Moge z cala odpowiedzialnoscia nazwac ich oszustami !!! Zamowienie na ponad 3000 pln okazalo sie nie wlasciwe, 2 miesiace i dalej nie otrzymalem to co zamowielem, bardzo ciezki kontakt, zbywanie ze sprawa jest zalatwiana co chwile jakies wymowki i dalej nic !!! oszukuja sprzedajac towar ktorego nie maja, i wysylaja niezgodny z opisem !!!
Dziwne, żeby aż tyle trzeba było czekać. Co to za zamówienie, że na aż taką kwotę? Tak samo nie rozumiem po co mieliby tak robić jak Pan sugeruje, bo ostatecznie i tak musieliby wysłać to co potrzeba?
Obsługa poniżej krytyki. Zamówiłem reflektory do Infiniti dostępne na sklepie wysyłka w ciągu 48H, faktura proforma wystawiona i wszystko ok. Okazuje się przez ponad 7 dni nie są w stanie ustalić czy posiadają taki produkt. Kontakt to masakra oddzwaniają po wielu nieodebranych połączeniach obiecują oddzwonić i cisza. Próbuję po raz kolejny i sytuacja się powtarza. Obiecują że za chwile oddzwonią, mija kilka dni i nie odbierają, nie odpisują kontakt urwany. Dla mnie to (usunięte przez administratora) szkoda słów i nerw.
Moge z cala odpowiedzialnoscia nazwac ich oszustami !!! Zamowienie na ponad 3000 pln okazalo sie nie wlasciwe, 2 miesiace i dalej nie otrzymalem to co zamowielem, bardzo ciezki kontakt, zbywanie ze sprawa jest zalatwiana co chwile jakies wymowki i dalej nic !!! oszukuja sprzedajac towar ktorego nie maja, i wysylaja niezgodny z opisem !!!
Dziwne, żeby aż tyle trzeba było czekać. Co to za zamówienie, że na aż taką kwotę? Tak samo nie rozumiem po co mieliby tak robić jak Pan sugeruje, bo ostatecznie i tak musieliby wysłać to co potrzeba?
A to powiedzial ze sprawa jest zakonczona ? dalej nie dostalem czesci za ktora zaplacilem, ja sie wywiazalem z umowy zaplacilem cene, ale nie dostalem zamowionego towatu i nie jest powiedziene ze dostane bo od 2 msc slysze tylko same wymowki a teraz juz nie obieraja tel... tak postepuja (usunięte przez administratora) czy nie ?
Nie no oczywiście, że to Pan tu jest postawiony w problematycznej sytuacji ja tylko zastanawiam się nad sensem tego działania, bo konie końców będą musieli albo wysłać odpowiedni produkt albo oddać pieniądze i nie rozumiem po co robić takie rzeczy z premedytacją?
Chwalicie obsługę, profesjonalizm i dobre ceny. A co pracownicy mogą powiedzieć o warunkach? Wynagrodzenie jest dobre? Skoro obsługa jest taka dobra, to pewnie atmosfera w pracy też?
Współpracuje z firmą już kilka lat. Mam Infiniti FX45 i często tylko w tej firmie kupuję części. Właściciel p.Paweł super fachowiec, doradzi i można negocjować ceny. To chyba największy wybór części do Infiniti w Polsce. Super firma pełen profesjonalizm. Polecam każdemu.


Najlepszy warsztat INFINITI w Polsce. Usunęli usterkę, której inne warsztaty nie mogły nawet zlokalizować. Posiadają ogromną wiedzę oraz specjalistyczny sprzęt, do tego super obsługa, krótkie terminy, samochód zastępczy oraz bardzo przyzwoite ceny. Jestem bardzo zadowolony i szczerze polecam. Lepiej trafić nie mogłem. DZIĘKI. Jacek T.
Firma Jap-Parts poszukuje do pracy kogoś, kto zająłby się czynnościami pomocniczymi przy pozyskiwaniu i przetwarzaniu produktów pochodzenia zwierzęcego na terenach zakładów mięsnych. Dla ułatwienia wkleję Wam link do oferty: https://www.gowork.pl/oferta-zewnetrzna/jeliciarz,praca.gov.pl961e874817faa87132e02a8d782364ba,zuromino Czy ktoś byłoby może chętny? Dajcie znać.
PAN PAWEŁ R. OWSZEM JEST POMOCNY W ZAŁATWIENIU JAKIEJŚ CZĘSCI DO INFINITI I TYLE.JEGO PODEJŚCIE DO KLIENTA JEST NIEODPOWIEDZIALNE WRĘCZ CHAMSKIE .NAJPIERW USTALA Z KLIJENTEM WARUNKI A PÓZNIEJ NIE ODBIERA TELEFONU LUB GO ODRZUCA .LUB PISZE SMS ŻE ODZWINI ALE KIEDY???????.(usunięte przez administratora)
sprostowanie do opini którą napisałem 06.03.2020. Pan Paweł po 9-ciu miesiącach zrechabilitował się co do wcześniejszej umowy ustnej przez telefon zawartej na tą chwile jest DOBRZE.
Jakich widełków zarobków można się tu spodziewać?
To nie jest właściwe forum na uwagi klientów ponieważ to forum pracownicze!!
Odradzam zakupy w tej firmie.Brak profesjonalizmu (usunięte przez administratora) , że wysłali towaru .Zamówiłem u nich dokładke na zderzak do corsy D .Drugi tydzień czekam. Nie odbierają telefonu a jak już odbiorą to twierdzą że wysłali albo spychologia że kolega załatwia tą sprawę i żeby dzwonić na drugi telefon. Jednym słowem wielkie gówniarstwo tacy ludzie nie powinni prowadzić działaności. Ostrzegam Wszystkich bo mój przypadek nie jest odosobniony !!!!!!!!
Czyli zamówiłeś towar w Jap-Parts i go nie dostałeś, tak? Mam nadzieję, że uda się rozwiązać tę sytuację. A kupowałeś wcześniej w tym sklepie?
@Sebastian Tylko, że to forum dla ludzi pracujących w firmie ,a takie opinie warto przesłać do firmy!
Mocno polecam firmę właścicielom Infiniti zwłaszcza hybryd!!!. Nie dość, że mają masę części od silników po najmniejsze pierdoły, to naprawdę ogarniają trudne naprawy przy rozsądnych cenach w przeciwieństwie do serwisów Infiniti. Naprawdę Polecam.
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje aktualnie pracowników?
Odpowiedź do komentarza Lewczyk Grzegorz : Klient zglosił się do naszej firmy z uszkodzoną skrzynią CVT (bezstopniowa) od Nissana Altimy. Zgodzilismy się przyjąć ją do naprawy ustalacją górną granice kosztow na 5000zl. Po dostarczeniu przystąpiliśmy do rozbiórki uszkodzonej skrzyni oraz wstępnej weryfikacji uszkodzeń. Wstępna analiza wykazala standardowe wytracie łańcuch napędowego a także uszkodzony sterownik znajdujący sie wewnątrz skrzyni sugerujący zaniedbanie interwału olejowego. Poinformowaliśmy klienta o konieczności zakupu nowego sterownika, który zakupiliśmy u naszego dostawcy w USA. Towar dotarł do nas po okolo 6tyg po czym przystąpilismy do naprawy skrzyni. Zamówiony element z USA był właściwy jednak nasz podwykonawca, który miał zregenerować wariatory czyli stożkowe koła decydujące o przełożeniu poinformował nas, że są zbyt mocno zużyte aby nadały się do ponownego montażu. Aby naprawić tą skrzynie konieczne byłby wymienić cały wkład napędowy co znacznie przekroczyłoby budżet ustalony przez klienta na naprawę. Poinformowaliśmy Pana Grzegorza o tym fakcie i ustalił ze rezygnuje z naprawy, przy czym ponad tydzien czekaliśmy na dostarczenie adresu pod który mieliśmy odesłać skrzynie. Nasza firma poniosła koszt rozbiórki oraz zakupu i wysylki sterownika czym nie obciażyła klienta. Zaznaczamy ze klient nie poniósł żadnych kosztów w związku z poczynionymi krokami w celu naprawy, jedynie koszt wysyłki zwrotnej na palecie zabezpieczonych elementow jego skrzyni.
Oszust i kłamca!!Znalazłem go na Allegro. Umówilem się na naprawę automatycznej skrzyni biegów w maksymalnej cenie 5000.Skrzynię wysłałem w połowie września na swój koszt paletą.Dziś po niemal 2 i pół miesiącach odebrałem paletę DHL za 180 pln. kupę rozkręconego złomu zawiniętego w folię. Człowiek zmyśla ,nie odbiera telefonu a na koniec pyta o adres gdzie odesłać nie naprawioną skrzynię biegów.!! Kpina.!Jutro robię zdjęcia z rzeczoznawcą i oddaję sprawę do sądu.
Pracujesz w firmie Jap-Parts Sp. z o.o. w mieście Nowy Tomyśl? Osoby szukające zatrudnienia potrzebują twojej szczerej opinii o tym pracodawcy. Od twojego komentarza może zależeć ich kariera.