Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Phoenix Contact?
Żadne!(usunięte przez administratora)Czy oni mają szkolenia żeby ludzią jak najbardziej utruć życie, być wrednym, robić na złość i być chamskim? Jak ludzie mają pracować w takich warunkach? I nikt z tym nic nie robi, więc po co pytacie? Po co hr skoro nie reagują a te ćwoki dalej ujeżdżają kogo chcą. Żenada!!!!
Nie rozumiem w takim razie skąd takie różnice w wypowiedziach. Poniżej czytałam, że praca jest dobra, istnieje możliwość rozwoju i pracodawca jest w porządku. Więc jak to naprawdę jest?
Podejscie kierownictwa??? do póki robisz ,ciśniesz jest ok..ale jak pracownik coś potrzebuje to już gorzej..jesteś przezroczysty dla nich
Dokładnie tak jak piszesz,oni są do tego chyba szkoleni bo takiego chamstwa do pracownika to dawno nie widziałam,szczególnie pani K. I jej podwładna którym spokojnie można zarzucić (usunięte przez administratora) wobec pracowników w Tarnobrzegu!!!
Jak dużo osób pracuje w Phoenix Contact?
Jak w Phoenix Contact wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Na to pytanie nie można odpowiedzieć jednoznacznie. Zależy jaka hala, kierownik, itp. Jedni muszą się prosić o awans inni mają od tak, za to jeśli chodzi o biura to myślę, że tam szybko jak widać, i coraz więcej ludzi
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Phoenix Contact?
Zależy o jakie stanowisko pytasz ;) Jeśli chodzi o stanowiska specjalstyczne, np. specjalistę ds. logistyki/planowania, to rozmowa składała się 3 etapów: 1) krótki wywiad drogą telefoniczną (z działem HR) 2) spotkanie z menagerem danego działu i osobą z HR, na którym sprawdzane są wiedza i umiejętności wymagane do pracy na danym stanowisku, np. znajomość systemu SAP, znajomość języka, kilka zadań praktycznych, sporo pytań behawioralnych 3) rozmowa finalna, spotkanie z osobą z działem finansów Tak to wyglądało kilka lat temu.
Super, że opisałeś to tak szczegółowo. ;) Ktokolwiek w ostatnim czasie brał udział w rozmowie? Który z etapów był dla was najbardziej stresujący?
Wiedza specjalistyczna ma drugoplanowe znaczenie lub nie ma znaczenia wcale. Na stanowisko brygadzisty czy lidera wybierane są osoby które, jak to się potocznie mówi, umieją "trzymać za mordę" swoich pracowników. Ich wykształcenie może być zawodowe a znajomość procesów technologicznych, języków obcych czy systemów kontroli bądź zarządzania żadna.
Nie jeden z zawodowym wykształceniem własną firmę prowadzi. Możesz znać pięć języków ,mieć magistra . Ale niekoniecznie umieć zarządzać większą grupą ludzi .
Jak szefostwo w Phoenix Contact traktuje ludzi?
Moja żona pracuje od 5 lat ,skrzywiony kręgosłup odciski na palcach ,Pan prezes i kierownictwo nie potrafią nawet krzeseł zmienić pracowniką produkcji ,a mają zdezelowane od lat Pan Prezes napewno ma wygodny fotelik a pracowników mają gdzieś .innej pracy nie ma w okolicy niestety .jak nazwie firme po prawdzie to i tak admin usunie,wytwurnia kaleków ,niestety bez wyjścia.
Te krzesła chociażby nie spełniają norm bhp raczej? Bo jeśli tak to czy nie powinno się tego po prostu zgłosić?
Nie ma komu Bhp i reszta kierownictwa ma to gdzieś tylko podkręcone nieludzko normy się liczą i tyle.
No jeśli serio mają tego typu podejście to szkoda... Ale w przypadku gdyby naruszenia bhp wykraczały ponad akceptowalne normy to raczej jakaś instytucja zewnętrza mogłaby się temu przyjrzeć?
Większość opini zostaje usunieta??? Dla czego pytam? Czy jest niewygodna dla admina,czy o co chodzi?