platformie informatycznej, obejmującej: bankowość online, bankowość wirtualną, centra obsługi telefonicznej, a także bankowość mobilną. ...
"Wywiad z Aneta Cymara - Senetic S.A."
Na wstępie pytanie rozluźniające czym zajmuje się Senetic? Jesteśmy firmą z branży IT, zajmujemy się  dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w dziedzinie informatyki, telekomunikacji, systemów bezpieczeństwa małym, dużym i średnim firmom, a także klientom indywidualnym.
Jak kreują Państwo markę Senetic, na czym polega promocja firmy? Kreowanie marki Senetic polega na stałym dialogu z naszymi odbiorcami. Efektywna komunikacja, zaspokojenie potrzeb konsumenckich oraz budowa zaufania wśród klientów to główne elementy dzięki którym pragniemy emocjonalnie podkreślić zalety firmy i utrwalić jej pozytywny wizerunek. Dbamy o doskonałe relacje z klientami, którzy wracają do nas zarówno dzięki atrakcyjnym cenom jak i wysokiej jakości obsługi. Najważniejszym elementem brandingu jest strona internetowa, która jest nieustannie poprawiana, optymalizowana pod względem funkcjonalności tak by przedstawiała zawsze aktualną ofertę firmy, zakupy na niej były przyjemne i szybkie, a dodatkowo stanowiła idealną wizytówkę marki. Tworzenie rozpoznawalności nie może się obejść bez działań reklamowych. Stawiamy przeważnie na marketing internetowy. Jako, że jesteśmy firmą działającą w branży IT naszym głównym kanałem komunikacji z klientami jest Internet. Nasza działalność opiera się przede wszystkim na dużej aktywności w sieci. Fakt ten oraz specyfika branży niejako „wymusza” na nas działalność globalną. Dzięki temu w tej chwili firma jest obecna w wielu krajach Europy. ...
"Wywiad z Katarzyna Skorupka-Podziewska - Skanska S.A."
Jaki był kluczowy moment dla firmy? Historia Skanska na świecie liczy niemal 130 lat. Na polskim rynku, jako kluczowe wydarzenie można wskazać nabycie grupy budowlanej Exbud w 2000 roku. Od tego momentu polski rynek jest dla Skanska rynkiem kluczowym. Chcemy być tu obecni na stałe i rozwijać swoją działalność w oparciu o wartości będące fundamentem naszej działalności. 
Jakie są główne wyzwania dla Państwa branży? Z branżą budowlaną wiąże się wiele wyzwań, ale dla nas najpoważniejszą kwestią jest bezpieczeństwo pracowników. Budownictwo to najbardziej ryzykowna branża przemysłu nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. Wypadków śmiertelnych jest dużo więcej niż na przykład w górnictwie. Wprawdzie ich liczba z roku na rok maleje, ale nadal w wielu firmach nie są przestrzegane standardy bezpieczeństwa. Jesteśmy przekonani, że zmniejszyć liczbę wypadków może współpraca i wymiana doświadczeń między firmami. Dlatego pięć lat temu, wspólnie z innymi największymi firmami budowlanymi, utworzyliśmy Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie, które obecnie obejmuje 10 generalnych wykonawców. Chcemy wyeliminować wypadki na budowach. Przyjęliśmy zasadę totalnej transparentności i wymieniamy się doświadczeniami. Współpracujemy ze wszystkimi partnerami biznesowymi - zależy nam na tym, aby nasi dostawcy i podwykonawcy spotykali się wszędzie z takimi samymi standardami, niezależnie od tego, z którym z generalnych wykonawców współpracują. ...