CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marek Janik - FLORENTYNA ZpChr"
Pod koniec lat 80. dwóch braci postanawia założyć firmę Florentyna, zatrudniając początkowo 4 pracowników. Obecnie pracuje u Was ponad 450 osób. Jaka jest Wasza recepta na sukces? Podstawą osiągnięcia sukcesu jest pełne zaangażowanie pracowników. Jest to możliwe, kiedy praca okazuje się przede wszystkim pasją, a nie codziennym obowiązkiem. Nieszablonowe podejście do zadań - co niewątpliwie jest domeną naszego zespołu - sprawia, że jesteśmy niekwestionowanym liderem na rynku.
Osiągnęli Państwo miano czołowego producenta produktów AGD w Polsce. Z jakimi największymi trudnościami przyszło się Wam zmierzyć? Moim zdaniem nie należy mówić o trudnościach, a raczej o wyzwaniach, którym sprostaliśmy. Przede wszystkim naszą ofertę musieliśmy dostosować do wymagań rynku. Staraliśmy się reagować szybko i działać niestandardowo, aby nasza oferta zawsze była konkurencyjna. Wciąż szukaliśmy obszarów, które można zagospodarować, intensywnie nawiązywaliśmy relacje biznesowe. Jednak przede wszystkim mieliśmy świadomość tego, że trzeba się cieszyć ze wszystkich, nawet najmniejszych sukcesów. To wszystko doprowadziło nas do wysokiej pozycji, którą obecnie zajmujemy na rynku. ...
"Wywiad z Jędrzej Grzesik - IDMS"
IDMS, najszybciej rozwijająca się firma w branży marketingowo-sprzedażowej. Czym właściwie się Państwo zajmujecie? Od niespełna dziesięciu lat prowadzimy na polskim rynku kampanie marketingowe w obszarach B2B, B2C oraz Marketing Events otrzymując niezbędne wsparcie logistyczne oraz finansowe, a także globalnych Klientów od firmy Appco Group, której jesteśmy częścią. Działamy w branży BTL opierając nasze działania na zaufaniu, integralności oraz poprzez najwyższą jakość obsługi naszych klientów.
Proszę opowiedzieć o początkach współpracy z Appco Group. Co się zmieniło od tego czasu? Z racji tego, że jestem związany z firmą Appco Group od pierwszego roku jej działalności w Polsce zmiany są kolosalne. Na początku był to pomysł, kapitał i jeden Klient. W chwili obecnej mamy przyjemność współpracować z całym zespołem specjalistów z Appco dających nam wsparcie nie tylko administracyjne i finansowe ale także logistyczne i merytoryczne. Kiedy zaczynaliśmy działalność, planowaliśmy być największą firmą działającą w marketingu BTL w Polsce. Obecnie mamy przyjemność być taką firmą. ...
"Wywiad z Agnieszka Barańska - Lakma"
"Wywiad z Sylwia Grzebień - Lakma"
"Wywiad z Jacek Małecki - Lakma"
Jakie były początki firmy? Lakma Strefa to jedna z największych całkowicie polskich firm działających na polskim rynku chemii gospodarczej.
Kiedy rozpoczęła się żmudna droga na szczyt i jakie były początki firmy? Firma ma swoje korzenie w Cieszynie. Tam od 1988 roku działa firma Lakma sp. z o.o., która  na początku lat 90-tych produkowała chemię budowlaną i gospodarczą.  To pod jej skrzydłami w 1993 roku powstała marka Sidolux – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów środków czystości w naszym kraju. W 1998 roku powstał nowy zakład produkcyjny w Warszowicach koło Żor. Przeszedł on pod nowoutworzoną spółkę – Lakma Strefa – i tam też została przeniesiona produkcja chemii gospodarczej wraz z marką Sidolux.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Ogromnie ważnym momentem w życiu firmy było opracowanie w 1993 roku pierwszych receptur środków czystości i stworzenie marki Sidolux. Dzięki niezwykłej jakości Sidolux przebojowo wdarł się na rynek, szybko zdobywając serca polskich konsumentów. Kolejne lata to pieczołowite rozwijanie tej marki. Powstawały kolejne produkty, które świetnie dopasowane były do ciągle zmieniających się potrzeb konsumentów. Warto w tym miejscu wspomnieć, że Sidolux to nie tylko preparaty do mycia i pielęgnacji podłóg. Pod tą marką można również dostać świetne jakościowo środki do m.in. mebli, mycia okien, lodówek, kuchni i ekranów LCD. To marka całkowicie kompletna i to właśnie dzięki swojej różnorodności oraz wysokiej jakości jest jedną z najchętniej kupowanych marek do sprzątania domu w Polsce. Innym bardzo ważnym momentem w życiu firmy było stworzenie i wprowadzenia na rynek pereł piorących Perlux. To wyjątkowy na skalę ogólnoświatową produkt piorący, który jako jedyny łączy w sobie proszek do prania i żel. Od zawsze u podstaw naszej firmy stoi innowacyjność. Perlux jest najlepszym dowodem na to, że potrafimy wprowadzać preparaty, które nie tylko są wyjątkowe na skalę ogólnopolską, ale także ogólnoświatową. Perły piorące wprowadzają firmę na zupełnie nowy poziom rynkowy i technologiczny. ...