Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grzegorz Trzcieliński - LED Labs sp. z o.o."
Firma LED Labs jest dystrybutorem zaawansowanych technologicznie produktów LED, a także producentem profili aluminiowych. Jak dokładnie przedstawia się Państwa oferta?  Jako producent skupiamy się przede wszystkim na dostarczaniu świetnie zaprojektowanych, sprytnych systemów oświetleniowych, opartych na profilach aluminiowych i oczywiście technologii LED. Nasze produkty, które powstają w 100% w Polsce, promujemy pod marką LUMINES Lagting. W ofercie klient znajdzie wszystkie potrzebne elementy do złożenia takiego systemu tzn. profile wraz z akcesoriami, zaawansowane sterowniki, zasilacze oraz źródła światła LED. Lubimy patrzeć na siebie jako na dostawców zaawansowanych „oświetleniowych klocków LEGO”, które instalator, bądź użytkownik końcowy, będzie mógł z przyjemnością skonfigurować dla własnych potrzeb. Nasze systemy są również zróżnicowane ze względu na stopień zaawansowania użytkownika.
Czy od początku swojej działalności firma działa w branży sprzedażowej, jak i produkcyjnej? Jeśli tak, to jakie wyzwania to ze sobą niosło? Firma LED Labs rozwija się wraz ze wzrostem branży oświetlenia LED. Na początku działalności zajmowaliśmy się sprzedażą samych komponentów (diod LED). Wraz z rozwojem produktów LED, gdy powstało zapotrzebowanie na bardziej skomplikowane systemy,  podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu prac R&D oraz produkcji u nas w kraju. Do największych wyzwań przy zmianie charakteru działalności z handlowej na produkcyjną należy rekrutacja odpowiedniej kadry inżynierów, technologów, wdrożenie odpowiednich procesów oraz skuteczne wdrażanie nowych technologii wytwórczych. Zmiana ta okazała się „strzałem w dziesiątkę”. Odkryliśmy, że możliwość tworzenia nowych produktów, wzbogacanie branży o innowacyjne rozwiązania i ostatecznie uznanie klientów, to jest to! ...
"Wywiad z Magdalena Panasiuk-Krasińska - SuperDrob"
SuperDrob istnieje od 23 lat. Czy w tym czasie, miał miejsce jakiś przełomowy moment, który wytyczył kierunek rozwoju Państwa firmy? Przełomowym momentem w historii SuperDrob była decyzja pójścia w kierunku produkcji dań przetworzonych z drobiu – convenience food. Pierwszą linię dań gotowych uruchomiliśmy w Łodzi w 2013 roku, podwajając zatrudnienie w zakładzie. Dziś posiadamy już kilka linii produkcji dań gotowych. Na początku było to rozpoczęcie produkcji w ramach zupełnie nowej kategorii, wtedy nieznanej na rynku polskim. Byliśmy pionierami. To pozwoliło nam zmienić myślenie o drobiu, jako takim. Zaczęliśmy traktować drób, nie jako produkt, tylko jako surowiec do zrobienia czegoś więcej. Zależało nam, aby ofertę dla klienta przedstawić w zupełnie nowy sposób. Niewątpliwie to, co nam pomogło, to dobre kontakty na rynkach zagranicznych i ukierunkowanie sprzedaży na te rynki. Tam lokujemy 50% naszej sprzedaży, przede wszystkim w zakresie produktów przetworzonych. Są to głównie rynki europejskie. Choć jesteśmy też aktywni w Azji. W Polsce lokujemy się w pierwszej dziesiątce firm produkcji i przetwórstwa drobiu. Jesteśmy polską spółką akcyjną. Od 2012 r. tworzymy Grupę Kapitałową, w skład której wchodzi 6 spółek zależnych. ...
"Wywiad z Marian Szcześniak - PKP Energetyka"
Jakie były początki firmy?  Formalnie PKP Energetyka S.A. istnieje od 2001 roku, ale historia firmy sięga lat trzydziestych ubiegłego stulecia, czyli do początków polskiej energetyki kolejowej. Wtedy została uruchomiona pierwsza zelektryfikowana linia kolejowa o napięciu 600V: Warszawa - Grodzisk Mazowiecki. Dlatego do dziś w firmie można spotkać pracowników z nawet 50 – letnim stażem i ogromnym doświadczeniem. Obecnie jesteśmy nowoczesnym przedsiębiorstwem, gdzie przychody ze sprzedaży energii i usług dla kolei oraz dla sektora biznesowego rozkładają się mniej więcej pół na pół.
A jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? W historii spółki wyróżnić można kilka kluczowych momentów, jednym z nich było podpisanie w 2005 r pierwszego kontraktu na sprzedaż energii w ramach zasady TPA. Dzięki temu zaczęliśmy intensywnie rozwijać się w obszarze poza koleją.  Dziś aż 70 proc. sprzedanej przez nas energii trafia do klientów biznesowych. Innym przełomowym momentem było wejście spółki na rynek gazu w 2014r. Największym wyzwaniem w historii samodzielnej działalności jest inwestycja w program MUZ-a (Modernizacja Układów Zasilania), służący przystosowaniu układu zasilania do ruchu pociągów dużych prędkości (m.in. Pendolino). Jego wartość wynosi ok. miliarda złotych. Program ten obejmuje lata 2012-2015. ...