Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Artur Łeszczyński - Aldesa Polska Services Sp. z o.o."
Jakimi projektami głównie się zajmujecie? Działamy na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów i infrastruktury w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej i kolejowej. Naszymi klientami są także wyższe uczelnie, w tym Uniwersytet Jagielloński i Uniwersytet Warszawski. Aldesa Polska jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Angażujecie się w energię odnawialną. Na czym polega to zaangażowanie? Aldesa Polska jest doświadczonym wykonawcą projektów rozwoju energii odnawialnej. Robimy to globalnie, ale także w Polsce, szczególnie jeśli chodzi o budowę farm wiatrowych. Do tej pory zrealizowaliśmy kilka dużych inwestycji w tym zakresie, w tym w Lubartowie, Karwicach, Resku i Wicku.
Aldesa Polska ma swoje korzenie w madryckiej firmie budowlanej Aldesa Group. W jaki sposób doszło do tej hiszpańskiej ekspansji na nasz rynek? W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie. Obecnie działamy na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej.    ...
"Wywiad z Agnieszka Gałązkiewicz - Alfa Elektro"
Są Państwo liderem wśród dystrybutorów wyposażenia elektrycznego dla firm. Jaka jest recepta na sukces? To trudna, wymagająca branża. Pozycję lidera firma osiągnęła i utrzymuje dzięki ciężkiej pracy, zaangażowaniu i kompetencji swoich pracowników. Doceniamy ich wysiłki oferując w zamian stabilne i uczciwe warunki zatrudnienia. Wielu pracowników jest związanych z firmą kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. To przekłada się na ogromną znajomość branży, rynku i klientów, którzy mogą liczyć na fachowe doradztwo i profesjonalną obsługę. Dzięki temu cieszymy się zaufaniem nie tylko naszych klientów, ale także i dostawców, których grono stale poszerzamy wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Jednym słowem – o sukcesie naszej firmy przesądza wiedza i doświadczenie naszych pracowników.
Państwa oferta to nie tylko hurtownie elektryczne i dystrybucja. Mogłaby Pani przybliżyć pozostałe Państwa usługi? Działalność firmy opiera się wyłącznie na sprzedaży rozwiązań i produktów elektrotechnicznych. Stale jednak rozwijamy naszą ofertę, by klienci znaleźli u nas najbardziej kompleksową obsługę. Zatem ofertujemy możliwości zakupu metodami tradycyjnymi (np. telefonicznie lub osobiście w wybranym punkcie handlowym), on-line (poprzez dedykowany system e-commerce, punch out), utworzenie magazynu konsygnacyjnego na terenie zakładu klienta itp. Dodatkowo klient może liczyć na szybką dostawę, pod dowolnie wskazane miejsce – dzięki rozległej sieci punktów handlowych klienci prowadzący inwestycje w różnych miastach Polski mają zapewniony ten sam poziom obsługi i dostępności towaru. Zapewniamy także naszym klientom fachowe doradztwo – mamy wyspecjalizowanych pracowników w zakresie przemysłu (potrafimy dobrać i zaproponować rozwiązania) oraz oświetlenia (nasi pracownicy przygotują projekt oświetleniowy oszczędzając czas i pieniądze naszych klientów). Dodatkowo dysponujemy narzędziami do wykonywania iluminacji architektury, podkreślając za pomocą światła piękno obiektów współczesnych i zabytkowych. ...
"Wywiad z Joanna Mroczek - CBRE Sp z o.o."
"Wywiad z Natalia Wenzławska - CBRE Sp z o.o."
Firma CBRE, jest jedną z największych firm doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych na świecie, a jakie były początki firmy w Polsce? Większość firm z sektora nieruchomości, otwiera swoje oddziały na nowych rynkach poprzez zakup firm już istniejących. W przypadku CBRE w 2000 r. powstała spółka CB Richard Ellis Polska,  która w początkowej fazie działalności korzystała z doświadczeń dwóch spółek – poprzedniczek: Henry Butcher i Gerald Eve.  W 2009 firma zatrudniała 70 osób, obecnie w CBRE pracuje w Polsce ponad 200 osób. Jak wszyscy wiemy, duży wpływ na branżę miał kryzys na rynku nieruchomości w 2008/09 roku. Nasza firma podeszła do tego w ten sposób, że obcięła część kosztów, co spowodowało rotacje pracowników. Gdy kryzys się zakończył bardzo dużo pracy włożyliśmy w odbudowę, żeby na rynku polskim stać się większą firmą.
A jakie główne wartości przyświecają firmie? Mamy cztery główne wartości: szacunek, uczciwość, zaangażowanie i perfekcjonizm,  które towarzyszą całej firmie CBRE na świecie. Może wydawać się, że są to puste słowa, ‘korpo mowa’, która nic dla nas nie oznacza. Jednak, jeżeli spróbujemy zrozumieć znaczenie tych słów, to widać, że mają one wpływ na każdy aspekt naszej działalności – relacje z klientami, ze współpracownikami ale również na nasze wewnętrzne kontakty i codzienną współpracę.   ...