Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Kałużyńska-Jasak - GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych"
Czym dokładnie zajmuje się Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych? GIODO to organ stojący na straży ochrony danych osobowych, czyli pośrednio naszej prywatności. Do jego zadań należy m.in. nadzorowanie zgodności przetwarzania danych z przepisami, np. poprzez rozpatrywanie skarg czy przeprowadzanie kontroli w podmiotach przetwarzających dane osobowe. GIODO uczestniczy też w opiniowaniu projektów ustaw i rozporządzeń. Przygotowywane przez ustawodawcę akty prawne – w ramach uzgodnień międzyresortowych – trafiają do Generalnego Inspektora, który je opiniuje pod kątem zgodności z zasadami ochrony danych osobowych. Rolą GIODO jest też inicjowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa korzystając z pośrednictwa innych podmiotów, które takie uprawnienia posiadają.
Jakie konkretnie dane osobowe są pod lupą GIODO? Są to wszystkie informacje, które pozwalają nie tylko na bezpośrednią identyfikację konkretnego człowieka (jak np. imię, nazwisko, nr PESEL), ale i te, na podstawie których można go zidentyfikować w sposób pośredni. Przy czym do każdej sytuacji, w której próbujemy ustalić, czy określone informacje stanowią dane osobowe, należy podejść indywidualnie. Sama informacja „Jan Kowalski zamieszkały w Warszawie” nie pozwoli na wskazanie konkretnej osoby, ale już w przypadku Jana Kowalskiego mieszkającego w małej wiosce - tak. Informacje umożliwiające określenie tożsamości konkretnej osoby to dane osobowe podlegające ochronie, przy czym rozróżnia się dane osobowe tzw. zwykłe i dane wrażliwe. Do pierwszej kategorii należą np. nr PESEL, adres zamieszkania czy imię i nazwisko osoby. Do drugiej zaś m.in. informacje o stanie zdrowia, poglądach politycznych, pochodzeniu rasowym lub etnicznym, przekonaniach religijnych, genomie, nałogach czy życiu seksualnym. Dane tego typu podlegają szczególnej ochronie. ...
"Wywiad z Dr Agata Potapska - Zakład Fizjoterapii i Masażu Bio-Relax"
Jakie były początki firmy? Nasza jednostka powstała 1 stycznia 1991r. Początkowo działalność prowadzona była jednoosobowo w formie Gabinetu Fizjoterapii i Masażu Leczniczego przez obecną właścicielkę firmy.
Czym dokładnie się zajmujecie? Zajmujemy się głównie świadczeniem usług medycznych z zakresu rehabilitacji, psychologii i logopedii.
Jakie poradnie wchodzą w skład zakładu? To poradnie logopedyczna, neurologiczna, ortopedyczno-konsultacyjna, psychologiczna, rehabilitacyjna i reumatologiczna. Dodatkowo mamy Dzienny Ośrodek Rehabilitacji Ogólnoustrojowej, Fizjoterapię Ambulatoryjną i Środowiskową, a także Ośrodek Rehabilitacji dla Dzieci z Zaburzeniami Neurorozwojowymi.
Wielokrotnie byliście nagradzani i wyróżniani za swoje dokonania. To prawda. W 2011r. otrzymaliśmy Certyfikat Rzetelnej Firmy. Rok później został nam przyznany Certyfikat Przyjaznej Przychodni. Nagrodzono nas w ten sposób za wdrażanie innowacji i dobre praktyki w niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej. W 2013 roku otrzymaliśmy Sybillę, czyli nagrodę Prezydenta Miasta Puławy. Jesteśmy także posiadaczem certyfikatu ISO:9001 i zastrzeżonego znaku towarowego BIO-RELAX. ...
"Wywiad z Barbara Krogulska - Kazar"
Co kryje się pod marką Kazar? Umiłowanie do oryginalnego, niepowtarzalnego piękna. Duma z tego, że wspólnie budujemy polską silną markę o światowym zasięgu. Pasja tworzenia oparta na dbaniu o najmniejszy szczegół i detal. Stawiamy sobie bardzo wysoko poprzeczkę i dzięki temu mamy bardzo dużo satysfakcji i radości z naszej pracy.  
Gdzie można Was spotkać? W jakich miastach zatrudniacie pracowników? Na przestrzeni ostatnich 5 lat bardzo dynamicznie rozwijaliśmy naszą sieć na krajowym rynku. Naszych Klientów zapraszamy do 54 salonów, które rozlokowane są w dużych miastach t.j. Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk czy Bydgoszcz w galeriach handlowych o największym potencjale sprzedażowym. Sieć salonów to główne miejsca pracy, gdzie poszukujemy naszych przyszłych Współpracowników. Nasza firma powstała w Przemyślu i do dziś tam mieści się centrala i nasze nowoczesne centrum logistyczno-dystrybucyjne. W Warszawie mamy showroom połączony z biurem  
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Najczęściej rekrutujemy pracowników do naszych salonów na stanowisko Handlowca – Sprzedawcy. Kładziemy silny akcent na wyjątkową i szczególną obsługę Klienta, dlatego też jeśli miałabym powiedzieć, na czym polega praca Handlowca to powiem: sprawić, żeby każdy Klient w naszym salonie czuł się jak wyjątkowy gość, którego oczekiwania są cały czas przekraczane. Nasi Handlowcy są stylistami, którzy znając bieżące trendy w modzie potrafią doradzić najbardziej ciekawe zestawy galanterii skórzanej. Koleżanki i Koledzy z naszych salonów są też bardzo dobrze wyszkolonymi ekspertami z dziedziny pielęgnacji produktów skórzanych. Najwięcej satysfakcji mamy wtedy, gdy Klient naszej konkurencji wraca do naszych Handlowców, z prośbą o dobranie zestawu środków pielęgnacyjnych marki KAZAR. Prowadzimy też rekrutację na stanowiska Menadżerów w pojedynczych lokalizacjach. Natomiast ze względu na bardzo dobrze funkcjonujący program rekrutacji wewnętrznych i stały zespół Menadżerów Salonów dzieje się to znacznie rzadziej.   ...