Naczytałem się negatywnych opinii o firmie.Ja z kolei nie mogę narzekać. Po roku i kilku miesięcy użytkowania zegarka Festina oddałem do naprawy gwarancyjnej.W sklepie w Katowicach przyjęli i po ok.trzech tygodniach oczekiwania otrzymałem zegarek z powrotem .Jestem zadowolony ,jedyne co mi się nie spodobało to jest niewielkie zarysowanie na deklu od spodu.,ale to nie problem .Zegarek chodzi dobrze i nie mogę narzekać. Może termin oczekiwania był długi ,ale to rozumiem bo zegarek był wysyłany do Wrocławia i dlatego to trochę trwało
A informowali Cię o tym, że doszło do takiego zarysowania? I wiadomo co konkretnie się w nim popsuło, że musiał iść na gwarancję?
O niczym nie informowali. To jest zegarek ,,Festina,, automatyczny. Do reklamacji oddając zapytałem czy po naprawie będzie opis uszkodzenia.Panie przyjmujące, zresztą miłe powiedziały że zostanie wysłany do Wrocławia ,a oni nie robią opisu uszkodzenia,tylko po naprawie go przysyłają.O zarysowaniu dekla też nic, nikt nie powiedział, zobaczyłem to w domu dopiero.Ponieważ to było nieznacznie,zlekceważyłem to.
Firma jest ok, ale serwis do bani nie ma tam dobrych fachowcow - co nie ktorzy to powinni zamiatac ulice a nie naprawiac zegarki.... Moze w koncu Pan Prezes przejrzy na oczy i zrobi w serwisie porzadek i wymieni cala zaloge na dobrych i uczciwych fachowcow ktorzy beda porzadnie naprawiac zegarki, wystarczy dobrze sie rozejrzec zeby znalesc dobrych zegarmistrzow....
Dlaczego ten cały serwis jest nie ok, bo widzę kilka takich opinii? Chodzi o to, że przyjmowane do pracy są osoby bez doświadczenia czy o coś innego? Ktokolwiek wie coś na ten temat?
To jest akurat forum pracownicze więc klienci swoje uwagi powinni skierować do firmy.
Firma jest ok, ale serwis do bani nie ma tam dobrych fachowcow - co nie ktorzy to powinni zamiatac ulice a nie naprawiac zegarki.... Moze w koncu Pan Prezes przejrzy na oczy i zrobi w serwisie porzadek i wymieni cala zaloge na dobrych i uczciwych fachowcow ktorzy beda porzadnie naprawiac zegarki, wystarczy dobrze sie rozejrzec zeby znalesc dobrych zegarmistrzow....
Firma jest ok, ale serwis do bani nie ma tam dobrych fachowcow - co nie ktorzy to powinni zamiatac ulice a nie naprawiac zegarki.... Moze w koncu Pan Prezes przejrzy na oczy i zrobi w serwisie porzadek i wymieni cala zaloge na dobrych i uczciwych fachowcow ktorzy beda porzadnie naprawiac zegarki, wystarczy dobrze sie rozejrzec zeby znalesc dobrych zegarmistrzow....
Dobra klienta o firmie dobrze świadczy o pracownikach. Jak dobrą mamy pracę to i klient zadowolony.
Jak duży jest magazyn firmy? I czy jest tu opcja odbioru osobistego zamówień?
Witam. Świat jednak się zmienia, a z nim firmy, ludzie, a może tylko ludzie. W ciągu 22 lat korzystałem z usług tej firmy kilka razy i naprawdę, mili ludzie, kompetentni, pomocni, zawsze chętni do rozwiązywania problemów, ale widocznie już nie:(:(:(:(. To co dziś mnie spotkało, to nie wiem czy określić niekompetencją, niechęcią, chamstwem itd. Twierdzenie pracownika, że oni nie odbierają przesyłek awizowanych, to nie wiem jak to określić, może po prostu olewaniem klienta. Szkoda, bo zawsze polecałem tą firmę innym, ale niestety coś się zmieniło. Ja już nie chce z usług tej firmy korzystać.
Sprzedają towar w sklepie internetowym, którego nie posiadają po zakupie wysyłają wiadomość, że im przykro ale towar niedostępny. Szkoda czasu
Ogólnie - firma była by piękna. Problem w tym, że istnieje tu w wielkiej mierze kolesiostwo, wazeliniarstwo, poddanstwo etc. Jeśli tylko Prezes otworzył by oczy na to co się dzieje i jednym ruchem odsunął parę osób od przysłowiowego koryta ..... Serwis, Butiki i reszta sprzedaży.... bajka ! A póki co ... brak mi delikatnych i stosownych słów by wyrazić moja negatywną ocenę.
A Ty bidoku się nie wcisnąłeś w to kolesiostwo, wazeliniarstwo, poddaństwo... I teraz ziejesz jadem... bidoku...
Nie jadem tylko mówi jak jest nie wszyscy chcą krakać jak i te przysłowiowe wrony niektórzy chcą zwyczajnie pracować zarobkowo pzdr
Oszuści Zgubili zegarek Serwis praktycznie nie istnieje
Coś strasznego. Uwaga oszuści! Przepychają sie tylko na pisma kierownicy oporni na wiedze. Uwaga! Firma Janeba to dno! Omijajcie szerokim łukiem
a gdzie chciałbyś/chciałabyś się rozwijać? Przecież to nie korporacja...
Zgadzam się w 100% ,zegarki teraz wogóle się nie sprzedają i ciągłe tłumaczenia klientom dlaczego Festina w Niemczech jest 30% tańsza , zupełnie porąbany temat
Nie polecam, brak rozwoju, firma bez perspektyw, na rozmowie kwalifikacyjnej wszystko w różowych barwach- a rzeczywistość brak słów. (usunięte przez administratora)