Omnibus
przez Anna, 2014-10-03 14:27:47
Muszę przyznać, że pomimo iż naczytałam się takich opinii i nie dokońca byłam pewną czy dostane wynagrodzenie jeżeli przyjdę tutaj do pracy to zaryzykowałam i przyszłam. Okazało się, że panie w biurze są miłe i uprzejme, atmosfera jest ok. Wypłata na czas. Nie warto kierować się takimi opisami ...

EGB Investments S.A.
przez asdf, 2014-10-04 14:32:57
Odpowiedź na: [pietro - 2014-10-03 23:26:15]:
dabi napisał, że nie przepada za branżą windykacyjną, natomiast do szarych pracowników nic nie ma ;)
raczej ciężko znaleźć kogoś, komu branża windykacyjna przypada do gustu, w końcu zawsze źle się kojarzyła i raczej zawsze tak będzie się kojarzyć ;)
a praca w EGB - całkiem w porządku.

Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o
przez ktośtam, 2014-11-18 22:54:14
czytam te wszystkie opinie i dziwią mnie niezmiernie. Jestem pracownikiem Forum i bardzo pozytywnie oceniam zarówno atmosferę, profesjonalizm współpracowników jak również jakość produktów. Nie rozumiem czemu wszystkie Wasze opinie dotyczą call center. Wydawnictwo Forum Media Polska to nie tylko telesprzedaż. To przede wszystkim dział produkcji, dział reklamy, księgowości, również dział obsługi klienta i oczywiście wiele innych. Oceniacie firmę w bardzo uproszczonym zarysie. Zgodzę się, że nie jest to firma na całe życie, ale w moim wypadku chodzi co najwyżej o zarobki. w dziale CS zarobki nie sa kosmiczne. Natomiast na resztę nie narzekam. Wiadomo że w każdej pracy trzeba się napracować, nigdzie nie ma łatwo, ale tu pracuje mi się dobrze. Czuję że jestem otoczona profesjonalnymi pracownikami i naprawdę cenię sobie poziom merytoryczny naszych produktów. Moja rozmowa rekrutacyjna także nie pozostawiała zastrzeżeń...

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Łucja Broszko - Prima Moda S.A."
Jakie były początki firmy? / Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Marka PRIMAMODA pochodzi z Włoch, gdzie obecna była od wielu lat w ofercie wysokiej jakości obuwia wykonywanego ręcznie przez rodzinną manufakturę. Firma w Polsce działa od 1996 roku kiedy to otworzyła swój pierwszy sklep we Wrocławiu, a w kolejnych latach ich liczba urosła do 5. Włoskie buty znalazły wielu sympatyków i pozwoliły na ekspansję oraz rozwój sieci sklepów w latach 2000-2006 o kolejnych 11 placówek już formalnie pod szyldem włoskiego brandu PRIMAMODA zyskując jednocześnie rozpoznawalność na skalę krajową. Mała firma rodzinna przekształciła się w Spółkę Akcyjną oraz pozyskała środki finansowe na dalszy rozwój sieci handlowej. Kluczową wówczas dla Spółki sesję zdjęciową do pierwszego katalogu, wykonaną w Rzymie, przeprowadziła Joanny Horodyńskiej. Liczba sklepów zwiększała się dynamicznie w kolejnych latach, a PRIMAMODA  na stałe wpisała się do grupy Liderów rynku Retail Fashion.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Dofinansowanie i zmiana w Spółkę Akcyjną oraz dynamiczny rozwój sieci do 31 placówek obecnie. ...
"Wywiad z Robert Tomasiewicz - "elPLC" Sp z o. o."
Jakie były początki Państwa firmy? Początki firmy sięgają roku 2003. To pomysł oparty na wieloletnim doświadczeniu zawodowym w programowaniu i integracji systemów automatyki, do którego dołączyło początkowo dwóch współpracowników. Już w grudniu 2004 przyjęliśmy formę spółki z o.o. i dołączali do nas kolejni pracownicy. W 2006 roku przenieśliśmy się z niewielkiego poddasza do większych pomieszczeń na terenie Tarnospinu. Dość szybko zaczął poszerzać się zakres naszej działalności. Już nie tylko programowaliśmy, prefabrykowaliśmy szafy, ale projektowaliśmy i budowaliśmy kompletne maszyny, powstał i rozszerzał się nasz park maszynowy. W 2011 roku zredefiniowaliśmy profil naszej działalności wyrażeniem „mechatronika”.
Jakim zapleczem technologicznym i infrastrukturalnym dysponuje elPLC? Dysponujemy parkiem złożonym z ponad 25 maszyn, w tym nowoczesnych centrów obróbczych CNC. Pracują tam doświadczeni operatorzy. Proces projektowania i przygotowania do obróbki jest skomputeryzowany dzięki wykorzystaniu kilkunastu stacji roboczych SolidWorks, Eplan oraz stanowiska EdgeCAM. Dzięki temu znakomitą większość nawet bardzo złożonych elementów mechanicznych wykonujemy we własnym zakresie. Oczywiście należy w tym miejscu jeszcze wspomnieć specjalistyczne narzędzia do programowania urządzeń automatyki takie jak SIMATIC FIELD PG i wiele innych przyrządów pomiarowych, pakietów oprogramowania (np. National Instruments, Cognex). Obok działu obróbki, dysponujemy spawalnią, halą montażową z elementami wsparcia logistycznego, powierzchnią biurowo-administracyjną z pracowniami projektowymi oraz przestrzenią socjalno-rekreacyjną dla pracowników. ...
"Wywiad z Barbara Krogulska - Kazar"
Co kryje się pod marką Kazar? Umiłowanie do oryginalnego, niepowtarzalnego piękna. Duma z tego, że wspólnie budujemy polską silną markę o światowym zasięgu. Pasja tworzenia oparta na dbaniu o najmniejszy szczegół i detal. Stawiamy sobie bardzo wysoko poprzeczkę i dzięki temu mamy bardzo dużo satysfakcji i radości z naszej pracy.  
Gdzie można Was spotkać? W jakich miastach zatrudniacie pracowników? Na przestrzeni ostatnich 5 lat bardzo dynamicznie rozwijaliśmy naszą sieć na krajowym rynku. Naszych Klientów zapraszamy do 54 salonów, które rozlokowane są w dużych miastach t.j. Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk czy Bydgoszcz w galeriach handlowych o największym potencjale sprzedażowym. Sieć salonów to główne miejsca pracy, gdzie poszukujemy naszych przyszłych Współpracowników. Nasza firma powstała w Przemyślu i do dziś tam mieści się centrala i nasze nowoczesne centrum logistyczno-dystrybucyjne. W Warszawie mamy showroom połączony z biurem  
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Najczęściej rekrutujemy pracowników do naszych salonów na stanowisko Handlowca – Sprzedawcy. Kładziemy silny akcent na wyjątkową i szczególną obsługę Klienta, dlatego też jeśli miałabym powiedzieć, na czym polega praca Handlowca to powiem: sprawić, żeby każdy Klient w naszym salonie czuł się jak wyjątkowy gość, którego oczekiwania są cały czas przekraczane. Nasi Handlowcy są stylistami, którzy znając bieżące trendy w modzie potrafią doradzić najbardziej ciekawe zestawy galanterii skórzanej. Koleżanki i Koledzy z naszych salonów są też bardzo dobrze wyszkolonymi ekspertami z dziedziny pielęgnacji produktów skórzanych. Najwięcej satysfakcji mamy wtedy, gdy Klient naszej konkurencji wraca do naszych Handlowców, z prośbą o dobranie zestawu środków pielęgnacyjnych marki KAZAR. Prowadzimy też rekrutację na stanowiska Menadżerów w pojedynczych lokalizacjach. Natomiast ze względu na bardzo dobrze funkcjonujący program rekrutacji wewnętrznych i stały zespół Menadżerów Salonów dzieje się to znacznie rzadziej.   ...