Opinie o PromoTraffic
Jesteśmy Promotraffic. Tworzymy digital marketing klasy PRO, aby zapewnić naszym Partnerom najlepsze efekty biznesowe oraz dynamiczny rozwój w internecie.
Pasja? TAK! Technologia? TAK! Grono doświadczonych ekspertów? TAK!
Jesteśmy na rynku już ponad 10 lat. Dumnie możemy przyznać, że nasz pokład zasilają najlepsi Eksperci w branży, którzy każdego dnia zmieniają oblicze marketingu internetowego za sprawą swojej wiedzy oraz nowoczesnej technologii. Nie zwalniamy tempa, ciągle się rozwijamy, podejmując kolejne wyzwania w branży digital. Kreujemy nowe rozwiązania, ucząc się od siebie nawzajem, ponieważ wiemy, że razem tworzymy najlepszy #team!
Z tego miejsca pragniemy podziękować za zainteresowanie naszym profilem. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, śledź nasze aktualności. Po więcej insightów zapraszamy również na nasze profile w mediach społecznościowych.
Pozdrawiamy,
PROteam!
wraz z pojawieniem się tego wpisu pozostałe dostały smutne minki i flagi :)
Cześć! Zdecydowałam się na napisanie tego komentarza, ponieważ pracuję w Promo od ponad 3 lat i myślę, że jestem w stanie powiedzieć trochę więcej o sytuacji w firmie niż poniższe wpisy ;) Dla kogo jest PT? Zdecydowanie dla tych, którzy chcą zdobywać nowe kompetencje zarówno z zakresu digital marketingu, jak i obsługi klienta. Nowa osoba od pierwszych dni otrzymuje dostęp do materiałów, szkoleń, profesjonalnej narzędziowni oraz co najważniejsze, wsparcia specjalistów ze swojego działu i nie tylko. Do wyboru są dwie ścieżki kariery: ekspercka lub menagerska. Ze swojej perspektywy mogę dodać, że nie zawsze jest łatwo. Środowisko, w którym pracujemy, jest bardzo dynamiczne, a praca z Klientem potrafi być wymagająca. Często musimy wychodzić z (mistycznej już ;)) strefy komfortu. Wiem jednak, że bez tego nie zdobyłabym wiedzy i doświadczenia, które posiadam obecnie. Zdaję sobie sprawę, że praca z szefem, który słucha, i co więcej, bierze opinię pracownika pod uwagę, nie jest standardem. Mam też możliwość współpracy oraz uczenia się od najlepszych — zarówno specjalistów wewnątrz firmy, jak i naszych partnerów biznesowych. I dlatego właśnie wciąż jestem na pokładzie ????
Nie ufam takim wpisom. Pamiętam jak w kwestii dopinania spraw z klientem - branża kolei znanej firmy Ty w ogóle nie znałaś klienta. Oczywiście nie jest to jakiś wyznacznik ale wersus Twoja ' uczciwa ' opinia n.t firmy to się to jakoś nie trzyma. Poza tym chwalenie się że się jest tak długo w firmie? Czym tu się chwalić? Komentarze takie pokazują propagandę ze strony firmy, was którzy tak milutko piszecie n.t firmy . A tak na serio o jakich specjalistach piszecie? Specjalista jest lekarz, prawnik, informatyk ect. W jakimś pewnym zakresie z dobrym wykształceniem w tym zakresie a tu pitu pitu. Taka jest prawda, Marek wcześniej w pośrednictwie w developerce pracował, później teatr kultura ect. A teraz ktoś jest Specjalistą w zakresie CS lub PPC? Śmiechu warte. Są znajomości na WSEI i nie wiemy czy śmiać się czy płakać, że członkowie zarządu prowadzicie tam zdjęcia.. świat oszalał..
Jeśli chodzi o moją opinię, to ja jestem pod wrażeniem procesu rekrutacji. Profesjonalnie, rzeczowo i szczerze. Dla mnie rozmowa zarówno z HR-ami jak i z kadrą zarządzającą zaliczam do jedną z najlepszych rozmów. Szczerze Polecam! Anna
Chciałbym bardzo pochwalić i przyznać uznanie za zorganizowanie tak szczegółowego procesu rekrutacyjnego. Przyznaję, że po raz pierwszy miałem do czynienia z praktycznymi zadaniami, które rzucają jasny obraz tego, co będzie należało do moich obowiązków ale też jakie oczekiwania ma firma. Po 3-4 etapach miałem komplet informacji i bardzo pozytywne odczucia co do pracy w promo. Wszystko przebiegało w przyjaznej atmosferze a (usunięte przez administratora) zrobili na mnie mega wrażenia, wyróżnili się na tle innych pracodawców swoim profesjonalizm i dbałą rozmową. Mimo iż dostałem bardzo dobrą ofertę musiałem odmówić na rzecz branży która jest bliższa memu sercu ale sam proces pokazał mi jacy są to ludzie i dlatego warto pozostawić dobry feedback. Życzę wszystkiego dobrego i mam nadzieję, że znajdziecie idealnego kandydata.
Ja za to wpadłam na nowe ogłoszenie dotyczące stanowiska E-commerce Coordinator Romanian markets. Również chciałbym poznać jakie są średnie zarobki tego stanowiska. Zatrudniając się mogę liczyć na wynagrodzenie nie mniejsze jak 6000 na rękę?
Cześć! Chętnie odpowiem na Twoje pytanie w sposób szczegółowy na hr@promotraffic.pl - Zarobki które podałaś są jak najbardziej osiągalne :)
Jak duża jest rotacja pracowników w firmie? Jakie obowiązują godziny pracy, czy czas pracy jest w jakimś stopniu elastyczny?
Cześć - chętnie odpowiem na Twoje pytania mailowo lub telefonicznie, myślę że tak będzie dużo łatwiej o wyjaśnienie :) Zapraszam na hr@promotraffic.pl
Cześć widziałem ogłoszenie o pracę z marketplace. Jakiego wynagrodzenia można spodziewać się na początku mając 2 lata doświadczenia ? Jaka jest ścieżka rozwoju? Czy w firmie obowiązuje okres próbny? Jeśli tak to ile trwa ? Proszę o odpowiedzi, zależy mi na nich przed aplikacją.
Cześć! Cieszę się, że jesteś zainteresowany aplikacją na to stanowisko - bardzo chętnie udzielę Ci odpowiedzi, napisz proszę na hr@promotraffic.pl możemy też umówić się na krótką rozmowę w celu omówienia szczegółów :)
Ja właśnie widziałam na waszej stronie ofertę dla Senior SEO Specialist. Zauważyłam, że oferujecie pracę hybrydową. Czy na tym stanowisku jest możliwość pracy wyłącznie zdalnej?
Cześć! W PromoTraffic pracujemy w systemie hybrydowym gdzie 3 dni w ciągu tygodnia to praca z biura w Krakowie przy ul.Wadowickiej a 2 dni to praca zdalna. Nie ma możliwości pracy w pełni zdalnie :).
Cześć. Właśnie widziałam na stronie firmy ofertę pracy dla Social Media Specialist. Wiem z oferty, że od kandydata wymaga się minimum dwóch lat doświadczenia. Czy na tym stanowisku można również liczyć na staż? Gdzieś tutaj w opiniach była wzmianka o stażach dla osób bez doświadczenia.
Cześć Larysa! Cyklicznie organizujemy Akademię PRO gdzie na staż zapraszane są osoby zainteresowane tematyką Digital Marketingu. Zachęcam do obserwowania naszej strony internetowej https://promotraffic.pl/ oraz social mediów gdzie wrzucamy informację o rekrutacjach :) Jeśli masz więcej pytań - pisz śmiało na hr@promotraffic.pl
Interesuje mnie oferta (usunięte przez administratora) PPC Specialist, firma daje możliwość wyboru formy zatrudnienia, mi by najbardziej pasowała umowa o pracę. Widełki 5,5-8 tysięcy dotyczą tej właśnie umowy? Premie jako 10-30% podstawy wynagrodzenia są kwartalne, miesięczne i czy realne do wyrobienia? Bonusy okolicznościowe wymienione w benefitach to co to takiego? Był już ktoś na rozmowie rekrutacyjnej i powie jakich pytań w tym zakresie się spodziewać? Czy firma tylko jak ktoś wspomniał przedstawia realia i nie ma się czym stresować?
Cześć! Widełki dotyczą umowy o pracę :) Jeśli chodzi o pozostałe pytania chętnie udzielę odpowiedzi mailowo na @j.michalik@promotraffic.pl
A ja jestem zainteresowana firmą, bo szukam i widziałam och ogłoszenie na stanowisko junior business development representative. Nie ma podanej konkretnej pensji, tylko napisali, że dają wynagrodzenie bazowe plus prowizja od efektu. Wiecie, ta prowizja to jest liczona od efektu danego pracownika czy całego działu?
Cześć, zajmuję się rekrutacją w PromoTraffic. Napisz do mnie na adres mailowy: j.michalik@promotraffic.pl a chętnie udzielę odpowiedzi na Twoje pytania :)
Współpracujemy z PromoTraffic jako klienci i bardzo gorąco polecam współpracę. Jako klienci czujemy się zaopiekowani. Mocno polecamy!
Proces rekrutacji wyglądał naprawdę słabo. Było mi powiedziano, że rozmowa potrwa 45 min. Wzięłam sobie urlop, ponieważ nie wypada odbywać rozmowy kwalifikacyjnej w pracy :) Rozmowa trwała jakieś 10-12 min (w sumie to mogłabym wyjść na jakąś kawę w przerwie). W trakcie rozmowy nikt mnie nie zapytał o doświadczenie zawodowe. Nie padło też żadnych pytań dotyczących umiejętności. Dostałam tylko informację o tym, jak wygląda praca w firmie. Chłopaki byli bardzo mili, nic złego się nie wydarzyło. Ale jest to zawracanie głowy zarówno sobie jak i kandydatom
To o co w sumie Cię pytali? Czy te 10 minut cały czas mówiono o obowiązkach? A poruszyliście kwestię zarobków chociaż? W ogóle po jakim czasie Cię zaprosili na rozmowę, od momentu wysłania cv?
Cześć! Przykro nam, że proces rekrutacyjny nie poszedł po Twojej myśli. Przepraszamy za krótki czas, którego się nie spodziewałaś. Staramy się planować rozmowy w oknach czasowych max. 45 min. Niestety, nie zawsze jest to równoznaczne z czasem jej trwania. Jeśli już na początku rozmowy wiemy, że oczekiwania obu stron są rozbieżne, staramy się uszanować Wasz czas i skrócić proces samej rozmowy. Cenimy sobie Twoją opinię i zdecydowanie postaramy się poprawić nasz proces komunikacyjny w tej kwestii.
A ta rozmowa to była online, czy stacjonarna w biurze? No ale jak była mowa o tym, jak wygląda praca w firmie, no to jak to wygląda? Co ten rekruter mówił o firmie i sposobie pracy? Czy była mowa, czy firma stawia na hierarchiczne relacje, czy płasko bardziej?
Jak duże doświadczenie trzeba mieć, żeby pracować na Informatyk w PromoTraffic?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w PromoTraffic?
W PromoTraffic organizowany jest program stażowy Akademia PRO. Rekrutacja kierowana jest do osób, które chcą rozpocząć karierę w branży digital marketingu.
Jakie są warunki uczestnictwa, każda osoba chętna rozwijać się w dziedzinie marketingu cyfrowego, może zostać stażystą? I jakie są szczegóły uczestnictwa, jeśli chodzi o wymiar czasowy i finansowy?
Cześć, program stażowy trwa 3 miesiące (2 pierwsze to przygotowanie ogólne, 3 w konkretnym dziale. Staż jest płatny, w pełnym wymiarze czasowym i stacjonarnie, tak aby uczestnicy jak najlepiej mogli poznać Zespół i charakter pracy w poszczególnych działach. Więcej informacji znajdziesz na: https://promotraffic.pl/akademia-pro
Na stronie https://promotraffic.pl/kariera/staz-seo jest informacja, że staż ma charakter hybrydowy. To jak w końcu jest?
Cześć :) Program stażowy kierowany jest do osób bez doświadczenia. W czasie jego trwania poznajesz wiele obszarów digital marketingu oraz różne zespoły. Jest to połączenie teorii i praktyki. W tym przypadku formuła stacjonarna ma duże znaczenie w przyswajaniu wiedzy. Staż SEO jest skierowany do osób, które posiadają już podstawową wiedzę o SEO. Wówczas trafiasz już bezpośrednio do konkretnego zespołu i masz możliwość odbywania stażu w trybie hybrydowym.
Znalazłam ofertę pracy na stanowisko marketplace executive. Jest to praca hybrydowa w systemie 3/2. Trzy dni w domu czy w biurze? No i w jakich godzinach się pracuje? Bo piszą o elastycznych godzinach pracy. Myślę nad zatrudnieniem w tym miejscu.
Cześć :) Praca w systemie hybrydowym, to 3 dni w biurze i 2 dni pracy zdalnej. Standardowo godziny rozpoczęcia pracy to 8:00-9:00. Jeśli masz więcej pytań, śmiało możesz napisać do nas na: wspolpraca@promotraffic.pl :)
W ogłoszeniu na stronie - oferta dla copywriterów - jest pogrubioną czcionką podany wymóg własnej działalności gospodarczej. To znaczy, że umowa o pracę / zlecenie nie wchodzi w grę?
Kazio w firmie bieda niczego się nie dowiesz - nawet nikt Ci nie odpowiedział - myślę ,że będzie lepiej jak tam nie będziesz pracował. Zastanów się dwa razy.
Cześć :) W przypadku projektów, których dotyczy oferta dla copywriterów, współpracujemy na zasadzie dodatkowych zleceń. Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na takie stanowisko wewnątrz firmy. Pozdrawiamy
Proces rekrutacji trwa od marca. Przynajmniej dla mnie, bo po dość długiej i wyczerpującej rozmowie na ostatnim etapie rekrutacji wciąż nie dostałam odpowiedzi.. :)
Dziękujemy za Twoją wiadomość. Chcieliśmy przeprosić za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Nasz Zespół HR był w trakcie przebudowy, a nasze milczenie z pewnością nie było celowe. Dlatego teraz, prosimy o kontakt na adres mailowy j.michalik@promotraffic.pl Nasz HR - Jakub, będzie mógł zweryfikować proces i podsumować jego wyniki. Pozdrawiamy!
Zmienili Państwo skład osobowy działu HR? Można wiedzieć co było powodem tej przebudowy, jak to Państwo określili?
Jak w PromoTraffic wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Był ktoś na stażu SEO, który teraz organizują? Wcześniej już widzę ktoś tu wspominał o tych stażach ale nic konkretnego się nie dowiedziałam. Jedna rzecz mnie zastanawia, bo mi zależy naprawdę na nauce od podstaw. Czego tam uczą , skoro już w ogłoszeniu wymagają znajomosci podstaw? Tak w praktyce.
Cześć :) Jako PromoTraffic organizujemy program stażowy - Akademia PRO. Jest to 3-miesięczny okres płatnego stażu, podczas którego uczestnicy poznają każdą dziedzinę digital marketingu, współpracując z naszym Zespołem i ucząc się od podstaw na dedykowanych szkoleniach. Ostatni miesiąc stażu realizowany jest w konkretnych Działach, co pozwala na zgłębienie specyfiki poszczególnych obszarów. Obecnie trwa kolejna edycja programu, natomiast najbliższa rekrutacja przewidywana jest we wrześniu. Jeśli jesteś zainteresowana, więcej szczegółów na stronie: https://promotraffic.pl/akademia-pro
Hej. Czy może ktoś się podzielić info co rpbi tak realnie e commerce manager? Jest oferta na stronie wisi już kilka miesięcy i jest właściwie mało konkretną. Pracuje w konkurencji i nie chce słać cv zanim nie skumam czy warto. Ktoś? Coś? Dzięki.
Jesteśmy Promotraffic. Tworzymy digital marketing klasy PRO, aby zapewnić naszym Partnerom najlepsze efekty biznesowe oraz dynamiczny rozwój w internecie.
Pasja? TAK! Technologia? TAK! Grono doświadczonych ekspertów? TAK!
Jesteśmy na rynku już ponad 10 lat. Dumnie możemy przyznać, że nasz pokład zasilają najlepsi Eksperci w branży, którzy każdego dnia zmieniają oblicze marketingu internetowego za sprawą swojej wiedzy oraz nowoczesnej technologii. Nie zwalniamy tempa, ciągle się rozwijamy, podejmując kolejne wyzwania w branży digital. Kreujemy nowe rozwiązania, ucząc się od siebie nawzajem, ponieważ wiemy, że razem tworzymy najlepszy #team!
Z tego miejsca pragniemy podziękować za zainteresowanie naszym profilem. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, śledź nasze aktualności. Po więcej insightów zapraszamy również na nasze profile w mediach społecznościowych.
Pozdrawiamy,
PROteam!
wraz z pojawieniem się tego wpisu pozostałe dostały smutne minki i flagi :)
Jak duży zespół IT jest u was ? Z jakich metodologii korzystacie? Czy to prawda że korzystacie z lipnych systemów? Słyszałem na bootcampie o wypadkach w zakresie bezpieczeństwa IT u was . Prowadzicie jakieś rekrutację na juniora lub seniora, może można wysłać CV? Pozdrawiam Piotrek
Proszę spojrzeć na ścianę tekstu Pana Roberta oraz specjalnie zduplikowane treść aby zasłonić negatywne opinię prawdziwych pracowników :) i to samo dostają klienci. Oczywiście pewnie otrzymamy od Pana informację że internet się zaciął i to nie był zabieg specjalny czy inne bajki wyssane z palca - dokładnie jak tekst opisujący wasza firme. Pozdrawiam serdecznie Były klient
Zapewne trafiłeś/aś tutaj, ponieważ rozważasz współpracę z nami i poszukujesz opinii o naszej firmie.
Moim celem jest transparentnie przedstawić Ci, jakie są szanse i zagrożenia związane z pracą u nas.
Wierzę, że docenisz nie anonimowość tej opinii. Zawsze chętnie osobiście odpowiem na każde pytanie podczas rozmowy telefonicznej czy spotkania face to face. Możemy się na nie umówić, jeśli napiszesz, że widzisz w tym wartość, na maila rekrutacja@promotraffic.pl, do czego zachęcam. Przejdźmy do rzeczy.
Jakie są dla Ciebie szanse związane z pracą w Promotraffic?
Rozwój. Na rekrutacji większość osób zapytanych, co napędza je do pracy, co motywuje i na czym zależy im najbardziej, odpowiada, że rozwój. Jako organizacja staramy się stwarzać możliwie dużo skutecznych impulsów do tego, aby ten rozwój wspierać. Co jest jednak bardzo ważne, pamiętaj, że nawet w najlepszej siłowni nikt za Ciebie pompek nie zrobi. Możemy otoczyć Cię najlepszymi książkami, trenerami, szkoleniami, ale jeśli nie będziesz miał/a w sobie odpowiedniego samozaparcia, motywacji, to nic z tego nie będzie. W Promotraffic w rozwoju pomagać Ci będą wymienione niżej inicjatywy:
- Biblioteczka firmowa. Znajdziesz w niej dziesiątki książek, które możesz wypożyczać i pogłębiać swoją wiedzę z obszarów takich jak SEO, SEM, UX, sprzedaż, zarządzanie, marketing itd.
- Szkolenia wewnętrzne. Działa u nas wewnętrzny program szkoleń oparty na analizie kompetencji miękkich i twardych oraz matrycy ekspertów w swoich obszarach. Staramy się kilka razy w miesiącu organizować otwarte szkolenie z konkretnego obszaru, które jest prowadzone przez eksperta w swojej kategorii. Co jakiś czas robimy też szkolenie, które prowadzi dla nas jeden z naszych partnerów technologicznych, jak np. Google. Nie wierzysz? Sprawdź naszego Instagrama, gdzie co jakiś czas pojawia się zdjęcie ze szkoleń, jakie organizujemy.
- Szkolenia zewnętrzne. Z uwagi na posiadanie statusu Premium Partnera Google, bardzo silne wzrosty budżetów, jakimi zarządzamy, i efekty możemy liczyć na wsparcie w postaci eventów i szkoleń organizowanych przez naszych partnerów technologicznych zarówno w Polsce, jak i za granicą. Są to szkolenia z marketingu, produktu, sprzedaży, analityki, strategii i nie tylko. Sami też posiadamy budżet nie do przejedzenia na szkolenia zewnętrzne i skuteczny program, w ramach którego firma finansuje od 80% do 100% Twojego uczestnictwa w takim szkoleniu.
- Dostęp do szkoleń video. Mamy wykupione materiały video z najlepszych eventów branżowych, jakie odbyły się w Polsce i za granicą. Dzięki temu możesz, idąc po kategorii, wybrać, z jakiego obszaru chcesz pogłębić swoją wiedzę, albo się zainspirować i po prostu obejrzeć kilka godzin szkoleń video z najlepszymi praktykami w swoich obszarach.
- Dostęp do najlepszych magazynów branżowych. Prenumerujemy każdy magazyn branżowy, który jest tego wart. Marketer+, Ecommerce w praktyce, Online Marketing Manager, Sprawny marketing i inne to tylko część z nich.
Stale pracujemy nad poprawą wspierania w rozwoju. Zdajmy sobie sprawę, że to proces i tak też się nastawiamy.
Ciekawe projekty. To prawda, że niektóre z projektów, jakie realizujemy, są trudne, wymagające dużej wiedzy, zaangażowania, odpowiedniego nastawienia, znajomości narzędzi itd. Dzięki temu jednak mamy okazję brać udział w projektach, które nas napędzają, są elektryzujące, powodują, że czujemy sens tego, co robimy. Wyskalować ecommerce na 20 rynków zagranicznych przy zachowaniu ROAS w 12 miesięcy? Potroić sprzedaż w konkurencyjnej branży do poziomu ponad 1 MLN zł miesięcznie w 9 miesięcy? To niektóre z naszych sukcesów i wyzwań, z jakimi się mierzymy. Pewnie, że nie zawsze nam się udaje i czasami przegrywamy. Zawsze jednak pracujemy tak, aby móc powiedzieć sobie, że daliśmy z siebie wszystko. Jeśli ktoś szuka pracy, gdzie każdy projekt będzie podobny, klienci nie będą wymagający i zaangażowani, gdzie cele projektowe ustalone z klientem nie będą wymagały ciągłego testowania, rozwoju osobistego i ciężkiej pracy, to być może Promotraffic nie jest dobrym miejscem dla takiej osoby.
Moment w rozwoju firmy. Jesteśmy w takim momencie rozwoju naszej organizacji, z którym łączy się kilka szans i zagrożeń. Z jednej strony ambitne projekty wymagają od nas szybkiego i nieustającego rozwoju, progresu, wzrostu. Z drugiej strony pojawiają się unikalne możliwości wskoczenia do pociągu, który się rozpędza. Nie jesteśmy wielką firmą, gdzie struktury są już poukładane. Ciągle je układamy i długo jeszcze będziemy. Dzięki temu osoby, które chcą iść do przodu, mieć wpływ na swoją organizację i być jej częścią, powinny się u nas dobrze odnaleźć. Jest u nas miejsce dla tych, którzy widzą się jako Team Leaderzy zespołów projektowych, jak i tych, którzy chcieliby sprawdzić się na stanowiskach szefów departamentów.
Jakie są dla Ciebie potencjalne zagrożenia związane z pracą w Promotraffic?
Oczekiwanie rozwoju i zaangażowania. Moim zdaniem to nie zagrożenie, ale być może warto to poruszyć. Chcemy świadczyć usługi o jakości premium, które dadzą wartość nawet liderom rynku. Chcemy dostarczać efekty nawet przy ambitnych celach. Chcemy wygrywać konkursy case study jak European Search Awards, do którego regularnie jesteśmy nominowani. To się nie wydarzy bez odpowiedniej mentalności, dużego zaangażowania, odpowiedzialności za projekty, dynamicznego rozwoju i wielu innych niełatwych w realizacji postaw i działań.
Jeśli interesuje Cię praca, gdzie tempo zmian będzie niewielkie, wzrost o 5% r/r wystarczający, wygrywanie międzynarodowych konkursów nikogo nieinteresujące, to być może Promotraffic nie jest dla Ciebie. Oczekujemy od siebie dużo, bo dużo oczekują od nas nasi klienci. Tempo pracy nie jest małe i jednego będzie napędzało, a innemu przeszkadzało. Chcemy być top of the top, a to wymaga dawania z siebie więcej i nietolerancji na przeciętność czy bylejakość. To nie jest tak, że nam się nie zdarzy. Idealni nie jesteśmy. Jesteśmy za to świadomi tego, po co robimy to, co robimy, i co nas napędza, a co przeszkadza w pracy.
Poniżej wymienię jeszcze kilka inicjatyw propracowniczych, które u nas działają, a nie wymieniłem ich wcześniej:
- nowoczesne biuro w wygodnej lokalizacji,
- oczyszczacze powietrza w biurze,
- members pack,
- prywatna opieka medyczna,
- karta Multisport,
- karta Cinema City Unlimited,
- Pizza Friday,
- Bonusly, czyli aplikacja do budowania kultury wdzięczności,
- owoce w biurze,
- wyjścia integracyjne,
- nowoczesne narzędzia pracy.
Mam nadzieję, że dotarłeś/aś do końca mojego przydługiego wpisu.
Wierzę, że będzie stanowił dla Ciebie wartość.
Zachęcam do zasięgania opinii z wiarygodnych źródeł od osób, które firmują je swoim imieniem i nazwiskiem.
Do zobaczenia!
Proszę spojrzeć na ścianę tekstu Pana Roberta oraz specjalnie zduplikowane treść aby zasłonić negatywne opinię prawdziwych pracowników :) i to samo dostają klienci. Oczywiście pewnie otrzymamy od Pana informację że internet się zaciął i to nie był zabieg specjalny czy inne bajki wyssane z palca - dokładnie jak tekst opisujący wasza firme. Pozdrawiam serdecznie Były klient
Z tym biurem w dobrej lokalizacji bym nie przesadzała, ponieważ przez rok trasa łagiewnikowska będzie remontowana, a więc dostęp do waszego biura będzie ekstremalnie ciężko. Co więcej, kursują tam jedynie autobusy, które muszą przejechać m.in. przez skrzyżowanie na Kuklińskiego, czyli jedno z najgorzej skomunikowanych skrzyżowań w Krakowie. Ponadto, owoce w biurze czy wyjścia integracyjne to nie żadne benefity, lecz standardy. Nie zapominajmy jednak, że nie przychodzimy do pracy żeby jeść i wychodzić z kolegami na piwo, tylko by zarabiać. Gdybym chciała zjeść banany albo pizzę to poszłabym to sklepu. Dużo lepiej, gdyby raczyli Państwo ujawniać stawki na poszczególnych stanowiskach. Oszczędzicie sobie wtedy swój, jak i nasz czas.
Cześć Dorota. Nie ma uniwersalnych lokalizacji, niektóre są przystępne dla jednej osoby a inne dla drugiej. Kraków aktualnie cały jest remontowany i stoi. Biuro nie znajduje się jednak w Niepołomicach czy Wieliczce tylko w centrum Krakowa więc lokalizację można uznać za atut a to, że aktualnie są remonty jak wszędzie za chwilową niedogodność. Co do bananów itd to zgadzam się z Tobą. Ja też nie przychodzę do biura z celem aby zjeść banana ale dla kogoś może to być miły dodatek. Co do standardów to także jest to ruchome. Coś co jest standardem dla kogoś może być nie do pomyślenia dla kogoś innego. Na pewno nie jesteśmy firmą która max focusuje się na benefitach i ma je najlepsze w mieści i nigdy tak nie będzie bo to nie nasze cele. Co do widełek to chętnie podamy jak w każdym poście niżej kiedy ktoś o to pytał. Wystarczy zapytać. Pozdrawiam.
O ile dobrze pamiętam to centrum Krakowa to Śródmieście, Kazimierz, Stradom, Stare Miasto, Nowy Świat, Kleparz, a nie Bonarka czy Mateczny. Na remonty nie macie wpływu, jasna sprawa, niemniej nie ma się co czarować dobra lokalizacją, bo przez rok jej nie będziecie mieli. W takim razie, proszę mi powiedzieć, jakie są konkretne zarobki na stanowiskach w waszej firmie. Bez widełek, konkretne stanowiska - kwota złotych netto. Ponadto, proszę również uwzględnić stanowiska kierownicze. Chyba nie będzie problemu, skoro jesteście tak otwarci:)
Cześć Dorota. Z tej strony Robert. Dzięki za przypomnienie topografii Krakowa. Jestem rodowitym Krakowianinem ale wiedzy nigdy za wiele :) Na szczęście jednak większość naszych pracowników ma inne zdanie i docenia lokalizację. W kwestii wynagrodzeń nie zapytałaś precyzyjnie więc bądź świadoma, że mogę Ci nie precyzyjnie odpowiedzieć ale postaram się zrobić tak abyś miała wiedzę na, której Ci zależy. Widełki nie dotyczą B2B. Stażyści mogą u nas liczyć na wynagrodzenie od 500 do 1500 zł netto miesięcznie. Junior Spec to od 1500 do 2500 zł netto miesięcznie. Specjalista to wynagrodzenie od 2500 do 3500 zł netto miesięcznie. Senior Spec lub Team Leader to wynagrodzenie od 3500 do 5500 zł netto miesięcznie. Head of działu, Expert to wynagrodzenie od 5500 do 10 000 zł netto miesięcznie. Musisz pamiętać że to kwoty netto do których należy doliczyć pozostałe (poza wynagrodzeniowe koszty pracownika) które często stanowią 50% kwoty wynagrodzenia. Są też pewne wyjątki od tych widełek bo np nie każdego motywuje najbardziej wynagrodzenie a chciałby mieć mocniej dofinansowane szkolenia czy inne wartości. Jeśli bardzo Cię kręci to ile zarabia się w agencjach SEO/SEM to odsyłam do Linkedin Maćka Gałeckiego z Bluerank który też dzieli się tymi informacjami a jego stawki można uznać za rynkowe. Ps. Wcale nie jesteśmy niestandardowo otwarci i wcale się na takich nie kreujemy. Nigdy nie będziemy upubliczniać szczegółowych wyników finansowych itd bo to nie nasz styl. Jeśli szukasz takiej wiedzy musisz poszukać jej gdzieś indziej.
Te stawki to żart, prawda? Junior Specialist zarabia u was od 1500 zł netto? - przecież to nawet nie jest minimalna. Żenujące.
Mateusz z tej strony Robert. Definicyjnie jako Junior nie jesteś samodzielny. Prawdopodobnie dopiero co skończyłeś staż, nie jesteś gotowy na samodzielną realizację projektu, kontakt z klientem. Wymagasz dużego zaangażowania bardziej doświadczonych członków zespołum, dużego przyzwolenia na testowanie, popełnianie błędów, uczenie się. Trzeba zorganizować Ci szereg szkoleń wewnętrznych, mocno wspierać inwestować i być może wysłać też na jakieś szkolenia zewnętrzne. Junior Juniorowi nie równy. Może być taki który jest w branży od kilku mc i dopiero startuje a może być taki który ma niewielkie doświadczenie ale wymiata i zasługuje na specjalne podejście. Jest jasne że drugi będzie zarabiał więcej i być może wykroczy poza widełki. Zapomniałem dodać że to podstawy a prawie każdy w firmie jest objęty systemem premiowym. Ponownie odsyłam do szerszych danych jakimi niedawno dzielił się Bluerank. 1500 zł netto na uop to 2500 zł brutto, 2500 zł netto na uop to 4200 zł brutto. Bluerank proponuje 3000-3700 zł brutto więc nie uważam że jest z nami coś nie tak :) Osobiście zaczynałem od stażu za 500 zł w jednej z Krakowskich agencji. Można stosunkowo szybko przejść ścieżkę od Stażysty do Specjalisty i dojść do wynagrodzenia 4 200- 6 000 zł brutto na uop bez premii.
2500 zł netto na start to dobra stawka, 1500 zł już nie. Dodam przy okazji, że 1500 zł netto na umowie o pracę to dokładnie 2057 zł brutto (według kalkulatora wynagrodzeń pracuj.pl), a nie 2500 zł, tymczasem płaca minimalna wynosi obecnie 2250 zł brutto, także radzę zaktualizować podane stawki.
Panie Robercie, fakt, ze dobrych kilka lat temu zaczynal Pan od stawki 500 zl na stazu, nie powinien byc tutaj argumentem. Głownie dlatego, że stawki i koszty zycia w ciagu ostatnich 10 lat bardzo sie zmieniły. Prosze mi wybaczyć, ale nawet stanowisko Juniora i wynagrodzenie na poziomie 1500 zl netto, to srednio atrakcyjna oferta. Argumentuje Pan to kosztami pracodawcy, jasne to lwia czesc, ale z drugiej strony mnie byloby delikatnie wstyd wymagac od pracownikow zaangazowania za 1500 zł. Skoro uzywa Pan argumentu, że koszty pracodawcy są wysokie, ja odbije pileczke: Prosze sobie wyobrazic, ze ma Pan 25 lat, zarabia Pan 1500 zl, gdzie wynajem pokoju to koszt 1000zl. To nie jest godziwe zycie. Czy za tę stawkę nie wymaga Pan od pracownikow dostepnosci w weekendy i bycia pod telefonem w dni wolne od pracy, jak to bywa w agencjach? Wspomina Pan, że rotacja pracowników jest ogromna, prawda jest taka, ze gdyby wynagrodzenie zapewnialo tym mlodym ludziom godne zycie, nie musialby Pan wymieniac zespolu 2 razy w roku. NIe musialby Pan silic sie na wyszukiwanie pozytytow w postaci pozornych benefitow - bo w kazdej ofercie pracy takie benefty dobrze wygladaja - gdyby zwyczajnie placil Pan ludziom godziwa pensje. A 'Benefity' mozna uznac za benefity jesli sa w 100% pokrywane przez pracodawce.
Gorzkie żale do niewłaściwej osoby. Pani Joanno proszę napisać do Jarosława Kaczyńskiego, premiera Morawieckiego, ministrów i władzy rządzącej. Dzisiejsze płace to nie wymysł tylko PromoTraffic i Pana Roberta. Sytuacja na rynku. Wszyscy jednak mamy wybór, ja wyjechałem z Polski. Mam lepsze wynagrodzenie, kindergeld na każde dziecko chodź wymagało to czasu.
Myślę, że aktualnie większą bolączką pracowników (niż same wypłaty) jest atmosfera w firmie. Wymagania zdecydowanie wyższe niż możliwości, stażyści i juniorzy samodzielnie prowadzą projekty, a ich przełożeni nie chcą/nie mają czasu na to aby sprawdzać efekty ich działań. Rotacja napędza rotację i nie wiadomo z kim będzie się pracować za 3 miesiące. Ciągłe zmiany oczekiwań wobec pracowników - ścieżka rozwoju zmienia się jeszcze szybciej niż pracownicy (co teoretycznie wydaje się niemożliwe).
Zgadza się.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PromoTraffic?
Zobacz opinie na temat firmy PromoTraffic tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PromoTraffic?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 3 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!