Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
ZPM Maxpol
przez espedientkazabrze, 2016-09-30 23:05:09
Ja jako pracująca od 5 lat ekspedientka mogę polecić. Podwyżki i miła atmosfera jak najbardziej.

Drukarnia Top-Pol
przez KV, 2017-07-18 10:13:10
Zarobki jak wszedzie. Atmosfera OK

Dom Wypoczynkowy "AGA"
przez MD&MD, 2017-07-22 14:27:07
Polecam wypoczynek AGA jest super komfortowe pokoje , "pyszna kuchnia" , ośrodek położony z dala od miejskiego zgiełku , a także co ważne dojazdy na plaże organizowane i zapewnione przez "kadre" :) Polecam

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Plitnik - Aromanti"
Specjalizujecie się w pięknych zapachach, które pobudzają zmysły. Jakie są teraz te najbardziej popularne? Niezmiennie dużą popularnością cieszą się lekkie zapachy o orzeźwiających nutach takie jak bambus z zieloną herbatą i bergamotka z tonką. Jednak coraz więcej osób decyduje się na bardziej złożone i „osobiste” kompozycje. To są zapachy bardziej wyraziste i dopasowane do osoby, która ma się nim cieszyć. Wśród kobiet bardzo popularne jest połączenie róży, jaśminu i bergamotki lub paczuli i cedru. Mężczyźni decydują się najczęściej na ambrę z szafranem lub białe piżmo.
Jesteście dość młodą firmą, założoną w 2009 roku. Jakie były pierwsze kroki? Trudne. Byliśmy jednak przekonani,  że przedsięwzięcie się uda. To było to dla nas oczywiste. Produkty są świetne, naprawdę najwyższej jakości. Zapachy są komponowane przez znawców z Grasse, dyfuzory także są wykonane z dbałością o każdy detal. Zapach z dyfuzorem stanowi całość, dopełnia wnętrza, w którym się znajduje, to element wystroju. W Polsce nadal olfaktologia to dziedzina mało znana, dlatego też i produkty są jeszcze traktowane z rezerwą. Z tego powodu najwięcej wysiłku kosztowało nas wypracowanie renomy i zbudowanie sieci odbiorców. ...
"Wywiad z Bogdan Sawicki - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp. z o.o."
Działają Państwo na rynku już od prawie 25 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma? Oczekiwania klientów zapewne również uległy zmianie? W tym roku obchodzimy ćwierćwiecze istnienia. W tym czasie firma bardzo się zmieniła: IPB było na początku kilkuosobową, rodzinną firmą, w pierwszych latach swojej działalnością skupiającą się na produkowaniu dekoracji na rynek krajowy. Wraz z czasem, z nabranym doświadczeniem, pojawiały się coraz bardziej ambitne projekty. Od 14 lat rozwijamy sprzedaż zagraniczną. Dzisiaj IPB zatrudnia na stałe 100 pracowników, w szczycie sezonu produkcyjnego – 350. Mamy klientów w 45 państwach na różnych kontynentach. Jesteśmy nie tylko rzemieślnikiem, ale przede wszystkim projektantem i doradcą wizerunkowym w zakresie aranżacji przestrzeni publicznej – obecnie właśnie takiego wsparcia oczekują klienci. I nadal perspektywy na więcej, bo branża się rozwija.
Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to głównie firmy, czy również osoby indywidualne? Oferujemy projekty aranżacji przestrzennych, elementy i rozwiązania dekoracyjne oraz wszystkie usługi z nimi związane, czyli transport, montaż i demontaż, magazynowanie, konserwację, wynajem. Naszymi klientami są przede wszystkim galerie handlowe oraz instytucje odpowiedzialne za dekorację przestrzeni miejskiej. Do tego wszelkie obiekty użyteczności publicznej – dekorowaliśmy zarówno dworce i lotniska, jak i teatry, sale koncertowe, luksusowe hotele i restauracje. Obsługujemy także firmy eventowe i hurtownie, ale nie zamykamy się na współpracę z klientem indywidualnym. Tych pojawia się u nas najwięcej dosłownie w przeddzień Bożego Narodzenia i nikogo nie odprawimy z pustymi rękami. W końcu to Święta! ...
"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...